Alternative achizitie Laguna 3
![]() ![]() ![]() |
Alternative achizitie Laguna 3
pcs |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|||
sorin_f39 |
![]()
Post
#212
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Discutia noastra este despre : CLIENT : Producator auto
FURNIZOR : Continental, Siemens, Bosch etc. Nu vorbesc despre clientul final : eu si cu tine. Deci, asa cum spui si tu (si asa cum am scris si eu), clientul (producatorul auto) face comanda printr-un caiet de sarcini (facut de dep. tehnic) iar marketing -ul sau cumpararile trimit cereri de oferte. Apoi se fac negocierile. Furnizorul (Continental, Siemens etc), care de regula are sediile prin tarile cu apa calda si fabricile prin tarile de lumea a treia, poate suporta diversele cerinte ale oricarui producator auto. De ce? Este ieftin de produs acel echipament in India sau China sau Maroc sau Brazilia etc., deci isi permit sa tina oricate linii de fabricatie. Daca producatorul auto vinde in masa, atunci furnizorul va suporta oricate caiete de sarcini diferite. Castiga prea mult in viata serie ca sa ii pese ca tine doua linii de fabricatie diferite (sa zicem una pentru Renault si una pentru Ford). Nu mai intereseaza ca functional turbinele (spre exemplu) fac acelasi lucru. Daca Renault comanda o turbina de diametru 50 cm iar Ford una de 60 cm, Bosch la va face pe amandoua conform celor doua caiete de sarcini. Ca asa i-a comandat clientul prin acel caiet de sarcini. Proiectantilor nu le pasa de ceea ce ofera un furnizor. Producatorul trebuie sa vanda. Ca sa vanda, trebuie sa se incadreze intr-un pret, functie de cui i se adreseaza (vezi Renault, vezi Bentley). In functie de asta, se face definitia tehnica a produsului de catre dep tehnic al clientului. Ma rog, mi-e lene sa mai scriu. Cine intelege, bine. Cine nu, nu are decat sa desfaca un Mercedes si un Renault, sa analizeze turbine, cablaje etc (facute ptr ambele de Leoni sau Yazaki in Romania) si sa se convinga de faptul ca nu la fel. La fel ptr televizoarele Panasonic si Panasonus, Sony si Suny etc. <span class='edit'>15 Sep 2010, 19:25:</span> Da, ma refeream la componentele finale din acea fabrica din China : placa electronica. This post has been edited by sorin_f39: 15 Sep 2010, 19:27 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 12:10 |