Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans

cuki46
post 30 Oct 2013, 15:43
Post #691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(SandelBS @ 30 Oct 2013, 14:09)
Mai da aveti la probleme de m-ati convins sa nu renunt inca la "harbu" din dotare si sa trec la Fluence. Si am dat si juma din pretul unui Fluence. Daca pe la inceputul anului eram ferm convins ca asta imi iau, acu e taman invers.

Deci 1-2 ani mai bine raman cu ce am, pana ma orientez catre altceva, am fost si sunt inca destul de multumit de asta, dar sa dau dublu si sa am problemele pe care le-ati descris aicea mai bine nu. Alea cu greierii nu mi se par un moft, pe mine ma seaca mai ceva ca tiganii si cainii vagabonzi. Piese nefixate cum trebuie...
*



ahahahaha....asta-i ce-a mai tare duma pe care am auzit-o pana acuma.
Daca te uiti atent pe acest topic, vezi ca postarile de pe ultima pagina incep din 9 mai 2013...adica in aproape 6 luni de zile nu s-a scris o pagina completa cu "probleme", iar cel putin jumate sunt un pic cam off topic la fel ca si postul acesta al meu (dar nu m-am putut abtine).
Hai sa mergem si mai departe...tu ai vazut cate Fluence-uri sunt in strada? tu ai vazut cat de "activ" este sectiunea "Fluence"? Asta sti ce inseamna? Ori ca posesorii de fluence nu prea au probleme, ori ca nu prea le au cu netul.
Vezi cati is pe skoda, sau pe vw forum...si iti spun ca oamenii aia nu stau pe forumuri din dragoste pentru masina lor de duzina, ci pentru ca au probleme si penru ca spera ca cu ajutorul forumul rezolva problema mai repede/mai ieftin.
Aici pe forumul asta suntem cam 20-30 de oameni ce intra mai activ, din care 1 sau 2 au masinutze mai "bolnavioare" dar nicidecum nefunctionale sau suferinde de ceva terminal.

Asa ca parerea mea este sa nu te iei dupa forumuri cand vine vorba de alegerea unei masini, trebuie sa te uiti dupa nevoile tale in primul rand dupa care raportul calitate/pret. Un profil tipic este omul cu familie sau omul ce are mai multe drumuri de facut in afara orasului, cauta in primul rand o masina de clasa C relativ spatioasa si confortabila (aici poate gresesc), dar nu este dispus sa dea mai mult de 13-18000Euro pe o masina noua, cu garantie si cu o motorizare fiabila, nu foarte puternica dar nici foarte insetata.

Cam asta este clasicul cumparator de fluence...daca cauti orice altceva, sa sti ca la masina asta nu gasesti.

In cazul tau, dupa simbol pasul logic ar fi fluence...pentru ca un om ce si-a cumpara simbol si nu fabia/polo etc. ala probabil nici acuma nu va sari in tabara nemtoaicelor din motive lesne de inteles.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 30 Oct 2013, 18:57
Post #692


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(SandelBS @ 30 Oct 2013, 15:09)
Mai da aveti la probleme de m-ati convins sa nu renunt inca la "harbu" din dotare si sa trec la Fluence. Si am dat si juma din pretul unui Fluence. Daca pe la inceputul anului eram ferm convins ca asta imi iau, acu e taman invers.

Deci 1-2 ani mai bine raman cu ce am, pana ma orientez catre altceva, am fost si sunt inca destul de multumit de asta, dar sa dau dublu si sa am problemele pe care le-ati descris aicea mai bine nu. Alea cu greierii nu mi se par un moft, pe mine ma seaca mai ceva ca tiganii si cainii vagabonzi. Piese nefixate cum trebuie...
*


