Alternative achizitie Laguna 3
![]() ![]() ![]() |
Alternative achizitie Laguna 3
neptune |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Zaraki Kenpachi Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 3
GT Line 2.0 dci, 2009
|
|||
ciobanucos |
![]()
Post
#182
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
aici ai dreptate, insa ca imi place sa cred ca si ceilalti, care au un Renault, si l-au luat din placere, nu fiindca nu au avut bani de altceva. Eu personal am avut 30k disponibili, insa am luat de 23k masina din semnatura. Asta mi-a placut. Singura suparare: atunci nu erau pt Ro modele cu navigatie.
|
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
- OT10ACC
2008 hatch Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
digioptic |
![]()
Post
#183
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(neptune @ 13 Sep 2010, 11:04) nu vad de ce ne-am limita subiectele de discutie la "ce tare e masina mea" pe un forum asociat cu marca respectiva..................................... Imi pare rau ca mesajul meu a fost asa inteles. Uite, am editat postul meu de mai sus, bolduind incercarile mele, poate firave, sa nu se inteleaga..."ce tare e masina mea" Promit sa nu mai fac...Pace ! ![]() |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#184
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Cred ca o discutie constructiva , comparativa a celor ce au avut si au testat la drive -test si alte marci , nu are de ce sa fie o pierdere de timp, dimpotriva.........sint posesori de L2 care vor sa stie de ce ati ales Laguna 3, si nu alta masina din clasa identica.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#185
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
QUOTE(ciobanucos @ 13 Sep 2010, 05:59) Sunt sigur ca ai vrut sa scrii "tot ce ne permitem"........ QUOTE(ciobanucos @ 13 Sep 2010, 10:14) Cam te-ai pacalit dand 23.000 euro pe o masina de clasa medie cu motor de 1.5. ![]() Dar daca tie asta ti-a placut....... |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
pcs |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Nu Sorin, nu "tot ce ne permitem" ! Daca am dat 25k pe Laguna, puteam sa iau noi si Avensis, si Civic, si Passat ( cand mi-am luat Laguna oferta la Passat 1.9tdi incepea de 19999 euro, la vechiul Avensis era 21 K, Honda gaseam de la 22K)- e adevarat nu prea aveau dotari. Am preferat Laguna pentru ca nu semana cu nici o alta si mai stiam ca Renault este firma care a investit cel mai mult in managementul calitatii din toate firmele auto - si asta se vede comparand fiabilitatea modelelor de serie 2 cu cele de serie 3. Pentru unii e urata, pentru mine a fost dragoste la prima vedere - si nu am regretat nici o secunda de atunci.
This post has been edited by pcs: 13 Sep 2010, 19:17 |
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#187
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Hai sa spunem "tot ce ne dorim in banii pe care ii avem". Adica eu nu cred ca nu ati luat Laguna 3 avand ochii pe un C Klasse sau un Seria 3.
Eu unul am luat Megane 2 cu ochii pe 147 si Seria 1. Aveam bani de ambele, dar imi rupeam din alte parti. Asa ca am ales cel mai dotat in banii cei mai buni, sau, altfel spus, tot ce mi-am dorit in banii pe care i-am avut. Si ca sa fiu si on-topic .... nu cred ca exista o varianta la fel de buna ca si Laguna 3, in ceea ce priveste raportul pret / dotari / calitate. Putem vorbi despre posibilitati apropiate, dar nu la fel de bune ca si oferte permanente. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
digioptic |
![]()
Post
#188
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Cand o sa am timp, o sa va spun povestea mea, cum am ales Laguna 3 coupe, dupa un megane 2 din 2003. Si stiti foarte bine, cate probleme au avut si au masinile astea. Cat despre ce ne-am permis, ce am dorit, sincer iti spun Sorin, la fel de bine puteam sa iau passat CC, sau avensis, sau mazda 6, sau chiar A4. Astea fiind in cursa, din cele care mi-au placut. La ce are laguna 3 pe ea, coupe-ul meu cu motorul dCI de 180 de cai, passatul CC urca lejer cu inca 8-10mi. Poate nu sunt riguros exact in cifre, cam pe acolo. Acum firesc, vin si te intreb, dupa 6-7ani, la care din ele pierzi mai mult ? Ca dupa 6-7 ani, indiferent de marca, toate se cam duc. Oare cu diferenta aia, nu iti poti permite sa calatoresti, sa-ti faci alte proiecte, sau chiar sa cumperi una de clasa mica, sa o freci prin oras ? Si iar o sa-mi sara colegii in cap ca-mi preamaresc marca proprie, eu in asta ma simt bine.
