Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
geniusforte |
![]()
Post
#1411
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 12 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2
- *y*y*y
2005- 1,6 16v
|
|||
y_frz |
![]()
Post
#1412
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 16 May 09 ![]() |
problema cu ambreaju mi-a aparut si mie in pe la 22000km
![]() |
--------------------
renault
megane
- b-69-wcr
2007 2.2
|
|
pavel.bogdan |
![]() ![]()
Post
#1413
|
![]() Membru Group: Members Posts: 82 Joined: 31 March 10 ![]() |
Stimati domni,
Am aceeasi problema cu ambreiajul. La plecarea de pe loc normala masina prezinta aceleasi trepidatii pe care acum am inteles ca toate le vor avea la un moment dat. La inceput (pe la aprox 10.000 km) trepida atunci cand se incalzea bine motorul, sa zicem dupa primii 20-30 km prin bucuresti. Am zis ca mi se pare, ca mi-a obosit piciorul ... etc. Problema nu aparea mereu, asta era ciudatenia! Incepand cu 15.000 km problema incepea sa se accentueze. Am fost la IPSO si mi-au spus ca: " este ambreiajul de vina. Pai daca e ... schimbati-l. Raspuns: Nu mai se da accept de la Renault pentru aceasta problema, nu sunteti singurul, sunt sute de masini ... Renault va incerca sa rezolve problema si o sa va chemam noi sa vi-l schimbam... " ciu-ciu ! Am fost la un mecanic auto, prieten de altfel, si mi-a spus urmatoarele: " Ai fortat ambreiajul undeva pe teren alunecos gen namol, la plecarea de pe loc, si, ai ovalizat placa de presiune !!! Nu are nici o treaba discul de ambreiaj cu trepidatul, aceeasi problema o au si Skoda si WV..." Asa este am fost la peste inainte cu cateva sute de kilometri sa fac 10.000 si am patinat smucind in acelasi timp masina pe o panta cu namol. Si mai e o cauza: spuneti si voi, dar sincer, de cate ori plecati in tromba de la semafor intrecandu-va cu un alt sofer ?? Asta am facut si eu dar s-a intamplat de cateva ori pe carosabil umed... Acum am 42.000 Km si va spun urmatoarele: am continuat sa merg cu acest kit ambreiaj dar am fost un pic mai circumspect, nu am mai fortat plecarea de pe loc MAI ALES PE UMED, caci aici e problema; acum facandu-mi alta mai noua: La drum lung daca o scot din viteza a 5-a si las masina sa mearga singura cu maneta la punctul zero, pret de cateva secunde, si incerc sa introduc maneta inapoi in a 5-a nu mai intra! caraie, intra greu. Daca o bag inaite pret de cateva secunde in a $-a si revin in a 5-a nu mai face! Explicatie: Discul are uzura destul de avansata tinand cont ca am 42.000 cu el si are legatura cu problema cu trepidatul, adica cu placa de presiune (ovalizata). Sa vedeti cum face in treata 2 la mine, zici ca se rupe masina cand trepideaza !!! Concluzie: trebuie inlocuita placa de presiune, acum de disc ambreiaj depinde cati km aveti cu el... de rulmentul de presiune nu mai vorbim, nu are nici o treaba... P.S. : si symbolul are aceeasi problema, am 2 cunostinte cu symbol si chiar noul symbol ! |
--------------------
renault
megane 2
2007 - Privilege megane 1.6 16V
|
|
bursuq |
![]()
Post
#1414
|
![]() 112...ce urgenta aveti??? Group: Members Posts: 139 Joined: 6 January 07 From: bucuresti, sector 4 berceni ![]() |
salut! aceeasi bucurie mi-a facut-o si mie ieri frantuzoaica mea chiar cand imi era lumea mai draga
![]() acum facem reconstituirea: ce-i drept, cu trei zile in urma au aparut primele simptome si anume beep-uri insistente in bord ale martorului STOP + simbol frana de mana; placutele fiind schimbate singura cauza putea fi nivelul scazut al lichidului de frana in bazin sau clasicul "asa vrea ea sa faca".am mers mai departe... urmatoarea zi am facut un tur al bucurestiului fara sa ratez vreunul din sectoare exact la ora de varf prinzand cele mai aglomerate intersectii...martorul din bord a ramas aprins constant, panica s-a instalat si desi am factu o trecere in revista si m=am uitat la nivelul lichidului de frana(care era in regula zic eu ) am continuat drumul pret de inca 150 km.la