Am sa incep cu un mare ... radmasa.gif. Treaba asta cu achizitia unei masini, este ca o loterie. Pe forum reno nu este asa de mare activitate precum pe cel de la Opel sau Vw, asa ca nu poti sa te iei dupa cativa tipicari, care au dat niste banisori munciti pe ceva ce se numea atunci.."INOVATIE". Nu sunt multe persoane fizice care detin un Fluence pentru ca este o corcitura si nu prea atrage clienti in showroom. Fluence este o afacere buna pentru societatile care lucreaza cu leasing-ul. Nu te lasa coplesit de ceea ce se scrie pe aici. Daca iti doresti un Fluence, trebuie sa stii ca in cei 3 ani de garantie vei fi tratat cu mult peste cei de la Opel, Vw sau orice alta marca. Adica, garantia Renault chiar se poate intitula GARANTIE. La ora asta, toti producatorii lucreaza pe principiul low cost si nu cred ca vei gasi ceva in plus la concurenta. Tine cont ca aceste fraze vin din partea unui mare critic al marcii Renault biggrin.gif . Mergi linistit pe Fluence.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 30 Oct 2013, 19:35
Post #693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Eu daca ma luam dupa topicurile de aici sau dupa esecul M 2.2 1.5 dci numai calcam vreodata pe aici...am cumparat cum m-a dus pe mine capul ferindu-ma de 1.5 dci cu bubuele lui stiute bine,pt. mine este o masina ok cu ceva putere la motor cu interior bine gandit si destul de spatios, cu ceva gadgeturi de ultima gneratie apoi la un pret decent pt. un facelift,eram decis sa merg pe O3 dar la o configuratie asemanatoare adica Elegance si 1.6 tdi-destul de lesinat de altfel ieseam cu vreo 6000 euro in + se merita? eu oricum nu tin masina mai mult de 4-5 ani deci cam pana iese din garantie.

This post has been edited by 99AIM: 30 Oct 2013, 19:36


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 31 Oct 2013, 16:29
Post #694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.174
Joined: 13 October 06




O fi interiorul spatios, dar daca vrei sa inchizi aeratoarele iti dai seama ca nu e tocmai bine gandit.
La 6000 Euro in plus iei Passat, nu Octavia. Eu nu as lua niciuna din astea.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 31 Oct 2013, 18:11
Post #695


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Nu imi laud masina sau ceva, desi ii normal ca un om sa faca asta, sa-si laude masina. Dar toate vin cu bube. Alternativa spre care ma orientasem cand am luat Fluence-ul a fost Opel Insignia, doar ca era cu un an, 2, mai batrana. Si apoi, intrati pe forumul Opel si vedeti probleme cu ele. Depinde de noroc uneori.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 31 Oct 2013, 18:18
Post #696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(mircea_aq @ 31 Oct 2013, 16:29)
O fi interiorul spatios, dar daca vrei sa inchizi aeratoarele iti dai seama ca nu e tocmai bine gandit.
La 6000 Euro in plus iei Passat, nu Octavia. Eu nu as lua niciuna din astea.
*


Mai da ce boala aveti cu aeratoarele astea....de ce tb inchise?decat sa dai de rotite mai usor este sa cuplezi recircularea,eu aveam la M 2.2 rotite de inchidere dar nu le-am inchis niciodata,apoi sa te vad pe tine in mers cum il inchizi pe cel din dreapta,altfel eu vb de O 3 noua nu sh,vezi matale cat este un Passat nou cu dotari similare apoi da-ti cu parerea ca tot e sport national...


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 31 Oct 2013, 18:57
Post #697


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(mircea_aq @ 31 Oct 2013, 16:29)
O fi interiorul spatios, dar daca vrei sa inchizi aeratoarele iti dai seama ca nu e tocmai bine gandit.
La 6000 Euro in plus iei Passat, nu Octavia. Eu nu as lua niciuna din astea.
*



cu 6000 in plus iei octavia, iti spun pentru acuma un an mi-am luat masina si am analizat toata piata. Singura optiune cat de cat "apropiata" este hyundai i30 sau duster, dar nu varianta full.
Passat incepe de la 20.000, iar unul diesel este pe la 25000...deci 10 mii in plus.
Acuma faza cu aeratoarele ii penibila...dar daca tu nu poti trece peste asta...atunci normal ca alegerea este doar a ta si nu te pot influenta.
Pana la urma eu sunt multumit de masina, la banii astia nu exista nimica pe piata care sa imi satisfaca cat mai multe dintre cerintele mele.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 1 Nov 2013, 11:30
Post #698


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Eu ma gandeam sa sar o clasa, la Latitude, diferenta de pret nu mi se pare mare (22000 vs 18000 la oferta) ca sa astept un an, nu ma gandeam sa trec la cazane de 30 jde mii si sa am in memorie nr de la tractari la favorite (exagerez un pic, dar am vazut pana acum cateva "Cazane" noi si trase de cai).