O seara buna. ![]() |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#189
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
QUOTE(digioptic @ 13 Sep 2010, 19:49) Oare cu diferenta aia, nu iti poti permite sa calatoresti, sa-ti faci alte proiecte, sau chiar sa cumperi una de clasa mica, sa o freci prin oras ? Exact la asta ma refeream cand am spus ca am preferat Megane 2 in loc de 147 sau Seria 1. Si urmatoarea masina va fi (90%) Laguna 3 tot din aceste considerente. Plus raportul pret / dotari care este cel mai bun. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
alexdan |
![]()
Post
#190
|
![]() juventus Group: Members Posts: 227 Joined: 16 March 10 From: Bucuresti / Constanta ![]() |
Frumoasa mai e Laguna Coupe. Am vazut cateva si in Paris. Foarte fericit trebuie sa fie colegul nostru de forum
![]() Fiecare si a luat ce masina si-a permis in primul rand si care i-a si placut. E o masina confortabila si destul de spatioasa. Merg regulamentar spre batraneste, doar prin Germania o calc cat imi permite, dar asta o data-de 2 ori pe an. Pana acum 0 probleme. Singura chestie care e mai aiurea la Renault e cutia de viteze. Cand am condus alte masini, schimbatorul era mult mai "lejer". Chiar si la Laguna, mi se pare ca "agata" cateodata, nu e la fel de lejer fata de vw. Dar tot nu se merita diferenta de mii de euro. Si in incheiere, ma repet, deosebita Laguna Coupe! Poate ne mai posteaza cateva poze colegul nostru ![]() This post has been edited by alexdan: 13 Sep 2010, 21:16 |
--------------------
Opel
Insignia Sports Tourer
- B
1.5T AT6 165CP Innovation (2019) 15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018) 121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016) 47k km Clio 1.4 8v (2005-2008) |
|
ciobanucos |
![]()
Post
#191
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin_f39 @ 13 Sep 2010, 20:26) Hai sa spunem "tot ce ne dorim in banii pe care ii avem". Adica eu nu cred ca nu ati luat Laguna 3 avand ochii pe un C Klasse sau un Seria 3. Eu unul am luat Megane 2 cu ochii pe 147 si Seria 1. Eu asta am vrut sa iau. Nu e vorba de bani. Daca te duce capul, te uiti si vezi ca noul A4 abia acum se lauda cu cateva dotari pe care Laguna le avea de la versiunea 2(L2), iar noul Peugeot 508 se lauda cu ceva ce noi avem demult. Pentru mine, Mercerdes si tot ce inseamna Deutschland = lipsa de rafinament. Ca sa nu mai spun ca mai toti iau piese si alte elemente pentru masinile lor din Romania. Cu ce ar fi mai breze?! Am facut drive test cu 2.0 dci si cu 1.5 dci. Am ales 1.5 pentru ca are un cuplu suficient pentru o masina de familie clasa touring cu care fac nuami drumuri de concediu. Repet: daca te uiti in tarile cu apa calda, acest motor este cel mai vandut. Deci noi, astia de aici, nu ne-am luat renault din frustrarea ca nu avem bani de Audi sau VW sau Merz. Stay blessed. |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
- OT10ACC
2008 hatch Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
maruski |
![]()
Post
#192
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 September 10 ![]() |
offf, grea viata asta si frustrata multa lume. discutia se cantoneaza la nivelul, ce as fi vrut eu bentley, dar nu mi-a dat tati decat de logan. inteleg ca vorbim de optiuni si incercam sa sfatuim, dar hai sa nu ne oprim la merz, audi si toyota, ca ajungem ca ala din spania "dar, vai, ce audi avem aici!"
