Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Fluence? peste Laguna 3 ?

Modus
post 5 Jan 2010, 12:02
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(cata_lag2.2 @ 5 Jan 2010, 11:39)
Tocmai ma interesasem pentru un prieten despre un Clio 3 Estate, iar dealerul mi-a spus ca este fabricat in Franta.
Din cate stiu toate generatiile de Clio + Symbol I sunt fabricate in Fr; Symbol-urile II si III in Turcia; Megan-ul hatch si Estate in Fr, Sedan-ul - Spania; Laguna - Franta; Fleunce - Tr.
*



Toate Symbolurile s-au facut in Turcia. Toate Clio 3 Estate s-au facut si se fac in Turcia.
Mégane 2 Sedan s-a fabricat doar in Turcia, Mégane 2 hatch si Estate s-au fabricat doar in Franta si Spania, Mégane 3 se fabrica doar in Spania, iar Fluence doar in Turcia.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 5 Jan 2010, 12:16
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Am facut drive test cu Fluence si merge bine.
Fluence e insa o masina conceputa pentru tarile de est. Calitatea materialelor la Laguna este net superioara. La fel confortul si tinuta de drum.
Am vrut sa cumpar Fluence dar sosea supa 01 ian 2010 si plateam taxa. Dealer-ul mi-a oferit o Laguna GT line 2.0 dci cu climatizare automata bizonala, card maini libere, oglinzi rabatabile electric si bi xenon cu 16.052 E + TVA.
Un Fluence 1.5 dci fara optiunile care le am eu pe Laguna costa undeva la peste 13.000 Euro + TVA.
Mi-am spus ca pentru inca 3.000 Euro in plus merita o masina de clasa superioara.
Francezii de la Renault au spus ca scopul lor este ca Laguna 3 sa fie in primele 3 masini din clasa ei.
Oricum, daca vrei Laguna 3 trebuie sa te astepti si la un consum mai mare 7,5% fata de 5,5% la un Fluence de 1,5 dci. Dar motorul de 2.0 dci de pe Laguna e super, depasiri lejere, viteza, etc.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 5 Jan 2010, 12:20
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(CristianFlorea @ 5 Jan 2010, 12:16)
Francezii de la Renault au spus ca scopul lor este ca Laguna 3 sa fie in primele 3 masini din clasa ei.
*



Si este in top 3 fara probleme!


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 6 Jan 2010, 08:43
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(cata_lag2.2 @ 5 Jan 2010, 02:00)

Desi multi nu stiu/nu recunosc este important si locul unde se face masina. Exemplu este intre Clio III si (noul) symbol; intre orice renault facut in Franta si Megane 2...
Diferentele mi se par usor de observat, iar sa discutam aici de imbinari ale diferitelor piese... cred ca nu am depasit nivelul Dacia (fara suparare).

@sserban22: Cum vezi tu ca Laguna 3 seamana cu 2 si NU vezi Fluence ca seamana cu Megane 2? intrebare.gif

@tatimeu: clio III este facut in Franta; poate te referi la symbol...

*



e destul de complicat acum sa caut declaratia vamala ca sa vezi cu ochisorii tai unde e facut Clio III (majoritatea) adica Turcia.
Nu e important locul unde se fabrica masina ci seriozitatea celor care asambleaza masina, conteaza sistemul de control al calitatii implementat, Auditul si multe altele, care tin mai mult de calitatea, priceperea si calificarea celor care asambleaza masina, caci robotul din Spania, Franta sau Turcia tot aceleasi miscari le face, cu aceeasi precizie , dar minuta omului, simtul si seriozitatea mai difera de la unu la altul.
si chiar fara suparare tocmai asta ne diferentiaza pe noi de altii si anume faptul ca inca mai acceptam ca pe banii nostri sa primim un lucru pentru care se trambiteaza ceva dar in realitate vine cu altele sau cu unele lipsuri, iar atunci cand dai 15.000Euroi pe o masina si constati faptul ca capota (scuze cacofonia) nu este bine centrata te candesti ca Loganul nu e chiar atat de rau.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 6 Jan 2010, 15:13
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




