Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 34 35 36 37 38 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans

IDF
post 30 Dec 2014, 18:43
Post #1051


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




A venit iarna. Lichid de parbriz de iarna. Cheap one, auchan cu 7 lei 5 kile. Trag de maneta, nimic. E plin pana in buson, nu e inghetat, am bagat-o in garaj o zi intreaga, am lasat o aeroterma sa sufle pe partea din stanga a compartimentului motor vreo 3 ore, in continuare nimic. Motorasul de la stropine are vreo siguranta? Are sens sa ma apuc eu sa il caut sau pot rezolva pe garantie? Am asa o vaga presimtire ca or sa mi-o dea pe aia cu: "a inghetat, nu-i vina nimanui, platesti motorasul, nu intra pe garantie".

Mentionez ca nu face niciun bzz, nimic, kaput. Ma gandesc ca totusi, chiar de era inghetat, ar fi trebuit macar sa dea un semn de oboseala, macar sa traga curent. Ex. la macaralele geamurilor se aude ca functioneaza chiar daca sunt blocate..

This post has been edited by IDF: 30 Dec 2014, 18:51


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 30 Dec 2014, 21:44
Post #1052


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.975
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




QUOTE(mariusd4 @ 16 Dec 2010, 21:52)
De ieri nu mai spriteaza apa pe parbriz, banuiesc ca e motorasul ars, oare se schimba pe garantie ? Ieri l-am probat, erau inghetate duzele de spriteaza, nu l-am fortat, pana la urma s-au dezghetat si a mers ok, astazi am incercat din nou dar nici macar nu mai bazaie motorasul, parca si miroase a ars in zona lui. Apa in vas nu este inghetata, nici pe furtune, este lichid de iarna in care am pus suplimentar si 100 ml alcool metilic. A schimbat cineva pe garantie asa ceva ? Oare merge si unul de M2 ca parca nu m-as complica cu garantia, stie cineva cum se demonteaza ? Este posibil sa aibe siguranta, care sa fie arsa ? Stima

Azi am rezolvat, la service.
Cauza : Lichid de iarna, minus 25 grade, din Cora de 7 ron care a inghetat doar pe fundul vasului pana la motoras. Evident gheata nu este acoperita de garantie, topirea ei cu 2 sticle de apa calda de la chiuveta si montat demontat un surub de la carenajul rotii au costat 110 ron, evident tot meridian sud. In total am stat in service 3 ore jumatate, cu programare in prealabil pt ora 12, iar masina a stat 1 ora degeaba in hala de lucru, probabil pt a bifa 1h de manopera. Deci motorasul, la Fluence, M3 se poate scoate fara a demonta bara fata.
Concluzie : cei din service japcari ca deobicei, mai bine ca nu am avut nevoie de garantie pt ca asta implica: facut poze la piesa defecta, intocmit dosar, trimis in Franta la sediu pentru analiza  (nu inteleg de ce in Franta si nu la Bursa), asteptat cateva zile raspunsul lor, revenire iarasi la service cand ajungea piesa pe comanda, evident. ....dezamagitor..... Venise cineva cu o aeroterma defecta la M2 cu 230.000 km la bord si i-au cerut  pe mororul aerotermei 2000 Ron. Stima
*




--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia - B 112 ... 2007/2010/2014/2012/2019
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 31 Dec 2014, 00:10
Post #1053


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Asta inseamna sa nu ma duc la service. Multumesc mult pentru raspuns, maine dau jos carenaju' si sa vad ce-i pot face. Stima!


