Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 18 19 20 21 22 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic

bubu782001
post 4 Jul 2010, 19:12
Post #571


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Aia de la motor este pentru cutie am impresia (tu ai cutie automata). Mufa de diagnoza se afla in spatele minitorpedoului din stanga, pe panoul de sigurante. Directia asistata de la noi nu poate fi diagnosticata decat cu CLIP. Acolo vin si firele de la directia asistata. http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627460446

Uite, in schema reperul 225 este acea mufa (din spatele mitorpedoului). Semnalele sunt pe pinii 3 si 11. Acesti pini sunt definiti ca "Free For Manufacturer" in standardul OBD, de aceea spuneam ca merg diagnosticati numai cu testerul Renault CLIP.

Insa daca scoti timp de 30 de sec, borna de (-) de la baterie, (apropo INTOTDEAUNA se scoata intai - si apoi +) conform informatiei de pe pagina 16 din manual http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627594441 se sterg erorile din computerul de directie asistata.

This post has been edited by bubu782001: 4 Jul 2010, 19:26


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 4 Jul 2010, 22:24
Post #572


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(bubu782001 @ 4 Jul 2010, 19:04)
.... La mine se intareste directia odata cu cresterea vitezei. Lucru confirmat in documentatia tehnica a directiei asistate si de multi alti useri care au asa ceva....


La fel se intampla si la mine happy.gif


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yorick
post 5 Jul 2010, 16:50
Post #573


Membru autentic


Group: Members
Posts: 840
Joined: 1 July 10
From: Bucuresti




Apropo de diagnoza...unde/la cine pot face si eu una competenta.Unii dintre voi fiind mai vechi pe forum stiti mai bine.

Nu ma refer la renault la reprezentanta unde probabil o diagnoza e 100 lei ci la o persoana priceputa unde banuiesc ca pretul nu depaseste 50 lei.


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Jul 2010, 17:36
Post #574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Vezi aici Anunturi - Oferte Permanente si aici Bursa. Sunt destule persoane care se ocupa cu asta.

This post has been edited by bubu782001: 5 Jul 2010, 17:40


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yorick
post 5 Jul 2010, 17:40
Post #575


Membru autentic


Group: Members
Posts: 840
Joined: 1 July 10
From: Bucuresti




Am vazut anunturile respective.Ideea e ca nu toti stiu sa "citeasca" cum trebuie masuratorile/parametrii.

Credeam ca stiti pe cineva care se pricepe.Nu m-as arunca chiar asa la plezneala.


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Jul 2010, 17:43
Post #576


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ba stiu stai linistit. In fond de unde stii ca aia nu stiu sa citeasca? Ai vazut pe forum reclamatii?

Uite de exemplu, cauta-l pe userul romeo3108ro http://www.reno.ro/index.php?showtopic=138202&hl=diagnoza

Nu fac nici cea mai mica urma de reclama insa omul le stie - si le stie chiar bine.

Ma ocup si eu de diagnoza insa numai la nivel personal - adica pentru mine si atat. Sunt un egoist icon_mrgreen.gif

This post has been edited by bubu782001: 5 Jul 2010, 18:01


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yorick
post 5 Jul 2010, 18:04
Post #577


Membru autentic


Group: Members
Posts: 840
Joined: 1 July 10
From: Bucuresti




Pai nu prea ai ce sa reclami din moment ce nu te pricepi.
Omu poate sa se uite acolo sa vada niste valori anormale pe care sa nu stie sa le citeasca si sa-ti zica ca masina e Zaiss.Si tu pleci acasa fericit.

Oricine poate sa foloseasca OBD II ISO de ex..Se gaseste pe net.Cu 100 lei poti sa te faci mester dar mai trebuie sa si stii sa interpretezi datele corect wink.gif

Asadar..as prefera sa merg pe referinte.

Le - omu din linkul pe care mi l-ai dat vad ca se pricepe.Cred ca am sa merg la el,mai ales ca nici nu e departe de mine.

Merci Bubu.