sfarsitul zilei am inceput sa simt semne de slabiciune ale ambreiajului in sensul unor trepidatii ciudate la plecarea de pe loc si in viteza a 2-a, agatari la schimbare trepte plus acea senzatie k amreiajul tine foarte sus si are momente cand este foarte tare ... in a treia zi am ramas fara ambreiaj chiar la stop.de urgenta tractata si dusa in service.mecanii s-au aruncat la kit ambreiaj cu rulment si tot meniul la niste scoruri mai mutl decat fabuloase. rezolvare: gasit cunostinta foarte amabila care a avut inspiratia sa aeriseasca circuitul , completat cu lichid de frana si ca prin minune ambreiajul si-a revenit cu mentiunea ca a observat o scurgere de lcihid pe la rulment daca nu ma insel; insa mi-a dat un verdict mai mult decat asteptat : schimbat de urgenta kitul ambreiaj mai ales ca eu am 100 mii km, fiind al doilea proprietar de la 70 mii iar ambreiajul este cel original.... |
--------------------
renault
megane sedan 2005
1.5 Dci 60 kw (82cp) " Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul " (Mircea Badea)
|
|
pastia |
![]()
Post
#1415
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
@pavel.bogdan
Daca ar fi asa cum spui tu, de ce la service renault, inainte de toata treaba asta cu sistatul inlocuirii pe garantie, mi-au schimbat de mai multe ori intreg kitul ambreiaj, si chiar si volanta !? Nu vreau sa fiu sceptic aiurea, ar fi bine pt toata lumea sa fie doar de la placa de presiune... PS. Ca idee, apropo de noul symbol, eu am un prieten cu Clio 3 (2007, deci fara facelift), si el are aceasta problema. This post has been edited by pastia: 1 Apr 2010, 12:07 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
- ---
2007
|
|
cristi85 |
![]()
Post
#1416
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 April 10 ![]() |
salutare!am citit si eu despre problema asta cu plecarea de pe loc si nu sunt nici eu strain de asa ceva.am 20 de mii km si de 1mie m-i se intampla si mie.am fost la service si mi-au recomandat sa schimb benzina.folosesc petrom si rompetrol -nici o schimbare.nu se aude nici un zgomot se simte doar o puternica vibratie.nu stiu ce sa fac,ce-mi recomandati?
|
--------------------
renault megane 2
1,4 16v
2008
|
|
pavel.bogdan |
![]() ![]()
Post
#1417
|
![]() Membru Group: Members Posts: 82 Joined: 31 March 10 ![]() |
@pastia Normal ca au schimbat totul pentru vroiau sa fie siguri ca nu te mai intorci cu aceeasi problema. Asa se face cand nu stii cauza defectului...
|
--------------------
renault
megane 2
2007 - Privilege megane 1.6 16V
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#1418
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 31 Mar 2010, 14:45) eu am o singura intrebare colegului meghitzanu.... te ai plans ca problema apare mai des de cand ai schimbat traseul de mers la serviciu.. oare acest nou traseu nu afecteaza mai mult ambreiajul?... mai am o intrebare dar nu o scriu aici ..,. cand am zis eu asta? la mine face mereu, indiferent de traseu.. am pus in ultimii aproape 2 ani doua ambreiaje pe masina, unul mai prost decat celalalat.. pot sa merg pe orice traseu si tot degeaba. cu primul ambreiaj, cel original, am mers pe toate traseele timp de 4 ani si 85 000 km si nu mi-a tremurat nici macar o data.. si l-am exploatat fix la fel... am mai zis asta, in fine. am acelasi loc de munca in aceeasi locatie de aproape 10 ani... deci cu toate 3 ambreiaje cam pe aceeasi ruta am mers in general. deci, oricum as intoarce-o nu tine vrajeala.. ce naiba, ne imbatam cu apa rece!!! care e cea de-a doua intrebare pt ca m-ai facut curios? ![]() This post has been edited by Meghitzanul: 6 Apr 2010, 20:08 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
jre |
![]()
Post
#1419
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 10 January 10 ![]() |
ziua buna tuturor. masina are 32000km si este aceea din semnatura(nu din poza
![]() ![]() |
--------------------
Megane 2 / Megane 4
1,6 16v - 1,6 sce
2008/ 2018 Eu n-am cerut sa fiu romàn. Am avut noroc!
