Renault Fluence? peste Laguna 3 ?
![]() ![]() ![]() |
Renault Fluence? peste Laguna 3 ?
sserban22 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|||
tse |
![]()
Post
#2
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Da, sigur. Acest topic poate merge la diverse-umor.
Mai bine du-te la un show-room si cere un drive-test comparativ. Apoi, te mai intreaba si unde se fac L3 si Fluence |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
sachelos |
![]()
Post
#3
|
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
@sserban22: tu compari o masina de 20k cu una de 30k (in varianta full ambele)? E frumusica ce-i drept, dar e diferenta de clasa intre ele, mergi frumos la un test-drive cu ambele si ai sa vezi singur diferenta!
|
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
- B-06-JWK/B-747-MIM
2009/2009 =I Love My Cars=
|
|
csorin66 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
In mod evident fac parte din clase diferite
|
--------------------
Renault
Talisman 1,6/ 200
2016/Initiale/Paris ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
dili |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Primul impuls a fost sa te intreb daca e serios sau mistocareala. Dar am zis ca e mai bine sa ma abtin, pentru ca este vorba de o parere personala si atunci trebuie sa o respect.
Am vazut si eu Fluence in service (trec peste faptul ca era masina de test si era cu bordul dat jos si matele intinse ![]() ![]() Dar comparatiile se opresc aici. Nici macar nu m-a tentat vreun test. Ceea ce pot insa sa afirm cu certitudine este ca, nici o secunda, L3 nu va fi amenintata de Fluence. Ba din contra, daca te uiti pe topicul Megane III, vei vedea ca, din motive de pret apropiat de L3, chiar si dealerii ii sfatuiesc pe clienti sa nu dea banii pe Fluence ci sa mai puna vreo 500 de euro si sa-si ia Laguna. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Eu am analizat masina din anumite puncte de vedere nu unde se fabrica si cit costa, asa ca astept comentarii obiective, nu va implicati emotional, m-am referit la dimensiunile celor 2 masini , nu am avut timp sa fac un drive test, dar cred ca o delimitare intre cele 2 clase trb facuta mai clar decit pretul.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
dili |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Pai tocmai, ca pretul nu le delimiteaza, in sensul ca Fluence pare usor sarita din schema.
Arunca un ochi aici: http://www.reno.ro/Renault-Fluence-page-18-t159711-s510.html Postarea 519. Iar pentru mai multe detalii privind Fluence, da un search pe net si cauta: Renault Samsung New SM3. O sa ai o mica surpriza ![]() This post has been edited by dili: 6 Dec 2009, 20:34 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Tocmai , de ce au ales cei de la Renault sa vina cu un model apropiat ca dimensiuni si sa zicem si pret apropiat de virful de gama , Laguna 3?
E clar ca sint diferente de calitate in ceaa ce priveste materialele folosite si calitatea ansamblarii, Fluence este ansamblat in Turcia. Dar trb sa recunoastem ca designul exterior este nou in cazul lui Fluence , nu acelasi lucru este pt L3.. care mosteneste vechea L2 la exterior, cu mici modificari. Toti producatorii auto fac distinctie intre clase , in primul rind prin dimensiunile modelelor, apoi prin calitatea materialelor, motorizari,pret, etc. Raman la parerea ca Renault , trebuia sa faca o distinctie intre sedanul compact si virful de gama. Nu mi se pare ok ca un sedan sa fie la fel de spatios ca o masina din clasa premium. |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Si porcbagajul de la Symbol e mai mare decat cel de la Laguna, dar asta nu inseamna ca se pot compara.
Pentru cine isi cumpara masina pentru el, nu neaparat ca sa "dea bine", va conta mai mult calitatea per ansamblu (aici Fluence pierde, avand o calitate a materialelor mai slaba), decat faptul ca isi poate lua o masina mai mare la un pret putin mai mic. |
--------------------
.
.
.
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu am facut un drive-test cu Fluence si mi s-a parut ingrozitor de zgomotos in comparatie cu L3;in plus nu m-am putut obisnui cu ambreiajul.La L3 din ziua drive-testului mi-a fost foarte accesibila la condus;pt mine nu exista termeni de comparatie...si,sincer...nu a-si putea renunta la laguna
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
andreicri |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
fratilor ,am citit ce s-a scris aici si vreau sa dau si eu cu parul ca urmare a studierii ambelor modele:1.Fluence nu e sub Laguna la finisaje si calitate.si va rog sa faceti urmatorul test:puneti mana la imbinarea parbrizului cu plafonul in partea de sus a parbrizului.La laguna e un sant mic pe cand la fluence e frumos finisat,fara luft.2.Fluence e intr-adevar scumpior pentru banii sai ,insa subiectiv e la fel de spatios si de bine finisat ca Laguna.Pacatuieste ca nu are motoare la fel de puternice .
