Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 19 20 21 22 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic

dany_ing3r
post 13 Aug 2010, 16:43
Post #601


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




Nu stiu cum intelegi tu asta..

Eu ziceam ca motorul/cutia sunt destul de elastice astfel ca sunt intervale destul de mari in care se pot schimba vitezele "optim", fara sa fortezi motorul.

In oras circul in mare parte cu a III-a/a IV-a.
Treptele II si I le folosesc la porniri/opriri.
Daca te uitai mai atent vedeai ca a III-a o folosesc intre 15 si 90 km/h, adica un interval care cuprinde circulatia din oras(fara opriri/porniri).

Si nu e vorba de cine a turat masina cel mai tare, ziceam numai ca motorul poate mult(sa nu uitam ca tu ai adus in discutie elasticitatea motorului).

Nu vad de ce consideri postul meu inutil...


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 13 Aug 2010, 19:43
Post #602


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Mda,ms pt raspunsuri,eram doar curios sa vad cum mergeti voi.Am carnet de 4 ani si circul zilnic cel putin 50 de km pe zi,deci nu se pune problema sa nu stiu sa schimb vitezele in functie de cum toarce motorul tongue.gif.In principiu mam lamurit,adevarul e ca sunt tentat sa merg putin subturat,asta mai mult fiindca in ultimii 2 ani am condus doar masini diesel.


--------------------
Renault Megane II - Tm 47 BDY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 19 Aug 2010, 11:45
Post #603


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Buna.Astazi am mers cu masina si s-a auzit in mers un sunet ca de presiune iesita dintr-un furtun.Apoi s-a aprins martorul de ulei si am oprit.Am dus-o la service si a zis ca n-are timp sa se uite.A zis un prieten ca daca nu e baia de ulei ( pt ca i-am zis ca a iesit uleiul prin spatele motorului stanga) e posibil sa fie bulbul de ulei - termen nou pt mine.La service am intrebat ce ar putea fi in spatele motorului de gen conducta si a zis ca este un vaporizator de ulei sau cam asa.Voi ce credeti ca ar putea fi, in afara de baia de ulei?Apropo, nu mai am aproape deloc ulei, tija arata 2 milimetri.Iar uleiul cred ca iesea doar daca motorul era pornit.

This post has been edited by Alexium: 19 Aug 2010, 11:48


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 19 Aug 2010, 12:16
Post #604


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pai duci masina in service si aia nu-s in stare sa urce masina 30 de sec. pe o rampa pentru o simpla constatare??
N-avem cum sa ne dam noi cu parerea de dupa monitor...

"bulb de ulei" (normal ca e termen nou) - pentru ca e o piesa care are denumirea de senzor presiune ulei.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 19 Aug 2010, 13:33
Post #605


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Aveau 20 masini parcate si toate de reparat.Nu mai dau alti 70 lei la platforma sa o mut la alt service acum.Amicul meu care a zis faza cu senzorul a mai venit cu ideea ca ar putea fi slabita sau rupta garnitura de la filtru de ulei, filtrul, din cate stiu eu, e in acea zona ( spate stanga - cum te uiti din fata spre spate ).Da Doamne sa fie asa ca nu vreau sa am baia de sudat.Oricum, alt ulei si manopera tot ma costa.Si uleiul era de 4-5 luni pus.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 19 Aug 2010, 19:33
Post #606


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




salve baieti..... avem si noi o problema cu masinuta.....
a inceput acum 4-5 luni cand intr-o buna zi nu a mai vrut sa porneasca.....invartea motorul dar nu pornea. m-am chinuit vreo 10-15 min cu ambele chei...la fel. am lasat-o si dupa 30 de min a pornit la sfert de cheie. apoi dupa aprox inca o luna...la fel. m-am chinut s-o pornesc vreo ora.... am lasat-o, am chinuit-o,...iar am lasat-o.....nimic. a doua zi dimineata a plecat la sfert de cheie. dupa alte cateva saptamai la fel....m-am chinui s-o pornesc....pana la urma a venit cineva si m-a impins. a plecat imediat.
azi dimineata, cam dupa 5-6 saptamai de la ultima intamplare, la fel.....n a mai pornit deloc...in schimb a pornit imediat impinsa. acum pe seara iar.... insa impinsa n-a mai plecat.
de invartit invarte, benzia e rezervorul plin, de la cheie nu cred sa fie....martorul ala rosu se comporta normal...... de unde sa incepem cautarile?
evident ca ii fac o programare la"doctor"....totusi daca porneste si ma duc cu ea...mi-e sa nu zica aia ca nu are nimic....
idei?
poate sa fie de la pompa de benzina?....injectoarele?
senzorul lambda? (prin februarie mi-a dat o eroare la senzorul lambda.... se aprinsese martorul galben.....am vazut pe calculator....dar mi-s sters ala eroarea...si dupa cateva sute de km s-a stins si martorul....)

