Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clapeta acceleratie 1.8 16v

liman64br
post 9 Apr 2014, 18:45
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 10 November 10




QUOTE(liman64br @ 23 Jul 2013, 21:27)
O pornire mai nereusita , in jur de 20 C afara , la o accelerare de la 1200-1400 a ramas aproape la 2000- rpm , am multe banuieli dar nu stiu de care sa ma apuc , nu imi dau seama care ar fi ordinea , am cutie automata nu stiu unde e senzorul de turatie , as vrea sa vad daca imi intra aer pe conducta de benzina dar nu stiu cum , si in ultimul rand sa schimb toate oringurile  garnituri inclusiv de pe senzori


*




am schimbat pana acum toate garniturile de admisie(4+1 , si 2 de la clapeta de acceleratie, 220 ron total) si imiediat dupa ce porneste turometrul sta sub 1000 rpm , dar de pornit mai sughita un pic ...urmeaza sa dau injectoarele jos sa le curat biggrin.gif


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 9 Apr 2014, 19:05
Post #122


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Sa-mi spui si mie daca are vreun efect ( curatatul injectoarelor ) ! Vara , la prima pornire , mi se pare ca porneste un pic cam greu ( o balbaie cam 3 sec ) .

This post has been edited by boeru_laurentiu: 9 Apr 2014, 19:07


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviuum
post 29 Apr 2014, 19:13
Post #123


nu te abtine, scuipă tot


Group: Members
Posts: 297
Joined: 26 May 12
From: timisoara




am reusti si eu sa schimb la un service garniturile toate 7, pret reprezentanta 196 ron plus manopera 100 ron.
totusi sta la 1100 ture si nu vrea sa coboare, am scos borna - pe perioada operatiuni si dupa montarea am tinut un minut borna + scoasa iarasi un minut dar degeaba...are cineava vro ideie..

Attached thumbnail(s)
20140429_185712.jpg ( Size: 3.08mb ) Number of downloads: 692
20140429_190040.jpg ( Size: 2.84mb ) Number of downloads: 728
20140429_155942.jpg ( Size: 2.55mb ) Number of downloads: 700


--------------------
Renault Laguna1 - TM-86-ALS 2001 1.8 16v 120cp
Renault Laguna 2 2002 1.8 16v 116cp Automata TM-11-UXJ
Renault Laguna 3 2008 2.O 16V T 170 cp Automata TM 14 SAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 29 Apr 2014, 19:22
Post #124


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




S-a reinitializat clapeta cu testerul...la final?

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviuum
post 29 Apr 2014, 19:29
Post #125


nu te abtine, scuipă tot


Group: Members
Posts: 297
Joined: 26 May 12
From: timisoara




QUOTE(espacern @ 29 Apr 2014, 20:22)
S-a reinitializat clapeta cu testerul...la final?

@+
*




Nu, am mai vb cu cineva si a zis sa scot borna + mai ult de 1 minut, am sa incerc si varianta asta sa vedem daca i'si revine


--------------------
Renault Laguna1 - TM-86-ALS 2001 1.8 16v 120cp
Renault Laguna 2 2002 1.8 16v 116cp Automata TM-11-UXJ
Renault Laguna 3 2008 2.O 16V T 170 cp Automata TM 14 SAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
circeanu_dan@yahoo.com
post 29 Apr 2014, 21:19
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 28 January 09




Schimbul garniturilor l-am facut si eu acasa, cu borna scoasa,si la fel i-mi statea relantiul 1200 ,1300.Dupa 2,3 zile de folosit masina in oras i-si revine sigur relantiul asa ca stai linistit si ai sa vezi ce diferenta este dupa ce ai schimbat garniturile in mersul motorului.Eu a-m curatat si pedala de acceleratie in aceias zi si nu mai am probleme cu opritul motorului in mers sau la plecarea de.pe loc.


