Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
![]() ![]() ![]() |
Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
SorinCT |
![]()
Post
#661
|
||
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|||
Marian66 |
![]()
Post
#662
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
de ce e corect? tu chiar ai avea curaj sa mergi la minus 10 grade cu cauciucuri de vara? crezand ca o sa ai aceeasi aderenta ca la plus 10 ??
|
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#663
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Un cauciuc de vara pe asfalt are mai multa aderenta decat un cauciuc de vara pe zapada, la aceeasi temperatura scazuta. De ex. cu un cauciuc de vara pe asfalt poti sa pleci de pe loc relaxat, cu unul de vara pe zapada te chinui putin.
Asta a fost intrebarea, la asta am raspuns. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#664
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Era vorba de lipsa precipitatiilor. Cred ca a vrut sa exprime ca in cazul unei ierni uscate cauciucurile de iarna sunt superioare celor de vara.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
PaulT |
![]()
Post
#665
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sigur, sub 7grade Celsius, cauciucul de vara se transforma in beton... Marketing-ul... Repet ce am mai spus, si anume: este mult mai periculos dpdv aderenta sa rulezi la +10-15 grade cu un cauciuc de iarna decat sa mergi cu unul de vara chiar la -10/-15 grade. Bineinteles, cu conditia ca suprafata de rulare sa nu fie contaminata. Daca nu ar exista ninsori nu ar exista nici un motiv pentru a schimba anvelopele (ca sa nu existe neclaritati... eu rulez cu anvelope de iarna dinainte de gaselnita aducatoare de bani la buget, deci, le consider de maxima importanta pe suprafete de rulare specifice iernii, cu zapada + polei).
This post has been edited by PaulT: 2 Jul 2011, 23:35 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#666
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
OK deci pana la urma nimeni nu are dovezi "stiintifice" si ne bazam pe campanii de marketing si experiente personale.
Oricum avand in vedere ca nu dispunem de timpul necesar si nici de fonduri suficiente incat sa schimbam gumele la fiecare semn de ploaie/zapada pe timp de iarna, este o solutie mai buna sa le avem in permanenta montate iarna, nu crezi? Care e riscul potrivit, sa mergi cu gume de iarna cand nu sunt semne de zapada+polei sau sa mergi fara ele cand pe jos e nasol? |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
klaus |
![]()
Post
#667
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu schimb anvelopele sezonier, dar in functie de lene si timp, nu cand trebuie.
Cu anvelopa de vara nu am nici un fel de probleme pana nu da zapada, nici cu frane nici cu aderenta. Insa in momentul in care a dat zapada alea de vara sunt nasoale rau. Se observa imediat si substantial o imbunatatire cand le pun pe alea de iarna. Cu anvelopele de iarna vara e o problema cu aderenta, si la oprit, si la demarat, si la curbe. Asta ca observatie personala de ceva ani incoace. Si nu stiu de ce, dar eu am tendinta de a crede in experientele mele personale, pe care le-am trait, si mai putin in ce ciripesc niste campanii publicitare care au diverse scopuri. Motiv pentru care aici sunt de aceeasi parea cu PaulT, atata timp cat nu e zapada/polei pe jos, anvelopele de vara sunt ok si mai pe frig. Treaba se schimba dramatic odata cu zapada. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#668
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Exact Klaus, am mers la -21 C cu gume de vara si nu am avut pic de probleme.(eram in zona sovata-joseni-gheorghieni).Conteaza ca sa nu fie zapada pe jos ca s-a terminat totul.Daca este frig uscat merg cele vara foarte bine.Cel putin Primacy Hp ale mele s-au comportat bestial la temp aia.NU era umed ori zapada. Asa ca nu se intaresc si crapa
![]() This post has been edited by M i h a i: 3 Jul 2011, 00:32 |
--------------------
------
------
------
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu cu cauciucele "de vara" cu care a fost dotata masina din fabrica am mers excelent 2 ierni fara probleme pe zapada , acum ca voi fi obligat sa iau specifice o sa le testez in frina la vale pe zapada sa vad si eu diferenta inte ele (bine la iarna)
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
maho |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La un drum mai lung se pot schimba mult conditiile, de la o zona la alta, si-atunci ce facem, schimbam si cauciucurile ? Cred ca factorul uman (condusul preventiv si plecarea la drum cu niste cauciucuri care sa nu fie "slick") e mai important decat tipul de cauciuc. Cu ale mele Floresti Ph (a-s) antice, dar cu striatii bune, merg perfect si iarna si vara. Daca mergi iarna ca un tembel, poti sa ai si mama cauciucului de iarna, ca tot te ia aghiuta...
