Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

59 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tampoane motor-caroserie, Megane 2 toate motorizarile

catalin_jianu
post 4 Jan 2010, 14:09
Post #151


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Pt megane eu am schimbat acum maxim 3 luni tamponul, a costat 400ron, produs de febi, acelasi cod 8200 592 642, intradevar cel original de renault era mult mai scump. Insistati la piese auto sa vi-l dea pe cel de Febi si eu cand am intrebat initial mi-au spus ca nu este decat cel original care era peste 600ron atunci.
Cel de logan am inteles ca este diferit si nu s-ar potrivi.

Va garantez ca tremuratul este generat de acest tampon...evitand sa dau atatia bani p el, l-am schimbat prima dat pe cel de la cutie, apoi cele 2 de la toba de esapament, tremuratul nu a disparut ...cand l-am schimbat pe cel superior, parca era alta masina. Nu mai tremura deloc cand e motoru rece, la porniri/ opriri nu se mai pune problema si motorul parca merge altfel...


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 4 Jan 2010, 14:17
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




LA dealer reno este 644 ron iar in vitan la emil in jur de 500 ron,pe swag sau pe febi in jur de 400 ron.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
criv
post 9 Jan 2010, 14:29
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.049
Joined: 13 December 08
From: Drobeta Turnu Severin




Azi am schimbat si eu tamponul hidroelastic. Tremuratul si vibratiile au disparut de tot (ajunsesem de-mi facea meganul vibromasaj gratis). Mantionez ca inaintea schimbarii, chiar si maneta schimbatului de viteze avea un pic de joc, (credeam ca va trebui sa schimb si bieleta antibalans) dar acum , dupa inlocuirea tamponului hidroelastic, nu mai exista nici jocul respectiv al manetei ...probabil motorul a devenit la pozitia normala... ideea e motorul chiar sta mai sus ( s-a ridicat) cu cca 1,5-2 cm in partea tamponului...
Nu m-a lasat sufletul sa dau 5-600 ron pe un tampon original si l-am inlocuit cu un tampon nou cumparat de la colegul de forum dancva (m-a costat 205 Ron cu tot cu posta), nu stiu de ce producator este fabricat dar am inteles ca este de Logan 1,5 dci de 85 CP. La meganul meu 2.1 s-a potrivit perfect si, asa cum spuneam....isi face treaba deocamdata. Ramane de vazut fiabilitatea sa in timp.
Mai ieftine se gasesc si pe ebay, am vazut de la 35 euro la 79 euro+transport (probabil in functie de producator)
Uite mai jos un exemplu , 56,81 eur tamponul + 17,5 euro transportul in Ro.
http://cgi.ebay.de/Support-moteur-Renault-...=item3ca870d5d4
Ce-i drept , cel original m-a tinut destul (142 000 km) , oi vedea eu pe viitor daca am facut afacere (mai bine zis economie financiara) montand un tampon neoriginal...
Meseriasul care mi l-a schimbat (la un service de cartier) mi-a mai cerut 30 Ron... (a desfacut scutul de sub motor ,a fixat motorul cu un chituc de lemn, si apoi vreo 7 suruburi de la tampon)..
Mai mentionez ca cel vechi nu avea nici o urma de scurgere de ulei, doar cauciucul arata "tasat"..(ca in pozele din postul 98) ...

PS off topic: tot azi am mai schimbat si un rulment (fata stanga cu ABS-"uruia" cost:170 ron rulment skf +60 ron manopera)...incepe sa toace bani masinuta...

This post has been edited by criv: 9 Jan 2010, 14:49


--------------------
RENAULT MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens 2016, Intens, full options
Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzsombi
post 21 Jan 2010, 14:21
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 22 September 06




o cheztie interesanta :

Azi la pornirea de pe loc mi-sa rupt surubul cae leaga tamponul hidroelastic de motor sad.gif mi-a sticat si planetara. C'est la vie.
Noroc ca e in garantie (nu la reno ci la service unde a fost schimbat acum ceva vreme)


--------------------
Renault Megane 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 21 Jan 2010, 15:10
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Cum naiba de s-a rupt?
O intrebare:cand cumperi acest tapon,el trebuie sa fie livrat si cu respectivul surub?


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 21 Jan 2010, 15:56
Post #156


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




R19/16V a mai facut vorbire despre acel surub aici, cum ca ar trebui schimbat dar n-am mai primit detalii.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 21 Jan 2010, 16:29
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Pai tocmai deaia am intrebat,stiam ca R19/16V a facut referire,dar nu a mai revenit.