|
|
Avani |
![]()
Post
#1420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Jre, in zecile de pagini pe acest topic, exista si persoane despre care ai pomenit tu, trebuia sa mai cauti un pic.
Manifestarea ambreiajului are loc deobicei (daca nu se afla intr-un grad ridicat de uzura) la cald, la solicitari continue. Iti recomand un pasaj aglomerat, vei constata ca problema nu e in manevrabilitatea picioarelor... ![]() Stati sa se faca mai cald un pic pe afara... sa vedeti cum o sa stea topicul asta toata vara pe prima pagina... |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Hack |
![]()
Post
#1421
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#1422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
@jre aceeasi observatie am facut-o si eu cateva pagini inainte, si eu am observat aceeasi chestie, problema e intre scaun si volan, lumea a sarit si zice ca de vina e masina, eu is tare bucuros ca am trecut de 50 mii si nu e alta cauza smunciturilor decat faptul ca nu dai drumu la ambreaj cand trebuie, asta e data viitoare o sa imi iau hidramata si nu o sa mai am grija ambreajului
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
- -
26-10-2007
|
|
Avani |
![]()
Post
#1423
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
@valikris2002: sincer, mai bine te abtineai. Daca vei face un scurt sondaj, vei constata ca aceasta problema a ambreiajului se intalneste la posesorii de 1.6 - 16V si nu la diesel.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
pastia |
![]()
Post
#1424
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa nu mai adaugam pagini inutile la acest topic. Problema este a ambreiajului.
Nu trebuie sa ai grija cum schimbi (in limitele normalului), am avut si alta masina si nu am avut probleme. Am trecut si eu prin faza asta cand mi-am schimbat a 4-a oara ambreiajul am zis ca de acum am mare grija de el si asta e. Pana la urma tot a aparut tremuratul ![]() Am pus link mai sus cu topicul similar din UK. Oricum, din moment ce Renault nu mai schimba ambreiaje la Megane 2.2, la nivel mondial, si lucreaza la o solutie, de ce mai avem discutii legate de soferi ? As fi de acord cu ce zic cei ce acuza soferii, daca atunci cand luam masina, ma puneau sa semnez ca inteleg ca masina pe care o achzitionez are un ambreiaj mult mai sensibil si mai prost decat orice alta masina, si trebuie tratata special si nu permite circularea in trafic. (PS. inainte am avut Solenza, tot benzina, nici o problema) |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
- ---
2007
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#1425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
@Avani, intr-adevar mai bine ma abtineam insa problema o am si eu si e motor dci, insa daca nu sunt atent scutura, nu stiu cum e la benzinar, insa la mine daca dau drumu la ambreaj cand trebuie nu mai scutura de aici si impresia personala ca problema e a mea si nu a lu reno, alta deficienta la ambreaj nu am decat smunciturile cand nu plec cum trebuie(si vede destul de des aglomeratia din bucuresti).
