Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
![]() ![]() ![]() |
Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
IDF |
![]()
Post
#1051
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|||
mariusd4 |
![]()
Post
#1052
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mariusd4 @ 16 Dec 2010, 21:52) De ieri nu mai spriteaza apa pe parbriz, banuiesc ca e motorasul ars, oare se schimba pe garantie ? Ieri l-am probat, erau inghetate duzele de spriteaza, nu l-am fortat, pana la urma s-au dezghetat si a mers ok, astazi am incercat din nou dar nici macar nu mai bazaie motorasul, parca si miroase a ars in zona lui. Apa in vas nu este inghetata, nici pe furtune, este lichid de iarna in care am pus suplimentar si 100 ml alcool metilic. A schimbat cineva pe garantie asa ceva ? Oare merge si unul de M2 ca parca nu m-as complica cu garantia, stie cineva cum se demonteaza ? Este posibil sa aibe siguranta, care sa fie arsa ? Stima Azi am rezolvat, la service. Cauza : Lichid de iarna, minus 25 grade, din Cora de 7 ron care a inghetat doar pe fundul vasului pana la motoras. Evident gheata nu este acoperita de garantie, topirea ei cu 2 sticle de apa calda de la chiuveta si montat demontat un surub de la carenajul rotii au costat 110 ron, evident tot meridian sud. In total am stat in service 3 ore jumatate, cu programare in prealabil pt ora 12, iar masina a stat 1 ora degeaba in hala de lucru, probabil pt a bifa 1h de manopera. Deci motorasul, la Fluence, M3 se poate scoate fara a demonta bara fata. Concluzie : cei din service japcari ca deobicei, mai bine ca nu am avut nevoie de garantie pt ca asta implica: facut poze la piesa defecta, intocmit dosar, trimis in Franta la sediu pentru analiza (nu inteleg de ce in Franta si nu la Bursa), asteptat cateva zile raspunsul lor, revenire iarasi la service cand ajungea piesa pe comanda, evident. ....dezamagitor..... Venise cineva cu o aeroterma defecta la M2 cu 230.000 km la bord si i-au cerut pe mororul aerotermei 2000 Ron. Stima |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
- B 112 ...
2007/2010/2014/2012/2019 "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
IDF |
![]()
Post
#1053
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Asta inseamna sa nu ma duc la service. Multumesc mult pentru raspuns, maine dau jos carenaju' si sa vad ce-i pot face. Stima!
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
dr.nils |
![]()
Post
#1054
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 5 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Acum 3 saptamani am inchiriat un Fluence pt un drum de 1000 km...
Erau -4 grade afara si noapte, pe DN, nu functionau stropitorile. Jeg pe parbriz de nu vedeam nimic, opream din 5 in 5 km sa spal parbrizul cu Borsec. Am crezut ca nu are lichid, cumparat de la benzinarie, umplut ochi (bineinteles lichid de iarna de -25 grade) nimic. Am gasit (cu mare greutate) un ac la un baiat dintr-o benzinarie sa desfund duzele... turnat apa calda pe vas, furtune, duze... a mers cateva minute apoi iar pauza. Nervi, telefoane la firma de inchiriere auto, Gigel imi zice: Dom'le e normal, io am un Haudi 2014 si la fel imi ingheata, ai rabdare sa se incalzeasca motoru' (facusem deja 200 km). Iar draci, iar orbecait urmarind stopurile TIR-urilor, iar telefoane si amenintari la firma de inchiriere, ii durea la banana. Am ajuns la destinatie (era MUSAI sa ajung, altfel ma intorceam, le returnam masina si nu plecam pana nu imi dadeau banii pana la ultimul leu inapoi). Imi aduc aminte ca motorasul nici nu mai bazaia, am crezut ca l-am ars tot incercand, dar a zoua zi dupa ce masina a stat in parcare, culmea s-a dezghetat si a mers perfect. Cred ca pusesera berbecii lichid de vara sau unul foarte prost, a inghetat si s-a dezghetat lent cand s-a amestecat incet-incet cu cel pus de mine, de a mers a doua zi la intoarcere.... NU INCHIRIATI MASINI DE LA ATLAS CHOICE!!! |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005 Sedan 1.6 16V Pack Autentique Renault Megane 2.1 2004 Bicorp 1.4 16V Confort Dynamique
Ford Focus Mk4 2021 1.0 EcoBoost Titanium |
|
Piper101 |
![]()
Post
#1055
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Eu am mai zis-o, masinile sunt ok daca si piesa aia ce invarte colacul stie sa intretina o masina. Eu am folosit aseara stropitoarele la -12 grade, in mers. Deci pe parbriz probabil ca erau macar -20. Si mergeau, spre mirarea mea.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
roland |
![]()
Post
#1056
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ieri, la -16, functionau fara probleme stropitoarele.
