De ce eu nu voi mai cumpara renault niciodata !
![]() ![]() ![]() |
De ce eu nu voi mai cumpara renault niciodata !
cj666 |
![]()
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 29 July 05 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Koleos
2009, Dinamique 175 cp VW Golf 7, 1.2 TSI
|
|||
M i h a i |
![]()
Post
#122
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
dan22yoky..am citit aiurea...prea de dimineata
![]() QUOTE(qwertyuiop @ 5 Apr 2010, 18:56) la o masina sh , si cu km aia sa te astepti la orice , mai bine iti iei benzina , sedan sau bicorp cu mai putini km , plus mai putine batai de cap gen distributie , injectoare cazute , etc ![]() ![]() This post has been edited by M i h a i: 6 Apr 2010, 08:27 |
--------------------
------
------
------
|
|
dan22y |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Renault Koleos
![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
qwertyuiop |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 22 March 09 From: Buc ![]() |
@-schimbi dar costa mai putin , plus ca nu prea cad injectoarele la benzina , vad ca ai citit aiurea
|
--------------------
-
-
-
|
|
necre |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 17 April 09 ![]() |
Suzuki Shtift - 1.3 - 3 usi;
In 120 000 km, s-au defectat un bec frana (la 60.000 km) si flansa amortizor dreapta (110.000Km). Pret de nou 8400 Euro. Masina am lasat-o parintilor astfel incat am oposibilitatea sa ma mai dau cu ea. INCA MERGE BRICI. Ford Fusion 14 TDCI. Actuala masina de servici. Are 50.000 km. Pe la 30.000 km a necesitat reetansarea garniturii baii de ulei. In rest, fara probleme. Defapt ar mai fi de semnalat un greier undeva prin stanga spate. Pret de nou 14.500 Euro. Renault megane 1.4 "fier de calcat". Fosta masina de servici, pe care am cumparat-o de la firma dupa revizia de 60.000 km. In cei 60.000 s-au inlocuit: Kit ambreiaj (pe la 25000), caseta de directie, macara geam stanga, 4 bobine, COLOANA DE DIRECTIE, motor stergator, capete de bara, tampon cutie. Dupa ce am cumparat-o, s-a rupt "folia" de airbag. Pret de nou, 12.800 Euro. Masina mai prezinta niste zgomote ce ar indica jugul motor. Sper sa nu fie cazul. Avand in vedere ca masinile au beneficiat de aceeasi talpa, aceleasi drumuri, aceleasi benzinarii, concluzia cred ca este una evidenta: Renault face masini sensibile si f. scumpe la intretinere, fapt confirmat si de piata SH. Renourile au un grad ridicat de devalorizare, in ciuda faptului ca au design modern si dotari bune. Bafta. This post has been edited by necre: 6 Apr 2010, 15:49 |
--------------------
Renault
Megane II
2004
|
|
cip2k7 |
![]()
Post
#126
|
![]() Resistance Is Futile Group: Members Posts: 436 Joined: 23 July 07 From: Timisoara ![]() |
@necre: dacă era mașină de firmă Megane-ul, bănuiesc că nu a fost menajată foarte mult?
|
--------------------
Renault
Megane Sedane II.2 Privilege 1.5dci 85CP
2007 All-In-One Dedicated Multimedia Unit + Xenon + LLumar-Powered Lighting + Magnat-Powered Acoustics
|
|
necre |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 17 April 09 ![]() |
Cip, a fost exploatata normal, adica nu am mers cu ea ca dementul dar nici nu mi-am imaginat ca este un ou gata sa se sparga. Pot sa-ti marturisesc ca liniutele copilaresti pe care le-am tras, au fost cu suzuki, aceasta din urma avand 90 de cai si 800 de kile, lua suta in 9.5.
