Consum Fluence, Pareri : consum, carburanti benzina si diesel
![]() ![]() ![]() |
Consum Fluence, Pareri : consum, carburanti benzina si diesel
roland |
![]()
Post
#301
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
cuki46 |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(roland @ 7 Nov 2014, 08:11) Vezi ca la masinile mai noi, de obicei, circuitul mic (in care e si radiatorul de caldura) este "pe direct", adica apa circula prin el tot timpul. Termostatul influenteaza doar circuitul mare, cel cu radiatorul de racire. La Daciile vechi era asa cum spui tu, deja la Logan era cu radiatorul de caldura always on. Merci mult...chiar nu stiam asta. Am observat ca masinile mai noi incalzesc mai repede. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
pai da ca unele, in special alea dizel, au rezistente electrice suplimentare. la bentleyul low cost mai e rezistenta?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Bocanila |
![]()
Post
#304
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 March 08 ![]() |
am citit mai mult pe forum,si se pare ca au mai multi aceasta problema la motoarele 1,5 dci.Am facut si un test'mergind 7 km pe la 2000 rpm,apoi am pus mina pe furtune. Am constatat ca termostatul nu deschisese. La intoarcere,am mers peste 2500 rpm,si temperatura apei a urcat la jumatate(3 leduri in cazul meu), dar cind am redus turatia motorului,a scazut si temperatura la primul led. De aici trag concluzia ca,ori termostatul deschide la temperatura mai mica,ori racirea e trea eficienta.Simbata am facut on drumde 25+25 km,siapa a urcat la normal...dar erau 13 grade afara.Cert este ca nu imi scade consumul sub5,9%,in conditiile in care merg preponderent in afara localitatii...Loganul papa duar 5% in aceleasi conditii,cu acelas motor(1,5 dci 65 cp)si cam acelas raport putere\greutate
|
--------------------
Renault
Fluence
2014
- OT 28 ELY
|
|
roland |
![]()
Post
#305
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Greu cu limba romana... "duar"... "acelas"... in fine.
De unde stii ca a deschis termostatul cand ai ajuns cu indicatorul la jumatate? Nu ai mai spus ca ai verificat furtunele la intoarcere... |
--------------------
.
.
.
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#306
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
In primul rand, Loganul iti lua mai putin si datorita faptului ca cel de 65 de cai este Euro 3, pe cand fluence-ul tau este euro 5. In al doilea rand, apar si diferentele de rapoarte ale celor doua cutii de viteze. Spre exemplu, verisorul meu cu un M2 de 85 CP in treapta a V-a la 3000 RPM are 130, pe cand a mea are 148 (ambele dci). Deci, daca el merge cu 100 km/h se afla intr-o zona de cuplu care favorizeaza consumul si reprizele.
Cat despre incalzitul motorului, se cunoaste ca motorul diesel are un randament superior celui pe benzina. Mai pe intelesul nostru, el transforma in moment motor energia obtinuta din arderea combustibilului si nu o pierde prin degajare de caldura, ca in cazul motoarelor pe benzina. "Practic, motorina arde mai eficient, ceea ce se reflecă în consumul mai scăzut, dar și într-o pierdere mai mică de căldură." sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-an...e-iarna-9213522 |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
Bocanila |
![]()
Post
#307
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 March 08 ![]() |
credeam ca se subintelege...scriu pe tableta si e cam anevoios.
10 Nov 2014, 21:12: sa iteleg ca un motor inferior tehnologic are randament mai bun This post has been edited by Bocanila: 10 Nov 2014, 21:12 |
--------------------
Renault
Fluence
2014
- OT 28 ELY
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#308
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
Nu, sa intelegi faptul ca motorina arde mai bine in motorul diesel dacat benzina in motorul otto. Aici apar multi factori, raport de compresie mult mai mare in cazul dieselului, densitatea mai mare a motorinei in raport cu benzina, plus ca majoritatea motoarelor diesel sunt dotate cu turbina care introduce un volum mai mare de aer in camera de ardere, iar cele cu intercooler mai si racesc aerul introdus pt. o densitate si mai mare. Aer mai mult si mai dens > ardere mai buna si completa, deci pierderi mai putine si randament mai mare. De aceea se folosesc motoare diesel pe camioane. Am vazut un documentar in care se arata un megacamion CAT din acela folosit la mine care avea motorul cu cel mai mare randament din lume.
