Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 35 36 37 38 39 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans

roland
post 5 Jan 2015, 15:18
Post #1081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(ali3n_cop @ 5 Jan 2015, 14:35)
Nu e cam mica o baterie de 50-55 Ah pentru motorul diesel?
*



Asa m-am gandit si eu, e surprinzator de mica. Stiam la diesel-urile vechi ca aveau de 75.

Dar, sigur inginerii Renault s-au gandit si au considerat ca e ok, nu cred ca e o chestie de costuri.
Daca atat are nevoie motorul, nu merita sa pui mai mare.

Si chestia poate fi contrazisa doar cu argumente pe hartie, de ce ar avea nevoie masina de mai mult, in echiparea corespunzatoare. Asa ca nu ma hazardez sa spun ca e nevoie de mai mult.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 5 Jan 2015, 16:03
Post #1082


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




eu zic ca ii mica, si is de parere ca au pus exact fix cat ii nevoie.

360 zile pe an nu ai probleme...dar mai sunt zilele astea friguroase (putine la numar) cand nu ai neparat nevoie de mai multi Ah la pornire, ci de capacitatea bateriei de a mentine acea putere la -20 de grade, 3 zile de ex.

Bateria asta is sigur ca ma mai tine aprox. 1 iarna...dupa care. Pe Clio am pus de 75Ah (maxim cat incape) pe Golfu nevestei ii 85 sau 90Ah...deja veche de 4 ani, iar in aceleasi conditii ca si Renaultul nici macar nu a aratat un semn de oboseala. Aia sigur mai tine tot pe atata.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 5 Jan 2015, 16:28
Post #1083


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Da..probabil ca au montat o baterie la limita...o baterie care isi arata limitele atunci cand temperatura este foarte scazuta.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 5 Jan 2015, 20:00
Post #1084


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




La -20 grd porneste exact ca vara...hai terminati cu aberatiile,cuki abtine-te ca stiu ce inseamna 1.5 dci de 90Cp si nu suporta comparatie cu 1.6 dci la nici un capitol.

This post has been edited by 75AIM: 5 Jan 2015, 20:12


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 5 Jan 2015, 20:22
Post #1085


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(cuki46 @ 5 Jan 2015, 16:03)
eu zic ca ii mica, si is de parere ca au pus exact fix cat ii nevoie.


Deci e mica sau exact cat trebuie? Ca e contradictie de idei. Daca e fix cat trebuie atunci nu e mica...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 5 Jan 2015, 20:32
Post #1086


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




La 1.6 dci au bagat o baterie de 75Ah sau 77Ah,ma uit maine si va spun exact, si tot invarte mai greu pe ger puternic pe cand Varta 70AH pe Megane de 85Cp facea electromotorul polizor.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 5 Jan 2015, 21:36
Post #1087


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Pe 1.5 Dci 110cp si 1.6 Dci..s-ar potrivi atat ca cerinte cat si ca dimensiuni.. una de 77Ah si 780A EN.. Nu mai spun marca pentru a nu se considera reclama mascata.

Oricum, 50 sau 55Ah pe un diesel de 90 cp, este bataie de joc atunci cand vine gerul. De asemenea, are cu siguranta o durata de viata foarte scazuta.

This post has been edited by ali3n_cop: 5 Jan 2015, 21:37


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 6 Jan 2015, 00:42
Post #1088


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(75AIM @ 5 Jan 2015, 20:00)
La -20 grd porneste exact ca vara...hai terminati cu aberatiile,cuki  abtine-te ca stiu ce inseamna 1.5 dci de 90Cp si nu suporta comparatie cu 1.6 dci la nici un capitol.
*



Iti dau dreptate, sunt diferente, numa ca harbu meu porneste fara greturi la -20 iar al tau simte nevoie sa bage un pic se spaima in tine.
O fi compresia mai mare, dar faza care ti-a copt-o nu ii ok...si probabil ca si tu sti asta, mai ales ca nu vb de motoare diesel vechi de 25 de ani fara compresie si cu bujii de cacao.

6 Jan 2015, 00:48:
QUOTE(roland @ 5 Jan 2015, 20:22)
Deci e mica sau exact cat trebuie? Ca e contradictie de idei. Daca e fix cat trebuie atunci nu e mica...
*



Este ok daca o pornesti zilnic si daca faci un minim de km ca sa bagi ceva zama in baterie. Daca o ti mai multe zile oprita atunci sincer nu as fi 100% sigur ca ar mai avea bateria destula zama in ea.
Bineinteles ca ma refer la friguri gen -10 ziua si -20 noaptea...5-6-7 zile consecutiv, deci situatie putin probabila, dar totusi posibila

This post has been edited by cuki46: 6 Jan 2015, 00:48


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 6 Jan 2015, 09:11
Post #1089


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(ali3n_cop @ 5 Jan 2015, 21:36)
Pe 1.5 Dci 110cp si 1.6 Dci..s-ar potrivi atat ca cerinte cat si ca dimensiuni.. una de 77Ah si 780A EN.. Nu mai spun marca pentru a nu se considera reclama mascata.