3.Am condus fluence si nu mi s-a parut deloc zgomotos asa cum spunea un user aici.Ba chiar am ramas socat de cat de silentios si seren trecea peste gropi. concluzia e ca la finisari identice si nivele de echipare similare si motorizari similare va decide strict gustul fiecaruia. This post has been edited by andreicri: 7 Dec 2009, 00:33 |
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Sper sa ajung si eu sa fac un drive test cu Fluence, deocamdata opiniile mele erau vizavi de designul nou si dimensiunile care m-au frapat.
Apreciez felul obiectiv de analiza al colegului de mai sus, si mie imi place Laguna 3, dar nu vad de ce sa nu vedem si cealalta jumatate a paharului, in cazul Laguna s-a folosit vechea platforma, nu ca ar fi fost rea, dar cum Citroen a scos un nou C5 cu un design nou, atragator care se detaseaza de ce era inainte, asa cred ca o platforma noua Laguna cu design care sa se rupa de L2, era necesara . La interior si fiabilitate lucrurile stau ok, pacat de solutia aleasa ca platforma care nu a permis modificarea prea mult a dimensiunilor si a designul exterior. |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#13
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
c5-ul e cu mult peste laguna din toate punctele de vedere, mai putin pretul, asta cu reducerile aplicate de renault.
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
quasararoma |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 28 March 06 ![]() |
Testat Laguna 3 si Fluence.
Laguna 3 - "nava spatiala" (insonorizare, motorizare, design interior si chiar exterior pentru varianta GT Line). Fluence - noul Megane Sedan 2 (adica acelasi feeling si ca sofer si ca pasager). Pretul modelului Fluence mi se pare f. mare si nu compar neaparat cu Laguna 3. Pai cum sa coste aproape 19.000 EUR (discount inclus) o masina din clasa din care face parte Fluence-ul? - http://www.renault.ro/gama-renault/autotur...erPriceType=TTC Daca n-ar fi existat Laguna 3 imi luam un WV Passat sau o Skoda Octavia 2 la banii astia (cu toate ca nu ma omor dupa ele ca marci). Si nu in ultimul rand locul fabricatiei unui model sau a altuia din gama Renault si-a spus cuvantul, cel putin in cazul Megane-ului. Cat priveste spatiul interior din spate - mi s-a parut si mie la inceput ca este mai mic in Laguna 3 decat in Fluence si dupa ce am masurat cu o rigla, diferenta la in favoarea Fluence-ului este cam de 3-4 cm (ma refer la spatiul destinat picioarelor), insa asta se datoreaza banchetei spate a Lagunei 3 care este mai lata si dupa parerea sotiei, mai confortabila. Parerea mea este ca Fluence-ul este o masina destul de reusita dar cu un pret mult prea mare. Poate peste vreun an vor ajunge la un pret mai apropiat de adevar. Dar ea trebuie sa treaca si testul timpului in virtutea faptului ca este fabricata in Turcia. This post has been edited by quasararoma: 7 Dec 2009, 23:53 |
--------------------
Renault
Laguna 3 2.0 dCI
- CT
GT Line
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
poate ca producatorul reno so gindit sa infinteze o noua clasa iar fluence e doar un test. oricum,daca ne uitam la evolutia automobilului..numai in sus..mai mare,mai puternic...niciodata mai mic.
