Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

59 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tampoane motor-caroserie, Megane 2 toate motorizarile

R19/16v
post 22 Jan 2010, 22:35
Post #181


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Adi, diferenta e destul de mare la "feeling".
Cand e prost - capeti vibromasaj moka;
Cand e bun - nu stii ca merge motorul.

Daca-l simti, gandeste-te la un suport nou in viitorul apropiat...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 22 Jan 2010, 22:39
Post #182


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Da, dar "hidro ce-o fi ala" poate ca se contracta la frig. DIferenta de temperatura este semnificativa ~25-30.
Pe de alta parte, amortizarea ar trebui sa functioneze si la aceasta temperatura. Mie, la primul val de frig mi s-a parut ca vibreaza cam tare. Apoi s-a incalzit si n-am mai sesizat aceeasi vibratie. Acum din nou mi se pare ca la relanti ma "gadila" la pedala.
Cred, totusi, ca sunt uzate tampoanele. Inca nu atat de mult sa fie suparator, in special la benzinare, daca motoarele merg "rotund" dar suficient pentru a fi schimbate daca esti mai pedant.
Acum, unora le place masajul! smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 22 Jan 2010, 23:25
Post #183


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Hmm...
D-aia ii si zice hidroelastic: in fapt, e o punga plina cu zeama...
Care zeama ar trebui sa isi pastreze parametrii fizici in niste plaje de temperatura ambianta destul de largi.
Care zeama trebe ca are alta densitate la Diesele fata de Otto...Ca sa absoarba vibratiile, pen'ca in ceea ce priveste masele, am fost lamurit.
Ca design, da, sigur difera forma "gaturilor-suport" de la un motor la altul. Insa, in ansamblu, motoarele (de la 1,4 la 1,9 sau 2,0) trebuie gazduite in acelasi compartiment/volum, cu tolerante de lucru in cuplu si contracuplu aproximativ egale...
Vibratiile mai mari sau mai mici, functie de temperatura motorului, sunt cauzate de ... temperatura motorului ...: cand motorul e rece, mai ales Dieselul (MAC), e normal sa aibe vibratii mai mari...
Daca, insa, la accelerari puternice sau decelerari (frane de motor) violente nu se percep zgomote metalice/batai de fier pe fier, zic ca nu e cazul sa ne impacientam de hidroelastic. Ci mai degraba de bieleta anticuplu ...

Daca trecerea din accelerare in decelerare, fara a fi atinsa frana de serviciu, se face relativ lin, fara smucituri si/sau zgomote, zic eu ca ansamblu batiu al motorului nu sufera.

Revin...

This post has been edited by Adila16: 22 Jan 2010, 23:39


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 22 Jan 2010, 23:56
Post #184


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Un lucru e cert: Diesel-urile si cand sunt noi vibreaza!
Dupa ce am cumparat-o, m-am dus cu ea la reprezentanta si le-am spus ca vibreaza la relanti. Raspunsul primit a fost: ce vrei, e diesel... fara sa se uite macar la ea:)
Si mai e un aspect: la peste 2500 turatii, indiferent de treapta de viteza in care esti (si pe liber, scoasa din viteza), pedala de acceleratie vibreaza suficient de mult incat sa-ti oboseasca destul de tare piciorul daca conduci mai mult de 3 ore continuu...
Patea buna este ca aceste vibratii se pastreaza relativ constante in timp.. aka, dupa 2,5 ani vibreaza, dupa aprecierea mea, la fel ca-n prima zi: nu mai tare, nu mai incet smile.gif... m-am obisnuit, chiar daca, in timp ce stau la semafoare, vibratiile se simt, si mi-au mai zis si "pasagerii" ca "se simte ca e Diesel"...
Chestia e ca si cu greierii: mai apar, mai dispar, te mai obisnuiesti...

This post has been edited by supremeon: 23 Jan 2010, 22:20


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 23 Jan 2010, 10:49
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Am vazut ca pe aceste tampoane motor,codul respectivului este insotit si de o litera.Spre exemplu,la mine apare litera "J",pe altul am vazut "G".Poate explica cineva ce simbolizeaza aceste litere?

