Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 40 41 42 43 44 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans

ali3n_cop
post 19 Feb 2015, 18:34
Post #1231


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




75..a fost indus in eroare de catre acel inginer "priceput"..cam asta am inteles eu din toata harababura asta. El nu avea cum sa stie daca motorul a facut sau nu vreo regenerare iar "priceputeanu" i-a zis clar ca nu are inregistrata nici o regenerare. Ce sa zic?..s-a lasat omul pe mana lu' Priceputeanu si a mers pe ceea ce i-a spus asa zisul inginer. Despre training-urile reprezentantelor si alte basme din astea, ma apuca rasul. La ultima interventie vroiau sa scoata cureaua de accesorii cu o ranga.. dry.gif

This post has been edited by ali3n_cop: 19 Feb 2015, 18:34


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 19 Feb 2015, 21:48
Post #1232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




Mah uamenilor, iara vorovim de parca ar fi dacii 1310. Fap-ul strange particulele provenite din motorina arsa iar prin procesul de regenerare le neutralizeaza astfel incat pe esapament sa iasa doar CO fara acele particule (negru de fum). Regenerarea este vitala pentru procesul catalitic, fara ea acele particule ori s-ar strange in filtru si ar ramane acolo, ori ar fi eliminate in atmosfera in cazul masinilor fara Fap.
Acuma cate grame rezulta din arderea a X litri de motorina nu stiu, dar sa insinuezi ca dupa 10.000km la un consum de 4 (sa presupunem) rezultand 400litri de motorina tu sa ai 30g de particule in filtru fara 0 regenerari ii problema. Ori masina a facut acele regeneari iar mecanicu lu peste habar nu avea de ele, ori in cazul in care intradevar au fost 0 regenerari atunci poate senzorul din filtru indica prostii iar motorul nu regenereza pentru ca nu primeste informatii corecte.

Cat despre faptu ca mecanicii au fost uimiti in cazul unei masini banale ma pune pe ganduri (pe mine personal), pentru ca asta inseamna ceva iesit din comun, iar atata timp cat nu conduci ceva masina exotica unicat in tara, trebuie sa te gandest ca uimirea lor nu este un semn bun.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 20 Feb 2015, 13:40
Post #1233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(mariusd4 @ 19 Feb 2015, 18:24)
.....
4. Nu s-a inventat inca nimic prin care motorul Diesel sa NU emita particule, nici ulei special, 2T, 3T sau 7T (glumesc), nici aditivi.
....

Te contrazic, conform afirmatiilor de pe aici, s-a inventat motorul Reno 1.6 DCI 130hp

Cand am luat Skoda, prima regenerare s-a facut cand avea sub 10 km in bord, apoi in prima saptamana de mers prin Buc. s-a mai facut de 2 ori apoi din ce in ce mai rar. Acum, de cand cu gerul regenerarea se face cam la 600 - 800 km doar in oras. In vre-o 8500km (din care vre-o 4000 in afara orasului) cred ca a cumulat vre-o 10 regenerari. Masina merge doar cu motorina buna...
*




pai aia e masina?. ala e motor? biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 20 Feb 2015, 18:06
Post #1234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.975
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Nu e masina, e tractor biggrin.gif da pedefeu' cred ca e p'acelasi principiu...


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia - B 112 ... 2007/2010/2014/2012/2019
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 7 Mar 2015, 20:19
Post #1235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




S-a mai discutat despre pierderile de ulei la tubulatura aia ce trece pe deasupra motorului (1.5 110), nu retin de la ce este. Nu-i motiv de griji, etc. Am observat totuși ca pierde pe ambele părți, atât in față cat si in spate. eh, la partea din față dinspre radiator a ajuns sa picure pe alternator. Jumate de alternator e negru, inclusiv partea superficială a bobinajului cat este expus e negru. Am motiv sa incep a-mi face vreo grijă? ..


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 7 Mar 2015, 22:15
Post #1236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




te referi la furtunul (metal<->cauciuc) gros care e turul spre intercooler?


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 8 Mar 2015, 14:18
Post #1237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Semnalasem si eu pierderile de ulei de la tubulatura care intra in intercooler. La ambele capete.

Se pare ca uleiul e de la recirculare, iar scurgerile din cauza etansarii deficitare a cuplajelor rapide, care nu sunt cu colier.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 8 Mar 2015, 15:36
Post #1238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




normal nu ar trebui sa fie asa mult ulei pe acolo incat sa picure, tb sa fie doar o urma pe peretii furtunului. Verificati turbo , etc.

