Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

58 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...

cread
post 4 Jul 2011, 08:40
Post #691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




QUOTE(luck33ro @ 3 Jul 2011, 20:38)
Cauciucul SH Premium (de firma sa-i mai zicem), daca nu e batran (are mai putin de 3 ani) si nu are uzura peste 50%, e mai bun ca un cauciuc nou, dar ieftin.
*


Asta este parerea ta, uite eu am incredere mai mare in asta ieftin, nou, Debica frigo, asa arata dupa 10000 facuti asta iarna, pe rotile cu tractiune, la iarna le trec pe spate, pentru ca urmeaza doua noi pe fata, in functie de cat voi merge,si de cum se vor uza , e posibil sa le folosesc si in cea de-a treia iarna, probabil pana la 30-35000km.

This post has been edited by cread: 4 Jul 2011, 08:40


Attached thumbnail(s)
cau_001.jpg ( Size: 542.49k ) Number of downloads: 523


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 4 Jul 2011, 08:44
Post #692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




Eu le-as lasa pe-alea uzate pe fata si pe cele noi pe spate. Dar daca te intereseaza doar tractiunea...la fel de bine puteai sa le lasi si pe-alea de vara pe spate.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 4 Jul 2011, 08:56
Post #693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




QUOTE(Steel Tormentor @ 4 Jul 2011, 09:44)
Eu le-as lasa pe-alea uzate pe fata si pe cele noi pe spate. Dar daca te intereseaza doar tractiunea...la fel de bine puteai sa le lasi si pe-alea de vara pe spate.
*


Nu ma intereseaza doar tractiunea, ma intereseaza si stabilitatea, pe spate am avut sh de iarna, dar prea sh , si intr-o curba, pe o zapada de 1cm , am valsat putin, in oras.


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian66
post 4 Jul 2011, 09:00
Post #694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.524
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti, Pantelimon




diferenta mare dintre un cauciuc premium si unul normal e la cat de mult se uzeaza, cat consuma, si cat zgomot face. aderenta in principiu e aceeasi, doar ca dupa 15.000km o sa arate diferit (de la uzura) si normal n-o sa mai fie la fel.
asta cu cauciucuri de iarna doar pe rotile cu tractiune e periculoasa rau, ca iti da senzatia de aderenta (din cauza ca pleci usor de pe loc), si daca intri puutin mai tare intr-o curba.. ala esti, ca pe spate n-ai nimic


--------------------
Dacia / Smart Logan VAN / ForTwo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 4 Jul 2011, 09:24
Post #695


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




QUOTE(Marian66 @ 4 Jul 2011, 10:00)
diferenta mare dintre un cauciuc premium si unul normal e la cat de mult se uzeaza, cat consuma, si cat zgomot face. aderenta in principiu e aceeasi, doar ca dupa 15.000km o sa arate diferit (de la uzura) si normal n-o sa mai fie la fel. 


Aici cred ca te referi la anvelopele noi.

asta cu cauciucuri de iarna doar pe rotile cu tractiune e periculoasa rau, ca iti da senzatia de aderenta (din cauza ca pleci usor de pe loc), si daca intri puutin mai tare intr-o curba.. ala esti, ca pe spate n-ai nimic


Parca si asta era descusuta pe aici ,


This post has been edited by cread: 4 Jul 2011, 09:25


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 4 Jul 2011, 09:39
Post #696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




si ca sa-i dam cezarului ce-i al lui..eu mi-am luat in toamna trecuta pirelli all season.. in iarna am circulat fara stres..doar prin bucuresti.. acum,dupa primul val de canicula pneurile mele erau cam lasate..presiunea era ok..se deduce ca nu-i chiar abureala cum ca-s bune si pt iarna.. compozitia cauciucului este alta decat pt cele de vara..m-am gandit sa le bag azot..acum arata ca unele normale..deci cele de iarna sunt, fara discutie, bune..sunt altfel decat cele de vara..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. 2016 - B 696 BUL
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 4 Jul 2011, 10:59
Post #697