@pastia nu pot sa zic ca am vazut multe masini care scutura la plecarea de pe loc, insa am observat aceeasi problema la pasaturi chiar si la un audi a6 insa nu stiu in ce stare tehnica si dupa cati kilometri se manifesta, cert e ca scuturau serios iar soferilor li se parea ceva normal. Oricum cetesc cu interes acest topic in speranta ca o sa vina cineva intr-o zi sa zica ca a pus ambreaj nou il are de 40 mii km si nu scutura, atunci o sa zic oau il schimb si eu ca trebuie schimbat, pana atunci intra in viteza nu caraie pleaca bine de pe loc sa dea domnu sa tine 150 mii km si la mai mare |
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
- -
26-10-2007
|
|
pavilion8373 |
![]()
Post
#1426
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 July 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(valikris2002 @ 7 Apr 2010, 13:25) @Avani, intr-adevar mai bine ma abtineam insa problema o am si eu si e motor dci, insa daca nu sunt atent scutura, nu stiu cum e la benzinar, insa la mine daca dau drumu la ambreaj cand trebuie nu mai scutura de aici si impresia personala ca problema e a mea si nu a lu reno, alta deficienta la ambreaj nu am decat smunciturile cand nu plec cum trebuie(si vede destul de des aglomeratia din bucuresti). @pastia nu pot sa zic ca am vazut multe masini care scutura la plecarea de pe loc, insa am observat aceeasi problema la pasaturi chiar si la un audi a6 insa nu stiu in ce stare tehnica si dupa cati kilometri se manifesta, cert e ca scuturau serios iar soferilor li se parea ceva normal. Oricum cetesc cu interes acest topic in speranta ca o sa vina cineva intr-o zi sa zica ca a pus ambreaj nou il are de 40 mii km si nu scutura, atunci o sa zic oau il schimb si eu ca trebuie schimbat, pana atunci intra in viteza nu caraie pleaca bine de pe loc sa dea domnu sa tine 150 mii km si la mai mare Intrebare... Tu cat faci de acasa pana la munca si mai ales ce viteza medie de deplasare ai?! Eu faceam minim 1 ora iar viteza era rar peste 15 km/h, iar dupa circa 30 de minute o apuca tremuratul la plecarea de pe loc desi eram tot eu intre scaun si volan!? Daca soferul e de vina...de ce nu face de la inceput asa si doar dupa aprox 30 min de utilizare prin trafic INTENS(ca deh...nu toti stam in orase mai mici cu trafic normal...ci in "super" capitala europeana Bucuresti)?! ![]() Ideea e ca ambreiajul este prost proiectat , fiind o solutie de compromis a Renault, fata de modele echipate cu BOsch(vezi 1.9 dci)!! Iar cu vrajeala ca va aparea unul nou au tinut-o pana azi...cand solutia gasita de ei esteeeeeee....... sa iti iei Megane3 ![]() Parca vad intr-un an ca si colegii care si-au luat noua generatie vor descoperi in service un Kit de ambreiaj marca Deplhi care le va face sufletul sa vibreze...la propriu ![]() Stima! This post has been edited by pavilion8373: 7 Apr 2010, 14:16 |
--------------------
Una
mai
tanara
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#1427
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(valikris2002 @ 7 Apr 2010, 11:30) ..problema e intre scaun si volan, lumea a sarit si zice ca de vina e masina, eu is tare bucuros ca am trecut de 50 mii si nu e alta cauza smunciturilor decat faptul ca nu dai drumu la ambreaj cand trebuie... bravo.. si tu esti unul din soferii buni. eu sunt mai prost, nu stiu sa dau drumul la ambreiaj, recunosc. altcineva, alt sofer bun, care mai urmeaza??! va rog sa va afirmati, nu va sfiiti.. |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
supremeon |
![]()
Post
#1428
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
