De ce eu nu voi mai cumpara renault niciodata !
![]() ![]() ![]() |
De ce eu nu voi mai cumpara renault niciodata !
M i h a i |
![]()
Post
#151
|
||
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
------
------
------
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#152
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
tatimeu |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
eu nu am fost curios sa vad ce etichete are puse pe el. No acum am motiv sa mai cumpar una bucata reno sa vad pentru cine e facuta.
![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Mephisto |
![]()
Post
#154
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 December 07 ![]() |
hmmm... poate sunt eu norocos
![]() - 2 randuri H7 faza scurta - probabil pt ca merg si prin oras cu faza scurta - 1 bec numar spate - in prima luna dupa achizitionare sistem inchidere usa spate stricat si inlocuit pe garantie foarte rapid in service - un set placute frana pe fata - la revizie ![]() In rest, masina trage mai bine ca in prima zi - ceva greieri prin bord (am mai auzit si la case mai mari), si un scartait suparator la suspensia din partea soferului. Mai am garantie pana in ianuarie 2012 ![]() Daca ar fi sa iau o masina noua as alege Renault fara probleme, probabil megane 3 tourer ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.6/16v - 110hp Gris Acier
2008
|
|
necre |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 17 April 09 ![]() |
QUOTE(katalynmusoiu @ 7 Apr 2010, 13:10) FRATILOR IERI AM SCAPAT DE UN MEGANE 1.5 DCI, SINCER AM ZIS CA MI S-A LUAT O PIATRA DE PE INIMA... NU IMI MAI TREBUIE ASA CEVA ![]() Inteleg ca ai dat-o cu innima deschisa! Asta-i bine pt. noul proprietar... cica e de rau cand dai masina cu lacrimi in oki, ca ar aduce ghinioane noului proprietar ![]() Te rog sa ne spui cu cat ai luat-o, cu cat ai dat-o si cat ai bagat in ea pe parcurs... Este interesant de stiut cat ai pierdut (pt. a face o comparatie cu golf/astra) si as mai vrea sa stiu cu ce o sa o inlocuiesti. |
--------------------
Renault
Megane II
2004
|
|
mefmef |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 17 October 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.6 16V
|
|
cata70 |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
QUOTE(CristianFlorea @ 7 Apr 2010, 09:04) E un lucru stiut ca masinile care ies de pe banda, in urma testelor efectuate in cazul in care se descopera mici defecte de fabricatie (unele insesizabile de cumparator) sunt clasificate in 3 categorii A, B si C. Pe pietele din Germania merge intotdeauna doar categoria A. In tarile Europei de Est B si C. Se spune ca vesticii nu preferea la fel de mult ca noi, sedanul. Sa spunem ca la Bursa au fost facute ''n'' mii de m2.2. Din acestea,ar fi un numar de masini in fiecare din cele trei ''categorii''. Daca in Germania sau Franta nu s-ar cere nici o masina intr-o anumita perioda (sau cu mult mai putine decat ce ar fi in categoria ''A'') spre deosebire de o tara din est de unde ar fi comenzi numeroase,ce va face producatorul? Va astepta sa se stranga doar din'' B'' si ''C''pentru a le trimite in est iar pe cele din ''A'' sa le tot stranga separat pentru o posibila viitoare comanda vestica? |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
SorinV |
![]()
Post
#158
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
Pana acum vad ca nimeni nu a mentionat atitudinea producatorului/importatorului sau mai ales a patronului/directorului concesiunii.