This post has been edited by djcristi: 8 Mar 2015, 15:36


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 9 Mar 2015, 09:23
Post #1239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




La mine nu e foarte mult, dar din cauza cuplajelor alea pe baza de o-ring, se aduna in timp si mai picura. E din categoria cate o picatura la doua saptamani. Sincer nu cred ca e bai la turbina, face asa de cand era noua, functioneaza perfect, doar ca nu etanseaza perfect la tubulatura.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 9 Mar 2015, 11:24
Post #1240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Am vandut M 2.2 cu 1.5 dci la km destui dar nu aveam gram de ulei scurs pe tubulatura intercooler sau in alta parte,cam asa arata motorul la mine:

This post has been edited by 75AIM: 9 Mar 2015, 11:27

Attached thumbnail(s)
06082012121.jpg ( Size: 229.05k ) Number of downloads: 456


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 10 Mar 2015, 01:06
Post #1241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




clar, arata perect intr-o poza in care nu se vede nici un furtun.

<span class='edit'>10 Mar 2015, 01:09:</span>
QUOTE(ali3n_cop @ 19 Feb 2015, 18:34)
75..a fost indus in eroare de catre acel inginer "priceput"..cam asta am inteles eu din toata harababura asta. El nu avea cum sa stie daca motorul a facut sau nu vreo regenerare iar "priceputeanu" i-a zis clar ca nu are inregistrata nici o regenerare. Ce sa zic?..s-a lasat omul pe mana lu' Priceputeanu si a mers pe ceea ce i-a spus asa zisul inginer. Despre training-urile reprezentantelor si alte basme din astea, ma apuca rasul. La ultima interventie vroiau sa scoata cureaua de accesorii cu o ranga.. dry.gif
*



azi i-am facut o diagnoza si colegului @knebel_be (meg3 , 1.5dci e5 110cp) si media intervalelor ultimelor regenerari era de 500km, masina avand 185mii km, functionare normala.
La 1.6dci se face la 10mii km smile.gif) , urmeaza 1.7dci la 100mii.

This post has been edited by djcristi: 10 Mar 2015, 01:10


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Mar 2015, 09:09
Post #1242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Ce e de remarcat la poza de mai sus e ca motorul are multe capace deasupra.

Nu stiu care sunt ratiunile pentru care unele masini au acolo capace ca sa nu vezi nimic dedesubt, iar altele au totul la vedere. Costuri?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 10 Mar 2015, 10:50
Post #1243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(roland @ 10 Mar 2015, 09:09)
Ce e de remarcat la poza de mai sus e ca motorul are multe capace deasupra.

Nu stiu care sunt ratiunile pentru care unele masini au acolo capace ca sa nu vezi nimic dedesubt, iar altele au totul la vedere. Costuri?
*



acuma se stie ca Megane 2 a fost aspru criticat pentru faptu ca orice operatiune banala gen schimbat becul de pozitie/faza scurta/faza scurta implica ori cateva ore bune de mestereala, imposibil de realizat noaptea, sau sute de lei aruncate in service-uri. Renault a argumentat pe vremea accea ca acesta este un compromis pentru cele 5 stele NCAP, pana ce a venit Golful si alte masini tot cu 5 stele unde operatiunile de intretinere se faceau la fel de banal ca pana atunci.




--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Mar 2015, 11:20
Post #1244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Atunci probabil asta e motivul pentru care se lasa motoarele vizibile, fara zeci de capace peste ele.

Adevarul e ca e bine sa fie vizibile, daca apar probleme atunci le poti vedea. Daca sunt capsulate / acoperite atunci vezi o problema numai la service (de fapt o vad mecanicii).

Altfel, cand pui lichid de parbriz si ai vreo scurgere de ulei undeva, o vezi imediat.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 10 Mar 2015, 22:06
Post #1245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




acele capace se demonteaza foarte usor, nu ele stau in calea schimbarii unui bec de far, hai ca la halogen merge pe la roata, dar la xenon tb dat farul jos.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 18 Mar 2015, 21:11
Post #1246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Cine are 2 maini stangi nu schimba becul nici cu farul dat jos de pe masina...are o singura pozitie in care iese din far,mie imi lua max 5 min de bec de faza scurta,cine nu crede facem proba.
PS Nu se lucreaza pe la roata ci pe sus.
Capacele laterale au fost pe M 2.1 in echipare standard si nu incurca cu nimic ca si masca la traversa fata de asemenea...