QUOTE(tatimeu @ 6 Jan 2010, 08:43)
e destul de complicat acum sa caut declaratia vamala ca sa vezi cu ochisorii tai unde e facut Clio III (majoritatea) adica Turcia.
Nu e important locul unde se fabrica masina ci  seriozitatea celor care asambleaza masina, conteaza sistemul de control al calitatii implementat, Auditul si multe altele, care tin mai mult de calitatea, priceperea si calificarea celor care asambleaza masina, caci robotul din Spania, Franta sau Turcia tot aceleasi miscari le face, cu aceeasi precizie , dar minuta omului, simtul si seriozitatea mai difera de la unu la altul.
si chiar fara suparare tocmai asta ne diferentiaza pe noi de altii si anume faptul ca inca mai acceptam ca pe banii nostri sa primim un lucru pentru care se trambiteaza ceva dar in realitate vine cu altele sau cu unele lipsuri, iar atunci cand dai 15.000Euroi pe o masina si constati faptul ca capota (scuze cacofonia) nu este bine centrata te candesti ca Loganul nu e chiar atat de rau.
*



Da-mi voie sa ma folosesc de cuvintele tale (control al calitatii, audit, seriozitate...): hai sa facem o comparatie intre o masina facuta in Franta, una in Turcia si alta in Romania (vorbim de aceeasi clasa). Doar nivelul pretului este acelasi; in rest diferente in favoarea produsului "original".
Oare de ce francezii sau nemtii au mers sa faca masini in alta parte decat Fr/Ger? Poate pentru ca exigentele in ce priveste controlul calitatii, poluarii etc. sunt mai reduse si automat costurile sunt mai mici.
Oare de ce in Franta nu gasesti Symbol? Si nici Megane Sedan?

Nu pun la indoiala seriozitatea lucratorului din uzina (desi pot sa am rezerve), dar iau in calcul in mod serios calitatea materialului folosit, atat ce se vede la cumparare cat si peste 2-3-4 ani.

Atata timp cat selectam reclamele si nu produsele, vom ajunge sa consumam chiar orice, mai ales ca nici nu stim ca ne putem adresa OPC-ului.

Nu vreau sa spun si nici nu cred ca Renault-urile sunt masini proaste (este al treilea pe care il am), insa raportul calitate pret este mai mic decat in cazul altor marci.

Revenind la topic: chiar imi place Fluence, dar ramane categoric SUB Laguna.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 6 Jan 2010, 15:18
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Mégane Sedan s-a importat in cele mai multe tari din Europa de Vest (Franta, Germania, Spania, Italia, etc.)
Motivul pentru care Renault a deschis uzina din Turcia este simplu: aceasta uzina (cu exceptia lui Clio Estate) fabrica masini special destinate Europei de Est, Africii de Nord, Orientului Mijlociu, etc.
Uzina Renault din Turcia este una foarte buna, de vreme ce Renault Mégane 1 Break, Renault Mégane 2 Sedan, si Renault Clio 3 Estate se fabrica numai aici, inclusiv pentru pietele occidentale.
E mai ieftin, dar nu e mai prost!


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 7 Jan 2010, 15:02
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




