Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
rino |
![]()
Post
#961
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|||
clr |
![]()
Post
#962
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Aaaa ....
Stai putin. Manopera e una, se poate , dar pentru piese? Banuiesc ca acolo ar trebui sa fie 18 luni. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#963
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rino @ 29 Apr 2009, 12:34) Meghitanu sunt doctor doar in fulii defazoare ... in ambreiaj nici macar nu am licenta (da' fac doi ani intr-unul ![]() asculta sfaturile unui om batran si trecut prin multe: 1. dat fiind faptul ca la megane 1.6 ambreiajul este o componenta mai mult decat sensibila (a se citi execrabil de proasta), nu iti recomand sub nici o forma sa te apuci sa iei tu kitul din alta parte si sa ti-l schimbe un service reno... pt ca daca iti apare f probabilul fenomen de "tremurici" la plecarea de pe loc, service-ul va da vina pe piesa iar cei care ti-au vandut piesa vor sustine ca "instalarea a fost defectuoasa".. deci comanda totul la service-ul care iti face si inlocuirea !!! 2. pt a avea garantia aia de 2 lei timp de 3 luni pe care o da RRo sunt mai mult decat convins ca service-ul te va pune sa inlocuiesti si rulmentul.. si asta iti recomand si eu pt linistea ta sufleteasca.. in felul asta nu o sa te mai macine intrebarile gen "ce diametru are conducta de presiune" 3. chiar daca vei urma cu sfintenie pasul 1 si pasul 2 tot nu iti garantez ca nu vei avea probleme cu ambreiajul si nu iti va tremura.. iar cand te vei duce la garantie (si sper ca masina ta sa se manifeste in cele 3 luni de garantie) si vor desface ambreiajul vor da vina probabil pe volanta... asa ca pune-i tu sa masoare volanta ca lumea si eventual sa iti dea scris (vorbesc f serios) pe carnetul de intretine ca volanta este ok si nu necesita schimbare!! in caz contrar schimb-o .. va costa aprox 1200 ron 4. chiar daca urmezi pasii de la 1 la 3 si schimbi chiar si volanta, tot nu iti garantez ca ambreiajul iti va merge 100% ok... dovada vie sunt eu ![]() 5. am intalnit si Romani fericiti, chiar si pe acest forum, care au schimbat doar ambreiajul si nu au avut nici o problema.. sper sa te numeri printre ei.. cred ca tine doar de noroc!! ps: intr-adevar, am facut si eu cercetari in materie de ambreiaje si rulmenti de presiune pt ca vroiam sa pun alta natie de ambreiaj decat Valeo care este o mizerie (sau e subdimensionat, nu stiu!!).. dar cand am aflat ca pot capata cel mult un cilindru receptor facut intr-adevar de Sachs iar kitul facut tot de Valeo, m-am lasat doar pe mana service-ului cu piesele procurate de la ei |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
megane1 |
![]()
Post
#964
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
off: Slava Domnului ca toate astea la reno nu au preturi de ford..
![]() |
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
aqua |
![]()
Post
#965
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.251 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o mica problema...sau sper sa nu fie
cand apas, in primii 4 5 cm de sus a cursei pedalei de ambreiaj se aude ca si cum ar fi un cablu neuns, si se simte putin ca o mica lovitura cam prin fata la motor asta doar cand sunt pe loc si vreau sa plec, doar in portiunea aia de sus, doar la apasare, probabil se aude la fiecare apasare ,eu o aud doar cand e masina pe loc si nu e in miscare e ceva ce se poate unge la prima vedere, sa incerc sa elimin problemele simple? merci |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
rino |
![]()
Post
#966
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Meghitzanul: sarumana boieru!
|
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#967
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Mai eu am constatat iarna un scartait/suierat la pornire ce cred ca venea de la rulmentul de presiune.Spun asta caci se manifesta doar cand porneam motorul cu ambreiajul apasat.Am lasat-o o noapte la service dar fiind mai cald afara nu a facut.Mentionez ca facea doar cand era frig tare afara,si la prima pornire si aleatoriu pe parcursul zilei daca era suficient de frig si trecea suficient timp,cam cateva ore intre porniri.
