Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
![]() ![]() ![]() |
Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
bubu782001 |
![]()
Post
#571
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|||
tunderbird |
![]()
Post
#572
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 4 Jul 2010, 19:04) .... La mine se intareste directia odata cu cresterea vitezei. Lucru confirmat in documentatia tehnica a directiei asistate si de multi alti useri care au asa ceva.... La fel se intampla si la mine ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Yorick |
![]()
Post
#573
|
Membru autentic Group: Members Posts: 840 Joined: 1 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de diagnoza...unde/la cine pot face si eu una competenta.Unii dintre voi fiind mai vechi pe forum stiti mai bine.
Nu ma refer la renault la reprezentanta unde probabil o diagnoza e 100 lei ci la o persoana priceputa unde banuiesc ca pretul nu depaseste 50 lei. |
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#574
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Vezi aici Anunturi - Oferte Permanente si aici Bursa. Sunt destule persoane care se ocupa cu asta.
This post has been edited by bubu782001: 5 Jul 2010, 17:40 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Yorick |
![]()
Post
#575
|
Membru autentic Group: Members Posts: 840 Joined: 1 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut anunturile respective.Ideea e ca nu toti stiu sa "citeasca" cum trebuie masuratorile/parametrii.
Credeam ca stiti pe cineva care se pricepe.Nu m-as arunca chiar asa la plezneala. |
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#576
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ba stiu stai linistit. In fond de unde stii ca aia nu stiu sa citeasca? Ai vazut pe forum reclamatii?
Uite de exemplu, cauta-l pe userul romeo3108ro http://www.reno.ro/index.php?showtopic=138202&hl=diagnoza Nu fac nici cea mai mica urma de reclama insa omul le stie - si le stie chiar bine. Ma ocup si eu de diagnoza insa numai la nivel personal - adica pentru mine si atat. Sunt un egoist ![]() This post has been edited by bubu782001: 5 Jul 2010, 18:01 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Yorick |
![]()
Post
#577
|
Membru autentic Group: Members Posts: 840 Joined: 1 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu prea ai ce sa reclami din moment ce nu te pricepi.
Omu poate sa se uite acolo sa vada niste valori anormale pe care sa nu stie sa le citeasca si sa-ti zica ca masina e Zaiss.Si tu pleci acasa fericit. Oricine poate sa foloseasca OBD II ISO de ex..Se gaseste pe net.Cu 100 lei poti sa te faci mester dar mai trebuie sa si stii sa interpretezi datele corect ![]() Asadar..as prefera sa merg pe referinte. Le - omu din linkul pe care mi l-ai dat vad ca se pricepe.Cred ca am sa merg la el,mai ales ca nici nu e departe de mine. Merci Bubu. This post has been edited by Yorick: 5 Jul 2010, 18:10 |
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#578
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Vezi ca ai link acolo ti-am recomandat si persoana - userul adica. Ce vrei mai mult ?
Este bun tipul. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Tamango |
![]()
Post
#579
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 4 Jul 2010, 19:12) Insa daca scoti timp de 30 de sec, borna de (-) de la baterie, (apropo INTOTDEAUNA se scoata intai - si apoi +) conform informatiei de pe pagina 16 din manual http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627594441 se sterg erorile din computerul de directie asistata. O sa fac intai asta ... am uitat sa specific: nu mi se aprinde nimic la bord. |
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#580
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare,
stie cineva unde gasesc in Timisoara filtru de aer pentru habitaclu? Merci |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#581
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
UNIX
Daca nu are magazin acolo, trimite prin curier. |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
azaghorth |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
ok,merci mult.
|
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#583
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Atentie! Sa cauti varianta facuta de o firma italiana. Este ca un ochelar care se monteaza deasupra narilor din dreapta masinii.
Este si un topic pe sectiunea aceasta in care se trateaza subiectul in cauza. Uite si niste poze: http://www.reno.ro/Al-meu-Tuingoleata-page-1-t153236-s0.html This post has been edited by tunderbird: 12 Aug 2010, 01:01 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#584
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Aduc o mica completare, firma se cheama ORIONE si produsul este in 2 variante: 1. cu filtru din carbon activ
2. cu filtru normal Eu am avut inainte modelul cu filtru din carbon activ - care pare sa fie mai mult o chestiune de marketing (cred ca efectul este acelasi si la cel normal) insa pretul este mai mare cu cca o trime fate de cel normal. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
MIHAELY |
![]()
Post
#585
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 291 Joined: 26 January 09 From: BC. ![]() |
Odata ce ai cumparat filtrul poti refolosi rama de cate ori vrei deci poti opta pt. varianta cea mai ieftina...
Eu... folosesc acest filtru si ca un odorizant foarte eficace stropind pasla cu parfum (odorizant lichid) si nu mai tin agatat nimic prin masina ![]() |
--------------------
renault
twingo/megane II
nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#586
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Azi sau maine cumpar filtrul,lipseste cu desavarsire...
