Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

De ce eu nu voi mai cumpara renault niciodata !

M i h a i
post 7 Apr 2010, 13:04
Post #151


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Meganu tau este pentru est? ori vest? piesele au fost luate din cutia mica si ruginita.. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by M i h a i: 7 Apr 2010, 13:05


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Apr 2010, 13:15
Post #152


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(M i h a i @ 7 Apr 2010, 12:57)
La logan cum sta treaba? icon_mrgreen.gif  invers?  faci afirmatii pe care nu le poti proba niciodata..
*



Cum domle, a auzit el la tv. Păi dacă a fost la tv, înseamnă că așa e!


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 7 Apr 2010, 13:17
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




eu nu am fost curios sa vad ce etichete are puse pe el. No acum am motiv sa mai cumpar una bucata reno sa vad pentru cine e facuta. tongue.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mephisto
post 7 Apr 2010, 13:29
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 December 07




hmmm... poate sunt eu norocos icon_mrgreen.gif , dar tocmai am implinit 40 de mii (are 2 ani si un pic) si nu a patit nimica pana acum. Masina o conduc destul de sportiv, deci nu se poate spune ca am menajat-o. Pana acum am schimbat:

- 2 randuri H7 faza scurta - probabil pt ca merg si prin oras cu faza scurta
- 1 bec numar spate
- in prima luna dupa achizitionare sistem inchidere usa spate stricat si inlocuit pe garantie foarte rapid in service
- un set placute frana pe fata - la revizie cool.gif

In rest, masina trage mai bine ca in prima zi - ceva greieri prin bord (am mai auzit si la case mai mari), si un scartait suparator la suspensia din partea soferului.

Mai am garantie pana in ianuarie 2012 tongue.gif , sa vedem ce o mai fi.

Daca ar fi sa iau o masina noua as alege Renault fara probleme, probabil megane 3 tourer wub.gif sau laguna 3. VW sunt mult prea scumpe la cat fac, ar mai fi de luat in considerare Ford focus sedan, dar care e cam urat de la spate dupa parerea mea.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6/16v - 110hp Gris Acier 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
necre
post 7 Apr 2010, 13:37
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 17 April 09




QUOTE(katalynmusoiu @ 7 Apr 2010, 13:10)
FRATILOR IERI AM SCAPAT DE UN MEGANE 1.5 DCI, SINCER AM ZIS CA MI S-A LUAT O PIATRA DE PE INIMA... NU IMI MAI TREBUIE ASA CEVA tongue.gif
*



Inteleg ca ai dat-o cu innima deschisa! Asta-i bine pt. noul proprietar... cica e de rau cand dai masina cu lacrimi in oki, ca ar aduce ghinioane noului proprietar biggrin.gif

Te rog sa ne spui cu cat ai luat-o, cu cat ai dat-o si cat ai bagat in ea pe parcurs... Este interesant de stiut cat ai pierdut (pt. a face o comparatie cu golf/astra) si as mai vrea sa stiu cu ce o sa o inlocuiesti.



--------------------
Renault Megane II 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mefmef
post 7 Apr 2010, 20:33
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 October 06




QUOTE(Mephisto @ 7 Apr 2010, 13:29)
hmmm... poate sunt eu norocos  icon_mrgreen.gif , dar tocmai am implinit 40 de mii (are 2 ani si un pic) si nu a patit nimica pana acum.
*



Inseamna ca la tine au gresit comanda si ti-au dat una de A. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 7 Apr 2010, 20:58
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




QUOTE(CristianFlorea @ 7 Apr 2010, 09:04)
E un lucru stiut ca masinile care ies de pe banda, in urma testelor efectuate in cazul in care se descopera mici defecte de fabricatie (unele insesizabile de cumparator) sunt clasificate in 3 categorii A, B si C.
Pe pietele din Germania merge intotdeauna doar categoria A. In tarile Europei de Est B si C.
*



Se spune ca vesticii nu preferea la fel de mult ca noi, sedanul.
Sa spunem ca la Bursa au fost facute ''n'' mii de m2.2. Din acestea,ar fi un numar de masini in fiecare din cele trei ''categorii''. Daca in Germania sau Franta nu s-ar cere nici o masina intr-o anumita perioda (sau cu mult mai putine decat ce ar fi in categoria ''A'') spre deosebire de o tara din est de unde ar fi comenzi numeroase,ce va face producatorul? Va astepta sa se stranga doar din'' B'' si ''C''pentru a le trimite in est iar pe cele din ''A'' sa le tot stranga separat pentru o posibila viitoare comanda vestica?