va inteleg testele si optiunile si voi adauga cateva commenturi, ca tot omu': - grozava toyota avensis - full option la 5000Km avea probleme cu directia, adica nu tragea usor stanga, ci se ducea gramada. - audi, frumusel, insa in afara de A8-ul lui transporter, nu prea are rost sa ne agitam. ce ii trebuie unei masini sa devina Audi? eu zic ce ii trebuie lui Audi sa devina o masina: un createur d'automobiles, pour les connaiseurs. Bonjour! - merz - nu discut, ca nu ma bag in trivialitati. - bmw - ideal ar fi sa discutati cu cineva care lucreaza in BMW si va lamuriti de multe. desi ar putea sa isi ia orice varianta de BMW half price, a preferat o cu totul alta marca. nu spun care ![]() eu sper ca toti cei care au optat pentru L III au facut-o ca si mine, din pasiune pentru l'automobile. nu a fost varianta cea mai ieftina, nici cea pe care mi-am permis-o, a fost the one! |
--------------------
Renault
Laguna III
2008/ 1.5 dci dynamique 2008 Laguna III 1.5dci dynamique
2007 Mustang GT 3.0 Sucks to be u hommie! |
|
tse |
![]()
Post
#193
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am ales intre masini pe stoc, Laguna 3 dinamique cu 2.0dci. Au pierdut, din diverse motive, Ford Mondeo 130CP, Citroen C4 Picasso 138CP, Citroen C5 138CP, Peugeot 407 136CP, Toyota Avensis 1 si 2, Mazda 7, Honda Accord, VW Golf variant si Passat, Skoda Superb.
Nu am fost interesat de masini italiene sau germane, la Golf am cerut oferta cand am condus un coleg la dealer. La cele trei finaliste am fost cu familia completa, intr-o sambata, la drive-test comparativ, si Laguna a fost aleasa....in unanimitate. Si nu am regretat nici un moment acea alegere. Nota: Alegerea depinde de starea pietei la un momentul la care am cumparat eu. This post has been edited by tse: 14 Sep 2010, 07:46 |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
dantes |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Interesant e ca la alternative achizitie l3 sunt trecute doar masinile noi.... Eee.. ca alternative achizitie L3 SH, treburile se cam aseaza la modul ca diferentele in bani la masini similare nu prea mai exista.
Singurul criteriu ramane preferinta si oferta la momentul respectiv, precum si alti factori gen bani, rabdare, bulan, etc. Si sa zic si eu... eu ca alternativa nu vroiam decat passat sau A6, insa ptr. un A6 accesorizat si km putini si vechime maxima 2 ani si chestii d-astea, sarea de buget, care era oricum unul ok ptr. achizitie masina si anume in jur de 15.000, plus ceva peste in caz ca masina nu necesita revizii/taxe/etc, si se ducea la maaaxim 17.000.... Vizat a fost passat dupa 2008, comfortline sau highline, 2l diesel, eventual cutie dsg. Masini am vazut o groaza...am asteptat cam 3 saptamani sa pandesc oferta cea mai buna si eram cu banii in buzunar.... Dupa ce am vazut diverse masini care mai de care, am vazut din greseala si L3-ul actual care la pretul de 10.000 am considerat ca e imbatabil si s-a mulat perfect la nevoile si cerintele mele....e doar 1.5dci, insa dupa ce am pus niste ponei acolo pana pe la 130, cu un consum imbatabil plus optionalele care mi-au placut...gen xenoane din fabrica, trapa, maini libere, magazie de mp3-uri etc...a fost best value ptr. mine. Totusi, am remarcat in timpul cautarilor, ca preturile sunt cam