Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans

ali3n_cop
post 2 Jan 2013, 11:46
Post #571


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Am sa ies cu ea mai tarziu si o sa fac si un video cu zgomotul tachetilor cand se incalzeste motorul. Cel mai bine se aude in accelerare si decelerare pe loc intre 1800-2400 rpm.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 2 Jan 2013, 12:16
Post #572


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.975
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Masina este nepornita dupa data de 31.12.2011, temperatura exterioara -2 grade, pe la sfarsit de la 1.49 am turat-o putin sa-ti dai seama si la turatie.
Stima
&feature=youtu.be


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia - B 112 ... 2007/2010/2014/2012/2019
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Jan 2013, 12:22
Post #573


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Multumesc mult de tot pt timpul acordat si pt video. Am sa fac si eu un video din aceeasi pozitie cu a ta, sa le comparam.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 2 Jan 2013, 12:24
Post #574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.975
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Acum dupa ce le-am comparat eu zic ca nu este diferenta deci "zgomot tehnologic", bucura-te de masina ca nu crapa. Stima


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia - B 112 ... 2007/2010/2014/2012/2019
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caty2k
post 2 Jan 2013, 13:10
Post #575


Catalin


Group: Members
Posts: 723
Joined: 28 December 07
From: Bucuresti




Tachetii fac la fel la toti, la mine bat, dar mai am si alta pb care trebuie s'o rezolv, cu curgerea uleiului pe la suruburile de prindere a capacului superior motor(am uitat cum se numeste) biggrin.gif . In rest toate bune si frumoase! Zic aici pentru ca Megane si Fluence sunt identice la motor + interior. O diferenta ar faceo cutiile de viteza, eu am 6+1 si unele megane sau fluence au 5+1 ...

This post has been edited by caty2k: 2 Jan 2013, 13:12


--------------------
Renault Megane III - B 86 FUG 2009 Expression
Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Jan 2013, 14:44
Post #576


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Ok, am facut un video cu pornirea la -4 grade cam din aceeasi pozitie cu inegistrarea lui Marius. Cred ca un rol important il joaca si uleiul, eu am 10w40.


This post has been edited by ali3n_cop: 2 Jan 2013, 14:49


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onlyone
post 3 Jan 2013, 01:25
Post #577


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 16 November 10




QUOTE(ali3n_cop @ 2 Jan 2013, 14:44)
Cred ca un rol important il joaca si uleiul, eu am 10w40.

macar e full sintetic uleiul ala? Daca e mineral sau combinatie de mineral sintetic eu zic sa il schimbi rapid cu unul full sintetic 5w, iti bati joc de motor.

This post has been edited by onlyone: 3 Jan 2013, 01:28


--------------------
renault fluence 1,6L 16v benzina euro5 2010 - autentique evo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 3 Jan 2013, 01:43
Post #578


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




10w40 e semisintetic... sunt de aceeasi parere cu onlyone... motorul e nou, de ce sa ii pui un ulei care se pune dupa 150.000 km si in plus fiind semi si gros, ungerea e mai proasta la rece si se innegreste si mai repede..... Pana creapa motorul de tot poti merge pe 5w40, e full sintetetic si are ungerea mai buna.

Eu am pus in masina mea un 0w30 si motorul toarce foarte frumos. Acelasi sunet si la rece si la cald si intre revizie nu s-a consumat nici un mm pe joja

This post has been edited by BannedHost: 3 Jan 2013, 01:44


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 3 Jan 2013, 08:36
Post #579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.975
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




De cand am Logan 1.6 16v si Fluence tot 1.6 16v pun numai Mobil 1 10w40. Stima


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia - B 112 ... 2007/2010/2014/2012/2019
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 3 Jan 2013, 10:38
Post #580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Asa facea si meganu meu smile.gif ...si avea ulei si pe la suruburile de prindere. Ne am despartit la 180000km si nu a avut nici cea mai mica problema cauzata de tacheti sau scurgerile de ulei.

Cred ca sunt probleme (daca sunt) stiute si acceptate de producator.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Jan 2013, 10:56
Post #581


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Cei de la reprezentanta au pus Elf Competition Sti 10w40, atat la revizia de 1 an cat si la cea de 2 ani.
Nu stiu ce ulei se afla in cutia de viteze, pentru ca se aude un rontait si de acolo la pornirea la rece dupa care dispare cand se incalzeste. Ori face zgomot cutia de viteze ori ambreiajul care din cate am observat ieri, a inceput sa suiere usor si fara sa mai apas pedala de ambreiaj.

