Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
![]() ![]() ![]() |
Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
catalincre |
![]()
Post
#421
|
||
![]() twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara ![]() |
|
||
--------------------
renault/nissan
twingo/note
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC
2009 night&day/2006 acenta SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#422
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
catalincre, de unde stii ca nu a fost lovita si reparata cu elemente mai noi (de dupa 2000) ? Ca sa fim seriosi...se poarta
![]() Eu toate Twingo-urile pana in 2000 marea majoritate aveau urme de ruginica...cel putin la arcele aripilor (pe buza aia interioara). This post has been edited by bubu782001: 16 Mar 2010, 21:17 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
twingo |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
baieti, niste stickere nu ne facem si noi ?
|
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
sonda renault 555lei la Ipso. 700lei cu manopera si test
![]() |
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
Tamango |
![]()
Post
#425
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Asa mult ? La autokarma e 355.
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
catalincre |
![]()
Post
#426
|
![]() twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara ![]() |
bubule, cam pe unde a sarit vopseaua se vede galvanul (vopseaua a sarit de la impacturi cu pietricele>stalpi>etc) si a mea nu are rugina decat intr-un loc (la un colt la haion), pe unde spuneai tu nu are deloc. oare am eu noroc sau e galvanizata? eu zic ca e si toata nu doar elemente.
|
--------------------
renault/nissan
twingo/note
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC
2009 night&day/2006 acenta SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare,
am o rugaminte: daca are cineva o schema cu circuitul de incarcare a bateriei (alternator) pt. gama Renault,nu conteaza modelul.Sunt foarte curios daca se limiteaza si curentul furnizat bateriei sau doar tensiunea. Merci. PS:Mi-am gasit pe ebay comutatorul bloc de lumini si comenzile pe volan, totul la 40Euro. Astept sa le primesc si sa le instalez ![]() This post has been edited by azaghorth: 17 Mar 2010, 16:55 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#428
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai cam ambele. Tensiunea este maxim 14 volti (tensiunea de incarcare a bateriei). Curentul...sta altfel treba.
Cum sta treaba cu curentul? Pai sa o luam asa avem o sursa de curent (oarecare) si un consumator - un motoras sau un bec. Ok? Sa zicem ca sursa de 12v si care duce un maximum de 200 de Amperi ok? Boon. Motorasul insa este de 160 watt iar becul de 120 watt Ce inseamna asta? Inseamna ca motorul alimentat la 12v, la turatia maxima consuma 13,33 Amperi iar Becul consuma la 12v, 10 Amperi ok? In total 23.33 amperi. Insa sursa mai are inca putere si ii mai raman disponibili pentru a fi furnizati, 176.66 de amperi.. Eee in cazul masinii, bateria, este UN CONSUMATOR - pentru alternator..ca un bec sau ca un motoras electric. Deci daca tu ai un Alternator sa zicem de 80 de Amperi, la incarcarea unei baterie de 60 de amperi sunt folosi doar 6 amperi pentru incarcare (ca idee sa stii, curentul de incarcare a bateriei este de 10% din cat poate sa scoata bateria - la amperi a refer) Pai atunci (o sa ziceti) de ce sunt alternaotarele asa de mari? (80A, 90 A, 120A...etc) de ce nu le fac la 20 Amperi maxim ? - asta ar corespunde pentru o baterie de 200 A. Practic fiecare consumator trage cati amperi are nevoie din alternator SI baterie de ce asta? Pentru ca in cazul in care bateria este descarcata, ea nu mai poate furniza maximul de amperi pentru consumatori, si asta este suplinit de alternator. Daca nivelul de consum este peste ceea ce poate furniza alternatorul, apare descarcarea bateriei si ineficienta incarcarii. Tensiunea este insa limitata pentru ca la o marire a tensiunii pe bornele bateriei (a tensiunii de incarcare) risti sa strici bateria si chiar instalatia electrica (alti consumatori). Logica e ca la un Laptop. Laptopul se alimenteaza permanent din baterie (chiar daca laptopul este pus la incarcat). Asta este valabil pentru ORICE MASINA. Insa daca bateria este descarcata, consumatorii trag si din baterie si din alternator (logic, avem urmatorii consumatori: bateria, becuri casetofon, ECU etc..) Eee alternatorul furnizeaza cat este nevoie pentru fiecare. Teoretic NU ai nici un motiv sa limitezi amperajul...ca ala poate sa fie de un milion de amperi, fiecare consumator isi ia exact cat are nevoie, insa practic daca bagi prea multi amperi intr-o baterie..iarasi o distrugi. Cum face alternatorul asta? Are un montaj care "simte" curentul bateriei si care ii spune alternatorului ca trebuie sa ii dea curentul x de incarcare. This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2010, 19:44 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Acumulatorul auto este conceput sa livreze curent mare la pornirea masinii (sute de amperi) si nu este potrivit sa alimenteze consumatori pentru mult timp (de aceea daca uiti faza scurta pornita) in cateva ore bateria se descarca.Practic bateria functioneaza ca un tampon intre alternator si sistemul electric al automobilului.