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.217
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE
luck33ro     
post Today, 06:53
Post #689
QUOTE(maho @ 3 Jul 2011, 10:52)
Pe polei sau ghiata e cam acelasi lucru, doar la zapada e diferenta mare.
*
Idem, vezi postarile de mai sus! Plus o mica corectie, se spune gheata....

blush.gif Ce sa fac, a trecut mult de cand am dat bac-ul, si pe frigul asta (app., cei care ati urcat zilele astea la munte, ati pus de iarna ? Nu cred.) mi-a incetinit metabolismul si rezoneaza mai greu neuronul...Oricum, esenta ramane, eu deocamdata n-am motiv sa-mi schimb gumele, si nici nu conduc "la limita".


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 4 Jul 2011, 12:18
Post #698


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(luck33ro @ 4 Jul 2011, 07:53)
Nu e marketing - e tehnologia si materialul folosit. Daca pui mana iti dai seama direct, fara sa faci analiza materialelor din compozitie. Cauciucul de vara se trnsforma in plastic dur (la temp. scazute desigur) care nu mai adera la carosabil.
*



Wow, ce descoperire... Cine a spus ca nu exista diferenta de consistenta la orice temperatura intre un pneu de iarna si unul de vara? Eu unul, nu. Tot ce se discuta era faptul ca, atata timp cat asfaltul este uscat se poate rula absolut fara probleme cu pneul de vara... Sa stii ca si la + 20grade cauciucul de iarna este extrem de "moale si pufos" fata de cel de vara, dar pierde aderenta extrem de repede, la eforturi banale pentru un pneu de vara. Care, nu am observat vreodata sa devina plastic dur nici macar la -25 grade... Asta este o exagerare. La fel si pierderea aderentei la asfalt(uscat...). Iar la temperaturile unei ierni normale in RO (temperaturi medii disponibile din n surse pe net, in caz ca cineva are impresia ca suntem in Siberia si -30-40 grade sunt la ordinea zilei) nici nu se pune problema ca ar putea sa apara probleme de aderenta pe asfalt uscat cu un pneu de vara.. Cand citesc din astea cu "ai curaj sa mergi cu anvelope de vara la -10 grade pe asfalt uscat" sau ," vai, sunt +7 grade, trebuie sa trec la cauciucuri de iarna ca nu mai am aderenta" ma apuca un ras... Cam pe la ce temperaturi ai observat tu, personal, din experienta de a conduce un vehicul pe drum (care mi se pare cel mai important lucru din punct de vedere formare opinie) ca nu mai controlezi in siguranta un autoturism incaltat cu pneuri de vara, pe asfalt uscat? La 0 grade, pe uscat, de exemplu, ai impresia ca ai performante mai bune dpdv franare/abordari viraje cu pneul de iarna decat cu cel de vara? Ai testat vreodata asta? De curiozitate macar? Daca era atat de mare diferenta de comportament, nu crezi ca tari cu adevarat civilizate si care se mai gandesc pe bune si la siguranta populatiei, nu doar la metode de rotunjire a veniturilor pe seama populatiei, ar fi impus prin lege obligativitatea de rula numai cu pneuri de iarna in anumite perioade? Pana una alta, prin EU legislatiile sunt extrem de logice si relaxate din punctul asta de vedere. Repet, pe suprafete contaminate (chiar si pe gheata) diferentele de comportament sunt extrem de mari si, practic, acolo se face diferenta de necontestat intre un pneu de vara si unul de iarna. Si, mai repet ceva, pentru a nu da impresia gresita cum ca as fi contra cauciucuri de iarna: folosesc de multi ani, sunt foarte multumit de ele, sunt de un real ajutor in siguranta traficului(toate astea, in conditii de rulaj de iarna).

@iulia_boris - Ce legatura are faptul ca ai bagat azot in pneuri cu faptul ca acum arata normal?


