Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic

vladoots
post 2 Mar 2010, 21:18
Post #391


membru


Group: Members
Posts: 48
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti




cum sa fac sa porneasca cd-playerul la contact si sa se opreasca cand scot cheia din contact? caci de fiecare data cand ma urc in masina trebuie sa am grija sa-i dau drumul si sa-l opresc atunci cand cobor din masina. asa a fost de cand l-am luat pe twingo, dar acum a inceput sa ma enerveze laugh.gif trebuie sa-l leg cumva la contact biggrin.gif


--------------------
Renault Twingo 1.2 16V 2003
Opel Astra GTC 2.0 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 2 Mar 2010, 21:35
Post #392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ciudat...la mine daca nu il opresc eu din butonul de power, porneste automat cand rotesc cheia la pozitia accesorii, si se stinge automat cand o rotesc invers (pe O)
(intra intr-un stand-by de fapt ca arata ceasul si spune bye bye).
Pe de alta parte dupa cum spuneam, daca apas power on/off se stinge (nu mai sta in modul ala de stand-by) iar daca o opresc si o repornesc ramane la fel - oprit.

Si la ala original Renault tot asa facea.

In mufa de la alimentare (originala) ai asa:

(+) permanent de la baterie (pinul 4) - pentru memorie ceas, programe radio etc..
(+) de la pozitii, cand aprinzi noaptea pozitiile / farurile se lumineaza si butoanele la jucarie (pinul 6)
(+) de la contact cand pui contactul se aprinde si jucaria - asta este responsabil pentru ce-ti puneam mai sus (pinul 7)

Mai sunt asa:

Masa (pinul 8)
Semnal de la senzorul de viteza (pinul 1)
Asta este folosit la functia aia care variaza volumul in functie de viteza de rulare (cresti viteza - creste volumul, scazi viteza - scade volumul) - numai la casetofonul original Renault.

This post has been edited by bubu782001: 2 Mar 2010, 21:47


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladoots
post 2 Mar 2010, 22:07
Post #393


membru


Group: Members
Posts: 48
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti




multam. arunc un ochi maine sa vad ce rezolv.


--------------------
Renault Twingo 1.2 16V 2003
Opel Astra GTC 2.0 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tortulet
post 7 Mar 2010, 23:11
Post #394


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 18 March 08
From: Bucuresti




Cat mai costa o distrubutie + manopera?


--------------------
Renault Twingo - B-81-AWX 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Mar 2010, 14:55
Post #395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai mult sau mai putin.
Depinde de manopera (aici este vorba de ce tarife practica mecanicul tau) si de preturile pieselor (aici deja difera de la brand, de la distribuitor...samd).
Tu ai 16v sau 8v? Am vaga impresie ca la 16v e mai scumpa ca la 8v (cel putin la magazin).

Daca ai 16v distributia, adica piesele ei (curea + intinzator si poate ca ar fi bine si pompa de apa) le gasesti noi noute, DE ORIGINE la "baietasii" din Pitesti (de la motorizarile 1.2 16v folosite pe Logan si Sandero). Asta e UN PUNCT in plus la aceasta motorizare.

Ori te duci pana in Vitan duminica si vorbesti cu unul sa-ti aduca un kit (te negociezi cu el la un pret), ori te duci in Targ in Pitesti - si acolo ai sanse mult mai mari sa le gasesti.

This post has been edited by bubu782001: 8 Mar 2010, 15:03


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 9 Mar 2010, 11:05
Post #396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




salutare Bubu,

am nevoie de o parere, am vazut ca tu te implici pe aici si stii cat e ceasul:

cam ce crezi, la ce valoare as putea vinde buburuza mea?

e din 2002,motor 1.2i 43kW,are 120.000km din care 99.000km facuti in Germania,am facut revizia de 100tkm pe la 112tkm.ca dotari se prezinta asa:
trapa rabatabila textila,4 airbags,ABS+SRP,geamuri electrice,faruri reglate electric (uleiul+filtrul schimbate recent, kit de ambreiaj nou),RC Hyundai,frane schimbate recent (discuri,placutze si cablu frana de mana),si cam atata...sad.gif

Merci mult

This post has been edited by azaghorth: 9 Mar 2010, 11:28


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Mar 2010, 11:43
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




azaghorth sincer ma pricep la piese, la tehnologii, la partea tehnica a masinilor. Si asta intr-o anumita masura. Nu pot spun insa ca as fi si un bun vanzator / cumparator.
Crede-ma pe cuvant ca nu am nici cea mai mica idee de pret.

