Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
![]() ![]() ![]() |
Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
cristio_79 |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|||
vijelie |
![]()
Post
#332
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum ai vrea sa constientizezi un patron de linii de microbuze sa se doteze corespunzator?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Lasandu-l fara licente de transport daca descoperi ca nu folosea asa ceva cand trebuia?
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
vijelie |
![]()
Post
#334
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi-e teama ca, strict vorbind despre un microbuz folosit la transport persoane, costul constatarii poate fi cam mare.
This post has been edited by vijelie: 9 Nov 2010, 13:13 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
costin_bad |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Original
Traducere in engleza De pe site Automobil club Germania. Am ramas uimit de cat de putine tari au, totusi, reglementari specifice. Chiar tarile nordice au specificatii destul de lejere, daca nu ca obligativitate, macar ca data (1 decembrie). Noi am fi pe linie cu Islanda, ca perioada!!! PS. desi nu le-am montat, am caucioace de iarna. |
--------------------
suzuki
sx4 glx
2009
|
|
PaulT |
![]()
Post
#336
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(luck33ro @ 9 Nov 2010, 12:46) luck33ro, folosirea pneurilor de iarna in conditii diferite de cele pentru care au fost proiectate este(cel putin) la fel de periculoasa ca si folosirea pneurilor de vara la -15 grade C pe asfalt urcat.. Nu stiu de ce e greu de inteles. Datorita compozitiei specifice la temperaturi de peste 10-15 grade incep sa se simta diferente mari de aderenta intre ele si cele de vara. La +20-25 grade diferentele sunt deja foarte mari. Se pierde aderenta mult mai usor decat cu cele de vara. Am mai scris.. mai bine se comporta un pneu de vara pe asfalt uscat la temperaturi negative decat un cauciuc de iarna la + 15-20 grade. La 30 grade nici nu vreau sa ma gandesc. Era un lucru atat de simplu sa se introduca in lege o perioada gandita pe baza datelor statistice de temperatura si compararea acestora cu recomandarile producatorilor de pneuri de iarna... Intervalul de obligativitate de 01 dec - 28 feb ar fi fost perfect din toate punctele de vedere pentru conditiile climatice din RO. Pentru luna martie se putea introduce o simpla recomandare de utilizare adresata persoanelor care locuiesc in zone montane sau care merg mai des la munte. L.E. - costin_bad - acolo sunt regulamente gandite cu capul, nu cu alte parti ale corpului... Majoritatea recomanda sau obliga la utilizarea cauciucurilor de iarna doar in conditii specifice de iarna... Probabil de fraieri ce sunt. This post has been edited by PaulT: 9 Nov 2010, 14:14 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#337
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
N-ar fi mai simplu ca penalizarile sa se aplice daca blochezi drumul sau faci accident (chiar din vina altuia, sa iasa culpa comuna) si afara sunt mai putin de 7 grade si/sau zapada pe jos? In rest fiecare cum doreste, dar daca ai comis-o, platesti. Asa nu mai e nevoie de perioada de aplicare discutabila sau de grijile unora ca se uzeaza anvelopele de la caldura.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#338
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vijelie @ 9 Nov 2010, 13:02) Cum ai vrea sa constientizezi un patron de linii de microbuze sa se doteze corespunzator? Educand calatorii? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
PaulT |
![]()
Post
#339
