Tampoane motor-caroserie, Megane 2 toate motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Tampoane motor-caroserie, Megane 2 toate motorizarile
catalin_jianu |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Megane Rider Group: Members Posts: 184 Joined: 13 June 06 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2005 Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
|
|||
99AIM |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
LA dealer reno este 644 ron iar in vitan la emil in jur de 500 ron,pe swag sau pe febi in jur de 400 ron.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
criv |
![]()
Post
#153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
Azi am schimbat si eu tamponul hidroelastic. Tremuratul si vibratiile au disparut de tot (ajunsesem de-mi facea meganul vibromasaj gratis). Mantionez ca inaintea schimbarii, chiar si maneta schimbatului de viteze avea un pic de joc, (credeam ca va trebui sa schimb si bieleta antibalans) dar acum , dupa inlocuirea tamponului hidroelastic, nu mai exista nici jocul respectiv al manetei ...probabil motorul a devenit la pozitia normala... ideea e motorul chiar sta mai sus ( s-a ridicat) cu cca 1,5-2 cm in partea tamponului...
Nu m-a lasat sufletul sa dau 5-600 ron pe un tampon original si l-am inlocuit cu un tampon nou cumparat de la colegul de forum dancva (m-a costat 205 Ron cu tot cu posta), nu stiu de ce producator este fabricat dar am inteles ca este de Logan 1,5 dci de 85 CP. La meganul meu 2.1 s-a potrivit perfect si, asa cum spuneam....isi face treaba deocamdata. Ramane de vazut fiabilitatea sa in timp. Mai ieftine se gasesc si pe ebay, am vazut de la 35 euro la 79 euro+transport (probabil in functie de producator) Uite mai jos un exemplu , 56,81 eur tamponul + 17,5 euro transportul in Ro. http://cgi.ebay.de/Support-moteur-Renault-...=item3ca870d5d4 Ce-i drept , cel original m-a tinut destul (142 000 km) , oi vedea eu pe viitor daca am facut afacere (mai bine zis economie financiara) montand un tampon neoriginal... Meseriasul care mi l-a schimbat (la un service de cartier) mi-a mai cerut 30 Ron... (a desfacut scutul de sub motor ,a fixat motorul cu un chituc de lemn, si apoi vreo 7 suruburi de la tampon).. Mai mentionez ca cel vechi nu avea nici o urma de scurgere de ulei, doar cauciucul arata "tasat"..(ca in pozele din postul 98) ... PS off topic: tot azi am mai schimbat si un rulment (fata stanga cu ABS-"uruia" cost:170 ron rulment skf +60 ron manopera)...incepe sa toace bani masinuta... This post has been edited by criv: 9 Jan 2010, 14:49 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
tzsombi |
![]()
Post
#154
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 22 September 06 ![]() |
o cheztie interesanta :
Azi la pornirea de pe loc mi-sa rupt surubul cae leaga tamponul hidroelastic de motor ![]() Noroc ca e in garantie (nu la reno ci la service unde a fost schimbat acum ceva vreme) |
--------------------
Renault
Megane
2004
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Cum naiba de s-a rupt?
O intrebare:cand cumperi acest tapon,el trebuie sa fie livrat si cu respectivul surub? |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
R19/16V a mai facut vorbire despre acel surub aici, cum ca ar trebui schimbat dar n-am mai primit detalii.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai tocmai deaia am intrebat,stiam ca R19/16V a facut referire,dar nu a mai revenit.