cata_lag2.2
tu citesti dar nu intelegi? sau cum sta treaba.
hai ca stricam problematica topicului, dar totusi nu ma pot abtine sa-ti spun. Masina mea e facuta in Spania, dar din punct de vedere al asamblarii si rigurozitatii in finisaje e mai slab clasata in ochii mei decat Clio III pe care l-am vandut si care era fabricat in Turcia, deci conteaza tocmai seriozitatea, si specializarea omului care lucreaza la acea masina. Costurile sunt mai mici datorita retributii diferite, datorita faptului ca poate energia e mai ieftina, in rest costul de productie si anume costul generat de subansamble este acelasi sau aproximativ acelasi.
Care e la tine originalul? O masina se deseneaza, se gandeste,proiecteaza si toate celelalte in birourile de proiectare-dezvoltare sau cum dracul se numesc ele. De acolo cand totul e pus la punct se incepe fabricatia intr-o anumita sau anumite uzine. Care e originalul dupa cum spui tu? Clio facut in Turcia sau In Franta? Megane III din Spania sau mai nou Megane III din Turcia? Iti spun eu ca ambele sunt originale.
Si da categoric Laguna e cu mult peste toate celelalte produse renault si aici ma refer in special la Megane III si Fluence. Cine sustine ca Fluence e peste laguna ohmy.gif poate sa spuna la fel si de megane III. hai sa fim seriosi


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 7 Jan 2010, 15:33
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Eu am mers cu Megane 2 1.5 dci, Fluence 1.5 dci si Laguna 3 2.0 dci.
Laguna e peste toate. Confort, materiale de calitate superioara, tinuta de drum.
Oricum, sunt clase diferite si nu vad de ce le-am compara. Diferenta de pret Fluence - Laguna (cu promotii) = in jur de 3.000 Euro.
Insa, cred ca si Fluence e o masina buna.
Laguna e limuzina de top a marcii Renault si oficialii firmei au spus ca Laguna 3 e in primele 3 masini din clasa ei.
Laguna consuma ceva mai mult (+2 litri/100km) decat Megane sau Fluence dar cand calci pedala unei Laguna 3 2.0 dci simti diferenta din plin.
Si este mult mai stabila. Cand efectuam depasiri cu Megane-ul daca stai in spate ai senzatia ca fuge axa spate. Am citit testul facut de o revista in Turcia cu un Fluence si scrie in articol ca senzatia e aceeasi ca la Megane.
Laguna are un sistem smecher, cand virezi de volan, vireaza un pic si rotile spate, ceea ce te ajuta la depasiri si la parcare. Pacat ca nu au adoptat la Laguna suspensia independenta pe fiecare roata.
Prima masina dupa ce mi-am luat carnetul (1995) a fost un Mercedes fabricat in 1971. Era un 220 Diesel "bot de cal" si avea suspensie independenta. Si de atunci, Mercedes a fabricat doar masini cu suspensie indep.
Nu vreau sa compar Mercedes cu Renault dar, macar o suspensie independenta puteau sa puna. Totusi suntem in anul 2010... La Renault totul se rezuma la costuri asa ca merg in continuare pe imbunatarirea tehnologiei vechi, ceea ce nu inseamna ca masinile ar fi rele.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 7 Jan 2010, 21:39
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@CristianFlorea

Sunt total de acord cu tine in majoritate dar, pentru a nu lansa informatii eronate pe forum, trebuie sa te corectez in ceea ce priveste afirmatia referitoare la rotile directoare pe puntea spate: dotarea este valabila numai la Laguna GT (reala, nu GT line) si coupe.
La restul, puntea spate nu are capacitati viratoare.

Asta nu scade insa cu nimic impresia excelenta pe care si eu o am despre masina (cu mici exceptii) smile.gif .


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin
post 7 Jan 2010, 22:44
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 11 September 03
From: Bucuresti




Cred ca Cristian se referea la punte H cu efect autodirectional, care se afla pe toate modelele exceptand GT (nu GT line)
Este posibil ca si aceasta punte H cu efect autodirectional sa se simta putin in stabilitate. Evideny nu poate avea performanta Lagunei GT, dar e un plus.
Si la puntea H cu efect autodirectional rotile se misca, insa extrem de putin comparativ cu active drive

This post has been edited by dorin: 7 Jan 2010, 22:46


--------------------
Renault Laguna III - B-97-XCO 2.0 DCI 150cp Dynamique ++
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 8 Jan 2010, 02:21
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Ma simt nevoit sa ma explic putin cu permisiunea colegilor.
Modus: fa un test simplu: cauta Megane sedan, Symbol etc. second hand in oricare din tarile mentionate de tine; vei fi surprins.
Repet, desi am mai afirmat, NU consider R nici pe departe o masina slaba calitativ in general, nici pe departe, dar sustin in continuare ca produsul facut in alte tari nu se compara cu cel facut in Franta. Analizeaza catusi de putin, urca-te la volan si arunca o privire in masina. Hai sa fim, totusi, obiectivi!