--------------------
renault 25 - DJ12SLK 1990/txi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liman64br
post 30 Apr 2014, 01:12
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 10 November 10




icearca sa schimbi sau sa pui banda teflon si pe garniturile de la senzori ce vin montati pe distribuitorul de la admisie, eu am pus teflon pe ei ca nu am avut timp sa ma duc sa cumpar alte garnituri


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviuum
post 30 Apr 2014, 06:34
Post #128


nu te abtine, scuipă tot


Group: Members
Posts: 297
Joined: 26 May 12
From: timisoara




Multumesc pentru sfaturi, am apucat aznoapte sa fac ceva km si vad ca deja de la 1100 a scazut la 1000 de turati, in schimb se observa diferenta la mersul masini, acceleratie mai puternica


--------------------
Renault Laguna1 - TM-86-ALS 2001 1.8 16v 120cp
Renault Laguna 2 2002 1.8 16v 116cp Automata TM-11-UXJ
Renault Laguna 3 2008 2.O 16V T 170 cp Automata TM 14 SAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 30 Apr 2014, 07:08
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Isi revine singura , la mine , desi i-am scos borna si i-am facut reinitializarea , pana nu am facut ceva km ( cu talpa mai serioasa ) nu si-a revenit ! Apoi turatia s-a stabilizat la cca 750 rot/min .


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviuum
post 3 May 2014, 08:51
Post #130


nu te abtine, scuipă tot


Group: Members
Posts: 297
Joined: 26 May 12
From: timisoara




Da a revenit la normal multumesc...


--------------------
Renault Laguna1 - TM-86-ALS 2001 1.8 16v 120cp
Renault Laguna 2 2002 1.8 16v 116cp Automata TM-11-UXJ
Renault Laguna 3 2008 2.O 16V T 170 cp Automata TM 14 SAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada74
post 31 May 2015, 07:12
Post #131


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 12 December 12
From: Timisoara Freidorf




am schimbat si eu garniturile la clapeta acceleratie dar tot nu merge cum trebuie adica o las sa coboare la 750 si daca calc frana brusc turatia creste pana undeva pe la 1000 / 1100 dupa care isi revine acelasi lucru imi face si in mers atunci cand este pe liber.Pt cei interesati pun poze cu codurile garniturilor.

Attached thumbnail(s)
20150521_063202___Copy.jpg ( Size: 2.85mb ) Number of downloads: 566


--------------------
Renault Laguna 2 cod motor F4P-C7-70 - TM 74 MSY 2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacadrean
post 31 May 2015, 13:16
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 321
Joined: 6 May 07




Eu am avut sintome asemanatoare la a mea. Problema era din mufa potentiometrului pedalei de acceleratie. wink.gif


--------------------
Renault Laguna - - 2007 2.0T Lux Dynamique
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bosseno1
post 8 Jun 2015, 13:36
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 20 February 12




curatare efectuata acum sa vedem rezultatul....

8 Jun 2015, 13:37:
curatare efectuata acum sa vedem rezultatul....

This post has been edited by bosseno1: 8 Jun 2015, 13:37


--------------------
Renault Scenic II 1.9 dCI 120 cp - BI GJ 293 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada74
post 11 Jun 2015, 09:28
Post #134


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 12 December 12
From: Timisoara Freidorf




QUOTE(dacadrean @ 31 May 2015, 14:16)
Eu am avut sintome asemanatoare la a mea. Problema era din mufa potentiometrului pedalei de acceleratie. wink.gif
*



si cum ai rezolvat ???
in afara de dat cu sprai de contact pentru mufe nu stiu ce sa ii mai fac.


--------------------
Renault Laguna 2 cod motor F4P-C7-70 - TM 74 MSY 2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ILIE CIOBANU
post 12 Jun 2015, 17:39
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 13 April 15




Asa am patit si eu si am pus o pe cateva testere dar toti mi au zis ca numai la reprezentanta au acces nelimitat la informatiile din ECU masini tale.acum sta fix la 900 rotatii


--------------------
renault laguna 2 - AG.69.CIC 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fynax
post 3 Jul 2015, 11:44
Post #136


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Am avut si eu mai multe probleme cu clapeta. Am schimbat corp clapeta, mufa schimbata si tot mi se intampla sa mi se aprinda rezistenta si semnul acela care seamana cu un motor, iar turatie nu trece de 3400 ture. O bag pe test, sterg erorile si apoi merge perfect. Oare poate sa apara aceste erori din cauza calculatorului de motor. Am inteles ca periodic unii baieti priceputi vin si prin Timisoara, cu chip tuning si tot felul de upgrade- uri . Stiti ceva despre aceste vizite?
Aveti ceva idei de rezolvare definitiva?
Mersi


--------------------
Renault Laguna 2001, 1.6, 16V, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzavalau
post 4 Jul 2015, 00:29
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 445
Joined: 9 February 08
From: Petrosani




Daca ai avut clapeta cu corp din ebonita sau plastic (adica neagra)iar acum ai schimbat-o cu una din antimoniu aluminiu (adica argintie) atunci, trebuie sa mergi la reprezentanta renault sa schimbe si softul,pentru ca nu se "pupa unul cu altul! Eu am schimbat clapeta de plastic cu una metalica si la sfirsitul lucrarii au schimbat softul.....asa ca asta s-ar putea sa fie motivul pentru care se manifesta asa..