ori ceva pe partea electrica

This post has been edited by bubalus: 19 Aug 2010, 20:08


--------------------
renault twingo - ct 84 cab 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schluppi
post 19 Aug 2010, 21:10
Post #607


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 11 June 07




Am avut (in mai multe randuri) aceleasi simptome si am aflat pe forumuri Twingo de pe situri din Germania ca ar putea fi senzorul pentru pozitia arborelui cotit. L-am schimbat (acum un an) si de atunci e bine. Costa foarte putin si se schimba (singur) intr-un minut


--------------------
renault clio B 1,5dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 19 Aug 2010, 22:48
Post #608


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




imi poti spune cam pe unde se afla senzorul asta?
multumesc.


--------------------
renault twingo - ct 84 cab 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 19 Aug 2010, 23:58
Post #609


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti






--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 20 Aug 2010, 10:38
Post #610


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Nu e nevoie sa fie schimbat, am avut aceeasi problema, dupa curatare functioneaza perfect mult si bine.


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigga4you
post 20 Aug 2010, 15:37
Post #611


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 25 August 09
From: C-lung Mold.,SV/Tirgu Mures,MS




Buna ziua ... baieti am si eu o mare problema cu Buburuza mea ... imi tot intrerupe cand merge si cand o accelerez incepe sa tremure din toate incheieturile si nu trage ... Am fost cu ea pe tester si mi-a gasit senzorul de turatie ... zic gata am scapat ... il schimb si rezolv dar de unde ... am schimbat si tot asa ...zic este de la bujii gata le schimb si pe astea doar sa mearga buburuza bine dar nimic .... Azi am descoperit ca este fisurata o fisade la bujii si am dat comanda dar as vrea sa schimb si filtrulde benzina ma ajuta careva cu vreo schita pe unde se afla si daca ati avut astfel de probleme ma lamuriti si pe mine ....
aaaa si inca ceva cand o accelerez si nu trage daca continui cu acceleratia se aprinde senzorul de la sonda lambda ... dar aceasta nu a aparut pe tester ...
P.S Va multumesc anticipat pentru raspunsuri biggrin.gif ... pupici la toti ... vara placuta si concedii frumoase pe timp de criza biggrin.gif :*>:D<


--------------------
Renault Twingo - SV-88-BIG 1999 C06/C068
[COLOR=purple][FONT=Arial][B][B]O zi buna,
Raluca Georgiana Ciosnari[/B][/B][/FONT][/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Aug 2010, 18:05
Post #612


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca erai din Bucuresti te ajutam eu cu o diagnoza gratis. Sau daca erai in trecere prin Bucuresti.

Deci, intai schimba fisa de la bobina (mai degraba toate fisele ca nu cred ca gasesti separate), daca nu merge fa urmatorul test:

- scoate in timp ce merge motorul cate o fisa. Fisa o scoti din bobina si o ridici un pic - cam la 2 -3 mm de stutul din bobina in care a fost infipta - daca fisa / iesirea de bobina merge, apare o mica scanteie si niste "plici, plici -uri" intre capatul fisei si stutul bobinei. Astea se datoreaza arcului electric creeat.
- daca in momentul cand scoti fisa, motorul se opreste sau merge mai rau (zbuciumat asa, cu zguduieli), atunci inseamna ca acea fisa sau iesire de la bobina MERGE OK (de fapt tu ii TAI inca o aprindere de pe un cilindru iar asta face ca motorul sa mearga in 2 cilindrii sau sa se opreasca)
- daca nimeresti vreuna pe care o scoti iar motorul nu "simte" nimic - adica functioneza in acelasi regim iar scanteia intre capatul fisei si stutul bobinei nu apare, inseamna ca la aia este picata ori fisa, ori iesirea respectiva din bobina.

