Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic

catalincre
post 16 Mar 2010, 20:34
Post #421


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




a mea din semnatura are caroseria zincata, garantat. cred ca mai devreme a inceput galvanizarea


--------------------
renault/nissan twingo/note - SB 97 ACC/ SB 98 ACC 2009 night&day/2006 acenta
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Mar 2010, 21:16
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




catalincre, de unde stii ca nu a fost lovita si reparata cu elemente mai noi (de dupa 2000) ? Ca sa fim seriosi...se poarta radmasa.gif
Eu toate Twingo-urile pana in 2000 marea majoritate aveau urme de ruginica...cel putin la arcele aripilor (pe buza aia interioara).

This post has been edited by bubu782001: 16 Mar 2010, 21:17


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo
post 17 Mar 2010, 02:12
Post #423


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




baieti, niste stickere nu ne facem si noi ?


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmitzu
post 17 Mar 2010, 08:04
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




sonda renault 555lei la Ipso. 700lei cu manopera si test ph34r.gif


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 17 Mar 2010, 08:26
Post #425


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Asa mult ? La autokarma e 355.


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 17 Mar 2010, 16:25
Post #426


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




bubule, cam pe unde a sarit vopseaua se vede galvanul (vopseaua a sarit de la impacturi cu pietricele>stalpi>etc) si a mea nu are rugina decat intr-un loc (la un colt la haion), pe unde spuneai tu nu are deloc. oare am eu noroc sau e galvanizata? eu zic ca e si toata nu doar elemente.


--------------------
renault/nissan twingo/note - SB 97 ACC/ SB 98 ACC 2009 night&day/2006 acenta
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 17 Mar 2010, 16:54
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Salutare,

am o rugaminte:
daca are cineva o schema cu circuitul de incarcare a bateriei (alternator) pt. gama Renault,nu conteaza modelul.Sunt foarte curios daca se limiteaza si curentul furnizat bateriei sau doar tensiunea.

Merci.

PS:Mi-am gasit pe ebay comutatorul bloc de lumini si comenzile pe volan, totul la 40Euro.

Astept sa le primesc si sa le instalez

smile.gif

This post has been edited by azaghorth: 17 Mar 2010, 16:55


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Mar 2010, 19:40
Post #428


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai cam ambele. Tensiunea este maxim 14 volti (tensiunea de incarcare a bateriei). Curentul...sta altfel treba.

Cum sta treaba cu curentul? Pai sa o luam asa avem o sursa de curent (oarecare) si un consumator - un motoras sau un bec. Ok? Sa zicem ca sursa de 12v si care duce un maximum de 200 de Amperi ok? Boon. Motorasul insa este de 160 watt iar becul de 120 watt

Ce inseamna asta? Inseamna ca motorul alimentat la 12v, la turatia maxima consuma 13,33 Amperi iar Becul consuma la 12v, 10 Amperi ok? In total 23.33 amperi. Insa sursa mai are inca putere si ii mai raman disponibili pentru a fi furnizati, 176.66 de amperi..

Eee in cazul masinii, bateria, este UN CONSUMATOR - pentru alternator..ca un bec sau ca un motoras electric.

Deci daca tu ai un Alternator sa zicem de 80 de Amperi, la incarcarea unei baterie de 60 de amperi sunt folosi doar 6 amperi pentru incarcare (ca idee sa stii, curentul de incarcare a bateriei este de 10% din cat poate sa scoata bateria - la amperi a refer)

Pai atunci (o sa ziceti) de ce sunt alternaotarele asa de mari? (80A, 90 A, 120A...etc) de ce nu le fac la 20 Amperi maxim ? - asta ar corespunde pentru o baterie de 200 A.
Practic fiecare consumator trage cati amperi are nevoie din alternator SI baterie de ce asta? Pentru ca in cazul in care bateria este descarcata, ea nu mai poate furniza maximul de amperi pentru consumatori, si asta este suplinit de alternator.

Daca nivelul de consum este peste ceea ce poate furniza alternatorul, apare descarcarea bateriei si ineficienta incarcarii.

Tensiunea este insa limitata pentru ca la o marire a tensiunii pe bornele bateriei (a tensiunii de incarcare) risti sa strici bateria si chiar instalatia electrica (alti consumatori). Logica e ca la un Laptop. Laptopul se alimenteaza permanent din baterie (chiar daca laptopul este pus la incarcat).

