Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
![]() ![]() ![]() |
Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
roland |
![]()
Post
#1081
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
cuki46 |
![]()
Post
#1082
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
eu zic ca ii mica, si is de parere ca au pus exact fix cat ii nevoie.
360 zile pe an nu ai probleme...dar mai sunt zilele astea friguroase (putine la numar) cand nu ai neparat nevoie de mai multi Ah la pornire, ci de capacitatea bateriei de a mentine acea putere la -20 de grade, 3 zile de ex. Bateria asta is sigur ca ma mai tine aprox. 1 iarna...dupa care. Pe Clio am pus de 75Ah (maxim cat incape) pe Golfu nevestei ii 85 sau 90Ah...deja veche de 4 ani, iar in aceleasi conditii ca si Renaultul nici macar nu a aratat un semn de oboseala. Aia sigur mai tine tot pe atata. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1083
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Da..probabil ca au montat o baterie la limita...o baterie care isi arata limitele atunci cand temperatura este foarte scazuta.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
75AIM |
![]()
Post
#1084
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
La -20 grd porneste exact ca vara...hai terminati cu aberatiile,cuki abtine-te ca stiu ce inseamna 1.5 dci de 90Cp si nu suporta comparatie cu 1.6 dci la nici un capitol.
This post has been edited by 75AIM: 5 Jan 2015, 20:12 |
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
roland |
![]()
Post
#1085
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(cuki46 @ 5 Jan 2015, 16:03) eu zic ca ii mica, si is de parere ca au pus exact fix cat ii nevoie. Deci e mica sau exact cat trebuie? Ca e contradictie de idei. Daca e fix cat trebuie atunci nu e mica... |
--------------------
.
.
.
|
|
75AIM |
![]()
Post
#1086
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
La 1.6 dci au bagat o baterie de 75Ah sau 77Ah,ma uit maine si va spun exact, si tot invarte mai greu pe ger puternic pe cand Varta 70AH pe Megane de 85Cp facea electromotorul polizor.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1087
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Pe 1.5 Dci 110cp si 1.6 Dci..s-ar potrivi atat ca cerinte cat si ca dimensiuni.. una de 77Ah si 780A EN.. Nu mai spun marca pentru a nu se considera reclama mascata.
Oricum, 50 sau 55Ah pe un diesel de 90 cp, este bataie de joc atunci cand vine gerul. De asemenea, are cu siguranta o durata de viata foarte scazuta. This post has been edited by ali3n_cop: 5 Jan 2015, 21:37 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#1088
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(75AIM @ 5 Jan 2015, 20:00) La -20 grd porneste exact ca vara...hai terminati cu aberatiile,cuki abtine-te ca stiu ce inseamna 1.5 dci de 90Cp si nu suporta comparatie cu 1.6 dci la nici un capitol. Iti dau dreptate, sunt diferente, numa ca harbu meu porneste fara greturi la -20 iar al tau simte nevoie sa bage un pic se spaima in tine. O fi compresia mai mare, dar faza care ti-a copt-o nu ii ok...si probabil ca si tu sti asta, mai ales ca nu vb de motoare diesel vechi de 25 de ani fara compresie si cu bujii de cacao. 6 Jan 2015, 00:48: QUOTE(roland @ 5 Jan 2015, 20:22) Deci e mica sau exact cat trebuie? Ca e contradictie de idei. Daca e fix cat trebuie atunci nu e mica... Este ok daca o pornesti zilnic si daca faci un minim de km ca sa bagi ceva zama in baterie. Daca o ti mai multe zile oprita atunci sincer nu as fi 100% sigur ca ar mai avea bateria destula zama in ea. Bineinteles ca ma refer la friguri gen -10 ziua si -20 noaptea...5-6-7 zile consecutiv, deci situatie putin probabila, dar totusi posibila This post has been edited by cuki46: 6 Jan 2015, 00:48 |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1089
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 5 Jan 2015, 21:36) Pe 1.5 Dci 110cp si 1.6 Dci..s-ar potrivi atat ca cerinte cat si ca dimensiuni.. una de 77Ah si 780A EN.. Nu mai spun marca pentru a nu se considera reclama mascata. Oricum, 50 sau 55Ah pe un diesel de 90 cp, este bataie de joc atunci cand vine gerul. De asemenea, are cu siguranta o durata de viata foarte scazuta. Pe Leguma 2.0 dci 150CP am baterie din fabrica Varta branduita Renault de 70Ah cu curent de pornire 700A EN. Crezi ca e nevoie de mai mult pe un 1.5 sau 1.6? Are relevanta puterea motorului daca blocul motor, dimensiunea cilindrilor si a pistoanelor este aceeasi? Ma gandesc ca baterie la pornire asta trebuie sa puna in miscare nu o putere. Ca idee Loganul 1.5 dci EURO 4 68CP din 2007 a venit din fabrica cu o baterie de 68Ah (nu stiu curentul de pornire). Si mie mi se par mici niste valori de 50 sau 55Ah care nu au mai mult de 550-560A EN, dar pana la 77Ah si 780A EN mai sunt niste valori intermediare care pot fi folosite cu succes. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1090