--------------------
KGM Korando - HD 55 BXL 1.5Tgdi Black/2024 /C300
Cugetare: "Românul e un fel de om care se supără dacă nu îl inviți, și dacă îl inviți nu vine".
Sursa: "Moftul Român",10 iunie 1901
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 7 Jul 2015, 10:34
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




QUOTE(tzavalau @ 4 Jul 2015, 01:29)
Daca ai avut clapeta cu corp din ebonita sau plastic (adica neagra)iar acum ai schimbat-o cu una din antimoniu aluminiu (adica argintie) atunci, trebuie sa mergi la reprezentanta renault sa schimbe si softul,pentru ca nu se "pupa unul cu altul! Eu am schimbat clapeta de plastic cu una metalica si la sfirsitul lucrarii au schimbat softul.....asa ca asta s-ar putea sa fie motivul pentru care se manifesta asa..
*




Si eu am avut probleme cu clapeta,sa schimbat un cablu de la clapeta + clapeta ( inainte aveam cu curp de plastic,iar acuma am cu corp metalic ) iar acuma sa aprins in bord semnul ala,cu o sarmulita dedesupt si nu se mai accelereaza mai mult de 2500 de ture.

Tzavalau,tu ai avut soft-ul original al clapetei ( din cate am inteles,softul vine numai cu clapeta ) sau ai mers pur si simplu la reprezentanta si aia l-au avut??

In Timisoara au zis ca cica nu cred ca au acest soft.

Dupa ce am scos masina din service ( reprezentanta ) masina cu erorile toate sterse a mers perfect 1 zi,iar a doua zi e la fel.

Fynax ce ai mai rezolvat?!?


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 9 Jul 2015, 12:46
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Am ajuns la concluzia ca o remapare de soft ( chip tuning ) ar fi o solutie salvatoate si mai putin costisitoare.

O clapeta noua este undeva pe 1050 - 1100 de lei si un chip e undeva la 400 - 600 de lei.

Va tin la curent!


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fynax
post 9 Jul 2015, 22:28
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Deocamdata nu am mai rezolvat nimic.
Nu mi s-a mai aprins nimic pe bord. Astept sa vad ce se intampla. Stiti ceva de baietii priceputi de la Colibasi sau ceva de genu asta?
Drive safe!


--------------------
Renault Laguna 2001, 1.6, 16V, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 14 Jul 2015, 22:28
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Revin cu dilema clapetei de acceleratie:

la test,pentru chip tunning a iesit ca clapeta este defecta ( la un service specializat in tunning ) si din cauza aceasta nu imi poate pune noul chip,pt ca nu se garanteaza ca merge bine si ca dupa aia ma intorc la ei si ii fac cu ou si cu otet.

Pana la urma am sa comand o clapeta noua,ca nu am de ales si atunci am si softul original.

Mi-a iesit par alb si in urechi din cauza aceste probleme,am pus 2 clapete de acc de pe 2 masini care au mers bine,pana in momentul cand au fost oprite pe vecie pt piese,dar la mine nu merge nici una.

Nu stiu de ce am impresia,ca o sa comand o clapeta noua ( 1100 de lei ) si nu va merge nici asa,o dilema la care nimeni cu stie ce are,cei de la reprezentanta mi-au spus ca ei presupun ca e din cauza clapetei ca nu sunt ff siguri,si ca din cauza nepotrivirii de softuri ( clapeta corp de plastic inlocuita cu corp metalic ) face figuri masina.

Ramane de vazut,numai ca am sa vad pe banii mei...... mad.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 15 Jul 2015, 09:40
Post #142


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Nu gasesti clapeta de acceleratie cu corp de plastic , sh ?