Fusionul, este la ora actuala masina de firma si in mod cert a primit acelasi "tratament" precum meganescu. Totusi, Fordul nu protesteaza si isi face treaba ca si la inceput. Totodata, mai trebuie avuta in vedere natura defectiunilor. Poate ambreiajul sau capetele de bara + caseta le poti pune pe seama unui "tzacanit de la volan". De stergatoare, bobine, macara geam, folie airbag si coloana de directie (care costa 2000 Euro) nu poti spune ca sunt ca urmare a utilizatorului idiot. Pur si simplu sunt piese prost gandite, intentionat sau din prostie. Una peste alta, raman la parerea mea ca sunt masini sensibile. Eu am lua-o in primul rand pt. ca la banii aia imi luam din targ cel mult un tico si am decis sa o pastrez doar pentru drumuri in extern, unde nu pot pleca cu fordul. La drum lung nu ai uzuri mari deci nu rsic defectiuni importante si un mare +, este confortul oferit. Este silentioasa, sigura pe traiectorie si in caz de Doamne fere` la impact. Eu inteleg ca va iubiti masinile, pt. ca nici mie nu-mi convine sa-mi zica unul ca reno e masina de kkt dar nu trebuie sa va suparati cand chiar un posesor de reno se plange de bunul sau. Sunt multe lucruri bune pe care le pot spune despre meganescu, comparativ cu 307,golf, c4, astra sau ceed dar nu ca este un model de fiabilitate in raport cu acestea. Necre over&out |
--------------------
Renault
Megane II
2004
|
|
alc2 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@necre , Ai punctat foarte bine +/- urile , atat in raport cu concurenta cat si pozitia pe piata SH. Cred ca multi posesori de Reno se regasesc in aceeasi situatie , eu unul cu siguranta . Chiar daca suntem pe un forum reno si ne palc masinutele noastre , nu putem sa ridicam in slavi fiabilitatea unor repere la care ar mai fi de lucrat un pic din partea Reno .....( cele mentionate de tine sunt cele mai "schimbate" si in mare parte nu au legatura cu utilizarea )
|
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
Nicotine |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Cand ma gandesc ca in 2005, cand am cumparat Megane-ul era oferta la Bora Amazing - Last Edition 1.6 16 000 EUR, dar mai cheala fara jenti si clima automata.
Probleme avute la 80 000Km cele clasice: - bielete - schimbate de 2 ori in garantie si o data de mine - flanse + rulment amortizor - de 3 ori - bobine inductie - ultimile SAGEM-uri le-am schimbat chiar eu. - senzor pedala acceleratie - fulia defazoare - ce nu avea simptome inainte de schimbul distributiei; a inceput sa se manifeste, dar merge si asa - senzor volanta ( nu retin numele exact ) dadea aceleasi simptom ca si bobina defecta - greieri fara numar Din pacate, tot spre ceva frantuzesc ma voi indrepta, din cauza preturilor atat ca nou cat si SH........ |
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
cip2k7 |
![]()
Post
#130
|
![]() Resistance Is Futile Group: Members Posts: 436 Joined: 23 July 07 From: Timisoara ![]() |
Sunt de acord cu punctul de vedere al tuturor, doar că atunci când există dubii cel mai bine ar fi să se aducă dovezile concrete (e.g. inițiatorul topicului să ofere actele de constatare, dacă există, și cu asta spulberă orice polemică). Eu nu mă supăr când cineva reclamă problemele avute cu mașina, înțeleg că ele apar și sunt diverse. Eu, spre exemplu, până acum, am schimbat blocul de lumini (pe cheltuiala proprie) și pe garanție un set de mânere care s-au decojit, flanșe amortizor față, cel puțin 6 becuri de fază scurtă (până am pus xenon) și caseta de direcție (sau era coloana? nu mai contează oricum, n-am văzut nici un act atunci cu ce s-a schimbat). Pe de altă parte, un prieten cu o Skoda Octavia RS (care mi-a și montat xenon-urile) mi-a povestit că în garanție i-a picat un tampon de pe la motor (cost: 90 de milioane), apoi ceva de la climă, etc. și că e norocos că avea garanție.
