Tampoane motor-caroserie, Megane 2 toate motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Tampoane motor-caroserie, Megane 2 toate motorizarile
R19/16v |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|||
adi_ar |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Da, dar "hidro ce-o fi ala" poate ca se contracta la frig. DIferenta de temperatura este semnificativa ~25-30.
Pe de alta parte, amortizarea ar trebui sa functioneze si la aceasta temperatura. Mie, la primul val de frig mi s-a parut ca vibreaza cam tare. Apoi s-a incalzit si n-am mai sesizat aceeasi vibratie. Acum din nou mi se pare ca la relanti ma "gadila" la pedala. Cred, totusi, ca sunt uzate tampoanele. Inca nu atat de mult sa fie suparator, in special la benzinare, daca motoarele merg "rotund" dar suficient pentru a fi schimbate daca esti mai pedant. Acum, unora le place masajul! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#183
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Hmm...
D-aia ii si zice hidroelastic: in fapt, e o punga plina cu zeama... Care zeama ar trebui sa isi pastreze parametrii fizici in niste plaje de temperatura ambianta destul de largi. Care zeama trebe ca are alta densitate la Diesele fata de Otto...Ca sa absoarba vibratiile, pen'ca in ceea ce priveste masele, am fost lamurit. Ca design, da, sigur difera forma "gaturilor-suport" de la un motor la altul. Insa, in ansamblu, motoarele (de la 1,4 la 1,9 sau 2,0) trebuie gazduite in acelasi compartiment/volum, cu tolerante de lucru in cuplu si contracuplu aproximativ egale... Vibratiile mai mari sau mai mici, functie de temperatura motorului, sunt cauzate de ... temperatura motorului ...: cand motorul e rece, mai ales Dieselul (MAC), e normal sa aibe vibratii mai mari... Daca, insa, la accelerari puternice sau decelerari (frane de motor) violente nu se percep zgomote metalice/batai de fier pe fier, zic ca nu e cazul sa ne impacientam de hidroelastic. Ci mai degraba de bieleta anticuplu ... Daca trecerea din accelerare in decelerare, fara a fi atinsa frana de serviciu, se face relativ lin, fara smucituri si/sau zgomote, zic eu ca ansamblu batiu al motorului nu sufera. Revin... This post has been edited by Adila16: 22 Jan 2010, 23:39 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
supremeon |
![]()
Post
#184
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Un lucru e cert: Diesel-urile si cand sunt noi vibreaza!
Dupa ce am cumparat-o, m-am dus cu ea la reprezentanta si le-am spus ca vibreaza la relanti. Raspunsul primit a fost: ce vrei, e diesel... fara sa se uite macar la ea:) Si mai e un aspect: la peste 2500 turatii, indiferent de treapta de viteza in care esti (si pe liber, scoasa din viteza), pedala de acceleratie vibreaza suficient de mult incat sa-ti oboseasca destul de tare piciorul daca conduci mai mult de 3 ore continuu... Patea buna este ca aceste vibratii se pastreaza relativ constante in timp.. aka, dupa 2,5 ani vibreaza, dupa aprecierea mea, la fel ca-n prima zi: nu mai tare, nu mai incet ![]() Chestia e ca si cu greierii: mai apar, mai dispar, te mai obisnuiesti... This post has been edited by supremeon: 23 Jan 2010, 22:20 |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
primavara cu verde crud si albastru
- pur pretutindeni!
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Am vazut ca pe aceste tampoane motor,codul respectivului este insotit si de o litera.Spre exemplu,la mine apare litera "J",pe altul am vazut "G".Poate explica cineva ce simbolizeaza aceste litere?
A,si am verificat respectivul joc:la mine este loc destul,mult mai mare de 0,5 mm,insa am acel sunet,ce seamana cu o bataie metalica rezultand din atingerea tamponului cu invelisul metalic! ![]() This post has been edited by Catalinmodena: 23 Jan 2010, 10:52 |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#186
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
@Catalinmodena: Literele alea pot face parte din codul de produs. Cel comercial sau/si cel tehnologic (de cele mai multe ori, sunt aceleasi, pentru evitarea confuziilor)...
Cand auzi "bataia" aia metalica? Daca apare la trecerea motorului de la regimul de tractiune la cel de franare, atunci poate fi cauzata de bieleta anticuplu... Mai multe detalii, daca se poate. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#187
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
J e jaune
G e gris V e vert In fuctie de anumite caracteristici ale suportului, acestuia ii este atribuita o culoare. Al meu este Vert, parca. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Detalii:in treptele 1,2,3 daca accelerez mai brusc se aude bataia,in treapta a 3-a la 60km/h o las in frana de motor si pe la 30 de km/h se aude bataia,iar pe piatra cubica se aude,insa mai incet.La pornirea motorului iar se aude ca o lovitura.Eu stiu sigur ca acest tampon este cauza,caci mi-a fost schimbat pe garantie,si dupa parca era alta masina.Insa dupa 6 luni,zgomotul a reaparut.Si primul tampon,era bun,si acesta de-l am pe masina la fel.Adica nu rupt,nu curs,nu nimic,doar scoate acest zgomot.