Ca pe mine asta ma deranjeaza cel mai tare la Renault- atitudinea RRO fata de clienti si imbecilitatea sistemului Vocea Clientului. Plus atitudinea unor patroni/directori care te sfideaza pur si simplu frate.. efectiv nu le pasa... 7 Apr 2010, 21:18: problemele cu orice autovehicul se rezolva cu serviceul/importatorul, nu cu departamentele de proiectare... This post has been edited by SorinV: 7 Apr 2010, 21:18 |
--------------------
a
a
a
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#159
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
@necre
eu nu am zis ca masina e facuta pentru vest sau romania, am zis ca nu a fost gandita si proiectata pentru tari cu drumuri ca ale noastre. a mea este bicorp din Franta, lucru insa care nu ma incalzeste cu nimic...personal, chestia asta cu tarile pentru care sunt facute masinile (sau categoriile a,b si c) ma lasa total rece. daca e noua are garantie, daca nu, casti bine ochii cand o iei. fiind in situatia a 2-a, am cascat bine ochii si bine am gasit ![]() pentru mine meganeul meu este o afacere foarte buna si urmatoarea va fi tot renault sau nissan. pentru altii poate nu este o afacere buna. asta e lucrul bun al libertatii alegerii. iti place, mai iei, nu iti place schimbi. inca odata, topicul nu-si are rostul, meganeul este cred ca cea mai disecata masina d.p.d.v. al fiabilitatii si oricine vrea sa cumpere un renault are destule topicuri la obiect pentru fiecare problema in parte de unde poate sa-si faca o parere. drum fara gropi! ![]() |
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
2011
- B-XXX-LGF
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
QUOTE(cata70 @ 7 Apr 2010, 20:58) Se spune ca vesticii nu preferea la fel de mult ca noi, sedanul. Sa spunem ca la Bursa au fost facute ''n'' mii de m2.2. Din acestea,ar fi un numar de masini in fiecare din cele trei ''categorii''. Daca in Germania sau Franta nu s-ar cere nici o masina intr-o anumita perioda (sau cu mult mai putine decat ce ar fi in categoria ''A'') spre deosebire de o tara din est de unde ar fi comenzi numeroase,ce va face producatorul? Va astepta sa se stranga doar din'' B'' si ''C''pentru a le trimite in est iar pe cele din ''A'' sa le tot stranga separat pentru o posibila viitoare comanda vestica? Cererea de masini in Europa de Vest este mult mai mare decat cea Europa de Est. Nu vad legatura cu Megane fabricat la Bursa. Ce se produce la Bursa are ca destinatie in cea mai mare parte Turcia, Europa de Est si Rusia. Eu ma refeream la marci vestice. Referitor la masini cl. B sau C, imi mentin parerea. De altfel, orice alt produs il cumperi din Vest este mai bun calitativ. Asta am invatat si la marketing in facultate. Un profesor care lucrase la mai multe multi nationale (Coca Cola, Colgate Palmolive etc) ne-a spus ca se folosesc alte retete pentru tari din Est. Testeaza si vorbim dupa. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
DrK |
![]()
Post
#161
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
Nu e alta reteta, e alta materie prima.
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
tatimeu |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Cristian
nu stiu ce facultate ai facut tu si unde ai invatat la marketing asa ceva poate doar la nou inventata profesie de "inginerie economica- cica acolo se fac directorii). Poate ai facut o facultate serioasa iar profu era neserios - a fost dat afara de pe acolo si s-a refugiat la noi- dar marketingul nu are treaba cu calitatea ci cu stiinta de a vinde spusa asa mai pe intelesul nostru This post has been edited by tatimeu: 8 Apr 2010, 14:13 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
DrK |
![]()
Post
#163
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
are legatura cu stiinta de a vinde orice produs (prost sau bun).
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#164
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
QUOTE(tatimeu @ 8 Apr 2010, 14:11) Cristian nu stiu ce facultate ai facut tu si unde ai invatat la marketing asa ceva poate doar la nou inventata profesie de "inginerie economica- cica acolo se fac directorii). Poate ai facut o facultate serioasa iar profu era neserios - a fost dat afara de pe acolo si s-a refugiat la noi- dar marketingul nu are treaba cu calitatea ci cu stiinta de a vinde spusa asa mai pe intelesul nostru Calitatea din Vest difera mult de ce gasesti in Est. Astia ne trateaza ca pe niste cetateni second hand. Sunt furnizori care au in oferta piese ceva mai scumpe de calitate si in acelasi timp si piese mai ieftine avand aceleasi caracteristici tehnice. Ex: piese Valeo versus piese Bosch sau alte marci. Cand vine vorba de Romania unde lumea se uita la pret, cauta si fabricantii auto solutii pentru a aduce pretul mai jos. Asa se si explica diferentele de pret Renault Franta, Germania sau Austria si Romania. Faptul ca tu si alti colegi de pe forum nu digera usor faptul ca exista diferente de calitate intre Ro si tarile din vest e altceva. Am citit pe un topic de un coleg care a luat Renault (Megane 3 cred) nou si a gasit apa in ea. Iti imaginezi cam ce s-ar intampla cu vanzarile Renault in Germania daca chestia asta ar apare ca stire? Dar acolo nu se intampla asa ceva, te asigur eu. PS: Se invata multe la marketing. Eu am terminat prin 2000 "la stat" nu "la particular" daca la asta te referi. ASE - Finante Banci - stiu si eu cat o fi de serioasa... Erau cam 4-5 pe loc la admitere. This post has been edited by CristianFlorea: 9 Apr 2010, 15:06 |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
cata70 |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Daca ar fi asa ar trebui sa fie furnizori de piese ce ar livra producatorului de masini produse de calitate diferita si preturi variate,cu consecinta diferentei de preturi la care te referi...Cred ca ar fi prea complicat,totusi.