Si eu trebuie sa-l schimb,insa pana in primavara il mai las asa,momentan am bagat o bucata de cauciuc intre tampon si invelisul metalic.

Zicea cineva ca la mine nu are cum sa se duca tamponul in cateva luni:nu stiu ce sa raspund.Practic tamponul nu are nimic,il schimb doar ca scoate un zgomot ca o bataie atunci cand loveste in invelisul de tabla!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 21 Jan 2010, 16:35
Post #158


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(Catalinmodena @ 21 Jan 2010, 16:10)
Cum naiba de s-a rupt?
O intrebare:cand cumperi acest tapon,el trebuie sa fie livrat si cu respectivul surub?
*


dragi colegi...cand va duceti la service de cartier ori la nea gica...normal ca schimba numai tamponul...surubul nu....in service normal, odata cu tamponul se schimba si acest surub..care nu este scump..undeva pana la 5 lei parca...daca vreti pretul si codul o sa va spun dar sa ajung acasa ca sa fac rost de factura...asadar...tamponul nu vine cu surub...el se cumpara separat..sunt 2 repere diferite....recomand sa nu va zgarciti la piesa asta...sa cumparati numai lucruri de calitate...eventual de origine..chiar daca pentru unii insemana credit de nevoi personale....tamponul asta se strange cu cheia dinamometrica..etc.....asadar...daca vrei ieftin, cumperi un tampon din vitan la 200 lei...surubul il lasi tot pe ala..strangi tu cu cheie normala..cuplu la plesneala...si pe urma te astepti sa fie racheta si sa tina 1 mil de km..

This post has been edited by M i h a i: 21 Jan 2010, 16:41


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 21 Jan 2010, 16:42
Post #159


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Nu cred ca s-a zgarcit nimeni la acel surub si nu pentru el a facut credit!
Acum, fara sa fiu carcotas, eu n-am prea vazut cheie dinamometrica la strangerea acelui surub si operatia de montare s-a facut in service Renault. smile.gif
Problema incepe sa fie ca in domeniul pieselor de schimb, nimic nu este sigur, oricati bani ai da si orice bolid ai avea (cel putin pe la noi)! tongue.gif

Revenind la surub: mie mi s-a parut ca se punea problema inlocuirii lui cu un altul (mai bun, mai mare??) in sensul garantiei sau al unei probleme de dimensionare.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 21 Jan 2010, 16:52
Post #160


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




adi_ar....sunt extrem de multi care se zgarcesc la piesa asta...iti garantez eu....service reno din u.k... am vazut cu ochii mei cum mecanicul a strans cu cheia dinamometrica tamponul..(eram cu megane tot 1.9 ca al meu)...service serus (bld timisoara) ...la masina mea....aceeasi treaba...fara sa-i spun eu...mecanicul ala mi a lasat o impresie extraordinar de buna...aaaa...ca sunt multi mecanici care ''dau rasol'' este alta treaba..si isi baga picoru in tamponu tau de la masina.....mentalitate de roman..lenesi...treaba de mantuiala


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 21 Jan 2010, 19:39
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Pai sa precizez:schimbat tampon pe garantie in Reprezentanta Renault,operatiune la care nu s-a schimbat surubul,nici vorba de folosit cheia dinamometrica.

Off. schimb de distributie pe garantie in reprezentanta Renault,la fel nu s-a folosit cheia dinamometrica.Si iti zic 4 reprezentante unde aceasta cheie nu se foloseste.

Cat despre repectivul surub:daca ai codul M i h a i,pune-l aici te rog.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 21 Jan 2010, 20:15
Post #162


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Mecanicii nu folosesc cheia dinamometrica din lene...strang mai tare si asta este....de ce sa aduca trusa..etc...cand au pistolu ala de le strange imediat pana ies apa din ele..pt ce sa depuna efort ca sa fie totul ca la carte?
Asadar...pe factura scrie asa : Surub echivalent 7703002926 7703002868 si este 23.63 lei...m-am inselat cand am spus pana in 5 lei...ma gandeam la inel baie..etc.... tamponul este 561,58 lei si are cod 8200549046 (habar nu am daca sunt toate tampoanele la fel...suruburile...etc...eu am 1.9 ca motorizare)

This post has been edited by M i h a i: 21 Jan 2010, 20:18


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 21 Jan 2010, 20:25
Post #163


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




eu am cumparat tampon cu 200 lei de dacie si surub cu 20 lei, de la reprezentanta, mi-au spus ca se schimba doar impreuna. nu e nicio diferenta intre cel de 479 fara tva de renault si cel de dacie...

