Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
![]() ![]() ![]() |
Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
fan_RT |
![]()
Post
#541
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 December 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
twingo
1996/1994
|
|||
twingo_buc |
![]()
Post
#542
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
difera gurile de ventilatie....daca nu ma insel bordul de 2001 are airbag in stanga cel de 96 nu....
|
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
- B8x8BBB
1.1 75CP 2008 MOTION fost twingar si fost TDI-st
|
|
fan_RT |
![]()
Post
#543
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 December 09 From: Bucuresti ![]() |
pai nu e in volan airbag-ul stanga?
|
--------------------
renault
twingo
1996/1994
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#544
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Airbag-ul din DREAPTA difera complet. Cel din dreapta este in volan si nu are nici o treaba.
Pe langa asta cu panoul de sigurante o sa ai de furca fiind in alta parte pozitionat la modelul de bord nou. Apoi fie vorba intre noi...este PREA MICA diferenta sa se merite schimbarea si munca depusa. Chiar nu sunt diferente. Pentru un "torpedou" micut in stanga (in care eu nu pun nimic pentru ca zornaie ca toate alea, obiectele din interior) si unul in dreapta? De fapt locul (spatiul de depozitare) exista si la bordul de tip vechi insa doar nu are capac...Asta e parerea mea. In alta ordine de idei, daca ai airbag la pasager (pe bordul vechi) eu nu as renunta la el. SA NU CUMVA SA INCERCI SA CONECTEZI CALCULATORUL DE ARIBAG (al tau) PE ALT TIP DE AIRBAG (cel de la bordul de tip nou). Chiar nu glumesc in aceasta afirmatie. Airbag-urile NU SE POTRIVESC INTRE ELE. Pe langa faptul ca este de munca ca la balamuc numai sa dai jos si sa pui bordul (testat de mine, si doar era bordul original al masinii), mai risti si sa nu se potriveasca si dai cu bricolajul, taie gaureste si adapteaza... Iar la finalul "operei" scartaituri, vibratii si greierasi la greu. Pe langa asta, volanul + schimbatorul au culoarea gri inchis sau albastrui la bordurile de tip vechi. Bordul de tip nou este complet gri deschis. Sansele sa fie la interior ca o sorcova sunt maxime. This post has been edited by bubu782001: 24 Jun 2010, 13:00 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
fan_RT |
![]()
Post
#545
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 December 09 From: Bucuresti ![]() |
ok...va multumesc pt informatii.
![]() |
--------------------
renault
twingo
1996/1994
|
|
bigga4you |
![]()
Post
#546
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 25 August 09 From: C-lung Mold.,SV/Tirgu Mures,MS ![]() |
Dragii mei am si eu o rugaminte ... stie careva dintre voi unde se afla pozitionat senzorul de turatie? Va multumesc anticipat
|
--------------------
Renault
Twingo
- SV-88-BIG
1999 C06/C068 [COLOR=purple][FONT=Arial][B][B]O zi buna,
Raluca Georgiana Ciosnari[/B][/B][/FONT][/COLOR] |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#547
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Intre cutie si motor. Cum privesti motorul de deasupra. http://www.reno.ro/Twingo-nu-sta-la-relant...t48432-s60.html
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
bigga4you |
![]()
Post
#548
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 25 August 09 From: C-lung Mold.,SV/Tirgu Mures,MS ![]() |
Mersic mult bubu ....
|
--------------------
Renault
Twingo
- SV-88-BIG
1999 C06/C068 [COLOR=purple][FONT=Arial][B][B]O zi buna,
Raluca Georgiana Ciosnari[/B][/B][/FONT][/COLOR] |
|
Alexium |
![]()
Post
#549
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Cui i-a mai intrat apa in portbagaj sub roata de rezerva, prin spate, unde este decupata tabla in partea dreapta, cam la nivelul unde se termina mocheta?De fapt, mie mi-a curs si in stang un pic.Am dat cu silicon si la partea decupata am pus o folie de plastic cu silicon.
|
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#550
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pana la tine, nimeni pe forum (la sectiunea Twingo) nu sa plans de aceasta problema.
Dar parca spuneai ca masina este super intretinuta ca a fost a lu nus ce director Renault... Sa nu fi fost lovita, apoi reparata si neizolata corespunzator pe dedesubt. Rugina a aparut pe acolo? This post has been edited by bubu782001: 26 Jun 2010, 23:18 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#551
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
![]() ![]() Chestia este ca rugina este pe sub ea mai mult.Iata zona decupata cat si una din liniile negre din dreptunghiul rosu. Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 107.51k ) Number of downloads: 307 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#552
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Acolo nu este unirea podelei cu tabla din spate ?