This post has been edited by ali3n_cop: 3 Jan 2013, 11:06


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 3 Jan 2013, 11:28
Post #582


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Ambreiajul. Suieratul este de la rulmentul de presiune care nu are sens sa-l schimbi pentru ca "asa face toate" si cum vine primavara o sa dispara. Singura afacere ar fi sa l schimbi in garanatie daca poti.

Oricum la megane cel putin ambreiajul nu tinea mai mult de 90-100000km.

Vad ca multe din apucaturile fostului megane 2 le-a mostenit si fluence.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Jan 2013, 12:24
Post #583


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Am avut si Megane 2 pe mana si tin sa precizez ca este superior Fluence-ului la toate capitolele.
Nu a existat nici un fel de evolutie, din pacate. Puteam sa-mi achizitionez orice model de la Renault dar am ales Fluence in ideea ca este un Megane ceva mai avansat si cu majoritatea problemelor rezolvate. Asta este, greseala mea...dar a fost ultima.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 3 Jan 2013, 15:19
Post #584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Paradoxal este ca motoarele pe benzina au fost mult mai putin fiabile decat cele disel. Am vazut dieseluri 1.5 la care in 200000km nu s a schimbat nimic nici macar ambreiajul. Din nefericire nu asa au stat lucrurile si la motorul de 1.6 sad.gif....al meu personal a fost mult mai putin fiabil. A avut toate pb stiute deja de la bobine la fulie, ambreiaj etc.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Jan 2013, 16:32
Post #585


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Eu nu sunt suparat, am fost la inceput dar mi-a trecut. Intr-un fel pot sa spun ca mi-am invatat lectia si stiu ce am de facut pe viitor. Mi-am dat seama cat de mult a investit Renault in "calitate" daca schimba distrbutii in garantie pe bada rulanta pentru un nenorocit de zgomot facut probabil de pompa de apa sau electrovalva fuliei defazoare. Nu inteleg de ce nu schimba producatorul anumitor piese? Oare nu este o gaura in buget si pt ei ca sa inlocuiasca o gramada de piese in garantie doar pt ca sunt de proasta calitate?...sau se bazeaza pe faptul ca sunt multi clienti care nu baga in seama zgomotele, greierii si pielea decojita? Oare nu se gandesc ca vor fi o gramada de clienti nemultumiti si majoritatea se vor orienta catre alta marca pe viitor?
Sa fie sanatosi cu toate modele lor asamblare pe vapor in China si finalizate prin Turcia sau Spania, eu m-am lecuit de Renault. Oricum, am sa-i tampesc la cap cu scrisori, protectia consumatorului, etc...


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 3 Jan 2013, 18:40
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




O sa ramai piate surprins in viitor cand o sa aflii ca de fapt reno se inscrie intr o line caracteristicaproducatorilor "de masa" .... adica fara mari pretentii....sau cat dai atat face


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Jan 2013, 19:40
Post #587


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Iata si zgomotul metalic pe care il reclam la relanti cu motorul cald, se aude cand o tin accelerata pe la 1800-2000 rpm si pare sa fie ceva din fulia defazoare sau tacheti, nu imi dau seama exact. Puteti sa vedeti si ce tremurat interesant am eu in toata masina la relanti dupa cum tremura camera de luat vederi pe caroserie plus ca astazi am mai descoperit o pocnitura/bataie care se aude atunci cand ii dau gaz sau iau piciorul de pe pedala de acceleratie, probabil tamponul la cv de sub baterie sau bieleta anticuplu.

&feature=youtu.be

This post has been edited by ali3n_cop: 3 Jan 2013, 19:43


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 4 Jan 2013, 17:30
Post #588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Motorul asta suna mai rau ca unul diesel ! Eu raman la parerea ca nu este ce trebuie nu cred ca asa fac toate masinile Renault Fluence pe benzina ! Daca toate fac asa atunci este un mare rahat motorul asta.

This post has been edited by s_j_teo: 4 Jan 2013, 17:30


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Jan 2013, 18:03
Post #589


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




In video nu se aude chiar totul asa cum trebuie. Sa-l auzi cum face in realitate, poti jura ca este un diesel cu probleme serioase.
Este destul de simplu ca sa schimb motorul pe garantie, trebuie doar sa ma duca iar cu zaharelul la urmatoarea vizita in service si daca nu se va rezolva nimica, trec la planul B.