![]() Ca odorizant folosesc un Glade cu senzor de miscare,bagat sub scaunul din dreapta... ![]() This post has been edited by azaghorth: 12 Aug 2010, 10:25 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#587
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Foarte tare faza cu Glade-ul
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#588
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Salut!Dat fiind ca am tot citit pe aici o diversitate de lucruri,tot nu am reusit sa ma lamuresc intr-o privinta.Dat fiind ca nu avem turometru,ar fi ok sa aflam cam la ce viteze trebuie schimbate vitezele astfel incat sa nu mergem nici turat nici subturat ci doar optim.Astept raspunsurile voastre,cam care sunt pragurle la care voi schimbati vitezele.? MS anticipat
|
--------------------
Renault
Megane II
- Tm 47 BDY
2007
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#589
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Viteza NU SE Schimba DUPA TUROMETRU ! Deci am sa consider ca glumesti...
La drum nu stai cu ochii zgaiti pe bord sa vezi la ce turatie sa schimbi viteza (eventual ca sa fii ca in carte, te mai uiti si la levier sa vezi daca o bagi bine in viteza...) Orice motor iti "spune" el cand sa schimbi viteza, iar dupa un minim de timp petrecut cu acea masina ar trebui sa stii sa schimbi viteza optim - si fara turometru. This post has been edited by bubu782001: 12 Aug 2010, 18:06 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#590
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
bubu are perfecta dreptate, insa daca esti incepator iti zic cam cum se intampla la mine (8v):
ORAS: * viteza I: pana in 20km/h * viteza II: pana in 30 - 40km/h * viteza III: pana 50 - 55km/h * viteza IV: de 55 in sus. EXTERIOR: * viteza I: pana in 20km/h * viteza II: pana in 40km/h * viteza III: pana 60km/h * viteza IV: pana in 90km/h * viteza V: dupa 90km/h (maxim la mine a fost 140km/h, iar in carte viteza maxima este 151km/h). vitezele specificate de mine sunt relative, nu tre sa stai cu ochii in vitezometru. invata sa simti masina, fii atant la motociclisti de exemplu cum se aude cand schimba vitezele (ti-am dat exemplu motociclistii pt ca la ei se aude insa ei o ard tare, tu tre sa o lasi mai incet ![]() sper sa te ajute ce am scris, insa pe mine m-a invatat instructorul sa schimb vitezele dupa ureche, inca de la prima lectie (in panta vei merge cu ea un pic mai turata pt ca iti moare mult mai repede). din pacate nu pot sa explic prea bine in cuvinte toate lucrurile pe care le simt la volan, insa cu timpul le vei invata. Spor! This post has been edited by alexmitzu: 12 Aug 2010, 21:58 |
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#591
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
@alexmitzu
Mi se pare ca mergi cam turat ![]() Pt. mine a II-a incepe pe la 18/20 KM/h cu zvac, a III-a pe la 35, a IV-a pe la 47-50 depinde de cum am chef sa merg si a V-a pe la 65-70. Poate eu merg la consum, nu stiu, insa motorul raspunde cum trebuie dupa sunet. This post has been edited by 0ctavianus: 13 Aug 2010, 00:27 |
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#592
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Octavianus, daca tu mergi intr-a V-a pe la 65-70 km/h iti GARANTEZ ca o subturezi de ii ies ochii, ma mir cum de nu-ti moare motorul la aceasta viteza... Da-o incolo ca nu e diesel.
Eu unul prefer sa pun la lucru motorul sa ii mai dau putin in goarna - adica sa o turez un pic in oras - mai ales ca la turatii mici este ungerea si racirea EXTREM de proaste in oras ma refer. NU va agitati pt 1l sau 2l in plus la consum la un full. Chiar nu merita sa va bateti joc de motorase mergand cu el la "limita supravietuirii". Cam ca si alexmitzu o duc si eu. La turatii mici, debitele pompei de apa respectiv al pompei de ulei sunt foarte scazute. De asemenea un debit marit al benzinei prin injectoare elimina din calamina si mizeriile depuse pe diuze. PS motoarele 1.2 8v respectiv 1.2 16v sunt motoare de turatie (nu neaparat supraturate). Dintr-o capacitate mica singura posibilitate de a scoate cuplu respectiv CP este prin turatie. Este logic asta. This post has been edited by bubu782001: 13 Aug 2010, 01:35 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
dany_ing3r |
![]()
Post
#593
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 27 November 07 ![]() |
viteza:
I 0-20 km/h II 10-45 km/h III 15-90 km/h IV 30-130 km/h V 50-maxim Dupa cum se vede nu am o limita fixa de schimbare. Depinde cum se simte motorul si ce ai nevoie sa faci cu masina la momentul respectiv. Consumul mediu la mine se situeaza undeva intre 5 si 6.5 %, din care 40% urban(cluj) si 60% extraurban. Pt BUBU: in a V-a doar de la 30 km/h in jos da semne motorul ca ar vrea sa moara. |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2 16V 75CP
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#594
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
dany_ing3r nimeni nu a spus ca nu poate duce...insa mergi foarte subturat. Daca tu mergi in a V-a cu 50km/h...atunci discutia nu mai are rost.