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
C@talin |
![]()
Post
#671
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
si poti sa ai si sistemele sistemelor si 4x4 ca tot in sant ajungi
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
iulia_boris |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
here we go again,vorba cantecului..
![]() |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
2016
- B 696 BUL Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
maho |
![]()
Post
#673
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pe polei sau ghiata e cam acelasi lucru, doar la zapada e diferenta mare.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
david79 |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
sunt diferente si in cazul in care pe jos e inghetat. diferentele sunt mici, dar exista.
ca si observatii : sunt diferente destul de mari intre modele de anvelope de iarna scade foarte mult performanta anvelopei in raport cu gradul ei de uzura, cu alte cuvinte au fost f ok in primele 2 sezoane la mine This post has been edited by david79: 3 Jul 2011, 11:47 |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
cread |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Si tot asa se mai pot umple 20 de pagini , in spiritul autohton de evitare a legii, ca unu' a mers cu anvelope de vara pe carosabil inghetat si au fost foarte bune, ca altu' nu le considera folositoare decat pe gheata sau zapada, etc, etc.
"Below 7°C the rubber compound in summer tyres begins to harden and grip levels are reduced. Cold weather tyres retain their flexibilty at low temperatures and key into the road surface providing better grip and safer driving." Asta spune un mare producator de anvelope, da' ce conteaza ? Are el, producatorul, mai multa experienta decat soferul de reno'?Imposibil... |
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
PaulT |
![]()
Post
#676
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Blabla. Impresionant. Daca e in engleza suna mai convingator? O mai putem gasi si in alte limbi. Exact marketingu' de care vorbeam. Pe asfalt uscat nu ai nici o problema cu un cauciuc de vara. Diferenta extrem de mare intre comportamentul unui pneu de iarna si al unuia de vara se vede in conditii de rulaj de iarna, cu zapada si tot tacamul. Asta NU are nimic in comun cu spiritul autohton de evitare a legii(in cazul de fata una imbecila, cu unic scop adunarea banilor la buget, atata timp cat impune utilizarea anvelopelor de iarna o perioada de 5luni pe an intr-o tara cu conditii climaterice ca RO). Cauta reglementari din tari normale unde clima este MULT mai aspra decat la noi in tara, si unde se recomanda folosirea in functie de conditiile de rulare. Cum crezi ca se comporta un pneu de iarna la +15/+20 grade? Extrem de prost, aproape periculos. Care sunt temperaturilo in RO prin noiembrie si martie?
This post has been edited by PaulT: 3 Jul 2011, 12:34 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#677
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE Cold-weather tires include a greater percentage of natural rubber and silica so there is not as much hardening as found in synthetic rubber in cold conditions:[2] they provide better traction at lower temperatures. Snow tires provide more small-tread areas, increasing traction on snow and, in wet conditions, allowing water to escape from under the tire more easily. This reduces the risk of hydroplaning. In much of Scandinavia, snow tires have metal studs to improve grip on packed snow or ice, but such tires are prohibited in most other countries for the damage they cause to the road surface.[3] Snow tires do not eliminate skidding on ice and snow, but they greatly reduce the risk. Asta nu vine de la vreun producator, este pe Wikipedia. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
cread |
![]()
Post
#678
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 3 Jul 2011, 13:33) Cum crezi ca se comporta un pneu de iarna la +15/+20 grade? Extrem de prost, aproape periculos. Stiu, am experimentat asta, tu faci ce vrei tu, folosesti ce anvelope vrei tu ,asa cum si eu fac ce vreau eu ,folosesc anvelope dedicate fiecarui sezon de 4 ani, dar eu nu te pot crede pe tine, in raport cu un producator de anvelope ,decat daca ai fi un expert in domeniul anvelopelor, ceva inginer chimist , sofer de incercare a anvelopelor in conditii extreme. Daca ai facute ceva studii cu date complete, distante de franare, manevrabilitate, cu diferite tipuri de anvelope ,in diferite conditii de temperatura, de carosabil ud, uscat, inghetat, acoperit cu zapada, cu mazga,etc, arata-ni-le si noua sa vedem , daca nu , nu. http://www.google.com/url?sa=t&source=web&...3VWPtwgC6ABqBxA This post has been edited by cread: 3 Jul 2011, 13:16 |
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
PaulT |
![]()
Post
#679