Asta este valabil pentru ORICE MASINA. Insa daca bateria este descarcata, consumatorii trag si din baterie si din alternator (logic, avem urmatorii consumatori: bateria, becuri casetofon, ECU etc..) Eee alternatorul furnizeaza cat este nevoie pentru fiecare.

Teoretic NU ai nici un motiv sa limitezi amperajul...ca ala poate sa fie de un milion de amperi, fiecare consumator isi ia exact cat are nevoie, insa practic daca bagi prea multi amperi intr-o baterie..iarasi o distrugi. Cum face alternatorul asta? Are un montaj care "simte" curentul bateriei si care ii spune alternatorului ca trebuie sa ii dea curentul x de incarcare.

This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2010, 19:44


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 18 Mar 2010, 12:22
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Acumulatorul auto este conceput sa livreze curent mare la pornirea masinii (sute de amperi) si nu este potrivit sa alimenteze consumatori pentru mult timp (de aceea daca uiti faza scurta pornita) in cateva ore bateria se descarca.Practic bateria functioneaza ca un tampon intre alternator si sistemul electric al automobilului.
Atata vreme cat motorul merge,toti consumatorii de pe masina sunt alimentati de catre alternator.Bateria este ca o sarcina in sistemul de incarcare.Singurul moment cand bateria va furniza energie in sistem (cu motorul mergand) este atunci cand energia furnizata de alternator nu este suficienta ,sau motorul merge la relanti.(or turatie ff mica)
Nu eu am inventat asta,ci am gasit pe acest site:

http://www.bcae1.com/charging.htm

Am observat la o masina cu AC,de ex daca merge motorul la relanti si pornesti AC se simte ca motorul isi creste turatia...smile.gif

Din teorie rezulta ca alternatorul monitorizeaza tensiunea cu care incarca bateria (aprox 14.4V) dar totodata monitorizeaza consumul (cererea de curent) si in functie de cerinte va produce mai mult curent, pana la capacitatea lui maxima.De asemenea daca tensiunea pe baterie scade sub un anumit prag,va produce mai mult curent ca sa ridice tensiunea la valoarea corecta.

De ce am intrebat asta,pentru ca eu pe masina am bateria originala Fulmen;ori bateria este foarte buna,ori sistemul de incarcare e foarte bun;ori amandoua.

Acea afirmatie cf careia daca bateria e descarcata,sistemul va trage curent si din alternator si din baterie e o treaba interesanta.Ce se intampla in urmatorul scenariu:
Bateria e descarcata sa zicem aproape de limita de jos acceptata de catre alternator si cererea de curent e mai mare decat poate alternatorul sa dea.Ce face alternatorul?Lasa sistemul sa traga curent si din baterie ca sa ne se suprasolicite dar risca sa omoare bateria sau va incerca sa incare bateria ca s-o protejeze si se solicita mai tare?Oricum ,mi se pare interesant tot acest bilant energetic si cum functioneaza sistemul de alimentare pe auto.E de studiat...
smile.gif

This post has been edited by azaghorth: 18 Mar 2010, 12:39


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 18 Mar 2010, 12:58
Post #430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cu AC-ul ai balmajit-o. Cresterea turatiei motorului la cuplarea AC-ului este datorata faptului ca in momentul in care compresorul este cuplat, apare o pierdere de putere a motorului si implicit o scadere de turatie. Pentru a suplinii acea pierdere computerul de injectie mareste turatia motorului. Nu este din cauza alternatorului.
Tocmai din motivul ala consumatorii trag din ambele (atat din baterie cat si din alternator. Asta in conditiile unei baterii pline. Cand bateria este consumata, alimentarea consumatorilor se face din alternator, exista un sistem, ce balanseaza consumul pe alternator / baterie in functie de nivelul de cerere si nivelul de incarcare a bateriei. Ca sa vezi diferenta si sa-ti dai seama ca trage si din baterie, poti observa simplu asta. Cand ai bateria descarcata...daca aprinzi avaria..o sa vezi ca apare o scadere de intermitenta de intensitate la lumina de background a LCD-ului.