A,si am verificat respectivul joc:la mine este loc destul,mult mai mare de 0,5 mm,insa am acel sunet,ce seamana cu o bataie metalica rezultand din atingerea tamponului cu invelisul metalic! mad.gif

This post has been edited by Catalinmodena: 23 Jan 2010, 10:52


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 23 Jan 2010, 14:50
Post #186


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




@Catalinmodena: Literele alea pot face parte din codul de produs. Cel comercial sau/si cel tehnologic (de cele mai multe ori, sunt aceleasi, pentru evitarea confuziilor)...

Cand auzi "bataia" aia metalica?
Daca apare la trecerea motorului de la regimul de tractiune la cel de franare, atunci poate fi cauzata de bieleta anticuplu...
Mai multe detalii, daca se poate.


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Jan 2010, 14:55
Post #187


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




J e jaune
G e gris
V e vert

In fuctie de anumite caracteristici ale suportului, acestuia ii este atribuita o culoare.

Al meu este Vert, parca.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 23 Jan 2010, 16:21
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Detalii:in treptele 1,2,3 daca accelerez mai brusc se aude bataia,in treapta a 3-a la 60km/h o las in frana de motor si pe la 30 de km/h se aude bataia,iar pe piatra cubica se aude,insa mai incet.La pornirea motorului iar se aude ca o lovitura.Eu stiu sigur ca acest tampon este cauza,caci mi-a fost schimbat pe garantie,si dupa parca era alta masina.Insa dupa 6 luni,zgomotul a reaparut.Si primul tampon,era bun,si acesta de-l am pe masina la fel.Adica nu rupt,nu curs,nu nimic,doar scoate acest zgomot.
Am cumparat altul,ce-i parca mai moale si are litera "G"atasata codului.Insa abia la primavara-l schimb.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 29 Jan 2010, 13:17
Post #189


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




1. Mecanicul meu este intelept! smile.gif
Dupa ce caut incoace si incolo faimosul tampon, il chestionez pe meserias:
- Uite, tampon de origine, 560 cel mai ieftin.
- Hmm, e scump al naibii!
- Pai SWAG e bun, cu 430?
- Da, e bun!
- Sau FEBI, cu 410?
- E bun si ala!
Ma mai sucesc si ma intorc, gasesc FEBI la 390. Il sun pe mecanic si spun:
- Am luat FEBI cu 390.
- Bine!
Parandu-mi-se ca nu este prea convins, insist:
- Adica? Spuneai ca-i bun!
- Da, dar sa vedem cat tine!
- mellow.gif
Ceea ce m-a convins inca o data ca mecanicii sunt intelepti! radmasa.gif

2. Acum, ca rasul este pe banii mei, am studiat cu atentie piesa si am constatat pe capac o serie de inscriptii
Tampon.jpg ( Size: 239.72k ) Number of downloads: 1849

Originalul pe masina este 8200 338 381 VERT.
Ma intreb daca nu cumva sirul de coduri de pe capac, sunt versiunile mai noi, corespunzatoare fiecarei culori, adica daca nu cumva echivalentul era 8200 549 046 GREEN?
Pe partea de cauciuc, de jur imprejur, exista o insriptie BLEU, corespunzatoare cu culoarea marcajului de pe parte metalica.

3. Ce ma nelinisteste la inspectie este zona polizata care se vede in dreapta-sus, avand in vedere ca, desi pe cutie inscriptiile par Ok, pe toata piesa nu apare nici o inscriptie referitoare la producator.
Cutie.jpg ( Size: 264.07k ) Number of downloads: 1983


Astept pareri de la cunoscatori cu experienta.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gttoma
post 29 Jan 2010, 16:07
Post #190


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 29 August 05




Am schimbat eu tamponul motor la Megane-ul meu. Codul piesei este: 8200592642 sau Febi 29312 si l-am luat de la Eurocar (Craiova) cu 510 Lei. Pe el are o dunga albastra, la fel ca si piesa veche.

Dupa montaj masina este ... alta. Pur si simlu nu-ti mai dai seama daca ai 1500 sau 3500 de ture, asta dupa vibratii pentru ca zgomotul e zgomot.