--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 7 Apr 2010, 21:17
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Pana acum vad ca nimeni nu a mentionat atitudinea producatorului/importatorului sau mai ales a patronului/directorului concesiunii.

Ca pe mine asta ma deranjeaza cel mai tare la Renault- atitudinea RRO fata de clienti si imbecilitatea sistemului Vocea Clientului.

Plus atitudinea unor patroni/directori care te sfideaza pur si simplu frate.. efectiv nu le pasa...

7 Apr 2010, 21:18:
problemele cu orice autovehicul se rezolva cu serviceul/importatorul, nu cu departamentele de proiectare...

This post has been edited by SorinV: 7 Apr 2010, 21:18


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 8 Apr 2010, 00:26
Post #159


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




@necre

eu nu am zis ca masina e facuta pentru vest sau romania, am zis ca nu a fost gandita si proiectata pentru tari cu drumuri ca ale noastre. a mea este bicorp din Franta, lucru insa care nu ma incalzeste cu nimic...personal, chestia asta cu tarile pentru care sunt facute masinile (sau categoriile a,b si c) ma lasa total rece. daca e noua are garantie, daca nu, casti bine ochii cand o iei. fiind in situatia a 2-a, am cascat bine ochii si bine am gasit smile.gif

pentru mine meganeul meu este o afacere foarte buna si urmatoarea va fi tot renault sau nissan. pentru altii poate nu este o afacere buna. asta e lucrul bun al libertatii alegerii. iti place, mai iei, nu iti place schimbi. inca odata, topicul nu-si are rostul, meganeul este cred ca cea mai disecata masina d.p.d.v. al fiabilitatii si oricine vrea sa cumpere un renault are destule topicuri la obiect pentru fiecare problema in parte de unde poate sa-si faca o parere.

drum fara gropi! smile.gif


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci 2011 - B-XXX-LGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 8 Apr 2010, 10:47
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




QUOTE(cata70 @ 7 Apr 2010, 20:58)
Se spune ca vesticii nu preferea la fel de mult ca noi, sedanul.
Sa spunem ca la Bursa au fost facute ''n'' mii de m2.2. Din acestea,ar fi un numar de masini in fiecare  din cele trei ''categorii''. Daca in Germania sau Franta nu s-ar cere nici o masina intr-o anumita perioda (sau cu mult mai putine decat ce ar fi in categoria ''A'') spre deosebire de o tara din est de unde ar fi comenzi numeroase,ce va face producatorul? Va astepta sa se stranga doar din'' B'' si ''C''pentru a le trimite in est iar pe cele din ''A'' sa le tot stranga separat pentru o posibila viitoare  comanda  vestica?
*



Cererea de masini in Europa de Vest este mult mai mare decat cea Europa de Est.
Nu vad legatura cu Megane fabricat la Bursa. Ce se produce la Bursa are ca destinatie in cea mai mare parte Turcia, Europa de Est si Rusia.
Eu ma refeream la marci vestice. Referitor la masini cl. B sau C, imi mentin parerea. De altfel, orice alt produs il cumperi din Vest este mai bun calitativ. Asta am invatat si la marketing in facultate. Un profesor care lucrase la mai multe multi nationale (Coca Cola, Colgate Palmolive etc) ne-a spus ca se folosesc alte retete pentru tari din Est. Testeaza si vorbim dupa.



