Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

62 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Fluence, Noul model sedan

s_j_teo
post 10 Nov 2009, 18:54
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Acelas sistem de inchidere al portbagajului il gasiti si pe modelele Mercedes ! Haideti sa nu fim carcotasi.Sunt alte forumuri auto unde atunci cand apare cate un adevarat fas de model al marcii respective, toti sunt in extaz. Acum sigur nu trebuie sa fim la fel. Si este bine sa fim obiectivi sa-ti spui parerea sincer dar eu unul nu cred ca este un pas inapoi acest model.


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 10 Nov 2009, 19:22
Post #272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




tare is curios cati dintre cei ce tot scriu despre fluence l-au vazut live


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 10 Nov 2009, 20:07
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




nu stiu sa spun daca e sau nu un pas inainte(inapoi nu e , decat dpdv al preturilor pt dotari similare) ..

redau din configuratorul de pe renault.ro ( am selectat 1,6 16 v, privilege) :

80,00 €345,46 LEI Parasolare laterale spate si luneta ....ori la modelul anterior , cel cum am eu, erau standard... sad.gif
asta as trece la minus, alaturi de unele solutii tehnice care nu prea au legatura cu eleganta(nu lux, atentie) , si nici cu pozitionarea"business" spre premium care o doreste, spun eu, Renault, de la Megane Fluence..
parghiile alea din portbagaj numai business nu sunt... sad.gif
iar pretul...
astea toate ma duc la ideea deja exprimata aici de mai multe ori : incepe sa imi placa si mai mult, cu toate pacatele ei cunoscute si recunoscute, versiunea de Megane Sedan pe care o avem multi dintre noi...
adica pun, simplu, problema in termenii urmatori: Fluence nu va reusi(deocamdata, cel putin cu preturile si versiunile astea) sa fie pt piata auto actuala(avand in vedere modelele altor constructori), ce a fost megane Sedan-ul nostru pt vremea sa...adica pret&dotari vs nivelul pietei...


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 10 Nov 2009, 20:50
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.251
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




eu am vazut fluence-ul cand a fost evenimentul renault road show...chiar am trecut de 2-3 ori pe la ea, stiti cum e prima impresie....nu ramane mare lucru, si mai bine mai vezi altceva, te mai intorci si o vezi iar smile.gif...mai descoperi ceva...
nu vb din pct de vedere al motorizarilor ca nu le stiu....strict din pct de vedere al interiorului nu mi-a placut..si gata...parerea mea, fara niciun subiectivism

exteriorul e frumos, dar inauntru ma asteptam la ceva peste megane 2, asta il am si fac comparatia cu el....scaunele mi s-au parut mai inguste, suportul lateral nu mai e ca la m2...tijele alea de reglare scaun, nu mi-au placut, ca niste sarme si vizibile de nu se poate...de portbagaj nu mai zic, desi vad ca unii vor sa tina cont doar de functionalitate ...usile subtiri ca la logan ... ca o privire generala mi s-a parut interiorul ca de jucarie....

ca sa trec de la m2 la ceva superior, cum se vrea fluence-ul....sa fim seriosi, eu nu pot sa trec cu vederea maruntisurile astea...
are si plusuri la interior, care mi-au placut fata de m2, volanul mai mic, schimbatorul mai scurt, bordul (apropo torpedoul e o gluma)....nu mai tin minte exact

concluzia oricum pt mine a fost clara, nu sunt deloc tentat sa trec de la un m2 la fluence, in ideea ca as avea banii necesari
am fost nu dezamagit, pt ca oricum nu vroiam sa trec la altceva, dar asa...nu mi-a trezit nimic in mod deosebit...daca e sa fiu rau smile.gif, as putea sa zic chiar ca am fost multumit, pt ca dupa ce l-am vazut stiu ca m2 care il detin imi place mai mult, chiar cu unele minusuri pe care le are acum
o masina care mi-a trezit simturile a fost megane estate, cel lung, aia da, mi-a ramas gandul la ea si am stat ceva vreme pe langa ea si in ea


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 10 Nov 2009, 22:44
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




QUOTE(adytym @ 10 Nov 2009, 19:22)
tare is curios cati dintre cei ce tot scriu despre fluence l-au vazut live
*



Eu unul l-am vazut.. si ce l-am mai pozat din toate unghiurile. Daca vrei, iti pot da pozele pe mail sa-l vezi si tu mai bine wink.gif ... si sa vezi o alta imagine decat o lasa pozele de prezentare.

aqua a mai pomenit de ceva, care tot un mare - e pentru fluence... si anume reglajul scaunului, prin adoptarea acelui sistem de pe logan.