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005
Renault Megane II Sedan
Confort Expression
1.5 dCI, 100 CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pistolaru
post 29 Jan 2010, 17:21
Post #191


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 5 December 09
From: iasi




adi uite si pe un topic de la megane 1 http://www.reno.ro/PIESE-PRETURI-t165100.html la postul 20 este polizat semnul renault chiar nu stiu de ce poate e din cauza ca e o piesa aftermarket unsure.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 manager 2009 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 29 Jan 2010, 18:43
Post #192


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Sper sa fie asa! Teama mea ar fi ca este vorba de reconditionare desi vopsirea nu pare sa fie revopsire, decat daca piesa a fost sablata, ceea ce nu-mi vine sa cred.

Este evident ca acea culoare este cea care da caracteristica specifica.
Cauciucul are imprimat in relief, de jur-imprejur, inscriptia BLEU.
Inscriptie_BLEU.jpg ( Size: 106.32k ) Number of downloads: 1827

Ar fi utila o voce informata in acest sens. Eu n-am reusit sa aflu detalii.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 29 Jan 2010, 21:54
Post #193


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Cel din poza de mai jos este piesa de origine Renault cumparata de la dealer Dacia (Adras) cu 490 lei TVA inclus si inlocuit pe masina din semnatura.
Dupa cate rezulta de pe aici, daca luam un tampon FEBI, luam aceeasi piesa insa cu semnul Renault si celalalt semn polizat dar si cu 100 lei mai ieftin. doh.gif

DSC03137_1.JPG ( Size: 346.52k ) Number of downloads: 1886


This post has been edited by DMP: 29 Jan 2010, 21:54


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 29 Jan 2010, 22:13
Post #194


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Stanta o fi aceeasi, caietul de sarcini nu este.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 29 Jan 2010, 22:56
Post #195


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




@DMP:
Avem masini cu aproximativ aceeasi vechime. Ar fi interesant sa urmarim comportamentul celor doua tampoane (original si aftermarket) in timp, nu crezi!?
De exemplu am putea periodic sa masuram cat "se lasa" si sa facem un Jurnal cuprinzand si alte observatii.
La actiune ar putea participa si altii care si-au schimbat recent suportul, cu conditia sa stim exact modelul firma, data montarii si poate alte detalii.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 30 Jan 2010, 11:38
Post #196


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




La vreo saptamana dupa ce l-am schimbat m-am uitat mai cu atentie la tamponul nou montat.
Am observat ca facuse deja usoare riduri atat pe partea dinspre aripa dreapta cat si pe partea dinspre motor. Eu zic ca e normal sa faca ceva riduri insa nu stiu cat de repede a facut riduri cel cu care a venit masina ca sa fac o comparatie si sper ca asta inlocuit sa tina si el cel putin 3 ani jumatate cat a tinut primul.

In privinta lasatului nu am masurat. Insa am remarcat ca, inainte de schimbare, vechiul tampon prezenta spatiu suficient cand motorul era oprit. Eu apreciez ca era lejer peste 0,5 mm.
Dupa ce il porneam vibratiile preluate de tampon faceau ca limitatoarele tamponului sa se atinga si sa genereze vibratii si batai. Cand l-am dat jos am vazut clar portiunea pe care se atingeau cele doua limitatoare. Se atingeau aproape pe toata suprafata.

@R19/16v: Cam scump caietul ala! smile.gif
Banuiesc ca intre un tampon facut de FEBI dupa caietul Renault pentru un motor si unul facut de FEBI pentru acelasi motor dar fara caiet diferenta ar fi la compozitia cauciucului si a lichidului din interior. Nu cred ca folosesc matrite diferite pentru tampoane cu caiet si fara caiet. smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 30 Jan 2010, 15:02
Post #197


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




De curiozitate, stie cineva care este procedeul de inlocuire al tamponului? rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 30 Jan 2010, 20:19
Post #198


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.166
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




in urma cu ceva timp , acum vreo 20.000 km, am schimbat si eu tamponul ala, intr-un service Reno.
masina e urcata pe elevator, au asezat un suport (arata ca o gantera ceva mai mare) sub motor, asa incat, dupa ce au lasat usor masina in jos, motorul se ridica putin de pe pozitia lui, sa permita demontarea tamponului. dupa montarea celui nou, se ridica masina, se scoate suportul de dedesubt si gata. nu ar trebui sa dureze mai mult de 30 min, cu totul.
diferenta va fi foarte vizibila dupa ce pornesti masina


