Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clapeta acceleratie 1.8 16v

Yutcaru
post 30 Jul 2015, 23:18
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Prima data a fost de la un cablu de alimentare/comanda,cel format din 6 pini care intra in clapeta si in pedala de acc ( contact deschis la Linia 1 si 2 )

A doua oara a fost de la clapeta,in mai multe teste dadea ca e clapeta ( teste atat Reno cat si la alte service-uri )

A treia oara a dat de pedala acc si potentiometru.

Imagineaza-ti ca toate aste au aparut pe rand,adica dupa ce a fost rezolvata o problema ( cand am zis si eu ca e gata ) aparea o alta problema.

Problemele astea le-am avut din 1 Mai 2015 pana in 29 Iulie si dupa ce am fost la mai multi mecanici care nu iau dat de capat iar in ultima luna a fost in service la Reno,care nici ei nu au stiut ce are masina sau mai exact nu si-au dat interesul,cred eu.

Multumesc Domnului ca acuma merge bine.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 15 Aug 2015, 15:53
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Si am revenit la ultima problema,adica spirala aprinsa in bord,turatie singura in 2 - 3000 de ture,scoasa din viteza si calcat frana isi revine turatia la normal si binenteles lipsa pedala acc.

Masina a mers bine 3 saptamani,ultima problema care a rezolvat "problema" a fost cica de la pedala de acc,potentiometru de la pedala si mufa care nu facea contact,strans putin pinii de la mufa,un spray de contacte si totul a mers bine,pana acum........

In Septembrie ma duc inapoi la Reno,sa vedem ce mai este acuma,deci va voi tine la curent.

Intrebare: la mufa pedalei de acc,cablurile sunt lipite sau sunt stranse prin papuc ??


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fynax
post 19 Aug 2015, 12:45
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Cum va spuneam si in postarile de mai sus am avut si eu probleme cu clapeta de acc, mai exact se aprinde spirala si nu pot trece de 3000 de ture. Dupa ce am reparat tot ce tinea de clapeta electricianul care s-a ocupat de problema imi zice ca e o problema de la computerul de motor. Adevarul e ca, daca scot bornele bateriei si apoi le pun la loc, dispare spirala si totul merge bine. Dupa ceva vreme apare din nou spirala si iarasi o iau de la inceput. Aveti vreo idee despre careva care stie sa se bage in computerul de motor sau se poate, oare, lua un alt computer de motor second-hand, sau nou? (dar cred ca nou este exorbitant de scump) sad.gif. Voi ce ziceti?


--------------------
Renault Laguna 2001, 1.6, 16V, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 25 Sep 2015, 09:03
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Asta cu calculatorul o baga meseriasii aia care nu stiu ce sa-i mai faca, si nici nu au chef de munca smile.gif. La a mea a fost schimbat si calculatorul de injectie, nu de mine, adevarat, dar problema inca exista blink.gif Sa fiu mai la obiect, da, se poate schimba calculatorul (dar mai trebuie si alte piese ca sa-l poti imperechea cu masina), se pot si testa componentele acestuia, se poate resofta...dar nu cred ca o sa rezolvi ceva...

Chiar sunt curios daca a schimbat cineva calculatorul de injectie, si s-a rezolvat problema...


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iDoctor
post 25 Sep 2015, 15:48
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.062
Joined: 12 October 13




kit pornire : calculator injectie , uch , blocator si minim 1 cartela ( de pe aceeasi masina cu aceeasi motorizare )

This post has been edited by iDoctor: 25 Sep 2015, 15:49


--------------------
Renault Megane 2011 / 150 hp - B-02-TYM
Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvurandy
post 9 Oct 2015, 15:03
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 October 15




Salut
Am avut si eu aceeasi problema cu siguranta portocalie aprinsa in bord, se tura singura la 2000-2200 de ture, se mai si oprea din mers cand apasam frana si ambreiajul. Dupa vreo 10 teste clip la diferiti mecanici si doua reprezentante mi-au spus ca e clapeta de acceleratie, am inlocuit-o cu una noua(1100 lei) dar problema nu s-a rezolvat. Am hotarat sa schimb calculatorul de injectie cu unul nou(3200 lei la reprezentanta) si s-a rezolvat problema, porneste fara probleme. Pentru reprogramarea calculatorului a fost nevoie de un cod de la Renault Franta. Bafta tuturor cu aceasta problema.


