Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

62 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Fluence, Noul model sedan

zizu
post 8 Nov 2009, 23:25
Post #241


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 27 December 07




pentru 699 de euro in plus eu as alege laguna cu ochii inchisi,daca la renault o masina low-cost are pret de 18 000 cit ar costa una de lux huh.gif


--------------------
renault megane 2007 expresion 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 9 Nov 2009, 05:14
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(papa_mulo @ 8 Nov 2009, 22:54)
Exact, dar pentru vanzator!

Referitor la ultimul tau post: Zi-mi si mie care e laguna aia cheala? Si cu preturile ai o problema:
Fluence Expression 1.6 - 13601 Euro
Laguna Expression 1.6 - 14300 Euro

Sunt singurele 2 care au motor comun(dar cutii diferite tongue.gif ) si se pot compara ... in rest e gresit sa compari masina de 1.5dci cu masina 2.0dci!
*



Eu cand imi voi permita o masina noua va fi una full options. Nu ma intereseaza o Laguna fara cel mai puternic motor pe benzina/diesel, fara piele, xenon, navigatie, DVD video, eleron sport, etc.
Poti sa compari tu cele 2 masini Expression, si Laguna e mai dotata probabil, dar ma indoiesc ca se misca prea bine cu motorul ala, chiar daca are 6 trepte.

9 Nov 2009, 05:18:
QUOTE(zizu @ 8 Nov 2009, 23:25)
pentru 699 de euro in plus eu as alege laguna cu ochii inchisi,daca la renault o masina low-cost are pret de 18 000 cit ar costa una de lux  huh.gif
*



Zi-mi o masina de lux care costa 18.000 euro.

QUOTE(papa_mulo @ 8 Nov 2009, 23:38)
Pai nu auzi ca Fluence-ul e masina lor de lux?! E business class... cica Mercedes e  la pamant de cand a aparut Fluence!
*



Masinile de lux Renault pentru Romania sunt: Laguna, Laguna Coupé, Koleos, si Espace.
Fluence ofera insa foarte multe dotari de lux (piele, xenon, sistem de monitorizare a presiunii in pneuri, scaune incalzite) la un pret foarte bun pentru o compacta sedan. Este o masina business class de criza!
Mercedes e demult la pamant, se incovoaie sub presiunea inlocuitorului lui VelSatis excl.gif

This post has been edited by Modus: 9 Nov 2009, 05:18


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 9 Nov 2009, 08:27
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08






--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 9 Nov 2009, 10:23
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 9 Nov 2009, 13:27
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Trebuie sa mentionez ca pe mine la megane nu m-au lasat piesele pe care scria made in china (eu nu am vazut asa ceva la meganu meu unsure.gif ) sau made in turkey (1 sg piesa am vazut facuta in turcia - motorasul de la stergatoare care merge fara pb. si acum) - m-au lasta piesel pe care scria :

- made in france - valeo, delphi, sagem
- made in germany - siemens

Din nefereicire nici macar daca sunt facute in tari cu traditie anumite componente nu mai ofera garantia lucrului bine facut.

Sau este vorba de proasta conceptie a pieselor facuta de inginerii reno - vezi fulia defazoare, macaraua geam precum si calitatea proasta - bobinele sagem.

This post has been edited by ncristi: 9 Nov 2009, 13:31


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 9 Nov 2009, 13:56
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(adip @ 9 Nov 2009, 13:50)
fluence = business class de criza - ar fi mult mai rare.
*



Asta e sloganul Renault pentru Fluence - calatoreste business class. Foarte multi au inceput sa haraie, ca ce business class e asta, ca la nu stiu cate mii de euro au pretentii de Mondeo sau Laguna, si alte minuni.
Fluence e business class prin eleganta designului exterior si a rafinamentului interior (varianta Privilége nu prea iti lasa impresia de ieftin).
Eu am zis ca e un business class de criza pentru ca, spre deosebire de tine, nu toata lumea are sau doreste sa dea banii pe Mercedes sau Audi in timp de criza, cand multe bugete au fost drastic diminuate.
Daca ai vreo problema, adreseaza-te Grupului Renault!


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 9 Nov 2009, 14:25
Post #247


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Se redeschide cu mentiunea ca: aici este o arie tehnica ... si mai departe stiti.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marshall_balance
post 9 Nov 2009, 14:39
Post #248


Membru direct si la obiect


Group: Members
Posts: 248
Joined: 14 August 08
From: Timisoara




QUOTE(cmandrei @ 9 Nov 2009, 14:25)
Se redeschide cu mentiunea ca: aici este o arie tehnica ... si mai departe stiti.
*



As dori o sugestie referitoare la ce ar trebui sa facem (si unde ar trebui sa continuam discutia astfel incat prostia demonstrata de respectivul user sa fie vizibila pentru toata lumea) atunci cand intram in contradictie cu un alt user (de obicei Modus) care face afirmatii lipsite de sens si reclama gratuita si absurda Renault? Nu de alta, dar vad ca mai sunt si altii ca mine pe aici, care iau warn si li se sterg post-urile din cauza acestui individ. Multumesc anticipat!


