Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
![]() ![]() ![]() |
Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
adytym |
![]()
Post
#781
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
|
||
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|||
IDF |
![]()
Post
#782
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Si la mine temperatura in bord sta doar la prima liniuta, nu sare sub nicio forma acu iarna. Asta la plimbat prin oras, oricat as merge. Daca ies afara dupa vreo 10 minute se aprinde si urmatoarea.
Wait... treaba asta e o neregula ? Caldura baga dupa 2 min, ceva de genul. This post has been edited by IDF: 27 Jan 2014, 13:48 |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#783
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu inteleg unde este problema ? Caldura baga, racirea se face ok....grav era daca trecea de zona sigura si fierbea apa, nu ?!
Si la mine se intampla sa creasca mai greu apa, in anumite zile mai racoroase. |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
- B 112 ...
2007/2010/2014/2012/2019 "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#784
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Astea pe motorina ajung in temperatura de exercitiu in 10 ani lumina, mai ales daca circuli numai in oras pe vremea asta.
This post has been edited by ali3n_cop: 27 Jan 2014, 14:05 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
roland |
![]()
Post
#785
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(IDF @ 27 Jan 2014, 13:47) Si la mine temperatura in bord sta doar la prima liniuta, nu sare sub nicio forma acu iarna. Asta la plimbat prin oras, oricat as merge. Daca ies afara dupa vreo 10 minute se aprinde si urmatoarea. Ajunge mai greu la temperatura normala, acuma pe frig, dar ajunge la numarul normal de liniute. Azi de exemplu, am ajuns la temperatura normala, mers in oras, dupa aprox. 6 km si cam 30 minute, pe la vreo -5 grade afara. (diesel 1.5 110 cp) Deci intr-adevar, se ajunge greu, pare o vesnicie, dar se ajunge. This post has been edited by roland: 27 Jan 2014, 14:32 |
--------------------
.
.
.
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#786
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
La mine sub 0 Grade nu mai ajunge la temp normala in 12km/20-25 min pana ajung la munca.
La fel daca merg la drum intins si am o coborare lunga, gen dealu Feleac (5-10km) scade acu. Dar asta nu este anormal. Ma rog...noi suntem mai paranoici si la orice rahat ne este frica ca va crapa masina |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
mcdouglas |
![]()
Post
#787
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 21 November 11 ![]() |
inainte de a schimba termostatul ,apa nu se ridica de la prima liniuta nici dupa un drum bacau- bucuresti, dupa ce intram in bucuresti crestea temperatura , afara erau 1-2 grade .
27 Jan 2014, 21:58: automat creste consumul la combustibil, acum dupa ce am schimbat termostatul la fel nu se ridica apa , in timpul testului apa creste undeva la 80 de grade dupa care scade la 60 in 2 min si asa ramane asta in service , banuiesc ca afara in timp ce ruleaza mai mult de 40 grade nu creste. This post has been edited by mcdouglas: 27 Jan 2014, 21:58 |
--------------------
renault
fluence
2011 /1,5 dci
|
|
IDF |
![]()
Post
#788
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Am rezolvat cu cartoane, se incalzeste mai repede, haha. Nu ii stricata. Maine le dau jos ca arata ca ceapa.
This post has been edited by IDF: 27 Jan 2014, 23:37 |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#789
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(mcdouglas @ 27 Jan 2014, 21:46) inainte de a schimba termostatul ,apa nu se ridica de la prima liniuta nici dupa un drum bacau- bucuresti, dupa ce intram in bucuresti crestea temperatura , afara erau 1-2 grade . <span class='edit'>27 Jan 2014, 21:58:</span> automat creste consumul la combustibil, acum dupa ce am schimbat termostatul la fel nu se ridica apa , in timpul testului apa creste undeva la 80 de grade dupa care scade la 60 in 2 min si asa ramane asta in service , banuiesc ca afara in timp ce ruleaza mai mult de 40 grade nu creste. tu chiar crezi ca iti creste combustibilul daca lichidul de racire are intre 40-60° ?? Vorbesti numai prostii, fara sa te documentezi. 90° la un diesel iarna ii foarte greu de atins, in oras peste 60-80° nu prea sare, daca lasi motorul sa mearga in gol pe loc, iarasi nu sare pe 60°. In afara, tot asa nu sare peste 80° pentru ca nu apuci sa-i dai sanatos. Baga masina pe autostrada, da-i 150 iar daca in 10km nu ai 90 grade, ii stricata masina si merita da-ta la rabla. P.S. De aia a facut BMW-ul masinile pana in 2013 fara ac de temperatura...stiau ca ajung multe la romani, iar roamanu daca are un ac, tata ziua se uita la el si-l studiaza. Mai bine fara, nici un posesor de BMW pana in 2013 nu se plange ca nu ii se incalzeste motorul ![]() |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#790
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Exista un motiv pentru care exista acel termostat. Tocmai pentru a menține temperatura in blocul motor relativ constanta, pentru a asigura un randament maxim al motorului. Asta inseamna in mod direct consum de combustibil.
