Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

reno 5 ALPINE TURBO, renault 5 1.4 alpine turbo 1982

cumtecaut_eu
post 9 May 2010, 14:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




17012010_001_.jpg ( Size: 175.88k ) Number of downloads: 3210
17012010_002_.jpg ( Size: 169.64k ) Number of downloads: 3468
SALUTARE tuturor.
sa ma prezint ,ca asa e frumos.ma numesc iulian si de ceva timp(cca 4 luni)am intrat in posesia unui RENAULT 5 ALPINE TURBO din 1982.unii zic de toata frumusetea.
masina a avut doar 2 proprietari in tara.masina la origine a avut culoarea albastra(albastru alpin,culoarea originala),dar vechiul proprietar a avut proasta idee sa schilodeasca masina cu culoarea negru mat.PACAT sad.gif zic eu.
are absolut toate elementele originale mai putin bara de fata care cred eu,in urma unui accident a fost modificata(a se obseva priza de aer din bara).
motorul de 1.4 alpine turbo de 108 cai cu turbina T3 trage destul de bine pt varsta lui.nu cred ca traiesc toti caii,dar cu timpul voi incerca sa-i reanimez.
s-a lucrat putin si la tablarie pt ca era recomandat(masina a stat destul de mult timp).
mentionez ca NU DORESC SA ADUC NICI O MODIFICARE LA MASINA eventual un intercooler(m-i s-a recomandat).
am sa incerc sa pastrez toate particularitatile acestei BIJUTERII.
cunoscatorii sau posesorii acestei marci rog sa posteze sfaturi sau orice altceva ce imi va fii util pe viitor in intretinerea "domnisoarei radmasa.gif )".
pt inceput am sa postez cateva poze cu masina
primele poze sunt din momentul achizitiei si cele de la sfarsit sunt dupa tinichigerie si vopsitorie.
in momentul cand am facut pozele cu masina revopsita jantele nu sunt inca revopsite si bara spate nemontata.
bara fata nu are nici o reusita ,asadar am hotarat sa o schimb cu una ok originala.
pe aceasta cale rog pe cei ce au o bara fata de reno 5 alpine sau alpine turbo(sunt identice)sa ma anunte pt a o cumpara .


9 May 2010, 15:33:
170120101.jpg ( Size: 210.52k ) Number of downloads: 3852
17012010_003_.jpg ( Size: 151.4k ) Number of downloads: 3710
17012010_009_.jpg ( Size: 172.07k ) Number of downloads: 3465
17012010.jpg ( Size: 147.56k ) Number of downloads: 1278
17012010_006_.jpg ( Size: 185.27k ) Number of downloads: 1037
17012010_008_.jpg ( Size: 147.63k ) Number of downloads: 854
si alte poze

9 May 2010, 15:36:
DSC01453.JPG ( Size: 882.89k ) Number of downloads: 826
DSC01632.JPG ( Size: 867k ) Number of downloads: 936
DSC01633.JPG ( Size: 837.94k ) Number of downloads: 1094
DSC01634.JPG ( Size: 825.37k ) Number of downloads: 1066
DSC01639.JPG ( Size: 791.33k ) Number of downloads: 1103
DSC01642.JPG ( Size: 749.65k ) Number of downloads: 1191


This post has been edited by cumtecaut_eu: 9 May 2010, 14:36


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 9 May 2010, 15:47
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Foarte frumos! Succes in procesul de restaurare!
PS: De ce n-ai vopsit-o albastru?

This post has been edited by St: 9 May 2010, 15:48


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 May 2010, 15:48
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ce Opel e ala din curte? Olympia Rekord rolleyes.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 9 May 2010, 16:04
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




QUOTE(St @ 9 May 2010, 16:47)
Foarte frumos! Succes in procesul de restaurare!
PS: De ce n-ai vopsit-o albastru?
*


ms ms.avea in acte trecuta culoarea neagra deja .
stiu, taxa de schimbare a culorii e doar de 80 de lei plus taxa talon.
sincer mi-am dorit sa am demult o masina neagra.
nu e urata nici neagra dar parca as fii vrut sa aiba acea culoare originala.
argon.este opel kapitan(masina fostului proprietar de la care am cumparat eu reno 5)


