Alternative achizitie Laguna 3
![]() ![]() ![]() |
Alternative achizitie Laguna 3
digioptic |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|||
ardelut |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Din păcate doar prețul este motivant . Laguna 3 e un proiect născut mort . Motorizări bune ,dotări la superlativ , interioare foarte faine dar un exterior urât cum nu se poate . Un chix de genu ăsta n-au mai avut de la Vel Satis . De așteptat face (și mai ales back )liftul . O spun cu regret , ca fan Laguna .
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- MS 07 NAT
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
|
|
pcs |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Fiecare are dreptul la parerea lui. Cand am cumparat Laguna, in iulie - august 2008, aveam ca alternative in marja +/- 1500 E vechiul Avensis de la Toyota, Passat 1.9 TDI, 407, Honda Accord, Mazda 6 si modelul vechi de C5. Am facut drive test cu aproape toate, (exceptie Mazda ), am testat si un 320d, am verificat dotarile ( cam acelesi in aceasta marja de pret, exceptie evident BMW care la 30000 E era aproape cheala ), si, avand si o serie de informatii din domeniul meu de activitate, ( sisteme de management ISO/OHSAS) am decis sa iau Laguna. Pretul a fost in cazul meu un factor secundar, am vrut in primul rand confort, siguranta si o masina care sa ma individualizeze intr-un trafic dominat de conservele germane. Nu neg ca L2 e o masina frumoasa, dar parerea mea e ca L3 are un desen specific, pe care fie il urasti, fie il iubesti. In ceea ce priveste fiabilitatea, la doi ani de la lansare, nu au aparut ( cel putin aici pe topic ) decat probleme minore, incomparabil mai putine decat la M2 sau L2.
PS: De ce parerile negative nu vin de la posesorii de L3, asa cum se intampla pe topicurile dedicate M2 sau L2 ? This post has been edited by pcs: 27 Mar 2010, 11:21 |
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
alexdan |
![]()
Post
#34
|
![]() juventus Group: Members Posts: 227 Joined: 16 March 10 From: Bucuresti / Constanta ![]() |
Fiindca este mai usor sa te bagi in seama si sa critici prin alte topicuri cand n-ai altceva mai bun de facut, Romania. Nu te-ai obisnuit cu parerile de genul? Ma mir..
In rest, sunt de acord cu spusele tale pcs. Sanatate! |
--------------------
Opel
Insignia Sports Tourer
- B
1.5T AT6 165CP Innovation (2019) 15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018) 121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016) 47k km Clio 1.4 8v (2005-2008) |
|
andreicri |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa ma picati cu ceara daca mai inteleg ceva.Ma uitam pe site-ul renault.it si la ei motorul diesel de 150 cai este euro 5 si are emisii 150g/km,iar la noi 148 dar e euro4.Sa nu se fi obosit RRo sa le omologheze Euro 5 desi motorul respecta standardul?Spun asta pentru ca discutam deunazi cu un dealer si le-am zis ca daca nu sunt Euro 5 nu discut si mi-a zis ca se poate omologa Euro5 pentru ca motorul respecta deja normativul si ca se ocupa ei de asta...