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 9 Nov 2010, 15:16) N-ar fi mai simplu ca penalizarile sa se aplice daca blochezi drumul sau faci accident (chiar din vina altuia, sa iasa culpa comuna) si afara sunt mai putin de 7 grade si/sau zapada pe jos? In rest fiecare cum doreste, dar daca ai comis-o, platesti. Asa nu mai e nevoie de perioada de aplicare discutabila sau de grijile unora ca se uzeaza anvelopele de la caldura. Asta se si face in unele tari. Dar, repet, sa elaborezi o asemenea lege, presupune in primul rand sa fii capabil sa gandesti, apoi sa fii capabil sa intelegi domeniul pe care doresti sa il reglementezi si sa fii in stare sa asterni pe hartie niste norme simple/logice/ de bun simt/usor de inteles si aplicat. Cu accent pe preventie si pe interesul cetateanului si nu pe amenzi enorme ... QUOTE(IRONICK @ 9 Nov 2010, 15:16) ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Avani |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 9 Nov 2010, 14:16) ![]() Sa incerci tu sa-l educi pe ala de la sat care ia maxi-taxi spre oras... fiind singura cale de acces in oras spre slujba lui. Nu stiu ce va mira ca niste lucruri logice pt voi, sunt de neinteles/acceptat de mai marii tarii. Totul se face made in RO. This post has been edited by Avani: 9 Nov 2010, 16:22 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#341
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
Azi fiind 22 de grade afara am testat franele cu anvelope Allseason pe fata si Winter Spate. Frana blana la 60km/h, masina s-a comportat mai bine decat cu anvelopele de vara . F. putin a scrasnit si a intrat ABSul scurt, in 10 m a inghetat
![]() |
--------------------
***
**
***
|
|
PaulT |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai vezi ca all season nu e echivalent cu anvelopa de iarna. All season reprezinta un compromis intre anvelope de vara si de iarna si se comporta relativ ok in ambele sezoane, avand totusi performante per sezon sub anvelopele dedicate vara/iarna. Deci este absolut normal sa se comporte perfect la +22 grade C. Vezi si ca in 10 metri nu ai cum sa opresti de la 60km/h...
This post has been edited by PaulT: 9 Nov 2010, 17:47 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Juvenile |
![]()
Post
#343
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 November 10 ![]() |
Prefer sa merg cu metroul decat sa-mi bat joc de masina cu asemenea anvelope.. eu oricum iarna, lasam masina deoparte cu sau fara legea asta.
Cat despre legalitatea masurii.. legea in sine ar fi buna si urmareste un scop legitim, insa ilegalitatile incep de abia la valorificarea banilor din amenzi atunci cand noi nu mai putem mirosi destinatia banilor. |
--------------------
Seat
Leon
2010
|
|
PaulT |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
De ce iti bati joc de masina cu anvelope de iarna?
![]() Masina nu are absolut nimic.. This post has been edited by PaulT: 9 Nov 2010, 17:10 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bion |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(luck33ro @ 9 Nov 2010, 16:57) Azi fiind 22 de grade afara am testat franele cu anvelope Allseason pe fata si Winter Spate. Frana blana la 60km/h, masina s-a comportat mai bine decat cu anvelopele de vara . F. putin a scrasnit si a intrat ABSul scurt, in 10 m a inghetat ![]() speed_brake.GIF ( Size: 19.63k ) Number of downloads: 512 ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
kog |
![]()
Post
#346
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
cum a ingtetat? Nu ai zis ca erau 22 de grade? Io nu mai inteleg nimic
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
luck33ro |
![]()
Post
#347
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
A inghetat de frica mea...