Din experienta spun: am renuntat la Symbol si Megane sedan noi dupa ce am analizat mai atent interiorul; n-are sens sa intram in amanunte.

tatimeu: "tu citesti dar nu intelegi? sau cum sta treaba." - asa este. depaseste-ti putin limitele si forteaza-ti persuasivitatea.
Vreau sa mai adaug doar atat: costul mai mic este datorat in special materialelor folosite pentru ca asa cum ai spus si tu robotii fac acelasi lucru si in Turcia si in Franta etc. Nu stiu in ce masura scrii vorbele tale sau din auzite, dar prefer sa ramanem in topic pentru ca poluam un subiect in mod inutil.

Desi nu este o comparatie cu Laguna ci mai degraba cu "predecesorul" Megane, apreciez liniile lui Fluence, sobrietatea si eleganta modelului; consider un minus faptul ca interiorul (design, materiale) nu se ridica la nivelul exteriorului.

This post has been edited by cata_lag2.2: 8 Jan 2010, 11:48


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 8 Jan 2010, 08:27
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(CristianFlorea @ 7 Jan 2010, 15:33)
Nu vreau sa compar Mercedes cu Renault dar, macar o suspensie independenta puteau sa puna. Totusi suntem in anul 2010... La Renault totul se rezuma la costuri asa ca merg in continuare pe imbunatarirea tehnologiei vechi, ceea ce nu inseamna ca masinile ar fi rele.
*



Cum se face ca Clio RS si Mégane RS, fara suspensie independenta pe spate, au probabil cea mai buna stabilitate din clasele lor (Mégane R26R bate pe multe circuite Subaru Impreza WRX cu tractiune integrala)?
Cred ca te-ai grabit un pic cu informatia: daca stii cum sa setezi suspensii semirigide pe spate asa cum au Renaulturile, si le mai adaugi si un diferential cu alunecare limitata, lasi in spatele tau in curbe masini recunoscute pentru suspensiile lor multibrat pe spate foarte eficace (Focus, Golf, etc.)


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 8 Jan 2010, 09:27
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




@Modus
Le lasi in urma pentru ca Laguna e o masina mult mai grea si implicit mai stabila. Depinde si de motorizare. Insa nu compara Laguna cu Golf. Laguna poate fi comparata cu Passat-ul sau Mondeo daca tot ai deschis discutia de cele 2 marci insa nu ma pot pronunta in privinta lor.
Eu vroiam sa spun ca suspensia independenta e mult mai eficienta decat cea pe care o are Laguna. Daca ai ocazia, fa un drum cu o masina care are suspensi indep dar nu cu Golf sau Focus. Eu am mers cu un E 220 CDI - model mai vechi Bucuresti - Deva tur retur. Am stat in dreapta. S-a circulat cu viteza si nici nu simtea curbele pe Valea Oltului. Cred ca e una dintre cele mai stabile marci auto.
De aceea, rar vei vedea Mercedes rasturnat. BMW -uri am vazut multe rasturnate cu toate ca au suspensie indepen.
Atentie a nu se interpreta ! Noi discutam acum de calitatile masinilor si nu de persoanele mai bronzate care conduc aceste masini!...

