Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
![]() ![]() ![]() |
Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
Cipav |
![]()
Post
#481
|
||
![]() fan twingo Group: Members Posts: 103 Joined: 15 March 08 From: Avrig, Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo
- SB 88 CYP
Authentique 2001 8V
|
|||
twingo |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
parerea mea mai bine umflate decat desumflate. nu eviti uzarea directiei cu rotile mai desumflate...din potriva, lucreaza caseta de directie mei greu, nu ?
|
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#483
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE De lovit si reparat nu cred pentru ca am desfacut-o si parea totul original si la locul lui Esti FOARTE amuzant. Pai normal ca totul pare original...pentru ca ESTE original. Tu ce crezi ca e Dacia 1300? daca iau maine o portiera si o pun in locul la a ta, si bag in ea toate alea alea (acuator inchidere, geam, ansamblu macara..etc) IESE ca de la fabrica. Numai ca acea portiera pe care o schimb, nu mai are eticheta ca normal (a fost data jos pentru ca a fost vopsita). Man esti naiv daca gandesti asa... Cauta pe net masini facute VArza si vezi cum arata pe urma..plangi langa ele si poti paria cu oricine ca nu au fost atinse. Cam sunt scule acuma de iese reparatia ca la fabrica. Daca desumflii rotile o sa ai cam 1% - 2% consum in plus. In plus directia o sa te rupa. This post has been edited by bubu782001: 31 Mar 2010, 21:01 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Cipav |
![]()
Post
#484
|
![]() fan twingo Group: Members Posts: 103 Joined: 15 March 08 From: Avrig, Sibiu ![]() |
Cu inlocuitul sunt deacord, prin reparat eu inteleg altceva. Multumesc pentru lamuriri.
|
--------------------
Renault
Twingo
- SB 88 CYP
Authentique 2001 8V
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#485
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ce intelegi prin reparat? Ciocaneala? Aia se facea cam prin anii 90. Acuma nimeni nu se mai incurca. De ce? pentru ca exista foarte multe posibilitati de procurare piese cam pentru orice tigaie, si nici posesorul nu o sa mai fie de acord sa o ciocaneasca (pretul la indreptare ajunge binisor aproape la o piesa buna SH) nici tinichigiului nu ii mai convine sa munceasca atata.
INSA singura problema ramane. Tinichigiul iti ia cam aceeiasi bani ca in cazul in care ar fi indreptat-o pe aia busita (chiar daca el doar a scos usa facuta varza si a pus una buna si vopsita). In principiu in ziua de astazi orice masina se face aproape perfect (daca nu perfect) cu exceptia alora de ajung o gramada de fiare ce nu mai poti sa deosebesti ce a fost acolo... Fabricantii au prevazut masinile din zilele noastre pe concept modular, (logc doar roboteii le ansambleaza) asa ca nu prea mai vezi piese dintr-o bucata maare si ramforsata, ce formeaza 1/2 din masina. In plus multe din aceste piese sunt demontabile (suruburi sau chiar pop-nituri). Inclusiv elementele sudate se demonteza foarte usor deoarece sudura fiind in puncte se da gaura (cu o bormasina) in fiecare punct de sudura si la final cam cade piesa. Apoi cu un MIG/MAG (sudura in mediu inert - argon de exemplu) care se gaseste in zilele noastre pe la orice Bricostore, Kauffland etc se resudeaza punctele originale. IESE CA NOUA. Am vazut matiz care NU AVEA BOT deloc (nu mai exista - nici lonjeroane + stalpii fata si parbrizul zob...). Arata si functioneza ca NOU acuma. Candva erau vorbe "nu mai iese niciodata masina.." IESE Chiar foarte bine. Insa necesita multe reparatii de atentie si rabdare. Ori daca te zgarcesti la bani...se zgarceste si cel ce face manopera la calitate. Marile probleme nu sunt la tinichigerie...ci la vopsire. Aici necesita SCULE, CONDITII si...TALENT (mana). Pentru ca poate sa iasa si cu vopsea chioara Policolor absolut superba o masina sau poate sa iasa un RAHAT cu vopsea Standox (intre 500 -1000 euro /litrul !!!). Totul este de mana. Ultima avertizare pentru limbaj neadecvat unei sectiuni tehnice! This post has been edited by hellcat: 6 Apr 2010, 17:10 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Alexium |
![]()
Post
#486
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Vreau sa va intreb ceva cu privire la consum si cum iti dai seama ( sunt sigur ca ati mai discutat ) - am numarat liniutele din bord pana la jumate si erau 39...hai punem 40.Deci 80 liniute = 40 litri benzina.Am observat ca atunci cand dispar liniutele, dispar cam cate un sfert din jumatatea numarata de mine ( 10-11 liniute).Pot sa inteleg de aici ca la fiecare stingere de cate 10-11 liniute s-au dus de fapt cate un sfert din acea jumatate? adica 5-6 litri de benzina?