--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 8 Apr 2010, 13:46
Post #161


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




Nu e alta reteta, e alta materie prima.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 8 Apr 2010, 14:11
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




Cristian
nu stiu ce facultate ai facut tu si unde ai invatat la marketing asa ceva poate doar la nou inventata profesie de "inginerie economica- cica acolo se fac directorii). Poate ai facut o facultate serioasa iar profu era neserios - a fost dat afara de pe acolo si s-a refugiat la noi- dar marketingul nu are treaba cu calitatea ci cu stiinta de a vinde spusa asa mai pe intelesul nostru

This post has been edited by tatimeu: 8 Apr 2010, 14:13


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 8 Apr 2010, 14:25
Post #163


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




are legatura cu stiinta de a vinde orice produs (prost sau bun).


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 9 Apr 2010, 14:57
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




QUOTE(tatimeu @ 8 Apr 2010, 14:11)
Cristian
nu stiu ce facultate ai facut tu si unde ai invatat la marketing asa ceva poate doar la nou inventata profesie de "inginerie economica- cica acolo se fac directorii). Poate ai facut o facultate serioasa iar profu era neserios - a fost dat afara de pe acolo si s-a refugiat la noi- dar marketingul nu are treaba cu calitatea ci cu stiinta de a vinde spusa asa mai pe intelesul nostru
*



Calitatea din Vest difera mult de ce gasesti in Est.
Astia ne trateaza ca pe niste cetateni second hand.
Sunt furnizori care au in oferta piese ceva mai scumpe de calitate si in acelasi timp si piese mai ieftine avand aceleasi caracteristici tehnice. Ex: piese Valeo versus piese Bosch sau alte marci. Cand vine vorba de Romania unde lumea se uita la pret, cauta si fabricantii auto solutii pentru a aduce pretul mai jos.
Asa se si explica diferentele de pret Renault Franta, Germania sau Austria si Romania.
Faptul ca tu si alti colegi de pe forum nu digera usor faptul ca exista diferente de calitate intre Ro si tarile din vest e altceva. Am citit pe un topic de un coleg care a luat Renault (Megane 3 cred) nou si a gasit apa in ea. Iti imaginezi cam ce s-ar intampla cu vanzarile Renault in Germania daca chestia asta ar apare ca stire? Dar acolo nu se intampla asa ceva, te asigur eu.
PS: Se invata multe la marketing.
Eu am terminat prin 2000 "la stat" nu "la particular" daca la asta te referi.
ASE - Finante Banci - stiu si eu cat o fi de serioasa... Erau cam 4-5 pe loc la admitere.

This post has been edited by CristianFlorea: 9 Apr 2010, 15:06


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 9 Apr 2010, 17:55
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Daca ar fi asa ar trebui sa fie furnizori de piese ce ar livra producatorului de masini produse de calitate diferita si preturi variate,cu consecinta diferentei de preturi la care te referi...Cred ca ar fi prea complicat,totusi.
Inclin sa cred ca diferenta de preturi (de la noi fata de vest) tine mai degraba de dotari si nu in ultimul rand de puterea de cumparare. Oricum ,nu ies ei in pierdere...
Cu stima,


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Apr 2010, 22:41
Post #166


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(CristianFlorea @ 9 Apr 2010, 14:57)
Asa se si explica diferentele de pret Renault Franta, Germania sau Austria si Romania.

Ia vezi prețurile din Danemarca. Acolo e mult mai scump decât în Franța și Germania. Cred că dacă iau o mașină de acolo o dau moștenire la nepoți la cât de bună trebuie să fie. icon_mrgreen.gif


PS. Cam nasol să termini finanțe bănci și la 10 ani după aceea să fii foarte aproape să-ți cumperi un amărât de Fluence. wink.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 11 Apr 2010, 11:39
Post #167


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Eu o sa fiu un pic ANTI intrebarea din topic...
si anume...experienta mea cu reno e una chiar buna.
sa ma explic...