Iti vei schimba parerea dupa ce vei conduce sau vei merge cu o asemenea masina. Am mai spus-o pe forum si o repet: totul se rezuma la bani. Iar Renault cauta solutii mai ieftine pentru masini mai ieftine. Asta nu inseamna ca nu sunt bune.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 8 Jan 2010, 09:31
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Inseamna ca m-am exprimat eu gresit. Stiu ca Laguna si Golf sunt clase diferite. Ma refeream ca versinuile Renault Sport de Clio si Mégane, desi nu au suspensie independenta spate, sunt cele mai stabile hothatchuri de clasa mica, respectiv compacta. Au niste viteze de intrare si iesire din viraje superioare concurentei directe, care are suspensie independenta pe spate.
Ceea ce inseamna ca setarea suspensiilor semirigide si alte sisteme electronice (cum e LSD) sunt mult mai eficace in acest caz decat suspensiile independente multibrat de Polo, Golf, Fiesta, Focus, etc. in variantele lor sport.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 8 Jan 2010, 09:38
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




ma dau batut dar numai dupa ce ii mai spun o data lui Cata ca megane III fabricat in Spania din punct de vedere al materialelor folosite in interior (tapiterie fata usi "piele " pe volan si schimbator viteze imbinarile plasticelor la subsolul bordului, lufturile existente la imbinarea bordului cu stalpii masinii si parbriz) sunt din punct de vedere al calitatii materialului si a executiei sun Clio III facut in Turcia si pe care l-am condus cu placere timp de trei ani.
Nu am de ce sa-mi fortez persuasivitatea caci nu ma intereseaza chiar deloc ce masina conduci sau intentionezi sa-ti cumperi, dar atunci cand unii arunca cu idei preconcepute ..... exact la fel pot sa-ti spun si eu ca nu imi plac ultimele modele scoase de Opel pentru ca atunci cand ma urc intr-un astfel de model pret de 5 minute mi se pare ca vad numai licurici in fata cu atatea beculete si luminite in x culori. Nu am de unde sa stiu daca atunci cand folosesc masina timp de 1-3-30 luni nu o sa imi placa, daca dupa o ora de mers cu masina nu o sa-mi schimb parerea si chiar o sa ma simt bine in ea; asta vis-a-vis de analizat interioare in modul serios pret de 5 minute in reprezentanta.
Am un vecin care a cumparat un megane sedan dci din Germania. Nu are nimic altceva in plus calitativ fata de cele cumparate de colegii nostri si anume masini facute pentru "est".


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 8 Jan 2010, 11:49
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Cred ca n-ai inteles mai nimic din ce am scris mai sus. Personal nu cred ca mai este cazul sa mai lungim discutia asta aicivad ca nu ajungem la nici un rezultat.
Vreau doar sa ma fac inteles: nu ma intereseaza sa ma convingi ce masina sa-mi iau (pentru o perioada am facut deja alegerea); in acelasi timp nu pot sa-i intereg pe unii (folosesc si eu impersonalul) care au toate informatiile necesare sa aleaga o masina (inclusiv 1, 2... 9 drive test-uri) si dupa ce fac alegerea, se plang ca au facut-o pe cea proasta (alegerea)... asta nu inteleg! Promit sa mai studiez...
Am tot repetat: nu consider R masina proasta!!! Nu stiu cum de nu poti intelege si o dai inainte cu asta ca si cum ar fi parerea mea.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 8 Jan 2010, 13:10
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




cata am inteles foarte bine din ceea ce ai scris mai sus si ca atare am sa-ti redau un pasaj[quote=cata_lag2.2,5 Jan 2010, 02:00]


In rest... sunt din alte lumi; calitatea plasticelor si a materialelor este cu mult apropiata de Logan. cand am deschis capota portbagaj am si vazut-o in luneta insotita de un bufff blush.gif
Desi multi nu stiu/nu recunosc este important si locul unde se face masina. Exemplu este intre Clio III si (noul) symbol; intre orice renault facut in Franta si Megane 2...
Diferentele mi se par usor de observat, iar sa discutam aici de imbinari ale diferitelor piese... cred ca nu am depasit nivelul Dacia (fara suparare).