Inclin sa cred ca diferenta de preturi (de la noi fata de vest) tine mai degraba de dotari si nu in ultimul rand de puterea de cumparare. Oricum ,nu ies ei in pierdere... Cu stima, |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#166
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(CristianFlorea @ 9 Apr 2010, 14:57) Asa se si explica diferentele de pret Renault Franta, Germania sau Austria si Romania. Ia vezi prețurile din Danemarca. Acolo e mult mai scump decât în Franța și Germania. Cred că dacă iau o mașină de acolo o dau moștenire la nepoți la cât de bună trebuie să fie. ![]() PS. Cam nasol să termini finanțe bănci și la 10 ani după aceea să fii foarte aproape să-ți cumperi un amărât de Fluence. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dantes |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Eu o sa fiu un pic ANTI intrebarea din topic...
si anume...experienta mea cu reno e una chiar buna. sa ma explic... -luat un megane 2.1 1.6 benzinica la 35.00 si tinut 2,5 ani pana la 90.000. Excluzand reviziile (inclusiv distributie) 2 chestii majore zic eu a picat la ea si anume panglica de airbag si amortizoarele cu flanse cu tot schimbate la 75.000. In rest absolut nimic si a functionat perfect si cred eu ca inca mai functioneaza perfect. Intre pretul de achizitie si cel de revanzare am pierdut cam 2.500 euro. -luat un megane 3 sport tourer ptr. ai mei si merge impecabil si ala, doar ca e nou si a fost in competitie cu mai multe masini, insa asta ii coafeaza cel mai bine pe ai mei. -acu o laguna 3 luata ptr mine, inca in garantie vreo 2 ani si nu ma deranjeaza nr. mare de km, si la cei 8.000 km pe care i-am pus eu nu comenteaza absolut nimic si nici nu se intrezareste sa se intample ceva...ce a fost inainte, cel putin pe garantie nu a avut absolut nimic pana la mine unde s-a schimbat cilindrul receptor la ambreiaj, o centura de siguranta si papuceii de plastic de la trapa...in rest...merge de rupe. Premizele reusitei? -NEVER masina noua sa ma oftic cat se pierde la ea in 3-4 ani cat o detii -NEVER service-uri reno, decat daca ai garantie si acolo doar ptr. stampila si garantii -intotdeauna reviziile la timp si exploatate corect. si gata |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
L!nuX |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru decent Group: Members Posts: 1.316 Joined: 4 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Totusi daca iei o masina si o exploatezi 5-6 ani se merita sa iei si o masina nouta , daca vrei ca in 2 -3 ani sa o vinzi da , pierzi mult la revanzare , mai ales la marca renault .
Sunt masini bune , au si ele hibele lor insa nu cred ca este vre-o marca de la mult laudatele nemtesti pana la japoneze si chineze care sa nu aibe vre-o problema , ca la renault se stie de ele si nu se face nimic pentru a se rezolva decat dupa cativa ani si dupa ce insista multi cumparatori aici e doar politica firmei . |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v - 2007
- Numar personalizat !
