Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
![]() ![]() ![]() |
Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
cread |
![]()
Post
#691
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Attached thumbnail(s) cau_001.jpg ( Size: 542.49k ) Number of downloads: 523 |
||
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|||
Steel Tormentor |
![]()
Post
#692
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Eu le-as lasa pe-alea uzate pe fata si pe cele noi pe spate. Dar daca te intereseaza doar tractiunea...la fel de bine puteai sa le lasi si pe-alea de vara pe spate.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
cread |
![]()
Post
#693
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
QUOTE(Steel Tormentor @ 4 Jul 2011, 09:44) Eu le-as lasa pe-alea uzate pe fata si pe cele noi pe spate. Dar daca te intereseaza doar tractiunea...la fel de bine puteai sa le lasi si pe-alea de vara pe spate. Nu ma intereseaza doar tractiunea, ma intereseaza si stabilitatea, pe spate am avut sh de iarna, dar prea sh , si intr-o curba, pe o zapada de 1cm , am valsat putin, in oras. |
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#694
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
diferenta mare dintre un cauciuc premium si unul normal e la cat de mult se uzeaza, cat consuma, si cat zgomot face. aderenta in principiu e aceeasi, doar ca dupa 15.000km o sa arate diferit (de la uzura) si normal n-o sa mai fie la fel.
asta cu cauciucuri de iarna doar pe rotile cu tractiune e periculoasa rau, ca iti da senzatia de aderenta (din cauza ca pleci usor de pe loc), si daca intri puutin mai tare intr-o curba.. ala esti, ca pe spate n-ai nimic |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
cread |
![]()
Post
#695
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
QUOTE(Marian66 @ 4 Jul 2011, 10:00) diferenta mare dintre un cauciuc premium si unul normal e la cat de mult se uzeaza, cat consuma, si cat zgomot face. aderenta in principiu e aceeasi, doar ca dupa 15.000km o sa arate diferit (de la uzura) si normal n-o sa mai fie la fel. Aici cred ca te referi la anvelopele noi. asta cu cauciucuri de iarna doar pe rotile cu tractiune e periculoasa rau, ca iti da senzatia de aderenta (din cauza ca pleci usor de pe loc), si daca intri puutin mai tare intr-o curba.. ala esti, ca pe spate n-ai nimic Parca si asta era descusuta pe aici , This post has been edited by cread: 4 Jul 2011, 09:25 |
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#696
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
si ca sa-i dam cezarului ce-i al lui..eu mi-am luat in toamna trecuta pirelli all season.. in iarna am circulat fara stres..doar prin bucuresti.. acum,dupa primul val de canicula pneurile mele erau cam lasate..presiunea era ok..se deduce ca nu-i chiar abureala cum ca-s bune si pt iarna.. compozitia cauciucului este alta decat pt cele de vara..m-am gandit sa le bag azot..acum arata ca unele normale..deci cele de iarna sunt, fara discutie, bune..sunt altfel decat cele de vara..