Asta ar fi una.

Alta ar mai fi ca pe langa dotari, mai conteaza si felul cum arata o masina, de la starea cauciucurilor, pana la modul de inchidere a geamurilor, a portierelor, haionului, starea vopselei samd. (cel putin asta este parerea mea din prisma cumpararii unei masini)
Un vanzator care nu spune totul (si bune si rele) are ceva de ascuns si asta nu este bine (vb lu nea Becali - "PA BANII MEI??")
Tu insa nici nu prea ai prezentat multe despre masina.
Adica, daca are directie asistata, daca are AC, tu ar trebui sa pui - are aia, au are ailalta. Adica prezinti masina si cu bune si cu rele. Asa din 2 vorbe orice masina este "super" daca intelegi ce vreau sa spun.
Si franele, ambreiajul, uleiul si consumabilele schimbate reprezinta un punct forte la o vanzare insa nu e totul.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 9 Mar 2010, 12:41
Post #398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Salut,
pai ce nu am spus am presupus ca se intelege ca nu are , si am vrut sa evidentiez ce are...smile.gif
O sa ma uit pe mobile.de sa fac comparatie...desi noah, nu e 100% relevant.
Pai am pus ceva poze la un moment dat la poze cu twingo-urile noastre.Cred ca arata destul de bine, dar noah...clientul e pretentios.
Nu are AC,servodirectie,inchidere centralizata,oglinzi electrice,proiectoare de ceata.
Ma orientez eu,in functie si de alte anunturi...

Merci

smile.gif

This post has been edited by azaghorth: 9 Mar 2010, 12:42


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Mar 2010, 12:56
Post #399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Chiar nu este o referinta pe mobile. Fata de acolo se mai pune aici si transportul, taxa de inmatriculare samd.

Cel mai bine uita-te pe site-urile de anunturi de pe la noi.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 9 Mar 2010, 13:31
Post #400


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca






--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Mar 2010, 14:50
Post #401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Am o intrebare pentru tine. Si pentru toti acei baietasi destepti.

Cu ce am gresit eu si alti 20 de milioane de Romani, sa fiu pus in situatia sa ies cu masca de gaze pe strada, sa inhalez putorile unor diesele de prin anii 80 - 90..samd ?
Nu am masina noua stiu, si putini dintre noi au, insa sa fim seriosi, taxele mari in general sunt la masinile mari - asta inseamna ca nuuu: romanasul nostru nu se multumeste cu o benzinica de motor 1.2, 1.4, 1.6...
Nuuu el vrea un minim 2000 cmc daca se poate si TEDEI, ca vb aia "e diesel si consuma putin" insa care face praf plamanii nostrii si sanatatea noastra.
Credeti-ma pe cuvant insa cum stateam eu ca prostul asa...in traficul mai mult stationar de tip Bucuresti, eram fortat sa dau pe recirculare in anumite cazuri pentru ca efectiv ma sufocam din cauza "sobei de teracota cu roti" care statea in fata sau in lateralul meu.
Nu fratilor, consider ca la noi taxa este buna in foarte multe situatii...are o logica insa pe care multi o ignora. Eu TIN la sanatatea mea. O sa spuneti - "...daca nu-ti convine, muta-te la munte mai bubule !", nu este logic si nici corect. Asa hai sa plecam cu totii, ca ar trebui sa plece 1/2 din populatia oraselor mari doar pentru ca o gasca de oameni au ambitie sa circule cu vechituri.

