Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

62 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Fluence, Noul model sedan

DUDU D
post 3 Dec 2009, 10:34
Post #511


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 21 May 07




QUOTE(dili @ 3 Dec 2009, 10:27)
Am facut un mic experiment: pe net (nu dau nume ca sa nu fie considerata reclama), un Sedan de 3 ani pe benzina se invarte intre 5000 si 6500 euro. In august 2008 (inainte de "criza"), eu am luat pe el 9800.
Aplicand regula la Sedanul tau, oferta de 8200 pare astfel destul de decenta.

Ca raspuns la intrebarea ta, pot sa-ti spun fara ezitare ca, la 10000 km parcursi pe an, benzina devine un avantaj clar. Pur si simplu, la rulajul asta, nu-ti scoti diferenta data pt diesel. Mai ales ca vad ca nu pierzi prea multa vreme cu o masina si o revinzi destul de rapid.

In final, am sa-ti raspund cu o afirmatie pt care am fost mereu injurat pe forumuri: alegerea noii masini este o chestie predominant subiectiva (imi place sau nu-mi place). Daca tie iti place masina si, in acelasi timp, esti convins ca faci o afacere buna, atunci nu mai sta pe ganduri.
Daca insa ai indoieli, e nevoie sa te convingi (sau sa te convinga altii) ca faci o afacere buna si cauti argumente in sprijinul acestei idei, atunci mai gandeste-te.
*



Multumesc.


--------------------
renault MEGANE SEDAN 4/1,5DCI, INTENS 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 3 Dec 2009, 10:54
Post #512


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Eu zic ca nu merita Fluence-ul 7500 EUR in plus. Ai o masina noua, dotata, eu zic sa mai astepti putin. Intradevar, pretul de buy back este unul super OK.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 3 Dec 2009, 11:32
Post #513


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(dili @ 3 Dec 2009, 09:57)
Ai perfecta dreptate, stocurile nu se lichideaza, se distribuie gratuit angajatilor Renault si astia le vand pe blat prin Vitan sau prin bazar la Istanbul.


Chiar crezi că undeva există niște hale imense pline de mii de motoare asamblate de luni de zile care așteaptă să fie montate pe Fluence? radmasa.gif

Ai măcar vreo idee de ciclul de producție al unui automobil? De la prima mențiune în boardul Renault până la sosirea mașinii în curtea dealerului?

This post has been edited by ssilviu: 3 Dec 2009, 11:32


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 3 Dec 2009, 20:23
Post #514


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




Parerea mea: Decat Fluence Privilege pe benzina mai bine LAGUNA 2.0GT LINE pe benzina 16.800E.
Consumul nu este cu mult mai mare decat la motorizarea 1.6 de pe Fluence.
Ai in plus o masina mai mare, mai confortabila(cu mult peste Fluence), mai bine facuta, gandita si cu o cutie de viteza in 6 trepte.


# Echipamente standard in plus fata de nivelul de echipare anterior
# 4 jante aliaj usor 17"
# Aer conditionat cu reglare automata separata stanga/dreapta si captor toxicitate
# E.S.P (Control dinamic al traiectoriei) & ASR (Sistem anti-patinare)
# Carcasa oglinzilor retrovizoare de culoare neagra
# Design sportiv al barei de protectie fata
# Frana de parcare asistata
# Freeshift/eco-pilot (pentru CVM diesel), sistem de optimizare a consumului si a emisiilor de CO2
# Praguri de usi (fata) cu insertii aluminiu gravate "Laguna"
# Senzor de lumina si de ploaie
# Sistem de asistenta la parcare spate
# Sistem de spalare faruri
# Tapiterie mixta: piele/material textil de culoare carbon inchis; scaune fata tip sport
# Tempomat (Dispozitiv pentru reglarea automata a vitezei) si limitator de viteza
# Volan si maneta schimbatorului de viteza tip sport GT

NU AS DA SUB NICI O FORMA INCA 7500E IN PLUS PENTRU FLUENCE!!!!