Am cumparat altul,ce-i parca mai moale si are litera "G"atasata codului.Insa abia la primavara-l schimb. |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
1. Mecanicul meu este intelept!
![]() Dupa ce caut incoace si incolo faimosul tampon, il chestionez pe meserias: - Uite, tampon de origine, 560 cel mai ieftin. - Hmm, e scump al naibii! - Pai SWAG e bun, cu 430? - Da, e bun! - Sau FEBI, cu 410? - E bun si ala! Ma mai sucesc si ma intorc, gasesc FEBI la 390. Il sun pe mecanic si spun: - Am luat FEBI cu 390. - Bine! Parandu-mi-se ca nu este prea convins, insist: - Adica? Spuneai ca-i bun! - Da, dar sa vedem cat tine! - ![]() Ceea ce m-a convins inca o data ca mecanicii sunt intelepti! ![]() 2. Acum, ca rasul este pe banii mei, am studiat cu atentie piesa si am constatat pe capac o serie de inscriptii Tampon.jpg ( Size: 239.72k ) Number of downloads: 1849 Originalul pe masina este 8200 338 381 VERT. Ma intreb daca nu cumva sirul de coduri de pe capac, sunt versiunile mai noi, corespunzatoare fiecarei culori, adica daca nu cumva echivalentul era 8200 549 046 GREEN? Pe partea de cauciuc, de jur imprejur, exista o insriptie BLEU, corespunzatoare cu culoarea marcajului de pe parte metalica. 3. Ce ma nelinisteste la inspectie este zona polizata care se vede in dreapta-sus, avand in vedere ca, desi pe cutie inscriptiile par Ok, pe toata piesa nu apare nici o inscriptie referitoare la producator. Cutie.jpg ( Size: 264.07k ) Number of downloads: 1983 Astept pareri de la cunoscatori cu experienta. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
gttoma |
![]()
Post
#190
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 29 August 05 ![]() |
Am schimbat eu tamponul motor la Megane-ul meu. Codul piesei este: 8200592642 sau Febi 29312 si l-am luat de la Eurocar (Craiova) cu 510 Lei. Pe el are o dunga albastra, la fel ca si piesa veche.
Dupa montaj masina este ... alta. Pur si simlu nu-ti mai dai seama daca ai 1500 sau 3500 de ture, asta dupa vibratii pentru ca zgomotul e zgomot. |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005 Renault Megane II Sedan
Confort Expression 1.5 dCI, 100 CP, 2005 |
|
pistolaru |
![]()
Post
#191
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 5 December 09 From: iasi ![]() |
adi uite si pe un topic de la megane 1 http://www.reno.ro/PIESE-PRETURI-t165100.html la postul 20 este polizat semnul renault chiar nu stiu de ce poate e din cauza ca e o piesa aftermarket
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 manager
2009 1.6 16V
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Sper sa fie asa! Teama mea ar fi ca este vorba de reconditionare desi vopsirea nu pare sa fie revopsire, decat daca piesa a fost sablata, ceea ce nu-mi vine sa cred.
Este evident ca acea culoare este cea care da caracteristica specifica. Cauciucul are imprimat in relief, de jur-imprejur, inscriptia BLEU. Inscriptie_BLEU.jpg ( Size: 106.32k ) Number of downloads: 1827 Ar fi utila o voce informata in acest sens. Eu n-am reusit sa aflu detalii. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
DMP |
![]()
Post
#193
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Cel din poza de mai jos este piesa de origine Renault cumparata de la dealer Dacia (Adras) cu 490 lei TVA inclus si inlocuit pe masina din semnatura.
Dupa cate rezulta de pe aici, daca luam un tampon FEBI, luam aceeasi piesa insa cu semnul Renault si celalalt semn polizat dar si cu 100 lei mai ieftin. ![]() DSC03137_1.JPG ( Size: 346.52k ) Number of downloads: 1886 This post has been edited by DMP: 29 Jan 2010, 21:54 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#194
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Stanta o fi aceeasi, caietul de sarcini nu este.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
adi_ar |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
@DMP:
Avem masini cu aproximativ aceeasi vechime. Ar fi interesant sa urmarim comportamentul celor doua tampoane (original si aftermarket) in timp, nu crezi!? De exemplu am putea periodic sa masuram cat "se lasa" si sa facem un Jurnal cuprinzand si alte observatii. La actiune ar putea participa si altii care si-au schimbat recent suportul, cu conditia sa stim exact modelul firma, data montarii si poate alte detalii. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
DMP |
![]()
Post
#196
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
La vreo saptamana dupa ce l-am schimbat m-am uitat mai cu atentie la tamponul nou montat.