deci nu am scris niciodata cum ca consider ca tu crezi renault o masina proasta.
Obiectiv am dorit sa-ti spun (explic - cum ma pricep eu mai bine) ca nu conteaza tara de fabricatie.
cat in ceea ce priveste apropierea mai mult sau mai putin de logan in ceea ce priveste plasticarai din interior nu cred ca-i cazul sa discutam caci am cadea in derizoriu. Poate ca se apropie sau sunt similare in ceea ce priveste modul de inchegare a tablariei pe sasiu, cat si imbinarea diferitelor plastice,dar numai atat;nimic mai mult. Diferentele dintre materialele - plastic, bord, folosite la renault (mai putin symbol) si logan sunt mai mari decat cele dintre laguna ta de exemplu si logan, deci lasa ca macaie.
Asta asa pentru aducere aminte.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 8 Jan 2010, 14:02
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Consider ca discutia a derapat prea mult de la subiect; in plus sunt lucruri evidente pe care le negam. In ce ma priveste sunt motive suficiente sa ma opresc aici cu discutia.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 11 Jan 2010, 13:37
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




@Dili
Nu cred ca sunt informatii eronate ci lucruri care apar in manualul masinii si pe care mi le-a spus si dealer-ul.
Ca exista mai multe tip-uri de punti (GT line vs GT) e partea a 2-a.
Oricum imi mentin parerea vi a vis de roti independente. Masinile care au asa ceva au o tinuta de drum magnifica.
Incearca si te vei convinge.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 11 Jan 2010, 21:03
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@CristianFlorea
1. Hotaraste-te: directoare sau independente. Nu de alta, dar sunt aspecte tehnice absolut diferite!
2. Ce sa incerc si de ce sa ma conving?
Am masina de un an si jumatate si te rog sa ma crezi ca m-am convins de tinuta de drum. Nu asta e problema.

Vorbeam de o oarecare confuzie: in postul tau nr 38 vorbeai de roti cu capacitate directoare pe spate; eu asta am corectat.
Acum, in ultimul post, vorbesti de roti independente; hotaraste-te, pt ca e vorba de chestii absolut diferite. Repet, capacitate directionala pe puntea spate nu exista la laguna obisnuita. Si nici puntea spate nu e cu roti independente.

Cand ai timp poate iei la puricat topicurile anterioare si vei vedea ca subiectul a fost deja epuizat cu mult inainte ca tu sa te alaturi acestui forum si s-au tras si concluziile.
O lectura interesanta gasesti aici (cu toate trimiterile de rigoare): http://www.reno.ro/Am-comandat-Laguna-3-pa...111058-s30.html, cu incepere de la postul 48.

This post has been edited by dili: 11 Jan 2010, 21:14


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 12 Jan 2010, 10:19
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Eu ma refeream la faptul ca Renault nu a adoptat inca varianta roti independente fata - spate preferand sa mearga pe imbunatatirea unor tehnologii mai vechi si mai putin costisitoare.
Daca ai mai fi condus si alte marci mai rasarite (gama premium) care au roti independente ai fi simtit imediat diferenta (mai ales in curbe) si ai fi inteles mai demult la ce ma refer.
Stim amandoi ca sunt masini facute cu economie si nu se ridica la standardul masinilor premium. E vorba de pret pana la urma.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 12 Jan 2010, 10:20
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




laguna gt sta foarte bine in clasa lui.. si nu are suspensie independenta pe spate


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 13 Jan 2010, 11:37
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(CristianFlorea @ 7 Jan 2010, 15:33)
Laguna are un sistem smecher, cand virezi de volan, vireaza un pic si rotile spate, ceea ce te ajuta la depasiri si la parcare.
*



@CristianFlorea
Am inteles foarte bine ce ai vrut sa spui. Mai mult, citatul de mai sus (din postul tau) arata clar la ce te refereai si tu la momentul respectiv. Singurul sistem capabil de asa ceva este "Active drive", iar laguna normala, inclusiv GT Line nu au nici macar "Passive drive" pe puntea spate.