|
|
igl1 |
![]()
Post
#169
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salutare
ce sa zic daca unii sun poate ghinionisti poate lotul de masini a fost facut de schimbul ala prost sau prin turcia sau pe unde se mai fac renaulturi eu nu pot sa zic decat ca am luat un M2 bicorp sh 1.5 cu 150000 km si in afara de distributie ,frane care le-am schimbat la inceput in trei ani jumate am bagat doar motorina ,ulei si consumabile iar cand am fost in service m-au pacalit si am schimbat niste rulmenti care se pun in cap la amortizoare - si tineti cont ca masina este societe ( am aflat denumirea asta recent cand am cerut sfaturi legate de bancheta spate care la mine e crem) sa fiu eu norocos sau M2 bicorp este mai fiabil decat sedanul????? si eu cred ca e putin nedrept sa comparam Renaultul cu WV ,BMV care se stie ca e o masina relativ ieftina (dar destul de scumpa la intretinere) si cand o cumperi cred ca fiecare dintre noi cam stie la ce sa se astepte |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
dack |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai mei au un Megane 2 Bicorp facut in Spania, din 2007, eu am un sedan, facut in Turcia, evident. Ei au avut mai multe probleme cu masina (inclusiv un amortizor montat gresit din fabrica) decat mine, care am schimbat pana acum un bec. Masina lor are o gramada de greieri, la mine nu se aude aproape nimic. Asta ca sa vorbim pe chestii concrete.. Implicit, eu nu sunt convins ca daca vorbim de un model facut in Turcia, asta il face neaparat mai putin fiabil ca unul facut in alta parte.
This post has been edited by dack: 19 May 2010, 17:06 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
speedman |
![]()
Post
#171
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Eu am sedan si nu am avut probleme cu ea. Cine afirma ca sedan ul este mai slab calitativ decat cele fabricate prin alte parti vorbeste prostii sau in necunostinta de cauza. Le reamintesc ca fabrica de la Bursa (parca acolo fabrica Sedan ul sau se fabrica) este cea mai moderna fabrica din sud estul Europei.
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(speedman @ 19 May 2010, 21:30) Eu am sedan si nu am avut probleme cu ea. Cine afirma ca sedan ul este mai slab calitativ decat cele fabricate prin alte parti vorbeste prostii sau in necunostinta de cauza. Le reamintesc ca fabrica de la Bursa (parca acolo fabrica Sedan ul sau se fabrica) este cea mai moderna fabrica din sud estul Europei. In mod sigur este mai slab calitatativ.... uita-te la un hatch adus de dincolo si vei vedea ca are materiale de mai buna calitate in el..... si Bursa... din cunostintele mele este in Asia nicidecum in Europa.... ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dack |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
cj98czh, daca imi place ceva in mod deosebit la masina mea, este interiorul. Cum ai mei au echipare "extreme", iar eu "privilege", nici nu se poate compara.. In sensul ca a mea arata mult mai bine. Iar de materialele folosite, nu ma pot plange in nici un caz - arata aproape la fel de bine ca in prima zi, desi are 3 ani (cu unele mici zgarieturi pe plastice, produse de mine accidental).
This post has been edited by dack: 20 May 2010, 08:36 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
SonyAD |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 21 February 09 From: București ![]() |
Ce frumos. Mitul mașinii nemțești.
Mi se pare hazliu să te streseze niște ulei pe scutul motor. Ce s-ar face ginecologii dacă s-ar stresa de un pic de ulei pe scut. ![]() Eu activez la greu și pe tdiclub.com și mă distrează teribil problemele lor cu pompe de inaltă presiune, la motoarele CR noi, care produc șpan și fac necesară schimbarea întregului sistem de alimentare - de la rezervor la injector, motoarele 1.9 TDI PD care își polizează axul cu came, tacheții și semicuzineții de ax, volantele duble care cedează în mers și sparg clopotul cutiei, etc. Ce am eu de reproșat Peugeot este fulia de vibrochen la 2.0 HDi, reperul folosit până în 24 Iunie 2002. Fulie "dublă", foarte bună la izolat vibrațiile și pulsurile vibrochenului de cureaua de accesorii. Dar și nefiabilă. La mine a fost schimbată de 2 ori. Prima dată pe garanție, de Peugeot. 