![]() Bioane, nu m-am dat jos sa masor, asa am avut senzatia ... ![]() 9 Nov 2010, 19:02: QUOTE Iata ca iarna se pregateste sa se instaleze confortabil in zona tarii noastre si, cum si in acest anotimp trebuie sa circulam, este bine sa avem in vedere verificarea unor componente ale masinii pe care o conducem. Ø Anvelope de iarna. Cauciucurile de iarna sunt elementul vital de siguranta atunci cand temperatura scade sub 7 grade Celsius. Indiferent daca aveti sau nu tractiune integrala, pneurile de iarna sunt recomandabile pentru ca inseamna in primul rand siguranta si in al doilea rand scad mult sansele sa ramaneti inzapeziti. Pentru ca un pneu sa asigure o aderenta perfecta, cauciucul trebuie sa fie flexibil. Cauciucul pneurilor de vara isi pierde progresiv flexibilitatea atunci cand temperaturile scad sub 7°C. Sub aceasta temperatura, un cauciuc de vara devine o bucata de plastic dur si nu are aderenta corecta nici pe suprafete uscate. Pe zapada sau suprafata inghetata, cauciucurile de vara sunt total nefolositoare. Este recomandata folosirea anvelopelor de iarna pentru toate cele patru roti ale masinii. In masura in care intentionati sa va deplasati in afara tarii este bine sa stiti ca utilizarea anvelopelor de iarna este obligatorie in unele tari din Europa. Foarte importanta este si verificarea si ajustarea presiunii in pneuri. Iarna, din cauza frigului si a inghetului, aderenta pe sosea scade foarte mult, de aceea este recomandat sa avem cauciucurile umflate la presiunea corespunzatoare, pentru ca astfel vom avea o aderenta crescuta atat in timpul deplasarii, cat si in cazul in care suntem nevoiti sa franam de urgenta. In masura in care conditiile atmosferice impun montarea unui set de lanturi, este bine sa stiti ca utilizarea lor si pe drum uscat duce la uzuri ale anvelopelor, ale elementelor suspensiei si direcției. Ø Lichid pentru curatare parbriz. Este recomandabil sa folositi un lichid special pentru spalarea parbrizului care nu ingheata la temperaturi negative, trebuind sa reziste la o temperatura de cel putin minus 20 de grade. Rezervorul de lichid pentru spalat parbrizul este indicat sa fie tinut la un nivel aproape de maxim. Datorita concentratiei destul de mari de alcool, lichidul nu va ingheta, insa exista posibilitatea sa se intample lucrul acesta cu eventualele cantitati mici ce pot ramane pe furtunasele ce duc la duzele de pe capota sau la faruri. Astfel parbrizul nu mai poate fi curatat corespunzator, iar in cazul deplasarilor pe autostrada sau drumuri nationale poate fi pusa in pericol siguranta proprie si a celorlati participanti la trafic. De asemenea, pompa si rezervorul de lichid pot fi distruse prin inghetarea acestuia. Ø Amestecul de antigel. Verificati concentratia de antigel din sistemul de racire al masinii in unitatile service. Daca nu este suficient antigel, circuitul de racire al motorului poate ingheta si astfel poate provoca daune importante. Antigelul este necesar si la temperaturi pozitive, deoarece protejeaza de coroziune si creste temperatura de fierbere a lichidului de racire. Atentie la alegerea antigelului, fiind indicat sa respectati indicatiile producatorului. Circuitul de racire poate fi distrus de utilizarea unui amestec de substante nepotrivite. Este indicat sa verificati periodic punctul de inghet al lichidului de racire si, la nevoie, sa completati cu antigel. Daca limita de inghet este prea ridicata, completati cu antigel pana cand se ajunge la nivelul dorit. Aceasta trebuie sa fie in jurul valorii de -35 de grade Celsius, pentru Romania. Ø Stergatoare parbriz. Daca stergatoarele sunt deteriorate, ele trebuie schimbate, durata medie de viata a acestora fiind de 1 an. In cazul in care acestea nu lucreaza eficient, este greu sa obtineti o vizibilitate buna, iar pe timp de iarna acest lucru este foarte important, conditiile atmosferice fiind mai grele decat in restul anului. Pentru a nu le scurta durata de viata, nu utilizati stergatoarele pe geamul inghetat. In masura in care stergatoarele sunt blocate datorita depunerii de gheata, nu actionati comanda electrica intrucat motorul mecanismului este activat si sta sub tensiune, putand fi deteriorat. Ø Becurile. Verificati daca instalatia de iluminare a masinii functioneaza corect si daca exista becuri arse sau care nu ilumineaza corespunzator. Este util sa aveti un set de becuri de rezerva in masina, pentru