QUOTE(jre @ 7 Apr 2010, 10:16) Este clar că, dintre mine și tine, unul nu știe să conducă... nu m-ar deranja să fiu eu acela, căci, nu conduc mașini decât de ~12 ani, deci, sunt începător, pe lângă alții care șofează de 30-40 de ani... Dar, dacă Renault-urile trebuie conduse diferit, te rog, explică-ne tu, detaliat, și argumentat, pentru a înțelege, și a pune în practică... iată-mă, învață-mă !! Să zicem că accelerez până la 3000 turații, după care schimb din a doua în a 3-a. După ce am pus maneta în a 3-a, dacă accelerez puternic și ridic piciorul de pe ambreiaj, mașina este smucită puternic în față, iar ambreiajul, după judecata mea, se uzează. Deci, nu procedez așa... logic. Dacă, în schimb, procedez cum spui tu, anume să nu apăs accelerația, ridicând piciorul de pe ambreiaj, efectul mi se pare mult mai dezastruos... este o "frână de motor forțată". Practic, motorul este turat forțat, de la relanti, până la o turație corespunzătoare cu viteza de deplasare a mașinii, acest lucru petrecându-se într-un interval relativ scurt de timp; mie mi se pare că în acest fel ambreiajul chiar ca e forjat, iar motorul are și el de suferit... citește aici pe forum ce a pățit un șofer care a băgat din greșeală treapta a doua și a ridicat piciorul de pe ambreiaj... îmi pare rău că nu am timp să caut link-ul... Faptul că tu apeși accelerația când deja ai ridicat aproape total piciorul de pe ambreiaj, e egal cu zero... căci, faptul este deja consumat: până să ajungi să accelerezi, ai forțat motorul de la relanti până la turația care o are în acel moment... Uite, descriu cum procedez eu, așa am procedat mereu, de când conduc. Vă rog, spuneți-mi unde greșesc, dar, argumentați: Calc ambreiajul brusc și până la fund, schimb din a doua în a treia (de exemplu), timp în care aproape ridic piciorul de pe accelerație. Acum, după ce am băgat a treia, pentru "cuplare", accelerez ușor, ridicând piciorul de pe ambreiaj. În acest fel (accelerând ușor), motorul se învârte cu o rotație aproximativ apropiată de cea a cutiei de viteze, iar efortul asupra ambreiajului este mai mic... Desigur că, rotațiile nu se nimeresc niciodată să fie egale, uneori e motorul prea accelerat, alteori este prea puțin accelerat. Din experiență, eu sunt de părere că e bine să fie ușor mai accelerat, decât să se învârtă mai lent față de cutie, căci, și "șocul" resimțit este mai mic... mai ales dacă nu ridici brusc piciorul de pe ambreiaj, ci mai lent... După ce ambreiajul l-am ridicat complet, calc accelerația tare (fire mai sportivă), dar nu la podea, căci atunci nu mai are putere motorul și am înțeles că nu e bine nici pentru turbină, deoarece se bagă mult combustibil în motor, care nu arde complet, etc... dar, asta e altă poveste ![]() Acum, spune tu, sau spuneți voi: greșesc eu, sau greșești tu? K să fiu și mai on topic: mașina vibrează toată mai ceva ca navetele spațiale la decolare, dacă accelerez mai tare și ridic lent piciorul de pe ambreiaj... cel puțin, asta am remarcat eu... e normal? personal, nu mi se pare... Mersi în avans dacă îmi scrieți și mie procedeul de schimbare a vitezelor la Renault, căci în "manualul" primit odată cu mașina, nu scrie ![]() ![]() |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
jre |
![]()
Post
#1429
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 10 January 10 ![]() |
[QUOTE]-supremeon. Daca tot spui ca esti sofer de 12 ani si ca a-s conduce mai bine ca tine s-ar putea sa ai dreptate. sunt sofer cat.B-C-E de 19 ani, insa nu vechimea permisului i-ti da experienta ci nr de km parcursi,faci o medie de 30-35 mi km pe an cu 19 si vezi singur rezultatul. asta ca raspuns la aluzia ta ca esti sofer priceput.
![]() ![]() |
--------------------
Megane 2 / Megane 4
1,6 16v - 1,6 sce
2008/ 2018 Eu n-am cerut sa fiu romàn. Am avut noroc!
