Megane3 in diverse teste, Reviste, site-uri etc
![]() ![]() ![]() |
Megane3 in diverse teste, Reviste, site-uri etc
b76bgaarh |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|||
Modus |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
adytym |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
daca ii puneai si o traducere era mai interesant
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
Modus |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Mi-e cam greu sa stau sa traduc.
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#125
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
QUOTE(Modus @ 26 Apr 2011, 11:06) bun articolul. de bun simt si echilibrat. |
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Modus |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
http://www.promotor.ro/teste-auto/teste-co...dci-edc-8345277
This post has been edited by R19/16v: 16 Jun 2011, 13:50 |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
DFA |
![]()
Post
#128
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Da, puțini sunt cei care recunosc că Megane III e o mașină reușită și decentă - de obicei cârcotașii scuzând o recenzie bună cu "cât o fi plătit Renault pentru asta", iar cutia EDC, deși nu e creația Renault ci a celor de la Getrag e un competitor destul de bun al DSG-ului de la VW. Poate că nu are rafinamentul și finețurile DSG-ului dar și DSG-ul a trecut prin multe generații până a ajuns aici, așa că or să aibe timp și ăștia de la Getrag să o perfecționeze și Renault să o acordeze la mașinile lor.
Mi-ar place să găsesc în oferta Renault un Megane cu 1.6dCi cu EDC... ![]() Peste tot s-a scris de lentoarea cutiei robotizate de la Citroen. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Modus |
![]()
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Modus nu te dezminti
Dar e un lucru bun, esti constant, nu apleci capul dupa cum bate vantul din germanica, italia sau rasarit. Acum si eu pot sa am cerinte frumoase dar daca proiectantul, constructorul, injineru e cu capul mai patrat decat mine, dar cu dulce grai ma poate imbarliga ca ceea ce a facutel e mai presus decat cerintele mele. Oricu e meritul lor nu al lui reno. Nu stiu cum se comporta, dar cu siguranta se compotra mult mai bine decat ansamblu cutie-ambreaj de pe actualul ma rog acum vechiul megane. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
DFA |
![]()
Post
#131
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Modus, evident că cutia Getrag a fost personalizată pentru Renault și în mod sigur ea suportă fel de fel de modificări și bibileli mai mult sau mai puțin subtile, dar mă îndoiesc sincer că Renault a schimbat fundamental modul de funcționare sau ansamblele majore ale cutiei ca să spui că e o cutie proiectată/făcută de Renault.
Nici nu se știe cine de fapt o fabrică efectiv, Getrag, Renault, sau o terță parte și nici dacă Renault a cumpărat licența de utilizare sau tot proiectul. Lucru puțin probabil (să fi cumpărat proiectul) pentru că și Ford folosește aceleași cutii, deci logic ar fi că atât Renault cât și Ford au primit doar licența de utilizare/fabricare. De asta am afirmat că EDC-ul nu e creația Renault. 16 Jun 2011, 16:49: Aparent, Getrag are propriile sale fabrici (și nu sunt mici și nici puține...) iar ei sunt un vechi furnizor de cutii de viteze pentru BMW, deci au experiență, nu glumă în domeniu. Rezultă că Getrag e un furnizor pentru Renault, fiind foarte puțin probabil ca Renault să aibe o linie de asamblare pentru EDC, când e mult mai ieftin să le cumpere direct de la Getrag. This post has been edited by DFA: 16 Jun 2011, 16:49 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
connectorxp |
![]()
Post
#132
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
De cand lumea, se stie ca Citroen face cutii robotizate mai lenese decat Guvernul Romaniei, cutiile Getrag pentru Megane si Ford se fac in Italia, conform unui Datasheet care l-am pe undeva, deci Renault doar le-au configurat aparte pentru nevoile lor si baietii aia simpatici de la Getrag le asambleaza pentru francezi, acestia din urma fiind prea ocupati cu fabricarea motoarelor.