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 - B-08-BBM 2007
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cal
post 4 Dec 2009, 13:46
Post #515


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 13 May 07




Sunt de aceeasi parere cu bebecool


--------------------
. . .
Renault Talisman Intense, 1.6 TCE 200 EDC Black,2016
Renault Megane 2.2, 1.6 16v, Lux Privilege, Gri Beige,2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 4 Dec 2009, 13:58
Post #516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




QUOTE(bebecool @ 3 Dec 2009, 21:23)
Parerea mea: Decat Fluence Privilege pe benzina mai bine LAGUNA 2.0GT LINE pe benzina  16.800E.
Consumul nu este cu mult mai mare decat la motorizarea 1.6 de pe Fluence.
Ai in plus o masina mai mare, mai confortabila(cu mult peste Fluence), mai bine facuta, gandita si cu o cutie de viteza in 6 trepte.
# Echipamente standard in plus fata de nivelul de echipare anterior
# 4 jante aliaj usor 17"
# Aer conditionat cu reglare automata separata stanga/dreapta si captor toxicitate
# E.S.P (Control dinamic al traiectoriei) & ASR (Sistem anti-patinare)
# Carcasa oglinzilor retrovizoare de culoare neagra
# Design sportiv al barei de protectie fata
# Frana de parcare asistata
# Freeshift/eco-pilot (pentru CVM diesel), sistem de optimizare a consumului si a emisiilor de CO2
# Praguri de usi (fata) cu insertii aluminiu gravate "Laguna"
# Senzor de lumina si de ploaie
# Sistem de asistenta la parcare spate
# Sistem de spalare faruri
# Tapiterie mixta: piele/material textil de culoare carbon inchis; scaune fata tip sport
# Tempomat (Dispozitiv pentru reglarea automata a vitezei) si limitator de viteza
# Volan si maneta schimbatorului de viteza tip sport GT

NU AS DA SUB NICI O FORMA INCA 7500E IN PLUS PENTRU FLUENCE!!!!
*



up.gif


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 4 Dec 2009, 21:57
Post #517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Eu nu spun ca nu aveti dreptate, dar inteleg de la initiator ca asta e o oferta speciala pentru a cumpara Fluence. Nu stiu in ce masura oferta e valabila daca vrea alt model.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUDU D
post 4 Dec 2009, 22:50
Post #518


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 21 May 07




Am decis.Am fost azi la ei si am mai obtinut cate cava gratuitati(casco, prima revizie,covorase,numar rosu)Asta e,fac schimbul.
Eu (sper) zic ca nu am gresit.
Multumesc pentru sfaturi.


--------------------
renault MEGANE SEDAN 4/1,5DCI, INTENS 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 4 Dec 2009, 22:54
Post #519


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




QUOTE(clr @ 4 Dec 2009, 21:57)
Eu nu spun ca nu aveti dreptate, dar inteleg de la initiator ca asta e o oferta speciala pentru a cumpara Fluence. Nu stiu in ce masura oferta e valabila daca vrea alt model.
*


Am intrat la dealerul AMG si am discutat urmatoarele:
Buna ziua, cu ce va pot ajuta.
M-ar interesa un Fluence.
Ce dotare?Vreti sa-l luati acum?Daca il luati acum va dau 2000E discount la ea.
Ma intereseaza 1.5 de 105 cai varianta Lux Privilege.La care dealerul imi raspunde.
Sincer, mai bine va orientati spre Laguna 2.0 diesel Gt line care e cu foarte putin mai scumpa(+fair play din partea lui), aprox 500E.
Mi-au evaluat si Sedanul la aprox 6000E.
Faza e ca sunt disperati sa le vanda acum, chiar mai ieftin pentru ca din ianuarie ATENTIE SE VA REINTRODUCE TAXA DE PRIMA IMATRICULARE.
La 1.5 va costa in jur de 600E iar la 2.0 dci APROXIMATIV 2000E


Asa ca numai sta pe ganduri si incearca la mai multi dealeri. Daca nu, da-mi un mesaj pe privat si iti dau numarul de telefon al dealerului. Da-mi un privat in orice caz cu situatia si cred ca pot sa te ajut cumva daca esti hotarat.


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 - B-08-BBM 2007
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 4 Dec 2009, 23:53
Post #520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@DUDU D
Sedan din 2007, 1,5 dci, evaluat de catre dealer la 8200 euro

@bebecool
Sedan din 2007, 1,5 dci, evaluat de catre dealer la 6000 euro

??????

Diferenta trebuie achitata tot de catre client, nu?

