Clapeta acceleratie 1.8 16v
![]() ![]() ![]() |
Clapeta acceleratie 1.8 16v
Yutcaru |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|||
Yutcaru |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Si am revenit la ultima problema,adica spirala aprinsa in bord,turatie singura in 2 - 3000 de ture,scoasa din viteza si calcat frana isi revine turatia la normal si binenteles lipsa pedala acc.
Masina a mers bine 3 saptamani,ultima problema care a rezolvat "problema" a fost cica de la pedala de acc,potentiometru de la pedala si mufa care nu facea contact,strans putin pinii de la mufa,un spray de contacte si totul a mers bine,pana acum........ In Septembrie ma duc inapoi la Reno,sa vedem ce mai este acuma,deci va voi tine la curent. Intrebare: la mufa pedalei de acc,cablurile sunt lipite sau sunt stranse prin papuc ?? |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
Fynax |
![]()
Post
#153
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 25 January 07 From: Timisoara ![]() |
Cum va spuneam si in postarile de mai sus am avut si eu probleme cu clapeta de acc, mai exact se aprinde spirala si nu pot trece de 3000 de ture. Dupa ce am reparat tot ce tinea de clapeta electricianul care s-a ocupat de problema imi zice ca e o problema de la computerul de motor. Adevarul e ca, daca scot bornele bateriei si apoi le pun la loc, dispare spirala si totul merge bine. Dupa ceva vreme apare din nou spirala si iarasi o iau de la inceput. Aveti vreo idee despre careva care stie sa se bage in computerul de motor sau se poate, oare, lua un alt computer de motor second-hand, sau nou? (dar cred ca nou este exorbitant de scump)
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2001, 1.6, 16V, Expression
|
|
mubongo |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Asta cu calculatorul o baga meseriasii aia care nu stiu ce sa-i mai faca, si nici nu au chef de munca
![]() ![]() Chiar sunt curios daca a schimbat cineva calculatorul de injectie, si s-a rezolvat problema... |
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
iDoctor |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 ![]() |
kit pornire : calculator injectie , uch , blocator si minim 1 cartela ( de pe aceeasi masina cu aceeasi motorizare )
This post has been edited by iDoctor: 25 Sep 2015, 15:49 |
--------------------
Renault
Megane
2011 / 150 hp
- B-02-TYM Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
pirvurandy |
![]()
Post
#156
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 October 15 ![]() |
Salut
Am avut si eu aceeasi problema cu siguranta portocalie aprinsa in bord, se tura singura la 2000-2200 de ture, se mai si oprea din mers cand apasam frana si ambreiajul. Dupa vreo 10 teste clip la diferiti mecanici si doua reprezentante mi-au spus ca e clapeta de acceleratie, am inlocuit-o cu una noua(1100 lei) dar problema nu s-a rezolvat. Am hotarat sa schimb calculatorul de injectie cu unul nou(3200 lei la reprezentanta) si s-a rezolvat problema, porneste fara probleme. Pentru reprogramarea calculatorului a fost nevoie de un cod de la Renault Franta. Bafta tuturor cu aceasta problema. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002, 1,8 benzina, 16v
|
|
mubongo |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca total reparatie a fost 1100 clapeta+3200 calculatorul= 4300 lei? La ce reprezentanta s-a rezolvat problema ?! Nu le-ai dat clapeta inapoi, daca nu asta era problema?!
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
LULU_NED |
![]()
Post
#158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 October 15 From: Alba Iulia ![]() |
Salutare! Eu aveam simptoma cu oprirea in mers la apasare simultan frana+ambreiaj la intersectii, giratorii etc. Am schimbat oricum ulei, filtre si suportii antibalans. Si daca tot am citit aici despre clapeta, am comandat garniturile la clapeta, 2 la numar, una mare si una mica. Total garnituri :43 lei. La schimbarea garniturilor am dat jos galeria de admisie si am constatat ca e plina de ulei. Avand in vedere ca uleiul nu a mai fost schimbat de vreo 45000 km
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008 1.5dci
- AB 09 BKV Convertit de la Subaru Impreza la Laguna II
Convertit de la Laguna II la Subaru Legacy |
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
QUOTE Avand in vedere ca uleiul nu a mai fost schimbat de vreo 45000 km Caaat ![]() |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
LULU_NED |
![]()
Post
#160
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 October 15 From: Alba Iulia ![]() |
Oricum motorul mergea de toata jena. Banuiam ca ceva nu era in regula. Tipa de la care am luat masina a dus-o la Donath Service. Ori in Oradea ori in Cluj, nu-s sigur. Pe fisa de service scria inlocuit ulei, toate filtrele, bujii si frane(placute+discuri). Asta era undeva in primavara. Total: 1750 lei. Cand m-am apucat de masina, bujiile erau cele originale.