Acum pe bune, cati fabricanti auto isi fac singuri cutiile de viteza, avem Aisin, Borg Warner, ZF, Voith, Getrag, Nissan, Luk si altii. DSG-ul de pe VW provine din doua surse, cu ambreiaj "umed", avand 6 rapoarte, pentru aplicatii de putere mare este fabricat de Borg-Warner si este folosit pe motoare mari, de la 2,0 L in sus, iar modelul "uscat" este facut de Luk si este folosit pe toate motoarele lor (exceptie facand 1,6 MPI/FSI) de putere mica si are 7 rapoarte in loc de 6, cel mai puternic motor pe care este pusa (ca si putere) este 1,4 TFSI de pe Skoda Fabia RS, Polo GTI, Seat Ibiza Cupra si motorul cu cea mai mare cilindree care are aceasta cutie ca optiune este 1,8 TSI de pe Skoda, VW, Seat, pe Audi, acesta fiind cuplat pe o cutie CVT "multitronic". This post has been edited by connectorxp: 16 Jun 2011, 21:49 |
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 13 October 06 ![]() |
http://www.promotor.ro/teste-auto/test-in-...a-lipsa-8509950
Destule lucruri discutabile in review: QUOTE Mult mai târziu când am ajuns acasă am început să caut informații legate de această serie GT Line. Este bine de știut că acest, hai să îi spunem, nivel de echipare este diponibil atât pe coupe cât și pe Sport Tourer și Coupe-Cabriolet. Adevărata surpriză, și una extrem de plăcută, este reprezentată de faptul că seria este dezvoltată de departamentul Renault Sport. Ca și în cazul lui Clio GT care împrumută la nivelul șasiului elemente de la Clio RS, cam la fel stau lucrurile și în cazul lui Megane GT Line. Doamne fereste ce ghiveci, care sunt elementele acelea comune ? QUOTE De la Renault am aflat că sub caroserie se află șasiul de la generația anterioară Megane RS. Să îi spunem un fel de informație din interior, pentru că în comunicatul de presă oficial se menționează doar faptul că au fost operate modificări la suspensie pentru o ținută de drum mai bună. ![]() GT line e un dynamique cu pack look, cateva setari la nivelul suspensiei si sway-bar-uri mai groase, asa cum sustine si comunicatul reno. Ma indoiesc ca este vorba de un alt sasiu, prezentata fara un suport minim informatia tinde sa arunce articolul in derizoriu. QUOTE Prea mult nu putem cere acestui propulsor și asta pentru că are de luptat cu o masă de aproximativ 1.400 kg Sunt de fapt 1205kg pentru HB 1195 kg pentru coupe conform renault.fr Daca adaugi soferul si ceva bagaje probabil ca ajungi la 1300kg QUOTE În mediul urban, în cazul unui condus ceva mai sportiv este de așteptat un consum de 10-11 litri. Asta e plasare de produs sau cum, daca ma straduiesc scot 10-11 si cu un dci QUOTE La drum lung și unstil relaxat se poate ajunge la o autonomie de peste 800 km. Aici isi mai revine, apreciez sinceritatea, 60l ... 800km, un 7.5% extra-urban e aproape de realitate in conditiile amintite mai sus QUOTE O surpriză extrem de plăcută acest Megane GT Line. Este modelul de care avea nevoie gama Megane pentru a umple golul între RS și restul familiei, și aici mă refer la atitudine și nu la motorizare. Propulsorul TCe de 180 CP era disponibil și până acum, dar nu cu un șasiu atât de rafinat. Iarasi marketing de la rro, e grea viata de jurnalist, trebuie sa inchizi ochii si sa girezi tot felul de balarii. TCE180 nu se comercializeaza la noi, asa cum recunoase chiar autorul intr-un paragraf anterior, pot atunci sa-l intreb ce gol umple ? QUOTE Preț: de la 18.000 euro cu TVA. Pregătește-te să: Dacă optezi pentru coupe mai trebuie să scoți din buzunar aproximativ 1.000 euro. Un model extrem de interesant din perspectiva ținutei de drum. Pentru unii prețul poate fi considerat ușor piperat, dar semnătura Renault Sport are prețul ei Sa inteleg ca modelul testat costa 18K euro ? piperat ? de unde pana unde ? piperat in comparatie cu ce modele concurente ? Semnatura Renault Sport este doar pe RS, unde vede autorul branding-ul RS ![]() Bine ca au la test-drive GT line, dar o fisa de produs nu poti gasi nicaieri, pe site-ul rro mi-e frica sa mai intru cine stie peste ce mai dau ![]() |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#134
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Se observa ca zgarcitii astia de la Renault nici macar un Arkamys nu au pus pe masina aia, fata de primul M3 cu 1,4 TCe de la noi (cel rosu) care avea toate optiunile posibile. GT Line spune din start ca este o versiune cosmetica cu aspect sportiv, cum e Fabia Monte Carlo care arata a RS, dar costa cu 40% mai putin decat prima. Acelasi lucru sa intamplat cu prima faza a Laguna 3 cu echiparea GT Line, unde cel mai mare motor avea 2.0L, comparat cu V6-urile de pe modelul GT din Franta.