aceleasi. De ex. un passat din 2008, care daca nu avea proprietar mai inchis la culoare, bateam palma, care la 13.500 avea cam ce are un l3 privilege 2l dci deci preturi comparabile, passatul avea in plus si cutie dsg... asa ca cine incepe sa arunce cu noroi in alte marci si incepe sa se autoflageleze ca vai ce supercar si-au luat in detrimentrul altora mai nemtesti, nu stiu ce vorbesc. Comfortul din passat e peste cel din L3. Nu cu mult, insa ptr. oameni mai peste 100 kg, passatul face diferenta...Sa nu mai vorbim de locurile din spate, care in L3 sunt meschine ptr. clasa din care face parte... Mai erau unii care comparau L3 cu A6, ca doar sunt din aceeasi clasa... ![]() Consider ca L3 e o masina de oras super ok, care se descurca bine si pe afara, insa daca intradevar vrei ceva serios te uiti la alte marci. Numai cand pui un L3 langa un Passat sau orice masina serioasa, la capitolul greieri, renou' e praf. Nu mai vorbesc de metodele constructive de la reno care diminueaza pretul insa care sunt generatoare de scartaieli, pacanituri, rupturi si alte cele... |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
maruski |
![]()
Post
#195
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 September 10 ![]() |
locuri din spate meschine la L III? gees!
iar greieri? nu i-am auzit, desi are 60.000 si pe unde nu am bagat-o ... poate am avut eu "bulan" si nu vrea sa prinda greieri decat pe parbriz. oricum, daca voi auzi ceva, promit sa imi fac mea culpa. cat despre aprecierea masina de oras, se descurca si pe afara, ii las pe ceilalti sa se exprime, ca eu in afara de drumuri peste 1500km, drumuri forestiere pe la rasnov si bistrita, nu cunosc ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III
2008/ 1.5 dci dynamique 2008 Laguna III 1.5dci dynamique
2007 Mustang GT 3.0 Sucks to be u hommie! |
|
agabrean |
![]()
Post
#196
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 5 June 07 From: Brasov (RO) / Bruxelles (BE) ![]() |
Salut,
Toate masinile sunt bune daca ai noroc, le intretii cum trebuie si nu iti bati joc de ele. Am avut Opel Vectra, am facut cu el 300.000 Km fara cea mai mica problema. Acuma merge taica-miu cu el si a trecut deja de 320.000 km. Am Renault Laguna II, 1.9 dci, am facut cu ea 200.000 km, fara nici cea mai mica problema. Acuma merge sotia cu ea si e super incintata. Am acum o Laguna III GT 4Control 180 cai si pot sa va spun ca este exceptionala. Am colegi la birou cu Audi A5, BMW Seria 3 si am facut schimb de masini, au ramas placut impresionati. Nu pot sa spun ca Laguna este peste Audi, BMW, m-am simtit bine in ele, merg super, dar nici sub ele nu este. Adica, n-as da Lagunica mea pe BMW-ul sau Audiul lor nici daca ar fi la acelasi pret, ca sa nu mai vorbim sa platesc diferenta de mii de euro intre ele. Am un sigur greieras timid pe drumuri denivelate, de la CD-changer. Insa greieri am auzit atit in Audi cit si in BMW. Asa ca.... Sunt super multumit de masina mea. Urmatoarea probabil va fi un Audi A6 RS. O zi buna la toti. |
--------------------
Renault
Talisman
Estate 1.6 dci 4Control Initiale Paris Grand Scenic III 2013 2.0 BVA 150
Laguna III 2.0 GT 180 4Control Laguna II 1.9 DCI 120 |
|
dantes |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Mda...se pare ca numai fanatici pe acilea...
