Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic

Cipav
post 31 Mar 2010, 18:48
Post #481


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




M-am lamurit acum, multumesc. De lovit si reparat nu cred pentru ca am desfacut-o si parea totul original si la locul lui. Ramane un mister de ce lipseste la mine. De chestia cu presiune 1.9 sa nu se uzeze directia din cauza drumurilor, vreo parere?

This post has been edited by Cipav: 31 Mar 2010, 18:49


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo
post 31 Mar 2010, 19:51
Post #482


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




parerea mea mai bine umflate decat desumflate. nu eviti uzarea directiei cu rotile mai desumflate...din potriva, lucreaza caseta de directie mei greu, nu ?


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 31 Mar 2010, 19:57
Post #483


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
De lovit si reparat nu cred pentru ca am desfacut-o si parea totul original si la locul lui


Esti FOARTE amuzant.
Pai normal ca totul pare original...pentru ca ESTE original. Tu ce crezi ca e Dacia 1300? daca iau maine o portiera si o pun in locul la a ta, si bag in ea toate alea alea (acuator inchidere, geam, ansamblu macara..etc) IESE ca de la fabrica.
Numai ca acea portiera pe care o schimb, nu mai are eticheta ca normal (a fost data jos pentru ca a fost vopsita). Man esti naiv daca gandesti asa...
Cauta pe net masini facute VArza si vezi cum arata pe urma..plangi langa ele si poti paria cu oricine ca nu au fost atinse. Cam sunt scule acuma de iese reparatia ca la fabrica.

Daca desumflii rotile o sa ai cam 1% - 2% consum in plus. In plus directia o sa te rupa.

This post has been edited by bubu782001: 31 Mar 2010, 21:01


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 31 Mar 2010, 20:30
Post #484


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Cu inlocuitul sunt deacord, prin reparat eu inteleg altceva. Multumesc pentru lamuriri.


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 31 Mar 2010, 21:12
Post #485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ce intelegi prin reparat? Ciocaneala? Aia se facea cam prin anii 90. Acuma nimeni nu se mai incurca. De ce? pentru ca exista foarte multe posibilitati de procurare piese cam pentru orice tigaie, si nici posesorul nu o sa mai fie de acord sa o ciocaneasca (pretul la indreptare ajunge binisor aproape la o piesa buna SH) nici tinichigiului nu ii mai convine sa munceasca atata.
INSA singura problema ramane. Tinichigiul iti ia cam aceeiasi bani ca in cazul in care ar fi indreptat-o pe aia busita (chiar daca el doar a scos usa facuta varza si a pus una buna si vopsita).
In principiu in ziua de astazi orice masina se face aproape perfect (daca nu perfect) cu exceptia alora de ajung o gramada de fiare ce nu mai poti sa deosebesti ce a fost acolo...
Fabricantii au prevazut masinile din zilele noastre pe concept modular, (logc doar roboteii le ansambleaza) asa ca nu prea mai vezi piese dintr-o bucata maare si ramforsata, ce formeaza 1/2 din masina. In plus multe din aceste piese sunt demontabile (suruburi sau chiar pop-nituri). Inclusiv elementele sudate se demonteza foarte usor deoarece sudura fiind in puncte se da gaura (cu o bormasina) in fiecare punct de sudura si la final cam cade piesa. Apoi cu un MIG/MAG (sudura in mediu inert - argon de exemplu) care se gaseste in zilele noastre pe la orice Bricostore, Kauffland etc se resudeaza punctele originale.
IESE CA NOUA. Am vazut matiz care NU AVEA BOT deloc (nu mai exista - nici lonjeroane + stalpii fata si parbrizul zob...).
Arata si functioneza ca NOU acuma. Candva erau vorbe "nu mai iese niciodata masina.." IESE Chiar foarte bine. Insa necesita multe reparatii de atentie si rabdare. Ori daca te zgarcesti la bani...se zgarceste si cel ce face manopera la calitate. Marile probleme nu sunt la tinichigerie...ci la vopsire. Aici necesita SCULE, CONDITII si...TALENT (mana).
Pentru ca poate sa iasa si cu vopsea chioara Policolor absolut superba o masina sau poate sa iasa un RAHAT cu vopsea Standox (intre 500 -1000 euro /litrul !!!). Totul este de mana.