Consumul se face balansat atat din baterie cat si din alternator.
De aceea se si recomanda la o baterie descarcata sa nu o fortezi cu faza lunga samd, deoarece incarcarea va dura mai mult.
Orice solicitare directa asupra alternatorului poate avea ca rezultat impuscarea diodelor - vezi "testele" geniilor romani - scoteau bateria in timp ce mergea masina - sa arate ei "ce bun este alternatorul". Alternatorul NU se lasa in gol - deci trebuie sa aiba excitatia din baterie, altfel el se autoexcita si se arde (baga in el tensiune pana pocneste).
Tocmai de aia consumul se face din ambele surse -atat alternator cat si baterie. La o masina, in general alternatorul suplineste consumul extra din partea consumatorilor. Insa asta este un compromis, deoarece se scurteaza viata bateriei - de aceea nu e recomandat sa pui consumatori mai mari decat au fost prevazuti de fabricant. Pot sa-ti explic multe. Chiar ma pricep la subiectul asta.

This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2010, 13:00


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 18 Mar 2010, 13:20
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Da , e interesant subiectul...smile.gif
Bine, faza cu AC-ul am zis-o asa, mi-am adus aminte de ea si nu stiam exact cine creste turatia motorului (de obicei calculatorul central ia astfel de decizii).Oricum ,practic alternatorul nu prea avea treaba cu AC-ul pentru ca daca simtea ca trebuie mai mult curent ca ar fi cerut un consumator(presupus AC-ul) isi marea usor curentul fara sa necesite o turatie mai mare a motorului.Oricum ideea e ca alternatorul trebuie sa produca aceeasi tensiune pe baterie indiferent daca motorul ruleaza la relanti sau la 10.000rpm
Pentru ca ce se simtea in acel moment era probabil functionarea compresorului (care din cate stiu e pe curea cu motorul) si probabil motorul a crescut turatia pentru a compensa faptul ca functionand compresorul scadea turatia volantei.Zic bine?

This post has been edited by azaghorth: 18 Mar 2010, 13:20


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmitzu
post 18 Mar 2010, 13:50
Post #432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




Salut! Am gasit sonda lambda la autokarma si ma costa 279lei la promotie. Este cea din poza. Asa arata cea originala? Trebuie sa ma sune sa imi zica codurile sa le verific cu cele date de Bubu (multumesc mult).

Attached thumbnail(s)
sonda_lambda.jpg ( Size: 28.17k ) Number of downloads: 318


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 18 Mar 2010, 15:25
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




azaghorth zici foarte bine insa cresterea in turatie nu este pentru a compensa turatia volantei..ci pentru a compensa puterea motorului (compresorul de AC mananca vreo 2-3 caluti, daca nu si mai bine). Ori cum puterea se obtine din turatii la benzinare...cam tot aia este.

Exact. Alternatorul trebuie sa scoate indiferent de turatie aceeiasi tensiune, altfel, daca ar scoate in functie de turatie (functionare defectuasa a regulatorului) arzi tot pe masina si disperi si bateria. Insa treaba asta o face regulatorul de tensiune. Binenteles ca exista mici variatii de tensiune la accelerari bruste si deccelerari. Insa nu traim intr-o lume ideala. De exemplu asta o vezi noaptea la lumina farurilor, cand accelerezi si vezi ca intensitatea luminii creste putin.

La relanti alternatorul NU INCARCA. Ci mai mult mentine o starea de incarcare a bateriei - cat se trage atat se baga. De aceea la relanti nu o sa-ti incarce niciodata o baterie descarcata. Numai in mers (in sarcina) alternatorul incepe sa bage curent in baterie. Am zis curent - nu tensiune.

Nici o problema alexmitzu.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 19 Mar 2010, 17:19
Post #434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Intrebare ; stie cineva daca clapeta, mai precis mufele de la senzorii de pe clapeta se potrivesc de pe motoarele generatie mai veche D7F700-D7F720 pe motoarele D7F702 ?


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Mar 2010, 17:58
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai putem altceva face. Cautam sezorii de la clapeta pe net. Si comparam diferenta. Semnalele sunt aceleasi. Tot ce poate diferi este intr-adevar diferenta fizica (forma mufelor).

La un corp clapeta de motor D7F (varianta clasica, mecanica) avem asa:

- Potentiometrul de pozitie clapeta
- Motorasul pas cu pas
- Senzor temperatura aer

Se poate verifica astfel:
In Dialogyis identifici part number-urile la piesele astea, si daca coincid (la ambele versiuni) este indeajuns - sunt la fel si mufele ar trebui sa fie la fel.
Daca nu, cauti pe net acele part number-uri si identifici vizual formele la mufe.

Presupun ca este vorba de cele 2 revizii ale motorului D7F (acel cu capacul ala mic gri ai cel cu capacul ala rotunjit si mai lunguiet negru).

