Al meu Tuingoleata
![]() ![]() ![]() |
Al meu Tuingoleata
bubu782001 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#92
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
O sa incerc sa mai clarific, cat de cat, situatia descrisa: 1. masina nu are simtomul asta la una dintr-o suta de porniri. sa zicem ca poate asa a inceput acu mult timp in urma... problema apare destul de des, de vro 2-3 saptamani incoace (cam o data la max 5 plecari). 2. nu am observat in bord nimic schimbat la martori. cel de care zici, Bubu, nu se remarca altfel decat in mod obisnuit..insa pt ca raspunsul meu sa vina si in urma unei reverificari, o sa ma uit maine, cu atentie, la martorul ala. 3. tot maine sper sa nu uit sa iau cu mine si a doua cheie. 4. din presimtirile mele, tare cred ca e legat, totusi, de baterie ![]() Intrebare suplimentara: ar putea avea cumva legatura si cu statul in soare?..ca a cam stat. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Uana |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 June 09 ![]() |
Nu pot sa cred!
I-am spart contul lui Muttley ![]() ..deci eu eram, un pic mai sus. Sorry! This post has been edited by Uana: 13 Jul 2010, 21:45 |
--------------------
Renault Twingo
Metropolis 8V
2000
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu are legatura cu statul in soare. Aaa vezi, verifica mufa la senzorul de turatie (este ala montat pe cutie la unirea cu blocul - imediat sub termostat). Eventual scoate mufa, curat-o cu spray de contacte, si monteaz-o la loc.
PS, nu uita sa lasi sa se evapore jetul ala care il dai spray-ul de contacte. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Uana |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 June 09 ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 13 Jul 2010, 21:53) Aaa vezi, verifica mufa la senzorul de turatie (este ala montat pe cutie la unirea cu blocul - imediat sub termostat). Eventual scoate mufa, curat-o cu spray de contacte, si monteaz-o la loc. PS, nu uita sa lasi sa se evapore jetul ala care il dai spray-ul de contacte. Ok..pentru asta: - o sa caut pe net sa identific senzorul, sa nu scot altceva ![]() - o sa-mi cumpar un spray pentru curatarea contactelor. sper sa reusesc sa fac asta cel tarziu in weekend, sunt cam prinsa cu cautatul unei chirii.. va dau de stire, oricum. |
--------------------
Renault Twingo
Metropolis 8V
2000
|
|
Muttley |
![]()
Post
#96
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Bubule, eu nu-s in tara, Uana isi prinde urechiusele cautand captorul ala PMH. Daca-l gaseste si trage de fire in loc sa traga de mufa, s-a terminat. Nu-ti faci tu o pomana si-i faci o vizita, e la 10 minute de mers pe jos de tine
![]() Uana: lasa-mi contu-n pashe! ![]() This post has been edited by Muttley: 14 Jul 2010, 07:58 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Inseamna ca e la cel putin 30 min de mers cu masina
![]() Nici o problema. Spune-i sa-mi dea un telefon (nu ii stiu numarul) sa ne auzim. PS Uana Nu mai sparge contul lui Muttley ca sperii userii de pe aici. Deci TU MI-AI SPART CONTU' !!! This post has been edited by bubu782001: 14 Jul 2010, 10:48 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Uana |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 June 09 ![]() |
Azi dimineata am luat cheia de rezerva, care nu deschide masina automat, din buton..probabil bateria i s-o fi consumat.