|
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
digioptic |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Cred ca e nedrept sa catalogam Laguna 3, drept un proiect mort, cat despre Vel-Satis, sa fiu dincer, deloc nu mi-ar cadea gradul sa fiu la volanul unui astfel de model
![]() Iata ca sunt sperante si pentru Renault, Patrik le Quement, seful designului a tot hulit in ultimul timp, va fi inlocuit cu mai vizionarul si zic eu talentatul olandez, Laurens van der Acker, ex-sef design Mazda. De un sigur lucru imi e teama, sa nu apara "gurile" zambitoare uriase pe barele reno, un detaliu de design care mie nu mi-a placut deloc, cel putin la Peugeot 407 si mai nou la ultimul Mazda 3. Ma rog, chestiune de gust. Dar dupa cum e prezentat Carlos Ghosn, parat ca ar fi "contribuit" la ceva linii prin designul 3-ului, nu cred ca fie chiar in largul lui, designerul olandez. Sigur vor fi schimbari la nivel de design, dar in limitele unui face-lift. Cred ca fiecare din voi, vede altfel "greselile" de design, eu am incercat un exercitiu simplu, luand o brosura tiparita a Lagunei 3 si mascand cu palma bara fata, am privit doar capota si forma farurilor. Dintr-o data, incercat sa-mi scot din minte imaginea toata si sa continui, tot in minte, o alta bara, parca nu arata asa ciudat. Eu cred ca aici se vor concetra in schimbarile face-lift-ului. De ce nu si la nivel de curbe faruri, dar cred ca aici e deja cam "scump" de umblat. Forma farului, presupune si modificari de elemente de caroserie. Posibil sa avem si surprize, eu nu cred ca o companie cum e Renault, are frisoane doar din vanzarile slabe ale unui model sau altul. Dar cand vorbim de scaderi de cifra de afacei, criza economica si alte cele, nu m-ar prinde mirarea ca amintitul "domn de fier" Carlos Ghosn, sa nu renunte la unele modele, in favoarea altora mai ieftine sau cu alta orientare, vezi utilitare de exemplu...Asta din ce am citit de pe net si nu cred ca iese fum fara foc... Deocamdata, astept momentul introducerii Euro 5 si pe motorizarile Lagunei, dar dupa ultimele informatii, asteptarea va fi mai lunga si asta duce la pierderi de clienti. 27 Mar 2010, 18:24: QUOTE(andreicri @ 27 Mar 2010, 17:20) Sa ma picati cu ceara daca mai inteleg ceva.Ma uitam pe site-ul renault.it si la ei motorul diesel de 150 cai este euro 5 si are emisii 150g/km,iar la noi 148 dar e euro4.Sa nu se fi obosit RRo sa le omologheze Euro 5 desi motorul respecta standardul?Spun asta pentru ca discutam deunazi cu un dealer si le-am zis ca daca nu sunt Euro 5 nu discut si mi-a zis ca se poate omologa Euro5 pentru ca motorul respecta deja normativul si ca se ocupa ei de asta... Interesant, dar nu crezi ca e mai interesant pentru stat sa incaseze o taxa aiurea ? ![]() Astept sa reuseasca cineva asta, eu am tot intrebat, mai daunazi, am prins o informatie cum ca Euro 5 trebuia introdus din aprilie anul asta si acum au amnat-o, nu se stie de ce sau pana cand... ![]() This post has been edited by digioptic: 27 Mar 2010, 17:24 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
andreicri |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(digioptic @ 27 Mar 2010, 18:16) Astept sa reuseasca cineva asta, eu am tot intrebat, mai daunazi, am prins o informatie cum ca Euro 5 trebuia introdus din aprilie anul asta si acum au amnat-o, nu se stie de ce sau pana cand... ![]() Asa este..confirm si eu ca am discutat cu un dealer si mi-a zis ca de la 1 trec euro5(primise memo intern de la RRo) si mi-a zis azi ca raman euro 4 si ca nu se stie cand trec..deci ![]() |
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Au o groaza de motoare Euro 4 pe stoc si trebuie sa scape de ele.
Si cum Europa de Est consuma orice... In Germania, Franta si alte tari civilizate exista de mult Laguna Euro 5. Oricum e interesant ca Romania a ajuns la standarde atat de inalte incat se favorizeaza prin taxe masinile cu motoare E 5. Pentru a circula prin drumuri pline de gropi, praf si mizerie Romania a eliminat taxele pentru E5. Totusi, pe noua Octavia, Superb etc exista deja din 2009 motoare Euro 5. Si sunt masini "comuniste"... |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
andreicri |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
mama lor....sa ii ia naiba....oricum sunt varza la vanzari acum si vor fi si mai si....
|
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
sachelos |
![]()
Post
#40
|
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Referitor la titlul topicului, cred ca doar Insignia as alege acum in loc de Laguna. Cum la mine conteaza foarte mult interiorul, Laguna are nota 10 la capitolul asta. Insignia 9.50 dupa care ar urma Passatul si Octavia, restul sunt chix!!