--------------------
BMW 530d F10 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Nov 2009, 14:41
Post #249


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




E extrem de simplu - respectati regulamentul!
Modus isi spune parerea. Faceti si voi acelasi lucru fara a ajunge la comparatii si atacuri, si in acelasi timp nu parasiti subiectul, iar posturile raman.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marshall_balance
post 9 Nov 2009, 14:47
Post #250


Membru direct si la obiect


Group: Members
Posts: 248
Joined: 14 August 08
From: Timisoara




Sincer, asta stiam, ma asteptam la un raspuns de genul: "Continuati in Aria xxxx, subiectul xxxx" sau ceva pe acolo. Anyway, sa nu mai deviem. Succesuri!


--------------------
BMW 530d F10 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zizu
post 9 Nov 2009, 17:03
Post #251


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 27 December 07




se pare ca eu inteleg gresit masina low-cost=masina ieftina la 18 000 euro numai ieftina nu este daca gresesc va rog sa ma corectati bash.gif


--------------------
renault megane 2007 expresion 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 9 Nov 2009, 17:07
Post #252


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




18000 de euro e full options
ca asa o poti lua cu 12.900 euro smile.gif


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zizu
post 9 Nov 2009, 17:15
Post #253


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 27 December 07




da ai dreptate si are preturile la fel ca m2 sedan


--------------------
renault megane 2007 expresion 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 9 Nov 2009, 20:28
Post #254


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Azi am vazut-o si eu la Auto Moldova in Piatra Neamt. Parerea mea este ca merita oricand o Laguna GT Line 2.0 140 CP la ceva mai putin de 17.000 euro... Asta ca sa nu mai spun ca masina pare un pas inapoi fata de ce a fost Sedan-ul pentru Megane II hatchback...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - NT-23-DAC 2008 - Lux Privilege 1.6 16v
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 10 Nov 2009, 09:49
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Argumenteaza partea cu un pas inapoi.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 10 Nov 2009, 09:55
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Balamalele de la portgabaj dry.gif

Un + pentru bordul ceva mai calitativ.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 10 Nov 2009, 12:03
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




M-ati rupt cu balamalele ale. Dati-le dracu de balamale. Paraca mergi in portbagaj.

Cat despre bordul "ceva mai calitativ" - daca se comporta ca cel de pe megane 3 este MULT mai calitativ de cat zdranganiciu de bord de pe MII.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Nov 2009, 13:25
Post #258


-


Group: Members
Posts: 22.775
Joined: 19 April 05
From: Romania




Io m-am dat saptamana trecuta cu un S-Class. Avea balamale ca la Fluence. Ai dracu, astia de la Mercedes au trecut si ei la low-cost. sick0024.gif
Daca se construiau masinile dupa parerile userilor de pe forumuri, praful se alegea de industria auto.

This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2009, 13:34


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 10 Nov 2009, 13:40
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ironick la asta tot sistemul de parghii este la vedere...fara nici o protectie...

sa te vad cum bagi bagajele in portbagaj si rupi una din parghii......

asta e problema lu low costu.... oare mai are capitonaj pe capota motor fata???


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 10 Nov 2009, 13:41
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Ce repede mai sariti.
diesel_power intreba care era pasul inapoi... si eu am precizat. Eu am fost dezamagit de acest aspect al portbagajului.

Nu mai zic ca avem in continuare E4 .. cand altii au trecut deja pe E5, dar nu domne, sunt eu carcotas. sleep.gif


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Nov 2009, 13:47
Post #261


-


Group: Members
Posts: 22.775
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(b76bgaarh @ 10 Nov 2009, 13:40)
ironick la asta tot sistemul de parghii este la vedere...fara nici o protectie...

sa te vad cum bagi bagajele in portbagaj si rupi una din parghii......
Pana acum s-au rupt la greu ... radmasa.gif Sunt o groaza de marci care nu au tapiterie si tije la capacul portbagajului. Si nu mai se plange lumea pe forumuri. Aici parca s-au strans toate babele.
Sistemul asta mai are un avantaj in caz de accident. Daca iti fote unu o lovitura in spate, capacul portbagajului se deplaseaza in sus. Cu sistemul de balamale de pe M2, se trasmitea socul in aripi.

This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2009, 13:48


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 10 Nov 2009, 14:02
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Ai vreo problema cu exprimarea libera ?

Daca nu sunt de acord cu noul sistem de inchidere/deschidere portbagaj, inseamna ca sunt "baba" ?! radmasa.gif

Astea sunt niste precizari obiective si trebuie tratate ca atare.
Referitor la " Daca se construiau masinile dupa parerile userilor de pe forumuri, praful se alegea de industria auto." ... exista marketing si ... mai stii ceva... chiar conteaza ce-l intereseaza pe cumparator wink.gif

Cand cei de la Renault nu au tinut cont de piata, au fost esecuri (ex: Avantime)


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Nov 2009, 14:06
Post #263


-


Group: Members
Posts: 22.775
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pe voi va aia grija ca nu arata bine cu tije, nu partea nefunctionala/functionala. Fiecare solutie tehnica are avantaje si dezavantaje. Dar astea nu conteaza, bine sa arate, de parca defilati cu ele pe scena.