Acuma la partea de cate Fluence-uri sunt pe strada si cati se plang p-aici pe forum mi se pare irelevant. Spre exemplu, la symbol 1,2 a fost problema cu pornirea la rece, softul nu era bun. Am fost cativa care am scris pe forum, insa la service erau destui. Unul ma intrebase intr-o parcare de masina si a fost norocul lui ca m-a intalnit ca aia de la service il trimiteau acasa ca posibil alimenteaza el cu benzina proasta si mai cerceteaza ei pana gasesc buba. Daca ar fi doar unul, mai ziceam, dar 2-3...da de gandit. Plus ca la Fluence nu imi place vitezometrul digital pus pe facelift. Primul era cu ceasuri. Am facut drive test, pe 1.6, nu pot sa zic ca m-a impresionat ca motor, pe mine ma intereseaza confortul (incluzand spatiul) si mai ales partea de interior.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 1 Nov 2013, 12:13
Post #699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.174
Joined: 13 October 06




Voi ati ramas cu preturile de lansare de la O3, alea de acum un an. Bagati un ochi azi pe site-ul oficial si vedeti ca si-au revenit la normal, la scorurile alea nu ar fi avut prea multi clienti.

O Octavia 3 1.6 diesel, dotari comparabile e pe la 22 000 Euro, deci 10% in plus fata de Fluence-ul de 1.6, dar ai motor mai slab, cel putin in teorie, practic nu am condus dci-ul de 130 de cai ca sa-mi dau seama cum se simt cei 25 de cai in plus fata de tdi.
Un Passat 1.6 e pe la 26 000 Euro, bani in care nu intra keyless-ul, in rest e tot pe acolo cu dotarile.

Si da, mi se pare ca s-au c..t absolut aiurea sa scoata aeratoarele alea la Fluence. Daca nu s-ar fi intrecut sa taie costuri, cu un 10% in plus la pret puteau sa scoata o masina care ar fi rupt la vanzari, si ar fi luat o portie buna si din vanzarile clasei medii. Asa s-au multumit doar sa fie okay. In ziua de azi ma tem ca okay nu e suficient de bun.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 1 Nov 2013, 12:17
Post #700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(SandelBS @ 1 Nov 2013, 11:30)
Eu ma gandeam sa sar o clasa, la Latitude, diferenta de pret nu mi se pare mare (22000 vs 18000 la oferta) ca sa astept un an, nu ma gandeam sa trec la cazane de 30 jde mii si sa am in memorie nr de la tractari la favorite (exagerez un pic, dar am vazut pana acum cateva "Cazane" noi si trase de cai).

Acuma la partea de cate Fluence-uri sunt pe strada si cati se plang p-aici pe forum mi se pare irelevant. Spre exemplu, la symbol 1,2 a fost problema cu pornirea la rece, softul nu era bun. Am fost cativa care am scris pe forum, insa la service erau destui. Unul ma intrebase intr-o parcare de masina si a fost norocul lui ca m-a intalnit ca aia de la service il trimiteau acasa ca posibil  alimenteaza el cu benzina proasta si mai cerceteaza ei pana gasesc buba. Daca ar fi doar unul, mai ziceam, dar 2-3...da de gandit. Plus ca la Fluence nu imi place vitezometrul digital pus pe facelift. Primul era cu ceasuri. Am facut drive test, pe 1.6, nu pot sa zic ca m-a impresionat ca motor, pe mine ma intereseaza confortul (incluzand spatiul) si mai ales partea de interior.
*



Deci nu stiu cum de gasiti preturi de astea...pai tu compari un fluence diesel full options cu un latitude benzina pret de baza?
Intradevar Fluence 1,6 DCi sare de 21.000 de euro intr-o configuratie decenta...care din punctul meu de vedere este muulllltttt prea mult pentru o masina de genul acesta, dar si un Latitude diesel ii la 27,500.
Daca consumul de carburat nu prea conteaza...atunci si eu as alege cu ochii inchisi un Latitude peste un Fluence 1,6Dci...
Dar Fluence 1,5 dci intr-o confiurate buna este 16,500...cu 5500 mai ieftin decat un latidude basic. Eu aici as alege cu ochii inchis Fluence-ul. Chiar nu inteleg cum pot sa isi permita sa ceara pentru un amarat de motor diesel de 1,6 care nu a adus nimica nou pe piata, 5000 euro in plus...
Si pe langa asta mai primesti si vitezometrul acela care nici eu nu il suport. Cand am luat Fluence-ul am analizat serios oferta Megane SW care nu era la momentul respectiv mult mai scump (aprox 1,500 euro in plus), dar din cauza acelor ceasuri am ales Fluence...au contat si banii bineinteles pentru ca am o limita cand vine vorba de achizitii masini noi...dar daca ar fi fost cum am vrut eu...treceam un pic limita aia.