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr.nils
post 31 Dec 2014, 00:13
Post #1054


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 5 October 08
From: Bucuresti




Acum 3 saptamani am inchiriat un Fluence pt un drum de 1000 km...
Erau -4 grade afara si noapte, pe DN, nu functionau stropitorile. Jeg pe parbriz de nu vedeam nimic, opream din 5 in 5 km sa spal parbrizul cu Borsec.
Am crezut ca nu are lichid, cumparat de la benzinarie, umplut ochi (bineinteles lichid de iarna de -25 grade) nimic.
Am gasit (cu mare greutate) un ac la un baiat dintr-o benzinarie sa desfund duzele... turnat apa calda pe vas, furtune, duze... a mers cateva minute apoi iar pauza.
Nervi, telefoane la firma de inchiriere auto, Gigel imi zice: Dom'le e normal, io am un Haudi 2014 si la fel imi ingheata, ai rabdare sa se incalzeasca motoru' (facusem deja 200 km).
Iar draci, iar orbecait urmarind stopurile TIR-urilor, iar telefoane si amenintari la firma de inchiriere, ii durea la banana.
Am ajuns la destinatie (era MUSAI sa ajung, altfel ma intorceam, le returnam masina si nu plecam pana nu imi dadeau banii pana la ultimul leu inapoi).
Imi aduc aminte ca motorasul nici nu mai bazaia, am crezut ca l-am ars tot incercand, dar a zoua zi dupa ce masina a stat in parcare, culmea s-a dezghetat si a mers perfect. Cred ca pusesera berbecii lichid de vara sau unul foarte prost, a inghetat si s-a dezghetat lent cand s-a amestecat incet-incet cu cel pus de mine, de a mers a doua zi la intoarcere....
NU INCHIRIATI MASINI DE LA ATLAS CHOICE!!!


--------------------
Renault Megane 2.1 2005 Sedan 1.6 16V Pack Autentique
Renault Megane 2.1 2004 Bicorp 1.4 16V Confort Dynamique
Ford Focus Mk4 2021 1.0 EcoBoost Titanium
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 31 Dec 2014, 10:49
Post #1055


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Eu am mai zis-o, masinile sunt ok daca si piesa aia ce invarte colacul stie sa intretina o masina. Eu am folosit aseara stropitoarele la -12 grade, in mers. Deci pe parbriz probabil ca erau macar -20. Si mergeau, spre mirarea mea.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 1 Jan 2015, 12:17
Post #1056


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Ieri, la -16, functionau fara probleme stropitoarele.
Daca intretii masina corect nu sunt probleme. Nu cumparati toate prostiile ieftine din magazine.

This post has been edited by roland: 1 Jan 2015, 12:17


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 1 Jan 2015, 15:02
Post #1057


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Am pornit masina azi dimineata la 4 dupa ore bune de stat in ger la -20, chiar ma intrebam daca maraie ceva. No problem a mers la prima cheie. Ce am observat eu, la -25 in mers deja incalzirea face fite putin, nu reuseste sa mai incalzeasca tare, ci mai mult un aer asa de 21 de grade. Dar asta e deja situatie exceptionala la 80-100 la ora cand afara sunt asa temperaturi masina resimte -40 probabil.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viezure7
post 2 Jan 2015, 21:23
Post #1058


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 29 June 13
From: Bucuresti




Masina resimte tot -25, faza cu windchill-u' e valabila numai pentru fiinte vii (uameni, in cazu' nostru). smile.gif


--------------------
renault megane 2 sedan 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Jan 2015, 23:45
Post #1059


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




exista riscul sa intre in soc hipotermic rofl1.gif

This post has been edited by ali3n_cop: 2 Jan 2015, 23:56


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 3 Jan 2015, 13:46
Post #1060


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Daca imi spui tu mie ca intensificarea vantului pe ger nu afecteaza aparatura, de orice fel, eu zic sa mai citesti ca spui prostii. Si un exemplu pueril pt tine, daca ai 2 cani de ceai, fierbinti, in una una suflii si alta o lasi asa, care se raceste mai repede? Sau stai, ceaiul e si el viu? sleep.gif


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Jan 2015, 13:59
Post #1061


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Daca sufli cu o temperatura constanta in ceaiul acela, ceaiul acela se va raci mai repede decat cel in care nu sufli, atat tot..in nici un caz nu il vei raci mai jos de temperatura ambientala.Viezure se referea la faptul ca masina nu resimte temperatura asa cum o resimte omul, referindu-se la vant in mers. Pune un termometru electronic in botul masinii, asteapta sa-ti indice temperatura reala de afara si dupa aia..iesi cu masina la drum si ruleaza la ce viteza vrei tu..o sa vezi ca temperatura nu se va modifica cu mai mult de 1-2 grade pentru ca vantul acela are aceeasi temperatura ca si atunci cand masina sta pe loc..doar ca, corpul uman percepe total diferit aceste fenomene.