Atata vreme cat motorul merge,toti consumatorii de pe masina sunt alimentati de catre alternator.Bateria este ca o sarcina in sistemul de incarcare.Singurul moment cand bateria va furniza energie in sistem (cu motorul mergand) este atunci cand energia furnizata de alternator nu este suficienta ,sau motorul merge la relanti.(or turatie ff mica) Nu eu am inventat asta,ci am gasit pe acest site: http://www.bcae1.com/charging.htm Am observat la o masina cu AC,de ex daca merge motorul la relanti si pornesti AC se simte ca motorul isi creste turatia... ![]() Din teorie rezulta ca alternatorul monitorizeaza tensiunea cu care incarca bateria (aprox 14.4V) dar totodata monitorizeaza consumul (cererea de curent) si in functie de cerinte va produce mai mult curent, pana la capacitatea lui maxima.De asemenea daca tensiunea pe baterie scade sub un anumit prag,va produce mai mult curent ca sa ridice tensiunea la valoarea corecta. De ce am intrebat asta,pentru ca eu pe masina am bateria originala Fulmen;ori bateria este foarte buna,ori sistemul de incarcare e foarte bun;ori amandoua. Acea afirmatie cf careia daca bateria e descarcata,sistemul va trage curent si din alternator si din baterie e o treaba interesanta.Ce se intampla in urmatorul scenariu: Bateria e descarcata sa zicem aproape de limita de jos acceptata de catre alternator si cererea de curent e mai mare decat poate alternatorul sa dea.Ce face alternatorul?Lasa sistemul sa traga curent si din baterie ca sa ne se suprasolicite dar risca sa omoare bateria sau va incerca sa incare bateria ca s-o protejeze si se solicita mai tare?Oricum ,mi se pare interesant tot acest bilant energetic si cum functioneaza sistemul de alimentare pe auto.E de studiat... ![]() This post has been edited by azaghorth: 18 Mar 2010, 12:39 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#430
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cu AC-ul ai balmajit-o. Cresterea turatiei motorului la cuplarea AC-ului este datorata faptului ca in momentul in care compresorul este cuplat, apare o pierdere de putere a motorului si implicit o scadere de turatie. Pentru a suplinii acea pierdere computerul de injectie mareste turatia motorului. Nu este din cauza alternatorului.
Tocmai din motivul ala consumatorii trag din ambele (atat din baterie cat si din alternator. Asta in conditiile unei baterii pline. Cand bateria este consumata, alimentarea consumatorilor se face din alternator, exista un sistem, ce balanseaza consumul pe alternator / baterie in functie de nivelul de cerere si nivelul de incarcare a bateriei. Ca sa vezi diferenta si sa-ti dai seama ca trage si din baterie, poti observa simplu asta. Cand ai bateria descarcata...daca aprinzi avaria..o sa vezi ca apare o scadere de intermitenta de intensitate la lumina de background a LCD-ului. Consumul se face balansat atat din baterie cat si din alternator. De aceea se si recomanda la o baterie descarcata sa nu o fortezi cu faza lunga samd, deoarece incarcarea va dura mai mult. Orice solicitare directa asupra alternatorului poate avea ca rezultat impuscarea diodelor - vezi "testele" geniilor romani - scoteau bateria in timp ce mergea masina - sa arate ei "ce bun este alternatorul". Alternatorul NU se lasa in gol - deci trebuie sa aiba excitatia din baterie, altfel el se autoexcita si se arde (baga in el tensiune pana pocneste). Tocmai de aia consumul se face din ambele surse -atat alternator cat si baterie. La o masina, in general alternatorul suplineste consumul extra din partea consumatorilor. Insa asta este un compromis, deoarece se scurteaza viata bateriei - de aceea nu e recomandat sa pui consumatori mai mari decat au fost prevazuti de fabricant. Pot sa-ti explic multe. Chiar ma pricep la subiectul asta. This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2010, 13:00 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da , e interesant subiectul...
