Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum Fluence, Pareri : consum, carburanti benzina si diesel

Piper101
post 28 Jul 2014, 12:56
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Da, ar fi interesant un astfel de test de la o televiziune cunoscuta. Poate ca s-a incercat elucidarea misterului dar au fost platiti sa taca din gura, nu cred ca nimeni nu s-a gandit. Daca o iau logic, mi se pare un efort foarte mare sa trimiti cate 4 cisterne la cate statii sunt, costurile ar fi foarte mari. Diferenta e aditivul, fie e unul mai bun fie e in cantitate mai mare la sortimentul scump, sau pur si simplu e aceeasi treaba cu alta eticheta, si mai departe e efect placebo.

S-a facut in anglia un astfel de test, insa acolo sunt alte benzinarii. Concluzia generala era ca daca ai un motor performant de 250+ cai vei simti diferenta de carburant, altfel nu prea. Si asta in special la benzina nu la motorina.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 28 Jul 2014, 12:58
Post #272


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(Piper101 @ 28 Jul 2014, 13:28)
O fi avand. Dar vin 4 cisterne diferite cu cele 4 tipuri de carburanti la fiecare statie? Pentru ca cisternele transportoare nu cred ca sunt compartimentate pentru ca daca ar fi asa ar trebui sa vina de 5 ori pe zi la cat se consuma. Slabe sanse. In sortimentul "mai bun" se toarna putin mai mult aditiv la statie, se pune o reclama mai frumoasa si aia e. 40 bani in plus la litru.
*


Sunt camioane care au cisterna cu doua sau mai multe compartimente si camioane care au cisterna cu un singur compartiment. Depinde de produsul pe care il comanda benzinaria si de cantitatea necesara.
Cisternele articulate, au capacitatea de 30.000 l combustibil din care 28.800 este utilizabila. Deci la un singur transport poti aduce cca. 28.800 l combustibil. De obicei, o benzinarie care are flux constant de masini la pompa, aduce combustibil zilnic si de multe ori are cel putin doua truck-ere la descarcat pe zi.
Partea cu aditivarea se efectueza direct in bazinele distributorului si nu pot sa ma pronunt asupra corectitudinii acestuia in dozarea corecta a aditivului la cantitatea de combustibil prezenta in bazin.
Pot sa ma pronunt ca utlizitator atat de masina pe benzina cat si pe motorina..de faptul ca: la masina diesel nu am simtit nici o diferenta intre sortimentul mai ieftin si cel mai scump. La benzinar s-a simtit o oarecare diferenta dar nu atat incat sa fie justificata diferenta de pret pe litru.

This post has been edited by ali3n_cop: 28 Jul 2014, 12:59


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 28 Jul 2014, 13:56
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




am intrebat acuma un prieten ce lucra la OMV Cluj. Ei la statie nu fac nimica cu combustibilul, legea le interzice asta.
Petrom Omv are depozite peste tot in tara asa ca livrarea se face cu cisterna de la cel mai apropiat depozit.
HQ cerea la sfarsit de an de la fiecare statie un plan de "necesar" pentru anul viitor, plan ce se baza in principiu pe cantitatea de combustibil vanduta lunar in anii de functionare.
In functie de asta se stabileau livrarile, HQ putea sa isi organizese stocurile in depozite si bineinteles productia.
Benzina si motorina scumpa venau separat, atata numai ca in cazul acesta venea 1 cisterna la 5 zile calendaristice, iar de multe ori imparteau cisterna mai multe pompe din cluj din cauza ca nu era cererea asa de mare in anumite luni, gen ianuarie sau septembrie.

In rest mi-a mai spus ca zilnic se luau probe, venea ceva control aprox. 1 data la 2 zile ce lua 2l din fiecare combustibil pentru probe si bineinteles asa verifica si veridicitatea contorului.

Motorina de TIR ii aceasi cu cea de la masini (daca mai is unii care cred ca aia de tir ii motorina de mana a 2 a)

Cam asta mi-o zis pretenu asta a meu despre combustibil

Probabil asa ii si la Rompetrol, Mol, Lukoil etc.



--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 28 Jul 2014, 14:26
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Adica sortimentul scump vine separat direct de la rafinarie?