9 May 2010, 17:32:
uitasem:ma zbat sa comand acele stichere de origini cu inscriptia A5 care e specifica acestei masinute.
si Doamne ce potential are masina.ma uimeste si acum viteza de reactie acestei antichitati si viteza cu care ruleaza(in talon la rubrica viteza maxima constructiva este trecuta viteza de 185km/h).nu stiu daca se poate atinge aceasta viteza cu masina pt ca nu am sincer tupeul inca sa o testez la capacitatile maxime.
inca un aspect important.am schimbat toate elementele de directie frana si bucsi(mai putin cele de la puntea de pe spate(nu au uzura dar nu am gasit un mecanic sa aiba tupeul sa l-e schimbe,am inteles din cauza dificultatii).
piesele schimbate de mine le-am gasit destul de greu din cauza vechimii masinii.
nu stiu ce ulei sa bag in motor.unii recomanda uleiul MOTUL v800 (sper sa nu ma insel,spuneau niste francezi pe cateva site-uri dedicate acestei marci).
dar revin,senzatie la volan cum am la aceasta masina ,nu am avut in nici o masina condusa de mine pana acum.
o problema ar fii zic eu si achizitia cauciucurilor specificata in carte si talon adica 175/60/13.
in magazinele de specialitate se uita la mine ca la felul 4 cand intreb de aceasta dimensiune,iar unii m-au speriat cu preturi destul de mari (zic eu)si nu pt niste marci consacrate gen YOKOHAMA sau TOYO.UN PRET DE 250 RON per bucata pt o marca banala m-i se pare mult .second hand nu am gasit inca.
si cum mai rad de mine soferii de masini puternice, pe strada cand m-a vad la volanul acestei buburuze si cum l-i se sterge zambetul cand schimb viteza dintr-o treapta superioara intr-una inferioara si accelerez brusc. radmasa.gif
am observat ca ii place doar benzina +100 carerra.la o benzina mai slaba din punct de vedere a cifrei octanice are tendinta de a ma pune in nas.
am comandat si un set de bujii NGK iridium.trebuiesc montate si atunci as vrea sa vad daca se simte ceva diferenta.unii zic ca da.


This post has been edited by cumtecaut_eu: 9 May 2010, 16:32


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 9 May 2010, 17:15
Post #5


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




la anvelope poti sa pui ceva echivalent... daca nu gasesti dimensiunea ta, s-ar putea iesi mai ieftin...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 9 May 2010, 17:44
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




m-am gandit si la varianta aceasta dar nu stiu care este echivalentul la dimensiunea mea,si care ar fii procedura cand voi merge la identificare la R.A.R. oare nu vor comenta ca ma prezint cu o alta dimensiune de cauciucuri la ei,precizand faptul ca verificarea tehnica la masina este valabila pana in 2012.


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 9 May 2010, 17:57
Post #7


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




echivalentul il poti calcula pe net. exista calculator pentru asa ceva, de exemplu aici

intr-adevar legal nu este, daca noua dimensiune nu este trecuta in talon sau cartea masinii, dar...

la itp nu prea ai probleme, doar daca te opreste arr-ul sau garcea si remarca modificarea...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 9 May 2010, 19:15
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




sper sa gasesc totusi un set de anvelope cu dimensiunea trecuta in carte la un pret acesibil.


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 9 May 2010, 21:33
Post #9


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Incearca sa cauti pe toate site-urile de vanzari anvelope. De exemplu:
http://www.tireshop.ro/?action=_gumi_lista...R=13&g_szezon=N


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 9 May 2010, 21:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




seamana foarte tare cu un 5 de prin sibiu, daca nu e chiar ala. faina bestiuta


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 9 May 2010, 22:28
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




masina am cumparat-o din timisoara(inca mai are numere de tim dupa cum se vede)in sibiu stiu un reno 5 alpine aspirat a lui FLAVIU.masina respectiva este impecabila,o stiu si eu.


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 May 2010, 11:51
Post #12


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu te lua dupa toti specialistii. NU are ce cauta intercooler pe Alpine T, asta daca mai vrei sa functioneze motorul.

Pneuri de dimensiunea pe care o cauti tu am gasit 19 modele, aici.