0515 S4 01 SINGLE PULLEY DIAM 158 EP 36,8 6V - TURBO DIESEL DW10TD SINCE RPO No. 09361 (adică din 25 Iunie, 2002) 0515 V6 01 DOUBLE PULLEY DIAM 162X30 EP 37 6V - TURBO DIESEL DW10TD UNTIL RPO No. 09360 (adică până pe 24 Iunie, 2002) Au schimbat fulia de vibrochen dar nu au făcut rapel și dacă îți comanzi după VIN riști să primești tot varianta veche, în funcție de producător. Cel puțin dacă îți comanzi de la Peugeot, clar cea veche o primești. Cea veche, pe lângă că este nefiabilă, este considerabil mai scumpă. Eu mi-am comandat-o pe cea nouă, de la Corteco. 207 lei. img1233c.th.jpgimg1232f.th.jpgimg1220si.th.jpg După cum se vede în poze, fulia model vechi are gaura pt. pana vibrochenului cu profil în formă de M. Deci mă gândesc că nu se poate monta în locul celei noi. Nu știu sigur că nu am văzut cum arată pana vibrochenului la un 2.0 HDi post RPO 09361. Dar mă face să mă gândesc că pezevenghii de la PSA s-au gândit de la bun început că s-ar putea să fie nevoie să schimbe modelul de fulie la un moment dat. Cu fulia veche ajunsesem să nu mai am servodirecție iarna asta. Mă gândeam că am probleme la pompă sau casetă - am fost prost și am făcut un accident destul de grav: roata dreaptă se mai ținea doar în amortizor, braț contorsionat, pivot smuls din basculă, bieletă direcție și capăt de bară îndoite, planetară dreapta cu articulația dinspre cutie pulverizată. Am schimbat și lichidul de servodirecție degeaba. Plus ca mașina tremura de multă vreme ca un camion. Neștiind, credeam și eu la vremea aia că e normal pt. un diesel francez ![]() Până când m-am uitat la fulie numai să văd că vobla rău. Am pornit motorul la mecanic, înainte să dăm cureaua jos, și avea și joc radial mare, nu doar axial. Muci, cu alte cuvinte. Dezechilibra motorul. Tremura mașina. Nu mai antrena cureaua de transmisie, nu mai aveam servodirecție. De când am schimbat-o este cu totul și cu totul altceva. Nu mai vibrează, am servodirecție, nu mai clicăie întinzătorul (după vreo 1000 de Km când clicăia aproape continuu). Dacă eram ca măxuleț dădeam foc la mașină, nu? Căcat franțuzesc. Mai bun era un 1.9 PD cu autopolizor de came. ![]() |
--------------------
Peugeot
206
2000 2.0 HDi Le lion flatulent est revenu.
Dar tot îi fuge fundul. |
|
Jigoro Hano |
![]()
Post
#175
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 June 10 ![]() |
In ultimii 7 ani am avut 4 masini de fabricatie europeana,:VW passat, Peugeot 307, Renault Laguna (pe care inca il mai detin spre disperarea mea). Ei bine nu am fost absolut de nici una pe deplin multumit. Toate au avut probleme lor. De la sincron cutie viteze cu culminarea spargerii cutiei, la Passat (cei drept reparat pe garntie) la pierderi de lichid frana cu imposibilitatea folosirii franei de serviciu, (garnituta etrier stanga fata cu defect de fabricatie, pompa centrala de frana ovalizata cu perdere de lichid de frana la Peugeot. Dar nici un stres nu a fost mai mare ca stresul pe care mi-l produce aceast Renaul Laguna. Cred ca de cand il am am pierdut luni de zile in service-uri pentru diverse asa zise "maruntisuri" dar de fiecare data m-au lasat in drum. La nici 2 luni si mai putin de 2500 km, am ramas fara baterie. Bun, veti zice ca este normal. De acord. Schimbat in garantie.....La alte 2 luni pica si cea de a 2 a baterie. Abia atunci s-au gandit sa verifice circuitul electric si sa constate ca alternatorul furniza mai mult curent decat era necesar. Au schimbat, chipurile, un releu. Abia la a 3 baterie terminata au verificat si alternatorul care, de fapt, provoca neplacerea. Conduc de 30 ani, am licenta de pilot de rally (cei drept, nu am mai alerg de ceva vreme) deci, eu zic ca cam stiu ce este ala un "automobil si cate si cate senile are" mai ales ca in tineretea mea, am fost f atasat de marca Renault si de masinile pe care le produce, avand ca masini de concurs mai multe Renault 12 Gordini. Cand am zis ca am rezolvat problema bateriei au inceput sa pice, pe rand, bobinele de inductie. Apoi bucsile trenului fata si, mai nou, pierderi de ulei din cutia de viteze.....ceea ce m-a facut sa imi amintesc de un Oltcit, pe care l-am cumparat imediat dupa revolutie, si care forma balti de ulei de fiercare data cand statea mai mult de 1-2 ore in asa fel incat stiam precis in ce loc a fost parcat in jurul blocului.