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 15 Jul 2015, 09:58
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Ba da,dar nu am softul pt aceasta clapeta.
Practic eu in momentul de fata am 2 clapete de acc,una cu corp de plastic si una care este pe masina cu corp metalic.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada74
post 21 Jul 2015, 06:27
Post #144


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 12 December 12
From: Timisoara Freidorf




QUOTE(tyby_82 @ 25 Apr 2013, 14:04)
salut, am reusit sa ajung la mecanic, i-am explicat cum am curatat clapeta si ca vreau o reinitializare a claptete.
a pus-o pe tester si mi-a gasit o eroare la un senzor turatie motor, a apus ca nu stie la care ca sunt 2, unu la volanta si un la axul cu came si ca trebuie o examinare mai amanuntita.
E adevarat ca este senzor si la axul cu came?? eu nu stiu de asa ceva.
Dupa stergera erorii masina merge mai bine, dar tot are momente cand relantiul e dereglat.
Mentionez ca am schimbat garniturile alea de pe la admisie aer, de la clapeta si cele ovale.
In ce cosnta o reinitializare? ca nu cred ca doar prin stergerea erorii s-a reglat clapeta la pozitia initiala.
Stergerea erorii a costat echivalentul a 40 de euro (nu sunt in Romania momentan)
I-am mai cerut sa-mi dezactiveze senzorii de presiune roti pt care mi-a mai cerut inca aproximativ 30 de euro  sad.gif asa ca am renuntat, la banii astia merg cu luminile clipind pe bord in fiecare dimineata.
*



Senzorul de la axul cu came este pozitionat la prima bujie cum te uiti la motor in partea stanga si este prins cu surubul cu care se fixeaza si bobina de inductie de la bujia respectiva asa e la mine, nu e foarte clara poza dar ala e

21 Jul 2015, 07:33:
QUOTE(FlameZJe @ 15 Jun 2013, 10:41)
Imi poate spune si mie cinvea de unde a luat setul de garnituri de la galeri si de la clapeta. Am intrebat la magazinul de piese de la mine din zona si a zis ca nu are. Eventual si un pret pentru ele. Multumesc!
*



Garniturile clapeta acceleratie direct din reprezentanta AutoEuropa, Calea Sagului, Timisoara, pret 30ron/buc.


21 Jul 2015, 07:48:
QUOTE(circeanu_dan@yahoo.com @ 29 Apr 2014, 22:19)
Schimbul garniturilor l-am facut si eu acasa, cu borna scoasa,si la fel i-mi statea relantiul 1200 ,1300.Dupa 2,3 zile de folosit masina in oras i-si revine sigur relantiul asa ca stai linistit si ai sa vezi ce diferenta este dupa ce ai schimbat garniturile in mersul motorului.Eu a-m curatat si pedala de acceleratie in aceias zi si nu mai am probleme cu opritul motorului in mers sau la plecarea de.pe loc.
*



Si ne spui si noua cum ai facut, cu curatatul pedalei da acc, eu am incercat sa dau jos pedala de acc si nu am reusit, am desfacut cele doua suruburi care se vad si am incercat sa o scot fara sa fortez nu am reusit si am pus tot la loc

This post has been edited by mada74: 21 Jul 2015, 06:48

Attached thumbnail(s)
20150518_060551___Copy.jpg ( Size: 504.8k ) Number of downloads: 377
20150521_063202___Copy.jpg ( Size: 2.85mb ) Number of downloads: 110


--------------------
Renault Laguna 2 cod motor F4P-C7-70 - TM 74 MSY 2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 21 Jul 2015, 06:57
Post #145


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(mada74 @ 21 Jul 2015, 06:27)
Senzorul de la axul cu came este pozitionat la prima bujie cum te uiti la motor in partea stanga si este prins cu surubul cu care se fixeaza si bobina de inductie de la bujia respectiva asa e la mine, nu e foarte clara poza dar ala e

Piesa descrisa este electrovana de control a fuliei defazoare.....senzor ax came este in partea opusa!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 23 Jul 2015, 11:19
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




QUOTE(Yutcaru @ 14 Jul 2015, 23:28)
Revin cu dilema clapetei de acceleratie:

la test,pentru chip tunning a iesit ca clapeta este defecta ( la un service specializat in tunning ) si din cauza aceasta nu imi poate pune noul chip,pt ca nu se garanteaza ca merge bine si ca dupa aia ma intorc la ei si ii fac cu ou si cu otet.

Pana la urma am sa comand o clapeta noua,ca nu am de ales si atunci am si softul original.

Mi-a iesit par alb si in urechi din cauza aceste probleme,am pus 2 clapete de acc de pe 2 masini care au mers bine,pana in momentul cand au fost oprite pe vecie pt piese,dar la mine nu merge nici una.