cazuri de urgenta. De asemenea, este necesara verificarea unghiului de iluminare a farurilor si, daca este cazul, reglarea acestuia. Ø Sistemul electric. Asigurati-va ca sistemul de dezghetare a lunetei si oglinzilor functioneaza corect. Chiar daca este iarna si temperatura in habitaclu in mod sigur nu este prea mare, este indicat ca macar o data pe luna sa porniti sistemul de aer conditionat sau climatizare timp de 10-15 minute, din motive ce tin de intretinerea acestora. O problema ce apare constant iarna atunci cand temperatura exterioara este mult mai mica decat cea interioara este reprezentata de geamurile aburite. Pentru a scapa de acest impediment, folositi ventilatorul aerotermei pe trepte mai mari decat de obicei, astfel incat in masina sa se creeze curenti de aer. Ø Sistemul de franare. Verificati instalatia de franare. Aceasta trebuie sa functioneze ireprosabil si placutele sa nu prezinte uzura avansata. Daca placutele uneia dintre roti sunt foarte uzate, masina nu va frana liniar si puteti avea surpriza unui derapaj lateral la o frana mai puternica pe zapada. Este bine sa nu folositi frana de mana atunci cand se inregistreaza temperaturi scazute. Cablul care actioneaza sistemul poate ingheta si puteti avea surpriza neplacuta de a nu putea elibera frana. Ø Curele si furtunuri. In mod uzual aceste elemente au o durata lunga de utilizare. Verificati gradul de uzura inainte de sosirea anotimpului hibernal, intrucat temperaturile scazute accelereaza deteriorarea lor. Ø Acumulatorul. Cand temperaturile sunt scazute, puterea unei baterii se reduce. Verificati densitatea si nivelul electrolitului in baterie, precum si gradul de incarcare, in unitatile service. Este necesara si verificarea functionarii alternatorului in vederea unei tensiuni de incarcare corecte. Operatiunea se realizeaza in cateva minute si veti avea certitudinea ca masina va porni in decursul sezonului rece. Iarna, ziua este mai scurta, luminile sunt folosite aproape permanent, aeroterma functioneaza pentru a asigura incalzirea habitaclului, stergatoarele si dezaburirea sunt utilizate mult mai des. Concluzia ar fi ca sunt mai multi consumatori in functiune si de aceea este nevoie sa ne asiguram ca bateria este in regula. In plus, daca deplasarile sunt pe distante scurte, bateria nu se incarca suficient. Rezultatul este ca aceasta se descarca si, la un moment dat, nu va mai face fata, iar motorul nu mai porneste. Daca acumulatorul este foarte descarcat, atunci nu mai poate fi recuperat. Motorul poate fi pornit doar daca primeste curent de la alta masina sau daca acumulatorul este incarcat de la priza cu ajutorul unui redresor. In situatia in care pornirea se face prin alimentare de la acumulatorul unei alte masini este recomandat sa procedati astfel: - cablul rosu se conecteaza la plusul acumulatorului masinii in pana si apoi la plusul acumulatorului masinii care da curent; - cablul negru se conecteaza la polul minus al acumulatorului masinii care da curent si apoi la polul minus al acumulatorului masinii ramase in pana. Ø Esapamentul. Iarna circulam cu geamurile inchise. Este de asemenea posibil sa ramaneti inzapeziti, cu esapamentul poate ingropat in zapada, gazele de esapament avand posibilitatea sa patrunda in masina. Pentru a evita acesta situatie foarte periculoasa, verificati toba de esapament si toata coloana dintre aceasta si galeria de evacuare. Ø Covorase de cauciuc. Pentru a proteja mocheta din interiorul masinii, este recomandat sa folositi covorase de cauciuc care sa opreasca apa. Ø Ustensile utile pe timp de iarna. O racleta pentru curatarea parbrizului si a farurilor, cat si un spray special, care ajuta la topirea ghetii depuse pe geamuri, sunt intotdeauna utile iarna in masina. De asemenea, sunt recomandate cabluri pentru alimentarea bateriei, trusa de lanturi corespunzatoare dimensiunii cauciucurilor masinii, o perie pentru zapada, spray pentru dezghetarea incuietorilor, manusi, rezerva pentru lichidul de spalare a parbrizului. Inainte de a pleca la un drum lung in afara localitatii, aveti grija de cateva aspecte importante: asigurati-va ca aveti bateria de la telefonul mobil incarcata, incercati sa aveti in masina macar un sac de nisip si o lopata, alimentati masina de fiecare data cand aveti ocazia, motorul fiind singura sursa de caldura daca va inzapeziti. O lanterna, manusi, haine calduroase, apa si mancare sunt, de asemenea, importante pentru siguranta dumneavoastra. Bagati un check aici... ![]() This post has been edited by luck33ro: 9 Nov 2010, 19:02 |