-luat un megane 2.1 1.6 benzinica la 35.00 si tinut 2,5 ani pana la 90.000.
Excluzand reviziile (inclusiv distributie) 2 chestii majore zic eu a picat la ea si anume panglica de airbag si amortizoarele cu flanse cu tot schimbate la 75.000. In rest absolut nimic si a functionat perfect si cred eu ca inca mai functioneaza perfect. Intre pretul de achizitie si cel de revanzare am pierdut cam 2.500 euro.
-luat un megane 3 sport tourer ptr. ai mei si merge impecabil si ala, doar ca e nou si a fost in competitie cu mai multe masini, insa asta ii coafeaza cel mai bine pe ai mei.
-acu o laguna 3 luata ptr mine, inca in garantie vreo 2 ani si nu ma deranjeaza nr. mare de km, si la cei 8.000 km pe care i-am pus eu nu comenteaza absolut nimic si nici nu se intrezareste sa se intample ceva...ce a fost inainte, cel putin pe garantie nu a avut absolut nimic pana la mine unde s-a schimbat cilindrul receptor la ambreiaj, o centura de siguranta si papuceii de plastic de la trapa...in rest...merge de rupe.

Premizele reusitei?
-NEVER masina noua sa ma oftic cat se pierde la ea in 3-4 ani cat o detii
-NEVER service-uri reno, decat daca ai garantie si acolo doar ptr. stampila si garantii
-intotdeauna reviziile la timp si exploatate corect.

si gata


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 11 Apr 2010, 11:58
Post #168


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




Totusi daca iei o masina si o exploatezi 5-6 ani se merita sa iei si o masina nouta , daca vrei ca in 2 -3 ani sa o vinzi da , pierzi mult la revanzare , mai ales la marca renault .
Sunt masini bune , au si ele hibele lor insa nu cred ca este vre-o marca de la mult laudatele nemtesti pana la japoneze si chineze care sa nu aibe vre-o problema , ca la renault se stie de ele si nu se face nimic pentru a se rezolva decat dupa cativa ani si dupa ce insista multi cumparatori aici e doar politica firmei .


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
igl1
post 19 May 2010, 15:56
Post #169


posesor multumit de megane


Group: Members
Posts: 228
Joined: 20 February 10
From: bucuresti




salutare
ce sa zic daca unii sun poate ghinionisti poate lotul de masini a fost facut de schimbul ala prost sau prin turcia sau pe unde se mai fac renaulturi eu nu pot sa zic decat ca am luat un M2 bicorp sh 1.5 cu 150000 km si in afara de distributie ,frane care le-am schimbat la inceput in trei ani jumate am bagat doar motorina ,ulei si consumabile iar cand am fost in service m-au pacalit si am schimbat niste rulmenti care se pun in cap la amortizoare - si tineti cont ca masina este societe ( am aflat denumirea asta recent cand am cerut sfaturi legate de bancheta spate care la mine e crem)

sa fiu eu norocos sau M2 bicorp este mai fiabil decat sedanul?????
si eu cred ca e putin nedrept sa comparam Renaultul cu WV ,BMV care se stie ca e o masina relativ ieftina (dar destul de scumpa la intretinere) si cand o cumperi cred ca fiecare dintre noi cam stie la ce sa se astepte


--------------------
renault megane 2 2003 bicorp - b55wks
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 19 May 2010, 16:59
Post #170


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Ai mei au un Megane 2 Bicorp facut in Spania, din 2007, eu am un sedan, facut in Turcia, evident. Ei au avut mai multe probleme cu masina (inclusiv un amortizor montat gresit din fabrica) decat mine, care am schimbat pana acum un bec. Masina lor are o gramada de greieri, la mine nu se aude aproape nimic. Asta ca sa vorbim pe chestii concrete.. Implicit, eu nu sunt convins ca daca vorbim de un model facut in Turcia, asta il face neaparat mai putin fiabil ca unul facut in alta parte.

This post has been edited by dack: 19 May 2010, 17:06


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 19 May 2010, 20:30
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.495
Joined: 21 April 07




Eu am sedan si nu am avut probleme cu ea. Cine afirma ca sedan ul este mai slab calitativ decat cele fabricate prin alte parti vorbeste prostii sau in necunostinta de cauza. Le reamintesc ca fabrica de la Bursa (parca acolo fabrica Sedan ul sau se fabrica) este cea mai moderna fabrica din sud estul Europei.