Am pornit masina cu ea (din prima), insa nu a pornit asa repede din cauza cheii "noi", sunt convinsa ca si cu cealalta ar fi facut la fel, dimineata de obicei nu prea intampin probleme la pornire. Bulina rosie s-a comportat absolut normal. S-a stins odata cu restul martorilor. Muttley, te rog sa nu exagerezi cu neajutorarea in care m-as afla.. QUOTE(Muttley @ 14 Jul 2010, 07:37) ..asa ca, mersic frumos Bubu pentru sfaturi si pentru intentie, sunt convinsa ca ma voi descurca. Ar fi mai complicat daca te-as pune si pe tine pe drumuri. Daca intradevar nu-i de mine, pot amana curatarea inca 2 saptamani, nu-i bai. PS: cu conturile celorlalti utilizatori n-am eu treaba, nu m-a suparat nimeni cu nimic ![]() This post has been edited by Uana: 14 Jul 2010, 12:48 |
--------------------
Renault Twingo
Metropolis 8V
2000
|
|
Muttley |
![]()
Post
#99
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Uana si nu Muttley @ 13 Jul 2010, 21:40) N-ar prea putea fi de vina bateria, asta pentru ca: atunci cand dai de cheie la capat, motorul este invartit de catre demaror. Demarorul este un motor electric foarte puternic, si are nevoie sa fie puternic pentru a invarti motorul masinii, care se invarte greu. Astfel, demarorul devine un consumator de curent destul de pretentios. Asadar, daca bateria are suficienta vlaga ramasa-n ea ca sa-nvarta demarorul, tind sa cred ca e inca in parametri. Personal as miza pe ceva contact imperfect fie la captorul PMH ("de turatie" cum ii zice bubu), fie la captorul axului cu came, care la D7F habar n-am unde este. O fi asta cumva? ![]() index.jpg ( Size: 73.19k ) Number of downloads: 1620 This post has been edited by Muttley: 14 Jul 2010, 13:06 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#100
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Locul de montaj al senzorului de turatie si timing este incercuit cu rosu. Cele doua suruburi folosesc la prinderea senzorului.
Ca orientare prin mataraia de pe motor te poti ghida dupa levierul de actionare al ambreiajului (fourchette). Nu exista senzor pe axa cu came. PS A doua poza este ceva mai relevanta. This post has been edited by tunderbird: 14 Jul 2010, 13:39 Attached thumbnail(s) boite_4.jpg ( Size: 69.78k ) Number of downloads: 1251 TWINGO_Capteur_PMH.jpg ( Size: 89.24k ) Number of downloads: 1312 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#101
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ok.
Uana daca nu te descurci, intreab-l pe Muttley de nr meu de telefon si ne auzim. This post has been edited by bubu782001: 14 Jul 2010, 13:45 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Uana |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 June 09 ![]() |
Va multumesc si mai revin cand am ceva noutati.
|
--------------------
Renault Twingo
Metropolis 8V
2000
|
|
Muttley |
![]()
Post
#103
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am apucat si eu sa vad cum face. Insa nu exista niciun tipar. De exemplu a pornit abia la a 3-a cheie in conditiile-n care eram pe Transfagarasan, aproape de varf, deci racoare, iar motorul fusese oprit de vreo doua ore.
Mai misto a fost ca la coborare, aproape de Vidraru, am inceput s-o simt cum se poticneste la accelerare, da in nas apoi o ia greu. Dupa maxim 1 km a inceput sa faca foarte urat, nu mai tinea nici relantiul si abia am reusit s-o duc cu chiu cu vai pe marginea drumului, unde a si murit de tot. Am desfacut mufa de la captorul PMH (de turatie) si era perfect curat inauntru. Totusi i-am aplicat cateva jeturi de spray de curatat discurile de frana (atat aveam in masina). QUOTE(Muttley @ 14 Jul 2010, 12:54) Am desfacut si mufa asta, si-ntr-adevar era ceva oxid albastrui pe un pin. Am aplicat sprayul, am curatat cu o periuta de dinti, spray din nou, lasat sa se ususce. Singura piesa de schimb din masina, ramasa de la vechiul proprietar, este un senzor ca cel din poza. Din lipsa de variante, l-am schimbat. Dupa toate astea a pornit, se comporta normal, dar cu o mentiune importanta - trage simtitor mai bine ca inainte ![]() Reamintesc problema enuntata prin paginile anterioare, cu consumul enorm inregistrat in Bucuresti. Asta pt ca, in Curtea de Arges, fiindca eu in continuare traiam cu impresia ca masina merge mai bine ca inainte, i-am facut plinul. De aici am pornit intr-un ritm economic spre Bucuresti. A mai fost putina fataiala prin Pitesti cu niste treburi, deci si putin regim "urban". A1 cu o medie de 100-105 km/h. In Militari iar facut plinul, calculat consumul - 4.6 litri la 100km. Deci WTF!!! ![]() ![]() ![]() As avea astfel cateva intrebari: 1) sprayul ala de curatat discuri de frana risca sa deterioreze contactele? Intreb ca sa fiu eu linistit; 2) ce face senzorul din poza pana la urma?!? Eu si inca o persoana banuim ca masoara temperatura din admisie. Ceea ce ar explica si consumul normal obtinut dupa schimbarea lui. Si o poza mai vesela, cu un Tuingo ochios ascuns in iarba: IMG_0388.JPG ( Size: 870.55k ) Number of downloads: 1170 This post has been edited by Muttley: 26 Jul 2010, 10:45 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
hellcat |
![]()
Post
#104
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ala e senzorul MAP (manifold absolute pressure)...masoara fluxul de aer, informatie ce ajuta la dozarea cantitatii de carburant.