Am intalnit caz cand iesirea de la bobina era in scurt iar proprietarul a trebuit sa schimbe intai fisele apoi bobina (este logic incepi si tu cu ce este mai ieftin).
Este destul de ieftina si bobina - deci sa nu te sperii, si este EXACT cea de Logan 1.4 (cred ca si 1.6).

PS asta este valabil la motorul 1.2 8V (D7F).
Sonda lambda este normal sa se aprinda daca nu ai aprindere pe un cilindru - benzina ajunge pe evacuare.

Aaa si inca ceva. NU mai merge cu masina daca nu-ti functoneza aprinderea pe un cilindru, deoarece benzina aruncata in respectivul cilindru, SPALA uleiul de pe cilindru si il termini (apare frecare metal pe metal).

Toata stima.

This post has been edited by bubu782001: 20 Aug 2010, 18:12


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 20 Aug 2010, 20:14
Post #613


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




QUOTE(tunderbird @ 19 Aug 2010, 23:58)



QUOTE(Cipav @ 20 Aug 2010, 10:38)
Nu e nevoie sa fie schimbat, am avut aceeasi problema, dupa curatare functioneaza perfect mult si bine.
*


mda...io din pacate nu-s acasa
a fost nevasta-mea la un service....i-a zis cum se comporta....i-a zis ca am zis eu ca e posibil sa fie de la senzorul ala....si mecanicul a pus-o sa comande senzor fara alte verificari. maine vine....100 lei.
nu-mi place chestia asta...ar fi trebuit sa faca niste verificari mai amanuntite.....
sper sa fie cu noroc si sa fie de la senzorul asta.


--------------------
renault twingo - ct 84 cab 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leed_zeppelin
post 21 Aug 2010, 11:43
Post #614


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 31 July 07
From: navodari




Alexium eu am patit-o cu garnitura de la filtru de ulei .Fostul proprietar al masinii a schimbat filtrul punand in loc unul cu diametrul putin mai mare.La 3 zile dupa ce am luat masina ,a cedat garnitura filtrului si spre bucuria mea am umplut motorul si roata si tot de ulei....S-ar putea ca amicul tau sa aiba dreptate in cazul tau.


--------------------
renault scenic 1,9 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 21 Aug 2010, 19:23
Post #615


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Faza e urmatoarea Leed: mecanicul mi-a zis ca probabil din cauza ca s-a folosit un ulei nepotrivit sau calitate inferioara in trecut ( uleiul curs deja era de la ei, era aral 10w40 ), s-a blocat pompa de ulei cica este o bila acolo mica si aia a fortat intr-adevar, uleiul sa rupa garnitura.Eh, 340 lei m-a costat treaba asta plus bacsis la mecanic ca m-a pus inainte la alte 15 masini, avand in vedere ca nu i-a luat mult s-o faca.Scump zic eu sad.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leed_zeppelin
post 22 Aug 2010, 09:06
Post #616


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 31 July 07
From: navodari




Supapa de siguranță (suprapresiune)este formată dintr-o bilă cu arc și este montată în corpul pompei deschizându-se la creșterea presiunii peste limită, lăsând uleiul să treacă înapoi în conducta de aspirație a pompei.Daca e asa cum spune el ca a gasit depuneri si supapa blocata inseamna ca ai o pompa de ulei eficienta dar manopera este intr-adevar piperata rau.Cred ca ar trebui sa dai jos baia de ulei si sa o cureti .Poti s-o faci singur ,e destul de simplu ,la urmatorul schimb de ulei.,dupa ce in prealabil golesti uleiul vechi.