![]() Bine, faza cu AC-ul am zis-o asa, mi-am adus aminte de ea si nu stiam exact cine creste turatia motorului (de obicei calculatorul central ia astfel de decizii).Oricum ,practic alternatorul nu prea avea treaba cu AC-ul pentru ca daca simtea ca trebuie mai mult curent ca ar fi cerut un consumator(presupus AC-ul) isi marea usor curentul fara sa necesite o turatie mai mare a motorului.Oricum ideea e ca alternatorul trebuie sa produca aceeasi tensiune pe baterie indiferent daca motorul ruleaza la relanti sau la 10.000rpm Pentru ca ce se simtea in acel moment era probabil functionarea compresorului (care din cate stiu e pe curea cu motorul) si probabil motorul a crescut turatia pentru a compensa faptul ca functionand compresorul scadea turatia volantei.Zic bine? This post has been edited by azaghorth: 18 Mar 2010, 13:20 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#432
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
Salut! Am gasit sonda lambda la autokarma si ma costa 279lei la promotie. Este cea din poza. Asa arata cea originala? Trebuie sa ma sune sa imi zica codurile sa le verific cu cele date de Bubu (multumesc mult).
Attached thumbnail(s) sonda_lambda.jpg ( Size: 28.17k ) Number of downloads: 318 |
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#433
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
azaghorth zici foarte bine insa cresterea in turatie nu este pentru a compensa turatia volantei..ci pentru a compensa puterea motorului (compresorul de AC mananca vreo 2-3 caluti, daca nu si mai bine). Ori cum puterea se obtine din turatii la benzinare...cam tot aia este.
Exact. Alternatorul trebuie sa scoate indiferent de turatie aceeiasi tensiune, altfel, daca ar scoate in functie de turatie (functionare defectuasa a regulatorului) arzi tot pe masina si disperi si bateria. Insa treaba asta o face regulatorul de tensiune. Binenteles ca exista mici variatii de tensiune la accelerari bruste si deccelerari. Insa nu traim intr-o lume ideala. De exemplu asta o vezi noaptea la lumina farurilor, cand accelerezi si vezi ca intensitatea luminii creste putin. La relanti alternatorul NU INCARCA. Ci mai mult mentine o starea de incarcare a bateriei - cat se trage atat se baga. De aceea la relanti nu o sa-ti incarce niciodata o baterie descarcata. Numai in mers (in sarcina) alternatorul incepe sa bage curent in baterie. Am zis curent - nu tensiune. Nici o problema alexmitzu. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
renotgo |
![]()
Post
#434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Intrebare ; stie cineva daca clapeta, mai precis mufele de la senzorii de pe clapeta se potrivesc de pe motoarele generatie mai veche D7F700-D7F720 pe motoarele D7F702 ?
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#435
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai putem altceva face. Cautam sezorii de la clapeta pe net. Si comparam diferenta. Semnalele sunt aceleasi. Tot ce poate diferi este intr-adevar diferenta fizica (forma mufelor).