|
--------------------
Renault
Megane Sedane II.2 Privilege 1.5dci 85CP
2007 All-In-One Dedicated Multimedia Unit + Xenon + LLumar-Powered Lighting + Magnat-Powered Acoustics
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#131
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
si eu sunt de acord cu necre, meganeul este mai sensibil si in multe privinte prost proiectat. insa majoritate problemelor grave (caseta, coloana, injectoare etc) apar totusi destul de rar in raport cu numarul de posesori. si oricat de sensibil este, daca posesorul are grija de masina si evita ulitele romanesti numite drumuri atunci majoritatea problemelor nu vor aparea. pe mine tocmai m-a plimbat meganeul 5000 de km prin europa. fara sa exagerez, nu a vazut atatea gropi in afara tarii cate a vazut ieri dimineata spre serviciu in 7 km, iar greierii, 99% din ei au ramas in romania. raman la parerea ca aceasta masina nu a fost construita pentru romania, si rezultatele se vad...cu toate astea s-a vandut incredibil de bine. asta este...e capricioasa, da' e frumoasa...
|
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
2011
- B-XXX-LGF
|
|
necre |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 17 April 09 ![]() |
Cateva precizari:
1.NU exista masini construite doar pt. Romania sau doar pt. vest. 2.Oricat am incerca sa o vedem asa, masina NU este ca femeia. Daca este frumoasa si dotata nu inseamna ca ii poti ierta mai multe decat alteia urate. 3.Megane 2 s-a vandut bine pt. ca avea un raport pret/dotari bun si pt. ca inlocuia megane 1, care a fost un model (mai) fiabil. 4.Desi la romani si nu numai, masina (in general TDI si mai purin dci) a ajuns un fel de declaratie fiscala, prin care proprietarul le arata vecinilor cati bani are, trebuie sa retinem ca esenta acesteia este preluata de la carutza si anume, deplasarea de la A la B, in orice conditii si oricand este nevoie. Ori la Reno in general, nu numai megane, am senzatia ca realizarea deplasarii dorite depinde in mare masura de cheful "gremlinilor' vorbitori de franceza de sub capota, lucru inacceptabil, care trebuie sanctionat si care va fi sanctionat de piatza. Totodata, confirm cele aratate de Cristi, in sensul ca fiind o masina de volum, este normal sa apara si mai multe cazuri cu defectiuni, situatie in care ar fi important de studiat raportul intre vehicule comercializate vs vehicule cu defectiuni. Neavand aceste date insa, ne raportam si noi la ce putem. In cazul meu, Suzuki vs Ford vs Renault... Va urez "gremlini" harnici sub capota. PS. La sirul defectiunilor suferite alaturi de meganescu, doresc sa mai adaug si senzorul de turatie. Defapt nu a fost senzorul ci o mufa nenorocita, motiv pt. care l-am rugat pe baiatul de la serus sa taie mufa si sa-mi cositoreasca firele, gen bati un cui si legi cu sarma - solutie tehnologica de reparatie universala, inventata in Romania ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2004
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
QUOTE(necre @ 7 Apr 2010, 08:24) Cateva precizari: 1.NU exista masini construite doar pt. Romania sau doar pt. vest. 2.Oricat am incerca sa o vedem asa, masina NU este ca femeia. Daca este frumoasa si dotata nu inseamna ca ii poti ierta mai multe decat alteia urate. 3.Megane 2 s-a vandut bine pt. ca avea un raport pret/dotari bun si pt. ca inlocuia megane 1, care a fost un model (mai) fiabil. 4.Desi la romani si nu numai, masina (in general TDI si mai purin dci) a ajuns un fel de declaratie fiscala, prin care proprietarul le arata vecinilor cati bani are, trebuie sa retinem ca esenta acesteia este preluata de la carutza si anume, deplasarea de la A la B, in orice conditii si oricand este nevoie. Ori la Reno in general, nu numai megane, am senzatia ca realizarea deplasarii dorite depinde in mare masura de cheful "gremlinilor' vorbitori de franceza de sub capota, lucru inacceptabil, care trebuie sanctionat si care va fi sanctionat de piatza. Totodata, confirm cele aratate de Cristi, in sensul ca fiind o masina de volum, este normal sa apara si mai