|
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
2016
- B 696 BUL Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
maho |
![]()
Post
#697
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE luck33ro post Today, 06:53 Post #689 QUOTE(maho @ 3 Jul 2011, 10:52) Pe polei sau ghiata e cam acelasi lucru, doar la zapada e diferenta mare. * Idem, vezi postarile de mai sus! Plus o mica corectie, se spune gheata.... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
PaulT |
![]()
Post
#698
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(luck33ro @ 4 Jul 2011, 07:53) Nu e marketing - e tehnologia si materialul folosit. Daca pui mana iti dai seama direct, fara sa faci analiza materialelor din compozitie. Cauciucul de vara se trnsforma in plastic dur (la temp. scazute desigur) care nu mai adera la carosabil. Wow, ce descoperire... Cine a spus ca nu exista diferenta de consistenta la orice temperatura intre un pneu de iarna si unul de vara? Eu unul, nu. Tot ce se discuta era faptul ca, atata timp cat asfaltul este uscat se poate rula absolut fara probleme cu pneul de vara... Sa stii ca si la + 20grade cauciucul de iarna este extrem de "moale si pufos" fata de cel de vara, dar pierde aderenta extrem de repede, la eforturi banale pentru un pneu de vara. Care, nu am observat vreodata sa devina plastic dur nici macar la -25 grade... Asta este o exagerare. La fel si pierderea aderentei la asfalt(uscat...). Iar la temperaturile unei ierni normale in RO (temperaturi medii disponibile din n surse pe net, in caz ca cineva are impresia ca suntem in Siberia si -30-40 grade sunt la ordinea zilei) nici nu se pune problema ca ar putea sa apara probleme de aderenta pe asfalt uscat cu un pneu de vara.. Cand citesc din astea cu "ai curaj sa mergi cu anvelope de vara la -10 grade pe asfalt uscat" sau ," vai, sunt +7 grade, trebuie sa trec la cauciucuri de iarna ca nu mai am aderenta" ma apuca un ras... Cam pe la ce temperaturi ai observat tu, personal, din experienta de a conduce un vehicul pe drum (care mi se pare cel mai important lucru din punct de vedere formare opinie) ca nu mai controlezi in siguranta un autoturism incaltat cu pneuri de vara, pe asfalt uscat? La 0 grade, pe uscat, de exemplu, ai impresia ca ai performante mai bune dpdv franare/abordari viraje cu pneul de iarna decat cu cel de vara? Ai testat vreodata asta? De curiozitate macar? Daca era atat de mare diferenta de comportament, nu crezi ca tari cu adevarat civilizate si care se mai gandesc pe bune si la siguranta populatiei, nu doar la metode de rotunjire a veniturilor pe seama populatiei, ar fi impus prin lege obligativitatea de rula numai cu pneuri de iarna in anumite perioade? Pana una alta, prin EU legislatiile sunt extrem de logice si relaxate din punctul asta de vedere. Repet, pe suprafete contaminate (chiar si pe gheata) diferentele de comportament sunt extrem de mari si, practic, acolo se face diferenta de necontestat intre un pneu de vara si unul de iarna. Si, mai repet ceva, pentru a nu da impresia gresita cum ca as fi contra cauciucuri de iarna: folosesc de multi ani, sunt foarte multumit de ele, sunt de un real ajutor in siguranta traficului(toate astea, in conditii de rulaj de iarna). @iulia_boris - Ce legatura are faptul ca ai bagat azot in pneuri cu faptul ca acum arata normal? |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#699
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
simplu..acum numai sunt asa moi..arata ca niste pneuri normale..inainte de astea am avut doar de vara si pot face comparatia..iar azotu' ii asigura pneului un plus de rigiditate..nu vorbesc din auzite..este ceea ce am constatat personal..conteaza mai putin teoriile celor din jur..eu ma bazez pe ce vad..
![]() |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
2016
- B 696 BUL Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
pishky |
![]()
Post
#700
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
teoretic azotul e mai putin sensibil la schimbarile de temperatura (contractie, dilatare, legea gazelor, crap like that)
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#701
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Azot in anvelope...marketing care prinde bine. Cat la % aveti azot si cat aer in anvelope?
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
pishky |
![]()
Post
#702
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
eu am aer,
e sub pretul de o shaworma verificarea presiunii in pneuri. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#703
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Si eu am tot pirelli P2500 4 seasons. Sunt intr-adevar mai moi dar asta are numai beneficii.Resimti mai putin socurile si gropile, si tu si masina. La viteze mari in curbe nu mai este la fel de stabila dar nu ma vad facand curse pe strada prea curand. La 140 pe autostrada se comporta excelent.