Am observat ca facuse deja usoare riduri atat pe partea dinspre aripa dreapta cat si pe partea dinspre motor. Eu zic ca e normal sa faca ceva riduri insa nu stiu cat de repede a facut riduri cel cu care a venit masina ca sa fac o comparatie si sper ca asta inlocuit sa tina si el cel putin 3 ani jumatate cat a tinut primul. In privinta lasatului nu am masurat. Insa am remarcat ca, inainte de schimbare, vechiul tampon prezenta spatiu suficient cand motorul era oprit. Eu apreciez ca era lejer peste 0,5 mm. Dupa ce il porneam vibratiile preluate de tampon faceau ca limitatoarele tamponului sa se atinga si sa genereze vibratii si batai. Cand l-am dat jos am vazut clar portiunea pe care se atingeau cele doua limitatoare. Se atingeau aproape pe toata suprafata. @R19/16v: Cam scump caietul ala! ![]() Banuiesc ca intre un tampon facut de FEBI dupa caietul Renault pentru un motor si unul facut de FEBI pentru acelasi motor dar fara caiet diferenta ar fi la compozitia cauciucului si a lichidului din interior. Nu cred ca folosesc matrite diferite pentru tampoane cu caiet si fara caiet. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#197
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
De curiozitate, stie cineva care este procedeul de inlocuire al tamponului?
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
daniel4ro |
![]()
Post
#198
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.166 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
in urma cu ceva timp , acum vreo 20.000 km, am schimbat si eu tamponul ala, intr-un service Reno.
masina e urcata pe elevator, au asezat un suport (arata ca o gantera ceva mai mare) sub motor, asa incat, dupa ce au lasat usor masina in jos, motorul se ridica putin de pe pozitia lui, sa permita demontarea tamponului. dupa montarea celui nou, se ridica masina, se scoate suportul de dedesubt si gata. nu ar trebui sa dureze mai mult de 30 min, cu totul. diferenta va fi foarte vizibila dupa ce pornesti masina |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
- Numar DREPTUNGHIULAR
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#199
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Ok m-am hotarat il schimb si eu. Acum tot ce ramane de facut e sa gasesc un "iPad" pentru al meu 1.5 dci la un pret rezonabil.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
adi_ar |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
QUOTE(DMP @ 30 Jan 2010, 11:38) ... In privinta lasatului nu am masurat. Insa am remarcat ca, inainte de schimbare, vechiul tampon prezenta spatiu suficient cand motorul era oprit. Eu apreciez ca era lejer peste 0,5 mm. Dupa ce il porneam vibratiile preluate de tampon faceau ca limitatoarele tamponului sa se atinga si sa genereze vibratii si batai. Cand l-am dat jos am vazut clar portiunea pe care se atingeau cele doua limitatoare. Se atingeau aproape pe toata suprafata. ... Interesanta observatia ta! Daca este obiectiva, concluzionez ca nu "lasatul" este criteriul absolut. La mine este evident - nu intra in spatiul de verificare tehnologic nimic, practic este lipit, insa vibratiile, exceptand mersul in relanti, nu sunt perceptibile. Cele 2 opritoare laterale (fata-spate) uzate, mai putin evidente cu suportul montat, ar sugera ca la tine motorul era supus la vibratii fata-spate sau de "rasturnare". Sa fie uzati si alti suporti? Nu mai ai suportul vechi pentru fotografii? |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
DMP |
![]()
Post
#201
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Poza de mai jos e cea mai clara pe care o am cu limitatoarele vechiului tampon. Se vede amprenata pe limitatorul de jos. Pe cel de sus este, evident, identica.
Eu nu ma pricep prea mult la mecanica dar imi aduc aminte ca l-am intrebat pe mesterul de la Dacoserv cand a inlocuit tamponul daca faptul ca am mers cu vibratiile generate de tampon timp de vreo 6 - 7.000 km nu implica si o uzura/slabire suplimentara si pe celelate "tampoane" (cel de dedesubtul motorului si cel de pe cutia de viteza). Raspunsul lui a fost ca nu. DSC03160_1.JPG ( Size: 321.09k ) Number of downloads: 1937 LE: La mine se atingeau limitatoarele/opritoarele din poza (sus - jos), intre care se masoara jocul. Fata - spate nu am observat sa atinga. Adica sa atinga tamponul de cupola aia de fier de il inconjoara. This post has been edited by DMP: 31 Jan 2010, 22:11 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Acum am inteles! Eu ma refeream la acele limitatoare fata-spate.