<span class='edit'>1 Nov 2013, 12:39:</span>
QUOTE(mircea_aq @ 1 Nov 2013, 12:13)
Voi ati ramas cu preturile de lansare de la O3, alea de acum un an. Bagati un ochi azi pe site-ul oficial si vedeti ca si-au revenit la normal, la scorurile alea nu ar fi avut prea multi clienti.

O Octavia 3 1.6 diesel, dotari comparabile e pe la 22 000 Euro, deci 10% in plus fata de Fluence-ul de 1.6, dar ai motor mai slab, cel putin in teorie, practic nu am condus dci-ul de 130 de cai ca sa-mi dau seama cum se simt cei 25 de cai in plus fata de tdi.
Un Passat 1.6 e pe la 26 000 Euro, bani in care nu intra keyless-ul, in rest e tot pe acolo cu dotarile.

Si da, mi se pare ca s-au c..t absolut aiurea sa scoata aeratoarele alea la Fluence. Daca nu s-ar fi intrecut sa taie costuri, cu un 10% in plus la pret puteau sa scoata o masina care ar fi rupt la vanzari, si ar fi luat o portie buna si din vanzarile clasei medii. Asa s-au multumit doar sa fie okay. In ziua de azi ma tem ca okay nu e suficient de bun.
*



Ai dreptate...acuma am intrat pe site lor si mi-am facut o configuratie...mult peste fluence 1,6 dci si total a iesit 20,600... deci si mai ieftin.
La preturi de genu...cine isi ia Fluence 1,6Dci ii cam prostutz.
Singura problema pe care nu o are Octavia, este posibilitatea unei motorizari diesel cu dotari decente undeva la 16-17.000 de euro...dar in marja asta intra skoda rapid, care nu este de neglijat. Si aici pot sa spun ca skoda cu rapid bate fluence-ul...pentru ca la 16.500 iei o skoda rapid diesel cu atatea dotari optionale care pentru un fluence ar fi comparabil cu versiune full...
Personal...daca azi cautam o masina noua...ma opream in curtea celor de la Skoda...si rapid mi-as fi comanda un Rapid radmasa.gif

This post has been edited by cuki46: 1 Nov 2013, 12:47


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 1 Nov 2013, 13:29
Post #701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Eu am facut comparatie intre 1.6 (benzina) care e 17 700 EUR si 2.0 benzina Latitude care e 22000. Nu stiu la ce Latitude basic te referi ca nu am vazut prea multe posibilitati de configurare. Diesel, intr-adevar e destul de mult, dar nu ma intereseaza masinile cu diesel.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 1 Nov 2013, 19:59
Post #702


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(cuki46 @ 1 Nov 2013, 12:17)
Deci nu stiu cum de gasiti preturi de astea...pai tu compari un fluence diesel full options cu un latitude benzina pret de baza?
Intradevar Fluence 1,6 DCi sare de 21.000 de euro intr-o configuratie decenta...care din punctul meu de vedere este muulllltttt prea mult pentru o masina de genul acesta, dar si un Latitude diesel ii la 27,500.
Daca consumul de carburat nu prea conteaza...atunci si eu as alege cu ochii inchisi un Latitude peste un Fluence 1,6Dci...
Dar Fluence 1,5 dci intr-o confiurate buna este 16,500...cu 5500 mai ieftin decat un latidude basic. Eu aici as alege cu ochii inchis Fluence-ul. Chiar nu inteleg cum pot sa isi permita sa ceara pentru un amarat de motor diesel de 1,6 care nu a adus nimica nou pe piata, 5000 euro in plus...
Si pe langa asta mai primesti si vitezometrul acela care nici eu nu il suport. Cand am luat Fluence-ul am analizat serios oferta Megane SW care nu era la momentul respectiv mult mai scump (aprox 1,500 euro in plus), dar din cauza acelor ceasuri am ales Fluence...au contat si banii bineinteles pentru ca am o limita cand vine vorba de achizitii masini noi...dar daca ar fi fost cum am vrut eu...treceam un pic limita aia.