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu folosesc anvelope dedicate sezonului de destui ani, dar nu asa cum prevede prostia asta de lege. Montate in decembrie(in fuctie de evolutia vremii) si scoase la inceputul lui martie, daca prognoza meteo permite. Uiti un lucru foarte important in ceea ce priveste orice gasesti pe site-ul unui producator(indiferent de nume sau de ce produce). Acesta are interesul principal de a vinde. Si, de aici exacerbarea unor foarte mici diferente si transformarea lor in pericole majore cu scopul de a provoca reactia posibilului cumparator. Referitor la ultimele randuri ale postului tau da-mi voie sa repet ca ceea ce am spus referitor la comportamentul pneurilor de vara se refera strict la asfalt uscat. In rest, pe carosabil contaminat bineinteles ca diferentele sunt majore( diferente ce practic justifica existenta cauciucurilor de iarna.. ca fara precipitatii nu ar fi sub nici o forma nevoie de ele). Citeste inca o data ce am scris...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
cread |
![]()
Post
#680
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 3 Jul 2011, 14:23) fara precipitatii nu ar fi sub nici o forma nevoie de ele Indiferent de temperatura negativa,nu?. Ei bine , asta este parerea ta , daca sunt oameni care sunt de acord cu tine , treaba voastra, eu am decis sa am incredere in producatori . Nu vreau ca discutia sa se transforme intr-o cearta intre noi doi. Ideea e ca sunt multi care vor , vor incerca, sa evite aceasta lege prin orice mijloace, inclusiv achizitionarea de sh-uri super tocite de iarna. |
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
PaulT |
![]()
Post
#681
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
In nici un caz nu e vorba de cearta!
![]() L.E. - Da, la orice temperatura pe care o gasesti in mod normal in RO, iarna . Uitasem sa raspund la intrebare... ![]() This post has been edited by PaulT: 3 Jul 2011, 13:42 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
BZN |
![]()
Post
#682
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(PaulT @ 3 Jul 2011, 13:33) ...Cum crezi ca se comporta un pneu de iarna la +15/+20 grade? Extrem de prost, aproape periculos. Care sunt temperaturilo in RO prin noiembrie si martie? Eu am vazut acum o gramada de masini relativ scumpe, echipate cu anvelope de iarna. Sper sa nu se inteleaga faptul ca as aprecia asta. La fel, exista in trafic cel putin tot atatea autoturisme, destul de aratoase, echipate cu anvelope uzate mult peste limita de siguranta. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#683
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
|
--------------------
***
**
***
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#684
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
QUOTE(klaus @ 3 Jul 2011, 00:29) Un cauciuc de vara pe asfalt are mai multa aderenta decat un cauciuc de vara pe zapada, la aceeasi temperatura scazuta. De ex. cu un cauciuc de vara pe asfalt poti sa pleci de pe loc relaxat, cu unul de vara pe zapada te chinui putin. Asta a fost intrebarea, la asta am raspuns. my bad, comparatia de care vorbeam era intre cauciucul de iarna si cel de vara in cele doua situatii. am vrut sa zic daca ala de vara, doar pentru ca e uscat, desi sunt minus 10, e sigur si merge folosit. dar m-am exprimat eu gresit 3 Jul 2011, 20:17: QUOTE(klaus @ 3 Jul 2011, 00:29) Un cauciuc de vara pe asfalt are mai multa aderenta decat un cauciuc de vara pe zapada, la aceeasi temperatura scazuta. De ex. cu un cauciuc de vara pe asfalt poti sa pleci de pe loc relaxat, cu unul de vara pe zapada te chinui putin. Asta a fost intrebarea, la asta am raspuns. my bad, comparatia de care vorbeam era intre cauciucul de iarna si cel de vara in cele doua situatii. am vrut sa zic daca ala de vara, doar pentru ca e uscat, desi sunt minus 10, e sigur si merge folosit. dar m-am exprimat eu gresit QUOTE(PaulT @ 3 Jul 2011, 14:41) D Asta cu sh-urile este din pacate foarte reala si foarte periculoasa, pentru ca un cauciuc de iarna sh, cu grad mediu de uzura si cu ceva vechime la activ poate avea comportament extrem de slab in orice conditii (poate mai slab decat unele de vara in stare foarte buna). in primul rand ca daca iti cumperi cauciucuri (SH mai ales, dar si noi) te uiti la perioada fabricatiei. ca scrie pe ele si ati vazut ca e la saptamana. daca iti cumperi cauciucuri care au 5 ani vechime, ai un risc foarte mare sa faci explozie, sa nu tina presiunea, pt ca e imbatranit, dar aderenta e la fel. in fine, cauciucul SH nu e rau, daca e cumparatorul bun ![]() QUOTE(BZN @ 3 Jul 2011, 18:39) Eu am vazut acum o gramada de masini relativ scumpe, echipate cu anvelope de iarna. Sper sa nu se inteleaga faptul ca as aprecia asta. La fel, exista in trafic cel putin tot atatea autoturisme, destul de aratoase, echipate cu anvelope uzate mult peste limita de siguranta. tarani prosti, ce pot sa spun de ei. eu as face faptele astea contraventii, si as ridica placutele de inmatriculare (ca la RCA), nu talonul, ca sa nu mai poata sa mearga cu ea pana nu rezolva This post has been edited by Marian66: 3 Jul 2011, 19:17 |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#685
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
Cauciucul SH Premium (de firma sa-i mai zicem), daca nu e batran (are mai putin de 3 ani) si nu are uzura peste 50%, e mai bun ca un cauciuc nou, dar ieftin.