Pneurile mixte sunt un compromis. Niciodata un compromis nu satisface ambele parti. Deci sunt proaste si vara si iarna. Vara, pe ploaie, intra abs-ul foarte repede. Iarna, cu pneurile de vara am iesit din parcare fara probleme, iar cu pneurile mixte nu mai urca neam. Acelasi sofer, aceeasi masina, aceeasi vreme, acelasi drum. Da'unde-i lege nu-i tocmeala ![]() This post has been edited by PhilipMorris: 4 Jul 2011, 14:35 |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#704
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(iulia_boris @ 4 Jul 2011, 13:43) simplu..acum numai sunt asa moi..arata ca niste pneuri normale..inainte de astea am avut doar de vara si pot face comparatia..iar azotu' ii asigura pneului un plus de rigiditate..nu vorbesc din auzite..este ceea ce am constatat personal..conteaza mai putin teoriile celor din jur..eu ma bazez pe ce vad.. ![]() Azotul nu asigura absolut nici un fel de rigiditate. Daca acum au "burta" mai mica singura explicatie este ca ai presiune mai mare in pneuri decat inainte. Unicul avantaj al azotului este ca nu mai ai variatii de presiune in functie de temperatura. Cu aer vara, dupa alergare la viteze mari vei avea presiunea cu, probabil 0.2 mai mare fata de masuratoarea la rece. Si, la fel, nu mai are loc o ipotetica oxidare a jantei la interior(nefiind oxigen si nici umezeala din aer...). Spun ipotetica, deoarece am vazut jante de 15 ani, de tabla, cu anvelopele montate mereu tubeless care arata pe interior exact ca in ziua cand le-am cumparat. Si erau romanesti, de berlina... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#705
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 4 Jul 2011, 15:20) hai sa fim seriosi, conductivitatea termica intre cele doua este nesemnificativa.Plus ca aerul are 78% azot si 21% oxigen.Apropos, cum bagati numai azot in anvelopa?Ceva vid? ![]() ![]() ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
PaulT |
![]()
Post
#706
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Asta am vrut sa subliniez si eu... Ca avantajele sunt egale cu zero. Oricum, suntem cam off-topic aici, pe tema asta.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
tarzy |
![]()
Post
#707
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PaulT @ 4 Jul 2011, 12:18) .... Tot ce se discuta era faptul ca, atata timp cat asfaltul este uscat se poate rula absolut fara probleme cu pneul de vara... .... pai si de ce discutam in aceste conditii? cui foloseste o asemenea discutie? sunt iernile la noi "uscate" astfel incat sa fim sigur ca nu vor fi si alte situatii decat de asfalt uscat? a .... ca zilele cand ninge / ploua nu-s chiar toate in intervalul impus de lege e corect .... dar cine e oare dispus sa-si schimbe anvelopele de fiecare data cand se modifica vremea? .... sau cine foloseste masina doar in cort sau parcare acvoperita unde avem posibilitatea de a tine asfaltul curat? |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#708
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 4 Jul 2011, 12:18) Wow, ce descoperire... Cine a spus ca nu exista diferenta de consistenta la orice temperatura intre un pneu de iarna si unul de vara? Eu unul, nu. Tot ce se discuta era faptul ca, atata timp cat asfaltul este uscat se poate rula absolut fara probleme cu pneul de vara... Sa stii ca si la + 20grade cauciucul de iarna este extrem de "moale si pufos" fata de cel de vara, dar pierde aderenta extrem de repede, la eforturi banale pentru un pneu de vara. Care, nu am observat vreodata sa devina plastic dur nici macar la -25 grade... Asta este o exagerare. La fel si pierderea aderentei la asfalt(uscat...). Iar la temperaturile unei ierni normale in RO (temperaturi medii disponibile din n surse pe net, in caz ca cineva are impresia ca suntem in Siberia si -30-40 grade sunt la ordinea zilei) nici nu se pune problema ca ar putea sa apara probleme de aderenta pe asfalt uscat cu un pneu de vara.. Cand citesc din astea cu "ai curaj sa mergi cu anvelope de vara la -10 grade pe asfalt uscat" sau ," vai, sunt +7 grade, trebuie sa trec la cauciucuri de iarna ca nu mai am aderenta" ma apuca un ras... Cam pe la ce temperaturi ai observat tu, personal, din experienta