So, avem
D7F 700 corpul clapeta cu codul: 7700105042 (pana in 1999)
D7F 702 corpul clapeta cu codul: 7700108120 (dupa 1999)

Dar AICI, http://articulo.mercadolibre.com.ar/MLA-75...pfioriginal-_JM scrie cu rosu ambele coduri. Deci se pare ca ar fi acelasi corp clapeta.
Renault are prostul obicei sa schimbe peste noapte codurie cu toate ca este EXACT aceeiasi piesa - chiar acuma lucrez si eu la un "caz" de genul asta.

This post has been edited by bubu782001: 19 Mar 2010, 18:25


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danvespa
post 19 Mar 2010, 19:01
Post #436


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 January 10




Are cineva twingo de dezmembrat? imi trebuie aripa dreapta spate, doar bucata pana la capacul de la busonul de la rezervor, adica cam max 15-20 cm in jurul arcului de aripa. A fost acrosata si reparata prost, adica nu a fost indreptata si apoi chituita; si acum m-a pus ala rau sa trag eu de ea sa vad cat e de zdravana si am ramas cu o bucata in mana. Am gasit noua la 230 de lei dar cica nu se prea potrivesc daca nu sunt de origine, iar prin oras pe la dezmembrari mi-au cerut niste preturi de pot sa mai pun inca pe atat si iau un twingo intreg de piese, neinmatriculat. Ma mai bate gandul sa iau mulaj dupa o aripa buna de twingo si sa o fac din fibra, sa o prind in nituri pop ingropate, chituit si vopsit si gata.


--------------------
Renault Twingo 1997, 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 19 Mar 2010, 19:28
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




bubu782001 ,multumesc mult ! Motorasul pas cu pas imi facea probleme (ramanea motorul turat ) si mi-am comandat la dezmembrari o clapeta completa .Maine ar trebui s-o primesc si sper sa fie buna ,mutumesc inca o data ! Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Mar 2010, 19:57
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca sunt probleme cu pinii, cauta-ma pe prv si am sa-ti spun pinii la a ta si pinii la aia. Restul este simplu - tai mufa ta si aia este (insa tare am eu impresia ca nu este nici o problema).

PS mai stii cand iti ziceam de dracia aia de motoras pas cu pas ca asta este boala la D7F ? Nu mai punem ca porcaria aia de motoras pas cu pas este capsulat in corpul clapeta (masura economica).

This post has been edited by bubu782001: 19 Mar 2010, 20:08


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 19 Mar 2010, 20:44
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Bubule multumesc ! La modelul D7F700-720 motorasul este prins in doua suruburi ,la D7F702 este incastrat din motive pur "sadice" ...numai ca eu l-am dat jos (destul de riscant...) cu gandul sa-l curat ..n-avea nimic ,era curat asa ca l-am montat la loc ,am sters erorile (apropos ,daca se scot mufele de la senzori apar instantaneu erori ) a mai functionat cateva zile si azi a "murit" ,s-a blocat pe deschis turandu-mi motorul pe la vreo 2000 de ture in ralanti .Am incercat sa-i aranjez pozitia punand contactul cateva secunde apoi dupa cateva minute porneam motorul dar degeaba .Concluzie ,se schimba corpul clapeta cu un model mai vechi la care motorasul se poate demonta si schimba . up.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Mar 2010, 20:46
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deci versiunile mai vechi au motorasul de relanti demontabil - este bine de stiut asta. In fine eu raman cu ideea ca un corp clapeta este mult mai destept (insa si mai sensibil).


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 20 Mar 2010, 19:52
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Clapeta se potriveste in proportie de 99% ,acel 1% ramas il reprezinta doua ghidaje de pe galeria de admisie ce trebuie taiate pentru a monta "noua" clapeta .Clapeta de pe D7F700 nu are gauri pentru acele ghidaje ,in rest totul se potriveste perfect .Cum spuneam ,marele avantaj este ca la clapetele de pe motoarele D7F700(Twingo)-D7F720 (de pe Clio) se pot demonta cu usurinta motorasele pas cu pas si senzorii de pe clapeta (potentiometrul de pozitie clapeta) .