Si eu trebuie sa-l schimb,insa pana in primavara il mai las asa,momentan am bagat o bucata de cauciuc intre tampon si invelisul metalic. Zicea cineva ca la mine nu are cum sa se duca tamponul in cateva luni:nu stiu ce sa raspund.Practic tamponul nu are nimic,il schimb doar ca scoate un zgomot ca o bataie atunci cand loveste in invelisul de tabla! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#158
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(Catalinmodena @ 21 Jan 2010, 16:10) Cum naiba de s-a rupt? O intrebare:cand cumperi acest tapon,el trebuie sa fie livrat si cu respectivul surub? dragi colegi...cand va duceti la service de cartier ori la nea gica...normal ca schimba numai tamponul...surubul nu....in service normal, odata cu tamponul se schimba si acest surub..care nu este scump..undeva pana la 5 lei parca...daca vreti pretul si codul o sa va spun dar sa ajung acasa ca sa fac rost de factura...asadar...tamponul nu vine cu surub...el se cumpara separat..sunt 2 repere diferite....recomand sa nu va zgarciti la piesa asta...sa cumparati numai lucruri de calitate...eventual de origine..chiar daca pentru unii insemana credit de nevoi personale....tamponul asta se strange cu cheia dinamometrica..etc.....asadar...daca vrei ieftin, cumperi un tampon din vitan la 200 lei...surubul il lasi tot pe ala..strangi tu cu cheie normala..cuplu la plesneala...si pe urma te astepti sa fie racheta si sa tina 1 mil de km.. This post has been edited by M i h a i: 21 Jan 2010, 16:41 |
--------------------
------
------
------
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu cred ca s-a zgarcit nimeni la acel surub si nu pentru el a facut credit!
Acum, fara sa fiu carcotas, eu n-am prea vazut cheie dinamometrica la strangerea acelui surub si operatia de montare s-a facut in service Renault. ![]() Problema incepe sa fie ca in domeniul pieselor de schimb, nimic nu este sigur, oricati bani ai da si orice bolid ai avea (cel putin pe la noi)! ![]() Revenind la surub: mie mi s-a parut ca se punea problema inlocuirii lui cu un altul (mai bun, mai mare??) in sensul garantiei sau al unei probleme de dimensionare. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#160
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
adi_ar....sunt extrem de multi care se zgarcesc la piesa asta...iti garantez eu....service reno din u.k... am vazut cu ochii mei cum mecanicul a strans cu cheia dinamometrica tamponul..(eram cu megane tot 1.9 ca al meu)...service serus (bld timisoara) ...la masina mea....aceeasi treaba...fara sa-i spun eu...mecanicul ala mi a lasat o impresie extraordinar de buna...aaaa...ca sunt multi mecanici care ''dau rasol'' este alta treaba..si isi baga picoru in tamponu tau de la masina.....mentalitate de roman..lenesi...treaba de mantuiala
|
--------------------
------
------
------
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai sa precizez:schimbat tampon pe garantie in Reprezentanta Renault,operatiune la care nu s-a schimbat surubul,nici vorba de folosit cheia dinamometrica.
Off. schimb de distributie pe garantie in reprezentanta Renault,la fel nu s-a folosit cheia dinamometrica.Si iti zic 4 reprezentante unde aceasta cheie nu se foloseste. Cat despre repectivul surub:daca ai codul M i h a i,pune-l aici te rog. |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#162
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Mecanicii nu folosesc cheia dinamometrica din lene...strang mai tare si asta este....de ce sa aduca trusa..etc...cand au pistolu ala de le strange imediat pana ies apa din ele..pt ce sa depuna efort ca sa fie totul ca la carte?
Asadar...pe factura scrie asa : Surub echivalent 7703002926 7703002868 si este 23.63 lei...m-am inselat cand am spus pana in 5 lei...ma gandeam la inel baie..etc.... tamponul este 561,58 lei si are cod 8200549046 (habar nu am daca sunt toate tampoanele la fel...suruburile...etc...eu am 1.9 ca motorizare) This post has been edited by M i h a i: 21 Jan 2010, 20:18 |
--------------------
------
------
------
|
|
Bacu |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
eu am cumparat tampon cu 200 lei de dacie si surub cu 20 lei, de la reprezentanta, mi-au spus ca se schimba doar impreuna. nu e nicio diferenta intre cel de 479 fara tva de renault si cel de dacie...