Ultima avertizare pentru limbaj neadecvat unei sectiuni tehnice!

This post has been edited by hellcat: 6 Apr 2010, 17:10


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 29 Apr 2010, 10:23
Post #486


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Vreau sa va intreb ceva cu privire la consum si cum iti dai seama ( sunt sigur ca ati mai discutat ) - am numarat liniutele din bord pana la jumate si erau 39...hai punem 40.Deci 80 liniute = 40 litri benzina.Am observat ca atunci cand dispar liniutele, dispar cam cate un sfert din jumatatea numarata de mine ( 10-11 liniute).Pot sa inteleg de aici ca la fiecare stingere de cate 10-11 liniute s-au dus de fapt cate un sfert din acea jumatate? adica 5-6 litri de benzina?
Ah si inca ceva: cat mai am in rezervor odata ce am ledul rosu aprins?
Multumesc

This post has been edited by Alexium: 29 Apr 2010, 10:26


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 29 Apr 2010, 10:49
Post #487


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




la mine se duce un pachet de liniute (5-6, nu le-am numarat exact) la 70km facuti.La Twingo rezervorul are o forma mai ciudata, e din 2 compartimente,indicatia nu merge foarte foarte liniar.Cand se aprinde becul rosu ar mai fi maxim 8L de benzina.De evitat a se circula cu putina benzina, pompa nu se raceste corespunzator si se poate supraincalzi/distruge.

This post has been edited by azaghorth: 29 Apr 2010, 10:50


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 29 Apr 2010, 12:34
Post #488


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




nu te prea poti baza pe liniute.
eu fac plinul si circul pana mi se aprinde becul rosu.
cand s-a aprins becul rosu ma duc si fac plinul din nou.
de obicei ma orientez si dupa numarul de km parcursi de la ultima alimentare(mai ales la drumuri lungi), stiind cu aproximatie cam cat mai pot merge pana mi se aprinde becul rosu(sau pana raman fara benzina). cand se aprinde becul rosu ar trebui sa mai fie intre 5-10 L in rezervor(deci la un plin o sa pui intre 30 si 35 L daca nu circuli mult pe rosu).


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 29 Apr 2010, 20:35
Post #489


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Subiectul acesta a fost discutat si paradiscutat. Exista atasata si o documentatie de la Renault care explica principiul de functionare al "benzinometrului".

Dar "Lenea e cucoana mare..."


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 29 Apr 2010, 23:02
Post #490


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Multumesc de informatie.
smile.gif) Da, ai dreptate, lenea-i mare.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tortulet
post 2 May 2010, 18:15
Post #491


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 18 March 08
From: Bucuresti




cateva intrebari:

1- huruie cand demarez si cand virez dreapta (in viteza) la liber nu se simte nimic ce este?
2- scartie stanga dreapta la amortizoare ( au fost schimbate flansele acum 2 luni) care i treaba ?
3-cum reactioneaza pivotul cand misti sus jos de roata?


--------------------
Renault Twingo - B-81-AWX 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DonSilvio
post 20 May 2010, 22:05
Post #492


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 18 April 08




ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif
Salut,
Stiu ca s-a mai discutat pe aceasta tema.Dar vreau sa stiu daca Twingo-ul meu are sau nu filtru de benzina. Precizez ca nu este nici la roata ,nici pe langa pompa de benzina ,nici pe la compartimentul motor. Am cumparat ca tot omul : filtru aer,filtru ulei ,ulei si bineinteles si filtru de benzina dupa documentele masinii. Asa dau programele de la piese auto .... le-am schimbat pe toate fara filtru de benzina .

Masina este din 2001 .... Va rog sa ma ajutati .Nu cred ca nu are , orice masina normala are ,nu imi vine a crede ca Twingo este anormala ......
AJUTATI UN CAZ DISPERAT excl.gif
Multumesc anticipat!