<span class='edit'>1 Nov 2013, 12:39:</span>
Ai dreptate...acuma am intrat pe site lor si mi-am facut o configuratie...mult peste fluence 1,6 dci si total a iesit 20,600... deci si mai ieftin.
La preturi de genu...cine isi ia Fluence 1,6Dci ii cam prostutz.
Singura problema pe care nu o are Octavia, este posibilitatea unei motorizari diesel cu dotari decente undeva la 16-17.000 de euro...dar in marja asta intra skoda rapid, care nu este de neglijat. Si aici pot sa spun ca skoda cu rapid bate fluence-ul...pentru ca la 16.500 iei o skoda rapid diesel cu atatea dotari optionale care pentru un fluence ar fi comparabil cu versiune full...
Personal...daca azi cautam o masina noua...ma opream in curtea celor de la Skoda...si rapid mi-as fi comanda un Rapid  radmasa.gif
*


Mah tu chiar frizezi penibilul situatiei in care ai ales un dci de 90CP cu vestita pilitura ca dotare de baza...pe cine faci tu prost ca a ales un motor decent in defavoarea unui 1.5?pt. cultura ta generala afla ca nu am dat 21k de coco pe masina ci cam cat ai dat si tu numai ca eu am luat ceva de pe stoc la o destocare masiva cu reduceri bune +rabla si am iesit bine unde am un motor nou,decent pt. clasa medie unde numai stau cu frica de pilitura-pune bani la saltea ca dupa 60k de km cam incepe sa pilesca vestita pompa Delphi.


This post has been edited by 99AIM: 1 Nov 2013, 20:02


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 1 Nov 2013, 20:06
Post #703


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




99AIM, ce pompa ai pe a ta, Bosch?
Lasa ca speram sa nu aibe colegul parte de pilitura. Eu am avut noroc la capitolul asta, nu am avut niciodata probleme pe parte de combustibil la 1.5 dCi smile.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 1 Nov 2013, 20:09
Post #704


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Da toata injectia este bosch cu pompa de motorina electrica fara vestita pompa de transfer integrata in pompa de inalte deci adio aer pe instalatie,adio bule de aer pe traseu ca se amorseaza electric la fiecare pornire la fel ca o masina pe benzina cu pompa electrica,da ce sa stie profanii...dau din gura ca e scump.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 2 Nov 2013, 12:35
Post #705


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(99AIM @ 1 Nov 2013, 19:59)
Mah tu chiar frizezi penibilul situatiei in care ai ales un dci de 90CP  cu vestita pilitura ca dotare de baza...pe cine faci tu prost ca a ales un motor decent in defavoarea unui 1.5?pt. cultura ta generala afla ca nu am dat 21k de coco pe masina ci cam cat ai dat si tu numai ca eu am luat ceva de pe stoc la o destocare masiva cu reduceri bune +rabla si am iesit bine unde am un motor nou,decent pt. clasa medie unde numai stau cu frica de pilitura-pune bani la saltea ca dupa 60k de km cam incepe sa pilesca vestita pompa Delphi.
*



Tovarase...stai chill, nu sari ca ars...cat despre motorul meu...ii problema mea, cand se strica se strica...la cat am dat pe masina fata de ce este acuma la dealer pot sa schimb 9 sau 10 injectii in conditiile in care ii cam 1000 euro o injectie.
Eu zic sa iti vezi tu de masina ta si de motor tau, sfatruri de la unu care vrea/vroia sa bage ulei pentru motor in 2t intr-o masina noua nu pot sa primesc, asa ca problemele ce le-ai avut tu anterior "minunii ingineresti franceze actuala" poate se datorau soferului si nu tehnicii.
P.S. tu sa ai grija la filtru de particule...ca sunt deja semnalate probleme...decat filtru de particule mai bine pilitura...dar mno noi stam in RO deci sigur cand vei avea probleme cu filtru de particule asa pe la 60.000 tu il vei dai jos...ca doar 2000 de euro pe o tabla ii cam mult.
Hai pa


