Renault Fluence, Noul model sedan
![]() ![]() ![]() |
Renault Fluence, Noul model sedan
s_j_teo |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|||
adytym |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
tare is curios cati dintre cei ce tot scriu despre fluence l-au vazut live
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
megane1 |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
nu stiu sa spun daca e sau nu un pas inainte(inapoi nu e , decat dpdv al preturilor pt dotari similare) ..
redau din configuratorul de pe renault.ro ( am selectat 1,6 16 v, privilege) : 80,00 €345,46 LEI Parasolare laterale spate si luneta ....ori la modelul anterior , cel cum am eu, erau standard... ![]() asta as trece la minus, alaturi de unele solutii tehnice care nu prea au legatura cu eleganta(nu lux, atentie) , si nici cu pozitionarea"business" spre premium care o doreste, spun eu, Renault, de la Megane Fluence.. parghiile alea din portbagaj numai business nu sunt... ![]() iar pretul... astea toate ma duc la ideea deja exprimata aici de mai multe ori : incepe sa imi placa si mai mult, cu toate pacatele ei cunoscute si recunoscute, versiunea de Megane Sedan pe care o avem multi dintre noi... adica pun, simplu, problema in termenii urmatori: Fluence nu va reusi(deocamdata, cel putin cu preturile si versiunile astea) sa fie pt piata auto actuala(avand in vedere modelele altor constructori), ce a fost megane Sedan-ul nostru pt vremea sa...adica pret&dotari vs nivelul pietei... |
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
aqua |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.251 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
eu am vazut fluence-ul cand a fost evenimentul renault road show...chiar am trecut de 2-3 ori pe la ea, stiti cum e prima impresie....nu ramane mare lucru, si mai bine mai vezi altceva, te mai intorci si o vezi iar
![]() nu vb din pct de vedere al motorizarilor ca nu le stiu....strict din pct de vedere al interiorului nu mi-a placut..si gata...parerea mea, fara niciun subiectivism exteriorul e frumos, dar inauntru ma asteptam la ceva peste megane 2, asta il am si fac comparatia cu el....scaunele mi s-au parut mai inguste, suportul lateral nu mai e ca la m2...tijele alea de reglare scaun, nu mi-au placut, ca niste sarme si vizibile de nu se poate...de portbagaj nu mai zic, desi vad ca unii vor sa tina cont doar de functionalitate ...usile subtiri ca la logan ... ca o privire generala mi s-a parut interiorul ca de jucarie.... ca sa trec de la m2 la ceva superior, cum se vrea fluence-ul....sa fim seriosi, eu nu pot sa trec cu vederea maruntisurile astea... are si plusuri la interior, care mi-au placut fata de m2, volanul mai mic, schimbatorul mai scurt, bordul (apropo torpedoul e o gluma)....nu mai tin minte exact concluzia oricum pt mine a fost clara, nu sunt deloc tentat sa trec de la un m2 la fluence, in ideea ca as avea banii necesari am fost nu dezamagit, pt ca oricum nu vroiam sa trec la altceva, dar asa...nu mi-a trezit nimic in mod deosebit...daca e sa fiu rau ![]() o masina care mi-a trezit simturile a fost megane estate, cel lung, aia da, mi-a ramas gandul la ea si am stat ceva vreme pe langa ea si in ea |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
Avani |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(adytym @ 10 Nov 2009, 19:22) Eu unul l-am vazut.. si ce l-am mai pozat din toate unghiurile. Daca vrei, iti pot da pozele pe mail sa-l vezi si tu mai bine ![]() aqua a mai pomenit de ceva, care tot un mare - e pentru fluence... si anume reglajul scaunului, prin adoptarea acelui sistem de pe logan. Sincer va spun celor ce cred ca Fluence-ul arata bine... sa lansezi in 2009 un model cu totul NOU... cu tehnologie din 2003 la preturi de concurenta, este un total esec. Nu sunt Nostradamus si nici mama Omida...dar Renault Ro trebuie sa faca discounturi mai mari pentru a inregistra vanzari cu acest model. Dar deh... ce pretentii pot avea rusii, turcii si ...romanii. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
aphophis |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
la ce sistem de reglaj al scaunului te referi ca e la fel ca la logan si de ce ar fi un minus?