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
korn |
![]()
Post
#16
|
Made in France Group: Members Posts: 164 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(Fratzica @ 7 Dec 2009, 22:51) c5-ul e cu mult peste laguna din toate punctele de vedere, mai putin pretul, asta cu reducerile aplicate de renault. Pai sa vedem la ce NU este: 1. Motoare a. la Citroen C5 nu exista motoare pe benzina turbo de 2.0. b. la Citroen C5 motorul 2.0 diesel are doar 136 cp sau 160cp, cel de la Reno are 150 sau 180cp. c. 2. Cutii de viteza: a. Cutia de viteze de la C5 are originea la peugeot 206, cea de la reno laguna este de conceptie noua(unele cutii fiind fabricate la Mioveni). b. Citroen C5 are si cutii cu 5 trepte, toate de la laguna sunt cu 6 trepte. 3. Comportament rutier: a. La reno laguna este implementat sistemul rutier 4ws, la citroen nu. Mai departe nu stiu, am rezerve ca citroen C5 ar fi vreun soi de bentley, iar laguna un fel de logan. This post has been edited by korn: 8 Dec 2009, 09:00 |
--------------------
Peugeot
508 Allure
MMXII Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance Ex Citroen C4 SX HDI Ex Renault Laguna III 1.5 dCi Peugeot 508 Allure |
|
Petrebbu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 8 December 09 ![]() |
Am facut eu test drive cu renault fluence intradevar merge bine dare nu se compara cu renault laguna.
|
--------------------
Renault
Laguna 3
- IF 24 BBU
2009 2.0 dci 150 cp
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
[quote=sserban22,6 Dec 2009, 21:46]
E clar ca sint diferente de calitate in ceaa ce priveste materialele folosite si calitatea ansamblarii, Fluence este ansamblat in Turcia. Dar trb sa recunoastem ca designul exterior este nou in cazul lui Fluence , nu acelasi lucru este pt L3.. care mosteneste vechea L2 la exterior, cu mici modificari. aici vorbesti din auzite sau cum? trebuie sa-ti spun ca Clio III este facut in Turcia iar Megane III este facut in Spania, si sunt diferente mari de finisaje interioare. Toate in favoarea lui Clio III. Ba mai mult sunt diferente mari la finisarea experioara (capota, stopuri imbinari ale caroseriei) si astea tot in favoarea celui mai mic a turcaletului. Acum ce sa spun poate ca am prins eu un Clio facut pentru vrun atab turc ![]() si nu nu regret faptul ca am vandut Clio si am mai pus 7000 Euro sa cumpar meganelul. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Atentie, eu vorbesc de Fluence , nu de Megane 3, asa ca fii mai atent si nu face confuzii .Fluence nu e acelasi lucru cu Megane3. Fluence se fabrica in Turcia , da un search pe net si te convingi.
Azi am facut un drive test , masina se comporta binisor, dar este sub Laguna in ceea ce priveste calitatea materialelor folosite, ergonomia nu mi se pare prea reusita , spatiul interior sufera din acest punct de vedere, chiar daca s-au chinuit sa -l aduca la cel al Lagunei , asa ca senzatia nu este aceiasi. Concluzia mea .......dimensiunile exteriore ale lui Fluence induc in eroare , interiorul este mult sub Laguna ca ergonomie si amintesc f mult de Megane Sedan. Pretul nu se justifica , cu o diferenta de 1000€ iei o Laguna 3 . |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
tse |
![]()
Post
#20
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sserban22 @ 8 Dec 2009, 15:46) Atentie, eu vorbesc de Fluence , nu de Megane 3, asa ca fii mai atent si nu face confuzii .Fluence nu e acelasi lucru cu Megane3. Fluence se fabrica in Turcia , da un search pe net si te convingi. Azi am facut un drive test , masina se comporta binisor, dar este sub Laguna in ceea ce priveste calitatea materialelor folosite, ergonomia nu mi se pare prea reusita , spatiul interior sufera din acest punct de vedere, chiar daca s-au chinuit sa -l aduca la cel al Lagunei , asa ca senzatia nu este aceiasi. Concluzia mea .......dimensiunile exteriore ale lui Fluence induc in eroare , interiorul este mult sub Laguna ca ergonomie si amintesc f mult de Megane Sedan. Pretul nu se justifica , cu o diferenta de 1000€ iei o Laguna 3 . Ma bucur sserban22 ca ai procedat corect, si ai cercetat in showroom. Fluence este un produs foarte frumos, dar este sub Laguna 3. Laguna 3 chair este o surpriza placuta pentru sofer si pentru pasageri. Eu cautam un Citroen, dar copiii si mai ales sotia au ales Laguna, si acum le multumesc. A si sa stii ca service-urile Renault sunt peste celelalte... Nu neaparat la preturi. |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#21