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008 1.5dci
- AB 09 BKV Convertit de la Subaru Impreza la Laguna II
Convertit de la Laguna II la Subaru Legacy |
|
mubongo |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Testerul ce zice? Apar ceva beculete aprinse in bord?
|
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
Delu |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 December 14 ![]() |
Salut, pentru colegii carora le persista problema cu spirala/clapeta/ecu/pedala acc.
Mi-am luat si eu teapa cu o astfel de laguna, 1.8 16v... in Finlanda. Dupa ce mi-au aparut primele simptome am descoperit ca este o boala generala a modelului am inceput sa verific cam a facut la masina fostul proprietar. Acesta a schimbat: -pedala de acceleratie; -clapeta de acceleratie; -ecu; -cablu (electric) clapeta-ecu; -cablu (electric) pedala/acc-ecu. Singurele elemente din sistem neschimbate au ramas mufele. Asa ca mi-am indreptat atentia catre conectori. Am reconditionat conectorul de la clapeta insa tot apararea din cand in cand spirala si masina intra in "limp mode" (adica clapeta de acc nu mai era controlata ci lasata intredeschisa pe o valoare presetata, probabil o caracteristica mecanica a clapetei). Remediul temporar a aparut cand am curatat conectori de la ECU. ECU este plasat sub baterie. Mufele de la ECU sunt incarcate cu un gel de protectie impotriva coroziunii, care, din cate am citit, isi pierde in timp din proprietatile conductive. Nu am reusit sa curat complet cele 3 mufe de gel. Insa, ce pot spune este ca dupa curatare o perioada de 3 luni nu am mai avut probleme cu "spirala". Inainte de curatare mi s-a aprins avertizarea EML in bord. La citire mi s-a spus ca am eroari pe o bobina de inductie si la catalizator. Dupa ce am curatat mufa de la ECU, ca prin minune au disparut si aceste erori. Problema a reparut insa datorita faptului ca am deteriorat din neatetie garniturile de la mufe (care de fapt erau deja ciupite). Am refacut garniturile cu Silicon sanitar, dar se pare ca izolarea nu este la fel de eficienta. Acum gandesc o solutie prin care ori sa fac o cutie izolata pentru ECU ori sa mut ECU in habitaclu. In concluzie, problema principala in debuggingul defectelor la Laguna II o reprezinta insasi instalatia electrica a masinii, mai precis conectori, pentru care nu s-a ales cea mai fericita solutie tehnica. This post has been edited by Delu: 16 Dec 2015, 11:04 |
--------------------
Renault
Laguna II GrandTour
2002 1.8 16v Authentique
- NET-825 Peugeot 307 2005 1.6 16v
VW Lupo 3L 2000 1.2 TDI |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
Aropo de clapeta buclucasa: am auzit de-a lungul timpului ca daca "nu e curatata clapeta" se pot intampla diverse questii cu relantiul. De ce se curata clapeta si daca intr-adevar prin curatare se rezolva o eventuala problema cu relantiul instabil, care da sa "cada in baie".
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Cand sunt multe depuneri pe interiorul clapetei de acceleratie este ingreunata miscarea acelei clapite care controleaza debitul de aer , si de aici relantiului neregulat .
Sa fiu sincer la mine era chiar curata cand am vrut sa o curat , vinovate au fost garniturile de la galeria de admisie + O-ringurile de la clapeta ! |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
Speta: dupa ce pornesc motorul si merg cca 3-5km, daca o las la relanti trage sa moara. Chiar si dupa ce temperatura e la regim nominal relantiul e foarte jos. Dar daca opresc motorul si repornesc relantiul sta cuminte la 800-850rpm. Nu e vorba de Laguna.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mubongo |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar despre ce masina e vorba?! Fiecare cu boala ei
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
LULU_NED |
![]()
Post
#167
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 October 15 From: Alba Iulia ![]() |
Tarziu, recunosc....revin cu update. Am reusit sa vad si de masinuta mea in Decembrie. Curatat din nou clapeta de acceleratie, schimbat bujii si bobine....deci nu se mai opreste in mers...
