Chevrolet Kalos
![]() ![]() |
Chevrolet Kalos
C a t a l i n |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
aphophis |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
adica (oarecum) cp obtinuti din condei
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
s-a rezolvat din raportul de compresie si din soft, eu de exemplu la 1490 cc 16v am 90 de cai, dar un raport de compresie de 9:1, cand alte motoare mai noi au 10-11.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mai conteaza si cat de "utilizabila" este puterea la turatii "comode". La motoarele mici in 16v este cam incomoda problema
![]() ![]() ![]() Cine a condus o Cee'd de 1.4 nu are cum sa nu fi observat lipsa de cuplu si putere. Este nevoie sa turezi motorul in plaja superioara daca vrei sa se miste la o depasire. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#35
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Parcă Cee'd are sau avea admisie variabilă.
QUOTE KIA Cee'd 1.4 DOHC CVVT This post has been edited by MAERSK: 20 Sep 2009, 20:41 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nu stiu dar sub 4000 rpm e lesinata bine de tot daca vrei sa se miste rapid, in acord cu 109 cp afisati la fisa tehnica.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#37
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Așa este, dar nu din cauza admisiei. Se pare că tot din condei e problema.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
balanel |
![]()
Post
#38
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Motorul nou de la Aveo are distributie variabila, ca si cee'd-ul.
Admisie variabila inseamna doar varierea traseului de aer in galeria de admisie, obtinand viteze diferita de curgere a aerului, precum si un efect de turbionare. Distributie variabila se refera la scimbarea unghilui de functionare a axelor cu came, ceea ce are ca efect o deschidere variabila a supapelor, atat ca ridicare, cat si ca perioada. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
adi_ar |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
(Si) din acest motiv nu-mi place mie ideea remaparii. In cel mai comercial spirit, se pare ca mottoul a fost: "Vreti CP, aveti CP!"
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#40
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Scuzați, am greșit termenul.
![]() Valve cu deschidere variabilă (sau timp variabil de deschidere) pe admisie are și Cee'd. Totuși nu e chiar aceeași tehnologie precum la Honda (unde în funcție de motor, sistemul este orientat spre economie sau spre performanță, și unde variază și deschiderea supapelor pe evacuare, nu doar pe admisie). This post has been edited by MAERSK: 20 Sep 2009, 21:23 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Galeria de adminsie variabila este una, si admisia variabila alta, asta se refera la supape
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Saint666 |
![]()
Post
#42
|
![]() E X I S T A M Group: Members Posts: 423 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti - Diham ![]() |
am facut niste poze
![]() inca nu mi-am dat seama daca imi place sa am pmax la 6200 de ture, dar nu ma deranjeaza sa o calc pe coada. Parca totusi prefer cuplul unui diesel, neaparat PD ( ce de "prieteni" o sa-mi fac cu afirmatia asta ![]() Attached thumbnail(s) IMG_3303.JPG ( Size: 221.09k ) Number of downloads: 1067 IMG_3304.JPG ( Size: 208.64k ) Number of downloads: 1188 IMG_3306.JPG ( Size: 239.25k ) Number of downloads: 1131 IMG_33071.jpg ( Size: 208.02k ) Number of downloads: 1087 IMG_3312.JPG ( Size: 211.5k ) Number of downloads: 1031 IMG_33091.jpg ( Size: 195.36k ) Number of downloads: 448 |
--------------------
Dacia
Duster Dci 4x4
2012
- B
|
|
argon |
![]()
Post
#43
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ala-i motor daewoo toata ziua
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Saint666 |
![]()
Post
#44
|
![]() E X I S T A M Group: Members Posts: 423 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti - Diham ![]() |
stiu ca-i daewoo, dar nu e nimic rau in asta....right?