Sincer va spun celor ce cred ca Fluence-ul arata bine... sa lansezi in 2009 un model cu totul NOU... cu tehnologie din 2003 la preturi de concurenta, este un total esec.

Nu sunt Nostradamus si nici mama Omida...dar Renault Ro trebuie sa faca discounturi mai mari pentru a inregistra vanzari cu acest model.

Dar deh... ce pretentii pot avea rusii, turcii si ...romanii.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 10 Nov 2009, 22:57
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




la ce sistem de reglaj al scaunului te referi ca e la fel ca la logan si de ce ar fi un minus?


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 10 Nov 2009, 23:00
Post #277


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




La sistemul de reglare inainte-inapoi, banuiesc, care e reprezentat de o bara de metal, spre deosebire de parghia de la M2 - mult mai eleganta, dupa parerea mea.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 10 Nov 2009, 23:00
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Mutarea scaunului fata - spate. Mi se parea mai eleganta varianta de pe M2


LE: @xcss: am postat amandoi la aceeasi ora, cam in acelasi format biggrin.gif

Un plus ar fi climatizarea in spate, nah.. ca am gasit si plusuri smile.gif

DSCF6034.JPG ( Size: 100.31k ) Number of downloads: 899


LE2: Se pare ca pornirea pe baza de card ar fi optionala blink.gif .. e prima oara cand observ ca Fluence are butuc...
DSCF6047.JPG ( Size: 108.85k ) Number of downloads: 1013



This post has been edited by Avani: 10 Nov 2009, 23:10


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 10 Nov 2009, 23:20
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




o fi mai putin eleganta, insa mie imi place. Si sunt o gramada de masini (unele mai scumpe ca megane-ul) care au adoptat aceasta solutie:

Honda Insight

tehoin11_4aee8caad55c2.jpg

toyota rav4

tetora13_4905749bcb99e.jpg

toyota verso

tetove10_4a2cbc5a17573.jpg

ford mondeo

tefomo12_47de2b9ed7e66.jpg


mazda 6

tema661312_4a36033880fe6.jpg


si lista cred ca poate continua cu o gramada de exemple. E pur si simplu o alegere facuta de producatori, poate nu e f eleganta, dar e mai practica zic eu

This post has been edited by aphophis: 10 Nov 2009, 23:21


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daxx
post 10 Nov 2009, 23:20
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 423
Joined: 1 October 04
From: Iasi




Pe linga butuc, in aceasta ultima poza putem vedea si cum arata ac-ul pe megane 3/fluence. Clima automata nu exista pe toate versiunile, clar, insa nu vazusem niciunde o poza cu ac-ul. Interesant..(in sensul de 'urat')..Si maneta schimbatorului da senzatia de ieftin tare (e acelasi de pe logan, cred).

Edit later: ma refeream la poza pusa de Avani.

This post has been edited by Daxx: 10 Nov 2009, 23:25


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 10 Nov 2009, 23:22
Post #281


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




A doua poza emana un sentiment de "ieftin" pe care cred ca nici cea mai ieftina varianta de M2 nu o avea... Imi pare rau, dar asta cred.

LE: Tot referitor la poza lui Avani.

This post has been edited by xcss: 10 Nov 2009, 23:23


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 10 Nov 2009, 23:23
Post #282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




si eu zic la fel, si nu neaparat din cauza materialelor ci din cauza designului nereusit. Oricum am inteles ca ac-ul automat e ieftin


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 10 Nov 2009, 23:26
Post #283


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Dar aphophis, explica-mi, te rog, de ce e mai practica solutia asta cu bara.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 10 Nov 2009, 23:28
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




pentru ca ai o suprafata mai mare de care sa apuci.


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Nov 2009, 23:29
Post #285


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Asta e ºi problema la Fluence. Cã are mult prea multe dovezi din astea de reduceri de costuri. E adevãrat cã multe din ele se gãsesc punctual ºi pe alte maºini, dar toate la un loc, le vedem doar la Fluence. Este adevãrat, pe astea le vedem noi ãºtia care ne pricepem aici pe forum, probabil pentru restul de 90% din clienþi nu vor conta. Probabil. Rãmâne de vãzut.