Si nu, spray-ul de curatit nu deterioreaza contactele. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#105
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi figura mi-a facut si mie azi. S-a aprins zig-zag - ul in bord si a pierdut subit din putere. Avand proaspata descrierea de aici am scos afara captorul MAP pe care l-am gasit imbacsit de ulei...vechea hiba a motorului cu 16 valve... recircularea gazelor arse reziduale (gazele de carter) prin traseul de admisie cu antrenarea puternica a vaporilor de ulei care conduce la acumularea unei cantitati insemnate de ulei pe traseul dintre filtrul de aer si clapeta de admisie.
Am curatat captorul dupa care motorul mergea ca nou. Ajuns acasa am dat jos filtrul de aer si am curatat balta de ulei formata pe traseul de admisie. Cat de curand o sa pun acolo un mic robinet de drenaj pentru scurgerea periodica a uleiului acumulat. |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Muttley |
![]()
Post
#106
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
La al Uanei, corpul clapeta balteste-n ulei. Are 3 mufe-n el (nu stiu exact ce face fiecare), da' cel putin cea de dedesubt e manjita-n ultimul hal.
Din nefericire nu mai este timp sa ma ocup. Cu chiu cu vai azi am apucat sa-i fac schimbul de ulei. Ramane o lista foarte lunga de probleme de rezolvat: - schimb lichid frana; - curatare corp clapeta; - schimb antigel; - schimb ulei cutie. Cand... nu se stie ![]() Dar o veste cat de cat imbucuratoare: i-am refacut in seara asta si consumul urban, chiar daca dupa un parcurs relativ redus (112km). Consum multumitor, ~7.4l/100km. Concluzie - jos cu senzorii MAP, aplicati-le o toaletare zdravana ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Ai idee pe unde e senzorul ala la C3G702? Pt. motorul cu benzina exista?
|
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#108
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
http://www.reno.ro/Imi-consuma-10-11--t127...0-p1585145.html a 2-a poza incercuit cu rosu. Ala este senzorul map la C3G. Din el pleaca un furtunas pana in corpul clapeta. Warning ca sezorii asta MAP sunt cam scumpicei. Daca nu sunt probleme cu el nu te juca. Senzorul se gaseste in mod special pe benzinare. Am auzit ca sunt si pe diesele ceva similar. Rolul acestuia este sa informeze ECU-ului ce vacum ai in admisie.
This post has been edited by bubu782001: 30 Jul 2010, 18:42 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Sar'manaaa
![]() Momentan il las asa, nu-l zgandar, pt. ca pun consumul pe seama motorului mai strabunic ![]() Vroiam sa stiu asa pt. cultura mea generala. |
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pentru putin.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Uana |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 June 09 ![]() |
Bine v-am regasit!