This post has been edited by Yorick: 5 Jul 2010, 18:10


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Jul 2010, 18:07
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Vezi ca ai link acolo ti-am recomandat si persoana - userul adica. Ce vrei mai mult ?
Este bun tipul.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 5 Jul 2010, 19:34
Post #579


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(bubu782001 @ 4 Jul 2010, 19:12)
Insa daca scoti timp de 30 de sec, borna de (-)  de la baterie, (apropo INTOTDEAUNA se scoata intai - si apoi +) conform informatiei de pe pagina 16 din manual http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627594441 se sterg erorile din computerul de directie asistata.
*



O sa fac intai asta ... am uitat sa specific: nu mi se aprinde nimic la bord.


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 11 Aug 2010, 08:36
Post #580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Salutare,
stie cineva unde gasesc in Timisoara filtru de aer pentru habitaclu?
Merci


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 11 Aug 2010, 10:40
Post #581


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




UNIX

Daca nu are magazin acolo, trimite prin curier.


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 11 Aug 2010, 12:18
Post #582


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




ok,merci mult.


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 12 Aug 2010, 00:59
Post #583


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Atentie! Sa cauti varianta facuta de o firma italiana. Este ca un ochelar care se monteaza deasupra narilor din dreapta masinii.
Este si un topic pe sectiunea aceasta in care se trateaza subiectul in cauza.

Uite si niste poze: http://www.reno.ro/Al-meu-Tuingoleata-page-1-t153236-s0.html

This post has been edited by tunderbird: 12 Aug 2010, 01:01


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Aug 2010, 08:43
Post #584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Aduc o mica completare, firma se cheama ORIONE si produsul este in 2 variante: 1. cu filtru din carbon activ
2. cu filtru normal

Eu am avut inainte modelul cu filtru din carbon activ - care pare sa fie mai mult o chestiune de marketing (cred ca efectul este acelasi si la cel normal) insa pretul este mai mare cu cca o trime fate de cel normal.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAELY
post 12 Aug 2010, 09:49
Post #585


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 291
Joined: 26 January 09
From: BC.




Odata ce ai cumparat filtrul poti refolosi rama de cate ori vrei deci poti opta pt. varianta cea mai ieftina...
Eu... folosesc acest filtru si ca un odorizant foarte eficace stropind pasla cu parfum (odorizant lichid) si nu mai tin agatat nimic prin masina happy.gif


--------------------
renault twingo/megane II nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 12 Aug 2010, 10:23
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Azi sau maine cumpar filtrul,lipseste cu desavarsire...sad.gif
Ca odorizant folosesc un Glade cu senzor de miscare,bagat sub scaunul din dreapta...biggrin.gif

This post has been edited by azaghorth: 12 Aug 2010, 10:25


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Aug 2010, 10:55
Post #587


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Foarte tare faza cu Glade-ul smile.gif)


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 12 Aug 2010, 15:07
Post #588


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Salut!Dat fiind ca am tot citit pe aici o diversitate de lucruri,tot nu am reusit sa ma lamuresc intr-o privinta.Dat fiind ca nu avem turometru,ar fi ok sa aflam cam la ce viteze trebuie schimbate vitezele astfel incat sa nu mergem nici turat nici subturat ci doar optim.Astept raspunsurile voastre,cam care sunt pragurle la care voi schimbati vitezele.? MS anticipat


--------------------
Renault Megane II - Tm 47 BDY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Aug 2010, 17:55
Post #589


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Viteza NU SE Schimba DUPA TUROMETRU ! Deci am sa consider ca glumesti...

La drum nu stai cu ochii zgaiti pe bord sa vezi la ce turatie sa schimbi viteza (eventual ca sa fii ca in carte, te mai uiti si la levier sa vezi daca o bagi bine in viteza...)

Orice motor iti "spune" el cand sa schimbi viteza, iar dupa un minim de timp petrecut cu acea masina ar trebui sa stii sa schimbi viteza optim - si fara turometru.

This post has been edited by bubu782001: 12 Aug 2010, 18:06


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmitzu
post 12 Aug 2010, 21:57
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




bubu are perfecta dreptate, insa daca esti incepator iti zic cam cum se intampla la mine (8v):

ORAS:
* viteza I: pana in 20km/h
* viteza II: pana in 30 - 40km/h
* viteza III: pana 50 - 55km/h
* viteza IV: de 55 in sus.