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Nov 2013, 13:04
Post #706


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Dupa ce..ca suntem cativa pe aici cu Fluence care suntem activi, ne mai luam si la ciufulit inutil. Haideti sa incercam sa ne ajutam reciproc cu informatii utile si sa lasam discutiile incinse pentru altii.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 2 Nov 2013, 14:33
Post #707


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(ali3n_cop @ 2 Nov 2013, 13:04)
Dupa ce..ca suntem cativa pe aici cu Fluence care suntem activi, ne mai luam si la ciufulit inutil. Haideti sa incercam sa ne ajutam reciproc cu informatii utile si sa lasam discutiile incinse pentru altii.
*


Corect,dar daca urmaresti firul discutiei poti vedea cine emite judecati de valoare....da ce vrei strugurii sunt acri pt unii asa ca nici nu merita sa-mi mai obosesc degetele sa-i dau replica.

This post has been edited by 99AIM: 2 Nov 2013, 14:34


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Nov 2013, 14:38
Post #708


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Inteleptul..lasa de la el wink.gif . Haideti sa trecem mai departe.

This post has been edited by ali3n_cop: 2 Nov 2013, 14:39


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 2 Nov 2013, 23:29
Post #709


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(ali3n_cop @ 2 Nov 2013, 13:04)
Dupa ce..ca suntem cativa pe aici cu Fluence care suntem activi, ne mai luam si la ciufulit inutil. Haideti sa incercam sa ne ajutam reciproc cu informatii utile si sa lasam discutiile incinse pentru altii.
*



Corect...imi cer scuze colegului 99AIM pentru reactia mea. Trebuia sa ma fac clar inteles de la inceput si sa spun ca in conditiile pietii actuale nu consider modelul highline a fluence-ului un "best deal" asa cum era acuma aprox 1-2 ani, si nu faceam in nici un caz referire la colegii de forum. Consider ca noi astia putinii activi pe aici suntem defapt cei care poate vad mai multe in masina asta decat restul posesoriilor.
In inchierea acestui subiect, vreau sa spun ca nu imi doresc sa aiba nimeni probleme cu masina, mie personal nu imi plac problemele si vizitele la service asa ca nu doresc asta nimanui.

ON TOPIC. A venit ceata in cluj...s-au aburit geamurile...am dat drumul la dezaburirea lunetei si wacko.gif ...ultimele 2 filamente din partea de sus a geamnului nu mai functuioneaza. Solutia este schimbarea pe garantie a lunetei, dar pentru ca nu ma dereanjeaza asa de tare, oricum cele doua filamente nu afecteaza cu nimca vizibilatea in spate care oricum ii cum ii...asa ca am decis sa o mai lasa asa cel putin iarna asta. Eventual la revizia din octombrie anul viitor voi cere schimbarea pe garantie...
Si mai am o problema ciudata rau...mi-am schimbat telefonul si la prima conectare a telefonului a inghetat casetofonul. Asta a fost aseara. Am inchis masina si am obersat ca displayul central nu se stinge...ramanea sigla renault aprinsa.
Am zis ca las asa pana azi dimineata si merg la prima ora in service cu masina. Dimineata cand m-am urcat in masina aveam un mesaj pe bord. Battery low...please start engine. Pornit motor si cam 20 minute statea pe display mesajul battery charging.
La service au fost foarte prompti, mi-au luat masina fara programare, mi-au oferit cafea si apa si s-au scuzat milos pentru neplacere. Dupa aprox 30 min vine la mine seful de service si imi spune sa las masina peste weekend acolo pentru ca trebuie sa dea jos bordul, sa scoata casetofonul afara ca sa poata conecta alt casetofon. In caz ca castefonul respectiv functioneaza inseamna ca al meu ii stricat si trebuie comandat altul nou. Ideea nu mi-a placut deloc asa ca am decis sa merg sa vorbesc direct cu electricianul, un om pe care il cunosc si care este un adevarat profi. A zis ca ii problema de soft si ca nu are ce sa-i faca sad.gif ... am fost foarte suparat si am inceput sa imi scot ofurile din mine legata de tehnologia asta noua care ii mai proasta, dar i-am sugerat sa scoata borna de la baterie...asa cum faci la telefoane cand se blocheaza...scoti bateria, bagi la loc si merge ca nou.
Zis si facut, da jos borna, stam 5 min dupa care conecteaza la loc...supriza, casetofonul mergea ca nou.
Asa ca sfat pentru restul posesoriilor de fluence, daca va conectati telefonul la casetofon prin bluetooth si face figuri casetofonul, nu lasati masina peste noapte, scoateti borna si reconecati-o dupa cam 5 min. Ar trebui sa functioneze perfect.
Este vorba de borna din mijloc (din 3) de pe borna de plus (cea rosie) a bateriei.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 3 Nov 2013, 08:32
Post #710