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 May 2010, 08:00
Post #172


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(speedman @ 19 May 2010, 21:30)
Eu am sedan si nu am avut probleme cu ea. Cine afirma ca sedan ul este mai slab calitativ decat cele fabricate prin alte parti vorbeste prostii sau in necunostinta de cauza. Le reamintesc ca fabrica de la Bursa (parca acolo fabrica Sedan ul sau se fabrica) este cea mai moderna fabrica din sud estul Europei.
*




In mod sigur este mai slab calitatativ.... uita-te la un hatch adus de dincolo si vei vedea ca are materiale de mai buna calitate in el..... si Bursa... din cunostintele mele este in Asia nicidecum in Europa.... biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 20 May 2010, 08:34
Post #173


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




cj98czh, daca imi place ceva in mod deosebit la masina mea, este interiorul. Cum ai mei au echipare "extreme", iar eu "privilege", nici nu se poate compara.. In sensul ca a mea arata mult mai bine. Iar de materialele folosite, nu ma pot plange in nici un caz - arata aproape la fel de bine ca in prima zi, desi are 3 ani (cu unele mici zgarieturi pe plastice, produse de mine accidental).

This post has been edited by dack: 20 May 2010, 08:36


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SonyAD
post 21 May 2010, 23:57
Post #174


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 21 February 09
From: București




Ce frumos. Mitul mașinii nemțești.

Mi se pare hazliu să te streseze niște ulei pe scutul motor. Ce s-ar face ginecologii dacă s-ar stresa de un pic de ulei pe scut. smile.gif

Eu activez la greu și pe tdiclub.com și mă distrează teribil problemele lor cu pompe de inaltă presiune, la motoarele CR noi, care produc șpan și fac necesară schimbarea întregului sistem de alimentare - de la rezervor la injector, motoarele 1.9 TDI PD care își polizează axul cu came, tacheții și semicuzineții de ax, volantele duble care cedează în mers și sparg clopotul cutiei, etc.

Ce am eu de reproșat Peugeot este fulia de vibrochen la 2.0 HDi, reperul folosit până în 24 Iunie 2002. Fulie "dublă", foarte bună la izolat vibrațiile și pulsurile vibrochenului de cureaua de accesorii. Dar și nefiabilă. La mine a fost schimbată de 2 ori. Prima dată pe garanție, de Peugeot.

0515 S4
01 SINGLE PULLEY
DIAM 158 EP 36,8 6V
- TURBO DIESEL DW10TD SINCE RPO No. 09361 (adică din 25 Iunie, 2002)

0515 V6
01 DOUBLE PULLEY
DIAM 162X30 EP 37 6V
- TURBO DIESEL DW10TD UNTIL RPO No. 09360 (adică până pe 24 Iunie, 2002)

Au schimbat fulia de vibrochen dar nu au făcut rapel și dacă îți comanzi după VIN riști să primești tot varianta veche, în funcție de producător. Cel puțin dacă îți comanzi de la Peugeot, clar cea veche o primești. Cea veche, pe lângă că este nefiabilă, este considerabil mai scumpă.

Eu mi-am comandat-o pe cea nouă, de la Corteco. 207 lei.

img1233c.th.jpgimg1232f.th.jpgimg1220si.th.jpg

După cum se vede în poze, fulia model vechi are gaura pt. pana vibrochenului cu profil în formă de M. Deci mă gândesc că nu se poate monta în locul celei noi. Nu știu sigur că nu am văzut cum arată pana vibrochenului la un 2.0 HDi post RPO 09361. Dar mă face să mă gândesc că pezevenghii de la PSA s-au gândit de la bun început că s-ar putea să fie nevoie să schimbe modelul de fulie la un moment dat.

Cu fulia veche ajunsesem să nu mai am servodirecție iarna asta. Mă gândeam că am probleme la pompă sau casetă - am fost prost și am făcut un accident destul de grav: roata dreaptă se mai ținea doar în amortizor, braț contorsionat, pivot smuls din basculă, bieletă direcție și capăt de bară îndoite, planetară dreapta cu articulația dinspre cutie pulverizată. Am schimbat și lichidul de servodirecție degeaba. Plus ca mașina tremura de multă vreme ca un camion. Neștiind, credeam și eu la vremea aia că e normal pt. un diesel francez radmasa.gif. În ultima vreme întinzătorul de curea clicăia de nebun de la 2500 de ture în sus. Credeam că e un injector pe ducă.