Atat pentru astazi, cu continuarea epopeei Laguna II, maine. O zi buna tuturor si cati mai multi km fara probleme cu minunatele nostre masini. |
--------------------
Renault
Laguna
2008
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#176
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(speedman @ 19 May 2010, 20:30) Eu am sedan si nu am avut probleme cu ea. Cine afirma ca sedan ul este mai slab calitativ decat cele fabricate prin alte parti vorbeste prostii sau in necunostinta de cauza. Le reamintesc ca fabrica de la Bursa (parca acolo fabrica Sedan ul sau se fabrica) este cea mai moderna fabrica din sud estul Europei. In ziua cand am cumparat masina s-a defectat macaraua geamului de la pasager. Anul trecut m-a lasat cea de la sofer. Acum cateva saptamani iar s-a rupt la sofer. Panglica airbag s-a rupt de 2 ori pana acum si de vreo 2 ani merg fara airbag. Sonda pentru marsarier nu mai face contact de fiecare data. Consola centrala scartarie urat de tot daca stau cu bratul pe cotiera, cutia de viteze agata, faza scurta se arde 1 data la 2 luni. Tamponul hidroelastic s-a nenorocit si el si imi vibreaza masina ca o dacie. In rest e misto masina, ma bucur ca au turcii echipament modern. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
dack |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 22 Jun 2010, 18:27) In ziua cand am cumparat masina s-a defectat macaraua geamului de la pasager. Anul trecut m-a lasat cea de la sofer. Acum cateva saptamani iar s-a rupt la sofer. Panglica airbag s-a rupt de 2 ori pana acum si de vreo 2 ani merg fara airbag. Sonda pentru marsarier nu mai face contact de fiecare data. Consola centrala scartarie urat de tot daca stau cu bratul pe cotiera, cutia de viteze agata, faza scurta se arde 1 data la 2 luni. Tamponul hidroelastic s-a nenorocit si el si imi vibreaza masina ca o dacie. In rest e misto masina, ma bucur ca au turcii echipament modern. Sorin, tu ai masina de dinainte de facelift...Eu am luat-o dupa si pana acum, nu ma pot plange de ceva. Singurul lucru care mi s-a intamplat pana in prezent este ca...mi s-a rupt "panglica" de la volan, dar am schimbat-o deja. Sper sa ma tina pana cand voi vinde masina (max 2 ani). |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
SorinCT |
![]()
Post
#178
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Am o vaga impresie ca facelift-ul tau are exact aceleasi piese (macarale, panglica, tampon, greierasi, etc.)
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
99AIM |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 22 Jun 2010, 17:27) In ziua cand am cumparat masina s-a defectat macaraua geamului de la pasager. Anul trecut m-a lasat cea de la sofer. Acum cateva saptamani iar s-a rupt la sofer. Panglica airbag s-a rupt de 2 ori pana acum si de vreo 2 ani merg fara airbag. Sonda pentru marsarier nu mai face contact de fiecare data. Consola centrala scartarie urat de tot daca stau cu bratul pe cotiera, cutia de viteze agata, faza scurta se arde 1 data la 2 luni. Tamponul hidroelastic s-a nenorocit si el si imi vibreaza masina ca o dacie. In rest e misto masina, ma bucur ca au turcii echipament modern. Mai da tu ti-ai luat masina noua sau relativ noua?NUUUUU ti-ai luat una obosita alergata bine si apoi hop ca Renault e masina naspa,stii cati km are pe bune? ti-ai luat un sh distrus-baga fiule bani sa o repari daca vrei sa mearga si lasa carpelile care le faci tu pe la geamuri-du-te la dealer si schimba tot kitul de raparatie geam si o sa vezi ca tine asa din ce te carpesti mai rau te rupi. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#180
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Am cumparat masina noua din reprezentanta in decembrie 2005. Macaralele au fost schimbate cu unele noi de 2 ori. Masina are 85.000 KM facuti in totalitate de mine, din reprezentanta am luat-o cu 0.
Si stai putin, tie ti se pare normal ca prostiile astea sa se defecteze asa usor la atat de multa lume? Ti se pare OK sa dai cate 8 milioane o macara si cate 12 pe un motoras de stergatoare? Ti se pare normal sa ti se rupa panglica airbagului atat de usor? Cum ar fi sa i se rupa cuiva inainte de un incident in trafic? |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:10 |