This post has been edited by 75AIM: 18 Mar 2015, 21:12


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 18 Mar 2015, 21:30
Post #1247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




il scoti pe unde vrei tu, eu am spus cum se scoate normal, usor si rapid, pt ca ala este si rolul capacelor de vizitare de la roata. Pe acolo poti vedea lejer becul si clema.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 18 Mar 2015, 21:36
Post #1248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Ok cum zici matale....ca sa ajungi la capacele alea si sa vezi ceva pe ele tb sa dai roata jos sau cel putin sa ridici pe cric apoi faci cunostinta cu noroiul de sub aripa...spor la lucru.
La M 2.2 nu are nici o clema de fixare becul are un lacas cu o tesitura unde intra becul fest,la M 2.1 avea cleme de fixare becul...eu ziceam ca tu le stii pe toate dar uite na belea ca ai gresit-o cu asta.

This post has been edited by 75AIM: 18 Mar 2015, 21:41


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 18 Mar 2015, 21:54
Post #1249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




am mentionat eu pe undeva 2.2 ?! Daca te referi la al meu , e cu xenon (are clema si mufa greu de scos) , am dat farul jos cand le-am schimbat.
La 2.2 fara xenon (cu halogen) e normal sa fie diferit pt ca e tot cu lupa fata de 2.1 care e cu reflector.

Iar despre acea operatiune, nu ai treaba cu nici un cric, se poate doar lua de volan ca sa fie loc de roata, apoi se desface capacul si se vede becul (dupa ce a fost scos si capacelul din spatele farului).

This post has been edited by djcristi: 18 Mar 2015, 21:55


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 21 Mar 2015, 00:34
Post #1250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Eu tot pe sus am schimbat si la mine si la un Dci.Insa sunt curios Cristi, cum schimbi tu la semnalizare prin gaurile alea !


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 21 Mar 2015, 01:02
Post #1251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




eu vorbeam de faza scurta.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 21 Mar 2015, 19:05
Post #1252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




QUOTE(Catalinmodena @ 21 Mar 2015, 00:34)
Eu tot pe sus am schimbat si la mine si la un Dci.Insa sunt curios Cristi, cum schimbi tu la semnalizare prin gaurile alea !
*


lasa-l sa zica ce vrea....


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 21 Mar 2015, 19:33
Post #1253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




@75AIM , continui cu spam-ul?



--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 5 Apr 2015, 22:36
Post #1254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Astazi dupa ce am ramas fara baterie pana-n punctul in care nu se mai aprindeau nici macar martorii din bord la contact si dupa ce am rezolvat, nu mai indica nivelul de motorina. Sta aprins martorul de tank, nu si-a revenit nici dupa 10 litri de motorina... Sa se rezolve oare cu o stergere a erorilor?


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 6 Apr 2015, 00:35
Post #1255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




ciudat, nu trebuia sa ramana agatat, incearca intai sa stergi erorile.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 6 Apr 2015, 06:54
Post #1256


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Sau fa plinul cu motorul oprit.

This post has been edited by R19/16v: 6 Apr 2015, 06:54


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 6 Apr 2015, 07:14
Post #1257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Asta am facut de dimineață si s-a rezolvat cu plin. Probabil cand am pus contact cu bateria aproape goala s-a trezit ecu, a emis cererea de handshake. inainte sa primească citirea de pe rezistentele de tank a murit, așa ca probabil a memorat poziția de gol, neexistand tensiune care sa pice pe rezistente si sa dea citirea buna.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 6 Apr 2015, 11:26
Post #1258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




da, probabil astepta o modificare de nivel bordul, nu are nici o legatura ECU in povestea asta, bordul (tdb-ul) este independent, doar cu UCH-ul comunica direct si restul informatiilor le ia din CAN.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 6 Apr 2015, 12:20
Post #1259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




La cluster ma refeream, ecu ca termen generic de sine statator. Stiu ca engine management ecu nu e implicat in treaba asta.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 6 Apr 2015, 13:06
Post #1260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




am mai vazut o chestie asemanatoare (nu avea legatura cu bateria) , pe un megane 3 cu bordul digital , tocmai se aprinsese becul (parca la 6-7L e setat) si a bagat vreo 4L si nu s-a stins, deabia dupa ce a bagat apoi inca 10L s-a stins... probabil asa e setat si la tine din soft, la 10L e inca aprins se stinge cand simte nivel mai mare...


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 40 41 42 43 44 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 13:35
Dacia