Nu stiu de ce am impresia,ca o sa comand o clapeta noua ( 1100 de lei ) si nu va merge nici asa,o dilema la care nimeni cu stie ce are,cei de la reprezentanta mi-au spus ca ei presupun ca e din cauza clapetei ca nu sunt ff siguri,si ca din cauza nepotrivirii de softuri ( clapeta corp de plastic inlocuita cu corp metalic ) face figuri masina.

Ramane de vazut,numai ca am sa vad pe banii mei...... mad.gif
*




Revin cu enigma clapetei.................si cu cea noua,cu softul aferent,face la fel.

Daca cand am dus-o la Renault,se tura singura pana in 3000 de ture si martorul aprins in bord,dar aveam acceleratie,dupa montarea clapetei simtomele erau la fel sa mai adaugat una si nume nu mai am acceleratie,pedala e numai de decor.

Dupa un mers de proba ( 15 km ) sa aprins martorul,se tureaza singura si nu mai am pedala de acc,acuma va intreb si pe voi CE DRACU MAI POATE SA AIBE?????????

Deci am ajus la concluzia ca clapetele care le-am avut au fost bune.

Au spus ca o sa puna electriceanul sa verifice pedala de acc,senzorul de la pedala ( apropo,unde se afla acel senzor ?? ) ca ei nu stiu exact ce are.

Poate sa fie calculatorul de injectie dus??! Pt ca nu da nici un semn pe test,totul este ok.

Ce ar mai putea sa imi dea aceste erori,turatie pana in 3000 ( se tureaza treptat in viteza,pedala e moarta ),scosa din viteza,sare brusc in 3000 de ture iar daca calc frana isi revine la normal,atat timp cat am apasata pedala de frana.

Normal ca nu am sa le platesc clapeta,pt ca nu din cauza ei am aceste probleme,dar am nevoie urgenta de masina si REPREZENTANTA habar nu au ce sa-i faca.

Va rog daca stiti sau aveti ceva pareri sunt bine venite,un mare 1zhelp00.gif din partea colegilor.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 23 Jul 2015, 13:16
Post #147


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




QUOTE
Au spus ca o sa puna electriceanul sa verifice pedala de acc,senzorul de la pedala ( apropo,unde se afla acel senzor ?? ) ca ei nu stiu exact ce are.


Pedala in sine este un fel de potentiometru ... posibil ca acea pelicula sa fie dusa , sau lamelele de contact slabite , si sa iti dea aceste simptome ! E bine de inlocuit sa elimini aceasta posibilitate !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 23 Jul 2015, 15:49
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Am incercat cu o alta pedala si la fel face.

Eu in trecut aveam un fel de tiuit in partea dreapta,superioara a bordului si de aici ma duce cu gandul ca calculatorul de injectie sa nu fie dus.Acel tiuit nu al auzeam tot timpul si numai periodic,acel tiut se mai aude din cand in cand si acuma.

Daca calc de injectie este dus sau partial dus,se poate de la el sa am acele simtome cu turatia si martorul ala galben cu o sarma aprins in bord?

Am incercat cu o alta pedala,face la fel,am incercat cu 2 clapete de acc ( second ) si acuma una noua + soft,face la fel.Am schimbat un cablu care intra in clapeta ( cel cu 6 pini ) ca cica la inceput imi dadea un circuit deschis la Linia 1 si 2 ( cablul 1 si 2 ).

Cu toate astea schimbate imi face la fel,deci singurul ramas e calc de injectie ( decodorul )

Unde se afla mai exact acest calc de injectie si cum se ajunge la el??

Multu.....


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 30 Jul 2015, 11:34
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Revin cu " enigma Otiliei "...............
problema rezolvata,cica la inceputuri a fost un cablu de comanda/alimentare ( cel care are 6 pini,problema la Linia 1 si 2 ) sa schimbat cablul si nimic,clapeta de acceleratie ( second ) tot nimic,clapeta noua tot nimic.

Dupa 1 luna de lasat la Reno,si dupa celebra vorba " nu stim ce are,ca nu da nimic " sa rezolvat,cica dupa clapeta a mai dat de pedala de acc/potentiometru comanda si acuma MERGE bine,cel putin pana acuma.

Cost clapeta noua putin peste 1000 de lei.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 30 Jul 2015, 11:59
Post #150


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Pai si pana la urma de la ce era , de la clapeta sau de la pedala ?


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 22:22
Dacia