--------------------
renault scenic 1,9 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 22 Aug 2010, 11:11
Post #617


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Cand am ajuns cu masina acolo si i-am zis ca a curs uleiul s-a pus problema daca nu cumva e sparta baia ca are rugina pe ea ( eu am reparat deja o fisura de moment cu epoxy metal si tine de circa 3 luni ).Zic aceste lururi pt ca mecanicul a zis cam asa: pfuai si daca e de sudat baia e nasol, ca e dificil la kktaturile astea de masini sa o demontezi.
Eu unul am vazut ca are ceva suruburi,cel putin din fata se vede.Cred ca trebuie si-o garnitura si o cheie biggrin.gif Apropo, acum mi-au pus ulei mai putin.Sa fie oare din cauza ca se face iar presiunea aia?De ex inainte era ca in poza atasata.Acum e mult mai jos cam pe la jumatatea dintre cele doua santzuri - minim respectiv maxim

This post has been edited by Alexium: 22 Aug 2010, 11:12

Attached thumbnail(s)
5.04.2010b.jpg ( Size: 193.94k ) Number of downloads: 312


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Aug 2010, 11:19
Post #618


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(Alexium @ 21 Aug 2010, 20:23)
...s-a folosit un ulei nepotrivit sau calitate inferioara in trecut ( uleiul curs deja era de la ei, era aral 10w40 )
*


Pai nici Aral-ul nu-i potrivit pentru renault. Acum ce-ai pus...tot Aral?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 22 Aug 2010, 11:26
Post #619


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Da, tot din ala.Nu cunosc.Daca zici ca nu-i recomandat, te cred.Eu doar am dat banul ca ei sa-si faca treaba.Daca Aral nu e recomandat, inseamna ca nu si-au facut-o.
Inca nu am luat factura de la ei, urmeaza.Vreau sa stiu daca e 10w40 sau nu, ca iinainte, pt ca mi se pare ca asta e mai subtire.

This post has been edited by Alexium: 22 Aug 2010, 11:27


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Aug 2010, 12:46
Post #620


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




La uzura motorului tau as pune Elf 15w40 (mai ales ca vine sezonul rece) sau 10w40 daca nu-ti place 15w40. wink.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leed_zeppelin
post 22 Aug 2010, 16:55
Post #621


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 31 July 07
From: navodari




Alexium trebuie sa pui 4 litri de ulei la schimb ,clar...nu aveau nici-un motiv sa-ti puna mai putin ulei din cauza supapei de suprapresiune, cu atat mai mult ca le-ai dat o caruta de bani ptr decolmatarea ei.Pompa ta de ulei la relanti baga cam 2,0-2,5 bar iar in sarcina in jur de 5 bar.Ce trece de 5 ;max 6 bari supapa de suprapresiune ca un by-pass iti intoarce inapoi surplusul de ulei ca sa zic asa.Acum ce sa zic ...mai cumpara 1 L de ulei si completeaza pana la semn max. Pe capacul pe unde pui uleiul scrie clar ELF si eu cel putin de acesta folosesc 10W40.


--------------------
renault scenic 1,9 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigga4you
post 22 Aug 2010, 18:58
Post #622


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 25 August 09
From: C-lung Mold.,SV/Tirgu Mures,MS




Bubu iti multumesc din suflet pentru indicatii .... pai nu o sa mai merg .... luni imi vin fisele si atunci o sa vad ... daca mai face probleme. Sper sa le rezolv cat de curand ca dupa ce merg in mures nu mai are cine. Mersi .... o sa revin cu detalii dupa ce pun fisele noi.Multumesc inca o data ... o duminica placuta in continuare


--------------------
Renault Twingo - SV-88-BIG 1999 C06/C068
[COLOR=purple][FONT=Arial][B][B]O zi buna,
Raluca Georgiana Ciosnari[/B][/B][/FONT][/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 22 Aug 2010, 19:42
Post #623


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Am sa pun in completare ceva ulei.Sunt sigur ca pe factura or sa scrie 4 litri.Eu am pe spate deasemenea, pe luneta, lipit un sticker ELF...nu degeaba-i pus. huh.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 22 Aug 2010, 23:21
Post #624


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Eu am pe spate deasemenea, pe luneta, lipit un sticker ELF...nu degeaba-i pus