|
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
- B-06-JWK/B-747-MIM
2009/2009 =I Love My Cars=
|
|
digioptic |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
http://www.automarket.ro/stiri/renault-ren...guna-18453.html
![]() http://www.ziare.com/business/companii/09-...-renault-407567 Mai asteptam euro 5...? ![]() This post has been edited by digioptic: 2 Apr 2010, 15:36 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
AlexC |
![]()
Post
#42
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce intoxicare frateee. Sa il vad eu pe Ghson care dupa ce a adus la sandouville cei mai buni tehnicieni ca sa monteze modelele din gamele superioare, ii reprofileaza pe utilitare
![]() ![]() ![]() Utilitarele se fac in Turcia, iar masinile sport si din gamele superioare in Franta, iar cand se va schimba asta atunci chiar ca trecem la japoneze ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
de acord cu colegul de mai sus...........Insignia este THE BEST la interior si exterior, doar ca la preturi si motorizari /performante echivalente este penalizata de L3.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
alexdan |
![]()
Post
#44
|
![]() juventus Group: Members Posts: 227 Joined: 16 March 10 From: Bucuresti / Constanta ![]() |
Adica la cele mai importante lucruri
![]() Eu daca ar fi sa aleg acum.. as alege... tot Laguna3, numai ca acum modelul pe care-l am se numeste GT Line si are cateva elemente in plus la exterior care imi plac. Sarbatori fericite tuturor! |
--------------------
Opel
Insignia Sports Tourer
- B
1.5T AT6 165CP Innovation (2019) 15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018) 121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016) 47k km Clio 1.4 8v (2005-2008) |
|
pcs |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Sa nu uitam totusi ca L3 a aparut cu cel putin 2 ani inaintea Insigniei, asa ca specialistii Opel au avut timp sa analizeze concurenta si sa ii gaseasca punctele slabe. Cat despre design, asa cum am mai spus, unora ne place L3, altora nu. Mie de examplu nu imi place la Insignia designul conservator, in cea mai pura traditie germana si la interior pomul de craciun de pe consola - noaptea la drum lung mi se pare foarte obositor.
Cat despre motorizari nu pot sa spun decat ca la "minunata" infrastructura romaneasca nu am cum sa ma bucur nici de cei 150 de cai ai dci-ului, d'apoi de mai multi... |
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
la exterior sunt multe altele mai faine...dar la interior gasesc ca francezii de la renault sunt profesionisti...eu ,personal,nu a-si schimba laguna cu nimic altceva....in final,un "paste fericit"la toti posesorii renault!
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#47
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
daca n-am spus, o s-o repet:
la banii pe care ii dai pe o laguna full, benzina sau diesel, nu gasesti nimic similar ca bani dintre toate cele din clasa ei (nu vorbim si de marcile de lux) doar Citroen C5 si Passat CC sunt optiuni mai bune. Si stiind ce mizerie de service are Porsche Romania, ramane doar C5-ul. Accord, Mazda 6, Avensis au un comportament mai sportiv dar inadecvat drumurilor noastre si sunt destul de sensibile la gropi si alte alea. Ca sa nu mai zic ca daca o dai de gard, la propriu, s-ar putea sa astepti 2-3 luni dupa piese, inclusiv la Toyota care nu mai e ce a fost. Optiuni exista, asta e farmecul capitalismului, ai de unde alege. La banii pe care ii dai pe o L3 full poti lua din germania un C - classe avantgarde, cu piele, navigatie, trapa si cutie automata, C200 K, cu maxim 50-60.000 km la bord, de la dealer, nu din targ. E o alegere