Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Chevrolet Kalos

C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 19:38
Post #31


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Și-au dorit mai mult, ca la fotbal...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Sep 2009, 19:41
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




adica (oarecum) cp obtinuti din condei smile.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Sep 2009, 19:44
Post #33


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




s-a rezolvat din raportul de compresie si din soft, eu de exemplu la 1490 cc 16v am 90 de cai, dar un raport de compresie de 9:1, cand alte motoare mai noi au 10-11.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Sep 2009, 20:25
Post #34


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mai conteaza si cat de "utilizabila" este puterea la turatii "comode". La motoarele mici in 16v este cam incomoda problema tongue.gif daca nu cumva esti Toyota sau Honda si ai dsitributie variabila sau Fiat ori Reno cu turbo cool.gif cool.gif
Cine a condus o Cee'd de 1.4 nu are cum sa nu fi observat lipsa de cuplu si putere. Este nevoie sa turezi motorul in plaja superioara daca vrei sa se miste la o depasire.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 20:39
Post #35


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Parcă Cee'd are sau avea admisie variabilă.

QUOTE
KIA Cee'd 1.4 DOHC CVVT


This post has been edited by MAERSK: 20 Sep 2009, 20:41


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Sep 2009, 20:46
Post #36


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Nu stiu dar sub 4000 rpm e lesinata bine de tot daca vrei sa se miste rapid, in acord cu 109 cp afisati la fisa tehnica.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 20:48
Post #37


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Așa este, dar nu din cauza admisiei. Se pare că tot din condei e problema.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 20 Sep 2009, 20:53
Post #38


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Motorul nou de la Aveo are distributie variabila, ca si cee'd-ul.
Admisie variabila inseamna doar varierea traseului de aer in galeria de admisie, obtinand viteze diferita de curgere a aerului, precum si un efect de turbionare.
Distributie variabila se refera la scimbarea unghilui de functionare a axelor cu came, ceea ce are ca efect o deschidere variabila a supapelor, atat ca ridicare, cat si ca perioada.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 20 Sep 2009, 20:55
Post #39


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




(Si) din acest motiv nu-mi place mie ideea remaparii. In cel mai comercial spirit, se pare ca mottoul a fost: "Vreti CP, aveti CP!"


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 20:56
Post #40


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Scuzați, am greșit termenul. smile.gif
Valve cu deschidere variabilă (sau timp variabil de deschidere) pe admisie are și Cee'd.
Totuși nu e chiar aceeași tehnologie precum la Honda (unde în funcție de motor, sistemul este orientat spre economie sau spre performanță, și unde variază și deschiderea supapelor pe evacuare, nu doar pe admisie).

This post has been edited by MAERSK: 20 Sep 2009, 21:23


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Sep 2009, 21:02
Post #41


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Galeria de adminsie variabila este una, si admisia variabila alta, asta se refera la supape wink.gif Hondele sunt misto rau de tot la capitolul asta.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint666
post 21 Sep 2009, 19:48
Post #42


E X I S T A M


Group: Members
Posts: 423
Joined: 7 November 05
From: Bucuresti - Diham




am facut niste poze dry.gif

inca nu mi-am dat seama daca imi place sa am pmax la 6200 de ture, dar nu ma deranjeaza sa o calc pe coada. Parca totusi prefer cuplul unui diesel, neaparat PD ( ce de "prieteni" o sa-mi fac cu afirmatia asta biggrin.gif )

Attached thumbnail(s)
IMG_3303.JPG ( Size: 221.09k ) Number of downloads: 1067
IMG_3304.JPG ( Size: 208.64k ) Number of downloads: 1188
IMG_3306.JPG ( Size: 239.25k ) Number of downloads: 1131
IMG_33071.jpg ( Size: 208.02k ) Number of downloads: 1087
IMG_3312.JPG ( Size: 211.5k ) Number of downloads: 1031
IMG_33091.jpg ( Size: 195.36k ) Number of downloads: 448


--------------------
Dacia Duster Dci 4x4 2012 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Sep 2009, 19:53
Post #43


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ala-i motor daewoo toata ziua blush.gif fratesu' de 1,5 de pe Cielo romanesc e foarte gurmand..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint666
post 21 Sep 2009, 19:55
Post #44


E X I S T A M


Group: Members
Posts: 423
Joined: 7 November 05
From: Bucuresti - Diham




stiu ca-i daewoo, dar nu e nimic rau in asta....right? wink.gif


--------------------
Dacia Duster Dci 4x4 2012 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Sep 2009, 19:57
Post #45


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu cred biggrin.gif apropos, piesa ce am incercuit-o in poza la tine(capacul termostatului) e de plastic sau metalica?