Până când m-am uitat la fulie numai să văd că vobla rău. Am pornit motorul la mecanic, înainte să dăm cureaua jos, și avea și joc radial mare, nu doar axial. Muci, cu alte cuvinte. Dezechilibra motorul. Tremura mașina. Nu mai antrena cureaua de transmisie, nu mai aveam servodirecție.

De când am schimbat-o este cu totul și cu totul altceva. Nu mai vibrează, am servodirecție, nu mai clicăie întinzătorul (după vreo 1000 de Km când clicăia aproape continuu). Dacă eram ca măxuleț dădeam foc la mașină, nu?

Căcat franțuzesc. Mai bun era un 1.9 PD cu autopolizor de came. happy.gif


--------------------
Peugeot 206 2000 2.0 HDi
Le lion flatulent est revenu.

Dar tot îi fuge fundul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jigoro Hano
post 22 Jun 2010, 16:01
Post #175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 22 June 10




In ultimii 7 ani am avut 4 masini de fabricatie europeana,:VW passat, Peugeot 307, Renault Laguna (pe care inca il mai detin spre disperarea mea). Ei bine nu am fost absolut de nici una pe deplin multumit. Toate au avut probleme lor. De la sincron cutie viteze cu culminarea spargerii cutiei, la Passat (cei drept reparat pe garntie) la pierderi de lichid frana cu imposibilitatea folosirii franei de serviciu, (garnituta etrier stanga fata cu defect de fabricatie, pompa centrala de frana ovalizata cu perdere de lichid de frana la Peugeot. Dar nici un stres nu a fost mai mare ca stresul pe care mi-l produce aceast Renaul Laguna. Cred ca de cand il am am pierdut luni de zile in service-uri pentru diverse asa zise "maruntisuri" dar de fiecare data m-au lasat in drum. La nici 2 luni si mai putin de 2500 km, am ramas fara baterie. Bun, veti zice ca este normal. De acord. Schimbat in garantie.....La alte 2 luni pica si cea de a 2 a baterie. Abia atunci s-au gandit sa verifice circuitul electric si sa constate ca alternatorul furniza mai mult curent decat era necesar. Au schimbat, chipurile, un releu. Abia la a 3 baterie terminata au verificat si alternatorul care, de fapt, provoca neplacerea. Conduc de 30 ani, am licenta de pilot de rally (cei drept, nu am mai alerg de ceva vreme) deci, eu zic ca cam stiu ce este ala un "automobil si cate si cate senile are" mai ales ca in tineretea mea, am fost f atasat de marca Renault si de masinile pe care le produce, avand ca masini de concurs mai multe Renault 12 Gordini. Cand am zis ca am rezolvat problema bateriei au inceput sa pice, pe rand, bobinele de inductie. Apoi bucsile trenului fata si, mai nou, pierderi de ulei din cutia de viteze.....ceea ce m-a facut sa imi amintesc de un Oltcit, pe care l-am cumparat imediat dupa revolutie, si care forma balti de ulei de fiercare data cand statea mai mult de 1-2 ore in asa fel incat stiam precis in ce loc a fost parcat in jurul blocului.
Atat pentru astazi, cu continuarea epopeei Laguna II, maine. O zi buna tuturor si cati mai multi km fara probleme cu minunatele nostre masini.