--------------------
Renault Laguna 2 2002, 1,8 benzina, 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 14 Oct 2015, 12:23
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Sa inteleg ca total reparatie a fost 1100 clapeta+3200 calculatorul= 4300 lei? La ce reprezentanta s-a rezolvat problema ?! Nu le-ai dat clapeta inapoi, daca nu asta era problema?! biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LULU_NED
post 17 Nov 2015, 12:17
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 October 15
From: Alba Iulia




Salutare! Eu aveam simptoma cu oprirea in mers la apasare simultan frana+ambreiaj la intersectii, giratorii etc. Am schimbat oricum ulei, filtre si suportii antibalans. Si daca tot am citit aici despre clapeta, am comandat garniturile la clapeta, 2 la numar, una mare si una mica. Total garnituri :43 lei. La schimbarea garniturilor am dat jos galeria de admisie si am constatat ca e plina de ulei. Avand in vedere ca uleiul nu a mai fost schimbat de vreo 45000 km blink.gif , am curatat galeria de admisie si am verificat clapeta. Fooooaaarte putin ulei pe clapeta... si nu am mai dat-o jos sa o curat, am schimbat iar garniturile. O saptamana a mers impecabil, masina noua. Azi in drum spre lucru iar s-a oprit motorul in mers. Stiti cumva alta cauza? Sau sa fie pelicula subtire de ulei de pe clapeta? blink.gif


--------------------
Renault Symbol 2008 1.5dci - AB 09 BKV
Convertit de la Subaru Impreza la Laguna II
Convertit de la Laguna II la Subaru Legacy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 17 Nov 2015, 13:25
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




QUOTE
Avand in vedere ca uleiul nu a mai fost schimbat de vreo 45000 km


Caaat 173.gif ? 45.000 km ? Da" ce ulei a avut de nu s-a facut motorul praf ?


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LULU_NED
post 18 Nov 2015, 10:10
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 October 15
From: Alba Iulia




Oricum motorul mergea de toata jena. Banuiam ca ceva nu era in regula. Tipa de la care am luat masina a dus-o la Donath Service. Ori in Oradea ori in Cluj, nu-s sigur. Pe fisa de service scria inlocuit ulei, toate filtrele, bujii si frane(placute+discuri). Asta era undeva in primavara. Total: 1750 lei. Cand m-am apucat de masina, bujiile erau cele originale. blink.gif filtrul de habitaclu inflorit si plin de mazga si frunze. Uleiul era ca malul si parca ''nisipos'' plus ca filtrul de ulei de abia l-am dat jos. Am curatat circuitul de ulei si i-am bagat ELF 5W40. O sa-l tin vreo 5000 km dupa care il schimb. Chestia e ca trebuie sa investighez de unde ulei pe galeria de admisie si unde se duce uleiul din motor, ca in admisie nu e atata.... wacko.gif Deocamdata sunt total in ceata... Pana ma supar si bag masina in garaj si fac motorul bucatele schimband tot ce inseamna semering si garnitura.... ph34r.gif Oricum ma surprinde faza cu acel service....cum naiba sa scrii si sa semnezi pentru ceva ce nu ai facut. Si eu lucrez la masini pentru cunoscuti, dar tot timpul insist sa stea langa masina sa vada ce si cum si in cel mai rau caz sa le dau piesele schimbate inapoi si sa le explic ce probleme au avut.... Scuze daca am fost putin off-topic.


--------------------
Renault Symbol 2008 1.5dci - AB 09 BKV
Convertit de la Subaru Impreza la Laguna II
Convertit de la Laguna II la Subaru Legacy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 9 Dec 2015, 15:45
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Testerul ce zice? Apar ceva beculete aprinse in bord?


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Delu
post 15 Dec 2015, 17:46
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 4 December 14