This post has been edited by dili: 4 Dec 2009, 23:55


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Dec 2009, 10:14
Post #521


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(bebecool @ 4 Dec 2009, 22:54)
ATENTIE SE VA REINTRODUCE TAXA DE PRIMA IMATRICULARE.
La 1.5 va costa in jur de 600E iar la 2.0 dci APROXIMATIV 2000E



Cum pierd băieții pe barba lor. Dacă motoarele aveau euro 5 nu se mai plătea nicio taxă. Treaba lor.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 5 Dec 2009, 10:43
Post #522


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




stai linistit ca nu pierd ei nimic, asta e pana se introduce taxa, pana atunci cine are de cumparat cumpara cu euro 4, mai discutam cand se introduce taxa, singurii care pierd sunt clientii ca nu se pot beneficia de o masina noua cu un motor de generatie noua, asa a fost si in 2007 cand au bagat euro 4 insa cele de euro 3 avea reduceri taxa de prima inmatriculare, o coafeaza ei intr-un fel


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp - - 26-10-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Dec 2009, 11:45
Post #523


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Și reducerea aia suplimentară nu e o pierdere pentru Renault?

This post has been edited by ssilviu: 5 Dec 2009, 11:46


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 5 Dec 2009, 18:08
Post #524


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




1.4 Tce-ul care s-a lansat pe MIII Coupe si Break e Euro 5 wub.gif

This post has been edited by clr: 5 Dec 2009, 18:09


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 5 Dec 2009, 18:13
Post #525


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




In ce tara? tongue.gif In Romania taxa pleaca sau se schimba la fel de repede precum apare asa ca nu mi-as face griji prea mari. Sa vedem cine ne taxeaza de duminica incolo, asta e mai important...

This post has been edited by ThunderRa: 5 Dec 2009, 18:16


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - NT-23-DAC 2008 - Lux Privilege 1.6 16v
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 5 Dec 2009, 23:19
Post #526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Cum adica in ce tara? Eu am verificat pe configuratorul de pe renault.ro si e specificat Euro5.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 6 Dec 2009, 17:01
Post #527


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Ia mai baga o fisa si mai verifica odata smile.gif
Uite un ctrl c ------ ctrl v

"Motorizare
1397 Cilindree (cc)
4 Numar cilindri
16 Numar supape
96 (130) Putere maxima (kW) tr/min
Directie Common Rail + Turbo Tip injectie
Benzina Carburant
Euro 4 Norme de depoluare"

Asta e de la "Sport Tourer". La Coupe scrie intr-adevar euro 5 dar se vede ca e un copy paste din Franta (trebuie sa alegi "essance" pentru ca la "benzina" nu ai niciun model). Nu stiu unde-i greseala, dar e clar cat de profesionisti sunt cei de la Renault Romania.

This post has been edited by ThunderRa: 6 Dec 2009, 17:06


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - NT-23-DAC 2008 - Lux Privilege 1.6 16v
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 7 Dec 2009, 10:29
Post #528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Acum, eu n-am luat fiecare model sa vad ca scrie Euro5.
Primul model la care m-am uitat scria Euro5, habar n-aveam ca nu sunt consecventi.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vocea-Clientului
post 7 Dec 2009, 14:40
Post #529


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 20 October 09




QUOTE(cata70 @ 2 Dec 2009, 19:53)
Am avut astazi ocazia sa vad mai de aproape  Fluence...
Prima impresie: mi s-a parut peste m 2.2 in ceea ce priveste calitatea materialelor si a montajului,in general.Nu cu foarte mult dar este,totusi.Mi-a placut  ca avea aeratoare in spate...
  Aspectul: privita din fata pare mai ...nu stiu cum(fata de m2.2,cel putin) Ma rog, tine de obisnuinta .Una peste alta este ok ,inclusiv din lateral si din spate.
    Ca spatiu : cam la fel cu m. 2
  Motorizarea: avand aceleasi motoare si c.v. ca m2, nu comporta discutii .
  Cum toata lumea spunea pe aici de tijele de la portbagaj ,m-am uitat si la asta.Este un pic mai ciudat  cu ele dar se poate trece peste asta.Nu stiu cate ocazii ai sa umpli portbagajul in asa masura incat sa te incomodeze.Este adevarat,puteau face ceva sa para ceva mai estetic dar asta este.
  In concluzie pot spune ca mi-a placut cum arata Renault Fluence.
  Asa cum am mai spus-o insa,nu inteleg ratiunea R.  de a pastra vechile motoare la o masina care nu este face lift si cea de a diferentia R.F. de Megane 3(cutie de viteze in 5 tr. ,ceasuri de bord diferite,motorizari disponibile mai putine si de puteri mai mici).La modelul precedent nu existau diferente intre versiunile sale.Nu cumva ar fi astfel suficient a crede ca  fiind facute pentru o anumita piata-cea estica,cum s-a spus ,ar fi inferior meganului 3 ?
*