Deci dupa cum ti-am mai zis, pe acolo NU ARE CUM SA INTRE APA, decat daca nu este izolat corespunzator. Daca masina a fost lovita apoi reparata (sudata, vopsita etc) si nu a fost folosit siliconul / masticul care acopera imbinarile alea, e logic de ce intra apa. De exemplu am intrat in apa pana peste farurile din fata si mi-a murit motorul (a sarit o siguranta, cel mai probabil de la un scurt ceva...) - am iesit frumusel pe trapa ![]() Probabil sunt cinic aici, insa pur si simplu am repetat ce sustineai tu tare cand toti colegii incercau sa-ti explice...in fine. This post has been edited by bubu782001: 26 Jun 2010, 23:55 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#553
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Vizavi de post-ul lui bubu,chiar aveam o dilema referitoare de apa intrat pe la motor, k stiam k benzinarele sunt cam pretentioase .La diesel stiu k nu e asa grav dar la benzinare din cate stiu eu daca uzi ceva pe la electric s-ar putea sa iasa nashpa.Mai ales cand deschid capota si vad calculatorul ala de injectie de langa baterie,parca mi se face rau la gandul sa intru intr-o balta mai mare la o ploaie doar cu gandul sa tasnesc pietonii pe trotuar =)).
|
--------------------
Renault
Megane II
- Tm 47 BDY
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#554
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Tind sa-ti dau dreptate, cred si eu ca a fost lovita, am vazut tabla cam stramba in zona de prindere a usii, dar nu pe usa(se vede si o sudura deasupra de silicon..dar poate-i din fabrica).Deasemenea, cred ca ai dreptate cu zona, dar ramane sa-mi confirmi tu, iata o poza:
This post has been edited by Alexium: 27 Jun 2010, 11:32 Attached thumbnail(s) Image0272.jpg ( Size: 245.66k ) Number of downloads: 311 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#555
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
DAP...buseala. Nu o sa vezi silicon/mastic pus de fabrica in felul ala.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#556
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Imi pare rau sa spun,dar un mecanic bun ar fi reparato mai bine de atat.Deci nici macar nu a fost calumea reparata
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
- Tm 47 BDY
2007
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#557
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cam asa este...nu am spus-o sa nu zica Alexium ca sunt iarasi cinic...
Fara suparare Alexium insa de cand ai postat la inceput fosta masina "a directorului Renault"...mie si multor useri ni sa parut foarte suspect mai ales ca pretul de achizitie era foarte mare visavis de anul si dotarile pe care le are masinuta... Cand hellcat pomenea de samsari si de cazane...stia el ce spunea... This post has been edited by bubu782001: 27 Jun 2010, 16:00 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#558
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Asta e
![]() This post has been edited by Alexium: 27 Jun 2010, 17:12 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
MIHAELY |
![]()
Post
#559
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 291 Joined: 26 January 09 From: BC. ![]() |
Siliconul ..este proaspat , e pus de ...Alexium
sudura e facuta de Nea" Traista ![]() trebuie recarpita de un adevarat meserias . |
--------------------
renault
twingo/megane II
nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#560
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Ai 2 variante
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
- Tm 47 BDY
2007
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#561
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Frate mai bine aranjeaz-o tu cum poti, muncesti o zi 2 la ea, dar o faci cu simt de raspundere. Eu unul sunt satul de mecanici si tinichigii. Numai borfasi.
Pentru ca iti garantez ca urmatorul TOT DE MANTUIALA VA FACE. Exista si o explicatie. Nimeni nu se apuca sa faca o reparatie de 250 - 300 euro (sa zicem) la o masina de 1000 de euro. Chiar daca tu ii dai banul, tot asa va fi. Data viitoare sa fii atent, ori sa iei pe cineva care stie unde sa se uite. This post has been edited by bubu782001: 27 Jun 2010, 18:55 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#562
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Am reparat la ea de m-am saturat.Data viitoare cred ca-mi iau o masina noua, daca imi permit.La Twingo am dat rugina cat am putut de pe baia de ulei, am facut iluminatul de la numar, am lipit o ureche de prindere a unui far,etansat portbagajul, oprit fisura din baia de ulei apoi vopsita, astupat gaura de la admisia de aer de langa baterie(nu gaura principala
![]() This post has been edited by Alexium: 27 Jun 2010, 19:56 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#563
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Masina noua este o solutie. Insa SCUMPA si de multe ori nejustificabila.