Cine a observat noile numere cu RCR ?, mai nou nu mai avem Renault Romania care au folosit abrevierea RNR ci va fi inlocuit cu Renault Comerciale Roumanie, scria intr-un articol din presa romana. This post has been edited by connectorxp: 21 Jul 2011, 01:02 |
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...te-3893258.html
nemtii il pun la jumatatea clasamentului... eu unu as cumpara megan sau astra... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nemtii nu vor fi niciodata obiectivi cand vine vorba de masinile lor...Nu contest, Audi A3 e o masina ok, dar e foarte veche, refuz sa cred ca e peste Alfa Giulietta sau noul C4. Iar Leon pe 3? Cu interiorul ala?
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
B-07-UWA |
![]()
Post
#137
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(Synyster @ 4 Aug 2011, 12:41) Nemtii nu vor fi niciodata obiectivi cand vine vorba de masinile lor...Nu contest, Audi A3 e o masina ok, dar e foarte veche, refuz sa cred ca e peste Alfa Giulietta sau noul C4. Iar Leon pe 3? Cu interiorul ala? Synster, audi v-a fi intodeauna peste renault la toate capitolele si Volkswagen (golf) este cu ceva pasi mai multi in fata unui renault megane ( cel putin la interior,are imbinariile facute ca la carte, pe cand la un megane mai are mici lufturi intre rosturile de imbinare),lucruriile astea nu le vezi la prima impresie, intradevar pretul cu cateva mii de euro in plus pentru un Golf, nu merita ! |
--------------------
Renault
Megane III
2009/Dynamique
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Bine, faptul ca un Audi e peste un Renault e evident...comparam mere cu pere totusi. Dar, un Audi vechi de 7-8 ani, care costa de doua ori mai mult ca noul Focus, de exemplu, care e de conceptie noua, nu cred ca poate fi considerat mai bun. De ce? Pentru ca intr-un comparativ facut serios compari si datele legate de cat costa o masina, ce dotari are etc, ori in cazul asta raportul sigur e in favoarea masinii de ultima generatie si cu pret mai mic. Cat despre VW, unele detalii de proiectare sunt intr-adevar superioare dar diferenta imensa de pret fata de Renault nu se justifica, din punctul meu de vedere. Asta poate si pentru ca nu ma inchin la sigla VW cum fac multi romani...
This post has been edited by Synyster: 4 Aug 2011, 13:38 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#139
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
ca sa compari 2 sau mai multe masini la sange si exact ce vorbiti voi aici ar trebui duse pe un elevator la finalul sesiunii de drive, si acolo puricat "substratul".
o masina moderna nu ar trebui sa fie umblata doar la service, ci si in garajul propiu. daca vrei sa schimbi un bec sa nu trebuiasca sa demontezi masina, sau sa iti lasi un deget doua prin compartimentul motor. totusi, nu e chiar asa o mare diferenta tehnica fata de acum 40 de ani. motorul tot combustie interna are (dar acolo au intervenit modificari) suspensia tot suspensie e, chiar daca de la fixa avem acum independenta cu multilink, etc... cutia de viteze tot aia face. franele tot pe acelasi principiu functioneaza. de ce sa te oblige sa mergi la service pentru lucruri uzuale? ok. designul si normele de siguranta. respect. atunci gandesti si prinderile a.i. sa fie user friendly. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
B-07-UWA |
![]()
Post
#140
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 23 July 09 ![]() |
Ca sa-ti dau un detaliu minor, uita-te la megane 3 (model spaniol) cum vine imbinarea dintre plafon si parbriz( interior) zici ca-i taiat cu foarfeca, si uita-te la un volkswagen golf , cum e asezat si detalii se mai pot insira + si - din partea ambelor.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009/Dynamique