Acuma sa fim seriosi. Daca nu ai observat pana acuma TOATE Renault-urile au acea eticheta. Daca nu pui Elf tuseste sau ce ?
Am pus Castrol Magnatec in ea si crede-ma din punctul meu de vedere merge MULT mai ok motorul ma refer atat la sunetul produs (mult mai jos - mai infundat) cat si la cum merge per ansamblu. Faptul ca Renault are o intelegere cu Elf-ul este normal si sa mai discutat despre acest subiect - este pur si simplu o logica simpla, firme frantuzeasti ce se ajuta una pe alta. Asta nu inseamna ca alte uleiuri sunt mai prejos. Din contra sunt destule marci care sunt comparabile cu Elf la calitate - daca nu si peste.
Aral, Mobil1 de asemenea sunt uleiuri foarte bune.
A nu se intelege ca Elf este un ulei prost. Nu vreau sa spun asta, insa nu vad legatura (mai mult de marketing) dintre Renault si Elf. Aia cu testele facute de Renault doar cu ulei Elf ? Doar nu se topesc piesele din motor daca pui Mobil1 ...

Tot ce trebuie sa aveti in vedere, este faptul ca trebuie sa va puneti uleiurile care corespund varstei motorului. Degeaba pui un super full sintetic, ulei ce costa o caruta de bani intr-un motor obosit.
Uleiul ala va fi papat foarte repede si nu va ajuta cu nimic motorul la uzura acestuia ci din contra.

Mai degraba la un motor uzat se pune ulei semisintetic sau chiar mineral. Cam asta cred ca a vrut hellcat sa spuna (sau cel putin asa am inteles eu).

This post has been edited by bubu782001: 22 Aug 2010, 23:27


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 23 Aug 2010, 18:06
Post #625


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




smile.gif Mai, voi sunteti cunoscatori.Eu tind sa va cred.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigga4you
post 25 Aug 2010, 17:42
Post #626


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 25 August 09
From: C-lung Mold.,SV/Tirgu Mures,MS




Buna ziua baieti ... Stiu ca sorbul este sub scaunele din spate spre porbagaj dar as vrea sa stiu unde se afla si filtrul de benzina ... Va multumesc din suflet ... pupici


--------------------
Renault Twingo - SV-88-BIG 1999 C06/C068
[COLOR=purple][FONT=Arial][B][B]O zi buna,
Raluca Georgiana Ciosnari[/B][/B][/FONT][/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 26 Aug 2010, 11:13
Post #627


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Filtrul de combustibil este situat langa rezervor , pe conducta de tur . Daca cauti putin pe forum o sa gasesti si poze.


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 26 Aug 2010, 13:13
Post #628


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




este tutorial facut de mine unde ai poze care iti arata exact locatia si cum se schimba . . . Bafta


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigga4you
post 27 Aug 2010, 09:01
Post #629


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 25 August 09
From: C-lung Mold.,SV/Tirgu Mures,MS




Baieti vamultumesc din suflet ... am rezolvat toate problemele cu buburuza ... pot pleca linistita la mures .Acum o sa fiu super avion pe Tihuta biggrin.gif nu mai trebuiesa urc cu a doua ci cu a treia si a patra ... abea astept... luni dimineatza la 5 am plecat la drum.Concediu placut celor care-l au , servici usor la ceilalti si o vara sau mai bine spus o toamna cat mai lunga si fara frig ... Va pup pe toti si va multumec din suflet


--------------------
Renault Twingo - SV-88-BIG 1999 C06/C068
[COLOR=purple][FONT=Arial][B][B]O zi buna,
Raluca Georgiana Ciosnari[/B][/B][/FONT][/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 27 Aug 2010, 21:28
Post #630


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Toba de esapament,cel putin la mine, are doua tije sudate catre iesire dar in sus,ale caror capete sunt legate de doua inele din cauciuc.Mi s-a rupt unul si vreau sa stiu daca se poate gasi undeva anume sau e bine sa intreb de dacie la un service sau ce?Alta chestie, e ca dupa ce am avut pompa de ulei blocata si garnitura de filtru rupta, acum curge ulei foarte putin pe sub masina, in zona unuei grinzi din cele doua care pleaca din fata spre spate.Acele grinzi au gauri iar uleiul curge prin prima..sau a 2-a.De unde ar putea veni?Sa fie oare uleiul vechi cand a curs dupa ruptura garniturii?Uleiul era de 5-6 luni asa ca e galben si nu fac diferenta, mai ales ca e praf.

This post has been edited by Alexium: 27 Aug 2010, 21:30


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 19 20 21 22 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 06:57
Dacia