buna dar iar nu e potrivita drumurilor noastre mizere. Cu 14 cm garda la sol nu vei gasi loc de parcare pe trotuar. Iar in ceea ce priveste comentariile unora, L3 s-a vandut in Romania in numar dublu fata de estimari, deci da, e un esec total ![]() 3 Apr 2010, 17:38: si apropos de cumparat mai multe Passat; romanul este snob si-si ia masina sa-l vada vecinul. am si eu amici care au A4 sau seria 3 BMW. dotari medii, L3 meu e avion pe langa ce au ei... si ei fac 10.000 km pe an cu o masina care a costat 35-37.000 euro eu intr-un an si noua luni am facut 75.000 km cu o masina care a costat 23.500 euro; si am facut asta cu clima pornita si toate chestiile electrice, consumand cam 10.8 litri/100km, in medie. Adica am consumat cam 8100 litri combustibil. Adica am dat cam 8100 euro pe benzina. Ceea ce inseamna ca cu 31.600 euro m-am plimbat prin toata tara si chiar si pe afara, in confort. Ei s-au dat prin parcare la mall pe vreo 40.000 euro. si stiti cum se spune: daca nu o folosesti, te tine o viata ![]() normal ca e mai fiabil un A4 si te tine un set de placute 3 ani daca il folosesti doar sa te duci la paine This post has been edited by Adi-Paul: 3 Apr 2010, 17:38 |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
digioptic |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
@Adi-Paul, sunt intru totul deacord cu tine, asa este, multi prefera "nemteasca", ca de, e masina beton, nu amaratul de reno. Crede-ma ca stiu, dupa ce am studiat cel putin 5 marci si mi-am expus obtiunea colegilor de servici, unii adeptii cojilor SH germane, de care ai uitat sa mentionezi, sunt si din astia, m-au privit cu mila, "vai, tot reno vrei...?"
Tot ce am expus mai sus si referitor la, poate, intoxicatia cu opritul productiei Lagunei, sunt stiri aparute chiar in presa franceza, preluate si ce site-urile romanesti de specialitate. Realizati, ca fan reno, mi-ar parea teribil de rau sa se intample. Dar oricat de fani suntem noi, Goshn stie ce e capitalismul si nu e deloc sentimental... Supararile mele au plecat de la "secretismul" unor dealeri si de la politica RRo cu privire la importurile cu norma euro 4. E pacat, asa cum spuneai, ca o firma care a fost lider in vanzari, sa lase locul altora. Asta e capitalismul, nu pastrezi piata, pierzi clienti. Dupa multe mailuri, am aflat ca mai e o singura masina pe stoc, fabricatie 2009, parca GL Line neagra. Ceea ce dovedeste ca au vanzari. Daca acum lansarea in fabricatie se face tot cu motoare euro 4, desi stocul pe 2009 e epuizat, asta nu o mai inteleg... Sa revin si eu la subiectul topicului. Unii colegi de forum au pomenit de Insignia. Am studiat-o si eu. Undeva la 26-27 de mi, sa ai o echipare apropiata de privilege-ul reno dar cu carpa pe scaune. Si in fond ce e Insignia, nimic mai mult decat urmasul lui Vectra intr-o caroserie foarte reusita. Peste noapte GM a facut o masina care sa sterga cu buretele bubele vechiului Vectra ? Ma indoiesc. Urmariti forumurile opel si intelegeti ce spun. Am exemplul sotiei, lucreaza intr-o companie care are cateva grupuri de masini din vreo trei marci. Evident si cateva opeluri. Sa va spun ce probleme si costuri de service, au avut si au cu opelasele cele vestite...? Das auto...fas ! Toyota, ramane o alterntiva, asta daca luam si studiem modelul vechi de Avensis, a carui fiabilitate a fost recunoscuta. Asta nou, cam devreme sa-l critici-apreciezi, desii, fani ai marcii au recunoscut o "usoara" scadere a calitatii materialelor interioare fata de vechiul model. Asta oare nu da de gandit ? E proverbiala descrierea unei japoneze, "cand incepe sa cada, pai e mai bine sa scapi de dansa..." Nu am cunostinte de cum se misca service-ul lor