This post has been edited by bubu782001: 9 Mar 2010, 16:08


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 9 Mar 2010, 18:42
Post #402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Ai dreptate Bubu,nu ar fi corect sa se umple tara de jafuri de 100euro in Germania, cu norma non Euro, si care sa dea 7mil sa circule in voie pe strazi in Ro, dandu-ti fumuri in nas tie, care ai platit x sute de euro taxa.
Dar nu mi se pare normal ca eu pe o masina de 1.2L, 139g/km emisii norma Euro 3 sa platesc aproape 900Euro taxa la stat, conditii in care masina a fost 3000euro.Nici nu m-ar deranja asa tare sa dau 900euro taxa la stat si eu si ala si ala, daca banii ar fi folositi corespunzator, adica in folosul oamenilor.Nu m-ar deranja nici sa platesc rovigneta+% din pretul benzinei pentru taxa de drum daca as circula pe drumuri decente nu jafurile de drumuri din Ro.Si mi se pare super aberant sa circule Raba si autobuze de 20 de ani care polueaza cat 10 Twingo la un loc...
Ideea e ca statul in general da legi interpretabile dupa voia lui, daca se poate de ce sa nu interpretam si sa folosim legile in favoarea noastera?
Nu sunt pentru poluare si distrugerea mediului,chiar eram interesat sa fac Twingo electric, dar cu legile si birocratia noastra...sad.gif,dar nici nu-mi convine sa bag banul muncit de mine in buzunarul statului si el nu numai ca nu face nimica pentru mine dar imi si rade in nas.

Sanatate si numai bine


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Mar 2010, 21:21
Post #403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu este vorba de mine ca am platit sute de euro. Ca nu am platit acele sute. Eu am luat-o inmatriculata.
Problema cu statul este intradevar insa asta tine de multe alte chestii, pana la taxa aia de inmatriculare care sa ne doara atat de tare ar fi papica, si alte zeci de taxe aiurea si absurde.
Te rog sa ma scuzi insa la euro 3 NU PLATESTI 900 euro NU AI CUM. Platesi cam 400 euro iar la euro 4 in jur de 150 euro.
ASTA la Twingo.
Eu nu stiu ce taxa ai platit tu insa la euro 3 nu este atat cat ai spus tu mai ales la aceasta capacitate.
Normal este sa se interzica inscrierea masinilor care nu sunt minim euro 3. Poate ca sunt absurd insa odata o sa regretam aceasta toleranta si credeti-ma ca o sa apucam ziua aceea.
Eu nu stiu ce preferi sa alegi tu, un cancer pulmonar sau un fier de 10 ani...?
Sau sa aflii ca ai un kid (nou nascut) care de la nastere are probleme de sanatate? Asa suna mai bine?


This post has been edited by bubu782001: 9 Mar 2010, 21:30


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 10 Mar 2010, 09:38
Post #404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Salut Bubu,

am platit aprox 29milioane taxa de prima inmatriculare in noiembrie 2007.Stock de pe site era 819Euro (la cat era euro atunci a iesit de fapt 890Euro)pentru masina din 2002 ,1149cmc,139g/km,Euro 3.
Ca am facut dosar si mi-am recuperat o parte din bani e alta poveste,dar atata am decartat la prima strigare.
Nu am sustinut niciodata masinile vechi.Sunt pentru masini cat mai noi si mai putin poluante dar si taxa sa fie decenta nu aberanta.As fi super fericit sa-mi permit o masina electrica sau macar una hibrida.Oricum tara noastra chiar nu se numara prinitre tarile poluate din Eu,poate mai degraba de la alte surse decat masinile...Si oricum e un cerc vicios:degeaba avem toti autoturisme euro 5 daca nu sunt spatii verzi menite sa filtreze aerul, daca se circula cu masina in plin centru, daca nu e deviat traficul greu departe de oras,daca traficul aerian e in crestere,daca fabricile care mai functioneaza nu respecta normele de poluare,etc etc...
Ma opresc aici cu povestea asta,nu vreau sa fac polemica pe aici,sper ca s-a inteles ce am avut de zis in legatura cu asta.smile.gif

Sanatate si numai bine

This post has been edited by azaghorth: 10 Mar 2010, 09:39


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 12 Mar 2010, 13:35
Post #405


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Am facut azi cunostinta cu noul meu ambreiaj, si nu se comporta cum ma asteptam, pedala opune foarte mare rezistenta. parca ar avea un arc. Alti colegi twingari spuneau ca e "perna de puf" credeam ca si la mine sa fie la fel.Sa nu fi gresat rulmentul cand mi l-au montat?