This post has been edited by Bacu: 21 Jan 2010, 20:25 |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#164
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 21 Jan 2010, 17:35) dragi colegi...cand va duceti la service de cartier ori la nea gica...normal ca schimba numai tamponul...surubul nu....in service normal, odata cu tamponul se schimba si acest surub..care nu este scump..undeva pana la 5 lei parca...daca vreti pretul si codul o sa va spun dar sa ajung acasa ca sa fac rost de factura...asadar...tamponul nu vine cu surub...el se cumpara separat..sunt 2 repere diferite....recomand sa nu va zgarciti la piesa asta...sa cumparati numai lucruri de calitate...eventual de origine..chiar daca pentru unii insemana credit de nevoi personale....tamponul asta se strange cu cheia dinamometrica..etc.....asadar...daca vrei ieftin, cumperi un tampon din vitan la 200 lei...surubul il lasi tot pe ala..strangi tu cu cheie normala..cuplu la plesneala...si pe urma te astepti sa fie racheta si sa tina 1 mil de km.. tin sa trag una din urmatoarele concluzii: ori esti foarte norocos cu service-ul, ori sunt prea buni cei de la serus, ori faci reclama mascata la serus. nu vreau sa cred ca e ultima varianta. eu am masina luata sh, dar intretinuta in marea majoritate numai in reprez renault. ultima data, odata cu schimbatul placutelor de frana, service renault (cobalcescu) mi-a pus pe rosu de schimbat urgent: tampon motor, bieleta directie si sistem dezaburire. ghici cate a nimerit? una, tamponul, pentru ca probabil si un om paralizat complet simtea vibratia masinii. in rest, nu era bieleta de directie, erau cele antiruliu (ambele, nu doar pe stanga cum au spus ei) iar dezaburirea functioneaza perfect, doar ca atunci era pe recirculare si se aburisera geamurile putin, de unde concluzia super-mecanicului renault. asta e doar un exemplu din mai multe. mie mi s-a luat de service renault si piesele lor "de origine". personal am luat si eu tampon de 200 ron de la colegul de forum, zilele astea urmeaza sa-l montez la un service bun dar exclus reprezentanta. singura operatie pe care o voi mai face la reprezentanta e kitul de distributie, la care o sa fiu foarte atent sa vad celebra "cheie dinamometrica". tot la cobalcescu, la un scenic se schimba distributia...nenea mecanicu' tocmai strangea un surub la distributie cu pistolul. cumva aia e cheia dinamometrica? cred ca aceasta cheie e un mit in mai toate reprezentantele renault, iar eu unul m-am saturat sa cotizez aproape dublu la reprezentante pana sa-i gasesc pe cei care sa respecte manualul de service. bafta |
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
2011
- B-XXX-LGF
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#165
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Se pare ca m-am inselat cu privire la surub:
![]() Oricum, pentru 20ron, era pacat sa-l las pe cel vechi. BTW nu mai stiu daca acest surub a fost strans cu cheia dinamometrica, dar dar altele au fost. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
adi_ar |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Dupa ce m-am consultat cu mecanicul, acesta mi-a spus ca inlocuirea surubului este obligatorie daca suportul este rupt, respectiv a fost supus surubul la tensiuni/lovituri/deformari. In rest, dupa cum te tine buzunarul si increderea ca cel nou nu este chinezism.
Referitor la strangerea cu cheia dinamometrica, raspunsul a fost: "In manual, pentru fiecare surub este specificat cuplul maxim, doar nu-i chiulasa!" lasandu-ma sa inteleg ca se poate si fara. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
La fel m-i s-a spus si mie cand i-am intrebat de ce nu folosec respectiva cheie la schimbul distributiei:nu-i chiuloasa!
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#168
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
La suruburile care imbina componente de genul tampon motor, axa bascula sau articulatii suspensie, diverse capace de protectie nu vad de ce s-ar folosi in mod curent cheia dinamometrica.