Acum intrebarea:i-am convins pe cei de la Renault sa-mi desfaca ambreiajul sa vada ce-i pe acolo cu rulmentul asta,dar parca nu i-as lasa.Ce sa fac?Chestia e ca nu stiu cat de priceputi sunt mecanicii.Mentionez ca in rest masina merge super,nu am treaba cu ambreiajul,iar zgomotul acela aparea doar cand era frig tare afara(nu am garaj). |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
renutu |
![]()
Post
#968
|
![]() lapin noir Group: Members Posts: 245 Joined: 2 June 08 From: Suceava/Iasi ![]() |
Cataline acelasi suierat il am si eu, e de la rulmentul de presiune si intradevar apare doar la rece
Acuma un sfat prietenesc, eu am fost in service cu masina si mi-au zis sa-l schimb dar mi-au zis ca mai pot umbla asa cu masina si asa am facut, iar luni mi-am facut revizia la masina si baietii mi-au aratat ca imi curge ulei pe la semeringul palier si picura destul de tare, iar asta consecinta a rulmentului de presiune. Acuma toata operatiunea de schimbare a semeringului rulmentului si ambreiajului ajunge la 20 de milioane in service reno, deci te sfatuiesc sa schimbi cat mai urgent acel rulment daca nu vrei sa te trezesti cu aceeasi problema ca a mea. |
--------------------
Renault
Megane 3 GT
2012
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#969
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Ok,dar ce-i cu semeringul asta palier,da-mi mai multe detalii.Eu inca nu am pete pe sub masina iar pe joja totul arata bine.Si computerul de bord arata la fel.
Dar in caz de merg la service imi vor schimba tot chitul de ambreiaj sau doar rulmentul? Chestia e ca reprezentanta nu este in orasul meu,si nu am cum sa las masina acolo,ca nu am unde sa stau.Dar daca treaba ar fi gata intr-o zi as face efortul si as merge.Ma gandesc ca trebuie sa desfaca pe acolo,sa vada ce si cum,apoi sa puna totul la loc si apoi eventual sa dea comanda si eu sa revin intr-o alta zi. |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
clr |
![]()
Post
#970
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Meghitzanul @ 30 Apr 2009, 12:49) ... 2. pt a avea garantia aia de 2 lei timp de 3 luni pe care o da RRo sunt mai mult decat convins ca service-ul te va pune sa inlocuiesti si rulmentul.. si asta iti recomand si eu pt linistea ta sufleteasca.. ... Am si eu o intrebare. Pentru eventuala schimbare a rulmentului nu trebuie procedat la fel ca si atunci cand se schimba kitul? Pentru ca daca se procedeaza la fel, eu cred ca e obligatoriu sa schimbi si rulmentul. De ce spun asta: - kit fara rulment 400-500 ron - manopera 500-600 ron In conditiile astea, mi s-ar parea aiurea sa nu dai inca 200-300 ron si pe rulment si sa risti ca ulterior daca pica si asta sa mai platesti iar 5-600 ron manopera. Asa stii ca ai pus un kit complet si cu asta basta. QUOTE(Catalinmodena @ 1 May 2009, 11:11) ..Ma gandesc ca trebuie sa desfaca pe acolo,sa vada ce si cum,apoi sa puna totul la loc si apoi eventual sa dea comanda si eu sa revin intr-o alta zi... @Catalin, ca sa procedezi asa, eu cred ca te-ar pune sa platesti manopera de doua ori, ceea ce cred ca nu ti-ar conveni. Asa ca ori ai noroc sa existe pe stoc, ori lasi masina pana vin piesele pentru a plati o singura data. This post has been edited by clr: 3 May 2009, 16:55 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#971
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Chestia e ca nu stiu ce sa fac.La mine a facut doar asta iarna faza cu scartaitul la pornire.Parca nu as umbla pe acolo,mai ales ca masina merge perfect.Mi-e frica sa nu strice naiba ceva pe acolo.Poate o sa incerc totusi ceva pe la sfarsitul lui iunie,inceputul lui iulie,avand in vedere ca in august se termina garantia.