Apropos ,uitati-va la "dedicatii" pe "Cafenea" . up.gif

This post has been edited by renotgo: 20 Mar 2010, 20:05


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tontzo
post 21 Mar 2010, 10:13
Post #442


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 19 August 07
From: Slobozia




buna ziua,

am întâmpinat și eu o mica problemă la buburuza lu nevastă-mea și dacă mă puteți ajuta v-aș rămâne recunoscător rolleyes.gif

nu întotdeauna când pun contactul de la cheie ledul martor roșu (cel care pâlpâie și când e mașina oprită) pâlpâie la o intensitate mai mare decât cea normala iar motoru nu pornește nici să-l bați ... însă dacă iau contactul și îl mai pun odată merge normal și motorul pornește ... unsure.gif

în această dimineața de exemplu motorul nu a mai vrut să pornească deloc, nici închiderea centralizată nu a mai vrut să își facă datoria ... așa că am închis-o mecanic sad.gif

ce poate avea?

sau dacă are cineva schema codurilor de eroare de la ledurile martor ale bordului huh.gif

o zi bună în continuare ...


--------------------
Audi A4 Avant 1.9 TDi - IL 12 SOV 2005 Edition
Renault Twingo Initiale Paris - IL 31 SOV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 21 Mar 2010, 10:28
Post #443


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




S-a mai discutat, e cipul din cheie, verifica sa nu fie deplasat de la locul lui(desfaci cheia).


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tontzo
post 21 Mar 2010, 10:44
Post #444


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 19 August 07
From: Slobozia




pai am folosit ambele chei, sa fie aceasta problema la ambele chei? unsure.gif


--------------------
Audi A4 Avant 1.9 TDi - IL 12 SOV 2005 Edition
Renault Twingo Initiale Paris - IL 31 SOV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 21 Mar 2010, 12:30
Post #445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Da. Sau bucsa antidemaraj din jurul contactului. e cu probleme. Pls cauta topicul cu "nu mai porneste". O sa gasesti mai multe acolo.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut1991
post 21 Mar 2010, 15:04
Post #446


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 December 09
From: Braila




Salutare Twingari. Am si eu o nelamurire legata de o piesa de la motor. Astazi m-am ocupat mai mult de masinuta si printre altele i-am curatat si motorul. Mi-am adus aminte ca proprietarul de la care am cumparat-o mi-a spus ca exista o piesa in partea stanga cum deschid capota, care atunci cand e apasata se inchide motorul. ( cred ca e vorba de antifurtul acela cu bulina rosie dion bord ) Am pornit motorul iar cand am apasat nu s-a intamplat nimic. Am dat-o jos si am desfacut-o, si intr'adevar fara ea motorul nu porneste, iar in interiorul ei este un intrerupator cu bila si magnet, care cred ca la mine nu functioneaza.
Puteti sa imi spuneti cate ceva despre piesa asta? Daca stie cineva cum se salta bila aceea, sau cum se numeste, cum functioneaza... Multumesc

Attached thumbnail(s)
P1070286.JPG ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 208
P1070287.JPG ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 214


--------------------
Renault Twingo - BR 03SXD 2001 Privilege
Ionut S.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 21 Mar 2010, 15:51
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




In cazul unui accident nedorit alimentarea cu benzina se intrerupe .Apasand acel buton se deblocheaza alimentarea .Salutare !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 21 Mar 2010, 17:46
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Are dreptate rentgo. Ala este conform specificatiiolor Renault "CAPTEUR DE CHOC (CAPTEUR A INERTIE)". In caz de impact senzorul-buton (ca aia este) se decupleaza. Computerul de injectie "vede" asta si taie alimentarea cu combustibil, sa nu iei foc.
Dupa impact, o sa observi ca nu mai porneste masina. Eee daca apesi pe butonul ala..."voila" masina pleaca smile.gif).

This post has been edited by bubu782001: 21 Mar 2010, 17:54


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 21 Mar 2010, 20:47
Post #449


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Ieri pe autostrada am observat o chestie deranjanta, la viteza de peste 140 imi vibreaza urat oglinda interioara si nu mai pot vedea nimic in ea. Alea laterale nu avea nici pe dracu. Ceva idei ?


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 21 Mar 2010, 20:54
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Solutie mergi sub 140. Chiar ai nevoie de asa viteza? Pe autostrada din cate imi aduc eu bine aminte este 130 maxim. Hai 135 (mai bagi si o mica toleranta acolo). Vezi ca noile radare chiar isi fac treaba.

Ar fi 2 chestii ca idee: oglinda sa nu fie fixata foarte bine si normal ca in aceste conditii vibreaza, sau un tampon de la motor (in cazul asta ar fi trebuit sa-ti vibreze si cele laterale) - macar cea din stanga.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 21:17
Dacia