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#1430
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
nu stiu ce metode de a schimba treptele de viteza au uni, dar eu consider ca, atata timp cand plec aproape de pe loc cu treapta a- II-a si o turatie a motorului in jur de 1100-1300 ture fara sa dea in bot masina, iar de pe loc cu treapta a-I-a pana in 1100 ture ma consider un sofer bun sau ma rog sincronizez bine ambreiajul cu acceleratia, situatie in care pica ambreiajul in 30-40kkm, clar e un defect de fabricatie nu un defect existent intre scaun si volan.
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#1431
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
supremeon |
![]()
Post
#1432
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
deci, Jre, tot nu m-ai lamurit... practic, tu zici ca, la schimbarea treptelor de viteza, ar trebui sa ridic ambreiajul fara sa accelerez? si sa accelerez doar dupa ce a prins deja (dar nu complet), in partea superioara?
Daca da, am 2 intrebari: 1. nu ti se pare deranjant faptul ca masina se "smuceste", franandu-se brusc, iar motorul este turat fortat? 2. atunci, de ce nu as proceda la fel si la pornirea de pe loc? ![]() Eu imi mentin parerea: dupa schimbarea vitezei, inainte de a ridica (mai lent, mai brusc, cum reuseste fiecare) piciorul de pe ambreiaj, motorul trebuie usor accelerat, din motivul descris in postul anterior... Va rog mult, vreau sa aud si alte parerei... |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#1433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
supremeon
nu consider ca detin adevarul absolut sau cum fac eu e cel mai corect. Am 19 ani de condus si in jur de 300.000km dupa aprecierile mele. In acesti 19 ani am condus dacia 1300 trei soferi, solnita, clio si acum megane ultimele trei doar eu. La nici una nu am schimbat ambreiajul luat asa in ordine inversa. Poate ca la dacie a fost schimbat (mai mult ca sigur- avand 15 ani cand am luat eu volanul prima data in mana) inainte. Sa luam un caz (al meu) In treapta a doua, sau a treia in jurul a 3000 de ture schimb in treapta superioara. In acel moment apas ambreiajul, turatia scade la aproximativ 900 acum la megane. In momentul in care eliberez ambreiajul turatia motorului este tot pe acolo poate un picut mai sus (3000). Eu in cuvinte nu pot sa-ti explic mai bine, dar banuiesc ca sincronizarea (apasare acceleratie- lasare ambreiaj) se face cam in acelasi timp si cam la fel astfel incat motorul nici nu se tureaza nici nu da in bot. In alta ordine de idei spunem acum ce vrem dar eu consider ca acum nici scoala de soferi nu se mai face cum se facea pe vremuri- fara suparare. Incearca sa stai in panta numai din ambreiaj si acceleratie fara ca motorul sa fie turat si fara a se misca masina. Cel putin eu asa am invatat sa folosesc ambreiajul cand am facut scoala de soferi (poligon si traseu). Oricum foarte multi banuiesc ca apasa ambreiajul cand pun frana (nu brusca caci aici este deja vorba de instinct) foarte multi mai stau in coloana cu masina in treapta de viteza si ambreiajul calcat- lucruri care dupa mine nu sunt bune chiar deloc. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
pastia |
![]()
Post
#1434
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi se pare ca aceasta discutie nu are loc aici. Megane 2.2 1.6 16v are o problema la ambreiaj, stie si Renault chestia asta, deci nu mai e nevoie sa dezbatem existenta problemei.
Ar trebui facut un topic nou cu discutii despre cum se foloseste ambreiajul pentru discutia pe care o aveti acum. @jre : daca dupa 19 ani de condus, 30 - 35 de mii de km pe an, a trebuit sa-ti schimbi un pic stilul de condus, mai precis modul de debreere a ambreiajului, asta nu inseamna decat un singur lucru: ca ambreiajul de la masina actuala e prost! e cel mai sensibil si mai prost ambreiaj cu care ai condus tu in 19 ani, si a trebuit sa te adaptezi tu la el. acest lucru este inacceptabil! ![]() This post has been edited by pastia: 8 Apr 2010, 10:43 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
- ---
2007
|
|
jre |
![]()
Post
#1435
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 10 January 10 ![]() |
Pt. pastia,ca ambreiajul la masina asta e prost,e posibil nu te contrazic. in schimb,daca mai fac 3o-40mi km cu ambreiajul asta, era de vina stilul meu de condus si nu masina. oricum peste 2 luni ajung la revizie si i-si va da cu parerea si mecanicul. o sa va tin la curent cum se comporta masina.o zi buna tuturor
![]() |
--------------------
Megane 2 / Megane 4
1,6 16v - 1,6 sce
2008/ 2018 Eu n-am cerut sa fiu romàn. Am avut noroc!