EXTERIOR:
* viteza I: pana in 20km/h
* viteza II: pana in 40km/h
* viteza III: pana 60km/h
* viteza IV: pana in 90km/h
* viteza V: dupa 90km/h (maxim la mine a fost 140km/h, iar in carte viteza maxima este 151km/h).

vitezele specificate de mine sunt relative, nu tre sa stai cu ochii in vitezometru. invata sa simti masina, fii atant la motociclisti de exemplu cum se aude cand schimba vitezele (ti-am dat exemplu motociclistii pt ca la ei se aude insa ei o ard tare, tu tre sa o lasi mai incet biggrin.gif), motoarele de 8v nu sunt motoare de turatie.

sper sa te ajute ce am scris, insa pe mine m-a invatat instructorul sa schimb vitezele dupa ureche, inca de la prima lectie (in panta vei merge cu ea un pic mai turata pt ca iti moare mult mai repede). din pacate nu pot sa explic prea bine in cuvinte toate lucrurile pe care le simt la volan, insa cu timpul le vei invata.

Spor!

This post has been edited by alexmitzu: 12 Aug 2010, 21:58


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 13 Aug 2010, 00:27
Post #591


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




@alexmitzu

Mi se pare ca mergi cam turat smile.gif desi motorul de 8v este unul supraturat la 1200cm3.

Pt. mine a II-a incepe pe la 18/20 KM/h cu zvac, a III-a pe la 35, a IV-a pe la 47-50 depinde de cum am chef sa merg si a V-a pe la 65-70.

Poate eu merg la consum, nu stiu, insa motorul raspunde cum trebuie dupa sunet.

This post has been edited by 0ctavianus: 13 Aug 2010, 00:27


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Aug 2010, 01:34
Post #592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Octavianus, daca tu mergi intr-a V-a pe la 65-70 km/h iti GARANTEZ ca o subturezi de ii ies ochii, ma mir cum de nu-ti moare motorul la aceasta viteza... Da-o incolo ca nu e diesel.

Eu unul prefer sa pun la lucru motorul sa ii mai dau putin in goarna - adica sa o turez un pic in oras - mai ales ca la turatii mici este ungerea si racirea EXTREM de proaste in oras ma refer. NU va agitati pt 1l sau 2l in plus la consum la un full. Chiar nu merita sa va bateti joc de motorase mergand cu el la "limita supravietuirii". Cam ca si alexmitzu o duc si eu. La turatii mici, debitele pompei de apa respectiv al pompei de ulei sunt foarte scazute.
De asemenea un debit marit al benzinei prin injectoare elimina din calamina si mizeriile depuse pe diuze.

PS motoarele 1.2 8v respectiv 1.2 16v sunt motoare de turatie (nu neaparat supraturate). Dintr-o capacitate mica singura posibilitate de a scoate cuplu respectiv CP este prin turatie. Este logic asta.

This post has been edited by bubu782001: 13 Aug 2010, 01:35


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 13 Aug 2010, 09:26
Post #593


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




viteza:
I 0-20 km/h
II 10-45 km/h
III 15-90 km/h
IV 30-130 km/h
V 50-maxim

Dupa cum se vede nu am o limita fixa de schimbare.
Depinde cum se simte motorul si ce ai nevoie sa faci cu masina la momentul respectiv.
Consumul mediu la mine se situeaza undeva intre 5 si 6.5 %, din care 40% urban(cluj) si 60% extraurban.

Pt BUBU: in a V-a doar de la 30 km/h in jos da semne motorul ca ar vrea sa moara.


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Aug 2010, 10:58
Post #594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




dany_ing3r nimeni nu a spus ca nu poate duce...insa mergi foarte subturat. Daca tu mergi in a V-a cu 50km/h...atunci discutia nu mai are rost.

Vezi sa nu plangi dupa injectoare sau o sa termini segmentii de la motorul ala...

This post has been edited by bubu782001: 13 Aug 2010, 10:59


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmitzu
post 13 Aug 2010, 14:24
Post #595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




baieti, eu i-am dat lui TM31BDY niste repere de pe vitezometru astfel incat sa-si dea seama cum schimb eu vitezele fara turometru. dupa cum spuneam twingo se simte.