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 29 Jul 2014, 09:39
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




mai stie cineva un sortiment de motorina cu cifra cetanica mai mare de 51, in afara de aia de la rompetrol?

eu unul, de multe ori le amestec si tot e bine, fac 50-50, de-a ieftina si de-a scumpa.


This post has been edited by IDF: 29 Jul 2014, 09:40


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 29 Jul 2014, 09:43
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




avem 2 rafinarii, cea a omv-ului si cea a rompetrolului. Restu cumpara de la ei, nu stiu daca in proportie de 100% dar in unele zone asa e.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 29 Jul 2014, 16:28
Post #277


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(Piper101 @ 29 Jul 2014, 09:43)
avem 2 rafinarii, cea a omv-ului si cea a rompetrolului. Restu cumpara de la ei, nu stiu daca in proportie de 100% dar in unele zone asa e.
*



ehe...mai are si LukOil rafinarie la Ploiesti, Mol mai aduce si din Ungaria.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bocanila
post 31 Oct 2014, 11:57
Post #278


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 29 March 08




am achizitionat de curind,mai precis in iunie 2014 un Fluence cu motorizarea de 1,5 dci 95 cp,si cutie cu 6 rapoarte. primul drum a fost la Mare,ruta Bals,Slatina,Pitesti,Bucuresti,Jupiter,si retur. Viteza,100 pe eurupene si 130 pe autostrazi.Am scos o media pe cb de 5,2%. Am resetat cb si am circulat in jurul casei 1000 km,preponderent in afara lucalitatii,dar drumuri scurte,de 5,6,10 km,consumul raminind la fel. in septembrie,la aceleasi drumuri,consumul a crescut la 5,7%. in perioada asta, a urcat la 6-6,2%.Chiar azi am facut o plimbare de ~50 km,si temperatura la apa nu a trecut de prima bara, fata de 4 pe timp de vara.Mentionez ca in prezent masina are cam 4300 km rulati. Credeti ca va scadea cunsumul cind se mai lasa ? mentionez ca am avut logan dci 65 cp,si nu pot merge la consum,mai ales ca lucrez pe toyota hilux diesel,si la ea nu ma intereseaza consumul.


--------------------
Renault Fluence - OT 28 ELY 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
///GHOST
post 31 Oct 2014, 12:41
Post #279


I love my FluFlu


Group: Members
Posts: 72
Joined: 10 July 13




Cam asta e consumul in mod normal, nu stiu daca mai are ce sa scada. Eu n-am mers niciodata la consum dar iti spun ce am observat: pana in 110 km/h imi ia sub 5, am facut Brasov-Bucuresti cu 4.2. In schimb, pe autostrada, la 130 imi ia spre 5.5.

Teoretic da, pe la vreo 10.000km poti sa fi sigur ca s-a stabilizat. Eu am avut o anomalie incepand cu 7.000km, imi lua si 7.2 dar si-a revenit dupa o saptamana. Cat despre drumurile scurte de care zici, aceleasi valori le obtin si eu...5.7 vara, 6.2 cand e rece.


--------------------
Renault Fluence 2013 dci Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 1 Nov 2014, 07:00
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




E vrajeala maxima cu stabilizarea consumului,eu nu am sesizat asa ceva pe 1.5 dci si nici pe 1.6 dci,ideea e ca dupa vreo 2-3k de km motorul toarce mai frumos ,se stabilizeaza relantiul si cam atat.Referitor la incalzit motorul sa stii ca nu e normal,al meu in max 10 km la temp de5- 10grd ajunge la 4 pavele deci la temp de lucru.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 1 Nov 2014, 10:20
Post #281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Da, subscriu la faza cu incalzirea motorului. El ar trebui sa se incalzeasca in cativa km si sa ajunga macar la al 3-lea indicator. La mine dupa 2-3 km in oras unde e aglemorat ajunge indicatorul la mijloc si ramane acolo chiar daca sunt -5 grade.