Probabil peste un an tot la fle o sa discutati. Uite bah, v-am zis eu. Flence asta a fost un esec din cauza ca avea tije la portbagaj.

This post has been edited by IRONICK: 10 Nov 2009, 14:13


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 10 Nov 2009, 14:20
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Prietene, daca nu ai o problema cu sistemul ASTA de inchidere/deschidere portbagaj inseamna ca nu are rost sa mai continui cel putin cu tine pe acest subiect.

Sunt convins ca si la S-Class-ul ala... tot asa arata.

Doar ambele masini aveau 4 roti... poate de aici si asemanarea. wink.gif


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Nov 2009, 14:29
Post #265


-


Group: Members
Posts: 22.775
Joined: 19 April 05
From: Romania




Atunci daca tot esti asa de expert in masini, explica-mi diferentele la nivel de solutie tehnica.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 10 Nov 2009, 14:42
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Daca ti-am dat senzatia ca sunt "expert la masini" inseamna ca am fost prost inteles, dar rau de tot. wink.gif

Luam caz practic... eu de multe ori am bagat diverse cutii si geamantane in portbagaj. La sistemul de inchidere de pe megane II niciodata nu am avut probleme cu inchiderea acestuia. Le impingeam pana in spate si portbagajul se inchidea perfect.

Cu noul sistem de pe Fluence, eu zic ca as avea ceva probleme, si cine si-a incarcat cel putin o data portbagajul full la sedan, stie clar despre ce vorbesc.

Ti-a explicat (ce-i adevarat, nu foarte detaliat) mai sus si b76bgaarh, cum ca solicitarea continua a acelor parghii va duce (mai greu) la cedarea acestora.

Spuneai ceva mai sus de partea functionala, sincer, nu prea vad o functionalitate buna (poate doar exemplul dat de tine in caz de accident in spate) atata vreme cat spatiul interior din portbagaj este conditionat de aceste parghii. smile.gif

Toate cele bune...


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 10 Nov 2009, 14:58
Post #267


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




QUOTE(diesel_power @ 10 Nov 2009, 09:49)
Argumenteaza partea cu un pas inapoi.
*


In primul rand la design, consider ca daca ar fi copiat M3-ul in acelasi fel in care Sedan-ul a copiat M2-ul, ar fi avut de castigat. Asa, are o alura care nu-mi place... evident, de gustibus... Apoi, masina este mai mare (si cred ca si mai grea) dar are aceleasi motorizari. Cred ca va avea mai mult de carat motorul si rezultatele se vor vedea in trafic la consum, demaraj, viteza maxima, etc. Portbagajul pare mai mic si pe mine unul m-ar deranja chestia asta mai ales in concedii. Cu toate ca din afara pare mai mare (si chiar este) nu vad castigul la interior. Nu este mai comoda la sofer (parerea mea) si nici nu au rezolvat eterna problema a pozitiei la volan, care este putin cam inalta la Renault, din punctul meu de vedere. Eu nu am remarcat sistemul de prindere al capotei de la portbagaj, dar vazandu-l acum in poze cred ca este complet nefunctional si absolut oribil. Cred insa ca sunt si alte probleme de genul acesta la masina, avand in vedere "sangele" Samsung...
Singurul lucru care imi place efectiv este design-ul bordului insa nu ma pot exprima cu privire la calitatea acestuia.

E doar o parere, nu vad de ce se face atata caz... Pur si simplu prefer oricand o Laguna GT line pe benzina, la acelasi pret sau chiar mai mic, din cate am vazut. E asa de greu de inteles asta?

Poate ca am avut eu asteptari prea mari pentru ca ma batea gandul la un upgrade insa cand m-am vazut fata in fata cu ea, am hotarat ca daca va fi totusi sa raman la Renault, voi sari cu siguranta la clasa superioara.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - NT-23-DAC 2008 - Lux Privilege 1.6 16v
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 10 Nov 2009, 15:03
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ironic eu nu ma refer la parghiile care tin capota...ci la tijele alea jenant de subtiri de se vad in poze.. tije care la logan sunt niste arcuri destul de tepene... eu de alea ziceam ca sunt usor de stricat de catre un roman...


si lipsa capitonajelor chiar e low cost....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 10 Nov 2009, 15:08
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




@ThunderRa

Masina este mai mare dar mai usoara cu 70Kg.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 10 Nov 2009, 15:19
Post #270


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Ba e chiar mai grea cu 25 kg (vezi in configurator). Eu unul ma uit la modelul pe benzina cu maxim de dotari. Poate tu compari altceva unde e posibil sa ai dreptate. In plus are demaraj putin mai slab, viteza maxima mai mica si dotarile in plus lipsesc, din cate imi pot da eu seama. Concluzia mea e ca Renault a vrut sa scape de "turcisme" dar a dat peste "chinezarii"...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - NT-23-DAC 2008 - Lux Privilege 1.6 16v
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
62 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 14:40
Dacia