Salut, pentru colegii carora le persista problema cu spirala/clapeta/ecu/pedala acc.
Mi-am luat si eu teapa cu o astfel de laguna, 1.8 16v... in Finlanda. Dupa ce mi-au aparut primele simptome am descoperit ca este o boala generala a modelului am inceput sa verific cam a facut la masina fostul proprietar. Acesta a schimbat:
-pedala de acceleratie;
-clapeta de acceleratie;
-ecu;
-cablu (electric) clapeta-ecu;
-cablu (electric) pedala/acc-ecu.
Singurele elemente din sistem neschimbate au ramas mufele. Asa ca mi-am indreptat atentia catre conectori. Am reconditionat conectorul de la clapeta insa tot apararea din cand in cand spirala si masina intra in "limp mode" (adica clapeta de acc nu mai era controlata ci lasata intredeschisa pe o valoare presetata, probabil o caracteristica mecanica a clapetei). Remediul temporar a aparut cand am curatat conectori de la ECU. ECU este plasat sub baterie. Mufele de la ECU sunt incarcate cu un gel de protectie impotriva coroziunii, care, din cate am citit, isi pierde in timp din proprietatile conductive. Nu am reusit sa curat complet cele 3 mufe de gel.
Insa, ce pot spune este ca dupa curatare o perioada de 3 luni nu am mai avut probleme cu "spirala". Inainte de curatare mi s-a aprins avertizarea EML in bord. La citire mi s-a spus ca am eroari pe o bobina de inductie si la catalizator. Dupa ce am curatat mufa de la ECU, ca prin minune au disparut si aceste erori. Problema a reparut insa datorita faptului ca am deteriorat din neatetie garniturile de la mufe (care de fapt erau deja ciupite). Am refacut garniturile cu Silicon sanitar, dar se pare ca izolarea nu este la fel de eficienta. Acum gandesc o solutie prin care ori sa fac o cutie izolata pentru ECU ori sa mut ECU in habitaclu.
In concluzie, problema principala in debuggingul defectelor la Laguna II o reprezinta insasi instalatia electrica a masinii, mai precis conectori, pentru care nu s-a ales cea mai fericita solutie tehnica.

This post has been edited by Delu: 16 Dec 2015, 11:04


--------------------
Renault Laguna II GrandTour 2002 1.8 16v Authentique - NET-825
Peugeot 307 2005 1.6 16v
VW Lupo 3L 2000 1.2 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 15 Dec 2015, 18:59
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.884
Joined: 4 February 09




Aropo de clapeta buclucasa: am auzit de-a lungul timpului ca daca "nu e curatata clapeta" se pot intampla diverse questii cu relantiul. De ce se curata clapeta si daca intr-adevar prin curatare se rezolva o eventuala problema cu relantiul instabil, care da sa "cada in baie".


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 15 Dec 2015, 19:27
Post #164


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Cand sunt multe depuneri pe interiorul clapetei de acceleratie este ingreunata miscarea acelei clapite care controleaza debitul de aer , si de aici relantiului neregulat .
Sa fiu sincer la mine era chiar curata cand am vrut sa o curat , vinovate au fost garniturile de la galeria de admisie + O-ringurile de la clapeta !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 15 Dec 2015, 20:14
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.884
Joined: 4 February 09




Speta: dupa ce pornesc motorul si merg cca 3-5km, daca o las la relanti trage sa moara. Chiar si dupa ce temperatura e la regim nominal relantiul e foarte jos. Dar daca opresc motorul si repornesc relantiul sta cuminte la 800-850rpm. Nu e vorba de Laguna.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 16 Dec 2015, 14:47
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Dar despre ce masina e vorba?! Fiecare cu boala ei smile.gif. Simtome asemanatoare am avut la Solenza benzina, si s-au rezolvat prin schimbarea motorasului pas-cu-pas...


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LULU_NED
post 20 Jan 2016, 15:42
Post #167


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 October 15
From: Alba Iulia




Tarziu, recunosc....revin cu update. Am reusit sa vad si de masinuta mea in Decembrie. Curatat din nou clapeta de acceleratie, schimbat bujii si bobine....deci nu se mai opreste in mers... biggrin.gif Schimbat ulei tot in decembrie....de 2 ori... Dupa primul schimb....pierdeam cam 1 litru in 500km... blink.gif s-au coborat toti sfintii....Dupa al doilea schimb pierdeam si mai mult.... Normal ca mi-am facut timp si pe groapa fiind, am curatat motorul cu spay de curatat frane...a iesit ca nou. Dupa 10 minute de mers la relanti, observ ca pierdea ulei pe la fitrul de ulei. Bineinteles ca nu a fost strans suficient. De atunci am aproape 8000 km si a scazut ca o liniuta in bord. Asa ca fiti atenti la service-uri si la calitatea lucrarii...


--------------------
Renault Symbol 2008 1.5dci - AB 09 BKV
Convertit de la Subaru Impreza la Laguna II
Convertit de la Laguna II la Subaru Legacy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 23 Feb 2016, 12:32
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




QUOTE(Yutcaru @ 15 Aug 2015, 16:53)
Si am revenit la ultima problema,adica spirala aprinsa in bord,turatie singura in 2 - 3000 de ture,scoasa din viteza si calcat frana isi revine turatia la normal si binenteles lipsa pedala acc.