This post has been edited by ssilviu: 10 Nov 2009, 23:30


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 10 Nov 2009, 23:31
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Evident ca varianta de top arata ceva mai bine
DSCF6033.JPG ( Size: 114.24k ) Number of downloads: 1095


Totusi... sa stiti ca acela nu este lemn... este plastic vopsit in culoarea lemnului. dry.gif

aphophis, nu vreau sa ma intelegi gresit. Stiam de faptul ca exista masini cu pret de achizitie mai mare decat al lui Fluence care au acel sistem de reglare al scaunului. Cand am luat actuala masina si am vazut ca are cate ceva mai original ... m-am bucurat enorm. Fie chiar si acele lucruri simple... care ne fac viata mai frumoasa.

Pentru ca fiecare om isi lauda "puiul", ca al lui e cel mai frumos si cel mai sanatos wink.gif

Nu m-am dus sa vad masina cu dorinta de a gasi cat mai multe minusuri pe care ulterior sa vi le prezint. Argumentele mele sunt in mare masura bazate pe gust. Nu am cunostiintele necesare sa ma pun cu marii ingineri de la RRO, dar ca detinator de generatie veche de compacta sedan marca Renault, imi dau si eu cu parerea despre noua compacta scoasa de francezi.

Nu doresc sa intru in nicio polemica, cu nimeni. Nu are niciun sens acest lucru si sper doar ca discutiile ce se vor purta in continuare sa fie constructive smile.gif


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 10 Nov 2009, 23:32
Post #287


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Nu pot sa scap de impresia asta de "cheap". Sunt curios cate exemplare cu dotarea de baza vor vinde... Cat priveste bara aceea, mie mi se potriveste mai mult solutia pe levier, mi se pare incomod sa bajbai pe sub scaun dupa teava aia...

LE: Avani, solutia cu levierul e portata pe M2 de pe foste modele de lux de la Renault, cum ar fi R25... Recunosc ca a fost unul dintre motivele care m-a convins sa-mi iau actuala masina smile.gif

This post has been edited by xcss: 10 Nov 2009, 23:34


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 11 Nov 2009, 07:59
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




mie mi se pare ca numai dispunerea comenzilor este diferita si materialul folosit difera. in rest tot un gust de "ieftin" au ambele variante
flu.JPG ( Size: 236.31k ) Number of downloads: 1011
m2.JPG ( Size: 92.17k ) Number of downloads: 931



--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 11 Nov 2009, 10:29
Post #289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Tocmai am primit un plic de la Renault cu o invitatie la drive-test in perioada 12-20 noiembrie, un bilet de tombola si un tichet cu un discount de fidelitate in valoare de 500 euro, valabil pana la sfarsitul anului. Un gest surprinzator din partea RRO... smile.gif


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 11 Nov 2009, 10:39
Post #290


Megane zen și un mare plimbãreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




imi place mai mult cozorocul de la m2 si cum sunt dispuse ceasurile
la fluence apreciez mai mult ceasul analogic decat cel digital la m3 la care trebuia sa arunc ochii pe el la fel ca la consum sa vad ce viteza am cand la m2 il vad asa cu coada ochiului.

la m2 mai era cum mai era la authentique ca avea impresia de ieftin, dar a aparut cand? in 2002? cam toate masinile aveau materiale de genul la varianta de baza. si ma refer in clasa megane-ului.

imi place ca la fluence si la megane 3 au pus plasticul din spatele volanului bej la varianta privilege, ca la mertzane(normal ca nu se poate compara dar totusi...).

un alt plus la modele astea noi e senzatia ca totul e mai bine inchegat si probabil sunt mai putine surse de greieri, iar pozitia este mai confortabila avand in vedere ca au ridicat comenzile spre sofer, iar acum mai poti sta cu mana pe schimbator si pe cotiera. Imi pare rau ca au scos frana de mana tip avion si cotiera nu mai e la fel de mare, dar frana de mana e frumos imbracata acum.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 11 Nov 2009, 10:41