Pentru "RENUTU":la tine se aude tot timpul scartaitul asta la care fac eu referire,adica se auzea si cand era afara frig,si acum cand este cald? |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
rino |
![]()
Post
#972
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
In afara Renault manopera 200 - 250 ron
|
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#973
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca umblati la ambreiaje schimbati si rulmentii de la placa de presiune (sau cilindru receptor..parca asa le mai zice).. e pacat sa dai o gramada de bani pe manopera si apoi sa te trezesti peste cateva mii de km ca scartaie si mizeria aia de rulment
scartaitul acestui rulment pare si el un defect clasic de megane 2.. l-am avut si eu pe la 40kkm @Catalin: iarna viitoare o sa iti faca si mai tare.. si e neplacut!! apropos, spune-mi si mie, ti-au spus ei ca trebuie "sa desfaca totul pe acolo ca sa vada ce si cum"?.. adica prima data iti desfac, constata, iti asambleaza masina, comanda pisele si apoi ti-o desfac iar? sau ti-o desfac si o lasa asa pana le vin piesele? daca fac asa ceva inseamna ca sunt varza!! scartaitul ala la pornirile la rece tb sa il viseze si noaptea de la ce provine, intelegi?!! deci, daca esti in garantie schimba rulmentul fara frica.. si pune-i sa comande piesele pt ca de asta au manualele de service cu piesele originale si apoi du-te cu masina cand iti confirma telefonic ca au toate pisele pe stoc cere-le o programare pt prima ora si stai langa masina.. in max 4-5 ore ar trebui sa iti dea masina cu rulmentul schimbat.. n-are rost sa te plimbi sa nu-ti umble schimbe kitul de ambreiaj daca merge ok ambreiajul.. treaba cu ambreiajul stii bine ca e f "sensibila".. iar daca merge ok oricum nu ti-l vor schimba pe garantie. cati km are masina? in legatura cu semeringul ala nu va curge asa usor.. nu are rost sa umbli la el.. pune-i doar sa il verifice atent This post has been edited by Meghitzanul: 4 May 2009, 10:05 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#974
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai chestia e ca scartaitul s-a auzit doar asta iarna.Mai greu este faptul ca operatiunea asta vreau sa o fac la o reprezentanta Renaul din alt oras decat cel unde locuiesc.O sa vorbesc cu ei ce si cum.Din experienta voastra,este o operatiune care sa le puna probleme mecanicilor,sau este una relativ usoara?
Ambreiajul nu am de ce sa-l schimb caci merge bine! Si as ruga pe cineva sa-mi spuna,daca poate,ce duce la uzura asta a rulmentului?Mentionez ca nu tin piciorul aiurea pe ambreiaj,un "scart"mai vede cand este cazul,insa rar,insa mai obisnuiesc la intersectii sa nu opresc de tot ca sa bag in treapta 1,daca se misca rotile bag a-2-a,si "trag" putin de ea,cum se spune.Insa am mai mers la fel cu un logan si ala nu are nimic! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
codrutyasad |
![]()
Post
#975
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 27 April 09 ![]() |
astazi am schimbat si eu kitul ambreiaj fara rulment dupa ce imi spusesera sa il mai las(dar ma scotea din sarite).
e mult mai moale ambreiajul acum si nu a mai trepidat dupa ce m-am plimbat prin oras o ora. mai vedem ce se intampla |
--------------------
Renault
Megane
2006
|
|
necre |
![]()
Post
#976
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 17 April 09 ![]() |
@ Catalin - Am avut o gramada de masini - si cazane si bomboane iar lectia principala pe care am invatat-o este ca masina este precum femeia... intre altele, cu cat ii dai mai multa atentie, cu atat vei avea mai multe dureri de cap.
