Consum Megane 1.5 dCi
![]() ![]() ![]() |
Consum Megane 1.5 dCi
Valisor |
![]()
Post
#241
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 18 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004 Confort
|
|||
FISICHELU |
![]()
Post
#242
|
![]() Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti ![]() |
Din cate stiu eu, consumul este mare la demarare. Q: se merita sa mergi pe rute ocolitoare, doar ca sa nu fi nevoit sa opresti la toate semafoarele si trecerile de pietoni?
Noutati la consum: am asteptat in masina 2 ore cand era afara sub 0. Cam la 10 min mai porneam motorul pt 5 min. Consumul.....8l/100km[SIZE=14] |
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
Floppy |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Valisor ai o viteza medie buna. Din ce am mai vazut pe forum, in Bucuresti e cam 13-15 km/h media. In concluzie, cred ca stai bine si cu consumul, avand in vedere conditiile vitrege.
Hai sa mai vedem cum evolueaza situatia cand va veni frigul de-a binelea. Fiti vigilenti! ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
650km in Bucuresti, medie 16,6km/h, consum 7,2l/100km.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
eddie33 |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Cam asa e,intre 7 si 7,5l/100 km,depinde de trafic pe vremea asta.
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
Floppy |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
E, uite ca unii au si viteze medii mai mari... si consumul pe masura...
![]() Deci, eu stau bine ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
NUT |
![]()
Post
#247
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 16 October 05 ![]() |
QUOTE(oblivion @ Dec 8 2005, 11:31 PM) Noutati la consum: am asteptat in masina 2 ore cand era afara sub 0. Cam la 10 min mai porneam motorul pt 5 min. Consumul.....8l/100km[SIZE=14] la statul pe loc, consumul se masoara in litri/ora si nu cred ca depaseste 1,2 l/h cu AC pornit - deci sub 1 l/h fara AC. per total e normal sa iti iasa o medie mai mare. |
-------------------- M2 Sedan, 100 CP, dci, Black, ESP.
|
|
padre |
![]()
Post
#248
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Va rog frumos, lamuriti-ma si pe mine intr-o problema, sau mai exact, a mai intalnit cineva treaba asta?
Azi am facut plinul si au intrat 52 litri. Deci teoretic mai aveam in rezervor cam 8 litri. Conform modului test al computerului de bord as mai fi avut 6-7 litri, sa zicem 7. Se apropie deci, de 8 litri enuntati mai sus... La ultima alimentare am facut plinul, am resetat calculatorul. Aveam in seara asta consumati, dupa cifra calculatorului, 48 litri inainte de a se aprinde becul rosu... Ar trebui deci ca in rezervor sa mai fi fost, la acel moment, cel putin 12 litri. Dar cand am initiat modul test mai aveam 7 litri, tot conform computerului de bord. La pompa au intrat 52 litri, deci ar confirma oarecum cifra aratata de modul test asupra cntitatii din rezervor. Unde sunt atunci cei 5 litri diferenta intre cat spunea computerul de bord ca ar mai fi in rezervor si cat mai aveam de fapt in rezervor? Am mai scris undeva chestia asta, deci nu e ceva nou, se intampla de ceva timp neconcordantele astea intre cifre... Am alimentat de la OMV Unirii, inainte de asta de la OMV Baneasa, si inainte de ultimele 2 plinuri de la OMV Gara de Nord... cam greu sa cred ca la toate 3 staiile nu merg bine pompele. Dau o bere celui care vine cu explicatia! ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
Floppy |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Pai a mai zis cineva pe forum ca ar putea fi cantitatea de motorina care se afla pe "teava", de la busonul de alimentare pana in rezervor... dar nu stiu daca intra acolo cei 5 litri pe care-i cauti...
Alte pareri? |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
apachectl |
![]()
Post
#250
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 27 June 05 ![]() |
si la mine apare o diferenta intre motorina consumata aratata de calculatorul de borb si cea care o bag de la pompa. ex: calculatorul imi arata consumati 48 l iara eu bag in jur de 50 dar nici o data nu a fost mai mare diferenta de 2 l, 5 l mi se pare cam mult
|
--------------------
megane
sedan
2005 Megane II Sedan 1.5 DCI 80 CP Confort Expresion + clima + scaune incalzite
|
|
MrMishu |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 11 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cum se intra in modul test?
|
--------------------
Skoda
Octavia II
2006 Editon 100 2.0TDI 140CP SIMPLY CLEVER
|
|
padre |
![]()
Post
#252
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Vezi aici cum se intra in modul test si ce poti vedea accesandu-l.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39945&st=572 |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
morph |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Computerul de bord doar estimeaza cat combustibil mai e ramas in rezervor.