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo
post 12 Mar 2010, 14:55
Post #406


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 January 09




stai ca intra bubu si te elucideaza smile.gif)


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Mar 2010, 19:23
Post #407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Buna seara. Ambreiajul greu de apasat, poate avea mai multe cauze.
Una ar fi cablul - cand scos cablul din furca, ai verificat daca se misca usor prin camasa cablului de ambreiaj ? Nu cumva agata pe undeva, sau se freaca de camasa?
O alta cauza ar fi (dupa cum ai spus si tu) proasta gresare si nu in ultimul rand curatarea (sau mai bine zis - NECURATAREA) inainte de gresare. Acolo este praf la greu (praf de ferodo, amestecat cu ceva pilitura + mazga de la urmele vechi de vselina). Normal acolo, inainte de a pune noul rulment de presiune, trebuie curatat bine. Mai trebuie curatate si gresate cele 2 patine a furcii (ce intra pe "urechile" noului rulment de presiune).
Ultima cauza poate fi pur si simplu tipul placii de presiune. Sunt placi de presiune cu diafragma MULT mai tare (cunoscut polular ca si - "soarele ambreiajului" - lamelele alea sunt mai tari mai greu de compresat).
Eu am nimerit una mult mai fina decat originala. Originala (produsa de Valeo) avea mai multe lamele la diafragma fata de cea pe care am achizitionat-o ulterior (aceasta fiind produsa de Sachs).

This post has been edited by bubu782001: 12 Mar 2010, 19:28


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 12 Mar 2010, 19:54
Post #408


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




N-am asistat nicio secunda la operatia de schimbare dat fiind si faptul ca eram si pe drumuri (primind alta versiune de ambreiaj, erau 2 modele am nimerit-o pe cea proasta). A stat cam 4 zile in service(timp in care am umblat cu loganu(masina tatalui), poate m-am obisnuit prost, are pedala mult mai moale), la twingo si vechiul meu ambreiaj era greu de apasat devenind din ce in ce mai usor cum se apropia pedala de podea, acum cu cel nou e cam invers....vazand alte impresii aveam si eu alte asteptari. Probabil compromisul de a lua o marca mai ieftina cauzeaza neplacerea. Soarele e diferit, cel nou are spre varf o portiune latita.


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Mar 2010, 20:41
Post #409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Fara suparare insa orice investitie facuta in spiritul economiei, nu o sa aiba (in general) nici rezultate spectaculoase.

Eu la consumabilele astea, (pe care multi nu dau 2 bani) adica, ulei, lichid frana, placute de frana, disc de ambreiaj (kit de fapt) prefer sa iau de firma si cu ceva documentatie in prealabil. Tine minte ca nu este Dacia care se repara cu sarma. Ori o faci cu piese ca lumea, si va merge in consecinta bine. Ori preferi sa iei chinezisme si va merge ca un chinez...smile.gif)

Poate ca par snob... Nu este asa, chiar nu este. Intreaba pe oricine ce inseamna piesa de origine si apoi ai sa te convingi. Ma refer la faptul ca se poate lua un kit de origine (Valeo - deci nu neaparat prin reteaua Renault) sau unul tot de marca gen Sachs, Bosch etc. Ajungi sa te bucuri ca ai economisit cativa zeci de roni, sau sute, apoi te plangi de calitatea indoielnica a piesei, sau de functionarea defectuasa a acesteia...

This post has been edited by bubu782001: 12 Mar 2010, 20:43


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 13 Mar 2010, 09:57
Post #410


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Am facut si investitii in spiritul calitatii cumparand sachs, cu un pret dublu decat alte marci si m-au tinut 3000km dupa aia au avut joc(flanse amortizoare), se poate si scump(de firma) si prost. Cand e vorba de cativa zeci de roni si eu prefer sa ii dau dar in cazul de fata erau 170 in plus, si sunt aproape convins ca nu meritau.