si aprovizionarea cu piese, dar daca e asa cum se aude... In decembrie trecut, a fost o oferta foarte buna, unde puteai lua o masina din stoc, atentie, culoare si interior doar ce era pe stoc, la un pret apropiat de un Privilege, dar tot stofa. Acum sa cumperi ceva gen GT Line ? Undeva la 26 de mi. Si asta cu clasica cheie de contact, electronica pentru pornire de la buton plus ceva gageturi in plus, la un luxury, mai adauga si aia cateva mi de euro. Pasatul CC, o alternativa mai de fite. Iarasi, la pretul Lagunei, cumperi un CC de 140 de cai si un interior anost cu o plansa de bord pe care nu ai vrea sa o ai nici macar intr-o compacta. Aaa, vrei sa bagi ? Pai cam pe la 35 sa fi cat de cat multumit cu interiorul. Am luat oferta si m-am calmat. ![]() Mazda 6 ? Mai trece si pe la astia vreme, pana vine euro 5. La fel, scumpa si nu asa de accesorizata. Aceiasi poveste si aici cu piesele si service-ul. Asta din ce am citit pe forumul lor. Povesti cu masini de peste 30 de mi, vezi CX7, cu ambreiaje cazute in cateva mi de Km si cu discuri de frama ovalizate, scandaluri la sange pentru schimbarea pe garantie...Deja te linistesti de mazda. C5 ? Cred ca-mi trebuie un stativ de partitura muzicala, sa-l pun pe scaunul din dreapta cu manualul pe el, sa reusesc sa invat bordul ala de pe alta planeta... ![]() Sincer acum, oricat mi-as dorii un family car, nu as opta pentru C5, eu o vad urata, iar daca te uiti si la garantia oferita, te linistesti si mai tare. Asa este, poti gasii alernative, pentru mine e de neconceput sa-mi iau masina SH. Nu suport asa ceva. Trebuie numai sa gasesc un dealer acum dispus sa-mi indeplineasca dolentele, sa nu-mi tipe in telefon, cum, pentru o oglinda cu electrocrom, nu iau masina neagra de pe stoc...? Sa fie sincer si deschis si mai ales sa-mi aduca masina stoc, obligatoriu, fara multi Km la bord, hai, un 4-5 maxim. Am avut ocazia sa vad cum sunt date jos si conduse de mioriticii nostrii. ![]() Cam multe doresc, nu ? ![]() ![]() ![]() This post has been edited by digioptic: 3 Apr 2010, 19:53 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
alexdan |
![]()
Post
#49
|
![]() juventus Group: Members Posts: 227 Joined: 16 March 10 From: Bucuresti / Constanta ![]() |
Cea mai buna masina este evident masina noua.
@digioptic: la fel mi-a spus si mie un amic cu skoda, "tot renault vrei?". Mi s-a intamplat sa merg cu el si sa nu-i mai porneasca motorul (e vorba de o octavia2 tdi 105cp, cumparata de noua, nu vreun sh de pe undeva @ 19500euro), fireste ca m-am facut ca nu am observat ca nu a pornit la primele chei ![]() Exact cum a spus si Adi-Paul, am si eu cunostiinte cu Bmw Seria 5 luat sh la 130 000km, in 2 ani si ceva de zile a facut 15 000km. Oricum, noi sa fim sanatosi si masinile noastre sa mearga bine si sa nu cheltuim bani prea multi cu ele (ma refer la probleme). "Abia" astept sa-mi tocesc cauciucurile, desi dupa stilul de condus cred ca mai am minim inca un an jumate (momentan am ~30 000km) si sa merg pe Michelin (asta dupa ce m-am uitat prin topicurile referitoare la anvelope, e bine ca se discuta absolut orice, astfel pot invata si cei mai nepriceputi - cum sunt si eu). Paste fericit! This post has been edited by alexdan: 3 Apr 2010, 20:05 |
--------------------
Opel
Insignia Sports Tourer
- B
1.5T AT6 165CP Innovation (2019) 15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018) 121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016) 47k km Clio 1.4 8v (2005-2008) |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
nu am vrut sa spun ce parere am eu despre vanzarile lor pentru ca eu am informatii oarecum confidentiale de la surse apropriate de renault.