Ah si inca ceva: cat mai am in rezervor odata ce am ledul rosu aprins? Multumesc This post has been edited by Alexium: 29 Apr 2010, 10:26 |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#487
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
la mine se duce un pachet de liniute (5-6, nu le-am numarat exact) la 70km facuti.La Twingo rezervorul are o forma mai ciudata, e din 2 compartimente,indicatia nu merge foarte foarte liniar.Cand se aprinde becul rosu ar mai fi maxim 8L de benzina.De evitat a se circula cu putina benzina, pompa nu se raceste corespunzator si se poate supraincalzi/distruge.
This post has been edited by azaghorth: 29 Apr 2010, 10:50 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
dany_ing3r |
![]()
Post
#488
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 27 November 07 ![]() |
nu te prea poti baza pe liniute.
eu fac plinul si circul pana mi se aprinde becul rosu. cand s-a aprins becul rosu ma duc si fac plinul din nou. de obicei ma orientez si dupa numarul de km parcursi de la ultima alimentare(mai ales la drumuri lungi), stiind cu aproximatie cam cat mai pot merge pana mi se aprinde becul rosu(sau pana raman fara benzina). cand se aprinde becul rosu ar trebui sa mai fie intre 5-10 L in rezervor(deci la un plin o sa pui intre 30 si 35 L daca nu circuli mult pe rosu). |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2 16V 75CP
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#489
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Subiectul acesta a fost discutat si paradiscutat. Exista atasata si o documentatie de la Renault care explica principiul de functionare al "benzinometrului".
Dar "Lenea e cucoana mare..." |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Alexium |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Multumesc de informatie.
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
tortulet |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 18 March 08 From: Bucuresti ![]() |
cateva intrebari:
1- huruie cand demarez si cand virez dreapta (in viteza) la liber nu se simte nimic ce este? 2- scartie stanga dreapta la amortizoare ( au fost schimbate flansele acum 2 luni) care i treaba ? 3-cum reactioneaza pivotul cand misti sus jos de roata? |
--------------------
Renault
Twingo
- B-81-AWX
2005
|
|
DonSilvio |
![]()
Post
#492
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 18 April 08 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Salut, Stiu ca s-a mai discutat pe aceasta tema.Dar vreau sa stiu daca Twingo-ul meu are sau nu filtru de benzina. Precizez ca nu este nici la roata ,nici pe langa pompa de benzina ,nici pe la compartimentul motor. Am cumparat ca tot omul : filtru aer,filtru ulei ,ulei si bineinteles si filtru de benzina dupa documentele masinii. Asa dau programele de la piese auto .... le-am schimbat pe toate fara filtru de benzina . Masina este din 2001 .... Va rog sa ma ajutati .Nu cred ca nu are , orice masina normala are ,nu imi vine a crede ca Twingo este anormala ...... AJUTATI UN CAZ DISPERAT ![]() Multumesc anticipat! |
--------------------
RENAULT
Clio 2
- DJ 08 PLS
2003 Expression
|
|
twingo |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
sub bancheta te-ai uitat ?
