Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
![]() ![]() ![]() |
Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
SorinCT |
![]()
Post
#721
|
||
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|||
99AIM |
![]()
Post
#722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Nici la mine nu se incalzesc primele 2 spire de pe luneta,asa sunt toate dar nu ma deranjeaza iar referitor la filtrul de particule mie ing. de la Renault ce-l cunosc mi-a zis sa merg mai turat dupa 5k de km si ca nu a avut decat o sing pb. pe garantie la un M 3 de la o femeie ce mergea numai oras posibil subturat dar l-au curatat din tester cu schimb de ulei pe chelturiala clientului, eu nu inteleg totusi cum se infunda filtrul asta cand gazele ies mult mai calde ca la E 4,oricum din ce am citit pe forumuri de afara nu este o buba gen injectia Delphi ce a cazut si in France cu motorina buna-asta la E4 poate la E5 or fi schimbat pompa,cuki ai pompa manuala de amorsare?
This post has been edited by 99AIM: 4 Nov 2013, 08:23 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 4 Nov 2013, 07:54) Filtrul ala de particule are vreo hiba anume sau ti-a zis clasicul "mergi in oras, se strica masina" ? da valori de incarcare mai mari pe tester decat la cel de 90 CP. Asta poate si din cauza cutiei cu 6 trepte, mai ales daca nu esti grabit cred ca poti merge cu acea cutie cu 100-110 undeva pe la 2000rpm poate chiar sub. Ideea cu filtrul acela este ca retine negru de fum etc. iar motorul periodic intra pe programul de curatare. Exact cum functioneaza acel program gasiti pe net, cert este ca substantele din filtru ies pe esapament sub forma de abur alb. Daca mergi cu masina mai turat implicit cu motorul incalzit (nu 2 km la lucru) atunci reziduurile ce incarca filtrul sunt mai putine, impicit mai putine regenerari si viata mai lunga. 4 Nov 2013, 09:20: QUOTE(99AIM @ 4 Nov 2013, 08:22) Pe Clio stiu ca aveam pompa de aia de motorina, dar pe Fluence nu am vazut nimca de genu. Poate ii mai ascunsa sau ii pe langa baterie unde sunt capace (la clio era langa baterie), cert este ca nu am vazut nici o pompa de amorsare ca la barca ![]() This post has been edited by cuki46: 4 Nov 2013, 09:20 |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
99AIM |
![]()
Post
#724
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Poti pune o poza cu compartimentul motor ?eu din ce am vazut la fluence 1.5 dci are cam aceeasi arhitectura cu cel de pe M 2.2 unde pompita era sus in stanga,tu ai E 4 sau E 5?
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(99AIM @ 4 Nov 2013, 08:22) eu nu inteleg totusi cum se infunda filtrul asta cand gazele ies mult mai calde ca la E 4,oricum din ce am citit pe forumuri de afara nu este o buba gen injectia Delphi ce a cazut si in France cu motorina buna-asta la E4 poate la E5 or fi schimbat pompa,cuki ai pompa manuala de amorsare? Eu am avut o problema de genu cu un fiat GP 1,3 multijet 90CP, luat din germania cu 75,000km reali (3 ani masina, carte service, fiul prop. reprezentatei fiat ![]() Motivul...cred ca baiatu sa mearga la consum folosea treapta 6 de viteza, care din pacate sau fericire era foarte lunga iar la 120 aveai 1800 rpm. Masina in treapta 6 la 3000 avea 165km/h. Ori asta, ori defect de fabricatie. Baiatu care mi-a cumparat masina a dat jos filtru de particule. Inca