|
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
xcss |
![]()
Post
#277
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
La sistemul de reglare inainte-inapoi, banuiesc, care e reprezentat de o bara de metal, spre deosebire de parghia de la M2 - mult mai eleganta, dupa parerea mea.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
Avani |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Mutarea scaunului fata - spate. Mi se parea mai eleganta varianta de pe M2
LE: @xcss: am postat amandoi la aceeasi ora, cam in acelasi format ![]() Un plus ar fi climatizarea in spate, nah.. ca am gasit si plusuri ![]() DSCF6034.JPG ( Size: 100.31k ) Number of downloads: 899 LE2: Se pare ca pornirea pe baza de card ar fi optionala ![]() DSCF6047.JPG ( Size: 108.85k ) Number of downloads: 1013 This post has been edited by Avani: 10 Nov 2009, 23:10 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
aphophis |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
o fi mai putin eleganta, insa mie imi place. Si sunt o gramada de masini (unele mai scumpe ca megane-ul) care au adoptat aceasta solutie:
Honda Insight tehoin11_4aee8caad55c2.jpg toyota rav4 tetora13_4905749bcb99e.jpg toyota verso tetove10_4a2cbc5a17573.jpg ford mondeo tefomo12_47de2b9ed7e66.jpg mazda 6 tema661312_4a36033880fe6.jpg si lista cred ca poate continua cu o gramada de exemple. E pur si simplu o alegere facuta de producatori, poate nu e f eleganta, dar e mai practica zic eu This post has been edited by aphophis: 10 Nov 2009, 23:21 |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
Daxx |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 423 Joined: 1 October 04 From: Iasi ![]() |
Pe linga butuc, in aceasta ultima poza putem vedea si cum arata ac-ul pe megane 3/fluence. Clima automata nu exista pe toate versiunile, clar, insa nu vazusem niciunde o poza cu ac-ul. Interesant..(in sensul de 'urat')..Si maneta schimbatorului da senzatia de ieftin tare (e acelasi de pe logan, cred).
Edit later: ma refeream la poza pusa de Avani. This post has been edited by Daxx: 10 Nov 2009, 23:25 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
|
|
xcss |
![]()
Post
#281
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
A doua poza emana un sentiment de "ieftin" pe care cred ca nici cea mai ieftina varianta de M2 nu o avea... Imi pare rau, dar asta cred.
LE: Tot referitor la poza lui Avani. This post has been edited by xcss: 10 Nov 2009, 23:23 |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
si eu zic la fel, si nu neaparat din cauza materialelor ci din cauza designului nereusit. Oricum am inteles ca ac-ul automat e ieftin
|
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
xcss |
![]()
Post
#283
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Dar aphophis, explica-mi, te rog, de ce e mai practica solutia asta cu bara.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
pentru ca ai o suprafata mai mare de care sa apuci.
|
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#285
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Asta e ºi problema la Fluence. Cã are mult prea multe dovezi din astea de reduceri de costuri. E adevãrat cã multe din ele se gãsesc punctual ºi pe alte maºini, dar toate la un loc, le vedem doar la Fluence. Este adevãrat, pe astea le vedem noi ãºtia care ne pricepem aici pe forum, probabil pentru restul de 90% din clienþi nu vor conta. Probabil. Rãmâne de vãzut.
This post has been edited by ssilviu: 10 Nov 2009, 23:30 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Avani |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Evident ca varianta de top arata ceva mai bine
DSCF6033.JPG ( Size: 114.24k ) Number of downloads: 1095 Totusi... sa stiti ca acela nu este lemn... este plastic vopsit in culoarea lemnului. ![]() aphophis, nu vreau sa ma intelegi gresit. Stiam de faptul ca exista masini cu pret de achizitie mai mare decat al lui Fluence care au acel sistem de reglare al scaunului. Cand am luat actuala masina si am vazut ca are cate ceva mai original ... m-am bucurat enorm. Fie chiar si acele lucruri simple... care ne fac viata mai frumoasa. Pentru ca fiecare om isi lauda "puiul", ca al lui e cel mai frumos si cel mai sanatos ![]() Nu m-am dus sa vad masina cu dorinta de a gasi cat mai multe minusuri pe care ulterior sa vi le prezint. Argumentele mele sunt in mare masura bazate pe gust. Nu am cunostiintele necesare sa ma pun cu marii ingineri de la RRO, dar ca detinator de generatie veche de compacta sedan marca Renault, imi dau si eu cu parerea despre noua compacta scoasa de francezi. Nu doresc sa intru in nicio polemica, cu nimeni. Nu are niciun sens acest lucru si sper doar ca discutiile ce se vor purta in continuare sa fie constructive ![]() |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
xcss |
![]()
Post
#287
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Nu pot sa scap de impresia asta de "cheap". Sunt curios cate exemplare cu dotarea de baza vor vinde... Cat priveste bara aceea, mie mi se potriveste mai mult solutia pe levier, mi se pare incomod sa bajbai pe sub scaun dupa teava aia...
LE: Avani, solutia cu levierul e portata pe M2 de pe foste modele de lux de la Renault, cum ar fi R25... Recunosc ca a fost unul dintre motivele care m-a convins sa-mi iau actuala masina ![]() This post has been edited by xcss: 10 Nov 2009, 23:34 |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Manuel |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Tocmai am primit un plic de la Renault cu o invitatie la drive-test in perioada 12-20 noiembrie, un bilet de tombola si un tichet cu un discount de fidelitate in valoare de 500 euro, valabil pana la sfarsitul anului. Un gest surprinzator din partea RRO...
