Renault Fluence, Noul model sedan
![]() ![]() ![]() |
Renault Fluence, Noul model sedan
zizu |
![]()
Post
#241
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 27 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2007 expresion 1.5 dci
|
|||
Modus |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 8 Nov 2009, 22:54) Exact, dar pentru vanzator! Referitor la ultimul tau post: Zi-mi si mie care e laguna aia cheala? Si cu preturile ai o problema: Fluence Expression 1.6 - 13601 Euro Laguna Expression 1.6 - 14300 Euro Sunt singurele 2 care au motor comun(dar cutii diferite ![]() Eu cand imi voi permita o masina noua va fi una full options. Nu ma intereseaza o Laguna fara cel mai puternic motor pe benzina/diesel, fara piele, xenon, navigatie, DVD video, eleron sport, etc. Poti sa compari tu cele 2 masini Expression, si Laguna e mai dotata probabil, dar ma indoiesc ca se misca prea bine cu motorul ala, chiar daca are 6 trepte. 9 Nov 2009, 05:18: QUOTE(zizu @ 8 Nov 2009, 23:25) pentru 699 de euro in plus eu as alege laguna cu ochii inchisi,daca la renault o masina low-cost are pret de 18 000 cit ar costa una de lux ![]() Zi-mi o masina de lux care costa 18.000 euro. QUOTE(papa_mulo @ 8 Nov 2009, 23:38) Pai nu auzi ca Fluence-ul e masina lor de lux?! E business class... cica Mercedes e la pamant de cand a aparut Fluence! Masinile de lux Renault pentru Romania sunt: Laguna, Laguna Coupé, Koleos, si Espace. Fluence ofera insa foarte multe dotari de lux (piele, xenon, sistem de monitorizare a presiunii in pneuri, scaune incalzite) la un pret foarte bun pentru o compacta sedan. Este o masina business class de criza! Mercedes e demult la pamant, se incovoaie sub presiunea inlocuitorului lui VelSatis ![]() This post has been edited by Modus: 9 Nov 2009, 05:18 |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
Modus |
![]()
Post
#243
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ncristi |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Trebuie sa mentionez ca pe mine la megane nu m-au lasat piesele pe care scria made in china (eu nu am vazut asa ceva la meganu meu
![]() - made in france - valeo, delphi, sagem - made in germany - siemens Din nefereicire nici macar daca sunt facute in tari cu traditie anumite componente nu mai ofera garantia lucrului bine facut. Sau este vorba de proasta conceptie a pieselor facuta de inginerii reno - vezi fulia defazoare, macaraua geam precum si calitatea proasta - bobinele sagem. This post has been edited by ncristi: 9 Nov 2009, 13:31 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Modus |
![]()
Post
#246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(adip @ 9 Nov 2009, 13:50) Asta e sloganul Renault pentru Fluence - calatoreste business class. Foarte multi au inceput sa haraie, ca ce business class e asta, ca la nu stiu cate mii de euro au pretentii de Mondeo sau Laguna, si alte minuni. Fluence e business class prin eleganta designului exterior si a rafinamentului interior (varianta Privilége nu prea iti lasa impresia de ieftin). Eu am zis ca e un business class de criza pentru ca, spre deosebire de tine, nu toata lumea are sau doreste sa dea banii pe Mercedes sau Audi in timp de criza, cand multe bugete au fost drastic diminuate. Daca ai vreo problema, adreseaza-te Grupului Renault! |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#247
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Se redeschide cu mentiunea ca: aici este o arie tehnica ... si mai departe stiti.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
marshall_balance |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cmandrei @ 9 Nov 2009, 14:25) As dori o sugestie referitoare la ce ar trebui sa facem (si unde ar trebui sa continuam discutia astfel incat prostia demonstrata de respectivul user sa fie vizibila pentru toata lumea) atunci cand intram in contradictie cu un alt user (de obicei Modus) care face afirmatii lipsite de sens si reclama gratuita si absurda Renault? Nu de alta, dar vad ca mai sunt si altii ca mine pe aici, care iau warn si li se sterg post-urile din cauza acestui individ. Multumesc anticipat! |
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#249
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
E extrem de simplu - respectati regulamentul!