Duminica trecuta am fost cu tuingoleata la cumparaturi. Parintii lui i-au luat o pereche noua de adidasi, ceva mai cramponata, pentru vreme de iarna. Apoi, i-au dat ceva palpitatii de inima, schimbandu-i si bateria cu una nou nouta (cost total 9 mil jumate, montaj si reducere la pneuri incluse). Nu a mai facut probleme cu pornirea de pe loc, de ceva timp, insa bateria era oricum terminata... O intamplare ciudata m-a pus in postura de a alimenta bateria veche, de la niste prieteni. Am gasit-o intr-o zi cu becul de interior aprins (in mod inexplicabil ![]() Insa gata cu acest capitol din viata lui, sper. Ce m-a surprins totusi duminica, a fost dovada grijii mele exagerate pentru masinuta: ITP ul expirase de vreo 3 zile, timp in care noi ne-am plimbat linistiti o zi intreaga de la Bucuresti la Poiana Brasov si invers ![]() Asadar m-am revansat, iar astazi i-am facut si ITP-ul. Emotiile au existat si asta din cauza unui aspect destul de ingrijorator. Roata dreapta fata se blocheaza, drept urmare tuingoleata mergand mult infranat si-a terminat nu doar placutele de frana ci putin si din disc. Am vazut asta, din pacate, cand i-am pus noii papucei. In concluzie, cand i s-au verificat azi franele, diferenta de franare pe puntea fata a fost cam cu 25% mai mica pe partea dreapta. Si asta la a doua incercare, cand nenea amabil de la ITP, vazand ca e o problema a incercat o franare mai prelunga si mai fina, fata de prima incercare cand trecusem cu putin peste 30%. Am aflat ca daca as fi fost anul trecut la inspectie, nu as fi trecut din cauza ca legea zicea atunci un maxim de 20% diferenta. In rest, toate bune la mustacios, noxele au iesit si ele foarte bine, cu destul de mult sub valoarea maxima admisa. Aaa! Inca ceva: fix la iesirea din garaj s-a aprins, in bord, martorul de ABS. Chestie cu atat mai ciudata, cu cat nici nenea de acolo n-a stiut de ce. S-a uitat putin la senzori, insa n-a vazut nimic deosebit. Important este ca s-a stins, dupa ce am mai incercat putin pedala de frana. In completarea acestei povesti ar mai veni ceva: ocazional, cand calc frana, intra ABS ul, desi situatia este cat se poate de banala, iar la viteze mici, pedala vibreaza . Sa fie oare doar murdari captorii ABS si din cauza asta sa faca probleme? Concluzia este simpla: voi merge cu mare bagare de seama pana in decembrie cand il vom duce la "medicul de familie". Totodata, atunci intentionam sa-i mai inlocuim si din lichide (frana, antigel). Sper doar sa ne tina portofelul ![]() ...si o poza de duminica cu tuingoleata invingator: DSC05844.JPG ( Size: 639.12k ) Number of downloads: 273 This post has been edited by Uana: 5 Nov 2010, 21:47 |
--------------------
Renault Twingo
Metropolis 8V
2000
|
|
Muttley |
![]()
Post
#112
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Si pentru a incheia subiectul uleiului de cutie dezbatut prin primele pagini, i-am luat 4 litri adineauri din chestia asta:
DSC06171.JPG ( Size: 792.21k ) Number of downloads: 180 Cartea zice 75W80, raman la parerea c-asta-i mai bun si se preteaza perfect unei cutii rulate. Mai exista optiunea unui acelasi 75W90 full sintetic, insa Twingo nu este (citez de pe eticheta) vehicul de circuit sau rally raid, iar diferenta mare de pret nu se justifica. A, si varianta unui mineral (nu mai stiu, 75W80 sau 80W90) la jumatate din pretul astuia de l-am luat. De notat capacitatea aiurea a cutiei, 3.4 litri. 3 litri prea putin (poate mai intra), 4 litri prea mult (poate p-al 4-lea bidon nici nu-l desfaci). |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#113
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca cartea zice 75w80 , atunci aia ii pui. Motul este un ulei foarte bun , asa ca nu ai facut o alegere rea . Ce ai luat tu acolo este semisintetic si in general daca schimbi uleiul in cutie , nu o sa se scurga niciodata tot , o sa mai ramana putin din cel vechi . Capacitatea de 3.4L este din cauza formei carcasei si sunt ferm cconvins ca proiectantii nu s-au gandit ca trebuie sa intre o anumita cantitate.