Una la mana..SUNT detinator de L3. 2 la mana...inainte am avut megane 2.1 deci tot reno si stiu ce am avut si ce vorbesc. 3 la mana... cand m-am apucat sa caut noua mea masina, am zis clar ca va fi clasa "berlina medie" din care enumar: passat, a6, seria 5, e klass, vectra, c5, avensis, accord, L3. Le enumar in ordinea asta ptr. ca asa le-am testat si cam asa m-am suit pe la unul pe la altul prin masina, asa am testat si pe la dealeri ptr. a vedea cum imbatraneste masina si chestii d-astea pe care fanaticii reno nu pot intelege. Ca alegerea a fost tot reno si ca a fost L3, e PURA coincidenta dar si faptul ca afara era cam frig si nu mai aveam chef sa astept si sa gasesc o masina mai buna. Plus ca eu consider ca am facut o alegere care mi se potriveste perfect. Eu am vrut sa demonstrez ca la ACEEASI bani gasesti masini care sunt peste L3. Si sa ma lase fanaticul forumului cu linkurile si mizeriile comparative ca in afara de linkuri nu stie sa vorbeasca din EXPERIENTA PROPRIE. PS: Suiti-va in trotineta voastra la 100.000km si apoi in trotineta altuia gen...A6 sa zicem sau passat si sa-mi povestiti de zgomote si greierasi dupa asta. Success. <span class='edit'>14 Sep 2010, 14:17:</span> QUOTE(ciobanucos @ 14 Sep 2010, 14:03) @ dantes - nu poti sa alegi o masina doar pentru ca nu mai ai chef de alergat, apoi sa spui ca ti se potriveste. Cheful de alergat s-a suprapus cu alte puncte pro L3 care nu a fost nici pe departe cel mai important... Altele gen consum, optionale, bani ramasi care mi-au fost extrem de utili in alta parte si alte d-astea. Spre deosebire de altii eu nu sunt fanatic al vreunei marci... Culmea..cand am vrut sa schimb marca tot la reno am ramas... Ce nu inteleg eu, de unde atata inversunare asupra orice e non-laguna 3 ? E de neconceput ca cineva sa aiba alta opinie? Sa nu ne intelegem gresit...mie imi place masina care o am insa mai exista si altele! This post has been edited by dantes: 14 Sep 2010, 13:19 |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
Modus |
![]()
Post
#198
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(dantes @ 14 Sep 2010, 12:35) 3 la mana... cand m-am apucat sa caut noua mea masina, am zis clar ca va fi clasa "berlina medie" din care enumar: passat, a6, seria 5, e klass, vectra, c5, avensis, accord, L3. Faci niste confuzii cat casa: berline medii sunt doar Passat, Vectra, C5, Avensis, Acord si Laguna. A6, seria 5 si E class sunt masini de clasa mare. Nu compara mere cu pere! fara atacuri la persoana ca iei pauza This post has been edited by Fratzica: 14 Sep 2010, 13:32 |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
dantes |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Hmmm.. berline mari sunt A8, S, 7, C6 ....d-astea... A6, E, 5, C5, L3 berline medii, A4, C, 3, C4, M2 berline mici...parca asa vazusem pe la euro ncap...
Later edit... acu ma uitai si eu pe euroncap.com si vazui ca ai dreptate. A6 si 5 sunt berline mari... Atunci A8, S, 7 ce clasa mai e? Plus ca mie A4 la spatiu interior e mai mic ca in megane 2 iar exterior la fel....totusi aceeasi clasa... Anyway...eu m-am ghidat dupa marimea masinii, berlina sa fie. This post has been edited by dantes: 14 Sep 2010, 14:06 |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
tse |
![]()
Post
#200
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Unii se uita la cifre gen ampatament pentru a le categorisi.