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 4 Jul 2011, 12:43
Post #699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




simplu..acum numai sunt asa moi..arata ca niste pneuri normale..inainte de astea am avut doar de vara si pot face comparatia..iar azotu' ii asigura pneului un plus de rigiditate..nu vorbesc din auzite..este ceea ce am constatat personal..conteaza mai putin teoriile celor din jur..eu ma bazez pe ce vad.. smile.gif


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. 2016 - B 696 BUL
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 4 Jul 2011, 13:20
Post #700


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




teoretic azotul e mai putin sensibil la schimbarile de temperatura (contractie, dilatare, legea gazelor, crap like that)


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 4 Jul 2011, 13:25
Post #701


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Azot in anvelope...marketing care prinde bine. Cat la % aveti azot si cat aer in anvelope? tongue.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 4 Jul 2011, 13:48
Post #702


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




eu am aer,
e sub pretul de o shaworma verificarea presiunii in pneuri.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 4 Jul 2011, 14:27
Post #703


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Si eu am tot pirelli P2500 4 seasons. Sunt intr-adevar mai moi dar asta are numai beneficii.Resimti mai putin socurile si gropile, si tu si masina. La viteze mari in curbe nu mai este la fel de stabila dar nu ma vad facand curse pe strada prea curand. La 140 pe autostrada se comporta excelent.

Pneurile mixte sunt un compromis. Niciodata un compromis nu satisface ambele parti. Deci sunt proaste si vara si iarna. Vara, pe ploaie, intra abs-ul foarte repede.
Iarna, cu pneurile de vara am iesit din parcare fara probleme, iar cu pneurile mixte nu mai urca neam.
Acelasi sofer, aceeasi masina, aceeasi vreme, acelasi drum. Da'unde-i lege nu-i tocmeala wink.gif

This post has been edited by PhilipMorris: 4 Jul 2011, 14:35


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 4 Jul 2011, 15:20
Post #704


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(iulia_boris @ 4 Jul 2011, 13:43)
simplu..acum numai sunt asa moi..arata ca niste pneuri normale..inainte de astea am avut doar de vara si pot face comparatia..iar azotu' ii asigura pneului un plus de rigiditate..nu vorbesc din auzite..este ceea ce am constatat personal..conteaza mai putin teoriile celor din jur..eu ma bazez pe ce vad.. smile.gif
*



Azotul nu asigura absolut nici un fel de rigiditate. Daca acum au "burta" mai mica singura explicatie este ca ai presiune mai mare in pneuri decat inainte. Unicul avantaj al azotului este ca nu mai ai variatii de presiune in functie de temperatura. Cu aer vara, dupa alergare la viteze mari vei avea presiunea cu, probabil 0.2 mai mare fata de masuratoarea la rece. Si, la fel, nu mai are loc o ipotetica oxidare a jantei la interior(nefiind oxigen si nici umezeala din aer...). Spun ipotetica, deoarece am vazut jante de 15 ani, de tabla, cu anvelopele montate mereu tubeless care arata pe interior exact ca in ziua cand le-am cumparat. Si erau romanesti, de berlina...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 4 Jul 2011, 15:29
Post #705


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(PaulT @ 4 Jul 2011, 15:20)
Unicul avantaj al azotului este ca nu mai ai variatii de presiune in functie de temperatura.
*


hai sa fim seriosi, conductivitatea termica intre cele doua este nesemnificativa.Plus ca aerul are 78% azot si 21% oxigen.Apropos, cum bagati numai azot in anvelopa?Ceva vid? smile.gif Marketing clar , este Coooollll sa bagi azot icon_mrgreen.gif ai si capacele verzi icon_mrgreen.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 4 Jul 2011, 15:31
Post #706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Asta am vrut sa subliniez si eu... Ca avantajele sunt egale cu zero. Oricum, suntem cam off-topic aici, pe tema asta. biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 4 Jul 2011, 15:39
Post #707


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(PaulT @ 4 Jul 2011, 12:18)
.... Tot ce se discuta era faptul ca, atata timp cat asfaltul este uscat se poate rula absolut fara probleme cu pneul de vara... ....


pai si de ce discutam in aceste conditii?

cui foloseste o asemenea discutie? sunt iernile la noi "uscate" astfel incat sa fim sigur ca nu vor fi si alte situatii decat de asfalt uscat?

a .... ca zilele cand ninge / ploua nu-s chiar toate in intervalul impus de lege e corect .... dar cine e oare dispus sa-si schimbe anvelopele de fiecare data cand se modifica vremea? .... sau cine foloseste masina doar in cort sau parcare acvoperita unde avem posibilitatea de a tine asfaltul curat?