un bai am avut cu masina la firma, audi A4 150,000km reali...a incepul pe la 125,000 sa se aprinda becu in bord cum ca ii incarcat filtru. Pe la 150,000 nu se mai stingea iar motorul mergea si ala mai tot timpul in program de regenerare. Si aici s-a dat jos filtrul. Asa ca noi Romanii avem o scapare, poate de aia nu is semnalate cazuri la reprezentate, pentru ca cine naiba da 2000de euro pe coducta de buda, asta in condtiile in care masina face 6000-7000 max. Nu cred ca is multi in tara care au inlocuit acest filtru, cu 300-400 euro il dai jos, mai tre o pila la RAR si masina ii ca noua. <span class='edit'>4 Nov 2013, 09:29:</span> QUOTE(99AIM @ 4 Nov 2013, 09:24) Poti pune o poza cu compartimentul motor ?eu din ce am vazut la fluence 1.5 dci are cam aceeasi arhitectura cu cel de pe M 2.2 unde pompita era sus in stanga,tu ai E 4 sau E 5? E5 probabil este...eu m-am uitat aseara singura data mai atent la motor. Pe intuneric si doar cu o lanterna este posibil sa-mi fi scapat mai ales ca pompele alea is negre si arata ca un furtun un pic umflat...dar ma voi mai uita odata cu porxima ocazie. This post has been edited by cuki46: 4 Nov 2013, 09:34 |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#726
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(99AIM @ 3 Nov 2013, 21:00) Verifica-ti sursele pentru ca te fac de ras. http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine Fuel injection systems were supplied by Delphi on the lower power level versions (up to 66 kW/90 hp) however Delphi was sent out by Bosch at Euro 5 version. and by Continental (ex Siemens) on the higher power level versions (70 kW/95 hp and higher). Pe Clio IV ai K9K 612 (aka cel ieftin) pe cel de 75 si 608 pe cel de 90. Amandoua cu acelasi bosch EDC17C42. http://www.bosch-presse.de/presseforum/det...=2603&locale=en http://www.flashtec.ch/index.php/products/...edc17-irom-xrom http://www.evc.de/en/product/bsl/type.asp?filtertyp=EDC17C42 Pe langa toate astea DDTul, fata de nea Caisa din reprezentanta, nu minte. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#727
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 4 Nov 2013, 21:26) Verifica-ti sursele pentru ca te fac de ras. http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine Fuel injection systems were supplied by Delphi on the lower power level versions (up to 66 kW/90 hp) however Delphi was sent out by Bosch at Euro 5 version. and by Continental (ex Siemens) on the higher power level versions (70 kW/95 hp and higher). Pe Clio IV ai K9K 612 (aka cel ieftin) pe cel de 75 si 608 pe cel de 90. Amandoua cu acelasi bosch EDC17C42. http://www.bosch-presse.de/presseforum/det...=2603&locale=en http://www.flashtec.ch/index.php/products/...edc17-irom-xrom http://www.evc.de/en/product/bsl/type.asp?filtertyp=EDC17C42 Pe langa toate astea DDTul, fata de nea Caisa din reprezentanta, nu minte. Sa inteleg ca pe Fluence 2012 euro 5 este Bosch? Atunci ii bine...presupun |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
99AIM |
![]()
Post
#728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Fuel injection systems were supplied by Delphi on the lower power level versions (up to 66 kW/90 hp) however Delphi was sent out by Bosch at Euro 5 version. and by Continental (ex Siemens) on the higher power level versions (70 kW/95 hp and higher).