--------------------
RENAULT Clio 2 - DJ 08 PLS 2003 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo
post 20 May 2010, 22:14
Post #493


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




sub bancheta te-ai uitat ?


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAELY
post 21 May 2010, 08:22
Post #494


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 291
Joined: 26 January 09
From: BC.




Nu are filtru de benzina ....( depinde de versiune si an de fabricatie .... unele au ).....
nici a mea nu are ...
vezi cauta... ca s-a mai discutat problema .


--------------------
renault twingo/megane II nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 21 May 2010, 09:40
Post #495


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Daca zice el ca este un caz disperat...

http://www.reno.ro/Nu-gasesc-filtrul-de-benzina-t158086.html

Asa-i ca lenea e cucoana mare?

Vezi ca avem aici si un tutorial cu poze pentru montarea acelui filtru in compartimentul motor deasupra ambreiajului, dar te las sa-l gasesti singur wink.gif

This post has been edited by tunderbird: 21 May 2010, 09:44


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut1991
post 22 May 2010, 12:57
Post #496


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 December 09
From: Braila




Salutare Twingari. Am si eu o curiozitate legata de motor. Zilele trecute am facut un drum la Bucuresti ( de la Braila ), dus-intors. Vremea a fost anuntata cu ploi in marea parte, si asa a si fost. Braila - Buzau a plouat destul de tare, dupa care restul drumului plus intoarcerea au fost ok. Am observat ca pe ploaie, motorul nu ma lasa sa sar de fix 90 km/h. Am incercat si cu treapta inferioara, si cu pedala in podea, viteza ramanea constanta - 90; motorul se tura ca si cum as fi mers normal, dar viteza nu crestea ( am crezut initial ca am probleme la ambreiaj ). Vreau sa stiu daca motorul are vreun sistem care limiteaza viteza la 90 pe asfalt umed, pentru siguranta. Va multumesc!

This post has been edited by ionut1991: 22 May 2010, 12:59


--------------------
Renault Twingo - BR 03SXD 2001 Privilege
Ionut S.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 22 May 2010, 14:26
Post #497


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Poate Maybach-ul lui Becali dar Twingo nu. Cati erati in masina sau ce cara-i cu ea, poate era prea incarcata si atat putea motorul la greutatea aia. Sau poate ai probleme cu acceleratia, fa o incercare si vezi cu cat te duce si in a doua si in a treia cu pedala calcata la maxim. In a doua ar trebui sa te duca pana la 60 in a treia aproape de 100.


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut1991
post 22 May 2010, 16:30
Post #498


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 December 09
From: Braila




Din pacate am fost singur tot drumul, am si mentionat ca atata timp cat nu a fost ploaie a mers ca de obicei. Nu caram nimic, nu aveam nimic in portbagaj. Motorul nu se chinuia, se auzea perfect normal, insa fara sa mareasca viteza masinii. Merge perfect in toate treptele te asigur.


--------------------
Renault Twingo - BR 03SXD 2001 Privilege
Ionut S.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 May 2010, 17:39
Post #499


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Probabil ca atata mai poate motorul, cine stie ce masinuta ti-ai luat. Fa-i un test de compresie, in cazul in care consideri ca mai merita.

Limitare pe asfalt umed...hai ca asta-i tare! radmasa.gif E din acelasi ciclu cu "- Ce-i cu pata asta de ulei sub motor??... - Pai, e sudoarea cailor putere!"... radmasa.gif

A, tu ai mai intrebat cum se opreste motorul de la butonul rosu din compartimentul motor. biggrin.gif

Mergi cu masina s-o vada si un electrician auto care a mai vazut renault in viata lui si care are tester...poate fi de la pedala de acceleratie, care e defapt un potentiometru. Dar poate ai vreo 5 seturi de covorase sub pedala si nu te lasa sa accelerezi.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut1991
post 22 May 2010, 21:51
Post #500


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 December 09
From: Braila




Ori nu intelegeti voi, ori nu stiu... Nu inteleg eu de ce radeti atata. Da, eu am mai intrebat cum se opreste din butonul rosu. Nu stiam ce e cu el, asa auzisem de la proprietar... Din moment ce am spus ca masina in rest a mers OK, de ce tot trageti cu " atat duce motorul "? Masinuta e in stare perfecta, nu mi-am luat nicio ciudatenie cu probleme. M-am intors cu 110-120, fara sa o fortez, cum merg de obicei cu ea. Nu are nicio problema, nici la partea electrica nici la nimic. Covorase nu am dedesubt.