|
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
MIHAELY |
![]()
Post
#494
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 291 Joined: 26 January 09 From: BC. ![]() |
Nu are filtru de benzina ....( depinde de versiune si an de fabricatie .... unele au ).....
nici a mea nu are ... vezi cauta... ca s-a mai discutat problema . |
--------------------
renault
twingo/megane II
nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#495
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca zice el ca este un caz disperat...
http://www.reno.ro/Nu-gasesc-filtrul-de-benzina-t158086.html Asa-i ca lenea e cucoana mare? Vezi ca avem aici si un tutorial cu poze pentru montarea acelui filtru in compartimentul motor deasupra ambreiajului, dar te las sa-l gasesti singur ![]() This post has been edited by tunderbird: 21 May 2010, 09:44 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
ionut1991 |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 December 09 From: Braila ![]() |
Salutare Twingari. Am si eu o curiozitate legata de motor. Zilele trecute am facut un drum la Bucuresti ( de la Braila ), dus-intors. Vremea a fost anuntata cu ploi in marea parte, si asa a si fost. Braila - Buzau a plouat destul de tare, dupa care restul drumului plus intoarcerea au fost ok. Am observat ca pe ploaie, motorul nu ma lasa sa sar de fix 90 km/h. Am incercat si cu treapta inferioara, si cu pedala in podea, viteza ramanea constanta - 90; motorul se tura ca si cum as fi mers normal, dar viteza nu crestea ( am crezut initial ca am probleme la ambreiaj ). Vreau sa stiu daca motorul are vreun sistem care limiteaza viteza la 90 pe asfalt umed, pentru siguranta. Va multumesc!
This post has been edited by ionut1991: 22 May 2010, 12:59 |
--------------------
Renault
Twingo
- BR 03SXD
2001 Privilege Ionut S.
|
|
cipikao |
![]()
Post
#497
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 24 September 09 ![]() |
Poate Maybach-ul lui Becali dar Twingo nu. Cati erati in masina sau ce cara-i cu ea, poate era prea incarcata si atat putea motorul la greutatea aia. Sau poate ai probleme cu acceleratia, fa o incercare si vezi cu cat te duce si in a doua si in a treia cu pedala calcata la maxim. In a doua ar trebui sa te duca pana la 60 in a treia aproape de 100.
|
--------------------
renault
twingo C06
07/1996
|
|
ionut1991 |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 December 09 From: Braila ![]() |
Din pacate am fost singur tot drumul, am si mentionat ca atata timp cat nu a fost ploaie a mers ca de obicei. Nu caram nimic, nu aveam nimic in portbagaj. Motorul nu se chinuia, se auzea perfect normal, insa fara sa mareasca viteza masinii. Merge perfect in toate treptele te asigur.
|
--------------------
Renault
Twingo
- BR 03SXD
2001 Privilege Ionut S.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#499
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Probabil ca atata mai poate motorul, cine stie ce masinuta ti-ai luat. Fa-i un test de compresie, in cazul in care consideri ca mai merita.
Limitare pe asfalt umed...hai ca asta-i tare! ![]() ![]() A, tu ai mai intrebat cum se opreste motorul de la butonul rosu din compartimentul motor. ![]() Mergi cu masina s-o vada si un electrician auto care a mai vazut renault in viata lui si care are tester...poate fi de la pedala de acceleratie, care e defapt un potentiometru. Dar poate ai vreo 5 seturi de covorase sub pedala si nu te lasa sa accelerezi. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
ionut1991 |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 December 09 From: Braila ![]() |
Ori nu intelegeti voi, ori nu stiu... Nu inteleg eu de ce radeti atata. Da, eu am mai intrebat cum se opreste din butonul rosu. Nu stiam ce e cu el, asa auzisem de la proprietar... Din moment ce am spus ca masina in rest a mers OK, de ce tot trageti cu " atat duce motorul "? Masinuta e in stare perfecta, nu mi-am luat nicio ciudatenie cu probleme. M-am intors cu 110-120, fara sa o fortez, cum merg de obicei cu ea. Nu are nicio problema, nici la partea electrica nici la nimic. Covorase nu am dedesubt.