Modus isi spune parerea. Faceti si voi acelasi lucru fara a ajunge la comparatii si atacuri, si in acelasi timp nu parasiti subiectul, iar posturile raman. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
marshall_balance |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
Sincer, asta stiam, ma asteptam la un raspuns de genul: "Continuati in Aria xxxx, subiectul xxxx" sau ceva pe acolo. Anyway, sa nu mai deviem. Succesuri!
|
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
zizu |
![]()
Post
#251
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 27 December 07 ![]() |
se pare ca eu inteleg gresit masina low-cost=masina ieftina la 18 000 euro numai ieftina nu este daca gresesc va rog sa ma corectati
![]() |
--------------------
renault
megane
2007 expresion 1.5 dci
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.151 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
18000 de euro e full options
ca asa o poti lua cu 12.900 euro ![]() |
--------------------
BMW
330e
2021
|
|
zizu |
![]()
Post
#253
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 27 December 07 ![]() |
da ai dreptate si are preturile la fel ca m2 sedan
|
--------------------
renault
megane
2007 expresion 1.5 dci
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#254
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Azi am vazut-o si eu la Auto Moldova in Piatra Neamt. Parerea mea este ca merita oricand o Laguna GT Line 2.0 140 CP la ceva mai putin de 17.000 euro... Asta ca sa nu mai spun ca masina pare un pas inapoi fata de ce a fost Sedan-ul pentru Megane II hatchback...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
- NT-23-DAC
2008 - Lux Privilege 1.6 16v Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
diesel_power |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Argumenteaza partea cu un pas inapoi.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Avani |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Balamalele de la portgabaj
![]() Un + pentru bordul ceva mai calitativ. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
ncristi |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
M-ati rupt cu balamalele ale. Dati-le dracu de balamale. Paraca mergi in portbagaj.
Cat despre bordul "ceva mai calitativ" - daca se comporta ca cel de pe megane 3 este MULT mai calitativ de cat zdranganiciu de bord de pe MII. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
IRONICK |
![]()
Post
#258
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Io m-am dat saptamana trecuta cu un S-Class. Avea balamale ca la Fluence. Ai dracu, astia de la Mercedes au trecut si ei la low-cost. sick0024.gif
Daca se construiau masinile dupa parerile userilor de pe forumuri, praful se alegea de industria auto. This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2009, 13:34 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ironick la asta tot sistemul de parghii este la vedere...fara nici o protectie...
sa te vad cum bagi bagajele in portbagaj si rupi una din parghii...... asta e problema lu low costu.... oare mai are capitonaj pe capota motor fata??? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Avani |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Ce repede mai sariti.
diesel_power intreba care era pasul inapoi... si eu am precizat. Eu am fost dezamagit de acest aspect al portbagajului. Nu mai zic ca avem in continuare E4 .. cand altii au trecut deja pe E5, dar nu domne, sunt eu carcotas. ![]() |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#261
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 10 Nov 2009, 13:40) ironick la asta tot sistemul de parghii este la vedere...fara nici o protectie... Pana acum s-au rupt la greu ... sa te vad cum bagi bagajele in portbagaj si rupi una din parghii...... ![]() Sistemul asta mai are un avantaj in caz de accident. Daca iti fote unu o lovitura in spate, capacul portbagajului se deplaseaza in sus. Cu sistemul de balamale de pe M2, se trasmitea socul in aripi. This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2009, 13:48 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
Avani |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Ai vreo problema cu exprimarea libera ?
Daca nu sunt de acord cu noul sistem de inchidere/deschidere portbagaj, inseamna ca sunt "baba" ?! ![]() Astea sunt niste precizari obiective si trebuie tratate ca atare. Referitor la " Daca se construiau masinile dupa parerile userilor de pe forumuri, praful se alegea de industria auto." ... exista marketing si ... mai stii ceva... chiar conteaza ce-l intereseaza pe cumparator ![]() Cand cei de la Renault nu au tinut cont de piata, au fost esecuri (ex: Avantime) |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#263
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pe voi va aia grija ca nu arata bine cu tije, nu partea nefunctionala/functionala. Fiecare solutie tehnica are avantaje si dezavantaje. Dar astea nu conteaza, bine sa arate, de parca defilati cu ele pe scena.