--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 4 Jul 2011, 18:20
Post #708


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




QUOTE(PaulT @ 4 Jul 2011, 12:18)
Wow, ce descoperire... Cine a spus ca nu exista diferenta de consistenta la orice temperatura intre un pneu de iarna si unul de vara? Eu unul, nu. Tot ce se discuta era faptul ca, atata timp cat asfaltul este uscat se poate rula absolut fara probleme cu pneul de vara... Sa stii ca si la + 20grade cauciucul de iarna este extrem de "moale si pufos" fata de cel de vara, dar pierde aderenta extrem de repede, la eforturi banale pentru un pneu de vara. Care, nu am observat vreodata sa devina plastic dur nici macar la -25 grade... Asta este o exagerare. La fel si pierderea aderentei la asfalt(uscat...). Iar la temperaturile unei ierni normale in RO (temperaturi medii disponibile din n surse pe net, in caz ca cineva are impresia ca suntem in Siberia si -30-40 grade sunt la ordinea zilei) nici nu se pune problema ca ar putea sa apara probleme de aderenta pe asfalt uscat cu un pneu de vara.. Cand citesc din astea cu "ai curaj sa mergi cu anvelope de vara la -10 grade pe asfalt uscat" sau ," vai, sunt +7 grade, trebuie sa trec la cauciucuri de iarna ca nu mai am aderenta" ma apuca un ras... Cam pe la ce temperaturi ai observat tu, personal, din experienta de a conduce un vehicul pe drum (care mi se pare cel mai important lucru din punct de vedere formare opinie) ca nu mai controlezi in siguranta un autoturism incaltat cu pneuri de vara, pe asfalt uscat? La 0 grade, pe uscat, de exemplu, ai impresia ca ai performante mai bune dpdv franare/abordari viraje cu pneul de iarna decat cu cel de vara? Ai testat vreodata asta? De curiozitate macar? Daca era atat de mare diferenta de comportament, nu crezi ca tari cu adevarat civilizate si care se mai gandesc pe bune si la siguranta populatiei, nu doar la metode de rotunjire a veniturilor pe seama populatiei, ar fi impus prin lege obligativitatea de rula numai cu pneuri de iarna in anumite perioade? Pana una alta, prin EU legislatiile sunt extrem de logice si relaxate din punctul asta de vedere. Repet, pe suprafete contaminate (chiar si pe gheata) diferentele de comportament sunt extrem de mari si, practic, acolo se face diferenta de necontestat intre un pneu de vara si unul de iarna. Si, mai repet ceva, pentru a nu da impresia gresita cum ca as fi contra cauciucuri de iarna: folosesc de multi ani, sunt foarte multumit de ele, sunt de un real ajutor in siguranta traficului(toate astea, in conditii de rulaj de iarna).

@iulia_boris - Ce legatura are faptul ca ai bagat azot in pneuri cu faptul ca acum arata normal?
*



Nu am avut rabdare sa citesc tot. Conteaza ca inca nu ai inteles ca mai importatnt ca orice, e compozitia cauciucului! Pneul de iarna se uzeaza vara excesiv dar noi vorbeam aici de cele de iarna, care le folosim iarna smile.gif


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 4 Jul 2011, 19:37
Post #709


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Sigur... Bineinteles ca eu nu stiam ca difera compozitia celor doua. Am aflat acum radmasa.gif ... Discutia a pornit de la altceva si se referea la altceva. De uzura nu am vorbit. Oricum, discutia a inceput de la postul hazliu:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3049277

This post has been edited by PaulT: 4 Jul 2011, 22:09


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ma3x
post 4 Jul 2011, 21:13
Post #710


-


Group: Members
Posts: 488
Joined: 25 April 10
From: B




Anvelopele de iarna - obligatorii ?