Totodata, avand in vedere pregatirea de exceptie a celor in salopete, sunt sanse mari sa te duci cu o problema si sa te pricopsesti cu mai multe. In aceste conditii, sfatul meu este sa-i dai pace, sa te bucuri de masinutza si sa o duci la doctor doar cand constati probleme si nu doar posibile probleme. Stai linistit cu ambreiajul ca nu te lasa in drum decat daca iti crapa cilindrul. In rest, discul placa si rulmentul te nunta din timp. La fierul meu de calcat spre exemplu, constat ca actionarea pedalei de ambreiaj necesita un efort sporit... o posibila problema... dar nu chiar o problema - continui exploatarea fara sa o bag in seama pana la agravarea simptomului (ambreiaj de RABA)... ![]() @ megane1 - La ford piesele sunt la preturi similare insa fabitatea este alta (a se citi mai buna)... Nu vreau sa dau prilej de flame-uri, doar vorbesc din experienta proprie... Va doresc drum intins Necre This post has been edited by necre: 4 May 2009, 20:00 |
--------------------
Renault
Megane II
2004
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#977
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
Spui ca face "doar cand e foarte rece afara si cu ambreiajul apasat"... astfel cred ca este un fenomen minor ... rulmentul se invarte mai lent la inceput (vasilina din interior f.vascoasa) si astfel apare o usoara miscare relativa intre "soarele" diafragmei ambreiajului si rulmentul de presiune, ceea ce produce un scartait scurt pana se "incalzeste" rulmentul ca sa poata tine "pasul" cu placa de ambreiaj ...
Acu depinde de cum vrei sa procedezi: ... sa iti schimbe rulmentul pe garantie, si astfel sa rezolvi un defect minor ... dar cum s-a mentionat, poate atrage alte "defecte" date de demontare/montare in service SAU ... sa accepti acest fapt si eventual sa cauti ca presul sa nu-ti impiedice cursa completa pana la podea a pedalei de ambreiaj - astfel castigand forta de apasare mai mare a rulmentului pe "soare" - si eventual in timp va disparea acest incident minor, si masina va fi "ca din fabrica"!! Tu decizi! This post has been edited by TRANCA: 4 May 2009, 20:28 |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
andu911 |
![]()
Post
#978
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(renutu @ 1 May 2009, 06:55) Cataline acelasi suierat il am si eu, e de la rulmentul de presiune si intradevar apare doar la rece Acuma un sfat prietenesc, eu am fost in service cu masina si mi-au zis sa-l schimb dar mi-au zis ca mai pot umbla asa cu masina si asa am facut, iar luni mi-am facut revizia la masina si baietii mi-au aratat ca imi curge ulei pe la semeringul palier si picura destul de tare, iar asta consecinta a rulmentului de presiune. Acuma toata operatiunea de schimbare a semeringului rulmentului si ambreiajului ajunge la 20 de milioane in service reno, deci te sfatuiesc sa schimbi cat mai urgent acel rulment daca nu vrei sa te trezesti cu aceeasi problema ca a mea. Nu are cum sa strice simeringul de palier de la rulmentul de presiune. Catalin: cum ai ajuns la concluzia ca e rulmentul de presiune ? Cand apesi ambreiajul nu mai face ? This post has been edited by andu911: 4 May 2009, 20:40 |
--------------------
-
-
-
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#979
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Eu,sfatuit de soferi mai batrani si cum faceam si la Dacie,pornesc masina numai cu AMBREIAJUL APASAT si nu cu frana.Astfel am dedus ca de la rulmentul de presiune provine zgomotul cu pricina.Am pornit-o expres si cu frana apsata si zgomotul nu a aparut.M-am gandit si eu ca vaselina aia sau ce o avea el acolo isi modifica proprietatile la frig si din cauza aia sa faca.Insa de ce nu face la toate masinile?