![]() |
--------------------
Dacia
Duster Dci 4x4
2012
- B
|
|
argon |
![]()
Post
#45
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu cred
![]() Attached thumbnail(s) IMG_3303.JPG ( Size: 212.55k ) Number of downloads: 537 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Saint666 |
![]()
Post
#46
|
![]() E X I S T A M Group: Members Posts: 423 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti - Diham ![]() |
incredibil cum ai gasit-o, am si uitat sa zic
e plastic la cateva zile dupa ce am luat masina s-a spart piesa aia, s-a rupt in doua exact la imbinarea celor 2 parti de plastic ce par lipite ( erau lipite cu poxipol ) |
--------------------
Dacia
Duster Dci 4x4
2012
- B
|
|
argon |
![]()
Post
#47
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de aia ma miram..presupun ca nu ai gasit metalica la magazin? daca mai ai probleme cu ea, si sigur o sa ai odata, da o tura la dezmembrari poate gasesti una metalica, ca nu au moarte.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Saint666 |
![]()
Post
#48
|
![]() E X I S T A M Group: Members Posts: 423 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti - Diham ![]() |
asa e din fabrica( presupun ), e luata chiar de la dealer ( nu am vrut sa stau pe drumuri sa caut ).
|
--------------------
Dacia
Duster Dci 4x4
2012
- B
|
|
argon |
![]()
Post
#49
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
..cost reduction
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
La Honda mai variaza si deschiderea clapetelor de acceleratie in functie de regim, la fel si numarul supapelor care se deschid sub sau peste 4000 rpm, discutie veche care a facut mare scandal
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
aphophis |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Saint666 |
![]()
Post
#52
|
![]() E X I S T A M Group: Members Posts: 423 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti - Diham ![]() |
hai nu si pe jurnalu meu
|
--------------------
Dacia
Duster Dci 4x4
2012
- B
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu promit ca tac
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
xcss |
![]()
Post
#54
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Dar de ce? Mai explica-ne cum e cu eforturile preluate de sasiu, nu de caroserie... Hai, te rugam...
![]() ![]() This post has been edited by xcss: 22 Sep 2009, 06:38 |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
cristidb |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
@dr_mKe vorbesti prostii.
1,4 E-tech 2 DOHC are admisie variabila. Ca majoritatea masinilor cu admisie variabila are o singura clapeta de acceleratie si galeria de admisie cu geometrie variabila. Nu are distributie variabila. Documenteaza-te mai bine despre distributia variabila. Poti incepe de aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing Sunt mai multe variante. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu zic sa-ti pui ochelari si sa citesti atent ce am scris eu, nu de alta, dar nu-i tot una cu ce ai priceput tu. Am facut referire la ce inseamna galerie de admisie variabila (putem vorbi chiar de primul model de serie cu asa ceva) si distributia variabila, dupa care am trecut putin la motoarele Honda i-VTEC, al caror sistem cu 2 profile de came este "legendar".
Motoarele "woo" nu ma pasioneaza ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cristidb |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 21 Sep 2009, 21:18) La Honda mai variaza si deschiderea clapetelor de acceleratie in functie de regim, Exemplifica un motor de honda cu mai multe clapete de acceleratie si cum cum se schimba lungimea galeriei de admisie prin "varierea deschiderii clapetelor de acceleratie" cum spui tu. QUOTE(dr_mKe @ 21 Sep 2009, 21:18) la fel si numarul supapelor care se deschid sub sau peste 4000 rpm, discutie veche care a facut mare scandal ![]() Exemplifica un motor la care se deschid doar o parte din supape sub o turatie si mai multe peste. Daca te oboseai sa citesti ai fi vazut ca la toate sistemele actuale se schimaba doar momentul inchiderii si deschiderii supapelor si/sau cat de mult se deschid supapele. Cele mai avansate sisteme actuale, valevetronic si multiair variaza timing-ul pe admisie si evacuare si ridicarea doar pe admisie. VTEC-ul clasic de la honda e fumat de mult si in momentul asta e cu multi ani in urma motoarelor moderne care variaza continuu timingul cu fulii defazoare. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Fumat sau nu este eficient si al naibii de fiabil
![]() This post has been edited by dr_mKe: 23 Sep 2009, 07:11 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Mai baieti, la ce va foloseste galceava asta?
@Saint666 informativ: La Jurnal de bord esti propriul moderator. Daca te deranjaza discutiile offtopic, selecteaza posturile respective si aplica, in josul paginii DELETE! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Desigur ca nu, doar ca al nostru coleg nu se poate abtine.
Dupa ce am lamurit care-i distributia variabila si care-i admisia variabila a trebuit sa dea lectii despre VTEC, insa se pare ca n-a citit tot nici pe Wikipedia ![]() Daca am fost "nesi" imi cer scuze. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:29 |