In fine, lasati-o balta, am gresit cu intrebarea. Va salut. |
--------------------
Renault
Twingo
- BR 03SXD
2001 Privilege Ionut S.
|
|
Twin_Alf |
![]()
Post
#501
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 3 May 10 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 22 May 2010, 18:39) A, tu ai mai intrebat cum se opreste motorul de la butonul rosu din compartimentul motor. ![]() Nu râde de butonul ăla. După ce am luat o groapă serioasă mi-a luat două ore până să aflu că mașina are un sistem care oprește alimentarea motorului cu benzină la un impact mai mare. Era întuneric afară, eram într-un sat la 150km de casă. Not funny! Chiar îmi spunea un văr la telefon încurajându-mă să mă gândesc cum ajung acasă fără mașină: "Doar nu crezi că are un buton pe care apeși și se repară deodată totu!?" Așa că. Nu faceți glume pe seama butonului ăla! Edit: ionut1991. Am auzit de un caz asemănător la o Skoda Octavia. Doar că făcea și pe uscat și pe umed așa. De la o turație anume (parcă undeva între 3500-4000) nu mai vroia. Cu alte cuvinte, nu trecea de 90-100 km/h. Începea să se înece motoru, mașina fiind în viteza a 5-a. Din câte-mi amintesc, problema a fost sau la un senzor care regla amestecul aer-benzină, sau la ceva supape sau ceva filtre (din păcate nu sunt specialist și acestea sunt numai fragmente dintr-o amintire de acum 4-5 ani). Cert este, că nu primea motorul destul oxigen și nu mai ardea benzina cum trebuie. Poate se întâmplă ceva asemănător la tine, dar numai pe ploaie. Nu știu. This post has been edited by Twin_Alf: 22 May 2010, 21:59 |
--------------------
Renault
Twingo
2000 - Liberty
|
|
hellcat |
![]()
Post
#502
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
E parerea ta gresita ca eu am facut glume pe seama butonului ce taie alimentarea in caz de impact/accident. Cu ce se ocupa butonul asta scrie si in manualul de utilizare al masinii. Si nu e normal sa umbli la el, mai ales daca nu stii care-i rolul sau precis. Ca apoi "sare" dupa ce iei o groapa (cu jantele de le ai la vanzare, banuiesc
![]() ionut1991, sfatul meu era sa mergi cu masina intrun service, sau macar la un "specialist", electrician auto, mecanic...pentru ca daca iti reiau insiruirea de cauze posibile nu te vor ajuta cu nimic. Sau tu esti genul care se duce la doctor cu diagnosticul gata pus? Daca la motor nu i-ai facut un test de compresie (pe fiecare cilindru), n-ai de unde sa stii daca mai e in parametri. Am spus ca poate atat duce motorul acum. Dar vezi tu, datul cu parerea din spatele monitorului nu poate sa te ajute de fiecare data. ![]() A iesit soarele, da o tura pe centura Brailei, vezi acum trece de 90 km/h? QUOTE(Twin_Alf @ 22 May 2010, 22:52) |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
ionut1991 |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 December 09 From: Braila ![]() |
Da, trece de 90. O sa vad ce fac cu ea. Multumesc.