This post has been edited by Bacu: 21 Jan 2010, 20:25


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 21 Jan 2010, 22:47
Post #164


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




QUOTE(M i h a i @ 21 Jan 2010, 17:35)
dragi colegi...cand va duceti la service de cartier ori la nea gica...normal ca schimba numai tamponul...surubul nu....in service normal, odata cu tamponul se schimba si acest surub..care nu este scump..undeva pana la 5 lei parca...daca vreti pretul si codul o sa va spun dar sa ajung acasa ca sa fac rost de factura...asadar...tamponul nu vine cu surub...el se cumpara separat..sunt 2 repere diferite....recomand sa nu va zgarciti la piesa asta...sa cumparati numai lucruri de calitate...eventual de origine..chiar daca pentru unii insemana credit de nevoi personale....tamponul asta se strange cu cheia dinamometrica..etc.....asadar...daca vrei ieftin, cumperi un tampon din vitan la 200 lei...surubul il lasi tot pe ala..strangi tu cu cheie normala..cuplu la plesneala...si pe urma te astepti sa fie racheta si sa tina 1 mil de km..
*



tin sa trag una din urmatoarele concluzii: ori esti foarte norocos cu service-ul, ori sunt prea buni cei de la serus, ori faci reclama mascata la serus. nu vreau sa cred ca e ultima varianta.

eu am masina luata sh, dar intretinuta in marea majoritate numai in reprez renault. ultima data, odata cu schimbatul placutelor de frana, service renault (cobalcescu) mi-a pus pe rosu de schimbat urgent: tampon motor, bieleta directie si sistem dezaburire. ghici cate a nimerit? una, tamponul, pentru ca probabil si un om paralizat complet simtea vibratia masinii. in rest, nu era bieleta de directie, erau cele antiruliu (ambele, nu doar pe stanga cum au spus ei) iar dezaburirea functioneaza perfect, doar ca atunci era pe recirculare si se aburisera geamurile putin, de unde concluzia super-mecanicului renault. asta e doar un exemplu din mai multe. mie mi s-a luat de service renault si piesele lor "de origine". personal am luat si eu tampon de 200 ron de la colegul de forum, zilele astea urmeaza sa-l montez la un service bun dar exclus reprezentanta. singura operatie pe care o voi mai face la reprezentanta e kitul de distributie, la care o sa fiu foarte atent sa vad celebra "cheie dinamometrica". tot la cobalcescu, la un scenic se schimba distributia...nenea mecanicu' tocmai strangea un surub la distributie cu pistolul. cumva aia e cheia dinamometrica? cred ca aceasta cheie e un mit in mai toate reprezentantele renault, iar eu unul m-am saturat sa cotizez aproape dublu la reprezentante pana sa-i gasesc pe cei care sa respecte manualul de service. bafta


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci 2011 - B-XXX-LGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Jan 2010, 23:05
Post #165


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Se pare ca m-am inselat cu privire la surub:

Attached File  4720A.pdf ( 67.69k ) Number of downloads: 465


Oricum, pentru 20ron, era pacat sa-l las pe cel vechi.

BTW nu mai stiu daca acest surub a fost strans cu cheia dinamometrica, dar dar altele au fost.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 22 Jan 2010, 12:25
Post #166


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Dupa ce m-am consultat cu mecanicul, acesta mi-a spus ca inlocuirea surubului este obligatorie daca suportul este rupt, respectiv a fost supus surubul la tensiuni/lovituri/deformari. In rest, dupa cum te tine buzunarul si increderea ca cel nou nu este chinezism.
Referitor la strangerea cu cheia dinamometrica, raspunsul a fost: "In manual, pentru fiecare surub este specificat cuplul maxim, doar nu-i chiulasa!" lasandu-ma sa inteleg ca se poate si fara. smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 22 Jan 2010, 13:31
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




La fel m-i s-a spus si mie cand i-am intrebat de ce nu folosec respectiva cheie la schimbul distributiei:nu-i chiuloasa!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 22 Jan 2010, 13:34
Post #168


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




La suruburile care imbina componente de genul tampon motor, axa bascula sau articulatii suspensie, diverse capace de protectie nu vad de ce s-ar folosi in mod curent cheia dinamometrica.
Poate numai sa "i se ia ochiu'" clientului sau, gratie bratului fortei, sa se asigure strangerea mai puternica a surubului cu pricina.
Pentru ca, personal, ma cam indoi un pic ca vre-un mecanic din cei pomeniti mai sus (fie autohton, fie d-aiurea...) sa fi folosit dinamometrica pentru a strange surubul tamponului hidroelastic strict la cuplul specificat in carte...