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Am scris ce s-ar potrivi perfect pe acele doua motorizari si pentru a nu avea palpitatii la -20 grade cand esti undeva in vacanta prin munti. Daca tu vrei sa iti montezi una de 55Ah sau esti impacat cu ideea ca ti-au montat una de 70Ah din fabrica, este partea a doua. Probabil ca merge si una de 44Ah dar in doua ierni, o arunci la gunoi. Releul cu bujiile..papa destul de mult la pornire iar o baterie la limita sau de capacitate mai mica.. va avea o durata de viata mult mai redusa. Tinand cont de linia de "reduceri costuri" pe care merge Renault, cu siguranta monteaza baterii la limita sau chiar putin subdimensionate. Cred ca sunt destui pe aici care au vazut mesajul "low battery" chiar din prima iarna.
Cu cat este mai frig afara..cu atat curentul la pornire tre' sa fie mai mare pentru a ajuta pornirea motorului si a intretine electronica pana intra alternatorul. La -20 grade, o baterie furnizeaza maxim 45% di capacitatea ei. This post has been edited by ali3n_cop: 6 Jan 2015, 11:43 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
75AIM |
![]()
Post
#1091
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Poate s-a inteles gresit dar eu nu am ramas in munti cu masina si chiar daca ramanea nu aveam palpitatii cat timp este in garantie masina inclusiv bateria pana in 2 ani ca doar e consumabila apoi a pornit la prima cheie dupa ce a invartit de vreo 2 ori doar ca mergea cam prost la inceput si mi-a dat mesaj in bord,am oprit-o repede si la a 2 a cheie a pornit frumos fara mesaj apoi daca am mers zilnic cu ea a pornit dupa ce a invartit odata tot la vreo- -20 grd,la C-ta unde e mai cald iarna nu am avut pb. asta niciodata.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1092
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Nu m-am referit la cazul tau...am dat un exemplu cand nu mi-as dori sa ma lase bateria, in special undeva pe la munte si la -20 grade.
This post has been edited by ali3n_cop: 6 Jan 2015, 13:52 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1093
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Rectific, e de 60AH bateria mea, originala renault/nissan scrie pe ea si merge fara stres, intra in anu 5 indata
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
adytym |
![]()
Post
#1094
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
low battery apare datorita faptului ca nu se face o incarcare completa a bateriei. se circula mult in oras pe distante scurte, porniri multe, consumatori porniti cu motorul oprit si atunci apare mesajul de low battery.
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1095
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
low battery, apare in mod uzual dupa ce motorul e oprit si e lasata muzica sau luminile vreo 10-15 min. E un fel de atentionare ca ar trebui sa n`o lasi asa inca jumatate de ora, nu ca bateria e goala.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1096
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
A scris vreunul ca "low battery" inseamna baterie goala?
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
smardale |
![]()
Post
#1097
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 10 April 09 ![]() |
Va salut,
Vin si eu cu o problema. Prin Octombrie anul trecut ma hotarasc sa fac revizia la Fluens' (1.6mpi). Urma sa plec din tara si zic sa las masina OK sotiei. Ajung la revizie si imi zice ca desi nu am km, am anii si trebuie schimbata si distirbutia. Bine zic eu, sa fie si distributiea. Plec cu masina, m-am mai fatait o zi doua pin oras pe distante scurte apoi plec din tara pentru cateva saptamani. De sarbatori plec acasa la parinti, drum de 250km si observ ca masina e mai zgomotoasa si se simte o vibratie subtila in tot..volan, pedale. Nu este foarte evident. De asemenea pare mai zgomotasa la viteze mari. De tras parca trage binisor iar consumul nu l-am urmarit. Dupa distirbutie a fost primul drum in afara si abia atunci mi s-a parut ceva in neregula. Este oare posibil sa se fi gresit ceva cand au schimbat distirbutia? Ce altceva ar putea genera acele vibratii? This post has been edited by smardale: 7 Jan 2015, 16:56 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Expression 1.6 16V 110CP
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#1098
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu au pus-o la punct ?!