Bafta |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
Muttley |
![]()
Post
#114
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Uana @ 5 Nov 2010, 20:11) Concluzia este simpla: voi merge cu mare bagare de seama pana in decembrie cand il vom duce la "medicul de familie". Totodata, atunci intentionam sa-i mai inlocuim si din lichide (frana, antigel). Cum zicea si d-rica mai sus, Tuingaru' a ajuns in sfarsit la revizia de dupa achizitie. Chiar daca a trecut un an jumate. Chiar daca "il vom duce" e figurat ![]() Povestea a durat 2 zile. Pe lista de lucrari au fost: - schimbare ulei de cutie - probabil original; - schimbare antigel - probabil original; - schimbare lichid de frana - probabil original; - inlocuire discuri si placute - problema cu roata infranata => un disc flenduri, o placuta (doar una(!!!)) asemeni; - inlocuire garnituri etrieri - presupuse a fi responsabile de roata infranata; - schimbare bujii - cumparate-ntr-un exces de responsabilitate de catre Uana ![]() - diagnoza pentru identificarea defectiunii de facea ABS-ul sa intre si cand masina statea pe loc; - verificare geometrie roti (din ochi imi cam dadea convergenta fata cu virgula). Cateva poze din timpul lucrarilor: DSC06289.JPG ( Size: 689.08k ) Number of downloads: 193 DSC06291.JPG ( Size: 681.68k ) Number of downloads: 166 DSC06301.JPG ( Size: 656.52k ) Number of downloads: 155 DSC06305.JPG ( Size: 766.52k ) Number of downloads: 150 DSC06316.JPG ( Size: 475.06k ) Number of downloads: 155 DSC06319.JPG ( Size: 447.68k ) Number of downloads: 148 DSC06327.JPG ( Size: 659.1k ) Number of downloads: 124 ...si cateva comentarii: - roata dreapta a mers infranata din cauza unei placute de frana cu un defect de forma ce agata si ramanea blocata; - garniturile de etrieri au fost inlocuite degeaba, pistoanele erau luna; - prin gaurile bujiilor, pe toti cilindrii se vedeau niste rizuri. Curios sa fie urme de honuire dupa 105 mii km; - lichidul de frana era negru, iar vasul plin pe fund de un jegut si mai negru; - antigelul era curat-curat de puteai sa-l bei, da' tot cred ca avea 11 ani vechime; - masina-i dreapta, rotile indica-n directiile corecte. Alea spate cica nu (cadere anapoda rau conf aparatului), da' eu nu cred, mai degraba pun pe seama podelei neregulate a atelierului. Adica un carosaj negativ de un grad si 30 minute s-ar vedea cu ochii-nchisi, da' eu nu-l vad. In fine, s-o lamuri situatia functie de uzura pneurilor spate care-s noi; - nu s-a-nregistrat nicio eroare de la ABS, (foarte curios). S-a aplicat totusi o secventa de control(/calibrare?) a electrovalvelor din bloc. Adica am stat cu piciorul pe frana vreo 10 minute, timp in care pedala a vibrat ca un celular de vreo 40 de ori (cica). Electronistii informaticieni si hackeri in diagnoza or sti ce-o fost aia, eu habar n-am. Acu' si problema neplacuta a episodului... S-a constatat pe elevator o planetara stanga sangeranda: DSC06292.JPG ( Size: 645.58k ) Number of downloads: 174 Mi s-a spus c-ar fi de vina o solutie constructiva idioata impreuna cu un rulment de etansare pe burduf care nu-si mai face treaba. Cum inlocuirea rulmentului ce se contura-ntr-un viitor oarecare obliga la golirea de ulei a cutiei si privind bidoanele de ulei de cutie ce asteptau turnate, am luat decizia repede - schimbam burduful si rulmentul acum. Normal ca burduful si rulmentul noi nu prea semanau la perfectie cu cele demontate. Erau ce trebuie, insa li se aplicasera cateva tratamente de "crestere a profitului". O poza cu rulmentul cu problema pentru cei ce nu stiu despre ce este vorba (nici eu nu stiam pan-acu'): DSC06302.JPG ( Size: 656.91k ) Number of downloads: 179 Treaba a devenit cu adevarat nasoala cand, dupa montaj, m-am apucat de turnat uleiul nou in cutie iar pe langa planetara curgea ca la un robinet defect. Asa ca ia si desfa totu' la loc gandindu-te ca dracu' te-o-mpins. Insa s-a dovedit a fi fost o problema simpla si intrucatva rusinoasa - flansa de fixare a burdufului pe carter fusese pusa invers si nu mai apasa