Comportamentul motorului in afara temperaturii optime de functionare poate varia destul de mult, depinde de la motor la motor. Daca in loc de 89 de grade sau la cat deschide termostatul, ai sa zicem 80 de grade, poate atunci nu o sa varieze foarte mult. Dar daca ai 40 - 60 de grade, aproape mai mult ca sigur ai consum mai mare decat in mod normal. Deja functioneaza cu amestec bogat, poate chiar in bucla deschisa. Eu de vreo 2 ani al un comportament relativ asemanator al termostatului. Nu imi mai sta fix la mijloc, ci 2 mm mai jos un pic, pentru o temperatura pe care eu o aproximez de vreo 80 de grade. Uneori ajunge la mijloc. Mai ales prima oara. Urca la 90, si pe urma cand deschide termostatul, ajunge la 80 si ramane pe acolo. Nu am observat un consum mai mare si nici o incalzire mai grea a motorului, deci nu m-am obosit sa-l schimb. Insa, in mod normal, si la diesel, dupa o anumita perioada de mers, chiar si iarna, si la -20 de grade, temperatura ar trebui sa ajunga la mijloc. Evident, cu o conditie. Sa nu mearga clima. Daca bagi caldura in interior mai multa decat produce motorul, normal ca va scadea. Asta mi se intampla si mie la benzina, iarna la -10 grade daca bag caldura pe maximum. Eu aș fi insa interesat de documentatia aia care arata ca un motor diesel consuma la 40 de grade precum la 90 de grade. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mariusd4 |
![]()
Post
#791
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ieri cand am verificat antigelul am constatat ca lipsea cca 1l. Cand am montat GPL-ul montatorii au taiat un furtun de pleaca de la radiator pt a racorda si instalatia GPL, in timpul acestei operatiuni s-a pierdut o anumita cantitate de antigel.....
Acasa am completat eu cu cca 200 ml, dupa parerea mea mai putin decat a curs. Zilele trecute am forjat-o nitel cu zapada asta, este posibil sa fi avut gol de aer pe instalatie si abia acum sa se fi aerisit ? Mentionez ca au trecut vre-o 2 luni de cand am montat GPL-ul. Ieri am completat 1l de antigel si am verificat nivelul dupa 2-3 drumuri prin BUC, nu s-a modificat, am verificat vizual toate furtunurile si nu am gasit urme de antigel. Ce sa fie oare ? Mentionez ca nu am verificat inca nivelu de ulei, sa fi bagat in baie ? |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
- B 112 ...
2007/2010/2014/2012/2019 "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
espacern |
![]()
Post
#792
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca in cele 2 luni ,care au trecut de cand s-a umblat la instalatie,ai circulat cu masina trebuia sa se faca aerisirea......cu siguranta.
Tine sub observatie nivelul din vas si daca se constata scaderea nivelului la rece.....trebuie cautata scurgerea. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#793
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am circulat cu ea zilnic ....
29 Jan 2014, 19:41: Verificat azi : nivel de ulei ok, nivel antigel ok, facut un drum de 12 km in Buc, totul ok. Cum naiba a disparut ieri 1l de antigel ? This post has been edited by mariusd4: 29 Jan 2014, 19:41 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
- B 112 ...
2007/2010/2014/2012/2019 "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#794
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
|
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#795
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am fost azi la service pentru ca intre timp in 2 zile de neutilizare s-a mai dus 1l de antigel si pe joja aveam cu cca 1 cm mai sus de nivelul maxim:
S-a concluzionat ca pierderea este pe la termostat, citat " acolo este singurul loc unde apa este aproape de ulei, despartita de garnitura termostatului ", drept urmare se va schimba corpul termostatului, uleiul + filtru si antigelul. Pentru "bataia" la trecerea peste denivelari sau la balans : - bieletele antiruliu au joc si se vor schimba. Total : piese + manopera = 1520 lei Am sa revin cu concluzia finala in 4 zile, atat s-a estimat ca dureaza livrarea termostatului ce nu era pe stoc. Stima |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
- B 112 ...
2007/2010/2014/2012/2019 "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#796
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Daca nu mai ai garantie nu inteleg de ce te-ai obosi cu ei. Garnitura la termostat se poate inlocui, bieletele sunt si ele ieftinache. Schimbi si uleiul si antigelul. Si cu tot cu manopera si piese, la un service decent nu ar trebui sa te duca mai mult de 500 de lei.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mariusd4 |
![]()
Post
#797
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Garantie mai are cateva luni, bieletele intra pe garantie deci se scad si nu sunt chiar ieftine cele de origine sunt 200 Ron/buc +/-, restul .... s-a pus gpl si nu acopera garantia. Este cam mult ce-i drept dar ..... simt ca in viitorul apropiat masina isi va schimba proprietarul si vreau ca istoricul sa fie complet.