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE Synster, audi v-a fi intodeauna peste renault la toate capitolele si Volkswagen (golf) este cu ceva pasi mai multi in fata unui renault megane Nick-ul colegului nostru e Synyster ![]() Timpul viitor al verbului a fi nu il cunosti, ai comis si un anacolut, te las sa-l descoperi.... e si o inversiune care nu isi are locul acolo, dar sa nu zici ca sunt rau ![]() Ma surprinde neplacut argumentatia ta, pe care daca as incadra-o la 4tuning, as risca sa-l jignesc pe forumistii de-acolo. Cam cate Auuuudi A3 ai condus tu personal ? QUOTE ( cel putin la interior,are imbinariile facute ca la carte, pe cand la un megane mai are mici lufturi intre rosturile de imbinare),lucruriile astea nu le vezi la prima impresie Culmea ca astea sunt chestiile care-ti sar primele in ochi, si la interior, si la exterior, asta daca nu ai orbu gainii. Imbinarile la Golf 6 nu mi se par cu nimic mai bune sau mai proaste decat la Megane sau la 308, si crede-ma am avut tot timpul din lume sa studiez interioarele celor 2 masini. O bila alba in plus pentru Golf tocmai pentru interiorul sters care micsoreaza distanta intre nivelurile de echipare, astfel ajungi sa confunzi usor un CL su rcd510 cu un HL cu acelasi radio-cd. La Megane lucrurile stau mai prost, daca te urci intr-un privilege, nu mai vrei inapoi in dynamique, diferenta de "calitate perceputa" fiind una mult mai accentuata decat in cazul Golfului. QUOTE intradevar pretul cu cateva mii de euro in plus pentru un Golf, nu merita ! Ba merita, si merita cu varf si indesat 1700-1900 euro pentru un DSG7, 800 euro pentru suspensii adaptive, daca ar fi optionale pe megane, le-as lua fara sa clipesc. O sa incerc sa-ti fac poza si la plafon, in WE, la un privilege, respectiv un HL, ca sa te mai imbunez ![]() Colegul T.rac3Er a trecut si el la araturi de toamna, bate gratios campii cum sa-ti servisezi masina fabricata in 2011 pe marginea santului....ce mentalitate ![]() Bun, am ajuns si la desert, auto motor si sport, revista care daca v-a cazut in mana, cu siguranta ca ati remarcat ca are primele 3 pagini acoperite cu reclama de la grupul VAG, si asta nu de ieri de azi, ci de ani de zile. Nu poti acuza presa prea tare, ca doar trebuie sa traiasca si ea din ceva, la urma urmei sunt si reviste care s-au prostituat premiind noul symbol sau fluence ca fiind best in class, car of the year in romania, si asa mai departe. De data asta, mi se pare mie sau ams chiar a sarit calul, nu plasand Golful pe primul loc, asta stiam inainte sa deschid link-ul, ci cu A3-ul care nu avea ce cauta in acest test. O masina greoaie, de generatie veche, interiorul respira anii 2000, plasticele slabutze, dotari cam strictul necesar, asta la un sportback care a costat in jur de 25K. Daca vrei flavor de premium probabil ajungi sa plusezi la vreo 40K, n-am facut socotelile, sincer, masina asta are piata in ro doar in masura in care o iei coaja spre 20K, si asta doar pentru impatimitii inelelor. Daca succesul local al Octaviei nu ma mira, Seat Leon este un model expirat din toate punctele de vedere, numai cineva foarte neinformat ar putea sa mai inghita gogosi de la ams. Concluzia e una singura, fiecare isi ia ce-si permite, si nu are nicio vina renault pentru fanteziile neimplinite ale unora cu hauuudiiii |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ciprians |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
Pana la urma sa nu uitam ca in Vest diferentele de pret dintre marci nu sunt ca in Romania. Renault este mai scump acolo. Faptul ca la noi este mai ieftin poate avea diverse cauze, in functie de politica companiei.
Diferente f mari intre masini nu sunt. Oricum, nu sunt ca sa justifice diferentele de pret de la noi, pentru salarii de Romania(!). Unii isi iau masini de 20k si au niste rate frumoase o gramada de ani, la salarii de la noi. Asta nu prea se merita.. la un salariu mediu de Romania cred ca ne-am incadra la masini de 10k, nu 20k. Decat daca vrei sa mergi pe strada mandru si seara sa mananci seminte (eventual sa mai impingi la masina cand nu ai benzina). Am mai vazut un Audi TT impins de baietasi (in cazul asta cred ca era bateria, nu prea isi permitea omu' sa o schimbe ![]() Parerea care ti-o faci la o masina cred ca are de-a face si cu varsta si experienta din spatele covrigului. Intr-un fel vezi masina la 25 de ani si intr-un fel la 40 de ani. Bine, bine, si in functie de banii din portofel ![]() |
--------------------
.