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
QUOTE(korn @ 8 Dec 2009, 08:59) Pai sa vedem la ce NU este: 1. Motoare a. la Citroen C5 nu exista motoare pe benzina turbo de 2.0. b. la Citroen C5 motorul 2.0 diesel are doar 136 cp sau 160cp, cel de la Reno are 150 sau 180cp. c. 2. Cutii de viteza: a. Cutia de viteze de la C5 are originea la peugeot 206, cea de la reno laguna este de conceptie noua(unele cutii fiind fabricate la Mioveni). b. Citroen C5 are si cutii cu 5 trepte, toate de la laguna sunt cu 6 trepte. 3. Comportament rutier: a. La reno laguna este implementat sistemul rutier 4ws, la citroen nu. Mai departe nu stiu, am rezerve ca citroen C5 ar fi vreun soi de bentley, iar laguna un fel de logan. 1. a. exista 1.6T 155 cp. Nu vad nevoia unui 2.0. b. 110, 140, 160 cp si 240 cp in cazul V6 Hdi 2. a. Eu am laguna 2.0 dci si nu imi place deloc schimbatorul de viteze. Iar "originea la peugeot 206" mi se pare foarte trasa de par. b. de ce ar fi asta un dezavantaj? 3. a. asa si? se aduce la noi 4ws? |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
dili |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Una din tristele realitati pe care Renault Romania ar trebui sa le accepte este ca au fost lideri de piata ani de zile (cu exceptia Loganului), pentru ca au oferit dotari peste medie / calitate rezonabila / preturi sub media clasei. E valabil inca de pe vremea lui Renault Broadway si alte "turcisme" (nu le reprosez nimic, am avut 2 si s-au comportat ireprosabil), a continuat cu M1 Classic si a culminat cu M2 Sedan.
Si pentru ca succesul se urca la cap, au cam dat-o nitel in bara cu Clio III (pe care cereau 12000 de euro cand un Fiesta la aceleasi dotari era 9500), au continuat cu M3 si in special cu M3 coupe (la care tin cu dintii de pret) si au trantit definitiv mucii-n fasole cu Fluence. Rezultatul, previzibil, nu s-a lasat asteptat: sunt pe locul 3 (iarasi exceptand Loganul), dupa Opel si Skoda. Am vazut pe site-ul lor niste aberatii cum ca un Fluence ultra echipat sare de 20000 de euroi. Pai e ca si cum ai spune ca Laguna 3 la 40000 de euro e un chilipir, ca de, are optiuni beton. Am pus in joaca pe un Fluence optiunile de pe Laguna mea si, surpriza, am ajuns pe la 17000 de euro. Asta fara sa mai iau in calcul motorul de 2l, cutia de 6 trepte si multe altele, care la Fluence nu apar nici macar in optiuni. Hai sa fim seriosi, pentru piata noastra si la momentul actual, Fluence nu face mai mult de 12000 de euroi neam. Si mai luati in calcul si reintroducerea taxei de poluare de la 1 ianuarie si atunci sa-i vedem pe baietii destepti de la RR pe unde scot camasa. Parerea mea e ca topicul acesta, in masura in care titlul poate fi considerat cat de cat serios, ar merge mai bine in sectiunea dedicata Renault Fluence. Nu de alta dar vad ca deja se incing spiritele si, din pacate, pe colaterale gen Renault/Citroen. Si ca sa ramanem in spiritul si linia topicului, va marturisesc ca azi am avut o revelatie: Renault Symbol este cu doar 3,4 cm mai scurt decat Megane 3. Si are si roti si motor si scaune si caroserie. Si atunci vin si va-ntreb, ca ma tot framanta: oare nu cumva o fi peste M3? This post has been edited by dili: 8 Dec 2009, 20:21 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
tse |
![]()
Post
#23
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
As spune mai degraba in categoria provocari, am vrut sa obtin o analiza obiectiva a platformei L3 , nu cred in suprematia L3 mai ales in ceea ce priveste aspectul exterior, care nu aduce diferente majore fata de L2. Ca supara pe unii remarca .........o sa le treaca, nu e cazul s-a luati f. personal faptul ca altii au alte opinii, si nici sa plecati cu ruleta dupa voi sa masurati Symbolul,
![]() Oricum consider din punctul meu de vedere topicul inchis si ma bucur ca pe unii i-a mai scos din amorteala. |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
serbane tu citesti doar trei cuvinte dintr-o fraza?