dar ceea ce se intampla cu stocurile are legatura cu ce urmeaza, adica un facelift. si L3 si Koleos vor primi un facelift si vor veni chiar si la noi pana in martie 2011. e posibil ca nici dealerii sa nu stie treaba asta, asa ca tratati-o ca pe o barfa ![]() s-au epuizat stocurile de Euro 4 de la noi, nu inseamna ca nu pot aduce stocurile din alta parte ![]() oricum, e putin important, la nivelul asta te mai tocmesti la pret si cateva sute de euro in plus nu-s un capat de tara. eu unul sunt de parere ca decat un L3 blana mai bine un Megane full... L3 si Koleos sunt acum in 'fade-down' adica se termina kiturile si se pun doar cateva feluri de dotari, alea mai cerute. Cand s-or apropria suficient de final, probabil vor anunta facelift-ul. nu-i vorba doar de design; e vorba de modificari la motoare, de cutie automata cu ambreiaj dublu facuta de getrag pentru renault si mercedes, e vorba de alte mici modificari la trenul de rulare si schimbari de cablaje. nu stiu despre L3 dar la koleos vor sa mareasca un pic puterea, sa schimbe cutia manuala si ambreiajul, sa puna o caseta de directie redesenata, alta 'cutie' pentru catalizator, mai plata si cu mai putine camere interne (sa nu se mai infunde de la mersul in pas de inmormantare) cand am zis pe forum in urma cu mai mult de un an ca or sa mearga bine vanzarile de koleos, mi-au sarit in cap zeci de 'specialisti' pe anul trecut e pe locul 2, dupa tucson... prevedeam ca va avea vanzari cat kuga si tiguan la un loc, in termen de 2 ani... am fost aproape, daca vindeau cu 10% mai mult anul trecut imi iesea ![]() asa ca stati linistiti, renault o duce destul de bine d-aia e pe lista de 'cumparaturi' a lui daimler... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
digioptic |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Supertare, crezi ca mai am eu rabdare pana in 2011 ?
![]() ![]() Paste fericit ! |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
tse |
![]()
Post
#52
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Link-urile alea sunt depasite... Laguna 3 s-a vandut binisor, are recenzii bune de la reviste si clienti multumiti.
Servisarea este mai buna, cel putin la capitolul piese de schimb se cunoaste ca s-au organizat mai bine in Romania. Daca mai adauga si ceva culori in paleta... |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
lagunez |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
apropo de alternative vad ca despre honda acord nu se prea pomeneste..sia atsa e chiar masina....si apropo de insignia...anul trecut cand am repotat din nou pentru reno laguna 3 oferta la insignia era chiar comparabila.discountul standar fata de lista era de 16-18 la suta...aveau un motor diesel bi turbo in lista care mi-a facut cu ochiul atunci..dar lansare in romania undeva in 210-2011...
|
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
despre honda accord s-a vorbit intr-un topic demult uitat...intr-adevar este masina faina dar are un consum care te calca pe nervi...referitor la insignia...se vorbeste mult de interior ca este fantastic;spuneti-mi si mie care este diferenta fata de cel al lagunei3?
Attached thumbnail(s) 14_m.jpg ( Size: 203.29k ) Number of downloads: 591 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#55
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Opel Insignia este o masina desenata de americani, construita de nemti cu piese chinezesti si vanduta de dealeri polonezi
![]() trecand peste melanjul asta, insignia are un interior de chinezarie. e ok daca esti nascut intr-un cartier marginas si luxul extrem si bunul gust se masoara in numarul de luminite si mai ales varietatea coloritului lor. materialele sunt tari, butoanele sunt de cel putin 3 texturi, luminile sunt ca in pomul de craciun am vazut varianta cu piele, pot sa vorbesc doar de ea; este facuta pentru cei care transporta porcul si cartofii in portbagaj, e aspra dar probabil foarte rezistenta la ars cu tigara. interiorul e solid, spatiile de la imbinari sunt rezonabil de mici dar in esenta este tot stil 'a la ameriquane" iar eu nu as da bani pe insignia din cauza sasiului. e o masina foarte buna de troznit si de facut antrenamente cu ea dar nu sa o si cumperi. sasiul este rigid si masina este instabila la viteze. e foarte usor de intors in frana de mana si foarte usor sa facut sa piarda aderenta (cu esp off) de aceea e masina de antrenament a majoritatii serviciilor de paza demnitari din europa. ia virajele mult mai bine ca Vectra dar dusa la limita se comporta identic la inceput te cam sperii dar pe urma e ok pentru ca nu total imprevizibila e o masina foarte buna de mers in linie dreapta, se aseaza bine la viteze mari si e destul de confortabila. trece bine peste gropi dar mult mai zgomotos decat L3 cutia automata este luata de la chevrolet si e mai buna decat cea actuala de pe L3, chiar mult mai buna. probabil ca va fi depasita de DCT-ul cel nou al renault... una peste alta e o masina pentru un public mai tanar si mai putin educat decat laguna 3... 6 Apr 2010, 13:27: ps: n-a zis nimeni nimic de mondeo ![]() This post has been edited by Adi-Paul: 6 Apr 2010, 13:27 |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Modus |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#57
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
o alta varianta ar mai fi noul Subaru Legacy, pretul e cam cu 3000 euro mai mare decat la L3 dar ...