.
- .
. Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#143
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
mircea_aq, daca ai avea decenta intelectuala sa bagi la cap ce inseamna o masina poate nu ai vorbi asa de metaforic.
sa schimbi un bec nu inseamna servisare, si sa demontezi o complexitate de elmente numai pt acea operatiuni elementara e o nesimtire crasa din partea oricarui producator auto. altfel zis, te cam obliga, pe tine utilizator normal - fara cunostinte sau pasiuni auto in a-ti baga nasul pe sub "pielea masinii", sa platestio operatiune care nu necesita bani. si bate putin spre politici comeriale neloiale. in fine. numai bine si mai multa grija in cuvinte, stimabile |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
B-07-UWA |
![]()
Post
#144
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 4 Aug 2011, 21:09) Nick-ul colegului nostru e Synyster ![]() Timpul viitor al verbului a fi nu il cunosti, ai comis si un anacolut, te las sa-l descoperi.... e si o inversiune care nu isi are locul acolo, dar sa nu zici ca sunt rau ![]() Ma surprinde neplacut argumentatia ta, pe care daca as incadra-o la 4tuning, as risca sa-l jignesc pe forumistii de-acolo. Cam cate Auuuudi A3 ai condus tu personal ? Culmea ca astea sunt chestiile care-ti sar primele in ochi, si la interior, si la exterior, asta daca nu ai orbu gainii. Imbinarile la Golf 6 nu mi se par cu nimic mai bune sau mai proaste decat la Megane sau la 308, si crede-ma am avut tot timpul din lume sa studiez interioarele celor 2 masini. O bila alba in plus pentru Golf tocmai pentru interiorul sters care micsoreaza distanta intre nivelurile de echipare, astfel ajungi sa confunzi usor un CL su rcd510 cu un HL cu acelasi radio-cd. La Megane lucrurile stau mai prost, daca te urci intr-un privilege, nu mai vrei inapoi in dynamique, diferenta de "calitate perceputa" fiind una mult mai accentuata decat in cazul Golfului. Ba merita, si merita cu varf si indesat 1700-1900 euro pentru un DSG7, 800 euro pentru suspensii adaptive, daca ar fi optionale pe megane, le-as lua fara sa clipesc. O sa incerc sa-ti fac poza si la plafon, in WE, la un privilege, respectiv un HL, ca sa te mai imbunez ![]() Colegul T.rac3Er a trecut si el la araturi de toamna, bate gratios campii cum sa-ti servisezi masina fabricata in 2011 pe marginea santului....ce mentalitate ![]() Bun, am ajuns si la desert, auto motor si sport, revista care daca v-a cazut in mana, cu siguranta ca ati remarcat ca are primele 3 pagini acoperite cu reclama de la grupul VAG, si asta nu de ieri de azi, ci de ani de zile. Nu poti acuza presa prea tare, ca doar trebuie sa traiasca si ea din ceva, la urma urmei sunt si reviste care s-au prostituat premiind noul symbol sau fluence ca fiind best in class, car of the year in romania, si asa mai departe. De data asta, mi se pare mie sau ams chiar a sarit calul, nu plasand Golful pe primul loc, asta stiam inainte sa deschid link-ul, ci cu A3-ul care nu avea ce cauta in acest test. O masina greoaie, de generatie veche, interiorul respira anii 2000, plasticele slabutze, dotari cam strictul necesar, asta la un sportback care a costat in jur de 25K. Daca vrei flavor de premium probabil ajungi sa plusezi la vreo 40K, n-am facut socotelile, sincer, masina asta are piata in ro doar in masura in care o iei coaja spre 20K, si asta doar pentru impatimitii inelelor. Daca succesul local al Octaviei nu ma mira, Seat Leon este un model expirat din toate punctele de vedere, numai cineva foarte neinformat ar putea sa mai inghita gogosi de la ams. Concluzia e una singura, fiecare isi ia ce-si permite, si nu are nicio vina renault pentru fanteziile neimplinite ale unora cu hauuudiiii mircea_aq , nu vreau sa intru cu tine in polemica, dar uita-te la masinuta ta "minunata", cum vine plafonu la imbinarea cu parbrizu( zici ca-i taiat cu lama) pe cand la un golf, nu ai sa vezi asa ceva. |
--------------------
Renault
Megane III
2009/Dynamique
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ciprians |
![]()
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
Devin haioase unele comparative. Puteau alege Scirocco in loc de GTI la comparativu asta. O sa iasa cumva la egalitate, semn ca Renault e mai bun
![]() |
--------------------
.