|
--------------------
***
**
***
|
|
tarzy |
![]()
Post
#686
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
ce atata zarva ptr nimic
or fi anvelopele de iarna "ineficiente" in conditii de asfalt uscat .... dar la noi iernile numai uscate nu sunt .... si daca intradevar prima zapada vine in decembrie tot atat de adevarat este si faptul ca ne cam prinde 1 mai cu vreme rea .... legea cu obligativitatea anvelopelor de iarna este una dintre putinele care cel putin dupa mine isi are efecte benefice. @luck33ro - unde gasesti tu anvelope sh de mai putinm de 3 ani vechime (si fara a fi excesiv de uzate)? cine schimba anvelopele doar dupa 3 ani? ... This post has been edited by tarzy: 3 Jul 2011, 19:50 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
C@talin |
![]()
Post
#687
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
si io ce fac captr tico mai greu cu gume de iarna pe r12,scot rangeu ma rupe
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
tarzy |
![]()
Post
#688
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Tico am si eu .... ai am gasit (e drept ca nu usor) anvelope de iarna
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#689
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 2 Jul 2011, 23:33) Sigur, sub 7grade Celsius, cauciucul de vara se transforma in beton... Marketing-ul... Repet ce am mai spus, si anume: este mult mai periculos dpdv aderenta sa rulezi la +10-15 grade cu un cauciuc de iarna decat sa mergi cu unul de vara chiar la -10/-15 grade. Bineinteles, cu conditia ca suprafata de rulare sa nu fie contaminata. Daca nu ar exista ninsori nu ar exista nici un motiv pentru a schimba anvelopele (ca sa nu existe neclaritati... eu rulez cu anvelope de iarna dinainte de gaselnita aducatoare de bani la buget, deci, le consider de maxima importanta pe suprafete de rulare specifice iernii, cu zapada + polei). Nu e marketing - e tehnologia si materialul folosit. Daca pui mana iti dai seama direct, fara sa faci analiza materialelor din compozitie. Cauciucul de vara se trnsforma in plastic dur (la temp. scazute desigur) care nu mai adera la carosabil. QUOTE(iulia_boris @ 3 Jul 2011, 10:12) here we go again,vorba cantecului.. ![]() Forta de frecare (asa cum se invata la liceu) este direct proportionala cu coeficientul de frecare intre 2 materiale. La noi avem un material anvelopa si celalalt carosabilul. QUOTE(maho @ 3 Jul 2011, 10:52) Idem, vezi postarile de mai sus! Plus o mica corectie, se spune gheata.... QUOTE(tarzy @ 3 Jul 2011, 19:49) ce atata zarva ptr nimic @luck33ro - unde gasesti tu anvelope sh de mai putinm de 3 ani vechime (si fara a fi excesiv de uzate)? cine schimba anvelopele doar dupa 3 ani? ... Prin tarile cu apa calda asa se schimba. Eu am luat anvelope cu DOT 2009 Premium SH de vara sub 50% uzua - au costat cam 150 ron bucata. Daca faci putin efort gasesti cam oric dimensiuni! ![]() |
--------------------
***
**
***
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#690
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(PaulT @ 2 Jul 2011, 23:33) Poate faci rost de un manual de chimie de clasa a 11-a parca. Acolo s-a predat si cauciucul. Ne-a spus profa clar ca e mai moale alt model si ala il fac mai ales rusii pentru ca la ei e frig. Nu mai tin clar minte componentele chimice, dar parca erau ceva de genul metil stiren, izo butil stiren etc. Deci daca se preda in liceu, zic ca nu-i marketing inutil. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 19:24 |