@ dany_ing3r nu incercam sa ii spun ce pot face eu cu twingo, ci cum ar fi normal. socrul meu (sofer de meserie) l-a testat pe twingo de imi era mie frica, adica a ajuns cu viteza a IV-a la 110km la ora, ceea ce nu ii recomand lui TM31BDY sa faca cu a lui, era doar un test de elasticitate biggrin.gif

@ TM31BDY cel mai bine e sa mergi intr-un loc plin de liniste sa fii singur in masina fara muzica si sa simti singur cum trage motorasul, intensitatea turatiei minime (daca as putea sa zic asta) o turezi tu pana cand crezi ca e turata rau, apoi ca sa schimbi normal o turezi doar pana la jumatatea dintre cele 2 puncte (minim si maxim).

acum o sa-mi ziceti ca o sa-l duca pe twingo in 6000 de ture, nu cred ca il va duce pana acolo pentru ca ii va fi frica smile.gif fara suparare TM31BDY asa am facut si eu la inceput (adica imi era frica sa-l turez).


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 13 Aug 2010, 14:45
Post #596


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




Bubu tu ii ziceai lui Octavianus ca te miri cum de nu ii moare motorul la 65-70 km/h in a V-a de aceea am zis ca merge si la 50 la ora fara probleme.
Motorul/cutia sunt destul de elastice si suporta majoritatea soferilor/tipurilor de condus.
Eu nu am zis ca la 50 la ora folosesc a V-a intotdeauna, doar cateodata.
De obicei eu ma incadrez in cateoria superioara a intervalelor de viteza pe care le-am dat, deci mai repede supraturez masina decat o subturez.

Alexmitzu, din testele proprii pe twingo 16V am obtinut :
a II-a : 65 km/h
a III-a: 114 km/h
a IV-a: 150 km/h
a V-a: 185 km/h (asta pe autostrada in Germania la deal in jos si cu oglinzile rabatate tongue.gif )
Toate vitezele sunt cele afisate pe bord, deci real e mai putin.
Nu recomand asemenea viteze , motorul fiind fortat catre limitele lui si nu stiu cat ar rezista la un mers constant in acest fel.

Oricum motorul e foarte ok pe twingo(cel putin 16V), masina proprie avand 70.000 de km cand am cumparat-o (acum 3 ani) si 150.000 de km in prezent.



--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 13 Aug 2010, 14:48
Post #597


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




@bubu782001

Nu stiu ce sa zic, pt mine e ok. Spun asta pt. ca stiu cum face motorul la viteza aia cel putin atunci cand sunt singur in masina si e usoara. Doar atunci cand am bagaje sau sunt cu mandra +- alti pasagei ii dau foale ca sa aiba vlaga.

Uite de curiozitate o sa incerc un "tratament de detoxifiere" pt. supape sa vedem cum reactioneaza si cum creste consumul mai ales ca in ultima vreme sunt multumit de consum fata de perioada anului trecut cand eram incepator si o cam omoram biggrin.gif.


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leed_zeppelin
post 13 Aug 2010, 14:52
Post #598


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 31 July 07
From: navodari




daca vreti sa aveti motoare"sanatoase" nu va grabiti la schimbatul vitezelor,mai ales in oras in coloana...este bine sa-l turam ceva mai mult ptr. a nu infunda catalizatorul .In ce priveste viteza a V-a sub 70-80 km/h nu se merita folosita ptr ca va creste si consumul de benzina inutil fortand acceleratia sa ajunga la cuplul-motor corespunzator...


--------------------
renault scenic 1,9 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Aug 2010, 15:07
Post #599


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Salutare leed_zeppelin cam asta incercam si eu sa le spun colegilor. Un mers subturat termina motorul mult mai mult decat unul turat. La un mers mai turat desigur apare ceva la consum (ceva mai maricel - nu insa prea mare).

This post has been edited by bubu782001: 13 Aug 2010, 15:16


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmitzu
post 13 Aug 2010, 16:28
Post #600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




dany_ing3r te rog intelege ca omul intreba la ce viteza afisata pe ecran este bine sa schimbi vitezele astfel incat masina sa nu fie turata sau subturata (optim), nicidecum nu facem concurs care a turat masina mai tare. din ce spui tu inteleg eu si restul lumii ca in oras tu mergi doar cu viteza I si II. smile.gif

e ultimul post al meu pe tema "la ce viteza schimbi treapta", adept al posturilor utile biggrin.gif


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 18 19 20 21 22 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 06:59
Dacia