multe cazuri cu defectiuni, situatie in care ar fi important de studiat raportul intre vehicule comercializate vs vehicule cu defectiuni. Neavand aceste date insa, ne raportam si noi la ce putem. In cazul meu, Suzuki vs Ford vs Renault... Va urez "gremlini" harnici sub capota. PS. La sirul defectiunilor suferite alaturi de meganescu, doresc sa mai adaug si senzorul de turatie. Defapt nu a fost senzorul ci o mufa nenorocita, motiv pt. care l-am rugat pe baiatul de la serus sa taie mufa si sa-mi cositoreasca firele, gen bati un cui si legi cu sarma - solutie tehnologica de reparatie universala, inventata in Romania ![]() E un lucru stiut ca masinile care ies de pe banda, in urma testelor efectuate in cazul in care se descopera mici defecte de fabricatie (unele insesizabile de cumparator) sunt clasificate in 3 categorii A, B si C. Pe pietele din Germania merge intotdeauna doar categoria A. In tarile Europei de Est B si C. Repet, nu sunt deficiente majore dar standardele germane sau franceze nu le accepta. In Europa de Est merge aproape orice asa ca aici le vand la un pret mai mic. Asa se explica diferentele de pret intre est si vest. Ref la masini germane, TDI-ul de la VW a fost un esec total. De abia de curand au introdus motoare common rail. Cu greu au renuntat la Pumpen Duse. Mercedes, Audi, BMW sunt masini bune cred dar fiabilitatea lor a fost trasa in jos pentru ca au inceput sa fabrice piese in tari din blocul estic si chiar in mama Rusie unde se fabrica piese pt BMW seria 3 si X5. Calitatea nu mai e aceeasi. Dupa umila mea parere, Megane 2 cu motorizare dci a fost un model nu perfect dar cu un raport bun calitate/pret. Eu am fost f multumit de o masina care a trecut de 200.000 km si inca merge f bine. Am prieteni cu VW TDI si BMW diesel care consuma ulei de noi (cica e normal - asa spune si la service). Oamenii erau f revoltati de chestia asta mai ales ca au dat o caciula de bani pe ele. Dar, deh au BMW sau VW si nu o "saracie" de Renault... DCI-ul meu nu a consumat gram nici noua nici la 200.000 km. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
cj98czh |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Greieri am auzit si la R Klasse-le unui amic bun... si este masina de 85.000 euro... si Cristi ai dreptate... sunt masini pt. Vest si pt. Est... diferenta este clara....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
stati sa inteleg si eu! Cum adica sunt masini facute pentru Europa de Est si pentru restul?
Eu cand am cumparat clio III in 2006 in momentul in care am dat comanda am avut trecut in actele pe baza la care s-a facut comanda (precontract - contract sau ce dracul a fost, plus factura de avans si alte harti nr de serie al motorului si al caroseriei). Dupa masina am stat aproximativ trei luni. Acum voi spuneti si eu asta trebuie sa inteleg ca motorul de pe masina mea a fost fabricat, asamblat si testat pe bancurile de proba inca inainte de a da eu comanda la masina si a fost categorisit clasa B sau C - rezulta baza de date masini Romania. Amortizoare cu tot ce tine de directie, caseta de directie, bloc lumina, maneta stergatoare parbriz si computer de bord+comenzi pe volan (caci aici au fost ceva probleme cu fumul-focul la clio au fost testate intens pe bancurile de proba in Turcia inainte de a da eu comanda la masina? Eu chiar ma amuz pe seama acestor afirmatii ale voastre. Atunci ce dracu au facut turcaletii astia timp de 3 luni au sgtrans in fiecare zi un surub la masinuta mea de a venit atat de tarziu? Eu inteleg ca anumite componente sunt facute in tari unde nu este asa de riguros implementat un sistem al calitatii dar totusi de aici si pana la a categorisi masina facuta special pentru sas si special pentru oltean sau moldeovean e cale destul de lunga. Apropo clio meu din greseala a fost trecut in categoria B sau C caci din punct de vedere al fiabilitatii (dupa mine) era clar clasa premianta (A). |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Avani |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Tatimeu, PDG, iti spune ceva ?!
