Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane3 in diverse teste, Reviste, site-uri etc

MMM
post 6 Aug 2011, 07:19
Post #151


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 September 06




Salut,

Motarele de 1.6 la VW nu se mai monteaza pe masinile lor; au fost inlocuite cu 1.2 tsi; iar 1.4 tsi de la VW bate depaseste 1.4 tce de la renault, numai daca comparati diagramele de putere/cuplu puteti vedea diferenta.

Iar consumul de benzina este mai mic la 1.4 tsi.

Motoarele 1.6 diesel de la VW sunt abia venite pe piata, cele de la reno au multi ani in spate, si se comporta excelent (ca amanunt, indiferent de modul cum conduc, eu nu reusesc sa scot consumul dat de reno pentru 1.5 dci/110cp)

Ergonomia postului de condus este net superioara la VW, in ciuda pozitiei joase este mai odihnitoare la drum lung. La Megane parca nu imi gasesc locul, valabil si pentru megane 2 si pentru megane 3.

Accesul la comenzi geamuri si consola centrala este mai facil la VW, la megane butoanele deschidere geamuri sunt aduse cam in spate.

La VW cand inchizi usile nu suna a conserva, iar la rulaj "simti"masina mai bine incheiata. Desi reno are 5 stele da totusi senzatia de fragilitate.

La VW am avut un mai bun feedback de la servodirectie, la reno mi se pare un pic supra asistata si oarecum aleatorie. PDG-ul aici are un cuvant greu de spus, penalizeaza comportamantul masinii. Evident PDG-ul are avantajele lui, cu Golful atingeam bara la intrare in curtea proprietatii de la tara, si aveam emotii la denivelarile tipice asfaltului romanesc care isi schimba forma funtie de anotimp biggrin.gif

VW este mai scump insa Golf CL (similar Megane Dinamyque) vine cu ESP in serie, toate geamurile cu impuls, proiectoare adaptive la viraj, aeratoare spate, etc

Service-urile sunt la fel peste tot, adica pline de "specialisti", costurile de intretinere sunt aproape similare.

La VW ca si la Megane am luat criblura in parbrize (a la romania), insa la VW nici macar nu s-au ciobit parbrizele, la un megane precedent a trebuit sa-l inlocuiesc.

Sa nu credeti ca ma plang de Megane, am stiut ce cumpar, ma bucur de masina
si imi fac treaba cu ea.

I-mi place Megane(b32) insa la anul ma intorc la VW, probabil la un Tiguan.

This post has been edited by MMM: 6 Aug 2011, 07:30


--------------------
Audi A3 Sedan 1.4 tfsi Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 6 Aug 2011, 10:05
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Nu mai tin minte cum e la Megane III, am condus doar o data la drive test, insa la Megane II asta ma exaspereaza si pe mine: cu scaunul lasat la maxim ma simt de parca sunt cocotat intr-un camion. Asta fara sa fiu nu stiu ce persoana inalta. N-am condus golf niciodata, habar n-am cum e, dar am condus alte masini in care puteam sa las scaunul mai jos si senzatia era mult mai placuta smile.gif Nu stiu cat de senzatie ca "stau pe wc" dadeam celor de afara, dar pentru mine era mult mai ok asa.

Pe de alta parte, concluzia din vs-ul asta (chiar nu-mi dau seama de ce diverse teste comparative ajung invariabil la Megane vs Golf, sau Renault vs Vw, desi nu intotdeauna comparatia e numai cu aceasta marca) concluzia pe care o desprind eu din topic e cam asta: Golful are niste puncte plus pentru finisare, oarecare "senzatie" la volan, dar pretul platit in plus pentru asta e un pic cam greu de justificat.

This post has been edited by clr: 6 Aug 2011, 10:18


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 6 Aug 2011, 10:32
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




probabil este un concurent direct pe piata de desfacere, este singurul care poate schimba vanzarile la ww, dupa cum se observa toate testele sunt facute prin germania, de ce nu fac si francezi aceste teste sa denigreze ww, pentru ca nu asta este strategia lor, deja sunt tot mai multi concurenti in joc, cu modele tot mai noi si mai diverse , in schimb ww nu a schimbat mai nimic in afara de motoare, uitate la golf 4 si uitate la golf 6 si vezi c-am ce schimbari au reusit sa faca in 13 ani


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-07-UWA
post 6 Aug 2011, 12:49
Post #154


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 23 July 09




QUOTE(adytym @ 6 Aug 2011, 10:32)
probabil este un concurent direct pe piata de desfacere, este singurul care poate schimba vanzarile la ww, dupa cum se observa toate testele sunt facute prin germania, de ce nu fac  si francezi aceste teste sa denigreze ww, pentru ca nu asta este strategia lor, deja sunt tot mai multi concurenti in joc, cu modele tot mai noi si mai diverse , in schimb ww nu a schimbat mai nimic in afara de motoare, uitate la golf 4 si uitate la golf 6 si vezi c-am ce schimbari au reusit sa faca in 13 ani
*




adytym ai condus nene,vreodata alceva in afara de renault???