This post has been edited by ali3n_cop: 3 Jan 2015, 14:04


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viezure7
post 3 Jan 2015, 14:13
Post #1062


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 29 June 13
From: Bucuresti




@piper: daca ti-ai urma propriile sfaturi, ai da mai bine, inclusiv p-aicișa... wink.gif


--------------------
renault megane 2 sedan 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 3 Jan 2015, 14:13
Post #1063


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Ti-ai ales bine nick`ul alien, te reprezinta. Revenind, ma refeream metaforic ca masina resimte mai mult, ideea era ca vantul geros nu permite ca sistemul de incalzire sa-si faca treaba cum trebuie, practic nici motorul, nici rezistentele alea nu reusesc sa ajunga la temperatura optima. Deci atat masina cat si omul, nu se inteleg bine cu gerul si vantul. Greu tata, dar nici nu mai explic. Daca intelegeti ce vreau sa zic bine, daca nu, sanatate.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 3 Jan 2015, 14:37
Post #1064


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Studiaza legea lui Ohm (referitor la rezistente) si incearca sa mai deschizi din cand in cand o carte de fizica, chimie (referitor la actiunea vantului asupra unui corp inert)...inainte sa aberezi.
Metaforic sau nu, un corp metalic (ex: masina), nu are cum sa resimta alta temperatura decat cea existenta, fie pe loc sau in mers. Se poate incinge la actiunea directa a razelor soarelui sau se poate raci daca ploaia este mai rece decat temperatura aerului la sol..dar asta e cu totul altceva.
Ti-am scris mai sus, daca nu le ai cu fizica si chimia, ataseaza un simplu termometru electronic in botul masinii si asa iti raspunzi singur la enigmele care te macina.


Stima

This post has been edited by ali3n_cop: 3 Jan 2015, 14:39


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 3 Jan 2015, 16:11
Post #1065


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




E mai simplu de atat: termometrul exterior indica sub -30? Nu? Atunci acel termistor, nu resimtea sub -30. Asadar nici masina ca ansamblu nu pateste asta. Un curent de aer ce va strabate o suprafata va disipa caldura mult mai repede decat daca nu ar face-o, pana se va ajunge la temperatura ambientului. Pentru fiintele vii intradevar se poate determina acel "Windchill" in conformitate cu o ecuatie, dar nu are legatura cu radiatoare sau alte sisteme tehnice, inanimate.

Adevarul este ca masinii nu ii plac -25 de grade. Iar -25 de grade totusi poate este o temperatura prea joasa pentru ca circuitul de incalzire habitaclu sa functioneze corect. La -40 probabil ca nu ar mai porni masina fara preincalzire auxiliara (ex. block heaters, sunt dotari pentru masini din nord. Sau facut focu sub motor, vazut asta la o lada niva smile.gif) ).

This post has been edited by IDF: 3 Jan 2015, 16:20


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 3 Jan 2015, 17:43
Post #1066


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




3 zile nepornita in ger la -20 grd,Error engine failure pe bord la prima pornire unde a luat-o parca in 3 pistoane apoi am oprit-o si eroarea n-a mai aparut nici la urmatoarele porniri dimineata la -16 grd.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 3 Jan 2015, 17:47
Post #1067


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Eu spun ca in mers instalatia de caldura face fata mai greu la temperaturi sub -10,deoarece curentul de aer raceste caroseria.La fel si dezaburirea lunetei,sau daca masina are gheata pe ea.Pe loc imediat cade,insa in mers foarte greu.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 3 Jan 2015, 17:58
Post #1068