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008 1.5dci
- AB 09 BKV Convertit de la Subaru Impreza la Laguna II
Convertit de la Laguna II la Subaru Legacy |
|
Yutcaru |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Yutcaru @ 15 Aug 2015, 16:53) Si am revenit la ultima problema,adica spirala aprinsa in bord,turatie singura in 2 - 3000 de ture,scoasa din viteza si calcat frana isi revine turatia la normal si binenteles lipsa pedala acc. Masina a mers bine 3 saptamani,ultima problema care a rezolvat "problema" a fost cica de la pedala de acc,potentiometru de la pedala si mufa care nu facea contact,strans putin pinii de la mufa,un spray de contacte si totul a mers bine,pana acum........ In Septembrie ma duc inapoi la Reno,sa vedem ce mai este acuma,deci va voi tine la curent. Intrebare: la mufa pedalei de acc,cablurile sunt lipite sau sunt stranse prin papuc ?? Am revenit cu noutati..................... am scapat de turatie,intr-un final!! Ultima problema a fost rezolvata de la o mufa de sub baterie,cea care vine din pedala de acc,au fost pinii oxidati,rupti si indoiti.Acuma totul merge perfect. Dupa un an de chin am si eu masina ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
mubongo |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am studiat fenomenul la Leguma mea... Eroarea apare imediat cum bag cartela in cititor, si pun contactul... Fara sa pornesc motorul... Clar ceva pe partea electrica, care nu are legatura cu clapeta... Yutcaru, care e mufa aia de sub baterie? Vrei sa zici cele de la calculatorul de injectie?!
|
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Nu stiu exact care e mufa si daca acolo e calc de injectie.
La mine la inceput a dat eroare de clapeta,si am fost nevoit sa schimb clapeta,iar dupa eroarea cu turatul de una singura aparea ocazional,deaici mi-am dat seama ca e ceva electric. Sfatul meu este sa mergi la reprezentanta,aia au toate testele si mai au si posibilitatea sa masoare fiecare cablu si sa vada ce tensiune are,da si cat primeste,pe fiecare fir. Mufa cica este cea care vine din zona pedalei si intra in calc. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
mubongo |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Frunzarind prin manual, am gasit asta:
1 Apr 2016, 22:00: Acum intrebare: care este senzorul de presiune colector, si senzorul de presiune de supraalimentare?! This post has been edited by mubongo: 1 Apr 2016, 21:00 Attached thumbnail(s) erori_clapeta.jpg ( Size: 135.92k ) Number of downloads: 293 |
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
espacern |
![]()
Post
#172
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(mubongo @ 1 Apr 2016, 20:59) senzorul de presiune de supraalimentare? Ai motor cu turbo?....ca acolo e valabil! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mubongo |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Exista motor turbo pe benzina la Lagunele noastre?! Print-ul este din manualul Laguna- Motor si Periferice, capitolul 17B- Injectie benzina...
Attached thumbnail(s) Untitled.png ( Size: 63.1k ) Number of downloads: 293 |
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
espacern |
![]()
Post
#174
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Da exista motor turbo pe benzina pe Laguna 2.....de 170 CP din 2001.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Sunt cativa colegi de forum care detin benzinare turbo , 2.0T !
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
mubongo |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da...F4R... Dar nu specifica ca diagnosticarea ar fi pentru acel motor..
2 Apr 2016, 21:51: Ma gandeam ca poate denumirea uzuala a senzorilor este alta.. This post has been edited by mubongo: 2 Apr 2016, 20:51 |
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
Alexiavo |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 September 16 From: Constanța ![]() |
Salutare domnilor! Va expun o problema la motorizarea mea, 2.0 16v, cutie automata. Pe P sau N, daca accelerez si iau piciorul de pe acceleratie, turatia ramane cateva secunde acolo, dupa care revine foarte lent pana la 750 rpm. Nu am probleme la pornire ( decat vesnica tinut apasat pe buton ca sa porneasca ), nu am martori aprinsi in bord. E din cauza clapetei de acceleratie? Sunt aceleasi clapete la 1.8 si 2.0?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Grand Tour Dynamique 2.0 16v Renault Laguna 2 Grand Tour Dynamique 2.0 16v
|
|
mubongo |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare! Cel mai bine, pune-o pe tester... Eu am avut o clapeta pe care am incercat-o, de la dezmembrari, si scria pe ea 2.0... Cel mai bine cauta dupa codul de piesa Renault, si vezi daca se potriveste. A.. si completeaza-ti locatia la profil, sa stim si noi de unde esti. Ca idee, daca ajungi prin Berceni, te pot ajuta cu DDT-ul
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 14:17 |