Masina a mers bine 3 saptamani,ultima problema care a rezolvat "problema" a fost cica de la pedala de acc,potentiometru de la pedala si mufa care nu facea contact,strans putin pinii de la mufa,un spray de contacte si totul a mers bine,pana acum........

In Septembrie ma duc inapoi la Reno,sa vedem ce mai este acuma,deci va voi tine la curent.

Intrebare:  la mufa pedalei de acc,cablurile sunt lipite sau sunt stranse prin papuc ??
*




Am revenit cu noutati.....................
am scapat de turatie,intr-un final!!

Ultima problema a fost rezolvata de la o mufa de sub baterie,cea care vine din pedala de acc,au fost pinii oxidati,rupti si indoiti.Acuma totul merge perfect.

Dupa un an de chin am si eu masina biggrin.gif biggrin.gif wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 1 Mar 2016, 11:54
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Am studiat fenomenul la Leguma mea... Eroarea apare imediat cum bag cartela in cititor, si pun contactul... Fara sa pornesc motorul... Clar ceva pe partea electrica, care nu are legatura cu clapeta... Yutcaru, care e mufa aia de sub baterie? Vrei sa zici cele de la calculatorul de injectie?!


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 2 Mar 2016, 21:18
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Nu stiu exact care e mufa si daca acolo e calc de injectie.

La mine la inceput a dat eroare de clapeta,si am fost nevoit sa schimb clapeta,iar dupa eroarea cu turatul de una singura aparea ocazional,deaici mi-am dat seama ca e ceva electric.

Sfatul meu este sa mergi la reprezentanta,aia au toate testele si mai au si posibilitatea sa masoare fiecare cablu si sa vada ce tensiune are,da si cat primeste,pe fiecare fir.

Mufa cica este cea care vine din zona pedalei si intra in calc.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 1 Apr 2016, 20:59
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Frunzarind prin manual, am gasit asta:

1 Apr 2016, 22:00:
Acum intrebare: care este senzorul de presiune colector, si senzorul de presiune de supraalimentare?!

This post has been edited by mubongo: 1 Apr 2016, 21:00

Attached thumbnail(s)
erori_clapeta.jpg ( Size: 135.92k ) Number of downloads: 293


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 1 Apr 2016, 21:42
Post #172


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(mubongo @ 1 Apr 2016, 20:59)
senzorul de presiune de supraalimentare?

Ai motor cu turbo?....ca acolo e valabil!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 2 Apr 2016, 20:29
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Exista motor turbo pe benzina la Lagunele noastre?! Print-ul este din manualul Laguna- Motor si Periferice, capitolul 17B- Injectie benzina...

Attached thumbnail(s)
Untitled.png ( Size: 63.1k ) Number of downloads: 293


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Apr 2016, 20:32
Post #174


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Da exista motor turbo pe benzina pe Laguna 2.....de 170 CP din 2001.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 2 Apr 2016, 20:39
Post #175


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Sunt cativa colegi de forum care detin benzinare turbo , 2.0T !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 2 Apr 2016, 20:51
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Da...F4R... Dar nu specifica ca diagnosticarea ar fi pentru acel motor..

2 Apr 2016, 21:51:
Ma gandeam ca poate denumirea uzuala a senzorilor este alta..


This post has been edited by mubongo: 2 Apr 2016, 20:51


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexiavo
post 5 Oct 2016, 10:34
Post #177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 24 September 16
From: Constanța




Salutare domnilor! Va expun o problema la motorizarea mea, 2.0 16v, cutie automata. Pe P sau N, daca accelerez si iau piciorul de pe acceleratie, turatia ramane cateva secunde acolo, dupa care revine foarte lent pana la 750 rpm. Nu am probleme la pornire ( decat vesnica tinut apasat pe buton ca sa porneasca ), nu am martori aprinsi in bord. E din cauza clapetei de acceleratie? Sunt aceleasi clapete la 1.8 si 2.0?


--------------------
Renault Laguna 2 2003 Grand Tour Dynamique 2.0 16v
Renault Laguna 2 Grand Tour Dynamique 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 17 Oct 2016, 20:48
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Salutare! Cel mai bine, pune-o pe tester... Eu am avut o clapeta pe care am incercat-o, de la dezmembrari, si scria pe ea 2.0... Cel mai bine cauta dupa codul de piesa Renault, si vezi daca se potriveste. A.. si completeaza-ti locatia la profil, sa stim si noi de unde esti. Ca idee, daca ajungi prin Berceni, te pot ajuta cu DDT-ul smile.gif.


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 14:17
Dacia