Motoarele care echipeaza acest model sunt de ultima generatie, extrem de performante si asigura accelerari rapide (1.6 16V 110CP), iar motoarele dCi (de la 85 la 105 CP) au un consum care se situeaza la cel mai bun nivel (4,5 l/100 km) si asigura emisii de CO2 limitate (incepand cu 119g/km).
Fluence este comercializat deocamdata in Turcia, Romania si Bulgaria in anul 2009, dar, incepand cu 2010, aria de comercializare se va extinde si in Europa ( Germania, Franta, Spania, Italia etc.), Magreb, Orientul Mijlociu si Rusia. In total se va ajunge la 40 de tari.


--------------------
Renault Fluence - B-35-FRA 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Dec 2009, 14:50
Post #530


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Vocea-Clientului @ 7 Dec 2009, 14:40)
asigura accelerari rapide (1.6 16V 110CP)


Alo tanti, care accelerări rapide? Fluence 1.6 e semnificativ mai lent decât Megane 2 Sedan 1.6.

Mai bine ați pune mâna și ați ajuta oamenii cu probleme reale sau v-ați pune la punct site-ul www.renault.ro, unde de curând am aflat că Megane 3 are motoare care merg pe benzină, diesel și pe essence. Wow.

Mi-aș fi dorit o Voce a clientului flexibilă, care să poate reacționa efectiv la problemele ridicate pe forum, nu doar un "comunist" care bagă texte de propagandă. Nu cred că apreciază nimeni așa ceva. În afară de cei asemenea. Asta nu e Vocea Clientului Renault, e Vocea Renault. Și atât. Penibil.


This post has been edited by ssilviu: 7 Dec 2009, 15:01


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 7 Dec 2009, 14:58
Post #531


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




QUOTE(Vocea-Clientului @ 7 Dec 2009, 14:40)
Motoarele care echipeaza acest model sunt de ultima generatie, extrem de performante
*



Euro 4, ultima generatie ?!... incercati un refresh.
Extrem de performante ?!... il dotati cumva cu TCE ?!


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 7 Dec 2009, 15:14
Post #532


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




QUOTE(Vocea-Clientului @ 7 Dec 2009, 14:40)
Motoarele care echipeaza acest model sunt de ultima generatie, extrem de performante si asigura accelerari rapide (1.6 16V 110CP), iar motoarele dCi (de la 85 la 105 CP) au un consum care se situeaza la cel mai bun nivel (4,5 l/100 km) si asigura emisii de CO2 limitate (incepand cu 119g/km).
*



Cunosc oameni cu aceste motorizari care mai putin de 6l/100 km nu pot scoate...hai pune 5 dar 4,5 e deja propaganda vorba lui ssilviu


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 7 Dec 2009, 15:18
Post #533


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(Avani @ 7 Dec 2009, 14:58)
Extrem de performante ?!
*



1.5 dCi de 105 cai este inca un motor competiv pentru puterea si cilindreea sa.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 7 Dec 2009, 15:22
Post #534


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




daca 1.5 105 cp este extrem de performant ce sa mai ziceam de 1.9 dci 130 cp de pe megane 3 sau de ce nu 2.0 dci 180 cp sau 3.0 V6(de pe Laguna Coupe)
ma rog sa nu o dam in diverse eu unul vad motorizarile de pe Fluence destul de slabe in comparatie cu concurenta


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 7 Dec 2009, 15:27
Post #535


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Modus, te rog, nu veni cu argumente ce poate tineau prin 2005.
Fluence este un model lansat in a doua jumatate a anului 2009, cu tehnologie nicidecum noua.