Este ciudat ca desi spatiul in cauza era suficient, ai ajuns la inlocuirea suportului. QUOTE In privinta lasatului nu am masurat. Insa am remarcat ca, inainte de schimbare, vechiul tampon prezenta spatiu suficient cand motorul era oprit. Eu apreciez ca era lejer peste 0,5 mm. Sau aprecierea ta o fi fost eronata!? |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
DMP |
![]()
Post
#203
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Aprecierea mea nu este exacta dar sunt sigur ca era spatiu peste 0,5 mm cum scrie in fisier.
Ma gandesc ca, poate, cei ce au facut/tradus fisierul au gresit si in loc de 0,5 cm au scris 0,5 mm. Un spatiu de 0,5 mm este extrem de mic si nu vad cum nu s-ar atinge limitatoarele alea cand tamponul amortizeaza vibratiile motorului la un asemenea spatiu. Revizia de 40.000 km am facut-o la Serus. Masina avea vibratii si atunci si le-am zis de treaba asta. A venit inginerul de la receptie si s-a uitat la tampon. A bagat o surubelnita mai subtire (dar sigur avea peste 2 - 3 mm in diametru) intre limitatoarele tamponului si mi-a zis ca s-a cam lasat. Masina era cu motorul cald, dupa un drum lung, si nu facea vibratiile (eram inca la faza cand vibra doar imediat ce se incalzea motorul (2 pavele la apa pe bord de logan) si nu mai vibra cand motorul era la temperatura (4 pavele)). |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
chitsro |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.192 Joined: 4 August 07 ![]() |
salut , am si eu ceva probleme cu trepidatiile ale motorolui, adica se intampla cateodata la plecarea de pe loc sa imi tremure motorul si capacul motorului loveste caroserie (spre bord) si se amplifica aceasta misca in bord ... am fost la un service si mi a spus ca nu are nimic , au scos pur si simplu capacul de la motor si nu mai facea ,la al 2 lea service la fel... initial am crezut ca este ambreiajul dar cei din service au zis ca nu , posibil sa fie de la acel tampon?
|
--------------------
BMW
320D
Steptronic
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#205
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(cristixxxlog @ 21 Jan 2010, 23:47) tin sa trag una din urmatoarele concluzii: ori esti foarte norocos cu service-ul, ori sunt prea buni cei de la serus, ori faci reclama mascata la serus. nu vreau sa cred ca e ultima varianta. 1.eu zic ca am nimerit un mecanic priceput..care isi respecta meseria.. 2.nu ma intereseaza sa fac reclama la nici un service..pt ca nu am nimic de castigat...eu spun exact ce am facut..ca este de bine..ca este de rau...nu ma intereseaza. QUOTE(adi_ar @ 29 Jan 2010, 23:56) Avem masini cu aproximativ aceeasi vechime. Ar fi interesant sa urmarim comportamentul celor doua tampoane (original si aftermarket) in timp, nu crezi!? sa-mi dau si eu cu parerea....crezi ca este relevant?? ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#206
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
0.5 mm? Nu cred. Nu gasesc fisierul acum dar din cate tin eu minte era in jumatate de cm cand tamponul e nou, nu? Sa ma contraziceti daca gresec. O sa masor si eu zilele astea cand imi schimb IAR faza scurta.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#207
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
0.5mm!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
adi_ar |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Imediat dupa inlocuire au ramas la mine ~5mm.
Efectul este sesizabil imediat. La pornire, la demaraj ori stand in relanti este muuult diminuata vibratia cu care eram obisnuit. Nu pot confirma ca nu simti daca motorul este pornit. In scaun da, nu mai simti nimic dar la volan sau pe capul schimbatorului se simte, totusi, o usoara vibratie de motor pornit. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
elro |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
"In scaun da, nu mai simti nimic dar la volan sau pe capul schimbatorului se simte, totusi, o usoara vibratie de motor pornit." asa este si la mine
Si cand opresti motorul..nu se zdruncina masina?La mine nu tot timpul se zdruncina..are toane sau cand o pornesc la fel,ma misca in scaun ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Mi s-a intamplat, destul de rar, sa se "zdruncine" anormal la oprire. Deocamdata abia ce am schimbat tamponul asa ca nu as putea spune daca este asa ori ba.
Parerea mea este ca, mai degraba, zdruncinatura vine de la motorina proasta sau suportul din partea de jos - in acest caz, ar fi sesizabila si o tendinta de miscare a schimbatorului la demaraj. Astazi, dupa schimbarea tamponului, am oprit de 2-3 ori si oprirea a fost foarte "lina". |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 09:23 |