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
necre |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 17 April 09 ![]() |
Offf, iar incepem...
1. Cristi a zis ca masina NU a fost facuta pentru Est. Aici nu am fost de acord cu el - si nici voi, doar ca nu ati relizat. 2. Revenind la versusul meu, acceptand cele afirmate de Mr. Florea, atat Suzuki cat si Ford au fost sa zicem tot categoria C. Cu toatea astea, C-ul nu venea de la Cacao ci de la Cinstit/Corect. 3. Nimeni nu a afirmat ca motoarele Renault nu ar fi fiabile. Pacat insa ca sunt echipate cu bobine sagem, fulii defazoare de nervi si pompe cu pilituri. Oricum, toata discutia asta poate ajuta doar un potential cumparator de Renault. Noi deja le avem, si le iubim cu bune si cu rele. Pentru mine, masina isi merita toti banii pe care i-am dat. Daca insa dadeam 12800 si pe langa banii bagati in ea mai pierdeam si 75% din valoare in 60000 km, cred ca nu eram f multumit de costul / km. In incheiere, un link catre UN CAMPION - V10 - ... dupa modelul campaniilor publicitare din SUA, "De la multiplul campion in F1, Felicitari pentru impresie artistica posesorilor de TDI". |
--------------------
Renault
Megane II
2004
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
si care e problema cu asta? are treaba cu motorul? dupa umila mea parere e doar o alta setare a amortizoarelor, poate alte arcuri scut metalic. Dar in rest.... a acest PDG l-am avut si la dacia 1300 din 76 ca doar si acolo aveam scut metalic si inca ce scut.
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
PDG nu inseamna doar scut metalic... inseamna alte amortizoare.. alte arcuri... deci o setare a suspensiei pt. mers pe drumuri problematice.... sau cu gropi cum vrei.... si PDG nu o sa-l gasesti decat pe masinile facute pt. Est... atat...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
te-ai prins ca era o gluma. Mie unul mi se pare foarte normala chestia asta cu PDG la ce drumuri avem, mai putin normal mi se pare faptul ca nu posibil ca optional. Dar de la a spune ca asta e facute pentru est si asta pentru vest in urma probelor din uzina mi se pare o mare ...... Pai ce sa nu fie bine in uzina, cand bobinele si altele enumerate mai sus sunt noi, arcuri, bucsi, cauciucuri si alte subansamble care sunt testate toate sunt noi ce sa sesizeze? In plus eu am vaga idee ca mai toate componentele sunt testate inainte de a lua drumul spre uzina unde se asambleaza, iar daca ceva pica la testul final al produsului finit acel produs e tras deoparte si remediata problema, nu e trimis asa cu destinatie Europa de Est
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Avani |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Bine tatimeu, o luam altfel atunci. Testarea asta de care tot pomenesti tu, poate se face superficial. Din experienta nu-mi vin decat doua probeme in minte care puteau fi sesizate inca din etapa de "testare":
- fulie defazoare - panglica airbag Problema panglicii, se putea observa printr-un test de solicitari continue a volanului, gen: maxim stanga, maxim dreapta, maxim stanga, maxim dreapta.... . Ungerea ineficienta a pinionului decalor putea zic eu sa fie observata printr-o pornire/oprire continua a motorului, totusi, in grupul Renault nu lucreaza doar amatori... Megane 2 este o masina de succes, doar din prisma vanzarilor si nu a si fiabilitatii. Vanzarile pentru megane 3/fluence, vor fi aspru sanctionate de cei ce au avut un Renault in curte cu probleme manifestate independent de utilizarea corecta/incorenta a posesorului. Si ca sa termin in ontopic, o sa-mi iau un alt Renault, DOAR daca oferta este imbatabila la pret... ATAT. M-am lamurit cu fiabilitatea... si nu am decat 64.000 km. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#142
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 7 Apr 2010, 10:14) ![]() ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Categoria A, B si C a fost discutata si la TV in diverse emisiuni. Asa ca nu e un secret. Faptul ca in Romania si alte tari din Europa de Est ajung categ. B si C nu inseamna ca masinile respective sunt "varza". Au niste mici deficiente care sunt sesizabile doar in urma unor teste f exigente. Unele deficiente sunt suparatoare altele nu.