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmitzu
post 13 Mar 2010, 10:03
Post #411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




salut baieti, va rog sa ma ajutati si pe mine biggrin.gif aseara am plecat spre Bacau, dupa vreo 100km pac mi se aprinde un bec in bord (in sinea mea imi zic ca am dat de necuratul blush.gif ). mai exact este primul bec din partea stanga sus, cel care seamana cu un robinet.

am atasat si o mica poza cu problema detaliata in manual. as vrea sa stiu daca s-a mai intamplat la cineva, si daca da cum a rezolvat problema. eu inteleg din ce scrie acolo ca am o problema cu evacuarea de gaze, adica cu esapamentul, care intradevar la mine e schimbat.

multumesc anticipat pentru raspunsuri.


Attached thumbnail(s)
eroare.jpg ( Size: 55.32k ) Number of downloads: 249


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2010, 10:34
Post #412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Am facut si investitii in spiritul calitatii cumparand sachs, cu un pret dublu decat alte marci si m-au tinut 3000km dupa aia au avut joc(flanse amortizoare), se poate si scump(de firma) si prost. Cand e vorba de cativa zeci de roni si eu prefer sa ii dau dar in cazul de fata erau 170 in plus, si sunt aproape convins ca nu meritau.

Cipav. Nu generaliza. Faptul ca ai avut probleme cu un produs Sachs, nu inseamna ca sunt proaste. Problemele pot aparea probleme si din cauza unui montaj defectos (mecanici prosti). De asemenea poate fi si o chestie legata de bafta ta - pur si simplu ai avut ghinion.
Apropo - nu am nici o treaba cu firmele nu am legatura cu ele si nici nu le fac reclama. Tot ce spun o fac din experienta proprie.


alexmitzu. Nu este asta problema. biggrin.gif Era super ok sa idice o problema de esapament...
Vezi ca aia este o treba ceva mai serioasa.
Asta ar fi: sondele lambda (sau sonda lambda in caz ca ai doar una), catalizatorul, canistra de carbon.
Martorul ala idica o eroare pe sistemul de antipoluare.
Eu as zice ca ai probleme cu sondele lambda (boala generala la Twingo).

This post has been edited by bubu782001: 13 Mar 2010, 11:41


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 13 Mar 2010, 11:44
Post #413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Cat costa lambda ?


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2010, 11:54
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Depinde de model de marca. In general de la 250 ron pana la vreo 350...


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 13 Mar 2010, 17:52
Post #415


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Din ce s-a mai spus la 16V merg de la logan de 1.4, de aici in colo sunt multe posibilitati pentru a iesi muult mai ieftin.


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Mar 2010, 13:45
Post #416


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cipav, te anunt cu regret insa piesele de Logan sunt FOARTE scumpe nu scumpe. Pai sunt piese Renault, tu ce credeai? Faptul ca am "scormonit" informatii prin Dialogis, si am aflat despre aceasta compatibilitate (ca de la mine a plecat totul - smile.gif ) asta nu inseamna ca pretul este accesibil pentru toata lumea. Si in Dialogis nu scrie asta (nici o vorbulita nu sufla Renault despre aceasta echivalenta). Nu. Din intamplare am aflat codul de la sondele de Logan, si cum eu le stiam pe cele de la Renault, am vazut ca sunt aceleasi.
Pentru Bucuresti, in vitan ar fi o solutie insa nici acolo nu mai sunt asa de ieftine - ca s-au prins baietasii de treaba.

This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2010, 20:55


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 14 Mar 2010, 14:04
Post #417


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Stiu cat sunt de scumpe si la logan, nu am vorbit de certitudini ci de posibilitati, cu atat mai mult pentru 16V ca este mai nou si pe logan si pe sandero. Echivalentele se pot verifica si pe site-ul unix inclusiv la coduri.


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Mar 2010, 20:53
Post #418


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Echivalentele despre care vorbesti sunt la fel de scumpe. Echivalente o sa gasesti Bosch care costa o gramada de bani. Singurul mod de a lua acele piese ieftin este prin reteaua "vanzatori de targ".


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 16 Mar 2010, 09:30
Post #419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Din ce an Twingo a inceput s-a aiba caroseria din tabla galvanizata, care se zice ca este net superioara impotriva coroziunii decat celelalte ? oops.gif


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 16 Mar 2010, 15:42
Post #420


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Ryco1, topic "Portiere" post 20, din 2000 incoace, m-a interesat si pe mine.


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 23:36
Dacia