Cat, despre faptul ca un diesel este inferior tehnologic unuia pe benzina... poate nu ai vazut cata tehnologie se baga in dieselurile Euro 6. Tie ti se pare ca e mai simplu 1,5 dci de pe renault sau dacia decat cel 1,2 tce. Mie mi se pare ca sunt la fel de tehnologizate. Ba chiar, se investeste mai mult in motoarele diesel pt. a le face mai prietenoase cu mediul, de aici si pretul mai mare. This post has been edited by loganmpi16: 10 Nov 2014, 21:26 |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
Bocanila |
![]()
Post
#309
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 March 08 ![]() |
fratele meu,eu comparam doua motoare renault:1.5 dci 65 cp euro 3 de pe logan cu 1,5 dci 95 cp de pe fluence...poate nu m-am facut inteles...imi cer scuze !
|
--------------------
Renault
Fluence
2014
- OT 28 ELY
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#310
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
QUOTE(Bocanila @ 10 Nov 2014, 21:55) fratele meu,eu comparam doua motoare renault:1.5 dci 65 cp euro 3 de pe logan cu 1,5 dci 95 cp de pe fluence...poate nu m-am facut inteles...imi cer scuze ! Aaa... aici intervine "ingatuirea" motorului euro 5 comparativ cu cel euro 3. La cel euro 5 mai ai in plus si DPF-ul. Ia da-i tu jos catalizatorul, DPF-ul si fa-l non euro sa vezi ce consum mic ai si ce racheta faci din el. This post has been edited by loganmpi16: 10 Nov 2014, 22:01 |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
Bocanila |
![]()
Post
#311
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 March 08 ![]() |
totusi...nu prea vad legatura cu consumul.Am condus logane 1,5 dci 75 cp euro 5( masini de serviciu,in firma in care lucrez) si am incercat sa le cresc consumul,duar ca sa experimentez,ca nu plateam eu motorina..-.ei bine,nu am reusit sa scot peste 5%, desi resetam cb cind ma suiam la volan
|
--------------------
Renault
Fluence
2014
- OT 28 ELY
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#312
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
Deci, din punct de vedere al consumului, e mai bun Loganul. Ar trebui sa ne mandrim cu asta. Eu am si un logan si in afara de probleme cu rugina, nu am ce sa-i reprosez.
|
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
Bocanila |
![]()
Post
#313
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 March 08 ![]() |
al meu nu avea ac...asta a fost motivul vinzarii...nu puteam calatori cu fetita de 2 ani pe caldura mare,ca ii venea rau in masina...dar asta este,mergem inainte
|
--------------------
Renault
Fluence
2014
- OT 28 ELY
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
bre...voi comparati Logan cu 75Cp cu Fluence.
![]() de ce naiba nu comparati mai bine Fluence cu Duster de 110CP...sa vedeti ca acolo sta treaba cu consumul fix invers...si sunt aceleasi motoare. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#315
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
Aici ai dreptate. Din punctul meu de vedere chestia consumului e relativa si tine de prea multi factori. Din punctul meu de vedere, principalul factor care influenteaza consumul este soferul. Eu sunt un sofer calm si linistit in trafic si scot cu acceasi masina consum mai mic decat sotia mea, care e un pic mai impulsiva si grabita. Eu cred ca daca s-ar merge regulamentar se poate scoate consumuri mai apropriate de cele declarate de producatori.
This post has been edited by loganmpi16: 11 Nov 2014, 18:12 |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(loganmpi16 @ 11 Nov 2014, 17:19) Aici ai dreptate. Din punctul meu de vedere chestia consumuluie relativa si tine de prea multi factori. Din punctul meu de vedere, principalul factor care influenteaza consumul este soferul. Eu sunt un sofer calm si linistit in trafic si scot cu acceasi masina consum mai mic decat sotia mea, care e un pic mai impulsiva si grabita. Eu cred ca daca s-ar merge regulamentar se poate scoate consumuri mai apropriate de cele declarate de producatori. dupa care te miri ca regenereaza tot mai des filtru de particule...etc. Motorul diesel Euro 4 sau 5 nu ii facut sa mearga ca si motorul de camion... |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#317
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
Masina are 143000 km si nicio problema cu filtrul de particule. La inceput am fost stresat de aceasta regenerare, dar se pare ca nu e asa de speriat cum se zice. Masina am luat-o anul trecut la 126000 si fac majoritatea km in oras (Alexandria fiind un oras mic, fac 2,5 km de acasa la serviciu). Din acest punct de vedere, ar fi o problema pt DPF, dar pana acum s-a regenerat fara ca eu sa imi dau seama. E foarte greu sa-l observi cand se regenereaza. Cica sa te uiti ca scoate un fum putin mai alb. Pai si eu ce sa fac, sa opresc mereu sa ma uit sub bara sa vad ce culoare are fumul. Recunosc ca in oras merg cu ea mai turat. Nu vede niciodata treapta a IV, iar a III-a numai de la 50-55 km/h. Si totusi, daca se merge constant la acesta viteza in treapta a III, consumul nu e mai mare de 4,8 /5 pe consumul instantaneu. In urma discutiilor cu prietenii care sunt mecanici la service, la renault, acestia mi-au spus ca un mers mai linistit nu are cum sa-i dauneze DPF-ului atata timp cat se pastreaza raportul de viteza corespunzator. Adica, sa nu se mearga cu a IV la 40km/h. In urma istoricului regenerarilor (vazute cu laptop-ul la service), a mea isi face regenerearea cam la 800-1100 km. Si am verificat-o la inceput lunar, de frica DPF-ului. (crezand si ca eu nu stiu sa merg cu un diesel).