Eu am o mare problema cu motorina de la OMV (sortimentul ieftin). Motorul meu pur si simplu nu o suporta. Am zis sa pun OMV pt ca am avut un drum mai lung de facut si am zis sa mai schimb. Pe drum nimic deosebit, simteam ca parca masina nu mai e la fel de vioaie dar am zis ca e doar in mintea mea. A2a zi dimineata -3 grade afara pornesc masina si facea motoru ca toti dracii, foarte zgomotos. Dupa ce s-a incalzit a revenit la normal dar m-am speriat cand am vazut cum face la rece. Am consumat-o pe toata pt ca ma gandeam ca de la motorina e, si apoi am revenit la rompetrol si si-a revenit si masina.

La voi e la fel? O fi ceva cu motorina din zona mea.

This post has been edited by Piper101: 1 Nov 2014, 10:23


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
///GHOST
post 1 Nov 2014, 17:03
Post #282


I love my FluFlu


Group: Members
Posts: 72
Joined: 10 July 13




Interesant ce ziceti voi cu incalzirea motorului. Am facut ieri un drum de 200km pe 5-8 grade, nu s-a dus mai sus de o liniuta. Sa fiu sincer cred ca doar vara am 3-4 liniute. O sa trec pe la reprezentanta sa vad ce zic si oamenii aia.

Am avut si eu aceleasi probleme cu motorina de la OMV (aia scumpa mi se pare mai proasta decat aia normala). Nu tragea masina de loc si sunetul de care zici tu l-am avut si eu la pornire in aceleasi conditii...un scartait infernal, ceva de genul, nu? De la Rompetrol am bagat de 2 ori, a 2-a oara n-am simtit vreo diferenta, prima data in schimb...se ducea ca din tun.


--------------------
Renault Fluence 2013 dci Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bocanila
post 2 Nov 2014, 01:06
Post #283


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 29 March 08




nu cred a e o problema cu incazirea...stiu de pe logan forum ca la cei cu motoare cu intercooler ,nu ajunge temperatura la 4 bare decit vara.oricum caldura am in masina





--------------------
Renault Fluence - OT 28 ELY 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 3 Nov 2014, 19:50
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Ba e. La Logan e una, la Fluence alta. Iarna la -20 temperatura urca la regimul normal, indicatorul arata ceea ce trebuie sa arate. Daca nu urca la jumatate e o problema (termostat?).

Intercooler-ul nu are nicio treaba, nu e capabil sa raceasca asa de tare motorul prin aportul de aer rece.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bocanila
post 3 Nov 2014, 21:30
Post #285


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 29 March 08




M-as cam minuna sa fie ceva defect la o masina de 4 luni. Oricum,miine voi face un drum de vre-o 25+25 km.Daca nu se salta apa la normal voi pune o intrebare la service. Totusi nu vad de ce o asa diferenta fata de logan...duar pentru ca e mai grea cu 200 de kg,in conditiile in care raportul cp/tona e aproape la fel cu loganul de 70 cp. As vrea sa aflu pareri ale celor ce detin aceeas motorizare...asta daca e cineva pe forum.


--------------------
Renault Fluence - OT 28 ELY 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 3 Nov 2014, 22:19
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(Bocanila @ 3 Nov 2014, 21:30)
M-as cam minuna sa fie ceva defect la o masina de 4 luni. Oricum,miine voi face un drum de vre-o 25+25 km.Daca nu se salta apa la normal voi pune o intrebare la service. Totusi nu vad de ce o asa diferenta fata de logan...duar pentru ca e mai grea cu 200 de kg,in conditiile in care  raportul cp/tona e aproape la fel cu loganul de 70 cp. As vrea sa aflu pareri ale celor ce detin aceeas motorizare...asta daca e cineva pe forum.
*



Eu am motorul de 90CP...dar nu am probleme. Acul urca mai incet iarna dar urca. In oras dupa vreo 5 km ajunge la prima linie dupa care urca mai greu, dar ajunge la linia 2-3. Daca is minus 10 nu urca peste prima linie in oras. In afara oscilieza, ba linia 4 (mie aici imi sta vara in mod normal) daca urc un deal sau is cu piciorul in blana, si linia 3 daca cobor sau merg chill. Dar si asta se intampla la sub zero.