Erori pot aparea si de la computer (timpii de injectie), eroare de sonda (foarte relativ masoara, asta daca masoara ceva), niciodata nu poti baga aceeasi cantitate de combustibil, doar daca bagi de la aceeasi pompa si asa poti sa stii ca ai bagat de doua ori aceeasi cantitate, dar nu si cata. Plus motorina care e pe mate/conducte. Deci cel mai precis e cat ai consumat, de restul iti dai seama doar cand ai ramas fara nimic in rezervor. (nerecomandabil) MrMishu, uite AICI cum se intra in modul test si mai poti 'arunca' un ochi si AICI, nu de alta, dar unii chiar se chinuie sa faca ceva pe forumul asta si e chiar aiurea sa caute altii pentru tine. ![]() |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
Floppy |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Chiar daca e pentru Clio, va scriu aici consumul meu la 1.5 dCi - 80 CP. Poate, totusi, va intereseaza, macar ca termen de comparatie (avand in vedere ca MII e un pic mai greu...)
Am facut plinul si resetarea computerului de bord, azi. Rezultatele pe ultimii cca. 2000 km, conform comp. de bord (daca a gresit la calcule nu dati vina pe mine tongue.gif ): - distanta: 2041 km - consum mororina: 123.5 l - consum mediu: 6.0 l/100 km - viteza medie: 22.6 km/h Din cei 2041 de km, doar cca. 800 au fost in afara localitatii, restul in Bucuresti (in ultimele 5-6 saptamani). Motorina a fost euro 3 de la Mol. |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
morph |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Floppy @ Dec 22 2005, 11:17 AM) Din cei 2041 de km, doar cca. 800 au fost in afara localitatii, restul in Bucuresti (in ultimele 5-6 saptamani). Deja asta e consum mixt, e perfect normal cat ai obtinut. In functie de stilul fiecaruia, cifra aceea poate sa fie mai mica sau mai mare si la M2. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
morph |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
In spiritul sarbatorilor am facut si eu ce face tot bucuresteanul: m-am mutat pe valea prahovei cateva zile, ocazie cu care am testat si noile anvelope pe zapada/gheata/ud/drum lung. Nimic impresionant, se comporta foarte bine, exact cum ma asteptam.
Am facut 262km Cu o viteza medie 49,4km/h (dn1, deh, viteza legala peste tot, 100 si 50, daca nu e alta restrictie) Combustibil consumat 11,3L Medie 4,3L/100km. OMV Alpine Diesel (adica fsss) Sincer sa fiu, la viteza aia de melc turbat ma asteptam sa iasa un consum general de sub 4 (bine, nu pun la socoteala si cele cateva driftinguri facute pe acolo ![]() ps: Daca nu luam dCi-ul mai ieftin cu ~500EU decat un 1,6 16v, probabil ca acum imi parea rau ca diferenta e asa mica la costuri. ![]() later edit: un logan de 1,6 care a fost cu mine pe acelasi traseu a luat 5,9l%. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
cornel_t |
![]()
Post
#257
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(morph @ Dec 29 2005, 01:11 PM) ps: Daca nu luam dCi-ul mai ieftin cu ~500EU decat un 1,6 16v, probabil ca acum imi parea rau ca diferenta e asa mica la costuri. ![]() Vrei sa zic ca 1,5 dci e mai ieftin decat 1,6 16v? |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
morph |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu, am avut discount foarte mare, iar avantajul client a fost si mai mare (proiectoare, airbag spate lateral, alarma, toate moca).
![]() |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
Floppy |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Asa cum am promis, revin cu datele despre consumul in perioada 22.12-29.12:
Distanta: 863,5 km Viteza medie: 37,4 km/h Motorina: 42.2 l (Petrom: 3,19 RON/l) Consum mediu: 4,89 l/100 km Din cei 863,5 km, 263,5 km in oras, 600 km in afara orasului: DN1 Bucuresti -Sinaia, dus-intors, de 2 ori, DN6 Bucuresti-Draganesti Vlasca, dus-intors. |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
Floppy |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Bonus, consumul in perioada 30.12-02.01:
Distanta: 2.167,5 km Motorina: 107,3 l Consum mediu: 4,95 l/100 km Traseul: Bucuresti-Brasov-Sibiu-Deva-Arad-Nadlac-Szeged-Bratislava Bratislava-Szeged-Cenad-Timisoara-Lipova-Deva-Sibiu-Brasov-Bucuresti De la Szeged la Bratislava si inapoi am mers doar pe autostrada. Ne-am mai invartit 10 km prin Bratislava, iar restul pe drumurile patriei, cu o mica intrare in Timisoara. |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
meganedeux |
![]()
Post
#261
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 October 05 ![]() |
La mine, consumul mediu inainte de a o duce la service (inceput de decembrie) pt. revizia de 2 ani era in cote super-multumitoare (max. 7% oras).
Ei, de atunci (banuiesc ca au umblat la calculator, ca am observat imediat ce am terminat revizia), este si mai dinamica, adica se tureaza mai mult decat anterior la apasare de pedala dar mi-a crescut consumul vizibil. Inca nu am verificat cu cat la suta, dar din ce arata calculatorul instant, e inspaimantator; in demaraje se duce la 12, la drum bucurestean intins sta la minim 6-7 de unde statea la 7-8 la demaraj si la drum intins la 5. E numai de la frigul poate mai accentuat sau a mai patit cineva ceva asemanator? A mai patit cineva ceva asemanator This post has been edited by meganedeux: 5 Jan 2006, 15:34 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane2 Sedan
1,5 dci 80cp, Authentique, Gri 12/2003 |
|
Floppy |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Ciudat...