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daxx
post 11 Nov 2009, 12:23
Post #291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 423
Joined: 1 October 04
From: Iasi




spy_oh_joy1389, m-am urcat eu intr-un m3 (sport tourer) si iti pot spune ca NU poti sta cu mina pe schimbator si pe cotiera in acelasi timp. Practic, e cam incomoda din acest pdv. Nu e ca la Auris, care e o idiotenie *(strict la cotiera ma refer..apropo..a vazut cineva cum e cotiera aia?), dar nu e tocmai comoda. Opinia mea..care e. smile.gif
Mi-ar fi placut o cotiera care sa culiseze in fata (gen Octavia), pentru a putea fiecare, in functie de propriul gabarit, sa stea comod.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 11 Nov 2009, 12:40
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




blink.gif eu nu intru in categoria oamenilor normali? eu stau bine mersi cu mana sprijinita pe cotiera si cu maciulia schimbatorului de viteza in palma.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daxx
post 11 Nov 2009, 12:45
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 423
Joined: 1 October 04
From: Iasi




Nu am folosit termenul 'normal'. Poti sta cu maciulia in palma si atunci cind esti in treptele 1-3-5? Eu nu am reusit..Poate sint eu anormal...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 11 Nov 2009, 13:09
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




in treapta 1 si 3 nu am stat caci nu prea circul cu acele trepte de viteza
in treapta 5,6 si normal 4 stau foarte bine.
am folosit eu notiunea de normal deoarece am mana la fel de lunga proportional vorbind ca si unul de 2m sau 1,20m
tongue.gif eu sunt normal! punct!
PS nu cred ca e nevoie de cotiera culisanta atata timp cat poti sa-ti reglezi scaunul fata-spate sau susfata-josspate

scuze ca revin asa repede dar il rog pe Avani daca a vazut bine masinuta sa-mi spuna cum este tapitat plafonul si mai ales la imbinarea plafonului cu parbrizul cum este realizata tapiteria, cum este incheiata. Multumesc mult.

This post has been edited by tatimeu: 11 Nov 2009, 13:13


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daxx
post 11 Nov 2009, 13:38
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 423
Joined: 1 October 04
From: Iasi




Toti sintem normali. punct! smile.gif Fiecare in felul sau, evident..tongue.gif
Da, chestie de gust...mie mi se pare cam 'in spate' cotiera..


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 11 Nov 2009, 13:47
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




Eu sunt de parere ca decat sa iau un Flunece de 1.6 mai dotata, mai bine iau o Laguna 3 de 2l, diferenta este undeva la 2000-2500 euro ca si bani, dar ca si clasa, confort, materiale Laguna e cu 10 clase peste Fluence.


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 11 Nov 2009, 14:12
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




si eu sunt de acord cu tine, dar asta in situatia in care dispui de banii necesari pentru laguna, dar cum sunt unii si aici ma includ si eu (am avut pani cash pentru masina dar credit pentru altele) nu dispun de atatia bani sau dispun cu credit doar de banii necesari pentru Fluence zic lasa ca merge si asa.
Si eu am vrut laguna dar nu s-a putut mama lor de bani; nu ca sunt nemultumit sau total nemultumit de masina, dar asta e alta poveste.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 11 Nov 2009, 16:38
Post #298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




1. Laguna GT line 2.0 L - 140 cai este 16.800 EUR
2. Fluence Privilege 1.6 L - 110 cai este 15.250 EUR

Diferenta este chiar de 1550 EUR !!!.... nu cred ca ar fi cineva atat de tampit sa nu mai puna 1550 EUR sa-si ia o masina dintr-o clasa superioara care bate la poponetz Fluence-ul... la toate capitolele !!!!

LE: postul lui Modus s-a sters... Raspunsul meu de mai sus se adresa lui Modus

This post has been edited by Avani: 11 Nov 2009, 16:40


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 11 Nov 2009, 17:59
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




Avani: eu facusem un calcul cu inca ceva optionale, dar oricum era un calcul grosolan, nu direct pe configurator.

Oricum mie mi se pare Laguna f ieftina fata de concurenta din clasa ei, unde asa ca un minim e 19 20 de mii.

This post has been edited by Wolverine: 11 Nov 2009, 18:00


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 11 Nov 2009, 21:16
Post #300


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




iar comparati Fluence cu Laguna....ati mai facut asta si stiti bine ca s-a sters
in fine...e o comparatie de mere cu pere,alta clasa,calitatea materialelor mai buna,motoare mult mai mari,pret etc etc smile.gif

This post has been edited by eduardsebe: 11 Nov 2009, 21:17


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
62 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 15:42
Dacia