--------------------
Renault Megane III 2009/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 6 Aug 2011, 15:17
Post #155


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Megane 3 si Golf VI au diferente de calitate, lucru reflectat in pret, dar daca le iei la puricat o sa constati ca sunt foarte asemanatoare si fiecare masina vine cu diverse plusuri.

Directia asistata, pedalele si oglinzile sunt mai confortabile pe Skoda decat pe Megane, dar nu stiu din ce cauza, tinuta de drum a masinii, la 160/h nu este foarte reusita, da o senzatie de nesiguranta cu doua persoane la bord, lucru pe care nu l-am avut in Megane 3 1,4 TCe, chiar la Megane, desi e manual, nu am sesizat viteza, decat daca vedeam ceasurile din bord.

Legat de pozitie de sofat, aici e fiecare cu stilul lui, dar personal prefer o masina mai inalta cu un scaun mai inalt, care sa vad mai bine ce se intampla in jur, detest masinile joase.

Recent am vazut noile modele de la VW, inclusiv, Tiguan Facelift, arata infiorator, mai ales DRL-urile din faruri care dau senzatia de faruri turcesti luate din targ, oribile si ziceam ca Skoda sunt lipsiti de inspiratie la modelele lor, dar in afara de Audi si cateva modele Seat, nimic nu mai arata omeneste.

Proiectoarele adaptive pe viraj sunt acolo ca sa nu fie, in mod ciudat nu se vand pe Megane, dar pe Clio exista, la Skoda ti le baga pe gat cu farurile cu Xenon, dar au optiunea de dezactivare, inclusiv a DRL-urilor (care sunt in proiectoare).

La masinile germane te omoara la optionale, ia sa faca VW fanboy-ii o configuratie de Golf care sa fie la fel ca Privilege-ul de pe Megane 3, amandoua cu motoare 1,4T (la Golf fa ci cel de 122CP) si o sa vada ca nu reusesc, la Golf pachetul de oglinzi pliabile costa cat linia Audio Arkamys cu USB de pe Megane, iar tapiseria din piele din Golf costa cat scaunul electric si incalzit la sofer si pasager + tapiserie din piele, lucru strigator la cer.

Cea mai mare "prosteala pe fata" am vazut-o la BMW, unde dai 29.000 Euro pe un Seria 3 316i, cu motor similar cu cel de la Megane, iar ca dotari in afara de clima automata si aberatia aia de Start-stop nu are nimic special, iar cand vine vorba de optionale, iti vine sa vinzi un rinichi si un plaman.

Concluzia e clara, cine vrea sa cumpere marca si sa se rupe-n figuri(scuzati-mi expresia folosita) va cumpara o masina germana, chiar daca are un motor foarte mic si cateva optionale. Cine vrea o masina comoda si placuta la sofat va lua o frantuzoiaca, ca orice ar zice un fanboy de germane, nemtii mai au pana ii ajung pe francezi la confort interior si aspect. Masina frantuzeasca vine cu dezavantajele ei, dar nimic de pe planeta asta are doar parti bune, trebuie sa fie si ceva rau.

This post has been edited by connectorxp: 6 Aug 2011, 15:20


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 6 Aug 2011, 15:25
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




Recunosc ce spune MMM, 1.4 TSI e mai econom decat 1.4 TCe, mai potent, insa diferenta de cutie aduce Megane-ul la o accelerare mai buna decat Golf-ul, sau cel putin senzatia e mai placuta la 1.4 TCE cand se trece de 2000 rot/min, vs 1.4 TSI (de pe Octavia).

Cu stima,
Marius


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 6 Aug 2011, 15:36
Post #157


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Acelasi lucru l-am constatat si eu, de aici si DSG-ul, care schimba complet situatia + confortul in oras.