Insa, asa cum la inlocuirea bieletelor de directie sau a capetelor de bara, trebuie verificata/rectificata geometria rotilor, la inlocuirea unui tampon motor (mai ales a celui hidroelastic) trebuie verificata asezarea (asieta) motorului in ansamblul batiu: orice abatere de la pozitia neutra stabilita de constructor, poate duce la distrugerea/uzarea prematura cel putin a planetarelor. Daca este nevoie sau nu de "cale" pentru blocarea/centrarea motorului, se poate determina foarte simplu prin simpla constatare a existentei/inexistentei de gauri excentrice pentru suruburile de fixare, gauri practicate in placa-suport dintre tampon si batiul propriu-zis. Din cauza asta, si tinand cont de faptul ca nu toate piesele de schimb sunt identice si la fel, inregistrand mici dar esentiale abateri de cote (aspect care se poate intalni chiar si in aviatie), eu, unul, recomand inlocuirea tamponului cu pricina intr-un service priceput la "ciudateniile" TehnoCentre Reno.

Revenind la dinamometrica: atunci cand avem elemente constructive de genul chiulasei, galeriilor de admisie sau evacuare, baii de ulei din antimoniu sau aluminiu, capacelor-carter ale cutiei de viteza, la care poate interveni o deformare plastica si, implicit, neetanseitati, da: mecanicu' trebuie sa isi invinga frustrarile, sa puna labuta pe dinamometrica ("cheia aia cu ac", cum mi-a fost descrisa de un novice, pus sa faca oficiul de a-i a "da la mana" unui mester sculele trebuincioase... smile.gif ) si sa stranga suroaibele la cuplul specificat si neaparat in ordinea indicata de constructor. Altminteri, e bai!...

Sau mai poate exista si o alta varianta: am intalnit destui mecanici care "simteau" (gratie experientei si pasiunii cu care isi faceau meseria, desigur...) newtonii bagati in manerul unei anumite chei, cu o "abatere" neglijabila. Determinata, ulterior, cu dinamometrica...

This post has been edited by Adila16: 22 Jan 2010, 14:29


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 22 Jan 2010, 14:05
Post #169


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Din documentul lui R19/16V n-am inteles prea bine metoda de verificare cu cala si nici explicatiile referitoare la inlocuire/neinlocuire !?! huh.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Jan 2010, 14:21
Post #170


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Bagi lera de 0,5 sub tampon pe partea dinspre motor (nu pe partea dinspre aripa), daca nu intra sau intra fara joc, cauciucul e dus, s-a lasat prea mult =>schimbi tamponul.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 22 Jan 2010, 14:30
Post #171


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Da, logic! Oare de ce imi inchipuiam eu ca tamponul se spijina pe talpa!? rolleyes.gif

In sfarsit un reper concret, fara "senzatii de vibratii" tremurat-imbarligat! biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 22 Jan 2010, 14:32
Post #172


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Nu e cam mic jocul tehnologic de min O,5...?...
Mai ales pentru un tampon hidroelastic ...?...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 22 Jan 2010, 15:04
Post #173


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Daca asa zice francezul?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Jan 2010, 15:23
Post #174


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




adi_ar: cred ca iti inchipuiai bine, asta e un tampon cod 8200014931 pentru 1,6.16v, poza e luata dintr-un topic de pe bursa, asta cred ca e jocul care trebuie verificat... daca si la diesel arata la fel:
Tampon_motor_1_6_16v.jpg ( Size: 270.65k ) Number of downloads: 2447


Dupa cum se vede, spatiul ala fara motor pe el e de ordinul a cel putin 1 cm, nu stiu cat se lasa de la greutatea motorului.
Adila16: la mine, motorul se misca la mana doar in fata/spate, cat ii permite jocul din laterale, 2-3cm in total, nu se misca in sus/jos.
Nota aia tehnica se refera doar la diesel, intrebarea e cat trebuie sa fie jocul minim la benzinar?

This post has been edited by 19vik: 22 Jan 2010, 15:37


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 22 Jan 2010, 16:02
Post #175


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Era numa' o intrebare de-a mirarii.
Insa, colega @R19/16v daca asa zice frantuzul, nu fac decat sa ma inclin, sa accept cota de O,5 mm ca toleranta minima acceptata si sa spun, inca o data, ca Meganele e o sanioara la care s-a muncit ceva...