![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#290
|
![]() Megane zen și un mare plimbãreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
imi place mai mult cozorocul de la m2 si cum sunt dispuse ceasurile
la fluence apreciez mai mult ceasul analogic decat cel digital la m3 la care trebuia sa arunc ochii pe el la fel ca la consum sa vad ce viteza am cand la m2 il vad asa cu coada ochiului. la m2 mai era cum mai era la authentique ca avea impresia de ieftin, dar a aparut cand? in 2002? cam toate masinile aveau materiale de genul la varianta de baza. si ma refer in clasa megane-ului. imi place ca la fluence si la megane 3 au pus plasticul din spatele volanului bej la varianta privilege, ca la mertzane(normal ca nu se poate compara dar totusi...). un alt plus la modele astea noi e senzatia ca totul e mai bine inchegat si probabil sunt mai putine surse de greieri, iar pozitia este mai confortabila avand in vedere ca au ridicat comenzile spre sofer, iar acum mai poti sta cu mana pe schimbator si pe cotiera. Imi pare rau ca au scos frana de mana tip avion si cotiera nu mai e la fel de mare, dar frana de mana e frumos imbracata acum. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 11 Nov 2009, 10:41 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Daxx |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 423 Joined: 1 October 04 From: Iasi ![]() |
spy_oh_joy1389, m-am urcat eu intr-un m3 (sport tourer) si iti pot spune ca NU poti sta cu mina pe schimbator si pe cotiera in acelasi timp. Practic, e cam incomoda din acest pdv. Nu e ca la Auris, care e o idiotenie *(strict la cotiera ma refer..apropo..a vazut cineva cum e cotiera aia?), dar nu e tocmai comoda. Opinia mea..care e.
![]() Mi-ar fi placut o cotiera care sa culiseze in fata (gen Octavia), pentru a putea fiecare, in functie de propriul gabarit, sa stea comod. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Daxx |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 423 Joined: 1 October 04 From: Iasi ![]() |
Nu am folosit termenul 'normal'. Poti sta cu maciulia in palma si atunci cind esti in treptele 1-3-5? Eu nu am reusit..Poate sint eu anormal...
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
in treapta 1 si 3 nu am stat caci nu prea circul cu acele trepte de viteza
in treapta 5,6 si normal 4 stau foarte bine. am folosit eu notiunea de normal deoarece am mana la fel de lunga proportional vorbind ca si unul de 2m sau 1,20m ![]() PS nu cred ca e nevoie de cotiera culisanta atata timp cat poti sa-ti reglezi scaunul fata-spate sau susfata-josspate scuze ca revin asa repede dar il rog pe Avani daca a vazut bine masinuta sa-mi spuna cum este tapitat plafonul si mai ales la imbinarea plafonului cu parbrizul cum este realizata tapiteria, cum este incheiata. Multumesc mult. This post has been edited by tatimeu: 11 Nov 2009, 13:13 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Daxx |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 423 Joined: 1 October 04 From: Iasi ![]() |
Toti sintem normali. punct!
![]() ![]() Da, chestie de gust...mie mi se pare cam 'in spate' cotiera.. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
|
|
Wolverine |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.085 Joined: 6 September 07 From: Galati ![]() |
Eu sunt de parere ca decat sa iau un Flunece de 1.6 mai dotata, mai bine iau o Laguna 3 de 2l, diferenta este undeva la 2000-2500 euro ca si bani, dar ca si clasa, confort, materiale Laguna e cu 10 clase peste Fluence.
|
--------------------
Renault
MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion
Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
si eu sunt de acord cu tine, dar asta in situatia in care dispui de banii necesari pentru laguna, dar cum sunt unii si aici ma includ si eu (am avut pani cash pentru masina dar credit pentru altele) nu dispun de atatia bani sau dispun cu credit doar de banii necesari pentru Fluence zic lasa ca merge si asa.
Si eu am vrut laguna dar nu s-a putut mama lor de bani; nu ca sunt nemultumit sau total nemultumit de masina, dar asta e alta poveste. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Avani |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
1. Laguna GT line 2.0 L - 140 cai este 16.800 EUR
2. Fluence Privilege 1.6 L - 110 cai este 15.250 EUR Diferenta este chiar de 1550 EUR !!!.... nu cred ca ar fi cineva atat de tampit sa nu mai puna 1550 EUR sa-si ia o masina dintr-o clasa superioara care bate la poponetz Fluence-ul... la toate capitolele !!!! LE: postul lui Modus s-a sters... Raspunsul meu de mai sus se adresa lui Modus This post has been edited by Avani: 11 Nov 2009, 16:40 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Wolverine |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.085 Joined: 6 September 07 From: Galati ![]() |
Avani: eu facusem un calcul cu inca ceva optionale, dar oricum era un calcul grosolan, nu direct pe configurator.
Oricum mie mi se pare Laguna f ieftina fata de concurenta din clasa ei, unde asa ca un minim e 19 20 de mii. This post has been edited by Wolverine: 11 Nov 2009, 18:00 |
--------------------
Renault
MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion
Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.151 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
iar comparati Fluence cu Laguna....ati mai facut asta si stiti bine ca s-a sters
in fine...e o comparatie de mere cu pere,alta clasa,calitatea materialelor mai buna,motoare mult mai mari,pret etc etc ![]() This post has been edited by eduardsebe: 11 Nov 2009, 21:17 |
--------------------
BMW
330e
2021
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 15:42 |