de a conduce un vehicul pe drum (care mi se pare cel mai important lucru din punct de vedere formare opinie) ca nu mai controlezi in siguranta un autoturism incaltat cu pneuri de vara, pe asfalt uscat? La 0 grade, pe uscat, de exemplu, ai impresia ca ai performante mai bune dpdv franare/abordari viraje cu pneul de iarna decat cu cel de vara? Ai testat vreodata asta? De curiozitate macar? Daca era atat de mare diferenta de comportament, nu crezi ca tari cu adevarat civilizate si care se mai gandesc pe bune si la siguranta populatiei, nu doar la metode de rotunjire a veniturilor pe seama populatiei, ar fi impus prin lege obligativitatea de rula numai cu pneuri de iarna in anumite perioade? Pana una alta, prin EU legislatiile sunt extrem de logice si relaxate din punctul asta de vedere. Repet, pe suprafete contaminate (chiar si pe gheata) diferentele de comportament sunt extrem de mari si, practic, acolo se face diferenta de necontestat intre un pneu de vara si unul de iarna. Si, mai repet ceva, pentru a nu da impresia gresita cum ca as fi contra cauciucuri de iarna: folosesc de multi ani, sunt foarte multumit de ele, sunt de un real ajutor in siguranta traficului(toate astea, in conditii de rulaj de iarna). @iulia_boris - Ce legatura are faptul ca ai bagat azot in pneuri cu faptul ca acum arata normal? Nu am avut rabdare sa citesc tot. Conteaza ca inca nu ai inteles ca mai importatnt ca orice, e compozitia cauciucului! Pneul de iarna se uzeaza vara excesiv dar noi vorbeam aici de cele de iarna, care le folosim iarna ![]() |
--------------------
***
**
***
|
|
PaulT |
![]()
Post
#709
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sigur... Bineinteles ca eu nu stiam ca difera compozitia celor doua. Am aflat acum
![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3049277 This post has been edited by PaulT: 4 Jul 2011, 22:09 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#710
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Anvelopele de iarna - obligatorii ?
Daca asa zice legea, te conformezi si cu asta basta ![]() Cine s-a dat in titirez iarna sigur nu e contra legii ![]() ![]() Pentru Philip , tocmai unde e legea e si tocmeala ![]() ![]() Cheers. |
--------------------
-
-
-
- - ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
Maxy25 |
![]()
Post
#711
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
QUOTE Ma3x Posted Today, 21:13 Anvelopele de iarna - obligatorii ? Daca asa zice legea, te conformezi si cu asta basta . Cine s-a dat in titirez iarna sigur nu e contra legii , cine nu s-a dat inca acum o sa ii si coste distractia la iarna ca banuiesc ca este si amenda pentru cei care , sunt certati cu legea" . Macar de s-ar respecta de catre toti soferii si politistii (la sanctiuni) legea asta ar fi super . Parca-i vad iar pe astia cu X5 , Q7 , Touareg etc., ca se chinuie sa urce si iarna asta in Poiana Brasov pe zapada cu cauciucuri de vara ca ei au 3 perechi de c...e si la Q7 nu-ti trebuie set de iarna , apoi te chinui sa-i ajuti sa iasa din sant ca blocheaza drumul. |
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#712
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
QUOTE(iulia_boris @ 4 Jul 2011, 10:39) f. bine! nu mai luati temperaturile medii ca cocalarii, eu in Bucuresti am plecat iarna trecuta cu masina dimineata si pe minus 15 grade; oricat de uscat ar fi asfaltul, nu tine cauciucul de iarna la fel nici sa-l bati. degeaba la pranz sunt 0 grade, jumatatea aia de ora dimineata ce faci cu cauciucuri de vara? plus ca eu mai pun ceva in atentie: daca se da lege sa ai cauciucuri de iarna, si nu le ai, si faci accident, se schimba situatia. daca e cu victime, nu cred ca mai scapi fara condamnare penala (cu amenda, cu suspendare, dar penala), pt ca mai ai din start o circumstanta agravanta. e posibil si firmele de casco sa bage in contracte ca nu despagubesc daca nu esti echipat (asa cum nu despagubesc daca esti baut, sau nu ai ITP).. |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#713
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa vezi cand or baga pe rca ca nu despagubesc. Atunci bucurie...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
PaulT |
![]()