Daca intretii masina corect nu sunt probleme. Nu cumparati toate prostiile ieftine din magazine. This post has been edited by roland: 1 Jan 2015, 12:17 |
--------------------
.
.
.
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1057
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Am pornit masina azi dimineata la 4 dupa ore bune de stat in ger la -20, chiar ma intrebam daca maraie ceva. No problem a mers la prima cheie. Ce am observat eu, la -25 in mers deja incalzirea face fite putin, nu reuseste sa mai incalzeasca tare, ci mai mult un aer asa de 21 de grade. Dar asta e deja situatie exceptionala la 80-100 la ora cand afara sunt asa temperaturi masina resimte -40 probabil.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
viezure7 |
![]()
Post
#1058
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 June 13 From: Bucuresti ![]() |
Masina resimte tot -25, faza cu windchill-u' e valabila numai pentru fiinte vii (uameni, in cazu' nostru).
![]() |
--------------------
renault
megane 2 sedan 1.6 16v
2006
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1059
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
exista riscul sa intre in soc hipotermic
![]() This post has been edited by ali3n_cop: 2 Jan 2015, 23:56 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1060
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Daca imi spui tu mie ca intensificarea vantului pe ger nu afecteaza aparatura, de orice fel, eu zic sa mai citesti ca spui prostii. Si un exemplu pueril pt tine, daca ai 2 cani de ceai, fierbinti, in una una suflii si alta o lasi asa, care se raceste mai repede? Sau stai, ceaiul e si el viu?
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1061
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Daca sufli cu o temperatura constanta in ceaiul acela, ceaiul acela se va raci mai repede decat cel in care nu sufli, atat tot..in nici un caz nu il vei raci mai jos de temperatura ambientala.Viezure se referea la faptul ca masina nu resimte temperatura asa cum o resimte omul, referindu-se la vant in mers. Pune un termometru electronic in botul masinii, asteapta sa-ti indice temperatura reala de afara si dupa aia..iesi cu masina la drum si ruleaza la ce viteza vrei tu..o sa vezi ca temperatura nu se va modifica cu mai mult de 1-2 grade pentru ca vantul acela are aceeasi temperatura ca si atunci cand masina sta pe loc..doar ca, corpul uman percepe total diferit aceste fenomene.
This post has been edited by ali3n_cop: 3 Jan 2015, 14:04 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
viezure7 |
![]()
Post
#1062
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 June 13 From: Bucuresti ![]() |
@piper: daca ti-ai urma propriile sfaturi, ai da mai bine, inclusiv p-aicișa...
![]() |
--------------------
renault
megane 2 sedan 1.6 16v
2006
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1063
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Ti-ai ales bine nick`ul alien, te reprezinta. Revenind, ma refeream metaforic ca masina resimte mai mult, ideea era ca vantul geros nu permite ca sistemul de incalzire sa-si faca treaba cum trebuie, practic nici motorul, nici rezistentele alea nu reusesc sa ajunga la temperatura optima. Deci atat masina cat si omul, nu se inteleg bine cu gerul si vantul. Greu tata, dar nici nu mai explic. Daca intelegeti ce vreau sa zic bine, daca nu, sanatate.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1064
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Studiaza legea lui Ohm (referitor la rezistente) si incearca sa mai deschizi din cand in cand o carte de fizica, chimie (referitor la actiunea vantului asupra unui corp inert)...inainte sa aberezi.
Metaforic sau nu, un corp metalic (ex: masina), nu are cum sa resimta alta temperatura decat cea existenta, fie pe loc sau in mers. Se poate incinge la actiunea directa a razelor soarelui sau se poate raci daca ploaia este mai rece decat temperatura aerului la sol..dar asta e cu totul altceva. Ti-am scris mai sus, daca nu le ai cu fizica si chimia, ataseaza un simplu termometru electronic in botul masinii si asa iti raspunzi singur la enigmele care te macina. Stima This post has been edited by ali3n_cop: 3 Jan 2015, 14:39 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
IDF |
![]()
Post
#1065
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
E mai simplu de atat: termometrul exterior indica sub -30? Nu? Atunci acel termistor, nu resimtea sub -30. Asadar nici masina ca ansamblu nu pateste asta. Un curent de aer ce va strabate o suprafata va disipa caldura mult mai repede decat daca nu ar face-o, pana se va ajunge la temperatura ambientului. Pentru fiintele vii intradevar se poate determina acel "Windchill" in conformitate cu o ecuatie, dar nu are legatura cu radiatoare sau alte sisteme tehnice, inanimate.