aicea ce se zice oare? |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#729
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(99AIM @ 5 Nov 2013, 11:26) Fuel injection systems were supplied by Delphi on the lower power level versions (up to 66 kW/90 hp) however Delphi was sent out by Bosch at Euro 5 version. and by Continental (ex Siemens) on the higher power level versions (70 kW/95 hp and higher). aicea ce se zice oare? pai aia intrebam si eu, eu am inteles ca delphi a furnizat injectia pentru motorul de 90cp, dar odata cu versiunea euro 5 a fost inlocuita de Bosch, iar pentru versiunea mai puternica, a fost inlocuita cu Continental. Mno ma rog...Delphi, Bosch...daca motorina ii proasta, praf pe drum si gropi in asfalt, inevitabil nu va fi bine ![]() |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#730
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
@cucki46, doar nu o sa stai acuma numai cu gandul la pompa "minune". Poate ca au fost ceva loturi proaste in trecut si de asta au existat probleme...nu cred ca se mai riscau terminatii astia de la Renault sa monteze pompa pe o masina din 2012 daca problemele acesteia nu se rezolvau. Mergi linistit pe drumul tau
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
99AIM |
![]()
Post
#731
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Cuki daca ai pompa de motorina electrica stai linistit,dar daca este integrata in pompa de inalte e de rau,adica daca ai para de amorsare manuala.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#732
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 5 Nov 2013, 17:36) @cucki46, doar nu o sa stai acuma numai cu gandul la pompa "minune". Poate ca au fost ceva loturi proaste in trecut si de asta au existat probleme...nu cred ca se mai riscau terminatii astia de la Renault sa monteze pompa pe o masina din 2012 daca problemele acesteia nu se rezolvau. Mergi linistit pe drumul tau ![]() fix de pompa minune nu mai pot eu dormi noaptea... ![]() daca se duce naibii, se duce oricum mai incolo...adica mai am pana atunci...si daca se duce nu costa chiar asa de mult...aprox cat un CASCO pe an+un set de gume. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 5 Nov 2013, 17:36) nu cred ca se mai riscau terminatii astia de la Renault sa monteze pompa pe o masina din 2012 daca problemele acesteia nu se rezolvau. Crezi? Eu n-aș fi atît de sigur. Ei nu riscă nimic, pentru că pompa se strică în afara garanției, iar ei neagă că ar fi vreun defect de fabricație și dau vina pe motorina proastă. Sună cunoscut? Dacă au făcut-o fără rușine în 2002, ce i-ar împiedica s-o facă în 2012? Sînt aceiași oameni, aceeași firmă. This post has been edited by VladSoare: 6 Nov 2013, 10:05 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#734
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 6 Nov 2013, 10:04) Crezi? Eu n-aș fi atît de sigur. Ei nu riscă nimic, pentru că pompa se strică în afara garanției, iar ei neagă că ar fi vreun defect de fabricație și dau vina pe motorina proastă. Sună cunoscut? Dacă au făcut-o fără rușine în 2002, ce i-ar împiedica s-o facă în 2012? Sînt aceiași oameni, aceeași firmă. acuma daca se strica in garantie si nu vor sa o faca pe garantie, atunci platesti factura si urmatoare zi esti la avocat. Pentru facturi de 5000-10,000 de euro hai ca s-ar mai lupta oamenii cu tine, dar nu cred ca risca pentru 1000 euro sau cat a fi, mai ales ca numai avocatul isi pune cam atata onorariu, pe care tot ei trebuie sa-l plateasca. Poate din cauza asta isi permit, ulcioru a mers de prea mule ori la apa...acuma trebuie sa nu mai inghitim balivernele vandute. Din experienta mea cu Renault Cluj, momentan totul este ok. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Oamenii de pe la noi nu-s obișnuiți cu avocați și procese. Procesele costă o grămadă de bani, durează o veșnicie, îți mănîncă o grămadă de timp, iar șansele de cîștig sînt după cum bate vîntul.
Se știe acum că primele pompe Delphi aveau un defect de fabricație. So what? De cîte procese cîștigate contra Renault pe tema asta ai auzit? Rămîn la părerea mea că pentru Renault e mai ieftin să facă pe niznaiul decît să rezolve problema. Plus că a mai făcut-o o dată. Justiție și avocați existau și atunci, și totuși nu le-a păsat. De ce le-ar păsa acum? Și-a schimbat lupul năravul? N-aș prea crede... ![]() This post has been edited by VladSoare: 6 Nov 2013, 11:21 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
99AIM |
![]()
Post
#736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
O reparatie la dealer la injectia Delphi costa in jur de 12000 ron adica 4 injectoare noi,pompa noua,rezervor nou ,conducte + manopera,deci mult mai mult decat 1000 euro.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#737
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Momentat nu au fost raportate probleme de acest gen pe modelul Fluence asa ca nu are rost sa-l speriem atat de tare pe Cuki46
![]() This post has been edited by ali3n_cop: 6 Nov 2013, 22:59 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#738
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(99AIM @ 5 Nov 2013, 12:26) Fuel injection systems were supplied by Delphi on the lower power level versions (up to 66 kW/90 hp) however Delphi was sent out by Bosch at Euro 5 version. and by Continental (ex Siemens) on the higher power level versions (70 kW/95 hp and higher). aicea ce se zice oare? Sunt curios, ce crezi ca zice? Ce scrie acolo? EDC17C42 (si nu DCM)? Facut de bosch? http://www.bosch-presse.de/presseforum/det...=2603&locale=en |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#739
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Inlocuit ambele bielete antiruliu si tamponul hidroelastic.Au disparut vibratiile din scaune si zgomotele la denivelari. Sa vedem cat va rezista tamponul cel nou, primul a tinut cca. 15k iar restul de km pana la 43k au fost "vibranti", ca sa spun asa. Am mai observat un lucru, daca apas pe butonul de pornire cu piciorul pe frana, motorul se tureaza mai mult iar acul relantiului oscileaza cateva secunde. Daca apasa pe butonul de pornire cu piciorul pe ambreiaj, motorul porneste normal fara sa mai treaca de 1000 rpm iar acul relantiului este linistit.