La un corp clapeta de motor D7F (varianta clasica, mecanica) avem asa: - Potentiometrul de pozitie clapeta - Motorasul pas cu pas - Senzor temperatura aer Se poate verifica astfel: In Dialogyis identifici part number-urile la piesele astea, si daca coincid (la ambele versiuni) este indeajuns - sunt la fel si mufele ar trebui sa fie la fel. Daca nu, cauti pe net acele part number-uri si identifici vizual formele la mufe. Presupun ca este vorba de cele 2 revizii ale motorului D7F (acel cu capacul ala mic gri ai cel cu capacul ala rotunjit si mai lunguiet negru). So, avem D7F 700 corpul clapeta cu codul: 7700105042 (pana in 1999) D7F 702 corpul clapeta cu codul: 7700108120 (dupa 1999) Dar AICI, http://articulo.mercadolibre.com.ar/MLA-75...pfioriginal-_JM scrie cu rosu ambele coduri. Deci se pare ca ar fi acelasi corp clapeta. Renault are prostul obicei sa schimbe peste noapte codurie cu toate ca este EXACT aceeiasi piesa - chiar acuma lucrez si eu la un "caz" de genul asta. This post has been edited by bubu782001: 19 Mar 2010, 18:25 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
danvespa |
![]()
Post
#436
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 January 10 ![]() |
Are cineva twingo de dezmembrat? imi trebuie aripa dreapta spate, doar bucata pana la capacul de la busonul de la rezervor, adica cam max 15-20 cm in jurul arcului de aripa. A fost acrosata si reparata prost, adica nu a fost indreptata si apoi chituita; si acum m-a pus ala rau sa trag eu de ea sa vad cat e de zdravana si am ramas cu o bucata in mana. Am gasit noua la 230 de lei dar cica nu se prea potrivesc daca nu sunt de origine, iar prin oras pe la dezmembrari mi-au cerut niste preturi de pot sa mai pun inca pe atat si iau un twingo intreg de piese, neinmatriculat. Ma mai bate gandul sa iau mulaj dupa o aripa buna de twingo si sa o fac din fibra, sa o prind in nituri pop ingropate, chituit si vopsit si gata.
|
--------------------
Renault
Twingo
1997, 1.2 8v
|
|
renotgo |
![]()
Post
#437
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
bubu782001 ,multumesc mult ! Motorasul pas cu pas imi facea probleme (ramanea motorul turat ) si mi-am comandat la dezmembrari o clapeta completa .Maine ar trebui s-o primesc si sper sa fie buna ,mutumesc inca o data ! Numai bine !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#438
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Daca sunt probleme cu pinii, cauta-ma pe prv si am sa-ti spun pinii la a ta si pinii la aia. Restul este simplu - tai mufa ta si aia este (insa tare am eu impresia ca nu este nici o problema).
PS mai stii cand iti ziceam de dracia aia de motoras pas cu pas ca asta este boala la D7F ? Nu mai punem ca porcaria aia de motoras pas cu pas este capsulat in corpul clapeta (masura economica). This post has been edited by bubu782001: 19 Mar 2010, 20:08 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
renotgo |
![]()
Post
#439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Bubule multumesc ! La modelul D7F700-720 motorasul este prins in doua suruburi ,la D7F702 este incastrat din motive pur "sadice" ...numai ca eu l-am dat jos (destul de riscant...) cu gandul sa-l curat ..n-avea nimic ,era curat asa ca l-am montat la loc ,am sters erorile (apropos ,daca se scot mufele de la senzori apar instantaneu erori ) a mai functionat cateva zile si azi a "murit" ,s-a blocat pe deschis turandu-mi motorul pe la vreo 2000 de ture in ralanti .Am incercat sa-i aranjez pozitia punand contactul cateva secunde apoi dupa cateva minute porneam motorul dar degeaba .Concluzie ,se schimba corpul clapeta cu un model mai vechi la care motorasul se poate demonta si schimba .
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#440
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Deci versiunile mai vechi au motorasul de relanti demontabil - este bine de stiut asta. In fine eu raman cu ideea ca un corp clapeta este mult mai destept (insa si mai sensibil).
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
renotgo |
![]()
Post
#441
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Clapeta se potriveste in proportie de 99% ,acel 1% ramas il reprezinta doua ghidaje de pe galeria de admisie ce trebuie taiate pentru a monta "noua" clapeta .Clapeta de pe D7F700 nu are gauri pentru acele ghidaje ,in rest totul se potriveste perfect .Cum spuneam ,marele avantaj este ca la clapetele de pe motoarele D7F700(Twingo)-D7F720 (de pe Clio) se pot demonta cu usurinta motorasele pas cu pas si senzorii de pe clapeta (potentiometrul de pozitie clapeta) .