Probabil peste un an tot la fle o sa discutati. Uite bah, v-am zis eu. Flence asta a fost un esec din cauza ca avea tije la portbagaj. This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2009, 14:13 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
Avani |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Prietene, daca nu ai o problema cu sistemul ASTA de inchidere/deschidere portbagaj inseamna ca nu are rost sa mai continui cel putin cu tine pe acest subiect.
Sunt convins ca si la S-Class-ul ala... tot asa arata. Doar ambele masini aveau 4 roti... poate de aici si asemanarea. ![]() |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#265
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Atunci daca tot esti asa de expert in masini, explica-mi diferentele la nivel de solutie tehnica.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
Avani |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Daca ti-am dat senzatia ca sunt "expert la masini" inseamna ca am fost prost inteles, dar rau de tot.
![]() Luam caz practic... eu de multe ori am bagat diverse cutii si geamantane in portbagaj. La sistemul de inchidere de pe megane II niciodata nu am avut probleme cu inchiderea acestuia. Le impingeam pana in spate si portbagajul se inchidea perfect. Cu noul sistem de pe Fluence, eu zic ca as avea ceva probleme, si cine si-a incarcat cel putin o data portbagajul full la sedan, stie clar despre ce vorbesc. Ti-a explicat (ce-i adevarat, nu foarte detaliat) mai sus si b76bgaarh, cum ca solicitarea continua a acelor parghii va duce (mai greu) la cedarea acestora. Spuneai ceva mai sus de partea functionala, sincer, nu prea vad o functionalitate buna (poate doar exemplul dat de tine in caz de accident in spate) atata vreme cat spatiul interior din portbagaj este conditionat de aceste parghii. ![]() Toate cele bune... |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#267
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 10 Nov 2009, 09:49) In primul rand la design, consider ca daca ar fi copiat M3-ul in acelasi fel in care Sedan-ul a copiat M2-ul, ar fi avut de castigat. Asa, are o alura care nu-mi place... evident, de gustibus... Apoi, masina este mai mare (si cred ca si mai grea) dar are aceleasi motorizari. Cred ca va avea mai mult de carat motorul si rezultatele se vor vedea in trafic la consum, demaraj, viteza maxima, etc. Portbagajul pare mai mic si pe mine unul m-ar deranja chestia asta mai ales in concedii. Cu toate ca din afara pare mai mare (si chiar este) nu vad castigul la interior. Nu este mai comoda la sofer (parerea mea) si nici nu au rezolvat eterna problema a pozitiei la volan, care este putin cam inalta la Renault, din punctul meu de vedere. Eu nu am remarcat sistemul de prindere al capotei de la portbagaj, dar vazandu-l acum in poze cred ca este complet nefunctional si absolut oribil. Cred insa ca sunt si alte probleme de genul acesta la masina, avand in vedere "sangele" Samsung... Singurul lucru care imi place efectiv este design-ul bordului insa nu ma pot exprima cu privire la calitatea acestuia. E doar o parere, nu vad de ce se face atata caz... Pur si simplu prefer oricand o Laguna GT line pe benzina, la acelasi pret sau chiar mai mic, din cate am vazut. E asa de greu de inteles asta? Poate ca am avut eu asteptari prea mari pentru ca ma batea gandul la un upgrade insa cand m-am vazut fata in fata cu ea, am hotarat ca daca va fi totusi sa raman la Renault, voi sari cu siguranta la clasa superioara. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
- NT-23-DAC
2008 - Lux Privilege 1.6 16v Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ironic eu nu ma refer la parghiile care tin capota...ci la tijele alea jenant de subtiri de se vad in poze.. tije care la logan sunt niste arcuri destul de tepene... eu de alea ziceam ca sunt usor de stricat de catre un roman...
si lipsa capitonajelor chiar e low cost.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ncristi |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
@ThunderRa
Masina este mai mare dar mai usoara cu 70Kg. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
ThunderRa |
![]()
Post
#270
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Ba e chiar mai grea cu 25 kg (vezi in configurator). Eu unul ma uit la modelul pe benzina cu maxim de dotari. Poate tu compari altceva unde e posibil sa ai dreptate. In plus are demaraj putin mai slab, viteza maxima mai mica si dotarile in plus lipsesc, din cate imi pot da eu seama. Concluzia mea e ca Renault a vrut sa scape de "turcisme" dar a dat peste "chinezarii"...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
- NT-23-DAC
2008 - Lux Privilege 1.6 16v Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 14:40 |