Pentru Tranca:de pres nu-i problema,ca nu ma impiedica deloc sa apas pedala.Chiar e posibil ca la iarna sa zicem,sa ma trezesc ca nu mai am scartaitul?Asta da ar fi o surpriza. Si sa sti ca si mie imi e frica de eventualele probleme ce pot rezulta din montarea demontarea ambreiajului! This post has been edited by Catalinmodena: 4 May 2009, 20:53 |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
andu911 |
![]()
Post
#980
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Catalin: tot n-am inteles o chestie... cand apesi si ridici ambreiajul(cu motorul pornit, evident), tot face ? Nu vad ce treaba are frana in ecuatie..
![]() This post has been edited by andu911: 4 May 2009, 21:01 |
--------------------
-
-
-
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#981
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Frana nu are nicio treaba.Spuneam doar ca daca o pornesc cu frana apasata nu se aude nimic.
Si nu ANDU.Daca iau piciorul dupa ambreiaj nu se mai aude.Mentionez ca zgomotul nu tinea mult,maxim cateva secunde.O singura data am mers vreo 3 km,am oprit la o trecere pentru pietoni,si apoi cand am plecat de pe loc iara s-a auzit. NECRE,in legatura cu asemanarea intre femeie si masina,ai dreptate. |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#982
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
Cum am mai scris mai demult, am aceleasi simptome si eu, daca pornesc cu ambreiajul apasat se aude un suierat metalic, ca ceva ne -uns bine. La primele 3-5 debreieri (simultan cu urcarea in ture de la acceleratie) la fel se aude. Pe urma dispare. Simptomele apar doar la frig dupa stationare de minim 12 ore (in principiu sub -2-4 grade, pe la -10 grade e bine pus in evidenta).
La service in ianuarie am intrebat, raspunsul a fost "o lasati intr-o zi aici peste noapte si daca se aude va demontam tot ca sa vedem exact unde e problema". Multumesc...nu! (Desi eram in garantie cunosc "promptitudinea Renault" si daca ii lasam sa desfaca minim cateva saptamani eram pe tusa cu masina). Intre timp am am mai vorbit si la un service non-renault, si ei au zis ca daca se aude doar la pornire la rece si nu permanent pot umbla linistit ca rulmentul de presiune cand va fi pe duca va face tot timpul. Voi vedea! L.E. am uitat sa zic ca de la primele simptome am mai facut 10.000 km. Oricum de vreo 3 luni a amutit (de cand e mai cald) This post has been edited by ghertzoi: 5 May 2009, 08:24 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#983
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ghertzoi @ 5 May 2009, 09:01) daca se aude doar la pornire la rece si nu permanent pot umbla linistit ca rulmentul de presiune cand va fi pe duca va face tot timpul asta e perfect adevarat.. se poate umbla cu masina mult timp cu scartaiala aia iarna... dar dupa cum am zis va face din ce in ce mai tare iar daca omul (Catalinmodena) mai are cateva luni de garantie nu inteleg de ce il sfatuiti sa isi lase masina asa?... pt ca va fi din ce in ce mai neplacut scartaitul ala @Catalin: cu toate ca te-am intrebat cati km are masina ta nu ai binevoit sa raspunzi!! am vazut acum intr-un alt topic ca spuneai ca are 35000 km... ideea e ca vei schimba ambreiajul pe la 100kkm (daca esti norocos)... ia gandeste-te cum iti va face rulmentul ala inca 65000km!!.. oricum, e alegerea ta. This post has been edited by Meghitzanul: 5 May 2009, 15:00 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
ghertzoi |
![]()
Post
#984
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
departe de mine gandul, eu am scris ce am facut eu, alegerea mea. Nu i-am zis sa faca la fel. Fiecare cum considera adecvat. Eu am avut experiente f. proaste cu Renault la garantie asa ca nu am indraznit, prefer suierat.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#985
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
Ok... e major, deci poate alege si decide singur ... de a actiona in cunostinta de cauza.