Adevarul este ca masinii nu ii plac -25 de grade. Iar -25 de grade totusi poate este o temperatura prea joasa pentru ca circuitul de incalzire habitaclu sa functioneze corect. La -40 probabil ca nu ar mai porni masina fara preincalzire auxiliara (ex. block heaters, sunt dotari pentru masini din nord. Sau facut focu sub motor, vazut asta la o lada niva ![]() This post has been edited by IDF: 3 Jan 2015, 16:20 |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
75AIM |
![]()
Post
#1066
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
3 zile nepornita in ger la -20 grd,Error engine failure pe bord la prima pornire unde a luat-o parca in 3 pistoane apoi am oprit-o si eroarea n-a mai aparut nici la urmatoarele porniri dimineata la -16 grd.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#1067
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Eu spun ca in mers instalatia de caldura face fata mai greu la temperaturi sub -10,deoarece curentul de aer raceste caroseria.La fel si dezaburirea lunetei,sau daca masina are gheata pe ea.Pe loc imediat cade,insa in mers foarte greu.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
IDF |
![]()
Post
#1068
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
O sa renunț la ideea de expediție in Antarctica cu Fluence-ul....
![]() |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#1069
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
QUOTE(75AIM @ 3 Jan 2015, 17:43) 3 zile nepornita in ger la -20 grd,Error engine failure pe bord la prima pornire unde a luat-o parca in 3 pistoane apoi am oprit-o si eroarea n-a mai aparut nici la urmatoarele porniri dimineata la -16 grd. Nu ar strica o verificare a bujiilor. La temperatura aia motorina standard e la limita cu t de filtrabilitate. Iata ce zic cei de la omv despre asta Image1.jpg ( Size: 54.25k ) Number of downloads: 242 sursa http://www.omv.ro/SecurityServlet/secure?c..._site=wps.vp.ro |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1070
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Bujiile nu au nimic, sunt sigur de asta. Problema vine de la combustibil, probabil ca se facuse smantana din cauza gerului. Sticker-ele cu "motorina de iarna" "-25 grade" de la pompe, sunt simple baliverne de marketing. Poti lasa motorina afara peste noapte.. intr-o sticla..si o sa vezi rezultatul dimineata.
This post has been edited by ali3n_cop: 4 Jan 2015, 10:34 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1071
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Cei de la omv se lauda cu -33 grade pt max motion. Eu iau de la rompetrol si n-am avut probleme nici pe ger.
This post has been edited by Piper101: 4 Jan 2015, 10:42 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1072
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Cu lauda lor m-am tepuit si eu saptamana trecuta. Imi dansa masina la pornirea la rece.. ca la carnavalul de la Rio.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
75AIM |
![]()
Post
#1073
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Motorina aveam din cea ieftina de la rompetrol,la a 2 a pornire nu a mai facut fite,oricum motorul merge impecabil dar de cand cu gerul sub 5.3 consum afara nu iese.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#1074
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
La a doua pornire poate a inceput sa-si faca simtita prezenta rezistenta din filtrul de motorina, sau motorul putin mai cald. Oricum, mie mi se par "normale" unele mici probleme iarna. Eu zic merci ca porneste si nu ma mai intereseaza ca se "balbaie" primele 10-15 secunde. Nici a mea nu mai scade la consum. De, e frig!
|
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#1075
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
tot 3 zile...tot aprox -20 (noaptea) ziua era cam -15...prima cheie, start exact ca si vara. Nu am pus de 7 ori contactu si nu am astepta zeci de secunde ca sa se incalzeasca nush ce. Singura diferenta simtita de mine a fost puterea bateriei in prima fractiune de secunda cand a invartit motorul. Dar asta este de inteles avand in vedere ca bateria asta ii de 50 sau 55Ah, Turceasca si in cazul meu ii la a 3-a iarna.
|
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
roland |
![]()
Post
#1076
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cam la fel si la mine.
|
--------------------
.
.
.
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#1077
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Nu e cam mica o baterie de 50-55 Ah pentru motorul diesel?
This post has been edited by ali3n_cop: 5 Jan 2015, 14:35 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1078
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
E totusi un motor de 1.5. Si daca nu sunt foarte multi consumatori pe masina merge pornit si de 50-55Ah. Depinde mai mult curentul de pornire.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#1079
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Bateria originala e de 47 Ah. Merge fara stres. Daca iti iei mai mare dai banii degeaba, ca ea oricum isi ia doar cat curent are nevoie. Ideea e sa nu pui mai mica.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#1080
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
La benzinar am baterie OEM de 60 Ah cu 600A curent de pornire.
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 09:37 |