This post has been edited by Muttley: 10 May 2010, 16:57


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 May 2010, 12:01
Post #13


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Asa ma gandeam si eu, cu carburator aspirat nu ai cum sa pui si intercooler. Ma bucur sa aud ca vrei sa o pastezi originala si nu sa-i pui motorul pe vreun cazan de Dacie.
Uleiul recomandat de frantuji e Motul 300v, si e cam ce e mai bun in domeniu, insa e crunt de scump (cam 60 de lei litrul). Oricum are nevoie de ceva sintetic si schimbat des (turbina de benzinar poate fi un loc foarte neplacut pentru ulei).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 10 May 2010, 12:11
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




QUOTE(einstein1984 @ 10 May 2010, 13:01)
Asa ma gandeam si eu, cu carburator aspirat nu ai cum sa pui si intercooler. Ma bucur sa aud ca vrei sa o pastezi originala si nu sa-i pui motorul pe vreun cazan de Dacie.
  Uleiul recomandat de frantuji e Motul 300v, si e cam ce e mai bun in domeniu, insa e crunt de scump (cam 60 de lei litrul). Oricum are nevoie de ceva sintetic si schimbat des (turbina de benzinar poate fi un loc foarte neplacut pentru ulei).
*


einstein:merci pt aprecieri.
legat de ulei nu stiam exact tipul.60 de lei litrul nu este o avere.
cat de des se schimba uleiul la acest tip de motor?
intelesesem ca undeva la 5000 de km ar fii indicat.

10 May 2010, 13:15:
Autocollants_20Alpine_20R5_jpg1_.jpg ( Size: 72.52k ) Number of downloads: 1131
am dat un car de bani pe stykerele originale de reno 5 AT.ajung acasa la 74 de euro.pffffffffffff,scumpa pasiunera asta cateodata.dar sper sa iasa ceva frumos

This post has been edited by cumtecaut_eu: 10 May 2010, 12:15


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 May 2010, 17:04
Post #15


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(cumtecaut_eu)
merci mult MUTTLEY.am gasit ceva cauciucuri pe site-ul indicat de tine.
voi face un efort financiar si voi cumpara 4 buc de TOYO.
poti te rog sa imi explici mai pe larg fenomenul cu interculerul de pe motorul meu?
de ce DA si de ce NU?
stiu,prima replica a oricarui cunoscator ar fii fost:daca ar fii posibil intercooler ar fii montat cei de la renault in fabrica in momentul constructiei acestui motor.
astept de la tine (fiind vechi in domeniu si cunoscator)cateva argumente.
si merci inca o data pt site-ul cu cauciucuri

In primul rand, pentru a cita un post anterior apasa pe "Quote", nu pe "Edit" tongue.gif

Fenomenu' cu "intercularul" e simplu...

Alpine are carburator "supt", adica urmatoarea configuratie:
carburator____suflanta____motor.

Alte motoare au carburatorul "suflat", adica:
suflanta____intercular_____carburator_motor.

Din cele de mai sus reiese ca daca ar fi sa pui intercooler pe AT, ai obtine:
carburator____suflanta____intercular_____motor.
DAR... daca amestecul ce iese din suflanta, adica aer+benzina trece prin intercooler, se va raci, iar benzina va condensa, iar benzina ce va mai ajunge in motor va fi sub forma de stropi mari, un amestec neomogen, adica un dezastru.
Deci lasa motorul ca-n fabrica.

PS: cat a costat masina? Aici exista 2 variante - o avere sau pomana. Sunt curios cum ai nimerit tu smile.gif

This post has been edited by Muttley: 10 May 2010, 17:12


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 10 May 2010, 19:01
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




nu e nici un secret pretul masinii.undeva la 750 eu pana acasa.platforma de la timisoara pana acasa ma costat 100eu.


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 May 2010, 19:08
Post #17


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Deci pomana smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 10 May 2010, 22:27
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




la cati bani am bagat si voi mai baga de acum inainte vom vedea cat de pomana o sa iasa.
de cumparat unul in stare relativ acceptabila de dincolo nu se punea problema deoarece sunt exagerat de scumpe,din ce in ce mai rare si nu mai avea nici un farmec daca nu o reconditionam eu.


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius21
post 13 May 2010, 15:20
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 23 September 05




Tot timpul mi-a placut Renault 5. Am avut un vecin de bloc cu unul rosu acum mai multi ani. Cine are timp pentru a tine in stare buna o masina clasica este de admirat ( nu-i suport pe cei care cumpara o masina clasica pentru ca apoi s-o distruga pentru a arata cat sunt de smecheri).
La fel de interesanta este motorizarea turbo.