Pai tocmai acest lucru am vrut sa-ti explic ca nu trebuie sa fie mai bine finisata o masina fabricata in Spania sau Franta decat o masina fabricata in Turcia. Exemplu pe care l-am dat este foarte elocvent din punctul meu de vedere. Si ca o continuare sa stii ca materialele folosite sau ma rog care au fost folosite de turcaleti sunt mult superioare fata de cele folosite de "europeni" si anume tapiteria folosita la fetele usilor mult mai buna cea folosita de turci, piele la volan mult mai buna cea folosita la tucaleti decat cea "europeana". Iti spun in cunostinta de cauza caci am avut masina turceasca si am masina facuta in spania. Chestia ca e facuta in Turcia asta e o poveste pentru copii prosti. In alta ordine de idei nu se poate face comparatie intre laguna si fluence pentru ca sunt doua masini diferite. Poate daca comparam cele cu motor de 1,6 si 1,5 dci, dar si aici trebuie sa tinem cont de multe altele. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
dili |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Analize obiective ale modelului L3 ai cu sutele si poti avea acces la ele fara sa-i provoci, asa cum sustii, pe posesori. Doar afirmatia asta singura ar fi suficienta sa-ti incadreze postul la categoria "flame".
Chiar si aici pe forum ai zeci de pagini care, la fel, stau la dispozitia tuturor. Si, trecand peste subiectivismul proprietarilor, chiar din paginile acestui forum poti sa-ti dai seama ca aproape nimeni dintre noi nu a cumparat L3 pentru cum arata la exterior. Daca mi-as conduce masina cu telecomanda din afara ei, poate, dar inca nu e cazul, asa ca impresiile si senzatiile provin de pe scaunul soferului. Ai pornit de la comparatia cu Fluence (pe care tot tu ai constatat singur ca nu sta in picioare), acum vorbesti de suprematii (desi nimeni nu avut astfel de pretentii) si de diferentele majore fata de L2. Daca ai fi citit mai mult despre platforma tehnica L3 ai fi constatat singur (cum a fost si cu Fluence) ca exista diferente majore intre L2 si L3. Nu stau acum sa polemizez, enumar doar ce-mi vine-n minte: finisare, echipare, climatizare si, in primul rand, fiabilitate. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Am verificat in showroom spatiul dintre cele 2 masini supuse comparatiei. Nici nu incape indoiala ca in Laguna spatiul este evident mai mare. Test simplu: tepui la volan, reglezi scaunul corect apoi te pui in spatele scaunului pe care tocmai l-ai reglat si "notezi"; aceeasi operatie si cu masina de comparat. vezi rezultate!
In linii mari (si cu mare indulgenta) se pot compara cele doua modele, insa in mod real doar la volumul portbagajului Fluence sta mai bine. In rest... sunt din alte lumi; calitatea plasticelor si a materialelor este cu mult apropiata de Logan. cand am deschis capota portbagaj am si vazut-o in luneta insotita de un bufff ![]() Desi multi nu stiu/nu recunosc este important si locul unde se face masina. Exemplu este intre Clio III si (noul) symbol; intre orice renault facut in Franta si Megane 2... Diferentele mi se par usor de observat, iar sa discutam aici de imbinari ale diferitelor piese... cred ca nu am depasit nivelul Dacia (fara suparare). @sserban22: Cum vezi tu ca Laguna 3 seamana cu 2 si NU vezi Fluence ca seamana cu Megane 2? ![]() @tatimeu: clio III este facut in Franta; poate te referi la symbol... Toate bune si LA MULTI ANI! |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
Modus |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
La multi ani si tie! Clio 3 hatch este fabricat in Franta si Turcia, Clio 3 Estate este fabricat numai in Turcia, iar Clio 3 RS este fabricat numai in Franta.
Uzina Renault din Turcia este printre cele mai apreciate uzine Renault din lume. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Tocmai ma interesasem pentru un prieten despre un Clio 3 Estate, iar dealerul mi-a spus ca este fabricat in Franta.
Din cate stiu toate generatiile de Clio + Symbol I sunt fabricate in Fr; Symbol-urile II si III in Turcia; Megan-ul hatch si Estate in Fr, Sedan-ul - Spania; Laguna - Franta; Fleunce - Tr. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
rtBK |
![]()
Post
#30
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cata_lag2.2 @ 5 Jan 2010, 02:00) Test simplu: tepui la volan, reglezi scaunul corect apoi te pui in spatele scaunului pe care tocmai l-ai reglat si "notezi"; aceeasi operatie si cu masina de comparat. vezi rezultate! dupa aia sa te uiti la alfa romeo mito sau lancia delta sa ai o revelatie in materie de spatiu. Nebagand in seama portbagajul... |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 21:48 |