|
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
digioptic |
![]()
Post
#201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(alexdan @ 13 Sep 2010, 22:12) .............................................. Si in incheiere, ma repet, deosebita Laguna Coupe! Poate ne mai posteaza cateva poze colegul nostru ![]() Cu cea mai mare placere, dar dupa cum vezi, e cam greu pe aici sa poti purta o discutie, Expresii de genul "fanatic"..." masina mea nu stiu cum..." ma fac sa-mi indrept dorinta de comunicare catre alte forumuri. De parca in alta parte nu gasesti acelasi nivel de discutie, dar sti cum este... Discursul meu de pana acum, cred ca s-a marginit strict in limitele bunului simt, cu scuzele de rigoare daca uneori entuziasmul firesc al posesorului de jucarioara noua, a alunecat putin in ridicol. ![]() Alegerea unei masini, de oricare marca, nu este hotarata in discutiile de pe forum. Eu va doresc succes si-mi restrang interventiile. O zi buna in continuare. |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
Modus |
![]()
Post
#202
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(dantes @ 14 Sep 2010, 13:49) Later edit... acu ma uitai si eu pe euroncap.com si vazui ca ai dreptate. A6 si 5 sunt berline mari... Atunci A8, S, 7 ce clasa mai e? Plus ca mie A4 la spatiu interior e mai mic ca in megane 2 iar exterior la fel....totusi aceeasi clasa... Clasa Compacta: Renault Mégane, Opel Astra, Audi A3, BMW Seria 1, VW Golf, Toyota Corolla, Honda Civic, Mercedes A class, etc. Clasa Medie: Renault Laguna, Opel Insignia, Audi A4, BMW Seria 3, VW Passat, Toyota Avensis, Honda Accord, Mercedes C class, etc. Clasa Mare: Renault Latitude, Audi A6, BMW seria 5, Mercedes E class, etc. Clasa Lux: Audi A8, BMW Seria 7, Mercedes S class, VW Paheton, etc. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
neptune |
![]()
Post
#203
|
![]() Zaraki Kenpachi Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Eu va doresc succes si-mi restrang interventiile. imi cer scuze daca din postul meu ai avut impresia ca are lumea ceva impotriva emotiilor exaltate despre propria masina, eu nu - chiar mi-a placut ce ai scris despre jucaria ta, si mai astept si alte interventii cu poze, daca se poate. problema pe care am avut-o eu a fost in legatura cu atitudinea de genu "hai sa vorbim DOAR despre cat de misto sunt renault-urile noastre, de impresii negative n-avem nevoie", pe care au manifestat-o alti uzeri. succes This post has been edited by neptune: 14 Sep 2010, 15:37 |
--------------------
renault
laguna 3
GT Line 2.0 dci, 2009
|
|
dili |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Eu din 2000 tot Renault-uri am avut (3 la numar), socru-meu si-a luat acum 2 ani Renault iar nevesti-mii i-am cumparat acum 3 saptamani un Megane 3 in locul Fordului Fiesta. Asa ca, cel putin aparent, as fi indreptatit sa fac apologia marcii iar cei din jur m-ar putea plasa lejer in categoria admirator, fanatic sau cum vreti.