Poate numai sa "i se ia ochiu'" clientului sau, gratie bratului fortei, sa se asigure strangerea mai puternica a surubului cu pricina. Pentru ca, personal, ma cam indoi un pic ca vre-un mecanic din cei pomeniti mai sus (fie autohton, fie d-aiurea...) sa fi folosit dinamometrica pentru a strange surubul tamponului hidroelastic strict la cuplul specificat in carte... Insa, asa cum la inlocuirea bieletelor de directie sau a capetelor de bara, trebuie verificata/rectificata geometria rotilor, la inlocuirea unui tampon motor (mai ales a celui hidroelastic) trebuie verificata asezarea (asieta) motorului in ansamblul batiu: orice abatere de la pozitia neutra stabilita de constructor, poate duce la distrugerea/uzarea prematura cel putin a planetarelor. Daca este nevoie sau nu de "cale" pentru blocarea/centrarea motorului, se poate determina foarte simplu prin simpla constatare a existentei/inexistentei de gauri excentrice pentru suruburile de fixare, gauri practicate in placa-suport dintre tampon si batiul propriu-zis. Din cauza asta, si tinand cont de faptul ca nu toate piesele de schimb sunt identice si la fel, inregistrand mici dar esentiale abateri de cote (aspect care se poate intalni chiar si in aviatie), eu, unul, recomand inlocuirea tamponului cu pricina intr-un service priceput la "ciudateniile" TehnoCentre Reno. Revenind la dinamometrica: atunci cand avem elemente constructive de genul chiulasei, galeriilor de admisie sau evacuare, baii de ulei din antimoniu sau aluminiu, capacelor-carter ale cutiei de viteza, la care poate interveni o deformare plastica si, implicit, neetanseitati, da: mecanicu' trebuie sa isi invinga frustrarile, sa puna labuta pe dinamometrica ("cheia aia cu ac", cum mi-a fost descrisa de un novice, pus sa faca oficiul de a-i a "da la mana" unui mester sculele trebuincioase... ![]() Sau mai poate exista si o alta varianta: am intalnit destui mecanici care "simteau" (gratie experientei si pasiunii cu care isi faceau meseria, desigur...) newtonii bagati in manerul unei anumite chei, cu o "abatere" neglijabila. Determinata, ulterior, cu dinamometrica... This post has been edited by Adila16: 22 Jan 2010, 14:29 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Din documentul lui R19/16V n-am inteles prea bine metoda de verificare cu cala si nici explicatiile referitoare la inlocuire/neinlocuire !?!
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
19vik |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Bagi lera de 0,5 sub tampon pe partea dinspre motor (nu pe partea dinspre aripa), daca nu intra sau intra fara joc, cauciucul e dus, s-a lasat prea mult =>schimbi tamponul.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Da, logic! Oare de ce imi inchipuiam eu ca tamponul se spijina pe talpa!?
![]() In sfarsit un reper concret, fara "senzatii de vibratii" tremurat-imbarligat! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#172
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Nu e cam mic jocul tehnologic de min O,5...?...
Mai ales pentru un tampon hidroelastic ...?... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#173
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Daca asa zice francezul?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
19vik |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
adi_ar: cred ca iti inchipuiai bine, asta e un tampon cod 8200014931 pentru 1,6.16v, poza e luata dintr-un topic de pe bursa, asta cred ca e jocul care trebuie verificat... daca si la diesel arata la fel:
Tampon_motor_1_6_16v.jpg ( Size: 270.65k ) Number of downloads: 2447 Dupa cum se vede, spatiul ala fara motor pe el e de ordinul a cel putin 1 cm, nu stiu cat se lasa de la greutatea motorului. Adila16: la mine, motorul se misca la mana doar in fata/spate, cat ii permite jocul din laterale, 2-3cm in total, nu se misca in sus/jos. Nota aia tehnica se refera doar la diesel, intrebarea e cat trebuie sa fie jocul minim la benzinar? This post has been edited by 19vik: 22 Jan 2010, 15:37 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#175
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Era numa' o intrebare de-a mirarii.