Vezi sa nu plangi dupa injectoare sau o sa termini segmentii de la motorul ala... This post has been edited by bubu782001: 13 Aug 2010, 10:59 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
baieti, eu i-am dat lui TM31BDY niste repere de pe vitezometru astfel incat sa-si dea seama cum schimb eu vitezele fara turometru. dupa cum spuneam twingo se simte.
@ dany_ing3r nu incercam sa ii spun ce pot face eu cu twingo, ci cum ar fi normal. socrul meu (sofer de meserie) l-a testat pe twingo de imi era mie frica, adica a ajuns cu viteza a IV-a la 110km la ora, ceea ce nu ii recomand lui TM31BDY sa faca cu a lui, era doar un test de elasticitate ![]() @ TM31BDY cel mai bine e sa mergi intr-un loc plin de liniste sa fii singur in masina fara muzica si sa simti singur cum trage motorasul, intensitatea turatiei minime (daca as putea sa zic asta) o turezi tu pana cand crezi ca e turata rau, apoi ca sa schimbi normal o turezi doar pana la jumatatea dintre cele 2 puncte (minim si maxim). acum o sa-mi ziceti ca o sa-l duca pe twingo in 6000 de ture, nu cred ca il va duce pana acolo pentru ca ii va fi frica ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
dany_ing3r |
![]()
Post
#596
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 27 November 07 ![]() |
Bubu tu ii ziceai lui Octavianus ca te miri cum de nu ii moare motorul la 65-70 km/h in a V-a de aceea am zis ca merge si la 50 la ora fara probleme.
Motorul/cutia sunt destul de elastice si suporta majoritatea soferilor/tipurilor de condus. Eu nu am zis ca la 50 la ora folosesc a V-a intotdeauna, doar cateodata. De obicei eu ma incadrez in cateoria superioara a intervalelor de viteza pe care le-am dat, deci mai repede supraturez masina decat o subturez. Alexmitzu, din testele proprii pe twingo 16V am obtinut : a II-a : 65 km/h a III-a: 114 km/h a IV-a: 150 km/h a V-a: 185 km/h (asta pe autostrada in Germania la deal in jos si cu oglinzile rabatate ![]() Toate vitezele sunt cele afisate pe bord, deci real e mai putin. Nu recomand asemenea viteze , motorul fiind fortat catre limitele lui si nu stiu cat ar rezista la un mers constant in acest fel. Oricum motorul e foarte ok pe twingo(cel putin 16V), masina proprie avand 70.000 de km cand am cumparat-o (acum 3 ani) si 150.000 de km in prezent. |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2 16V 75CP
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#597
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
@bubu782001
Nu stiu ce sa zic, pt mine e ok. Spun asta pt. ca stiu cum face motorul la viteza aia cel putin atunci cand sunt singur in masina si e usoara. Doar atunci cand am bagaje sau sunt cu mandra +- alti pasagei ii dau foale ca sa aiba vlaga. Uite de curiozitate o sa incerc un "tratament de detoxifiere" pt. supape sa vedem cum reactioneaza si cum creste consumul mai ales ca in ultima vreme sunt multumit de consum fata de perioada anului trecut cand eram incepator si o cam omoram ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
leed_zeppelin |
![]()
Post
#598
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 31 July 07 From: navodari ![]() |
daca vreti sa aveti motoare"sanatoase" nu va grabiti la schimbatul vitezelor,mai ales in oras in coloana...este bine sa-l turam ceva mai mult ptr. a nu infunda catalizatorul .In ce priveste viteza a V-a sub 70-80 km/h nu se merita folosita ptr ca va creste si consumul de benzina inutil fortand acceleratia sa ajunga la cuplul-motor corespunzator...
|
--------------------
renault
scenic 1,9 dci
2007
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#599
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Salutare leed_zeppelin cam asta incercam si eu sa le spun colegilor. Un mers subturat termina motorul mult mai mult decat unul turat. La un mers mai turat desigur apare ceva la consum (ceva mai maricel - nu insa prea mare).
This post has been edited by bubu782001: 13 Aug 2010, 15:16 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#600
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
dany_ing3r te rog intelege ca omul intreba la ce viteza afisata pe ecran este bine sa schimbi vitezele astfel incat masina sa nu fie turata sau subturata (optim), nicidecum nu facem concurs care a turat masina mai tare. din ce spui tu inteleg eu si restul lumii ca in oras tu mergi doar cu viteza I si II.
![]() e ultimul post al meu pe tema "la ce viteza schimbi treapta", adept al posturilor utile ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 06:59 |