In fine, lasati-o balta, am gresit cu intrebarea. Va salut.


--------------------
Renault Twingo - BR 03SXD 2001 Privilege
Ionut S.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twin_Alf
post 22 May 2010, 21:52
Post #501


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 3 May 10




QUOTE(hellcat @ 22 May 2010, 18:39)
A, tu ai mai intrebat cum se opreste motorul de la butonul rosu din compartimentul motor. biggrin.gif


Nu râde de butonul ăla. După ce am luat o groapă serioasă mi-a luat două ore până să aflu că mașina are un sistem care oprește alimentarea motorului cu benzină la un impact mai mare. Era întuneric afară, eram într-un sat la 150km de casă. Not funny! Chiar îmi spunea un văr la telefon încurajându-mă să mă gândesc cum ajung acasă fără mașină: "Doar nu crezi că are un buton pe care apeși și se repară deodată totu!?"

Așa că. Nu faceți glume pe seama butonului ăla!


Edit: ionut1991. Am auzit de un caz asemănător la o Skoda Octavia. Doar că făcea și pe uscat și pe umed așa. De la o turație anume (parcă undeva între 3500-4000) nu mai vroia. Cu alte cuvinte, nu trecea de 90-100 km/h. Începea să se înece motoru, mașina fiind în viteza a 5-a. Din câte-mi amintesc, problema a fost sau la un senzor care regla amestecul aer-benzină, sau la ceva supape sau ceva filtre (din păcate nu sunt specialist și acestea sunt numai fragmente dintr-o amintire de acum 4-5 ani). Cert este, că nu primea motorul destul oxigen și nu mai ardea benzina cum trebuie. Poate se întâmplă ceva asemănător la tine, dar numai pe ploaie. Nu știu.

This post has been edited by Twin_Alf: 22 May 2010, 21:59


--------------------
Renault Twingo 2000 - Liberty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 May 2010, 10:21
Post #502


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




E parerea ta gresita ca eu am facut glume pe seama butonului ce taie alimentarea in caz de impact/accident. Cu ce se ocupa butonul asta scrie si in manualul de utilizare al masinii. Si nu e normal sa umbli la el, mai ales daca nu stii care-i rolul sau precis. Ca apoi "sare" dupa ce iei o groapa (cu jantele de le ai la vanzare, banuiesc biggrin.gif ) si clar nu e normal, butonu ala al tau se poate sa mai fi sarit si cu alta ocazie.

ionut1991, sfatul meu era sa mergi cu masina intrun service, sau macar la un "specialist", electrician auto, mecanic...pentru ca daca iti reiau insiruirea de cauze posibile nu te vor ajuta cu nimic. Sau tu esti genul care se duce la doctor cu diagnosticul gata pus?
Daca la motor nu i-ai facut un test de compresie (pe fiecare cilindru), n-ai de unde sa stii daca mai e in parametri. Am spus ca poate atat duce motorul acum.
Dar vezi tu, datul cu parerea din spatele monitorului nu poate sa te ajute de fiecare data. wink.gif

A iesit soarele, da o tura pe centura Brailei, vezi acum trece de 90 km/h?

QUOTE(Twin_Alf @ 22 May 2010, 22:52)
...problema a fost sau la un senzor care regla amestecul aer-benzină, sau la ceva supape sau ceva filtre
*



--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut1991
post 23 May 2010, 11:01
Post #503


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 December 09
From: Braila




Da, trece de 90. O sa vad ce fac cu ea. Multumesc.