Dar, pentru ca deja ideea asta s-a transat in alte topicuri si discutia s-a diluat deja prin posturile ulterioare, eu zic ca nu-si mai are rostul sa continuam aici.
Ce e mult mai important este faptul ca, de la optiunea Fluence, ai reusit sa faci o miscare inteleapta si sa te "muti" catre Laguna si ca esti incantat de masina. Si crede-ma, pe masura ce va trece timpul vei fi si mai incantat. Asta e tot ce conteaza, pentru ca, in final, important e cum te simti in spatele volanului si nu pe sub masina. Eu personal nici nu-mi prea bat capul cu chestii din astea, atat timp cat masina ma multumeste.

This post has been edited by Fratzica: 13 Jan 2010, 15:26


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quasararoma
post 13 Jan 2010, 16:17
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 28 March 06




Achiesez si eu la parerea ta - e o masina fantastica!


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dCI - CT GT Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tse
post 13 Jan 2010, 20:59
Post #55


Daciist convertit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 15 November 02
From: Bucuresti




Da, merge super, renunt la berea de la pranz pentru a mai face o tura cu masina.


--------------------
Ex_Clio3_Laguna3 Dyn1,5dCi 2dCi 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 14 Jan 2010, 08:38
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(tse @ 13 Jan 2010, 20:59)
Da, merge super, renunt la berea de la pranz pentru a mai face o tura cu masina.
*




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bond010
post 8 Feb 2010, 00:40
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 February 10




Am facut test drive cu un Fluence nu este nici macar cat un megane 2 , la exterior arata bine...interiorul lasa de dorit

Nu poti compara cu L3...de departe este cea mai buna


--------------------
Renault Laguna III 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 9 Feb 2010, 12:29
Post #58


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




Fluence are doar 2 motorizari ... motorina 85 si 105 cai ???

Untitled_1.jpg ( Size: 90.96k ) Number of downloads: 1075


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tse
post 9 Feb 2010, 13:27
Post #59


Daciist convertit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 15 November 02
From: Bucuresti




Aici ai locul de carcotit despre Fluence.
http://www.reno.ro/Renault-Fluence-t167461.html
acolo la tine este doar Diesel, la noi e altfel:

Attached thumbnail(s)
fluence.jpg ( Size: 112.08k ) Number of downloads: 1064


--------------------
Ex_Clio3_Laguna3 Dyn1,5dCi 2dCi 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 10 Feb 2010, 20:59
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE(tatimeu @ 8 Jan 2010, 13:10)
Exemplu este intre Clio III si (noul) symbol; intre orice renault facut in Franta si Megane 2...
Diferentele mi se par usor de observat, iar sa discutam aici de imbinari ale diferitelor piese... cred ca nu am depasit nivelul Dacia (fara suparare).

*




Clio III se fabrica tot in Turcia icon_mrgreen.gif iar din nefereicire ca fiabilitate intre sedan si bicorp nu este nici o diferenta.

Mai mult toate piesle care au picat pe meganu meu ("facut" in turcia) eau fabricate in Franta si anume:

- bobinele - sagem (made in france)=rahat
- macaraua geam - (made in france)= rahat
- fulaia defazoare - dephi (made in france)=rahat

Sg piesa facut in Turcia care am vazut-o pe masina mea (pe care o cunosc ca pe propriul buzunar) sunt:

- motorasul stergatoare - merege impecabil dupa 140000km
- centurile de siguranta - nu ar avea ce sa se srtice la ele.

Asa ca ""made in france" din propria experienta < Made in Turcia

De fapt cred ca problemele vin cu adevarat mai mult din erori de proiectare decat datorita locului in care au fost fabricate anumite componente.

Cat despre flunece-laguna III - laguna III este clar peste. Alta clasa. Am mai spus - topicul mi se pare ridicol smile.gif .

This post has been edited by ncristi: 10 Feb 2010, 21:08


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 18:52
Dacia