Sa o stapanesti sanatos cat mai multi ani fara incidente.


--------------------
Skoda/Renault Octavia 3/Captur 2016 1.6TDI Style/2016 0.9Tce Life - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 13 May 2010, 15:35
Post #20


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Cand te uiti la ea nu prea iti vine sa crezi ca e asa de nervoasa. Tin minte ca prin anii '80 facusem rost de un pliant cu masinuta, era fantastic la vremea aia.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 13 May 2010, 22:46
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




rugamintea mea la cei care citesc si posteaza la acest topic si stiti cumva vre-un reno 5 alpine sau alpine turbo inmatriculat sau neanmatriculat in romania si cunoasteti proprietarul ,va rog sa imi spuneti.


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 May 2010, 10:36
Post #22


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am vazut destul de des unul rosu p-undeva-n Crangasi, pe o straduta dupa un PetromV. Mai multe nu stiu sa spun.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 14 May 2010, 12:05
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




muttley am o intrebare la tine:poti sa imi spui ce ulei sa aleg pt motorul meu?CastrolGTX3 10W40 sau Motul 300v 15W50.MERCI


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 May 2010, 21:36
Post #24


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Habar n-am. De ce nu cauti pe net?

LE: http://www.forum-auto.com/pole-technique/s...sujet493858.htm

This post has been edited by Muttley: 15 May 2010, 00:13


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 14 May 2010, 21:48
Post #25


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Cunosc eu pe cineva cu un R5 Turbo in Pitesti, inmatriculat pe Bulgaria, da' cred ca l-a dat intre timp, si destul de ieftin, vreo 500 de euro. Era cam omorata masina totusi...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 14 May 2010, 21:59
Post #26


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Felicitări pt. achiziție și inițiativă!


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 May 2010, 22:05
Post #27


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Merced, nu confunda:
- R5 Alpine Turbo: motor longitudinal in SPATELE puntii fata, chiulasa cu camere de ardere emisferice, cu carburator in amontele turbinei...
cu
- R5 GT Turbo: motor transversal, chiulasa cu camere tip pana (extrem de asemanator motorul cu cel de Dacie), caroserie diferita (mai noua), etc.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 14 May 2010, 22:12
Post #28


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




N-am zis Alpine Turbo, stiu ca era d-ala cu turbina. Gt, cum zici tu. Oricum simpatic fuge si masina aia.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kossak
post 14 May 2010, 22:45
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 752
Joined: 27 May 08
From: Cluj-Napoca




Draguta masina. Tin minte ca acu' vreo 10 ani vedeam destul de multe R5-uri prin Satu Mare si mereu ma uitam dupa ele. Mi se parea foarte funny bordul. smile.gif
Sunt curios, cam cat consuma motorul asta pe asa o masinuta?

Spor la treaba in continuare.


--------------------
Honda Civic 1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 19 May 2010, 13:57
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




QUOTE(kossak @ 14 May 2010, 23:45)
Draguta masina. Tin minte ca acu' vreo 10 ani vedeam destul de multe R5-uri prin Satu Mare si mereu ma uitam dupa ele. Mi se parea foarte funny bordul. smile.gif
Sunt curios, cam cat consuma motorul asta pe asa o masinuta?

Spor la treaba in continuare.
*


consumul REAL al acestei masinute e undeva la 13l/100km in oras si in afara mers calm cu o vit medie de 90km/h 9l.
nu am testat sa vad un consum la viteze si turatii excesive,dar ma gandesc ca este considerabil.
in final m-am decis sa aleg uleiul MOTUL.sper sa fie o alegere buna.
am observat ca la relantiu de ceva timp in coace are usoare oscilatii de turatie(50-100 de turatii urca si coboara)
nu stiu care ar fii cauza.mentionez faptul ca masina are bujii bosh(cele vechi cu ,care am achizitionat masina),si bobina de pe aprinderea electronica(RENIX RE009)nu este cea originala,cred una de dacie.
curios faptul ca in ture mari,nu intrerupe.
daca credeti careva ca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi,va rog...
la majoritatea mecanicilor din service-urile auto am o reticienta in a apela la ei.
cand l-e spuneam de tipul de motorizare se scarpinau in ceafa si dadeau din umeri.
nu as vrea sa risc sa o duc la ceva ''mecanic'' si sa aduc masina pe platforma.


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 07:46
Dacia