TSI sta mai bine pe exterior, in interior consuma tot cat 1,4 TCe.

This post has been edited by connectorxp: 6 Aug 2011, 15:37


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 6 Aug 2011, 16:43
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(b76bgaarh @ 5 Aug 2011, 12:49)

ce plan arata gti-ul comparativ cu megane-ul ph34r.gif Nu am inteles, insa cine a iesit castigator. M-as mira sa fi iesit fauve-ul, renaultul a stat intotdeauna mai bine ca vw la capitolul hot hatch

This post has been edited by aphophis: 6 Aug 2011, 16:43


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 6 Aug 2011, 17:54
Post #159


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




GTI-ul in afara de comoditatea de la interior, nu are nimic in plus fata de RS 250 CUP, este inferiorara la manevrabilitate, motor si multe altele + pretul.

Golf-ul are avantajul cutiei DSG, suspensiile ceva mai moi (pe cand un RS CUP cere sacrificii) si marca, din cauza asta se vinde tigaia aceea vopsita, acelasi lucru si cu Octavia RS, alt rahat supraevaluat.

This post has been edited by connectorxp: 6 Aug 2011, 17:54


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 6 Aug 2011, 21:12
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




pentru B-07-UWA , vezi ca ai pm cu niste lamuriri, daca insisti iti fac si o lista


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-07-UWA
post 7 Aug 2011, 02:05
Post #161


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 23 July 09




QUOTE(adytym @ 6 Aug 2011, 21:12)
pentru B-07-UWA , vezi ca ai pm cu niste lamuriri, daca insisti iti fac si o lista
*



N-am primit nimic momentan , astept lista cea minunata!


--------------------
Renault Megane III 2009/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 7 Aug 2011, 14:12
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




si daca ai primit si daca nu ai primit , problema e ca nu trebuie sa-ti dau tie explicatii la cate modele am invartit eu volanul, la unele probabil nici nu ai stii cum se scrie numele


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-07-UWA
post 7 Aug 2011, 14:38
Post #163


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 23 July 09




Bravo,felicitari laugh.gif las-o balta, tu sti tot , renault megane 1.6 cea mai buna masina la clasa ei. Felicitari inca odata !


--------------------
Renault Megane III 2009/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 8 Aug 2011, 07:45
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




stiti ce imi place mie cel mai mult atunci cand se discuta in contradictoriu? ce argument suprem se aduce? pozitia la volan! Mama e joasa e bestiala, e atat de joasa incat nu vezi nici jumatate din capota, ce sa mai vorbim ca jumatate din cei ce aduc in discutie acest argument suprem stau la volan de zici ca jumatate de corp e transbordat intre scaune, ca doar si colegul de trafic, cel din spate sa vada ca totusi e cineva la volan.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprians
post 8 Aug 2011, 13:51
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 12 September 08




smile.gif

Daca comparati ceva masini, nu luati in calcul chestii subiective. Nu ca in teste comparative nu s-ar face asta happy.gif .
Dar pana la urma daca cineva vrea sa dea 10k pe o marca, bravo lor. Daca iti permiti, pai f bine. Fiecare decide ce face cu banu lui smile.gif


--------------------
. . . - .
Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMM
post 9 Aug 2011, 21:04
Post #166


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 September 06




QUOTE(tatimeu @ 8 Aug 2011, 08:45)
stiti ce imi place mie cel mai mult atunci cand se discuta in contradictoriu? ce argument suprem se aduce? pozitia la volan! Mama e joasa e bestiala, e atat de joasa incat nu vezi nici jumatate din capota, ce sa mai vorbim ca jumatate din cei ce aduc in discutie acest argument suprem stau la volan de zici ca jumatate de corp e transbordat intre scaune, ca doar si colegul de trafic, cel din  spate sa vada ca totusi e cineva la volan.
*



Nu cat de joasa sau de inalta este pozitia la volan punem noi in discutie aici, ci ergonomia pe care ti-o ofera aceasta. Nu conteaza daca este inalta sau joasa, ci conteaza cum te sinti atunci cand cobori din masina dupa 2-300 km, sau 3-4 ore de condus. Su nu este un argument suprem, este o stare de fapt.


--------------------
Audi A3 Sedan 1.4 tfsi Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 9 Aug 2011, 22:17
Post #167


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Ergonomia de la volan este un factor important care duce la confortul final oferit de masina, dar acest lucru este strans legat si de anatomia fiecarui utiilizator. Degeaba un individ de 175cm se simte bine in Megane, daca unul de 195cm atinge cu genunchii de consola de bord si "ia in poala" volanul, fara prea mult spatiu de manevre.