|
|
Hack |
![]()
Post
#1436
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Unii vorbesc aici doar ca sa se afle in treaba...se vede clar ca probleme la ambreiaj apar la masinile rulate in orase mari cu trafic de kkt unde ambreiajele sunt mult mult MULT mai solicitate decat in orase mai mici in care traficul la ora de varf nu se compara nici macar cu traficul din Bucuresti la miezul noptii. Ambreiajul de pe motorul de 1.6l/16V este un ambreiaj de tot cenzuratul, sincer nu cred ca am condus masina la care sa trebuiasca gadilit atat de tare ambreiajul ca sa mearga masina cum trebuie.
This post has been edited by Hack: 8 Apr 2010, 11:28 |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
catalin_tm81mis |
![]()
Post
#1437
|
![]() sofer de paie Group: Members Posts: 261 Joined: 16 January 07 From: Timisoara ![]() |
Fiind mandru posesor de benzinar 2007 sa imi dau si eu cu parerea. Am schimbat doua deja pe garantie. Vineri ca tot sinucigasul mai aveam ceva de cumparat. Cum s-a dat liber la toata natia a fost orasul plin ochi si a rezultat o "calatorie" de vreo 5 ore si ambreiajul a clacat iara. Intradevar a fost chinuit la maxim dar cand o da caldura probabil topicul asta se inunda.
Si acuma sa nu zicem ca toti idiotii si-au luat benzina iar adevaratii diesele si sa dam crezare zvonului ca ambreiajul asta e rahat gol. |
--------------------
renault
megane 2.2
2007 - confort expression megane sedan confort expression 2007+clima automata+rouge du feu
|
|
alc2 |
![]()
Post
#1438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
catalin , la ce rulaje ai schimbat cele 2 ambreiaje ?
|
--------------------
Renault
Kadjar Intens
-
Flame red_K9K-648 Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
CataT |
![]()
Post
#1439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.089 Joined: 19 April 07 From: C o n s t a n t a ![]() |
De vre-o saptamana vad in fiecare seara topicul asta si ma cam trec fiorii, am 40.000 de km si nu au fost probleme pana acum, sper ca nici de acum incolo.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 / 1.6 16V
|
|
pavel.bogdan |
![]()
Post
#1440
|
![]() Membru Group: Members Posts: 82 Joined: 31 March 10 ![]() |
Haideti sa va spun cum plec eu de pe loc fara probleme: accelerez la vreo 1200-1300 si incep sa ridic usor pedala ambreiaj pana la momentul cuplului cand, atentie, dau pedalei drumul brusc. Daca voi sunteti atat de soferi destepti de jdemilioane de km de condus, de ce debraiati lent la plecarea de pe loc ca sa patinati si mai mult discul, si sa fortati arcurile acestuia, nu? Hai sa ne dam acum care are litere mai multe B, C, etc. Acum ar avea rost sa va spun si eu ca am toate literele si ca am condus tot felul de autovehicule ca sa ma credeti cum se calca sau elibereaza ambreiajul?
Totusi recunoastem ca acest kit ambreiaj este prost conceput, si sa mai recunostem si altceva: aici posteaza probleme soferii care conduc sportiv, nu? Concluzia este urmatoarea: aveti prea multe asteptari de la o masina de oferta pret-dotari. Urmatoarea masina sigur nu va mai fi renault! |
--------------------
renault
megane 2
2007 - Privilege megane 1.6 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 05:39 |