PS: Stie cineva o adresa de mail de la Reno Romania la care pot trimite acest video si cel cu suieratul rulmentului de presiune?

This post has been edited by ali3n_cop: 4 Jan 2013, 18:04


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 5 Jan 2013, 00:24
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




nu fac chiar toate asa, mai erau vreo cativa colegi de forum care se plangeau de treburile astea, dar astea dupa ce au schimbat uleiul, iar eu tind sa cred ca problema reala este uleiul, daca bagati in masini din ala vrac de la ei s-ar putea sa fie asta una din probleme, eu deocamdata nu am auzit sa tacane la pornire nici un tachet. si oricum din filmare nu poti sa-ti dai seama , trebuie ascultat live, mai poate fi pompa de ulei care nu baga destul ulei in rampa, dar cum am spus trebuie luate si verificate rand pe rand .


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HAFA
post 14 Jan 2013, 14:15
Post #591


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 7 May 09




Salut vin si eu cu o problema anul trecut am schimbat furtunul de la epurator k se murdarea de ulei,toate bune pana ieri cand am constatat ca se murdareste iar plus in alte locuri.Nu mult cat sa faca o crusta de ulei.Ma poate ajuta cineva in legatura cu problema aceasta sau macar sa ma indrume ce sa le spun celor de la reprezentanta.Multumesc


--------------------
Renault Fuence Renault Fluence - CT 29 LEE expresion plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snake_adi
post 24 Jan 2013, 09:14
Post #592


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 September 10
From: Pitesti




Nu am mai postat de ceva vreme, dar nu v am uitat. In ultima perioada, am o problema legata de baterie. Din dotarea masinii, am o baterie pe care scrie Renault si este de 50Ah si 420A curent de pornire. Fiind iarna si frig, se intampla sa mai astept in masina, ascultand radio etc. dupa 30 minute cu cheia pe prima treapta si radio mergand, cu un consum masurat apoi 3.4-4A (radio, calc de bord si alte luminite), am fost informat pe bord ca trebuie sa pornesc motorul. si asta cam de 20-30 ori iarna asta. cu faza scurta 10-15 minute (la 0 grade).
Am analizat mai atent, si:
Dupa o jum de ora de mers, am lasat bateria 10 minute si am masurat 12.4v
Am pornit consumatorii si dupa 5 minute cu un consum de 3.5A, am ajuns la 12V.
dupa inca 15 minute, cu consum marit (faza scurta aprinsa) si 12.7A, am ajuns la 11,62V, moment la care am fost avertizat sa pornesc motorul.

nu am mai coborat, ca nu am vrut sa imping masina, dar dupa inca 20-30 minute cu masina incuiata, am gasit 11,8V in baterie.

Acum, eu stiu ca din constructie bateria sta in jurul lui 13 si are o scadere rapida pana la 1.95V/element, adica 11.7 volti. unde pt o descarcare constanta ramane mai mult timp. Sub acest prag, scade rapid pana la 10.8V cand este considerata baterie descarcata, iar procesul este ireversibil (se pierde din capacitatea bateriei).
Bun, stie cineva caracteristicile, pt ca daca la s pozitia aprinsa o ora, eu mai pornesc masina?
o pornesc zilnic maisna si fac in jur de 50 km, adica suf. timp de incarcare. Mentionez ca daca o las 2-3 zile, electromotorul se aude diferit la pornire si pleaca mai greu. Dc o pornesc in aceeasi zi, dim si seara, porneste bine a doua oara. Service-ul imi spune ca e buna, analiza mea de param baterie imi spune altceva. are 2.5 ani. dupa trei zile nepornita, am gasit pe bord informatia ca am bateria descarcata, sa pornesc motorul. consumurile masinii sunt in ordine, incarcarea este verificata...idei?

This post has been edited by snake_adi: 24 Jan 2013, 09:17


--------------------
> Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp - - AG 001 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 24 Jan 2013, 12:06
Post #593


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Pune-o la incarcat cateva ore si vezi dupa aia. A mea a facut la fel asta vara si dupa un drum mai lung de 1200 km, si-a revenit.

Eu m-am ales cu un fel de pocnitura care se aude undeva in bord atunci cand pornesc caldura. Oare este normal sau o fi ceva rupt pe la clapetii aceia care dirijeaza aerul?