Cand alegi o masina, o faci dupa un drive test, o sesiune de reglaje in show-room/drive test, eventual si cu un pasager in spate (unde se aplica) si se verifica oglinzile si tot.

De aici si atatea masini, nu toti suntem egali si unii dintre noi se simt mai bine intr-un sau alta, la Megane apreciez pozitia la volan, dar Octavia cu pachetul "Dynamic" intrece Megane-ul la pozitie la volan si ergonimie, chiar daca pernele de pe scaune sunt mai rigide si nu atat de placute ca in frantuzoaica.

This post has been edited by connectorxp: 9 Aug 2011, 22:17


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 10 Aug 2011, 07:30
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(MMM @ 9 Aug 2011, 21:04)
Nu cat de joasa sau de inalta este pozitia la volan punem noi in discutie aici, ci ergonomia pe care ti-o ofera aceasta.  Nu conteaza daca este inalta sau joasa, ci conteaza cum te sinti atunci cand cobori din masina dupa 2-300 km, sau 3-4 ore de condus. Su nu este un argument suprem, este o stare de fapt.
*


si tu acum vrei sa imi spui ca dupa 2-300 de km sau 3-4 ore de condus te dai jos din masina ta obosit? cu toate oasele zdruncinate sau coloana varza? Hai sa fim seriosi. Dupa starea asta de fapt inseamna ca toti parintii nostri (si eu ) ar trebui sa mergem in carje, sa ne tremure genunchii ca doar au condus dacia 20-30 de ani si dupa o ora la volan erau amortiti.. A da stiu nu se poate pune acest lucru in discutie masinile au evoluat, ergonomia la fel etc.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 30 Aug 2011, 15:04
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06






--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 1 Sep 2011, 12:31
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 1 Sep 2011, 12:44
Post #171


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Te rog, tradu! ca nu m-a lamurit gugle-ul nici cu engleza nici cu romana.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 1 Sep 2011, 12:44


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 1 Sep 2011, 12:45
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 1 Sep 2011, 12:53
Post #173


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Frumos! Bravo RenaultSport! biggrin.gif
b76bgaarh:
Today, who after 20.832 km crosses the finish line first - and that's with 18.9 seconds ahead of the Renault Megane RS Trophy
Intelegi de ce eram un pic nedumerit. Si nu ma uitasem pe poza.


This post has been edited by spy_oh_joy1389: 1 Sep 2011, 12:56


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 2 Sep 2011, 12:15
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_1st
post 3 Sep 2011, 21:53
Post #175


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 28 May 10
From: Galati




Renault Megane CC.
Personal, la exterior mi se parea mai reusit fostul model de CC.

http://www.drive-test.ro/?a=detaliu&m_id=1...articole_masini


--------------------
renault Talisman break 1,6 tce, 200 CP, initiale paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 23 Sep 2011, 09:32
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




http://www.autobild.de/artikel/hyundai-vel...st-1930680.html

imi place f mult designul noului hyundai veloster.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 23 Sep 2011, 15:36
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




fiecare ii cu gusturile lui , honda aia ii un fel de strutocamila, au c-am dat-o in bara, iar hyundaiul prea multe forme pe el, incearca majoritatea sa intre pe piata cu hatcbackurile, dar piata ii c-am luata de reno,opel, ww


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 26 Sep 2011, 23:21
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti






--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbebe26
post 9 Oct 2011, 18:58
Post #179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 12 April 09
From: Bucuresti






--------------------
Renault Symbol 1.4 8v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 11 Oct 2011, 21:53
Post #180


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Am incetat sa mai urmaresc clipurile celor de la Turatii.ro, sunt plictistitoare, la modul ca au ceva probleme la structura si calitate + ca o lalalaie al naibii de mult cu unele functii care nu trebuie aprofundat prea mult pe ele, sfatul meu, cautatii pe youtube, situl lor e plin de reclame agasante la Nissan menite sa enerveze cititorul si sa strice placerea vizionarii, oricare ar fi aia smile.gif

De apreciat la ei ca au explicat ca blestematele alea de bixenoane au si functie de adaptive steering control, unde nici Renault nu se grabeste sa explice prea citet.

This post has been edited by connectorxp: 11 Oct 2011, 21:57


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 14:30
Dacia