Nu cred ca ai o problema, dar spre linistea ta poti merge pana in service.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 4 Nov 2014, 09:31
Post #287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




La mine vara daca sunt la munte urc serpentine, acul se duce la prima linie dupa mijloc. Stiam ca acul la mijloc inseamna 90 de grade adica temperatura optima. Depinde si cum mergi iarna. Daca ai tendinta de a merge foarte economic, usor subturat, normal ca nu o sa urce temperatura prea mult.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 4 Nov 2014, 09:51
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Eu iarna trecuta nu am vazut sa imi sara de prima liniuta la temperatura... In oras cel putin. Afara daca ieseam, dupa cativa km era sus. Dar in oras de nicio culoare. Si consumul in oras de cand a venit vremea mai rece acum... Ultimii 200+ km, e 9.9 L/100.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 4 Nov 2014, 09:55
Post #289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Cum reusesti sa ai consum de 9.9? La mine e 6.5-7% cu rompetrol efix S.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 4 Nov 2014, 14:57
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Cheie, mers 3 minute, treaba 10, cheie, mers 5 minute, treaba 30, cheie, mers 10 minute, and so on.. De multe ori in fiecare zi, fara sa uitam de aglomeratie, graba, etc.. Asala mers normal si decent tot pe acolo ca si tine, intre 7 si 8.

This post has been edited by IDF: 4 Nov 2014, 14:58


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bocanila
post 4 Nov 2014, 21:30
Post #291


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 29 March 08




eu am tablou de bord digital,si nici dupa 50 km nu a trecut temperatura de prima bara (beculet ).Si eu fortez motorul,si pe coaste si pe urbe.Am cautat si in manualul de utilizare,si sune ca temperatura sa fie sub maxim...nimic concret. Pina acum o luna era la jumatate


--------------------
Renault Fluence - OT 28 ELY 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 4 Nov 2014, 23:03
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




La iarna vom aplica singura metodă testată, verificată, ce dă roade in acest caz, de la mașină incoa'. Punem cartoane pe radiator.

This post has been edited by IDF: 4 Nov 2014, 23:04


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 5 Nov 2014, 08:57
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




QUOTE(Bocanila @ 4 Nov 2014, 21:30)
eu am tablou de bord digital,si nici dupa 50 km nu a trecut temperatura de prima bara (beculet ).Si eu fortez motorul,si pe coaste si pe urbe.Am cautat si in manualul de utilizare,si sune ca temperatura sa fie sub maxim...nimic concret. Pina acum o luna era la jumatate
*


Ai termostatul blocat pe deschis,al meu 1.5 dci de 86CP se incalzea iarna dupa max 10km.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 5 Nov 2014, 10:28
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(IDF @ 4 Nov 2014, 23:03)
La iarna vom aplica singura metodă testată, verificată, ce dă roade in acest caz, de la mașină incoa'. Punem cartoane pe radiator.
*



radmasa.gif nu cred ca poti, numa daca dai jos bara de fiecare data cand vrei sa il pui sau sa il dai jos.



<span class='edit'>5 Nov 2014, 10:33:</span>
QUOTE(Bocanila @ 4 Nov 2014, 21:30)
eu am tablou de bord digital,si nici dupa 50 km nu a trecut temperatura de prima bara (beculet ).Si eu fortez motorul,si pe coaste si pe urbe.Am cautat si in manualul de utilizare,si sune ca temperatura sa fie sub maxim...nimic concret. Pina acum o luna era la jumatate
*



azi dim am fost atent...-1 grade in Cluj si dupa cam 5-6 km (dintre care 1.5 is la vale ca eu stau pe deal) temperatura era la liniuta 3. De aici insa nu mai urca, decat daca urc si eu cu masina la propriu.

Informativ am pus un bord random de pe net...linia 3 ii cam la mijloc daca numeri si prima linie care este mascata de ac. Vara imi sta intre linia 3 si 4

This post has been edited by cuki46: 5 Nov 2014, 10:38

Attached image(s)
Attached Image


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 5 Nov 2014, 10:51
Post #295


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




La linia 4 sta benzinarul cand ajunge la temperatura optima de functionare (89-90 de grade). De acolo nu se mai misca indiferent ca e iarna sau vara. Cand e sub linia 4 benzinarul e considerat ca nu este incalzit suficient.