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Cuki se accepta scuzele
On topic: sa nu aiba aceeasi pb. ca M 2.2 care la rece se bloca rcd,oricum faza cu borna este pt. moment ca eu pana nu l-am schimbat nu s-a rezolvat iar cu dezaburirea la mine se incalzesc toate filamentele in schimb am obs ca se aburesc pe interior farurile-tb sa vad pe unde intra aer sa le izolez cu ceva in schimb am inghetat greierii de e liniste deplina dar se cam aude suspensia spate cum lucreaza,la vara iau un tub de insonorizant si dau la roata de rezerva ca e tabla chioara si sub bancheta spate ca e cam la fel ce bine ca avem garantie ca altfel era de rau cu diverse...eu nu inteleg de ce draq Renault se chinuie sa scoata modele noi destul de stilizate cu gadgeturi daca finisajele lasa de dorit....

This post has been edited by 99AIM: 3 Nov 2013, 08:37


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 3 Nov 2013, 08:53
Post #711


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(SorinCT @ 1 Nov 2013, 21:06)
99AIM, ce pompa ai pe a ta, Bosch?
Lasa ca speram sa nu aibe colegul parte de pilitura. Eu am avut noroc la capitolul asta, nu am avut niciodata probleme pe parte de combustibil la 1.5 dCi smile.gif
*


Si pe 1.5 dCi 75/90CP ai Bosch acum. Daca asa e pe Clio ma gandesc ca e la fel si pe Fluence.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Nov 2013, 10:20
Post #712


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(99AIM @ 3 Nov 2013, 09:32)
am obs ca se aburesc pe interior farurile-tb sa vad pe unde intra aer sa le izolez cu ceva in schimb am inghetat greierii de e liniste deplina dar se cam aude suspensia spate cum lucreaza,la vara iau un tub de insonorizant si dau la roata de rezerva ca e tabla chioara si sub bancheta spate ca e cam la fel ce bine ca avem garantie ca altfel era de rau cu diverse...eu nu inteleg de ce draq Renault se chinuie sa scoata modele noi destul de stilizate cu gadgeturi daca finisajele lasa de dorit....
*

Vezi?....usor, usor incepi sa realizezi tampeniile pe care le-au combinat inginerii "francais", nu?
Adica, imi pui bluetooth si alte fitze dar imi zdrangane tetierele in creier, imi pui keyless si navigatie dar nu esti in stare sa antifonezi interiorul cat de cat decent ca sa nu am impresia ca circul cu motorul langa mine. Stai sa vezi in timp cand esti in trafic si chiar daca ai geamurile inchise si muzica pornita, o sa auzi tot ce misca pe afara, o sa crezi ca ai dat in paranoia blink.gif
Acuma..din punctul de vedere al clientului nemultumit, cred ca puteau sa arunce o nenorocita de spuma pentru a antifona decent interiorul si a da un plus de comfort acestei masinute. Cat putea sa coste toata treaba asta?...eu eram dispus sa platesc.

This post has been edited by ali3n_cop: 3 Nov 2013, 11:01


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 3 Nov 2013, 10:50
Post #713


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Am vazut ca tot vand baietii fonomin pe forum, poate e mai usor sa il prindeti din loc in loc prin portbagaj si pe la bancheta.

Voi ce insonorizare aveti intre CM si habitaclu? La mine cred ca e subtire rau sau e motorul mai galagios pentru ca e diferenta mare fata de M2. Si cartonul ala lipit pe capota e o bataie de joc.

cuki46, daca nu ai folie pe luneta poti sa-ti faci o lipitura metalica. Se gasesc substante d-alea conductoare prin magazinele auto.