Daca asa zice legea, te conformezi si cu asta basta sleep.gif .

Cine s-a dat in titirez iarna sigur nu e contra legii blush.gif , cine nu s-a dat inca acum o sa ii si coste distractia la iarna ca banuiesc ca este si amenda pentru cei care ,,sunt certati cu legea" huh.gif .

Pentru Philip , tocmai unde e legea e si tocmeala smile.gif cel putin la noi, ca daca nu ar fi legea nu ai avea de ce sa te mai tocmesti radmasa.gif .

Cheers.


--------------------
- - - - -
ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007
ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 4 Jul 2011, 21:31
Post #711


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




QUOTE
Ma3x Posted Today, 21:13   
Anvelopele de iarna - obligatorii ?

Daca asa zice legea, te conformezi si cu asta basta  .

Cine s-a dat in titirez iarna sigur nu e contra legii  , cine nu s-a dat inca acum o sa ii si coste distractia la iarna ca banuiesc ca este si amenda pentru cei care , sunt certati cu legea"  .


Macar de s-ar respecta de catre toti soferii si politistii (la sanctiuni) legea asta ar fi super .
Parca-i vad iar pe astia cu X5 , Q7 , Touareg etc., ca se chinuie sa urce si iarna asta in Poiana Brasov pe zapada cu cauciucuri de vara ca ei au 3 perechi de c...e si la Q7 nu-ti trebuie set de iarna , apoi te chinui sa-i ajuti sa iasa din sant ca blocheaza drumul.


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian66
post 4 Jul 2011, 22:10
Post #712


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.524
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti, Pantelimon




QUOTE(iulia_boris @ 4 Jul 2011, 10:39)
pirelli all season.. 
*



f. bine!
nu mai luati temperaturile medii ca cocalarii, eu in Bucuresti am plecat iarna trecuta cu masina dimineata si pe minus 15 grade; oricat de uscat ar fi asfaltul, nu tine cauciucul de iarna la fel nici sa-l bati. degeaba la pranz sunt 0 grade, jumatatea aia de ora dimineata ce faci cu cauciucuri de vara?

plus ca eu mai pun ceva in atentie: daca se da lege sa ai cauciucuri de iarna, si nu le ai, si faci accident, se schimba situatia. daca e cu victime, nu cred ca mai scapi fara condamnare penala (cu amenda, cu suspendare, dar penala), pt ca mai ai din start o circumstanta agravanta. e posibil si firmele de casco sa bage in contracte ca nu despagubesc daca nu esti echipat (asa cum nu despagubesc daca esti baut, sau nu ai ITP)..


--------------------
Dacia / Smart Logan VAN / ForTwo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Jul 2011, 22:15
Post #713


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sa vezi cand or baga pe rca ca nu despagubesc. Atunci bucurie...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 4 Jul 2011, 22:45
Post #714


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Marian66 @ 2 Jul 2011, 23:20)
ce tampenie, cauciucuri de iarna trebuie in functie de temperatura, nu in functie de ce e pe asfalt smile.gif) poate dam de o iarna cu media de minus 10 grade si niciun fulg in oras. credeti ca or sa aiba mai multa aderenta astia cu cauciucuri de vara doar pt ca e uscat pe jos? smile.gif)
*




QUOTE(Marian66 @ 4 Jul 2011, 23:10)
f. bine!
nu mai luati temperaturile medii ca cocalarii, eu in Bucuresti am plecat iarna trecuta cu masina dimineata si pe minus 15 grade; oricat de uscat ar fi asfaltul, nu tine cauciucul de iarna la fel nici sa-l bati. degeaba la pranz sunt 0 grade, jumatatea aia de ora dimineata ce faci cu cauciucuri de vara?