Post
#714
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Marian66 @ 2 Jul 2011, 23:20) ce tampenie, cauciucuri de iarna trebuie in functie de temperatura, nu in functie de ce e pe asfalt ![]() ![]() QUOTE(Marian66 @ 4 Jul 2011, 23:10) f. bine! nu mai luati temperaturile medii ca cocalarii, eu in Bucuresti am plecat iarna trecuta cu masina dimineata si pe minus 15 grade; oricat de uscat ar fi asfaltul, nu tine cauciucul de iarna la fel nici sa-l bati. degeaba la pranz sunt 0 grade, jumatatea aia de ora dimineata ce faci cu cauciucuri de vara? ![]() Ar fi foarte bine sa introduca aspectele mentionate de tine, si in caz de accident, si in cazul asigurarii(asa ar obliga la utilizare cu maxima eficienta, ceea ce ar fi excelent), cu mentiunea ca ar fi normal sa se mentioneze conditiile de rulare din momentul accidentului(de catre politie). Altfel, cum ar suna: zi de martie(sau noiembrie) +25 grade afara, accident => nu se despagubeste deoarece conducatorul auto nu avea montate cauciucurile de iarna. Parca pe afara se fac in genul asta constatarile in caz de accidente. Cu rca-ul are dreptate klaus.. Ar fi tragic sa te pocneasca pe zapada unul fara cauciucuri de iarna si sa ai drept unica solutie de recuperare a daunelor un proces. Ar fi destul de incorect in general, pentru participantii la trafic. Sper, sincer sa nu se ajunga la asa ceva. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#715
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu am folosit anvelope de iarna atat sh cat si noi in diferite conditi meteo si am ajuns la urmatoarele concluzii:
-anvelopele noi chiar daca sunt ieftine sunt mai bune decat cele sh -la temperaturi peste 5-10 grade sunt inferioare celor de vara mai ales daca e ud pe jos |
--------------------
-
-
-
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#716
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
QUOTE(PaulT @ 4 Jul 2011, 23:45) Ar fi tragic sa te pocneasca pe zapada unul fara cauciucuri de iarna si sa ai drept unica solutie de recuperare a daunelor un proces. Ar fi destul de incorect in general, pentru participantii la trafic. Sper, sincer sa nu se ajunga la asa ceva. nu, daca te pocneste in situatia asta, ca si atunci cand te pocneste daca e baut (la majoritatea), asiguratorul are drept de regres asupra lui. deci, na distractie pt EL dupa, ca au asiguratorii dep. șacali, pardon, recuperari debite ![]() tocmai asta am vrut sa zic prin ”ca cocalarii”, ca daca ai temp. medie 2 grade nu inseamna ca a fost toata iarna ok si n-a fost ger, daca ai -10, e clar ca a fost frig de ti-au inchetat oolele. la fel si intr-o zi, daca ai temp. medie 5 grade, nu inseamna ca dimineata la 6 n-au fost cu minus, dar daca ai temp. medie intr-o zi -10, nici nu te mai gandesti cate -20 au fost dimineata ref. la anvelopele SH: comparati mere cu mere, adica cauciucuri noi cu cauciucuri SH care inca se mai pot afla in exploatare (vechime si uzura). daca ai cauciucuri din 2006... normal ca hankook si kumho sunt beton (doar la figurat) |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#717
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Si un cauciuc din 2009-2010 pastrat in conditii impropii(cum sunt pastrate marea majoritatii cauciucurilor sh) o sa fie la fel de "bun" ca cel din 2006.
|
--------------------
-
-
-
|
|
C@talin |
![]()
Post
#718
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
BZN |
![]()
Post
#719
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Gasesti destul de repede, Debica Navigator. E si singura marca care se gaseste la noi, R12, iarna/all seasons.
Scuze de off. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#720
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 5 Jul 2011, 01:48) Si un cauciuc din 2009-2010 pastrat in conditii impropii(cum sunt pastrate marea majoritatii cauciucurilor sh) o sa fie la fel de "bun" ca cel din 2006. oricum, le iei pe vazute, nu le cumperi legat la ochi. ca normal ar fi sa nu se vanda asa ceva (cauciucuri foarte vechi sau foarte proaste) e altceva. da uite asa am ajuns din soferi sa fim si mecanici, si experti in vopsitorie, si in anvelope ![]() |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 17:38 |