Ce pot insa sa va spun este ca niciodata nu veti regasi in mine suporterul absolut al unei marci sau a alteia. Nici la categoria "atat mi-am permis" nu cred ca as putea fi plasat, in conditiile in care am avut mereu 2 (sau chiar 3, cum e cazul actual) masini in curte. De ce am ramas la Renault? Pentru simplul motiv ca, pe durata acestor ani, a fost o masina care nu mi-a facut nici o problema, pentru ca, dupa 10 ani relatia cu service-ul (nu ca as fi avut nevoie) functioneaza foarte bine, asa ca a fost poate si putina comoditate. Daca e sa revenim la eterna comparatie cu masinile germane, nici renault si nici nemtoaicele nu mai sunt ce au fost. Uniformizarea si globalizarea darama permanent aceste mituri. E drept ca Renault a suferit mereu de un usor handicap in raport cu producatorii germani iar exemplul cel mai bun este faptul ca L3 a fost considerata un mare pas inainte, dpdv al calitatii si fiabilitatii, pe care Renault l-a facut in aceasta lupta cu nemtii dar, in acelasi timp, nici "nemtoaicele" nu mai sunt ce au fost. Personal consider ca diferentele s-au sters in primul rand datorita conceptelor moderne de marketing si productie; liniile de productie s-au cam uniformizat, de foarte multe ori producatorii de subansamble vand catre mai multe marci si astfel miturile (in care romanasii inca mai cred) se cam sterg de la o zi la alta. Sunt pline service-urile de mertane noi cu mici probleme, de bmw-uri cu defectiuni samd, dar realitatea este ca nu statisticile legate de fiabilitate vand masini clientilor obisnuiti. Daca ar fi asa, pe strazi ar circula numai japoneze de mic litraj (care nici alea nu mai sunt ce-au fost). Consider ca, la preturile actuale ale masinilor noi, a mai vorbi de investitii pe termen lung (gen sute de mii de km cu aceeasi masina) devine aproape o absurditate. Noi, ca romani, suntem insa, inca, tributari unor racile mai vechi, cum ar fi: 1. masina se cumpara si dupa aia se repara in fata blocului 2. masina nemteasca e cea mai buna 3. dieselul este, taticule, motor adevarat (eventual si cu motorina de pe la baietii "jmecheri") Toate astea denota inca o conceptie a investitiei pe termen lung, de pe vremea cand numai asteptarea unei Dacii (pe care o tineai toata viata) dura 8 ani. Eu cred ca, daca ne-am rezuma la ideea ca masina o cumpar sa-mi fac treaba cu ea un timp relativ limitat, am fi mult mai relaxati. Am convingerea ca pe nici un forum strain nu se gaseste incrancenarea pe care am remarcat-o pe aici (si pe care, de multe ori) o regasim si in trafic. This post has been edited by dili: 14 Sep 2010, 19:28 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
sorin_rusu |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 8 November 07 ![]() |
Dili,
Fiind la randu-mi conducator de multe modele Renault in ultimii 5 ani sunt total de acord cu tine. Nici eu n-am avut vreo problema cu una din masinile astea. Cei care inca mai cred in mituri de genul "nemtoaicele sunt cele mai bune masini" habar nu au probabil ca subansamble precum suspensiile, franele, cablajele, computerele (de bord, de injectie, ABS, etc.) si multe altele sunt toate facute de producatori gen Monroe, Brembo, Siemens, samd care lucreaza nu doar pentru o marca ci pentru multe altele. Stiu sigur ca Siemens lucreaza si pentru Audi si pentru Renault. La fel Bosch cu sistemele de injectie common-rail. Le vinde si nemtilor si italienilor si francezilor si americanilor. Deci fie ca-ti cumperi Alfa, Audi sau Ford vei avea tot acelasi computer de injectie de la Bosch. Pacat ca marea majoritate a celor care-si dau cu parerea nu se si informeaza un pic inainte. |
--------------------
Renault Laguna III
2.0 dci, 150 CP
2008/Dynamique Megane I 1,6 16v, 110cp
Megane II 1,6 16v, 110cp Laguna II 1,8 16v, 120cp Megne II 1,5dci 105 cp |
|
dantes |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Cei care se cramponeaza la o singura marca, indiferent ca e reno sau alta marca, au o mica problema in a emite anumite pareri.
In luarea unei decizii sau in a emite o parere, partea de informare teoretica e un aspect, dar ca pondere e cu mult mai mica decat experienta. |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#207
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
In general aveti dreptate cand spuneti ca un furnizor (Continental, Bosch etc) vinde componente pentru mai multi constructori. Dar ce spuneti voi se opreste aici. Producatorul auto X poate cere (spre exemplu) turbina de o anumita calitate, pe cand producatorul Y cere, aceluiasi furnizor, o turbina de calitate mai scazuta --> pret mai mic. Pentru public, si X si Y are turbina de la acelasi furnizor. Dar X are o turbina de calitate 5, pe cand Y are o turbina de calitate 4. Incercati sa puneti problema si asa.