Insa, colega @R19/16v daca asa zice frantuzul, nu fac decat sa ma inclin, sa accept cota de O,5 mm ca toleranta minima acceptata si sa spun, inca o data, ca Meganele e o sanioara la care s-a muncit ceva... @19vik, speculez, acum: Motorul Diesel e mai greu ca un Otto...Si induce si mai multe vibratii...Deci, consistenta tamponului pentru un Diesel, teoretic, ar trebui sa difere fata de piesa similara pentru un Otto... Presupun, in continuare, ca jocul ar trebui sa aibe aceleasi valori la ambele tipuri de motorizari, pen'ca e mai lejer, ca inginer-designer, sa calculezi rezistente diferite pentru tampoanele hidroelastice decat sa desenezi arhitecturi diferite ale batiurilor pentru fiecare motorizare si cilindree, in conditiile in care e vorba de acelasi design general al caroseriei si, deci, distante relativ egale intre ranforsele capotei motorului si elementele componente superioare ale fiecarui motor in parte...Dar, nu stiu cum au gandit inginerii de la TehnoCentre iar posibilitatea sa le deduc logica prin compararea elementelor de suspensie a motoarelor este destul de laborioasa si incomoda, daca nu chiar greoaie... Relativ on-topic, acum: Si K4M-ul meu se "misca" lejer 2-3 cm, in amplitudinea oscilatiei trecand prin pozitia de repaus, zgaltait inainte-inapoi, cu degetele infipte in "gatul" suportului. Sus/jos, habar n-am, ca nu dispun de suficienta forta falangiana... ![]() Oricum, multam de info...Mi-ai suscitat interesul: o sa insinuez lera de O5 in interstitiul ala...De curiozitate, macar, pen'ca simptome de "cere altul" n-am sesizat inca la hidroelasticul Kurulinei... Multam inca o data! This post has been edited by Adila16: 22 Jan 2010, 16:12 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Daca tot m-am starnit, am dat o fuga la masina si am verificat!
Ni'c nu intra! ![]() Acum abia ma ingrijorez de-a binelea! Adica, vibratiile nu sunt atat de ingrozitoare, la cald si turat, aproape ca nu se simt! Sa fie "senzorii" mei de vibratie cu defect ?! ![]() LE 462 (FEBI), 490 ("de origine"?) = primele strigari. La Renault n-am intrebat inca dar ma intreb unde-or fi cele de 200? This post has been edited by adi_ar: 22 Jan 2010, 16:37 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#177
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
@19vik
QUOTE echipat cu motor F4R, F9Q sau K9K F4R e benzinar ![]() [joke]Daca nu e benzinar, inseamna ca e un diesel care merge foarte bine cu benzina de la mol ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
19vik |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
F4R e 2,0/16v, dar K4M nu e trecut acolo.
Adila16: diferenta de masa totala la sedan de exemplu 1,6/16v - 1,5dci 80CP si intre 1,6/16v - 1,5dci 100CP e de 5, respectiv 15kg, dci-ul mai are si intercooler care nu atarna de motor. Motoarele eu zic ca au cam aceeasi greutate, sau diferenta e neglijabila. Da, dieselul induce mai multe vibratii si are cuplu mai mare si atunci daca tamponul la diesel e mai rigid, asa cum ar trebui sa fie, ori nu se pastreaza designul pentru a avea acelasi joc, ori se pastreaza designul, dar nu si jocul... De curiozitate, am vrut sa verific si eu jocul ala si... nu e nici-un joc... nu intra nici lera de 0,1... ori n-am inteles unde trebuie verificat, ceea ce nu cred, ori nu e valabil decat la motoarele alea 3... ori in urmatoarele zile prevad ca vor exploda vanzarile la tamponul asta ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Al meu este printre cele 3!
![]() Sa fie de la temperatura! ![]() In documentatie nu scrie la ce temperatura se face masuratoarea. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
19vik |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Masuratorile se fac de regula la +20*C, sau intre 18...23, dar nu cred ca e de la temperatura... la frig cauciucul se rigidizeaza, nu se inmoaie, n-ar avea de ce sa se lase mai mult.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 09:16 |