Eu nu ma orientez catre aceste solutii. Momentan o masina SH BUNA poate rezolva orice problema, la un cost mai mult decat decent. O masina noua chiar se devalorizeaza mult prea repede in zilele noastre in consecinta nemeritandu-si banii. Nu mai vorbim la un leasing / credit, la care esti supus la un casco ce practic te dispera financiar, revizii NUMAI la reprezentanta (garantia...) la preturi de te indoaie samd. Per ansamblu o sa realizezi ca ai cheltuit mai mult decat facea masina in realitate iar aceasta nu mai face nici o treime din pretul achizitionat. La interval de 1 an maxim 2 ani pierzi mii de euro bune. Masina nereusind sa-si acopere investitia in acest rastimp. Faptul ca (pe romaneste spus) ai luat teapa, asta nu inseamna ca toate masinile SH sunt la fel (cum ai nimerit-o tu pe asta). Dupa cum am spus, data viitoare fii mai atent si nu te grabi. Nu este cazul sa te grabesti cand vrei sa cumperi o masina. Banul odata dat, dat ramane si ramai cu fierul - care poate sa fie bun sau varza (aici depinde de cum il alegi). Vorbeste cu un amic, prieten, - cinsteste si tu un tinichigiu / mecanic bun sa vina cu tine sa te ajute la alegere. Chestiunea cu norocul este mai mult teoretica - spun asta ca o masina poate fi verificata foarte usor la o reprezentanta - o testare la grosimea vopselei cu ultrasunete si alte teste care scot in evidenta anumite parti ascunse din istoricul masinii - mai precis accidente. Bani o sa bagi la fel si intr-o masina noua si intr-una SH. In principiu masina CERE BANI. This post has been edited by bubu782001: 27 Jun 2010, 22:43 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#564
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Cand o sa am eu bani de masina noua, inseamna ca am castigat la loto
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
Yorick |
![]()
Post
#565
|
Membru autentic Group: Members Posts: 840 Joined: 1 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Voi cati bari bagati de obicei in anvelope?Fata/spate?
|
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
Tamango |
![]()
Post
#566
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
2 ... desi zice ca 2,1 fata si 2 spate. Sau invers, nu mai stiu, scrie pe usa soferului ...
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#567
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
cand am cumparat masina nu verificasem presiunea, am mers cu ea vreo 2000km si mi se parea cam rigida, am verificat presiunea si avem 3 pe fata si 2,5 pe spate, am coborat la 2,1 fata si 2 spatele si acum e cu totul alta senzatia. deci va recomand sa pastrati presiunea specificata de producator (eu am jante pe 13, cauciucuri 155/70).
|
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
Tamango |
![]()
Post
#568
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o nelamurire, sa-mi spuneti daca este normal ce-am observat.
La viteze de peste 120 directia devine foarte usoara si am senzatia ca nu mai am aderenta si ca zbor de pe sosea. Cum reduc viteza simt iar putina greutate in volan. Se manifesta pe orice fel de sosea, umeda sau uscata, deci nu e de la acvaplanare. Volanul nu vibreaza ci doar devine foarte usor. Eu nu am condus alte masini asa ca nu radeti daca asta este normal, ar putea sa-mi confirme cineva daca e necesar sa-mi fac griji ? |
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#569
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Tu ai directie asistata ? Sau mai bine zis iti merge ? La mine se intareste directia odata cu cresterea vitezei. Lucru confirmat in documentatia tehnica a directiei asistate si de multi alti useri care au asa ceva.
Practic nu motorasul de la directia asistata face sa se intareasca directia ci pur si simplu la viteze de peste 70km/h, motorasul de la directia asistata (de pe coloana de directie) nu mai este alimentat, in consecinta volanul se misca mai greu (pe cale naturala sa zicem). De asemenea masina cand ruleaza drept (cu cat creste viteza, rotile tind sa stea drept, sa se indrepte - bine ca aici mai intervine si soseau (calitatea acesteia). Uite aici http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627594441 citeste pe prima pagina, acolo spune de asta, si aici http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/pdgdira2.htm pe la sfarsitul paginii. This post has been edited by bubu782001: 4 Jul 2010, 19:10 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Tamango |
![]()
Post
#570
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
La mine am impresia ca e exact invers. La viteze mari devine mai usoara. Nu stiu ce sa zic dar simptomul e exact cum l-am descris. Am vazut ca are o mufa de diagnoza la motor, o sa ma duc la service sa-i faca un test.
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 01:12 |