*


nono.gif

Ar fi foarte bine sa introduca aspectele mentionate de tine, si in caz de accident, si in cazul asigurarii(asa ar obliga la utilizare cu maxima eficienta, ceea ce ar fi excelent), cu mentiunea ca ar fi normal sa se mentioneze conditiile de rulare din momentul accidentului(de catre politie). Altfel, cum ar suna: zi de martie(sau noiembrie) +25 grade afara, accident => nu se despagubeste deoarece conducatorul auto nu avea montate cauciucurile de iarna. Parca pe afara se fac in genul asta constatarile in caz de accidente. Cu rca-ul are dreptate klaus.. Ar fi tragic sa te pocneasca pe zapada unul fara cauciucuri de iarna si sa ai drept unica solutie de recuperare a daunelor un proces. Ar fi destul de incorect in general, pentru participantii la trafic. Sper, sincer sa nu se ajunga la asa ceva.



--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 4 Jul 2011, 23:18
Post #715


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu am folosit anvelope de iarna atat sh cat si noi in diferite conditi meteo si am ajuns la urmatoarele concluzii:
-anvelopele noi chiar daca sunt ieftine sunt mai bune decat cele sh
-la temperaturi peste 5-10 grade sunt inferioare celor de vara mai ales daca e ud pe jos


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian66
post 5 Jul 2011, 00:17
Post #716


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.524
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti, Pantelimon




QUOTE(PaulT @ 4 Jul 2011, 23:45)
Ar fi tragic sa te pocneasca pe zapada unul fara cauciucuri de iarna si sa ai drept unica solutie de recuperare a daunelor un proces. Ar fi destul de incorect in general, pentru participantii la trafic. Sper, sincer sa nu se ajunga la asa ceva.
*



nu, daca te pocneste in situatia asta, ca si atunci cand te pocneste daca e baut (la majoritatea), asiguratorul are drept de regres asupra lui. deci, na distractie pt EL dupa, ca au asiguratorii dep. șacali, pardon, recuperari debite smile.gif)

tocmai asta am vrut sa zic prin ”ca cocalarii”, ca daca ai temp. medie 2 grade nu inseamna ca a fost toata iarna ok si n-a fost ger, daca ai -10, e clar ca a fost frig de ti-au inchetat oolele. la fel si intr-o zi, daca ai temp. medie 5 grade, nu inseamna ca dimineata la 6 n-au fost cu minus, dar daca ai temp. medie intr-o zi -10, nici nu te mai gandesti cate -20 au fost dimineata

ref. la anvelopele SH: comparati mere cu mere, adica cauciucuri noi cu cauciucuri SH care inca se mai pot afla in exploatare (vechime si uzura). daca ai cauciucuri din 2006... normal ca hankook si kumho sunt beton (doar la figurat)


--------------------
Dacia / Smart Logan VAN / ForTwo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 5 Jul 2011, 00:48
Post #717


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Si un cauciuc din 2009-2010 pastrat in conditii impropii(cum sunt pastrate marea majoritatii cauciucurilor sh) o sa fie la fel de "bun" ca cel din 2006.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 5 Jul 2011, 06:17
Post #718


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(tarzy @ 3 Jul 2011, 21:06)
Tico am si eu .... ai am gasit (e drept ca nu usor) anvelope de iarna
*


eu o sa caut niste all seasons.da greu . dry.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 5 Jul 2011, 08:48
Post #719


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Gasesti destul de repede, Debica Navigator. E si singura marca care se gaseste la noi, R12, iarna/all seasons.
Scuze de off.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian66
post 5 Jul 2011, 12:37
Post #720


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.524
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti, Pantelimon




QUOTE(CGDBZ @ 5 Jul 2011, 01:48)
Si un cauciuc din 2009-2010 pastrat in conditii impropii(cum sunt pastrate marea majoritatii cauciucurilor sh) o sa fie la fel de "bun" ca cel din 2006.
*



oricum, le iei pe vazute, nu le cumperi legat la ochi. ca normal ar fi sa nu se vanda asa ceva (cauciucuri foarte vechi sau foarte proaste) e altceva. da uite asa am ajuns din soferi sa fim si mecanici, si experti in vopsitorie, si in anvelope smile.gif)


--------------------
Dacia / Smart Logan VAN / ForTwo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
58 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 17:38
Dacia