Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

reno 5 ALPINE TURBO, renault 5 1.4 alpine turbo 1982

Muttley
post 14 Dec 2010, 20:34
Post #91


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




De unde ai recuperat si tu poza, adica de aici.

M-asteptam sa ti se fi barbierit canelurile de pe pinionul delcoului.

La pagina 71 a acestui manual gasesti si cotele jocurilor admise intre rotor si stator.

This post has been edited by Muttley: 14 Dec 2010, 20:45


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Byk
post 14 Dec 2010, 22:04
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 July 05




Da, cred ca acesta este manualul de unde am luat si eu cotele, dar nu mai stiam pe unde este salvat.
Nu stiu de ce, dar nu iti pot trimite PM, as fi vrut sa te intreb mai multe detalii in legatura cu Mecaparts, fara sa stric topicul omului.
In principiu ma interesa daca ai facut comanda folosind optiunea de pe site-ul lor, sau ai luat mai intai legatura cu ei? Cum ai platit si cat a fost transportul? Factura este un pic neclara.
Multumesc.


In alta ordine de idei, ma bate gandul de ceva vreme sa renunt la sistemul ei de alimentare cu carburator aspirat. Am un carburator de R5 GT Turbo, pe care sa-l montez pe admisie, un intercooler, dump valve, nu sunt insa sigur daca nu cumva va trebui sa schimb si turbina. Ai idee daca a mai incercat cineva modificarea?


--------------------
Renault 5 Alpine Turbo 1985 - PH 67 BYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Dec 2010, 09:25
Post #93


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pai e ontopic, vizeaza piese de schimb specifice acestei masini.
Pe mecaparts e vreo 67 euro pretul afisat al kitului. La asta se mai adauga TVA si stransport local (mi-a fost livrat in Franta) si am ajuns la vreo 99 euro.
Am platit cu cardul pe site. Dup-aia am sunat pentru confirmare.
Nu stiu daca trimit in RO, suna si intreaba.


Nu stiu sa-ti raspund, dar teoretic, carburatorul de GTT + intercooler ar trebui sa faca minuni pe motorul asta. Practic stiu pe cineva care a preferat sa pastreze solutia originala.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Byk
post 15 Dec 2010, 12:27
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 July 05




Multumesc mult, o sa fac la fel ca tine, daca nu trimit in Romania (sau costa prea mult), le voi da o adresa de Germania, important este ca sunt seriosi.

In legatura cu modificarea, avand piesele (si cele originale si celelalte necesare modificarii) nu prea am ce strica, toate operatiile sunt reversibile, in caz ca nu sunt multumit. Am o problema cu intercooler-ul, in sensul ca va trebui sa-l pozitionez in compartimentul motor, acest lucru afectandu-i performantele. M-am gandit la pozitionarea lui ca la Subaru Impreza WRX, in capota, doar ca nu va fi in partea dinspre parbriz, ci undeva mai jos, pe la jumatatea capotei. Am priza de aer replica Subaru si o capota de rezerva, deci nici aici nu stric nimic de nereparat.
Sistemul original are avantajul unei mai bune omogenizari a amestecului (tinand cont ca si aerul si benzina trec prin turbina) dar este limitat pe partea de over boost.


--------------------
Renault 5 Alpine Turbo 1985 - PH 67 BYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Dec 2010, 23:23
Post #95


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ideile astea ti le-ai mai exprimat si-n urma cu cativa ani pe forum. De ce nu le-ai pus in practica pana acum? E o modificare relativ usoara.
Incearca si vezi ce iese, daca nu-ti convine, treci inapoi.
Iar inainte, cauta informatii pe net, carburatorul de GTT pe Alpine cu siguranta nu e o premiera wink.gif

De tinut cont de faptul ca e totusi o masina rara, iar originalitatea conteaza mult. Tu-ti cunosti prioritatile.

This post has been edited by Muttley: 15 Dec 2010, 23:24


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Byk
post 19 Dec 2010, 18:09
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 July 05




De la a iti dori pana la a pune in practica, de multe ori este cale lunga, mai ales atunci cand viata iti ordoneaza de capul ei prioritatile... Asta e, sa speram ca in viitor voi putea face si aceste modificari.
Numai bine.


--------------------
Renault 5 Alpine Turbo 1985 - PH 67 BYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel vicaru
post 29 Dec 2010, 16:56
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 10 February 08




salutare

mai sunt cativa mohicani cu r5 alpine. Eu tocmai am mai gasit unul neinscris pt piese, daca ai nevoie de ceva suna-ma
mircea 0757100970

QUOTE(Byk @ 14 Dec 2010, 09:35)
Felicitari pentru masina! Ma bucur ca mai exista impatimiti ai acestei masinute si de faptul ca mai exista pe sosele, eu unul nu am vazut una de ani buni. La unul din momente ma gandeam ca am ramas singur...

Pentru mine a fost masina tineretii, sunt in posesia unui R 5 Alpine Turbo 1985 pe care il detin din 1993. Masina a functionat pana acum aproximativ 2 ani, urmand ca in acesta iarna/primavara sa o scot din nou pe strada. Am avut probleme cu pompa de ulei, urmarea fiind distrugerea cuzinetilor de biela. In rest masina arata binisor, mici probleme cu rugina la aripile din spate, minore insa pentru varsta ei.

O sa citesc posturile de pana acum, la o prima vedere Muttley ti-a oferit cele mai pertinente sfaturi.

In legatura cu iarna ce tocmai a venit, sistemul de alimentare al acestei masini nu a fost gandit pentru temperaturi foarte joase. La pornirea la rece exista o tendinta de condensare a amestecului pe traseul turbina - galerie de admisie, porneste initial bine, dar la prima apasare pe acceleratie are tendinta de a se ineca. Eu o porneam cu socul la maxim (introdus la jumatate dupa pornire) si o lasam sa se incalzeasca pana crestea temperatura pe ceas la aproximativ 60 grade, dar chiar si asa s-a inecat de nenumarate ori...

Povesti sunt multe despre aceasta masina, daca avem timp si exista amatori, le depanam cu mare placere.
*




--------------------
Renault 5 1984 - TM37TIA
www.renault5.3xforum.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 31 Dec 2010, 12:52
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




BYK, eu am cumparat o gramada de piese de la Mecaparts(eu am corespondat pe mail cu ei - mi-au trimis proforma cu transportul inclus). Mi le-au trimis fara probleme, am platit cu cardul - totul a fost OK. Ti-i recomanda cu toata increderea.


--------------------
Renault 5 Alpine 1981, 93 Cp - SB07GSB
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cumtecaut_eu
post 31 Dec 2010, 18:43
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 9 May 10




LA MULTI ANI tuturor,un an nou plin de impliniri si reusita in proiectele voastre si nu numai!!!!!!!!!!!!!!!! smile.gif


--------------------
reno 5 ALPINE TURBO ALPINE TURBO 1982 - cj-xx-tai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 07:11
Dacia