Cand e motorul rece e normal sa consume mai mult, dar daca zici ca si la drum intins ia mult... Nu cred ca or fi incaltarile tale (bocancii) mai grei si sa apese mai mult pe acceleratie. Eu azi am fost la revizie si nu mi se pare ca s-ar tura mai mult decat inainte... e drept ca ar trebui sa mai treaca ceva timp ca sa ma pronunt clar. O sa fiu atent si, daca apar noutati te tin la curent... P.S. Mi-a mai venit o idee: poate sa fie si de la uleiul proaspat schimbat. Poate la inceput (o scurta perioada) "lucreaza"/unge mai putin bine... daca gresesc sa fie cu iertare... |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
meganedeux |
![]()
Post
#263
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 October 05 ![]() |
Sigur nu e de la anvelope de iarna, ca nu am avut inca placerea
![]() Dar sunt absolut sigur ca: *mananca mai mult combustibil din ce vad la consumul instant/calculator *are cursa pedalei de acceleratie mai "scurta", adica se tureaza mai brusc *revizia a fost pe 8 dec. la serus iar o saptamana inainte parca a fost mai frig decat in cea de dupa in Bucuresti, asa ca nu poate fi tras la responsabilitate nici frigul. Deci, frigul nu e, senzatia de demaraj mai vioi dar mai scump ca inainte am avut-o la 200 de metri dupa ce am plecat cu masina din service, anvelopele sunt aceleasi, uleiul "nerodat" eu zic ca nu contribuie asa tare la consum; probabil ca din calculator s-a facut vreun reglaj de care banuiam ca ati avut parte si voi. maine merg si ii dau reset la calc. sa vad consum/km (tot uit s-o fac). This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 16:06 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane2 Sedan
1,5 dci 80cp, Authentique, Gri 12/2003 |
|
norisss |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc ![]() |
Mi se pare normal ca daca ai schimbat toate filtrele la revizie sa fie si masina mai vioaie, si mai e si senzatia ca merge mai bine masina dupa ce umbli putin la ea.
|
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|
Floppy |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Desi nu e prea relevant, ultimii cca. 150 de km au fost cu un consum de 6,34 l/100 km (nu am resetat computerul de bord, ci am facut diferenta la nr. de km si la litri consumati de cand m-am intors in Bucuresti, dupa sarbatori).
Azi am terminat si eu motorina (Top Nordic de la Petrom) si am pus Euro4 tot de la Petrom. Am resetat si computerul de bord si o sa urmaresc consumul si va tin la curent si cu consumul si cu comportamentul masinii dupa revizie (deocamdata mi se pare ca e cam la fel, poate, totusi, un pic mai vioaie, mai ales in acceleratiile dupa 2.000 de ture). |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
morph |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
A trecut si gerul, nici o problema cu motorina euro 3 de la omv.
Consumul multumitor: 500km (bucuresti-munte) 500km in Bucuresti Consum 54l omv euro 3 5,4l/100km pt cei 1000Km facuti. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
Floppy |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Consumul pe perioada de "ger" (22.01-30.01): 7,34 l/100 km doar in Bucuresti.
|
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
ady_sdv |
![]()
Post
#268
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 30 January 06 ![]() |
Cam mult.Poate ai un stil de condus mai agresiv.Tot in perioada asta am scos la un plin de motorina cca 5.8l/100Km.Si numai in Buc.
This post has been edited by cmandrei: 1 Feb 2006, 17:59 |
--------------------
Renault
Megane
2005 1.5dCI Megane 1.5 dCI 80 CP Confort Expression, 2005
|
|
padre |
![]()
Post
#269
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e mult deloc 7.3 l/100km in perioada asta rece, in Bucuresti. Eu am acum undeva in jurul 8 l/100km, dar am mers numai prin aglomeratie. Daca mai prind si drumuri mai putin aglomerate scade spre 7, dar mai putin de atat greu de crezut... Drumurile au fost numai prin centrul Bucurestiului, fara Baneasa, etc.
|
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
morph |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
8?
![]() Fara Baneasa, ca este in Timisoara cartieru. ![]() Padre, la o masina mai mult conteaza stilul de condus decat zona, poti sa-ti dai seama de asta din ambele threaduri de consum (dCi, 1,6 16v). Btw, tot la consum cred ca se incadreaza si urmatoarea situatie. Din ce am observat, masina daca este setata pe caldura (ac manual, nu clima) si este dat drumu la aeroterma, ac-ul este pus automat, chiar daca butonul nu este apasat. Acest lucru se poate observa in turatiile masinii umbland doar la aeroterma si este valabil doar pana la prima liniuta a martorului de temperatura motor, dupa nu se mai cupleaza automat AC-ul. Cine are si stie ce inseamna un ac cuplat (nu doar un bec aprins) poate sa testeze. Cu frigurile astea si cu motorul neincalzit cum trebuie, nu-i de mirare un consum mai ridicat. Sunt curios daca si la benzinar apare aceeasi chestie. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 16:49 |