--------------------
Renault Laguna 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 22 Jun 2010, 17:27
Post #176


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




QUOTE(speedman @ 19 May 2010, 20:30)
Eu am sedan si nu am avut probleme cu ea. Cine afirma ca sedan ul este mai slab calitativ decat cele fabricate prin alte parti vorbeste prostii sau in necunostinta de cauza. Le reamintesc ca fabrica de la Bursa (parca acolo fabrica Sedan ul sau se fabrica) este cea mai moderna fabrica din sud estul Europei.
*


In ziua cand am cumparat masina s-a defectat macaraua geamului de la pasager. Anul trecut m-a lasat cea de la sofer. Acum cateva saptamani iar s-a rupt la sofer.
Panglica airbag s-a rupt de 2 ori pana acum si de vreo 2 ani merg fara airbag. Sonda pentru marsarier nu mai face contact de fiecare data.
Consola centrala scartarie urat de tot daca stau cu bratul pe cotiera, cutia de viteze agata, faza scurta se arde 1 data la 2 luni.
Tamponul hidroelastic s-a nenorocit si el si imi vibreaza masina ca o dacie.
In rest e misto masina, ma bucur ca au turcii echipament modern.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 22 Jun 2010, 17:58
Post #177


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(SorinCT @ 22 Jun 2010, 18:27)
In ziua cand am cumparat masina s-a defectat macaraua geamului de la pasager. Anul trecut m-a lasat cea de la sofer. Acum cateva saptamani iar s-a rupt la sofer.
Panglica airbag s-a rupt de 2 ori pana acum si de vreo 2 ani merg fara airbag. Sonda pentru marsarier nu mai face contact de fiecare data.
Consola centrala scartarie urat de tot daca stau cu bratul pe cotiera, cutia de viteze agata, faza scurta se arde 1 data la 2 luni.
Tamponul hidroelastic s-a nenorocit si el si imi vibreaza masina ca o dacie.
In rest e misto masina, ma bucur ca au turcii echipament modern.
*



Sorin, tu ai masina de dinainte de facelift...Eu am luat-o dupa si pana acum, nu ma pot plange de ceva. Singurul lucru care mi s-a intamplat pana in prezent este ca...mi s-a rupt "panglica" de la volan, dar am schimbat-o deja. Sper sa ma tina pana cand voi vinde masina (max 2 ani).


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 22 Jun 2010, 21:17
Post #178


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Am o vaga impresie ca facelift-ul tau are exact aceleasi piese (macarale, panglica, tampon, greierasi, etc.)


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 23 Jun 2010, 14:15
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(SorinCT @ 22 Jun 2010, 17:27)
In ziua cand am cumparat masina s-a defectat macaraua geamului de la pasager. Anul trecut m-a lasat cea de la sofer. Acum cateva saptamani iar s-a rupt la sofer.
Panglica airbag s-a rupt de 2 ori pana acum si de vreo 2 ani merg fara airbag. Sonda pentru marsarier nu mai face contact de fiecare data.
Consola centrala scartarie urat de tot daca stau cu bratul pe cotiera, cutia de viteze agata, faza scurta se arde 1 data la 2 luni.
Tamponul hidroelastic s-a nenorocit si el si imi vibreaza masina ca o dacie.
In rest e misto masina, ma bucur ca au turcii echipament modern.
*


Mai da tu ti-ai luat masina noua sau relativ noua?NUUUUU ti-ai luat una obosita alergata bine si apoi hop ca Renault e masina naspa,stii cati km are pe bune?
ti-ai luat un sh distrus-baga fiule bani sa o repari daca vrei sa mearga si lasa carpelile care le faci tu pe la geamuri-du-te la dealer si schimba tot kitul de raparatie geam si o sa vezi ca tine asa din ce te carpesti mai rau te rupi.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 23 Jun 2010, 14:58
Post #180


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Am cumparat masina noua din reprezentanta in decembrie 2005. Macaralele au fost schimbate cu unele noi de 2 ori. Masina are 85.000 KM facuti in totalitate de mine, din reprezentanta am luat-o cu 0.
Si stai putin, tie ti se pare normal ca prostiile astea sa se defecteze asa usor la atat de multa lume? Ti se pare OK sa dai cate 8 milioane o macara si cate 12 pe un motoras de stergatoare? Ti se pare normal sa ti se rupa panglica airbagului atat de usor? Cum ar fi sa i se rupa cuiva inainte de un incident in trafic?


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 4 5 6 7 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:10
Dacia