Oricum, 50 sau 55Ah pe un diesel de 90 cp, este bataie de joc atunci cand vine gerul. De asemenea, are cu siguranta o durata de viata foarte scazuta.

Pe Leguma 2.0 dci 150CP am baterie din fabrica Varta branduita Renault de 70Ah cu curent de pornire 700A EN. Crezi ca e nevoie de mai mult pe un 1.5 sau 1.6?

Are relevanta puterea motorului daca blocul motor, dimensiunea cilindrilor si a pistoanelor este aceeasi? Ma gandesc ca baterie la pornire asta trebuie sa puna in miscare nu o putere.

Ca idee Loganul 1.5 dci EURO 4 68CP din 2007 a venit din fabrica cu o baterie de 68Ah (nu stiu curentul de pornire).

Si mie mi se par mici niste valori de 50 sau 55Ah care nu au mai mult de 550-560A EN, dar pana la 77Ah si 780A EN mai sunt niste valori intermediare care pot fi folosite cu succes.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 6 Jan 2015, 11:25
Post #1090


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Am scris ce s-ar potrivi perfect pe acele doua motorizari si pentru a nu avea palpitatii la -20 grade cand esti undeva in vacanta prin munti. Daca tu vrei sa iti montezi una de 55Ah sau esti impacat cu ideea ca ti-au montat una de 70Ah din fabrica, este partea a doua. Probabil ca merge si una de 44Ah dar in doua ierni, o arunci la gunoi. Releul cu bujiile..papa destul de mult la pornire iar o baterie la limita sau de capacitate mai mica.. va avea o durata de viata mult mai redusa. Tinand cont de linia de "reduceri costuri" pe care merge Renault, cu siguranta monteaza baterii la limita sau chiar putin subdimensionate. Cred ca sunt destui pe aici care au vazut mesajul "low battery" chiar din prima iarna.
Cu cat este mai frig afara..cu atat curentul la pornire tre' sa fie mai mare pentru a ajuta pornirea motorului si a intretine electronica pana intra alternatorul. La -20 grade, o baterie furnizeaza maxim 45% di capacitatea ei.

This post has been edited by ali3n_cop: 6 Jan 2015, 11:43


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 6 Jan 2015, 12:55
Post #1091


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Poate s-a inteles gresit dar eu nu am ramas in munti cu masina si chiar daca ramanea nu aveam palpitatii cat timp este in garantie masina inclusiv bateria pana in 2 ani ca doar e consumabila apoi a pornit la prima cheie dupa ce a invartit de vreo 2 ori doar ca mergea cam prost la inceput si mi-a dat mesaj in bord,am oprit-o repede si la a 2 a cheie a pornit frumos fara mesaj apoi daca am mers zilnic cu ea a pornit dupa ce a invartit odata tot la vreo- -20 grd,la C-ta unde e mai cald iarna nu am avut pb. asta niciodata.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 6 Jan 2015, 13:51
Post #1092


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu m-am referit la cazul tau...am dat un exemplu cand nu mi-as dori sa ma lase bateria, in special undeva pe la munte si la -20 grade.

This post has been edited by ali3n_cop: 6 Jan 2015, 13:52


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 6 Jan 2015, 18:30
Post #1093


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Rectific, e de 60AH bateria mea, originala renault/nissan scrie pe ea si merge fara stres, intra in anu 5 indata


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 6 Jan 2015, 20:03
Post #1094


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




low battery apare datorita faptului ca nu se face o incarcare completa a bateriei. se circula mult in oras pe distante scurte, porniri multe, consumatori porniti cu motorul oprit si atunci apare mesajul de low battery.


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 6 Jan 2015, 23:56
Post #1095


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




low battery, apare in mod uzual dupa ce motorul e oprit si e lasata muzica sau luminile vreo 10-15 min. E un fel de atentionare ca ar trebui sa n`o lasi asa inca jumatate de ora, nu ca bateria e goala.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 7 Jan 2015, 00:25
Post #1096


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




A scris vreunul ca "low battery" inseamna baterie goala?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 7 Jan 2015, 16:47
Post #1097


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




Va salut,

Vin si eu cu o problema. Prin Octombrie anul trecut ma hotarasc sa fac revizia la Fluens' (1.6mpi). Urma sa plec din tara si zic sa las masina OK sotiei. Ajung la revizie si imi zice ca desi nu am km, am anii si trebuie schimbata si distirbutia. Bine zic eu, sa fie si distributiea. Plec cu masina, m-am mai fatait o zi doua pin oras pe distante scurte apoi plec din tara pentru cateva saptamani.

De sarbatori plec acasa la parinti, drum de 250km si observ ca masina e mai zgomotoasa si se simte o vibratie subtila in tot..volan, pedale. Nu este foarte evident. De asemenea pare mai zgomotasa la viteze mari. De tras parca trage binisor iar consumul nu l-am urmarit. Dupa distirbutie a fost primul drum in afara si abia atunci mi s-a parut ceva in neregula.

Este oare posibil sa se fi gresit ceva cand au schimbat distirbutia? Ce altceva ar putea genera acele vibratii?