--------------------
Renault Twingo - BR 03SXD 2001 Privilege
Ionut S.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twin_Alf
post 23 May 2010, 19:39
Post #504


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 3 May 10




QUOTE(hellcat @ 23 May 2010, 11:21)
Ca apoi "sare" dupa ce iei o groapa (cu jantele de le ai la vanzare, banuiesc  biggrin.gif ) si clar nu e normal, butonu ala al tau se poate sa mai fi sarit si cu alta ocazie.


Cu jantele care sunt la vânzare am luat groapa aia, întradevăr. Dar am îndreptat janta cu pricină. Nu era grav. În schimb m-am hotărât că jantele acelea sunt periculoase și că prefer să conduc normal, nu să fug de gropi ca de bombe.

Cu butonul acela trebuie avut grijă. După ce am luat groapa aceea n-am mers peste 80 la oră. A doua zi m-am prezentat la mecanic care mi-a verificat totul. Am și schimbat ceva piese (flanșe stânga dreapta, bieletă dreapta). Așa că nu e de glumă. Sfatul meu personal: Mergeți cu anvelope normale la cap :-) și dacă aveți drum pe la Târgu Mureș nu mergeți pe ocolitoarea Ungheni - Acățari, că poate rămâneți acolo.


--------------------
Renault Twingo 2000 - Liberty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 25 May 2010, 19:31
Post #505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Salutare,

ma gandeam daca va sparge cineva gheata si va face un Twingo Electric...smile.gif

Dpdv mecanic se elimina motorul,evacuarea si rezervorul.Trebuie un motor electric (unul de la un stivuitor electric e numai bun),un reductor si o placa adaptoare la vechea transmisie.Un pachet de baterii,cred ca 100-120V e suficient,si un controller.

Dpdv al actelor oare ce demersuri trebuie facute,acte,etc ca sa fie omologat de RAR si sa devina street legal?

Cu banii din vanzarea componentelor scose cred ca se poate acoperi cheltuiala cu noile componente...

Ce ziceti?Fara schimburi de ulei,fara vizite la Peco,poate da si Statul ceva bani daca nu mai poluezi...

smile.gif

This post has been edited by azaghorth: 25 May 2010, 19:32


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danvespa
post 25 May 2010, 20:41
Post #506


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 January 10




Buna idee, am fost si eu foarte curios de subiect acum vreo 2 ani cand am avut un peugeot pe care ma batea gandul sa il modific. Principala problema nu este motorul cum ar crede unii, ci bateriile. Am vazut ca ceva studenti de prin Japonia au facut o masina electrica care utiliza baterii Li-Ion de laptop. Masina avea un demaraj fantastic. Ca masina de oras ar fi ok daca ar parcurge 100 de km cu o incarcare. Nu cred ca in conditii normale cineva circula mai mult de 100 de km intr-o zi sau cu mai mult de 60 km/h in medie. Deci ideea este viabila, mai lipseste omul priceput care sa o puna in practica.


--------------------
Renault Twingo 1997, 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzabal
post 25 May 2010, 22:02
Post #507


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 7 December 08




Salutare .... am si eu o problema , mi s a stricat termocupla sapt trecuta adica s a blocat rulmentu si am inlocuit o in weekend dar problema persista adica daca las masina sa stationeze mai mult timp se aprinde senzoru de la apa in bord si clar ii temperatura mare ca se simte caldura la motor. Acuma as vrea sa va intreb , poate fi o problema de senzor de temperatura sau are o siguranta la motor termocupla care poate sa fie arsa (probabil cum s a fortat cu termocupla arsa) pt ca senzoru intr o oarecare masura functioneaza ca indica in bord cand ii temperatura mare


--------------------
renault twingo 2002
mitzabak[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 6 Jun 2010, 09:32
Post #508


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Stie cineva de ce de la o vreme cam din 10 chei una nu reactioneaza deloc?Nu se invarte nimic, deci eu unul exclud probleme la baterie.Avand in vedere ca nu stiu deloc mecanica...nu am idee ce ar putea fi.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 6 Jun 2010, 16:07
Post #509


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Poate ai probleme cu butucul ... si iti merge cheia in gol si nu pune contactul ...


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 6 Jun 2010, 19:55
Post #510


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Asa este, se aude doar un clic.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 10:09
Dacia