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




O sa renunț la ideea de expediție in Antarctica cu Fluence-ul.... sad.gif


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 4 Jan 2015, 10:04
Post #1069


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




QUOTE(75AIM @ 3 Jan 2015, 17:43)
3 zile nepornita in ger la -20 grd,Error engine failure pe bord la prima pornire  unde a luat-o parca in 3 pistoane apoi am oprit-o si eroarea n-a mai aparut  nici la urmatoarele porniri  dimineata la -16 grd.
*


Nu ar strica o verificare a bujiilor.
La temperatura aia motorina standard e la limita cu t de filtrabilitate.
Iata ce zic cei de la omv despre asta Image1.jpg ( Size: 54.25k ) Number of downloads: 242

sursa http://www.omv.ro/SecurityServlet/secure?c..._site=wps.vp.ro


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Jan 2015, 10:33
Post #1070


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Bujiile nu au nimic, sunt sigur de asta. Problema vine de la combustibil, probabil ca se facuse smantana din cauza gerului. Sticker-ele cu "motorina de iarna" "-25 grade" de la pompe, sunt simple baliverne de marketing. Poti lasa motorina afara peste noapte.. intr-o sticla..si o sa vezi rezultatul dimineata.

This post has been edited by ali3n_cop: 4 Jan 2015, 10:34


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 4 Jan 2015, 10:41
Post #1071


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Cei de la omv se lauda cu -33 grade pt max motion. Eu iau de la rompetrol si n-am avut probleme nici pe ger.

This post has been edited by Piper101: 4 Jan 2015, 10:42


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Jan 2015, 10:46
Post #1072


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Cu lauda lor m-am tepuit si eu saptamana trecuta. Imi dansa masina la pornirea la rece.. ca la carnavalul de la Rio.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 4 Jan 2015, 15:33
Post #1073


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Motorina aveam din cea ieftina de la rompetrol,la a 2 a pornire nu a mai facut fite,oricum motorul merge impecabil dar de cand cu gerul sub 5.3 consum afara nu iese.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 4 Jan 2015, 18:48
Post #1074


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




La a doua pornire poate a inceput sa-si faca simtita prezenta rezistenta din filtrul de motorina, sau motorul putin mai cald. Oricum, mie mi se par "normale" unele mici probleme iarna. Eu zic merci ca porneste si nu ma mai intereseaza ca se "balbaie" primele 10-15 secunde. Nici a mea nu mai scade la consum. De, e frig!


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 5 Jan 2015, 09:28
Post #1075


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




tot 3 zile...tot aprox -20 (noaptea) ziua era cam -15...prima cheie, start exact ca si vara. Nu am pus de 7 ori contactu si nu am astepta zeci de secunde ca sa se incalzeasca nush ce. Singura diferenta simtita de mine a fost puterea bateriei in prima fractiune de secunda cand a invartit motorul. Dar asta este de inteles avand in vedere ca bateria asta ii de 50 sau 55Ah, Turceasca si in cazul meu ii la a 3-a iarna.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 5 Jan 2015, 09:53
Post #1076


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Cam la fel si la mine.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 5 Jan 2015, 14:35
Post #1077


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu e cam mica o baterie de 50-55 Ah pentru motorul diesel?

This post has been edited by ali3n_cop: 5 Jan 2015, 14:35


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 5 Jan 2015, 14:45
Post #1078


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




E totusi un motor de 1.5. Si daca nu sunt foarte multi consumatori pe masina merge pornit si de 50-55Ah. Depinde mai mult curentul de pornire.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 5 Jan 2015, 14:52
Post #1079


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Bateria originala e de 47 Ah. Merge fara stres. Daca iti iei mai mare dai banii degeaba, ca ea oricum isi ia doar cat curent are nevoie. Ideea e sa nu pui mai mica.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 5 Jan 2015, 14:58
Post #1080


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




La benzinar am baterie OEM de 60 Ah cu 600A curent de pornire.


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 34 35 36 37 38 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 09:37
Dacia