This post has been edited by smardale: 7 Jan 2015, 16:56


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 7 Jan 2015, 16:52
Post #1098


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.975
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Nu au pus-o la punct ?!


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia - B 112 ... 2007/2010/2014/2012/2019
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 7 Jan 2015, 16:59
Post #1099


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




QUOTE(mariusd4 @ 7 Jan 2015, 17:52)
Nu au pus-o la punct ?!
*



Pai nu stiu. Cam asta intreb de fapt. Cum se manifesta o masina nepusa la punct? Sau au sarit un dinte-doi?


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 7 Jan 2015, 17:35
Post #1100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




trebuia deja sa fi cu ea la Renault cu sau fara programare. Probabil nu ii la semne distributia.



--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 7 Jan 2015, 17:47
Post #1101


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Ba i-au pus-o la punct dar in acelasi timp..i-au distrus tamponul hidroelastic smile.gif


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 9 Jan 2015, 16:28
Post #1102


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




QUOTE(ali3n_cop @ 7 Jan 2015, 18:47)
Ba i-au pus-o la punct dar in acelasi timp..i-au distrus tamponul hidroelastic smile.gif
*



S-ar pute sa ai dreptate. Am fost pe acolo astazi si au zis ca motorul nu are nimic..ca "este perfect reglat". Aici m-au enervat putin, m-au cam luat de prost intr-un mode cam nepoliticos: dumneata stii ce-i acolo, ce-i ala (adica motorul)? Sunt explozii dom'le!" (sa mori tu! asta-i acolo?) + inca cateva ironii ieftine. Dar de', nu poti sa ai pretentii prea mari de la toti oamenii. Daca eram in Covasna as fi zis ca e discriminare fata de romani si apaream la Pro TV mare patriot..asa..in buricul Iasului am ramas doar cu gustul amar.

Revenind la subiect, motorul intr-adevar se aude normal si el in sine nu vibreaza mai mult decat altul "normal". Au facut insa referire la tamponul hidroelastic, care pe langa imbatranire, s-ar manifesta urat si la temepraturi joase. Uleiul dinauntru devine mai vascos. Tamponul de la cutia de viteze cica ar fi simplu, doar un cauciuc. Acum ce sa fac, astept vara sa vad daca isi revine tamponul asta "vascos la frig". Masina pare sa traga bine si consumul e chiar bun. Dar vibratiile tot acol sunt sad.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 9 Jan 2015, 16:40
Post #1103


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu isi mai revine pentru ca au avut baietii grija sa-l taseze cand l-au remontat dupa inlocuirea distributiei. Incearca sa bagi o lera in spatiul care tre sa existe intre partea de sus si de jos a tamponului. Daca nu iti intra nici cea mai subtire lama..tamponul acela e degeaba pe masina pentru ca nu mai preia vibratiile.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 10 Jan 2015, 11:38
Post #1104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Acu, sa ma plang si eu. Aparent e o problema la garnitura de sus a rezervorului, ceva din fabrica mi-au zis ei, si se mai prelinge carburant daca e plin rezervoru sau daca sunt gropi. Eh, eu chestia asta am descoperit-o cand era masina pe cric la revizie, ca pe jos nu era motorina pe nicaieri. S-a schimbat pe garantie dupa o zi de stat in service. Deci daca aveti masina pe cric odata, sa va uitati pe sub ea daca nu cumva aveti niste scurgeri de carburant.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 10 Jan 2015, 11:40
Post #1105


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




LA revizie au ridicat-o pe cric? Nu aveau elevator? De la inlocuirea garniturii..ai mai avut probleme?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 10 Jan 2015, 11:50
Post #1106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Pe elevator, nu`mi venea cuvantu. Au inlocuit-o odata, apoi a tinut o vreme si iar am observat, e a2a oara cand o schimb.

Si inca ceva, nu trageti de usi daca sunt inghetate ca o sa ramaneti cu masina descuiata pana incalziti usa. E un sistem ciudat acolo.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 10 Jan 2015, 12:02
Post #1107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Ce bine ca am uns cu glicerina chederele anul trecut...nu se lipesc de caroserie,nu ingheata-totul ok.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 10 Jan 2015, 12:07
Post #1108


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu aveti probleme cu chederele spate? La mine tre sa le ridic tot timpul pentru ca la doua zile..le gasesc cazute. In ideea in care masina sta mai mult in garaj iar in spate nu cred ca a mers vreodata cineva de cand am luat-o...

This post has been edited by ali3n_cop: 10 Jan 2015, 12:08


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 10 Jan 2015, 12:22
Post #1109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Nu, chederele rezista eroic. Fiecare masina e personalizata in felul ei, cu problemele ei.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csucska
post 11 Jan 2015, 20:24
Post #1110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 3 February 14




Eu am un fluence pe benzina, motor de 1,6. Cu frigurile acestea m-a lasat bateria, am la bord 130000km facuti in 3,5 ani.
Bateria originala a avut 60Ah si curent de pornire 600A. Eu am pus acuma baterie cu 75Ah si 740A


Ce parere aveti despre cat a tinut bateria originala?


--------------------
renault fluence 20011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 35 36 37 38 39 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 08:04
Dacia