--------------------
***
**
***
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Apa ingheata cand e frig, recomand alcool, vodka, vischi etc.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
rtBK |
![]()
Post
#349
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PaulT @ 9 Nov 2010, 18:03) Pai vezi ca all season nu e echivalent cu anvelopa de iarna. All season reprezinta un compromis intre anvelope de vara si de iarna si se comporta relativ ok in ambele sezoane, avand totusi performante per sezon sub anvelopele dedicate vara/iarna. Deci este absolut normal sa se comporte perfect la +22 grade C. Vezi si ca in 10 metri nu ai cum sa opresti de la 60km/h... garantezi tu pentru ORICE anvelopa allseason? |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
PaulT |
![]()
Post
#350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa garantez ce? Prin definitie o anvelopa all season este destinata utilizarii atat in sezonul cald cat si in sezonul rece. Concluzia ar fi ca nu e nici un motiv de mirare ca un asemenea pneu se comporta normal la franare sau la orice alta manevra facuta la +22 grade C.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
rtBK |
![]()
Post
#351
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
sunt anumite anvelope all season care au fost gandite sa se comporte cel putin la fel de bine ca o anvelopa de iarna pe timpul racoros... surprizantor.
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#352
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Racoros da dar la ger nu .
|
--------------------
-
-
-
|
|
PaulT |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Era vorba de comportament la cald nu la rece... Referitor la comportamentul in conditii de iarna mai blande un all season premium s-ar putea sa se descurce (aproape) la fel ca un cauciuc de iarna low cost, dar nu se va comporta la fel de bine ca un cauciuc de iarna din aceeasi clasa(sa zicem premium).
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
rtBK |
![]()
Post
#354
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
anu trecut au rezistat si la ger.. ieseam in fiecare zi cu masina in orice conditii. Anul asta sa vedem... a mai imbatranit si tocit cauciucul.. sa vedem daca si-a pastrat din propietati.
pault... imi place cand vorbim din experienta.. nu? eu am avut ca si comparatie vredestein snowtrac 3 si am putut sa imi fac o parere bunicica ![]() This post has been edited by rtBK: 9 Nov 2010, 20:42 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
PaulT |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
N-ai de ce sa-ti faci probleme dupa doar un an. Vor merge aproximativ la fel.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
rodi |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
,,Dotarea unei mașini cu elementele de bază necesare unei bune funcționări în sezonul rece costă cel puțin 700 lei, dar poate ajunge și la câteva mii de lei, luând în calcul achiziția și montarea anvelopelor de iarnă, lanțurile antiderapante și antigelul."
(Lidia Neagu - Mediafax.ro) Daca vor aproba aceasta lege, obligand in pripa dotarea cu anvelope de iarna - preturile acestor anvelope obligatorii crescand de la o zi la alta - vor menaja aceasta stare de lucruri. This post has been edited by rodi: 9 Nov 2010, 23:00 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
eu am umblat iarna trecuta in bucuresti cu solenza cu all season debica la toate orele, pe toate zapezile si n am avut nici pe dracu. e adevarat ca erau noi si erau si toate patru schimbate
|
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#359
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
Nu am inteles d.c. au lasat moderatorii cele 2 topice sa mearga in paralel... Trebuiau unite imediat cum a aparut a2lea
![]() Pacat ca nu a facut nimeni si pollul ala ![]() M-am sacrificat eu si cu pollul - injurati-ma! This post has been edited by luck33ro: 10 Nov 2010, 14:31 |
--------------------
***
**
***
|
|
leinad |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru dacionist Group: Members Posts: 395 Joined: 17 March 05 From: Constanța ![]() |
|
--------------------
Logan
Preferance
75 ponei
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 03:09 |