|
--------------------
Renault
Twingo
- BR 03SXD
2001 Privilege Ionut S.
|
|
Twin_Alf |
![]()
Post
#504
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 3 May 10 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 23 May 2010, 11:21) Ca apoi "sare" dupa ce iei o groapa (cu jantele de le ai la vanzare, banuiesc ![]() Cu jantele care sunt la vânzare am luat groapa aia, întradevăr. Dar am îndreptat janta cu pricină. Nu era grav. În schimb m-am hotărât că jantele acelea sunt periculoase și că prefer să conduc normal, nu să fug de gropi ca de bombe. Cu butonul acela trebuie avut grijă. După ce am luat groapa aceea n-am mers peste 80 la oră. A doua zi m-am prezentat la mecanic care mi-a verificat totul. Am și schimbat ceva piese (flanșe stânga dreapta, bieletă dreapta). Așa că nu e de glumă. Sfatul meu personal: Mergeți cu anvelope normale la cap :-) și dacă aveți drum pe la Târgu Mureș nu mergeți pe ocolitoarea Ungheni - Acățari, că poate rămâneți acolo. |
--------------------
Renault
Twingo
2000 - Liberty
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#505
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare,
ma gandeam daca va sparge cineva gheata si va face un Twingo Electric... ![]() Dpdv mecanic se elimina motorul,evacuarea si rezervorul.Trebuie un motor electric (unul de la un stivuitor electric e numai bun),un reductor si o placa adaptoare la vechea transmisie.Un pachet de baterii,cred ca 100-120V e suficient,si un controller. Dpdv al actelor oare ce demersuri trebuie facute,acte,etc ca sa fie omologat de RAR si sa devina street legal? Cu banii din vanzarea componentelor scose cred ca se poate acoperi cheltuiala cu noile componente... Ce ziceti?Fara schimburi de ulei,fara vizite la Peco,poate da si Statul ceva bani daca nu mai poluezi... ![]() This post has been edited by azaghorth: 25 May 2010, 19:32 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
danvespa |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
Buna idee, am fost si eu foarte curios de subiect acum vreo 2 ani cand am avut un peugeot pe care ma batea gandul sa il modific. Principala problema nu este motorul cum ar crede unii, ci bateriile. Am vazut ca ceva studenti de prin Japonia au facut o masina electrica care utiliza baterii Li-Ion de laptop. Masina avea un demaraj fantastic. Ca masina de oras ar fi ok daca ar parcurge 100 de km cu o incarcare. Nu cred ca in conditii normale cineva circula mai mult de 100 de km intr-o zi sau cu mai mult de 60 km/h in medie. Deci ideea este viabila, mai lipseste omul priceput care sa o puna in practica.
|
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
mitzabal |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 7 December 08 ![]() |
Salutare .... am si eu o problema , mi s a stricat termocupla sapt trecuta adica s a blocat rulmentu si am inlocuit o in weekend dar problema persista adica daca las masina sa stationeze mai mult timp se aprinde senzoru de la apa in bord si clar ii temperatura mare ca se simte caldura la motor. Acuma as vrea sa va intreb , poate fi o problema de senzor de temperatura sau are o siguranta la motor termocupla care poate sa fie arsa (probabil cum s a fortat cu termocupla arsa) pt ca senzoru intr o oarecare masura functioneaza ca indica in bord cand ii temperatura mare
|
--------------------
renault
twingo
2002 mitzabak[B]
|
|
Alexium |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Stie cineva de ce de la o vreme cam din 10 chei una nu reactioneaza deloc?Nu se invarte nimic, deci eu unul exclud probleme la baterie.Avand in vedere ca nu stiu deloc mecanica...nu am idee ce ar putea fi.
|
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
dj_tzk |
![]()
Post
#509
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 25 May 10 From: Iasi ![]() |
Poate ai probleme cu butucul ... si iti merge cheia in gol si nu pune contactul ...
|
--------------------
Renault
Twingo
1996 Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp Peugeot 107 1.0 2008 68 cp |
|
Alexium |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 30 January 10 ![]() |
Asa este, se aude doar un clic.
|
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 10:09 |