.
- .
. Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
QUOTE(B-07-UWA @ 5 Aug 2011, 12:02) mircea_aq , nu vreau sa intru cu tine in polemica, dar uita-te la masinuta ta "minunata", cum vine plafonu la imbinarea cu parbrizu( zici ca-i taiat cu lama) pe cand la un golf, nu ai sa vezi asa ceva. Da aici ai dreptate. Nu stiu ce rationament au avut, eu am ramas surprins cand am constatat acest lucru. Acelas mod( taietura) se regaseste si la laguna In rest chiar vreau si eu sa stiu cu ce e mai bun neamtul? Poate e mai potent de iti cere bani mai multi caci in rest eu nu vad nici o diferenta nici in plus nici in minus |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
B-07-UWA |
![]()
Post
#148
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(tatimeu @ 5 Aug 2011, 18:58) Da aici ai dreptate. Nu stiu ce rationament au avut, eu am ramas surprins cand am constatat acest lucru. Acelas mod( taietura) se regaseste si la laguna In rest chiar vreau si eu sa stiu cu ce e mai bun neamtul? Poate e mai potent de iti cere bani mai multi caci in rest eu nu vad nici o diferenta nici in plus nici in minus Pozitia pe care o ai la volan, mult mai josasa intr-o masina "nemteasca" , in megane si cu scaunul la maxim in jos parca stai prea cocotat ( si asta la inaltimea mea de doar 1.81), si bordul parca e un pic cam aiurea, daca ai picioarele mai lungi te lovesti de bord. Neamtul iti cere mai multi banii pentru ca au disponibile si in romania motoarele care sunt si in europa de vest pe cand renault (pentru romania 1.6,care-i "apus" de mult,parerea mea). Sunt de acord cu tine,diferenta de cateva mii de euro nu prea merita pentru un golf ( cu aceasi motorizare si aceleasi dotari ). This post has been edited by B-07-UWA: 5 Aug 2011, 19:31 |
--------------------
Renault
Megane III
2009/Dynamique
|
|
adytym |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
si ce crezi ca motoarele de 1,6 de la ww sunt mai performante, stai calm, iar cele diesel nu mai vorbim, chiar daca nu sunt inoite motoarele de reno sunt foarte fiabile si consumuri decente, vrei motor performant incearca de la 2,0 l in sus, acestea sunt motoare de oras si eu cred ca ii suficient.
5 Aug 2011, 23:49: iar cu pozitia la volan , eu nu cred ca-i asa de rea , cu toate ca sunt destul de inalt probabiltie iti place sa ti sevada doar capul ca la aia prin ww, parca stau pe wc This post has been edited by adytym: 5 Aug 2011, 23:49 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
B-07-UWA |
![]()
Post
#150
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(adytym @ 5 Aug 2011, 23:46) si ce crezi ca motoarele de 1,6 de la ww sunt mai performante, stai calm, iar cele diesel nu mai vorbim, chiar daca nu sunt inoite motoarele de reno sunt foarte fiabile si consumuri decente, vrei motor performant incearca de la 2,0 l in sus, acestea sunt motoare de oras si eu cred ca ii suficient. <span class='edit'>5 Aug 2011, 23:49:</span> iar cu pozitia la volan , eu nu cred ca-i asa de rea , cu toate ca sunt destul de inalt probabiltie iti place sa ti sevada doar capul ca la aia prin ww, parca stau pe wc Ce scriu eu si ce intelegi tu.... e clar !! se vede ca n-ai condus alceva,in afara de masina pe care o deti la semnatura ! Crezi ce vrei,eu am zis unele defecte ale acestei masini, n-am dat in cap la nimeni, asta-i parerea mea ! |
--------------------
Renault
Megane III
2009/Dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 10:10 |