Va dau un exemplu la un X5 3.0d luat nou din Romania in urma cu 2 ani de un amic al meu. Dupa 2 ani: - Tapiseria plafonului s-a ondulat usor - leduri stopuri spate arse - scaun sofer ruginit - probleme frecvente motor - porneste greu si scoate fum negru din abundenta - uneori trage greu - etc Omul respectiv are un business cu service auto. Prin 2007-2008 a cumparat un Q7 tot diesel dar avariat din Germania. A reparat-o si mi-a spus ca are peste 150.000 km si nu a avut nici-o problema legata de motor sau alte chestii similare cu X5-ul din Ro. Daca probleme de acest gen ar apare in Germania, ar fi imediat mediatizat de conurenta si ar avea un impact devastator din punct de vedere al vanzarilor. Dar in Ro se vinde orice. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
katalynmusoiu |
![]()
Post
#144
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 August 09 ![]() |
FRATILOR IERI AM SCAPAT DE UN MEGANE 1.5 DCI, SINCER AM ZIS CA MI S-A LUAT O PIATRA DE PE INIMA... NU IMI MAI TREBUIE ASA CEVA
![]() |
--------------------
renault
megane
2004
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#145
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#146
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(CristianFlorea @ 7 Apr 2010, 09:04) E un lucru stiut ca masinile care ies de pe banda, in urma testelor efectuate in cazul in care se descopera mici defecte de fabricatie (unele insesizabile de cumparator) sunt clasificate in 3 categorii A, B si C. Un lucru știut unde? La șezătoarea de seara unde se face campionat de spart semințe? Folclor nene. Exemplul dat de tine cu BMW-ul e complet irelevant. Mai toate problemele alea erau aproape imposibil de identificat pe linia de fabricație. Nu mai spun că mașina primește și ea un VIN ceva acolo când e dată în fabricație, VIN la care tu, clientul, poți să ai acces în momentul în care a fost dată în fabricație mașina. Ce se întâmplă dacă la final, când e asamblată mașina iese una de tip A? Se mută repede VIN-ul pe una, cu aceeași configurație din imensul parc de mașini de afară, dar de categoria B sau C? Ideea e că din momentul în care se asamblează prima piesă, se știe exact unde va ajunge mașina aia. Asta in orice fabrică. Sau nu-mi spune, de când se asamblează se montează piese stricate, nu? ![]() ![]() This post has been edited by ssilviu: 7 Apr 2010, 12:32 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
@ssilviu
Folcloru' de care vb matalutza ca sparge semintze habar nici nu are de ce se intampla in jurul lor sau ca sunt gropi in asfalt, daramite de cat. A, B si C. Eu cunosc cazuri concrete cu masini importate in Romania care aveau piese reconditionate. Legat de cat. A, B si C a fost o emisiune si la Realitatea la ora de audienta in urma cu 1 - 2 ani in urma cred. Invitat era si Prigoana care se plangea de BMW-ul lui seria 7 si spunea ca la 90.000 km s-a stricat cutia automata. Dar, probabil ca tu spargeai seminte la ora aia sau te uitai pe Cartoon Network. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#148
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
În curând o să ajungem să ne uităm în gura Escăi și să luăm totul de bune. De fapt văd că deja se ia.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
M i h a i |
![]()
Post
#149
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Cristian ai dat exemplu perfect
Prigoana. M-am lamurit. vorba lui silviu e plin de cutii cu piese etichetate A,B,C . Al dracului de nemti, francezi sau nordici nu se incurca si ei in cutiile alea sa vina in romania numai bucati cu eticheta rosia si cu A- mareeeeeeeeee pe ele. In gura Escai nu ne mai uitam ca ne-am plictisit de aceasi gura mare si zambitoare.Cred ca a mancat o cisterna de miere din 90si ceva incoace. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 06:15 |