Faza intamplata unui prieten de-al meu care a fost intr-o deplasare de munca in China. Aceeasi fabrica producea componente electronice pentru un client aproape no name si pentru unul cunoscut. Evident ca era diferenta mare de calitate intre componente. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
adevaratul |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 September 07 ![]() |
Daca vreti super sportive lasati L3 pentru posesorii care stiu cum s-o folosesca!
Luati-va daca aveti bani Maserati Granturismo, Porsche Panamera, Bmw M5... |
--------------------
Renault
Megane
-
Manager /2007
|
|
pcs |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Multi folosesc termenul "calitate" fara a intelege corect conceptul. De exemplu, daca un fabricant produce un pix care poate scrie minim 5 si maxim 25 de cuvinte, ati fi tentati sa spuneti ca produsul e slab calitativ. Nimic mai fals! Daca cerinta clientului este ca un utilizator al acestui pix sa poata sa scrie minim 5 si maxim 25 de cuvinte, si pixul indeplineste aceste cerinte, inseamna din punctul de vedere al clientului ca i s-a livrat un produs conform specificatiilor, deci de buna calitate. Sigur ca fiecare fabricant de autoturisme are un anume caiet de sarcini, dar cerintele lui tin cont si de posibilitatile producatorului. Daca luam exemplu sistemul de injectie de la Bosch pentru motoare common-rail de 2 l, pe care le gasim la aproape toti producatorii de autovehicule, chiar credeti ca economic vorbind, Bosch isi permite sa aiba o linie pentru Renault, una pentru VW si alta pentru Ford?
Cat despre exemplul cu fabrica din China - evident, cerintele clientului no-name erau diferite de ale marcii cunoscute. BTW ce sunt acelea "componente electronice"? This post has been edited by pcs: 15 Sep 2010, 18:11 |
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#210
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
QUOTE(pcs @ 15 Sep 2010, 18:07) Multi folosesc termenul "calitate" fara a intelege corect conceptul. De exemplu, daca un fabricant produce un pix care poate scrie minim 5 si maxim 25 de cuvinte, ati fi tentati sa spuneti ca produsul e slab calitativ. Nimic mai fals! Daca cerinta clientului este ca un utilizator al acestui pix sa poata sa scrie minim 5 si maxim 25 de cuvinte, si pixul indeplineste aceste cerinte, inseamna din punctul de vedere al clientului ca i s-a livrat un produs conform specificatiilor, deci de buna calitate. Foarte falsa este concluzia. Furnizorul respecta caietul de sarcini al clientului --> nu inseamna ca produsul este bun dpdv calitativ. 5 litri de lichid de parbriz care costa 4 lei nu vor sterge niciodata ca 1 litru de lichid care costa 12 lei. In ambele cazuri, s-a respectat un caiet de sarcini facut pentru un anumita clientela. QUOTE(pcs @ 15 Sep 2010, 18:07) Daca luam exemplu sistemul de injectie de la Bosch pentru motoare common-rail de 2 l, pe care il gasim la aproape toti producatorii de autovehicule, chiar credeti ca economic vorbind, Bosch isi permite sa aiba o linie pentru Renault, una pentru VW si alta pentru Ford? Eu sunt client. Daca furnizorul nu imi poate oferi un produs dupa caietul meu de sarcini, ma duc in alta parte. Dar furnizorul va putea. Trebuie sa vanda ca sa traiasca. Vii tu, alt client, alt caiet de sarcini. Daca furnizorul nu poate respecta acel caiet de sarcini, pierde clientul. Nu-si permite acest lux. QUOTE(pcs @ 15 Sep 2010, 18:07) Cat despre exemplul cu fabrica din China - evident, cerintele clientului no-name erau diferite de ale marcii cunoscute. BTW ce sunt acelea "componente electronice"? Componente pentru televizoare. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 09:42 |