are transmisie integrala, motorul 2 litri benzina are cuplu ceva mai bun si 150 de cai parerea mea e ca pe viraje bate cam tot din cauza diferentialelor pe ambele punti pe de alta parte L3 pe benzina, 140 cp ramane cea mai rapida pana la 100km/h dintre toate; e cu 2 zecimi de secunda mai rapida decat Accord 2 litri 156 de cai, e cu 8 zecimi mai rapida ca Mazda 6 2 litri, benzina, 147 cp; e mai rapida cu 7 zecimi decat Passat 2 litri fsi, benzina, 150 cp din pacate, majoritatea concurentilor absorb mai bine gropile. si asta e important intr-o tara ca a noastra care are doar ulite. sunt absolut convins ca trenul de rulare e foarte rezistent. de fapt, din experienta mea doar BMW, Audi, Mercedes si altele ca ele au trecut de 75k km cu amortizoarele originale; dar suspensia ramane destul de neprietenoasa. |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
tse |
![]()
Post
#58
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Modus @ 6 Apr 2010, 13:30) Eu am fost foarte interesat de Mondeo. A pierdut pentru ca era mai lunga si servisarea mai scumpa datorita inlocuirii dese a placutelor, discurilor de frana, a distantei pana la service. Si da, interiorul arata rau, sunt butoane de finisari diferite, daca nu iei capatul de gama bordul arata cel putin ciudat. Nota bene pentru suspensie... integreaza tot. This post has been edited by tse: 7 Apr 2010, 09:31 |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
ford mondeo exceleaza prin spatiu,in special pt pasagerii din spate...in rest nu ofera nimic deosebit...referitor la suspensie....daca ati conduce o laguna fabricata pt tarile din vest,v-ati schimba parerea la modul cum absoarbe denivelarile...seriile fabricate pt romania beneficiaza de pdg,tocmai pt ca avem o infrastructura rutiera de toata jena si aceasta conduce la aceea mica nemultumire.ca alternativa la laguna3,eu a-si sustine varianta "volvo s60".
Attached thumbnail(s) S60_exterior_02.jpg ( Size: 90.84k ) Number of downloads: 518 S60_interior_02.jpg ( Size: 82.97k ) Number of downloads: 495 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#60
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
eh, nu ma intelege gresit, si eu as sustine Mercedes E-classe
![]() problema e ca noul volvo S60, 2 litri benzina 150 cp (ca sa fie cam ca laguna), cu dotarile unui privilege full, se duce in germania la superbul pret de 39.200 euro probabil la noi o sa coste cam 37.000; chiar si asa, e un pic peste 11.000 euro mai mult; adica intra in zona de Audi, BMW, Mercedes Versiunea de top, 304 cp parca, full costa cam 51.000 euro; la banii aia mai pui 3000 euro si iei noul E-classe, care e o masina fantastica 7 Apr 2010, 12:23: greseala mea! versiunea de top de 304cp costa in versiunea full cam 56.000 euro mai faci economie de 2000 euro si-ti iei E-classe ![]() This post has been edited by Adi-Paul: 7 Apr 2010, 12:23 |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 20:29 |