P.S. Cel mai mult ma mira ca Reno nu a facut nimic sa remedieze defectele celebre prezente si la Megane 2, a schimbat doar cotele cat sa nu se potriveasca si evident preturile. This post has been edited by mariusd4: 31 Jan 2014, 18:05 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
- B 112 ...
2007/2010/2014/2012/2019 "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#798
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
La mine,la m2 a cedat termostatul dupa 5 ani,a cedat in sensul ca a ramas blocat pe deschis,nici vorba de antigel in ulei.La tine doar dupa 3 e gata.Sincer degeaba au curs pagini intregi despre Fluence,nu a-ti luat in considerare nimic.Asta e,calitate asiatica,logan + climatronic+senzori de ploaie si lumina + oglinda heliomata.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#799
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Cu o mica precizare, Loganul e mai fiabil
![]() This post has been edited by ali3n_cop: 31 Jan 2014, 21:55 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#800
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Mult mai fiabil. Iar cu 1500 de lei, schimbi tot motorul
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#801
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Am inlocuit unul, cu 2500 ron..luat sh dar avea doar 36k rulati...
This post has been edited by ali3n_cop: 31 Jan 2014, 21:55 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mezym |
![]()
Post
#802
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Fals! Tot la fel de fals precum "a-ti luat!!!
Termostatul nu avea nimic, doar ceva depuneri reziduale ce il faceau mai sensibil (adica arcul acela e plin de mizerie si nu mai strange la fel cum o facea cand era nou, la fel si motorul). Daca cel original a tinut cinci ani cel nou la maxim trei il vei schimba. Mai bine zis, iti va reaparea fenomenul caci el functioneaza perfect. Poate doar daca nu iti mai ajunge la linia de mijloc sau daca pierzi lichid (precum marius4d), sa nu mai bage caldura sa fie necesar sa il inlocuiesti. Nu mai arunca banii de pomana. Cand ajunge la a doua linie acul temperaturii trage capota si pune mana pe furtunul ala gros de intra in radiator. Daca nu e cald lasa termostatul in pace. Iar ca proprietar al ambelor modele, Fluence si Megane, afirm cu tarie ca Fluence-ul e net superior Megane-ului II. QUOTE(Catalinmodena @ 31 Jan 2014, 19:10) La mine,la m2 a cedat termostatul dupa 5 ani,a cedat in sensul ca a ramas blocat pe deschis,nici vorba de antigel in ulei.La tine doar dupa 3 e gata.Sincer degeaba au curs pagini intregi despre Fluence,nu a-ti luat in considerare nimic.Asta e,calitate asiatica,logan + climatronic+senzori de ploaie si lumina + oglinda heliomata. This post has been edited by mezym: 1 Feb 2014, 09:19 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#803
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Superior da,este,din ce am observat in special ca si sunet al suspensiei,se simte mult mai placut fata de m2 cum lucreaza in special la gropi.In rest,sincer,nu aduce nimic nou.Prefer oricand un m2,cu un 2.0 dci si upgrade la arcuri si amortizoare.O masina ce a fost conceputa din start low-cost tot aia ramane.Asta e,Kia si Hyundai ne put,dar Fluence e the best !
Mezym ai pm! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
adytym |
![]()
Post
#804
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
dupa 3- ani de utilizare ai mizerie in instalatia de racire, sa fim seriosi , bine ca nu ai zis ca a ruginit arcul de la termostat, is de foarte buna calitate probabil
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
mezym |
![]()
Post
#805
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Vrei sa spui ca lichidul de racire in vasul tau de expansiune nu arata a gri inchis? E verde? Cu zero depuneri pe peretii vasului?
Ia pune o poza cu el! Da de astazi, ca asa am si eu de cand avea 500 de km. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#806
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
La mine dupa aproape 7 ani vasul e ok,zero depuneri,nu ca la altele negru de nu vezi ce-i inauntru.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#807
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Atentie la gurile de scurgere de sub grila stergatoarelor. Am demontat azi dimineata si erau blocate de gheata si mizerie....cum venea prima ploaie, ma trezeam din nou cu apa in masina. Nu strica sa controlati zona daca stiti sa umblati acolo.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
adytym |
![]()
Post
#808
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
chiar vrei sa-ti pun o poza sa vezi ce culoare are , iti pun sigur ca-i exact culoarea lui din bidon , nu stiu cum la tine se face gri
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#809
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 2 Feb 2014, 13:35) Atentie la gurile de scurgere de sub grila stergatoarelor. Am demontat azi dimineata si erau blocate de gheata si mizerie....cum venea prima ploaie, ma trezeam din nou cu apa in masina. Nu strica sa controlati zona daca stiti sa umblati acolo. m-am trezit cu papucii uzi... ![]() O sa le propun sa imi faca ceva improvizatie sa mareasca gaurile alea sau nush...orice ca sa nu mai ajung in situatia asta....penibila dealtfel. Dar macar ii funny masina |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#810
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Asta s-a intamplat recent?
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 01:43 |