--------------------
Renault Megane 2.1 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP - Numar DREPTUNGHIULAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 31 Jan 2010, 18:23
Post #199


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Ok m-am hotarat il schimb si eu. Acum tot ce ramane de facut e sa gasesc un "iPad" pentru al meu 1.5 dci la un pret rezonabil.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 31 Jan 2010, 19:48
Post #200


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




QUOTE(DMP @ 30 Jan 2010, 11:38)
...
In privinta lasatului nu am masurat. Insa am remarcat ca, inainte de schimbare, vechiul tampon prezenta spatiu suficient cand motorul era oprit. Eu apreciez ca era lejer peste 0,5 mm.
Dupa ce il porneam vibratiile preluate de tampon faceau ca limitatoarele tamponului sa se atinga si sa genereze vibratii si batai. Cand l-am dat jos am vazut clar portiunea pe care se atingeau cele doua limitatoare. Se atingeau aproape pe toata suprafata.
...
*


Interesanta observatia ta! Daca este obiectiva, concluzionez ca nu "lasatul" este criteriul absolut. La mine este evident - nu intra in spatiul de verificare tehnologic nimic, practic este lipit, insa vibratiile, exceptand mersul in relanti, nu sunt perceptibile.
Cele 2 opritoare laterale (fata-spate) uzate, mai putin evidente cu suportul montat, ar sugera ca la tine motorul era supus la vibratii fata-spate sau de "rasturnare". Sa fie uzati si alti suporti?
Nu mai ai suportul vechi pentru fotografii?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 31 Jan 2010, 22:05
Post #201


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Poza de mai jos e cea mai clara pe care o am cu limitatoarele vechiului tampon. Se vede amprenata pe limitatorul de jos. Pe cel de sus este, evident, identica.

Eu nu ma pricep prea mult la mecanica dar imi aduc aminte ca l-am intrebat pe mesterul de la Dacoserv cand a inlocuit tamponul daca faptul ca am mers cu vibratiile generate de tampon timp de vreo 6 - 7.000 km nu implica si o uzura/slabire suplimentara si pe celelate "tampoane" (cel de dedesubtul motorului si cel de pe cutia de viteza).
Raspunsul lui a fost ca nu.
DSC03160_1.JPG ( Size: 321.09k ) Number of downloads: 1937


LE: La mine se atingeau limitatoarele/opritoarele din poza (sus - jos), intre care se masoara jocul. Fata - spate nu am observat sa atinga. Adica sa atinga tamponul de cupola aia de fier de il inconjoara.

This post has been edited by DMP: 31 Jan 2010, 22:11


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 31 Jan 2010, 22:18
Post #202


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Acum am inteles! Eu ma refeream la acele limitatoare fata-spate.
Este ciudat ca desi spatiul in cauza era suficient, ai ajuns la inlocuirea suportului.
QUOTE
In privinta lasatului nu am masurat. Insa am remarcat ca, inainte de schimbare, vechiul tampon prezenta spatiu suficient cand motorul era oprit. Eu apreciez ca era lejer peste 0,5 mm.

Sau aprecierea ta o fi fost eronata!?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 1 Feb 2010, 10:00
Post #203


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Aprecierea mea nu este exacta dar sunt sigur ca era spatiu peste 0,5 mm cum scrie in fisier.
Ma gandesc ca, poate, cei ce au facut/tradus fisierul au gresit si in loc de 0,5 cm au scris 0,5 mm.
Un spatiu de 0,5 mm este extrem de mic si nu vad cum nu s-ar atinge limitatoarele alea cand tamponul amortizeaza vibratiile motorului la un asemenea spatiu.

Revizia de 40.000 km am facut-o la Serus. Masina avea vibratii si atunci si le-am zis de treaba asta.
A venit inginerul de la receptie si s-a uitat la tampon. A bagat o surubelnita mai subtire (dar sigur avea peste 2 - 3 mm in diametru) intre limitatoarele tamponului si mi-a zis ca s-a cam lasat. Masina era cu motorul cald, dupa un drum lung, si nu facea vibratiile (eram inca la faza cand vibra doar imediat ce se incalzea motorul (2 pavele la apa pe bord de logan) si nu mai vibra cand motorul era la temperatura (4 pavele)).