pe burduf. Cand am vazut ca pot s-o-ntorc scotand-o pe la capatul dinspre roata al planetarei (credeam ca tre' depresate iar rulmentul si tripoda) am devenit un om de-a dreptu' fericit. Tot raul spre bine, am profitat de ocazie sa schimbam si colierul anemic din kitul de reparatie ce fixeaza burduful pe rulment cu un colier mai zdravan. Montajul final: DSC06307.JPG ( Size: 658.99k ) Number of downloads: 155 Am detaliat partea asta pentru ca dupa mine, desi poate parea o defectiune banala, e destul de dificil de remediat (munca multa), si cu potential de distrugere a cutiei prin pierderea uleiului daca nu se rezolva la timp. Pentru cine ar putea fi interesat, iata si diverse coduri si producatori pt piese si consumabile: DSC06293.JPG ( Size: 633.85k ) Number of downloads: 131 - motor 8V, cod D7F; DSC06295.JPG ( Size: 675.62k ) Number of downloads: 107 - discuri neventilate (!!!); DSC06297.JPG ( Size: 662.95k ) Number of downloads: 92 DSC06299.JPG ( Size: 675.33k ) Number of downloads: 71 <- astea-s garniturile; DSC06300.JPG ( Size: 708.84k ) Number of downloads: 73 - astea-s pe mai multe diametre, masurati arborele planetarei inainte de a comanda; DSC06304.JPG ( Size: 654.37k ) Number of downloads: 82 DSC06309.JPG ( Size: 644.82k ) Number of downloads: 65 Si o lista interesanta ![]() bonus.JPG ( Size: 147.38k ) Number of downloads: 117 This post has been edited by Muttley: 30 Dec 2010, 16:51 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Uana |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 June 09 ![]() |
Salutare forumisti cu tuingouri!
Tuigoleata s-a mai innoit putin astazi, pentru ca aceste 4 noi jante, luate la un pret foarte bun (spune Muttley), 2 mil toate, sunt cadoul ce-l asteapta cand il vom trece, din nou, la rotile de vara. Tot pe 13 sunt, ca diametru, iar culoarea sper sa se potriveasca cu tenul lui. ![]() This post has been edited by Uana: 27 Jan 2011, 22:02 Attached thumbnail(s) IMG_0176.JPG ( Size: 855.94k ) Number of downloads: 148 IMG_0183.JPG ( Size: 907.73k ) Number of downloads: 141 IMG_0188.JPG ( Size: 971.14k ) Number of downloads: 112 |
--------------------
Renault Twingo
Metropolis 8V
2000
|
|
Muttley |
![]()
Post
#116
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#117
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
4.5 , cel putin asa este la rotile pe 14'' , deci cred ca si la cele pe 13'' este la fel .
P.S. Bun pret ![]() |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
Muttley |
![]()
Post
#118
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu poate fi latimea de 4.5 la jantele de 14 diametru, pentru ca acolo, pneurile sunt 165/65 standard. Iar 4.5 e incompatibil cu aceasta latime.
In fine, o sa se uite Uana pe janta cand/daca va spala masina. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
hellcat |
![]()
Post
#119
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
4,5" la 13 si 5" la 14.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Muttley |
![]()
Post
#120
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Asa da, mersi.
Jantele cumparate de Uana sunt de 5". In prima faza o sa-i punem vechile 155/70/13. Vor sta putin intinse, insa insesizabil. Foarte imbucurator (pentru mine macar) e ca merg pe ele si 165/65 sau 165/70. Mai degraba dimensiunea din urma, care, mai mari in diametru fiind, vor mari o idee viteza reala si vor imbunatati (sper eu) stabilitatea, din cauza acelor 10mm in plus pe latime. In prima faza erau in plan jante de 14. Planul meu, ca Uana nu vroia. P-undeva-i dau dreptate, diferenta dintre pana cu janta indoita si nimic poate fi facuta si de jumatate de inch pe talonul pneului. Iar jantele de aliaj... Nu stiu ce rost mai are. DSC00007.JPG ( Size: 622.17k ) Number of downloads: 137 In conditiile-n care-n Bucuresti te trezesti cu asa ceva pe masina fara niciun motiv, fitele de tipu' jantelor de aliaj eu deja le vad inutile. This post has been edited by Muttley: 29 Jan 2011, 18:06 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 01:00 |