Parca de la 1 ian se va plati o taxa pentru E4, sa vad eu atunci ce discounturi ofera RRO


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 7 Dec 2009, 16:57
Post #536


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




QUOTE(Vocea-Clientului @ 7 Dec 2009, 14:40)
Motoarele care echipeaza acest model sunt de ultima generatie,

Fluence este comercializat deocamdata in Turcia, Romania si Bulgaria in anul 2009, dar, incepand cu 2010, aria de comercializare se va extinde si in Europa ( Germania, Franta, Spania, Italia etc.), Magreb, Orientul Mijlociu si Rusia. In total se va ajunge la 40 de tari.
*


Cand au fost lansate motoarele acestea? La 1,5 dci de 80 /100 cp(prezente si pe m2.1) s-au mai pus 5 c.p. prin 2007 iar cel de 1,6 16 v a fost si pe megane 1 doar ca avea 115 cp ,corect?.Vorbim de alte motoare doar daca se modifica gradul de poluare? De ce numai trei motoare(toate de putere mica) pentru o masina de peste 1200 kg? A propos,vad ca si la m 3 s-au lasat aceleasi motoare(cu exceptia coupe-ului si breack-ului care au si 1,4 tce)
Cu ce convingeti un actual posesor de m2.2 sa ia acum Fluence ,pe benzina sa zicem,cand are acelasi motor si aceeasi c.v.?
Daca din 2010 se vor vinde si pe piata vestica sigur vor fi in aceeasi echipare? Nu cred.


QUOTE(Modus @ 7 Dec 2009, 15:18)
1.5 dCi de 105 cai este inca un motor competiv pentru puterea si cilindreea sa.
*


Modus,nu am spus ca nu e bun motorul acesta, ci ca nu este nou

This post has been edited by cata70: 7 Dec 2009, 17:00


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 7 Dec 2009, 18:28
Post #537


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Diferenta in favoarea lui Fluence este data de gradul de siguranta, de fiabilitate, de tinuta de drum imbunatatita.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 7 Dec 2009, 18:34
Post #538


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




cum poti vorbi de fiabilitate cand masina de-abia s-a lansat? Ce bine era cand erai bye-bye.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Dec 2009, 18:38
Post #539


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(ssilviu @ 7 Dec 2009, 14:50)
Alo tanti, care accelerări rapide? Fluence 1.6 e semnificativ mai lent decât Megane 2 Sedan 1.6.

Mai bine ați pune mâna și ați ajuta oamenii cu probleme reale sau v-ați pune la punct site-ul www.renault.ro, unde de curând am aflat că Megane 3 are motoare care merg pe benzină, diesel și pe essence. Wow.

Mi-aș fi dorit o Voce a clientului flexibilă, care să poate reacționa efectiv la problemele ridicate pe forum, nu doar un "comunist" care bagă texte de propagandă. Nu cred că apreciază nimeni așa ceva. În afară de cei asemenea. Asta nu e Vocea Clientului Renault, e Vocea Renault. Și atât. Penibil.
*



cand am zis eu asta ultima data mi-au dat warn de parca aberam.... normal ca nu o sa raspunda niciodata la aria cu probleme pentru ca a venit aici sa faca reclama iar daca eventual va raspunde la cel mai tare topic(cel cu ambreiajul) va spune: "produsele noastre ofera calitate, probabil stilul dvs de condus dauneaza".

sunt exact aceleasi motoare, doar ca au schimbat la o zecimala cifrele acolo in fisa tehnica.

QUOTE(Modus @ 7 Dec 2009, 18:28)
Diferenta in favoarea lui Fluence este data de gradul de siguranta, de fiabilitate, de tinuta de drum imbunatatita.
*



la gradul de siguranta inca nu ne putem preciza, poate la cea activa dar la cea pasiva in niciun caz, cel putin pana nu vad rezultatele de la euro ncap. Fiabilitate? prea nou, dar daca mentine tendinta lui clio 3 si laguna e posibil.
tinuta de drum? din pacate la cat am condus la serus pe bd timisoara acolo in bucuresti mi s-a parut cam la fel cu megane 2 in ceea ce priveste ruliul in schimb absoarbe mai bine neregularitatile de pe sosea.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 7 Dec 2009, 19:07
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




QUOTE(Modus @ 7 Dec 2009, 18:28)
Diferenta in favoarea lui Fluence este data de gradul de siguranta, de fiabilitate, de tinuta de drum imbunatatita.
*


Modus,sigur nu esti si/de la '' vocea clientului'' ? nedumerire.gif
M 2 a fost testat insa de Fluence nu am auzit.Despre fiabilitate,asa cum s-a mai spus,nu se poate vorbi acum,deocamdata.

This post has been edited by cata70: 7 Dec 2009, 19:08


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
62 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 03:27
Dacia