Attached thumbnail(s)
IMG_3303.JPG ( Size: 212.55k ) Number of downloads: 537


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint666
post 21 Sep 2009, 20:00
Post #46


E X I S T A M


Group: Members
Posts: 423
Joined: 7 November 05
From: Bucuresti - Diham




incredibil cum ai gasit-o, am si uitat sa zic
e plastic

la cateva zile dupa ce am luat masina s-a spart piesa aia, s-a rupt in doua exact la imbinarea celor 2 parti de plastic ce par lipite ( erau lipite cu poxipol )


--------------------
Dacia Duster Dci 4x4 2012 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Sep 2009, 20:01
Post #47


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




de aia ma miram..presupun ca nu ai gasit metalica la magazin? daca mai ai probleme cu ea, si sigur o sa ai odata, da o tura la dezmembrari poate gasesti una metalica, ca nu au moarte.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint666
post 21 Sep 2009, 20:02
Post #48


E X I S T A M


Group: Members
Posts: 423
Joined: 7 November 05
From: Bucuresti - Diham




asa e din fabrica( presupun ), e luata chiar de la dealer ( nu am vrut sa stau pe drumuri sa caut ).


--------------------
Dacia Duster Dci 4x4 2012 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Sep 2009, 20:03
Post #49


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




..cost reduction dry.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 21 Sep 2009, 21:18
Post #50


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




La Honda mai variaza si deschiderea clapetelor de acceleratie in functie de regim, la fel si numarul supapelor care se deschid sub sau peste 4000 rpm, discutie veche care a facut mare scandal wub.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Sep 2009, 21:54
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(argon @ 21 Sep 2009, 20:03)
..cost reduction dry.gif
*


radmasa.gif nu se poate, la daewoo nu se face asa ceva radmasa.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint666
post 21 Sep 2009, 21:56
Post #52


E X I S T A M


Group: Members
Posts: 423
Joined: 7 November 05
From: Bucuresti - Diham




hai nu si pe jurnalu meu


--------------------
Dacia Duster Dci 4x4 2012 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 21 Sep 2009, 22:04
Post #53


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Eu promit ca tac ph34r.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 21 Sep 2009, 22:10
Post #54


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Dar de ce? Mai explica-ne cum e cu eforturile preluate de sasiu, nu de caroserie... Hai, te rugam... sleep.gif tongue.gif

This post has been edited by xcss: 22 Sep 2009, 06:38


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Sep 2009, 15:15
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




@dr_mKe vorbesti prostii.
1,4 E-tech 2 DOHC are admisie variabila. Ca majoritatea masinilor cu admisie variabila are o singura clapeta de acceleratie si galeria de admisie cu geometrie variabila.
Nu are distributie variabila. Documenteaza-te mai bine despre distributia variabila. Poti incepe de aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing
Sunt mai multe variante.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Sep 2009, 23:06
Post #56


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Eu zic sa-ti pui ochelari si sa citesti atent ce am scris eu, nu de alta, dar nu-i tot una cu ce ai priceput tu. Am facut referire la ce inseamna galerie de admisie variabila (putem vorbi chiar de primul model de serie cu asa ceva) si distributia variabila, dupa care am trecut putin la motoarele Honda i-VTEC, al caror sistem cu 2 profile de came este "legendar".
Motoarele "woo" nu ma pasioneaza wink.gif Inca n-au produs ceva peste medie, mai rau de multe ori sunt sub medie wink.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 23 Sep 2009, 06:55
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(dr_mKe @ 21 Sep 2009, 21:18)
La Honda mai variaza si deschiderea clapetelor de acceleratie in functie de regim,

Exemplifica un motor de honda cu mai multe clapete de acceleratie si cum cum se schimba lungimea galeriei de admisie prin "varierea deschiderii clapetelor de acceleratie" cum spui tu.

QUOTE(dr_mKe @ 21 Sep 2009, 21:18)
la fel si numarul supapelor care se deschid sub sau peste 4000 rpm, discutie veche care a facut mare scandal  wub.gif

Exemplifica un motor la care se deschid doar o parte din supape sub o turatie si mai multe peste.
Daca te oboseai sa citesti ai fi vazut ca la toate sistemele actuale se schimaba doar momentul inchiderii si deschiderii supapelor si/sau cat de mult se deschid supapele.
Cele mai avansate sisteme actuale, valevetronic si multiair variaza timing-ul pe admisie si evacuare si ridicarea doar pe admisie.
VTEC-ul clasic de la honda e fumat de mult si in momentul asta e cu multi ani in urma motoarelor moderne care variaza continuu timingul cu fulii defazoare.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 23 Sep 2009, 07:06
Post #58


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Fumat sau nu este eficient si al naibii de fiabil tongue.gif 3 STAGE VTEC iti spune ceva ?

This post has been edited by dr_mKe: 23 Sep 2009, 07:11


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 23 Sep 2009, 07:33
Post #59


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Mai baieti, la ce va foloseste galceava asta?

@Saint666 informativ:
La Jurnal de bord esti propriul moderator.
Daca te deranjaza discutiile offtopic, selecteaza posturile respective si aplica, in josul paginii DELETE!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 23 Sep 2009, 07:42
Post #60


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Desigur ca nu, doar ca al nostru coleg nu se poate abtine.
Dupa ce am lamurit care-i distributia variabila si care-i admisia variabila a trebuit sa dea lectii despre VTEC, insa se pare ca n-a citit tot nici pe Wikipedia blink.gif
Daca am fost "nesi" imi cer scuze.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 13:29
Dacia