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitsro
post 1 Feb 2010, 10:24
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.192
Joined: 4 August 07




salut , am si eu ceva probleme cu trepidatiile ale motorolui, adica se intampla cateodata la plecarea de pe loc sa imi tremure motorul si capacul motorului loveste caroserie (spre bord) si se amplifica aceasta misca in bord ... am fost la un service si mi a spus ca nu are nimic , au scos pur si simplu capacul de la motor si nu mai facea ,la al 2 lea service la fel... initial am crezut ca este ambreiajul dar cei din service au zis ca nu , posibil sa fie de la acel tampon?


--------------------
BMW 320D Steptronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 1 Feb 2010, 10:42
Post #205


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(cristixxxlog @ 21 Jan 2010, 23:47)
tin sa trag una din urmatoarele concluzii: ori esti foarte norocos cu service-ul, ori sunt prea buni cei de la serus, ori faci reclama mascata la serus. nu vreau sa cred ca e ultima varianta.
*


1.eu zic ca am nimerit un mecanic priceput..care isi respecta meseria..
2.nu ma intereseaza sa fac reclama la nici un service..pt ca nu am nimic de castigat...eu spun exact ce am facut..ca este de bine..ca este de rau...nu ma intereseaza.
QUOTE(adi_ar @ 29 Jan 2010, 23:56)
Avem masini cu aproximativ aceeasi vechime. Ar fi interesant sa urmarim comportamentul celor doua tampoane (original si aftermarket) in timp, nu crezi!?
*


sa-mi dau si eu cu parerea....crezi ca este relevant?? blink.gif tu mergi numai Arad-Munchen 100.000 k...si el merge Bv-Gheorghieni..eventual mai se duce de 2 ori pe zi la Lacul Sfanta Ana...ca sa-si aprovizioneze magazinul..(am dat niste exemple fictive). care tampon crezi ca va ceda primul? ca sa faci un test de genul trebuie ca sa mearga ambele masini pe acelasi tip de drum..eventual traseu..cu aceeasi viteza...etc....


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 1 Feb 2010, 12:37
Post #206


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




0.5 mm? Nu cred. Nu gasesc fisierul acum dar din cate tin eu minte era in jumatate de cm cand tamponul e nou, nu? Sa ma contraziceti daca gresec. O sa masor si eu zilele astea cand imi schimb IAR faza scurta.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 1 Feb 2010, 13:06
Post #207


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




0.5mm!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 2 Feb 2010, 19:34
Post #208


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Imediat dupa inlocuire au ramas la mine ~5mm.
Efectul este sesizabil imediat. La pornire, la demaraj ori stand in relanti este muuult diminuata vibratia cu care eram obisnuit.
Nu pot confirma ca nu simti daca motorul este pornit. In scaun da, nu mai simti nimic dar la volan sau pe capul schimbatorului se simte, totusi, o usoara vibratie de motor pornit.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 2 Feb 2010, 19:42
Post #209


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




"In scaun da, nu mai simti nimic dar la volan sau pe capul schimbatorului se simte, totusi, o usoara vibratie de motor pornit." asa este si la mine



Si cand opresti motorul..nu se zdruncina masina?La mine nu tot timpul se zdruncina..are toane sau cand o pornesc la fel,ma misca in scaun wink.gif ..este tamponul?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 2 Feb 2010, 19:48
Post #210


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Mi s-a intamplat, destul de rar, sa se "zdruncine" anormal la oprire. Deocamdata abia ce am schimbat tamponul asa ca nu as putea spune daca este asa ori ba.
Parerea mea este ca, mai degraba, zdruncinatura vine de la motorina proasta sau suportul din partea de jos - in acest caz, ar fi sesizabila si o tendinta de miscare a schimbatorului la demaraj.
Astazi, dupa schimbarea tamponului, am oprit de 2-3 ori si oprirea a fost foarte "lina".


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
59 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 09:23
Dacia