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
- B 112 ...
2007/2010/2014/2012/2019 "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
smardale |
![]()
Post
#1099
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 10 April 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 Expression 1.6 16V 110CP
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#1100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
trebuia deja sa fi cu ea la Renault cu sau fara programare. Probabil nu ii la semne distributia.
|
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1101
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Ba i-au pus-o la punct dar in acelasi timp..i-au distrus tamponul hidroelastic
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
smardale |
![]()
Post
#1102
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 7 Jan 2015, 18:47) S-ar pute sa ai dreptate. Am fost pe acolo astazi si au zis ca motorul nu are nimic..ca "este perfect reglat". Aici m-au enervat putin, m-au cam luat de prost intr-un mode cam nepoliticos: dumneata stii ce-i acolo, ce-i ala (adica motorul)? Sunt explozii dom'le!" (sa mori tu! asta-i acolo?) + inca cateva ironii ieftine. Dar de', nu poti sa ai pretentii prea mari de la toti oamenii. Daca eram in Covasna as fi zis ca e discriminare fata de romani si apaream la Pro TV mare patriot..asa..in buricul Iasului am ramas doar cu gustul amar. Revenind la subiect, motorul intr-adevar se aude normal si el in sine nu vibreaza mai mult decat altul "normal". Au facut insa referire la tamponul hidroelastic, care pe langa imbatranire, s-ar manifesta urat si la temepraturi joase. Uleiul dinauntru devine mai vascos. Tamponul de la cutia de viteze cica ar fi simplu, doar un cauciuc. Acum ce sa fac, astept vara sa vad daca isi revine tamponul asta "vascos la frig". Masina pare sa traga bine si consumul e chiar bun. Dar vibratiile tot acol sunt ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Expression 1.6 16V 110CP
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1103
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Nu isi mai revine pentru ca au avut baietii grija sa-l taseze cand l-au remontat dupa inlocuirea distributiei. Incearca sa bagi o lera in spatiul care tre sa existe intre partea de sus si de jos a tamponului. Daca nu iti intra nici cea mai subtire lama..tamponul acela e degeaba pe masina pentru ca nu mai preia vibratiile.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Acu, sa ma plang si eu. Aparent e o problema la garnitura de sus a rezervorului, ceva din fabrica mi-au zis ei, si se mai prelinge carburant daca e plin rezervoru sau daca sunt gropi. Eh, eu chestia asta am descoperit-o cand era masina pe cric la revizie, ca pe jos nu era motorina pe nicaieri. S-a schimbat pe garantie dupa o zi de stat in service. Deci daca aveti masina pe cric odata, sa va uitati pe sub ea daca nu cumva aveti niste scurgeri de carburant.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1105
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
LA revizie au ridicat-o pe cric? Nu aveau elevator? De la inlocuirea garniturii..ai mai avut probleme?
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Pe elevator, nu`mi venea cuvantu. Au inlocuit-o odata, apoi a tinut o vreme si iar am observat, e a2a oara cand o schimb.
Si inca ceva, nu trageti de usi daca sunt inghetate ca o sa ramaneti cu masina descuiata pana incalziti usa. E un sistem ciudat acolo. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
75AIM |
![]()
Post
#1107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Ce bine ca am uns cu glicerina chederele anul trecut...nu se lipesc de caroserie,nu ingheata-totul ok.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1108
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Nu aveti probleme cu chederele spate? La mine tre sa le ridic tot timpul pentru ca la doua zile..le gasesc cazute. In ideea in care masina sta mai mult in garaj iar in spate nu cred ca a mers vreodata cineva de cand am luat-o...
This post has been edited by ali3n_cop: 10 Jan 2015, 12:08 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Nu, chederele rezista eroic. Fiecare masina e personalizata in felul ei, cu problemele ei.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
csucska |
![]()
Post
#1110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 February 14 ![]() |
Eu am un fluence pe benzina, motor de 1,6. Cu frigurile acestea m-a lasat bateria, am la bord 130000km facuti in 3,5 ani.
Bateria originala a avut 60Ah si curent de pornire 600A. Eu am pus acuma baterie cu 75Ah si 740A Ce parere aveti despre cat a tinut bateria originala? |
--------------------
renault
fluence
20011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 08:04 |