Update de soft la player a facut cineva? Am citit pe forumurile englezesti ca si-au mai facut baietii dar nu prea vorbesc de bugfixuri sau avantaje.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Nov 2013, 11:06
Post #714


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




@SorinCT, M2-ul e mai bine insonorizat. Acuma s-au zgarcit baietii la materiale, ce sa-i faci? Ca sa pui masina in regula, tre sa dai bordul jos, practic sa demontezi tot interiorul pentru o insonorizare ca la carte...
Daca isi mai storceau creierii putin, cu siguranta gaseau o solutie pentru o insonorizare mai buna dar momentan ei sunt axati pe marketing, publicitate agresiva, reclame smechere, etc...


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 3 Nov 2013, 11:42
Post #715


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Nu tb lucrat pe fata din pct meu de vedere,motorul e mai silentios ca un 1.5 dci,pe spate tb aranjat putinpe la oala rotii de rezerva si pe sub bancheta spate-la M 2.2 avea niste bucati de cauciuc lipite sub bancheta la asta nimic,o sa-i montez eu niste pasla mai la vara,daca stati si injurati pe forum rezolvati ceva?

3 Nov 2013, 11:44:
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 3 Nov 2013, 08:53)
Si pe 1.5 dCi 75/90CP ai Bosch acum. Daca asa e pe Clio ma gandesc ca e la fel si pe Fluence.
*


da, da si marmota ce facea? eu eram pornit pe Clio IV break dar and am aflat de Delphi am zis pas.

This post has been edited by 99AIM: 3 Nov 2013, 11:44


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 3 Nov 2013, 14:49
Post #716


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Ai aflat de unde? De la nea caisa?

Te-ai uitat pe calculatorul de injectie? Ce scria pe el? O identificare cu diagnoza sau doar din ureche?


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 3 Nov 2013, 17:54
Post #717


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




mno...azi am conectat 5 telefoane la casetofon prin bluetooth si au functionat perfect. Am incercat din nou al meu...si blink.gif ....frezze.
Am scos din nou borna si merge ca nou casetofonul.
Macar am stabilit ca nu ii casetofonul defect ci telefonul meu.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 3 Nov 2013, 19:27
Post #718


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Ultimele 2 spire de la dezaburire nu merg nici la mine, am inteles ca nu-s conectate din fabrica. S-a mai discutat in trecut, spunea un coleg pe atunci ca ar fi nush ce antena. Bafta

This post has been edited by mariusd4: 3 Nov 2013, 19:29


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 3 Nov 2013, 20:00
Post #719


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 3 Nov 2013, 14:49)
Ai aflat de unde? De la nea caisa?

Te-ai uitat pe calculatorul de injectie? Ce scria pe el? O identificare cu diagnoza sau doar din ureche?
*


este Delphi,accepta situatia. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 3 Nov 2013, 22:00
Post #720


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(99AIM @ 3 Nov 2013, 20:00)
este Delphi,accepta situatia.  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*



mai mult ca sigur ca este delphi. Eu m-am uitat sub capota dar nu am vazut nimica, nici delphi, nici Bosch.
Am intrebat 2 taximetristi pe fluence, unul avea 140.000 si celalalt aprox 200.000 si nu au avut nici un bai cu ele.
Pe mecanicul meu de la Renault l-am intrebat de baiuri si nu mi-a spus nimica in legatura cu injectia. Poate modelele mai vechi...naiba la stie. Mi-a spus numai sa nu imi iau 1.5 de 110cp daca nu fac multe drumuri inafara ca au probleme cu filtrele de particule, dar ca in rest pe zona de cluj nu au fost probleme majore cu niciun fluence.
Nu cred ca avea omu motive sa ma minta pentru ca suntem prieteni de multi ani.

3 Nov 2013, 22:01:
QUOTE(mariusd4 @ 3 Nov 2013, 19:27)
Ultimele 2 spire de la dezaburire nu merg nici la mine, am inteles ca nu-s conectate din fabrica. S-a mai discutat in trecut, spunea un coleg pe atunci ca ar fi nush ce antena. Bafta
*



am inteles...voi intreba de curiozitate la urmatoare vizita in service...oricum nu deranjeaza deloc...

This post has been edited by cuki46: 3 Nov 2013, 22:01


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 20:01
Dacia