This post has been edited by ali3n_cop: 10 Nov 2013, 12:01 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
e normal, actioneaza pompa de servo.
ps pana la urma fu bieleta.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#741
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Da, acuma e liniste..pana vine zapada si apar bolovanii de gheata pe carosabil
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#742
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Vad ca de putina vreme, cu motorul la relanti, se simte un tremur al motorului care nu este constant, ca si cum motorul nu ar merge rotund. Nu este acel tremura constant pe care il aveam la din cauzxa tamponului hidroelastic ci pur si simplu simt in masina cu motorul are mici ezitari care se tranmit la caroserie si in interior. Endless story cu epava asta.
This post has been edited by ali3n_cop: 27 Nov 2013, 09:04 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
adytym |
![]()
Post
#743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
clapeta de acceleratie are depuneri, trebuie curatare
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#744
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Clapeta e lacrima, o curat lunar de plictiseala.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
99AIM |
![]()
Post
#745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 27 Nov 2013, 09:03) Vad ca de putina vreme, cu motorul la relanti, se simte un tremur al motorului care nu este constant, ca si cum motorul nu ar merge rotund. Nu este acel tremura constant pe care il aveam la din cauzxa tamponului hidroelastic ci pur si simplu simt in masina cu motorul are mici ezitari care se tranmit la caroserie si in interior. Endless story cu epava asta. Asa facea si Clio 3 1.4 16 V al sotiei iar dupa ce l/am luat putin pe autostrada la 5000rot/min s-a calmat, scoate masina la drum lung si numai cauta atata nod in papura ca chiar o sa gasesti. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#746
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Am tras-o pe dreapta, nu am baza in ea pe timp de iarna, am scos altceva mai serios din garaj pentru vremuri dificile de iarna. Am renuntat de mult sa-i mai caut nod in papura, din partea mea poa' sa crape. Sa incercam totusi prin ceeea ce scriem aici sa ajutam si pe altii care au probleme dar le e frica sa scrie sau pe cei care vor sa achizitioneze tigai turcesti cu rombul in fata.
This post has been edited by ali3n_cop: 27 Nov 2013, 19:47 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
99AIM |
![]()
Post
#747
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Eu in locul tau as face asa:
-Schimbat bujii+testare la un dealer Renault mai destupat-Serus de ex -Pus un full de cea mai buna benzina de la rompetrol+aditiv de curatat injectoare -Schimbat prin testare macar una din bobina Daca nimic nu da rezultat atunci as lua-o la autostrada vreo 200km numai la 5000rot/min. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#748
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Da, e o idee buna, o sa-i fac si treaba asta. Multumesc pentru sfat.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#749
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat eu cele de mai sus si degeaba. Te sfatuiesc sa nu arunci banii de pomana. Stima
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#750
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Vin cu un update la mersul neregulat al motorului la relanti. Cu motorul cald in parcare, accelerez pe loc si de pe la 2400rpm in sus incepe sa se simta vibratii in toata masina iar motorul suna ca unul care merge in 3 cilindri, vorba vecinului meu : asta face darrr, darrr, darrr
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 19:58 |