This post has been edited by loganmpi16: 11 Nov 2014, 18:14 |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
mezym |
![]()
Post
#318
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Timisoara - Poiana Brasov dus intors si imprejurimi : 1070 de km, 79 litri consumati, 7.3% consum mediu, 64 km/h viteza medie.
Am facut si la dus si la intors drumul Deva - Brad unde se sta foarte mult la semafoare, pe autostrada Deva - Sibiu sub 130 km/h nu am lasat-o, pe DN-uri 100-110, in localitati 80, iar pe dealuri nu am avut limita la turatie. Spre exemplu, catre Poiana Brasov sau catre Bran virajele au fost abordate cu treptele 2, 3 si turatii de 4-6000. This post has been edited by mezym: 19 Nov 2014, 21:17 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
#Dino |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
|
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#320
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#321
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Asa e consumul la benzina, dar si el a turat-o destul deci e normal. Eu am facut recent 300 km pe drumuri nu prea grozave si vreme rea, 2 persoane plus bagaje consum 5%. Mers 80-130.km/h. Sunt multumit de consum, nu sunt multumit de scaune si suspensie. La drum lung daca nu e ca in palma te dor toate oasele. Nici in dacie n-am patit asa.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
IDF |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Masurat plin la plin, am reusit sa scot si sub 4.5 (5.2 pe CB). Iar scaunele... Prea tare buretele ala, suportu lombar de cacao, dar nu pot sa zic ca am fost asa deranjat, nici intr-un drum de 800 km fara pauza.
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
Bocanila |
![]()
Post
#323
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 March 08 ![]() |
am facut ieri un drum de Pitesti ~200 km.Consum pe cb 5,4 ...drum european,70 km/h in localitati si 100-125 in afara.am sa-i fac si consumul la pompa sa vad daca e mai mic
|
--------------------
Renault
Fluence
2014
- OT 28 ELY
|
|
75AIM |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Mi-a turbat de tot CB,pun full azi si el creste autonomia de la 530km la 540 km cu un Average de 4,7 si full la pavele,oare ce sa aiba? in vara nu facea asa....sau daca nu l-am mai consultat demult o fi bolnav?
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#325
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
La fel imi arata si mie cand e full. Dupa ce parcurg niste km isi revine si arata autonomia conforma consumului (chiar si peste 1000 km la un consum de 4,7). Intra in categoria ASA FAC ELE
|
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
75AIM |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Posibil sa nu fi bagat de seama chestia asta pana acum,oricum eu am cam ignorat pana acum ce zicea CB referitor la consum si autonomie asa ca primeste ignor si de acum inainte.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#327
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
CB merge bine, dar nu la extreme, adica nu pe full si nici aproape de 0. Aproape de 0, adica putin sub prima linie se intampla sa scada deodata acul ca si cum n-ai avea motorina si arata autonomie 0, e stupid. Eu bag maxim 3/4.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
75AIM |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
In vara arata la autonomie cand plecam la cursa lunga si 1400 km cu full oricum pe 28 plec la munte si îl pun la 0 sa vad ce zice,un prieten cica sa-i scot borna la baterie 30 min si apoi sa vad ce mai zice.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
IDF |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Lasa borna la baterie acolo, reseteaza-l, mergi cu ea si o sa-si revina.
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
Bocanila |
![]()
Post
#330
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 March 08 ![]() |
am facut si eu consumul la pompa.950 km cu 51,46 l.=> un consum de 5,4 L %...cb arata 5,9.
|
--------------------
Renault
Fluence
2014
- OT 28 ELY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 08:21 |