Exemplu personal: volanta dubla are inca de la 1000km momente in care da trepidatii la relanti ... nu foarte deranjant, dar sesizabil! Sunt in cunostinta de cauza privind ceea ce implica astfel de "defect" si inclusiv modul de "reparare" ... Am preferat a ma bucura de masina asa cum a fost de fabrica facuta ... si ma bucur in continuare, (si sigur inca multi alti km de acum incolo) masina mergand la fel de bine si confortabil ca-n prima zi!!! ... mai ales ca acum am deja 62000km si aproape 5 ani in care n-am menajat-o deloc ... cu prudenta insa.! De ce? ... Defectul e minor si poate fi tinut sub control, nu deterioreaza sau defecteaza major sau brusc alte sisteme! Apoi "repararea" implica (operatiile fiind la fel si pentru inlocuirea rulmentului de ambreiaj!!!![B]): - demontare scut motor si carenaje roti, demontare partiala sistem de directie si legatura caseta-ax volan, golire ulei cutie de viteze, scoatere planetare, desfacere si coborare cadru tren fata, demontare cutie de viteze de pe motor, demontare mecanism ambreiaj, inlocuire piese implicate (rulment, volanta)... si apoi montarea in ordine inversa demontarii ... cu observatiile tehnologice ca: uleiul scos se inlocuieste obligatoriu, orice garnitura-simmering necesita inlocuire, suruburile desfacute si piulitele sistemului de directie si transmisie si de fixare_cadru necesita inlocuire, verificari obligatorii de final reparatie privind verificarea si alinierea/reglarea unghiurilor de directie, test de franare si reglaj faruri, test calculatoare si setari functii autovehicul ca urmare desfacere borne baterie, etc. ... Concluziile si deciziile va apartin ... eu cel putin sunt multumit de alegerea facuta! ![]() ![]() |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
LITIU |
![]()
Post
#986
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 January 09 ![]() |
@meghitanul: multumesc mult ca ne-ai amintit ca mai trebuie curatat corpul de clapeta din timp in timp.Ma gindesc ca,dupa inlocuirea ambreiajului,pornirea de pe loc cu simptomul "dat in nas" ar fi scurtat iar viata arcurilor din discul de ambreiaj.De cind am curatat clapeta e cu totul alta masina.Inca o data,multumesc.
|
--------------------
ex-RENAULT
MEGANE 2.1
- B 05 XXX
2004/Privillege (cu trapa) 1.6 16V Citroen C4 B 05 XOX
|
|
Tossi |
![]()
Post
#987
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut tuturor,
Vad ca aici se discuta intens despre ambreaje, am si eu o problema: tine prea sus(ultimii 3 cm din cursa pedalei), daca aerisesc circuitul va tine mai jos? Sau e ca la supernova: asa face toate.... Este vorba de un megane 1.5 dci 60 kW. |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
- B6SSSS
2004
|
|
LITIU |
![]()
Post
#988
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 January 09 ![]() |
@Tossi:"asa face marea majoritate" si....surpriza e ca nu e nici un reglaj !!
|
--------------------
ex-RENAULT
MEGANE 2.1
- B 05 XXX
2004/Privillege (cu trapa) 1.6 16V Citroen C4 B 05 XOX
|
|
clr |
![]()
Post
#989
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ei sustin ca are "autoreglaj", fire-ar autoreglajul sa le fie. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Tossi |
![]()
Post
#990
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
M-am uitat pe un manual de reparatie reno si acolo spun frantujii ca aerisirea se face in doua etape: prima se face la cilindrul receptor, se apasa siguranta, se trage de conducta si se fac pedale pentru aerisire iar a doua etapa nu am mai inteles cum se face....poate ma lumineaza cineva si pe mine
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
- B6SSSS
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 09:28 |