Apropos ,uitati-va la "dedicatii" pe "Cafenea" . ![]() This post has been edited by renotgo: 20 Mar 2010, 20:05 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
tontzo |
![]()
Post
#442
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 19 August 07 From: Slobozia ![]() |
buna ziua,
am întâmpinat și eu o mica problemă la buburuza lu nevastă-mea și dacă mă puteți ajuta v-aș rămâne recunoscător ![]() nu întotdeauna când pun contactul de la cheie ledul martor roșu (cel care pâlpâie și când e mașina oprită) pâlpâie la o intensitate mai mare decât cea normala iar motoru nu pornește nici să-l bați ... însă dacă iau contactul și îl mai pun odată merge normal și motorul pornește ... ![]() în această dimineața de exemplu motorul nu a mai vrut să pornească deloc, nici închiderea centralizată nu a mai vrut să își facă datoria ... așa că am închis-o mecanic ![]() ce poate avea? sau dacă are cineva schema codurilor de eroare de la ledurile martor ale bordului ![]() o zi bună în continuare ... |
--------------------
Audi
A4 Avant 1.9 TDi
- IL 12 SOV
2005 Edition Renault Twingo Initiale Paris - IL 31 SOV
|
|
Cipav |
![]()
Post
#443
|
![]() fan twingo Group: Members Posts: 103 Joined: 15 March 08 From: Avrig, Sibiu ![]() |
S-a mai discutat, e cipul din cheie, verifica sa nu fie deplasat de la locul lui(desfaci cheia).
|
--------------------
Renault
Twingo
- SB 88 CYP
Authentique 2001 8V
|
|
tontzo |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 19 August 07 From: Slobozia ![]() |
pai am folosit ambele chei, sa fie aceasta problema la ambele chei?
![]() |
--------------------
Audi
A4 Avant 1.9 TDi
- IL 12 SOV
2005 Edition Renault Twingo Initiale Paris - IL 31 SOV
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#445
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Da. Sau bucsa antidemaraj din jurul contactului. e cu probleme. Pls cauta topicul cu "nu mai porneste". O sa gasesti mai multe acolo.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
ionut1991 |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 December 09 From: Braila ![]() |
Salutare Twingari. Am si eu o nelamurire legata de o piesa de la motor. Astazi m-am ocupat mai mult de masinuta si printre altele i-am curatat si motorul. Mi-am adus aminte ca proprietarul de la care am cumparat-o mi-a spus ca exista o piesa in partea stanga cum deschid capota, care atunci cand e apasata se inchide motorul. ( cred ca e vorba de antifurtul acela cu bulina rosie dion bord ) Am pornit motorul iar cand am apasat nu s-a intamplat nimic. Am dat-o jos si am desfacut-o, si intr'adevar fara ea motorul nu porneste, iar in interiorul ei este un intrerupator cu bila si magnet, care cred ca la mine nu functioneaza.
Puteti sa imi spuneti cate ceva despre piesa asta? Daca stie cineva cum se salta bila aceea, sau cum se numeste, cum functioneaza... Multumesc Attached thumbnail(s) P1070286.JPG ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 208 P1070287.JPG ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 214 |
--------------------
Renault
Twingo
- BR 03SXD
2001 Privilege Ionut S.
|
|
renotgo |
![]()
Post
#447
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
In cazul unui accident nedorit alimentarea cu benzina se intrerupe .Apasand acel buton se deblocheaza alimentarea .Salutare !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#448
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Are dreptate rentgo. Ala este conform specificatiiolor Renault "CAPTEUR DE CHOC (CAPTEUR A INERTIE)". In caz de impact senzorul-buton (ca aia este) se decupleaza. Computerul de injectie "vede" asta si taie alimentarea cu combustibil, sa nu iei foc.
Dupa impact, o sa observi ca nu mai porneste masina. Eee daca apesi pe butonul ala..."voila" masina pleaca ![]() This post has been edited by bubu782001: 21 Mar 2010, 17:54 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Tamango |
![]()
Post
#449
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ieri pe autostrada am observat o chestie deranjanta, la viteza de peste 140 imi vibreaza urat oglinda interioara si nu mai pot vedea nimic in ea. Alea laterale nu avea nici pe dracu. Ceva idei ?
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#450
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Solutie mergi sub 140. Chiar ai nevoie de asa viteza? Pe autostrada din cate imi aduc eu bine aminte este 130 maxim. Hai 135 (mai bagi si o mica toleranta acolo). Vezi ca noile radare chiar isi fac treaba.
Ar fi 2 chestii ca idee: oglinda sa nu fie fixata foarte bine si normal ca in aceste conditii vibreaza, sau un tampon de la motor (in cazul asta ar fi trebuit sa-ti vibreze si cele laterale) - macar cea din stanga. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 21:17 |