--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bocanila
post 5 Nov 2014, 21:03
Post #296


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 29 March 08




si al meu logan se incalzea destul de repede;si teoretic si fluence-ul ar trebui sa faca la fel,dar se incalzeste duar cind e cald afara.Cred ca temperatura motorului influenteaza si consumul,deci trebuie facuta o vizita la service


--------------------
Renault Fluence - OT 28 ELY 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
///GHOST
post 6 Nov 2014, 18:08
Post #297


I love my FluFlu


Group: Members
Posts: 72
Joined: 10 July 13




A fost azi un prieten cu masina mea la Renault, i s-au explicat toate rahaturile in detaliu avand in vedere ca e si el mecanic, ca sa n-o lungesc, nu are nimic nici
masina si nici termostatul. Cica "problema" ar fi des intalnita la motoarele 1.5 mai recente...
Caldura baga, zgomote ciudate nu face, de tras trage, consumul e normal. Si repet, arata aceleasi valori de cand am luat-o. Daca era o problema, in 2 ani bubuia ceva.

Culmea, in drum spre service temperatura urcase la 4 liniute dupa 10km...dar au fost 18 grade azi.

PS - daca mai merge cineva la Renault pentru aceasi problema si primeste alt raspuns, sa-mi spuneti si mie

This post has been edited by ///GHOST: 6 Nov 2014, 18:12


--------------------
Renault Fluence 2013 dci Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 6 Nov 2014, 21:06
Post #298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




Eu la Clio-ul de 1.5 am avut aceasi "problema", care defapt nu era nici un bai. Dupa vreo 6 ani am schimbat si termostatul din cauza ca aveam nevoie de juma de ora de mers ca sa bage caldura, dar nici o diferenta. La service mi-au spus ca asa ii motorul cu radiator mai mare decat necesear plus ca Clio 2 (cum era al meu) avea si mai multe guri de aerisire in fata. La un moment dat am pus si carton pe radiator, dar nici asa nu se incalzea mai repede. Mama cat frig am rabdat in masina aia pe drumurile facute in oras.

La masina aia numa de cateva ori vara pe 40 de grade am vazut acul la jumate si o singura data am auzit termocupla pornind blink.gif

La Fluence vara dupa ce ajunge temperatura la 90grade, tot la cateva zeci de secunde porneste termocupla.



--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 6 Nov 2014, 21:44
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Pai ce legatura are radiatorul cand termostatul, normal, deschide la temperatura optima, adica dupa ce ajunge indicatorul la numarul de liniute normal? Daca nu se incalzeste suficient, nici termostatul nu deschide, deci radiatorul nu intra in ecuatie.

Btw, Fluence nu are termocupla, aia era la masini vechi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 6 Nov 2014, 23:47
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(roland @ 6 Nov 2014, 21:44)
Pai ce legatura are radiatorul cand termostatul, normal, deschide la temperatura optima, adica dupa ce ajunge indicatorul la numarul de liniute normal? Daca nu se incalzeste suficient, nici termostatul nu deschide, deci radiatorul nu intra in ecuatie.

Btw, Fluence nu are termocupla, aia era la masini vechi.
*



ma refeream la ventilatorul montat pe radiator.

Termostatu deschide cand temperatura in blocul motor ajunge la o anumita temperatura (80-90Grade) si prin asta se deschide circuitul. De aceea dureaza mai mult pana ce baga motorul caldura, pentru ca pana nu deschide termostatul, radiatorul de caldura nu primeste apa calda (masinile noi au si alte solutii alternative de caldura).

Daca radiatorul este prea mare atunci ai o racire prea eficienta, indiferent ca ii stricat termostatul pe deschis, sau ca tot inchide si deschide. Temperatura pe circuit este mai scazuta.

Exemplu invers, daca pui centrala de apartament la o casa unde ai un numarul de calorifere mai mare si un circuit mai lung. Acea centrala nu va reusi sa incalzeasca prea tare apa in calorifere, pentru ca genereaza prea putina caldura.

Anyway...nu is foarte priceput la termodinamica asa ca nu vreau sa intru mai in detaliu pentru ca s-ar putea sa nu am dreptate



--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 06:43
Dacia