@19vik, speculez, acum:
Motorul Diesel e mai greu ca un Otto...Si induce si mai multe vibratii...Deci, consistenta tamponului pentru un Diesel, teoretic, ar trebui sa difere fata de piesa similara pentru un Otto...
Presupun, in continuare, ca jocul ar trebui sa aibe aceleasi valori la ambele tipuri de motorizari, pen'ca e mai lejer, ca inginer-designer, sa calculezi rezistente diferite pentru tampoanele hidroelastice decat sa desenezi arhitecturi diferite ale batiurilor pentru fiecare motorizare si cilindree, in conditiile in care e vorba de acelasi design general al caroseriei si, deci, distante relativ egale intre ranforsele capotei motorului si elementele componente superioare ale fiecarui motor in parte...Dar, nu stiu cum au gandit inginerii de la TehnoCentre iar posibilitatea sa le deduc logica prin compararea elementelor de suspensie a motoarelor este destul de laborioasa si incomoda, daca nu chiar greoaie...

Relativ on-topic, acum:
Si K4M-ul meu se "misca" lejer 2-3 cm, in amplitudinea oscilatiei trecand prin pozitia de repaus, zgaltait inainte-inapoi, cu degetele infipte in "gatul" suportului.
Sus/jos, habar n-am, ca nu dispun de suficienta forta falangiana... smile.gif
Oricum, multam de info...Mi-ai suscitat interesul: o sa insinuez lera de O5 in interstitiul ala...De curiozitate, macar, pen'ca simptome de "cere altul" n-am sesizat inca la hidroelasticul Kurulinei...
Multam inca o data!

This post has been edited by Adila16: 22 Jan 2010, 16:12


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 22 Jan 2010, 16:26
Post #176


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Daca tot m-am starnit, am dat o fuga la masina si am verificat!
Ni'c nu intra! sad.gif Nici macar 0,2 nu intra acolo, ca mai subtire n-am!

Acum abia ma ingrijorez de-a binelea! Adica, vibratiile nu sunt atat de ingrozitoare, la cald si turat, aproape ca nu se simt!
Sa fie "senzorii" mei de vibratie cu defect ?! radmasa.gif

LE
462 (FEBI), 490 ("de origine"?) = primele strigari. La Renault n-am intrebat inca dar ma intreb unde-or fi cele de 200?


This post has been edited by adi_ar: 22 Jan 2010, 16:37


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 22 Jan 2010, 16:36
Post #177


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




@19vik
QUOTE
echipat cu motor F4R, F9Q sau K9K

F4R e benzinar smile.gif

[joke]Daca nu e benzinar, inseamna ca e un diesel care merge foarte bine cu benzina de la mol biggrin.gif (sau cel putin asa merge la mine)[/joke]


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Jan 2010, 22:03
Post #178


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




F4R e 2,0/16v, dar K4M nu e trecut acolo.
Adila16: diferenta de masa totala la sedan de exemplu 1,6/16v - 1,5dci 80CP si intre 1,6/16v - 1,5dci 100CP e de 5, respectiv 15kg, dci-ul mai are si intercooler care nu atarna de motor. Motoarele eu zic ca au cam aceeasi greutate, sau diferenta e neglijabila. Da, dieselul induce mai multe vibratii si are cuplu mai mare si atunci daca tamponul la diesel e mai rigid, asa cum ar trebui sa fie, ori nu se pastreaza designul pentru a avea acelasi joc, ori se pastreaza designul, dar nu si jocul...
De curiozitate, am vrut sa verific si eu jocul ala si... nu e nici-un joc... nu intra nici lera de 0,1...
ori n-am inteles unde trebuie verificat, ceea ce nu cred, ori nu e valabil decat la motoarele alea 3... ori in urmatoarele zile prevad ca vor exploda vanzarile la tamponul asta radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 22 Jan 2010, 22:13
Post #179


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Al meu este printre cele 3! sad.gif
Sa fie de la temperatura! unsure.gif
In documentatie nu scrie la ce temperatura se face masuratoarea.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Jan 2010, 22:32
Post #180


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Masuratorile se fac de regula la +20*C, sau intre 18...23, dar nu cred ca e de la temperatura... la frig cauciucul se rigidizeaza, nu se inmoaie, n-ar avea de ce sa se lase mai mult.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
59 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 09:16
Dacia