This post has been edited by ali3n_cop: 24 Jan 2013, 12:27


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 24 Jan 2013, 14:42
Post #594


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Cu ocazia asta poate se intelege de ce recomanda unii baterii de capacitate mai mare. Bateria NU se foloseste DOAR la pornitul motorului. excl.gif


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 1 Feb 2013, 14:02
Post #595


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




QUOTE(snake_adi @ 24 Jan 2013, 10:14)
Nu am mai postat de ceva vreme, dar nu v am uitat. In ultima perioada, am o problema legata de baterie. Din dotarea masinii, am o baterie pe care scrie Renault si este de 50Ah si 420A curent de pornire. Fiind iarna si f.....


Ideea cu bateriile cu gel(cred din asta ai) e ca nu e recomandat sa permiti ca tensiune ape baterie sa scada sub un anumit prag (~10.5V), existand riscul sa fie afectata fizic. Este un modul de protectie si cum se atinge pragul acela esti informat sa pornesti motorul. Dar nu cred ca raman bateria blocata acolo..cred si-ar revine insa pierde din calitate. De asemeena, este destul de afectata de temperatura. La frig se descarca mai repede insa perioada de viata poate fi injumatatita daca sta prea mult la cald.

Asa ca, in 2.5 ani, gandeste-te daca a stat cam mult la caldura..e posibil sa-si fi pierdut din proprietati destul de mult(si asa se apropie de de capaul perioadei garantate).

De curioizitate, cum ai masurat curentul?


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
conucristi
post 7 Feb 2013, 20:39
Post #596


Un membru oarecare ...


Group: Members
Posts: 106
Joined: 12 September 06
From: Bucuresti




Se da un Fluence 1.6 cu CVT care are pedala de frana blocata sus(este tare si nu poate fi apasata).
Masina este a unei prietene si cred ca s-a apasat pedala de frana repetat in incercarea de a porni masina(momentan nu am mai multe detalii).

Intrebare: cum poate fi pornita fara a apasa pedala de frana?


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 7 Feb 2013, 21:00
Post #597


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Daca masina mai este inca in garantie, se suna la cel mai apropiat dealer, se deplaseaza baietii frumos la fata locului si se apuca de treaba sau o urca pe o rampa si o duc frumos la service. Spune-i prietenei tale ca, are dreptul la o masina gratis din partea dealer-ului pana la remedierea problemelor.

This post has been edited by ali3n_cop: 7 Feb 2013, 21:01


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snake_adi
post 8 Feb 2013, 07:34
Post #598


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 September 10
From: Pitesti




QUOTE(smardale @ 1 Feb 2013, 14:02)

Asa ca, in 2.5 ani, gandeste-te daca a stat cam mult la caldura..e posibil sa-si fi pierdut din proprietati destul de mult(si asa se apropie de de capaul perioadei garantate).

De curioizitate, cum ai masurat curentul?
*



pragul la care tipa este undeva la 11.62V
In temperatura a stat ca majoritatea masinilor. trei sferturi din zi sta la umbra.
Curentul a fost masurat cu clestele ampermetric. Inainte, am verificat clestele pe "stand" pana la 12A si a functionat corespunzator.

This post has been edited by snake_adi: 8 Feb 2013, 07:35


--------------------
> Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp - - AG 001 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 8 Feb 2013, 07:45
Post #599


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(conucristi @ 7 Feb 2013, 20:39)
Se da un Fluence 1.6 cu CVT care are pedala de frana blocata sus(este tare si nu poate fi apasata).
Masina este a unei prietene si cred ca s-a apasat pedala de frana repetat in incercarea de a porni masina(momentan nu am mai multe detalii).

Intrebare: cum poate fi pornita fara a apasa pedala de frana?
*


Apasa ambreiajul si apasa START... rolleyes.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 8 Feb 2013, 09:14
Post #600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




N-are ambreiaj.
Drept să spun, eu nu înțeleg nici în ruptul capului de ce te obligă să apeși pe frînă ca să pornești, dacă ai cutie automată sau CVT. Aia oricum nu pornește dacă nu e în P sau N, deci oricît ai fi de blondă, nu poți să dai cu mașina în gard nici să vrei. Ce rost are să te încurce cu o precauție absolut inutilă? huh.gif

Zi-i să încerce să apese mai tare. Chiar dacă a dat de multe ori în gol și s-a dus toată presiunea din servo, frîna tot trebuie să meargă, doar că merge mai greu.

This post has been edited by VladSoare: 8 Feb 2013, 09:17


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 09:09
Dacia