Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane3 in diverse teste, Reviste, site-uri etc

b76bgaarh
post 28 Mar 2011, 10:12
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 26 Apr 2011, 11:06
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08






--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 26 Apr 2011, 22:22
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




daca ii puneai si o traducere era mai interesant


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 27 Apr 2011, 06:22
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Mi-e cam greu sa stau sa traduc.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_1st
post 27 Apr 2011, 07:15
Post #125


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 28 May 10
From: Galati




QUOTE(Modus @ 26 Apr 2011, 11:06)


bun articolul. de bun simt si echilibrat.


--------------------
renault Talisman break 1,6 tce, 200 CP, initiale paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 10 May 2011, 12:14
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 16 Jun 2011, 13:26
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




http://www.promotor.ro/teste-auto/teste-co...dci-edc-8345277

This post has been edited by R19/16v: 16 Jun 2011, 13:50


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 16 Jun 2011, 14:56
Post #128


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Da, puțini sunt cei care recunosc că Megane III e o mașină reușită și decentă - de obicei cârcotașii scuzând o recenzie bună cu "cât o fi plătit Renault pentru asta", iar cutia EDC, deși nu e creația Renault ci a celor de la Getrag e un competitor destul de bun al DSG-ului de la VW. Poate că nu are rafinamentul și finețurile DSG-ului dar și DSG-ul a trecut prin multe generații până a ajuns aici, așa că or să aibe timp și ăștia de la Getrag să o perfecționeze și Renault să o acordeze la mașinile lor.

Mi-ar place să găsesc în oferta Renault un Megane cu 1.6dCi cu EDC... wub.gif

Peste tot s-a scris de lentoarea cutiei robotizate de la Citroen.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 16 Jun 2011, 15:07
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(DFA @ 16 Jun 2011, 14:56)
iar cutia EDC, deși nu e creația Renault ci a celor de la Getrag
*



Banuiesc ca a fost facuta de Getrag conform indicatiilor, cerintelor Renault...
Si atunci si Renault are un mare merit pentru ca a stiut ce si cum sa ceara


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 16 Jun 2011, 15:14
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




Modus nu te dezminti
Dar e un lucru bun, esti constant, nu apleci capul dupa cum bate vantul din germanica, italia sau rasarit.
Acum si eu pot sa am cerinte frumoase dar daca proiectantul, constructorul, injineru e cu capul mai patrat decat mine, dar cu dulce grai ma poate imbarliga ca ceea ce a facutel e mai presus decat cerintele mele. Oricu e meritul lor nu al lui reno. Nu stiu cum se comporta, dar cu siguranta se compotra mult mai bine decat ansamblu cutie-ambreaj de pe actualul ma rog acum vechiul megane.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 16 Jun 2011, 16:26
Post #131


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Modus, evident că cutia Getrag a fost personalizată pentru Renault și în mod sigur ea suportă fel de fel de modificări și bibileli mai mult sau mai puțin subtile, dar mă îndoiesc sincer că Renault a schimbat fundamental modul de funcționare sau ansamblele majore ale cutiei ca să spui că e o cutie proiectată/făcută de Renault.
Nici nu se știe cine de fapt o fabrică efectiv, Getrag, Renault, sau o terță parte și nici dacă Renault a cumpărat licența de utilizare sau tot proiectul.
Lucru puțin probabil (să fi cumpărat proiectul) pentru că și Ford folosește aceleași cutii, deci logic ar fi că atât Renault cât și Ford au primit doar licența de utilizare/fabricare.

De asta am afirmat că EDC-ul nu e creația Renault.

16 Jun 2011, 16:49:
Aparent, Getrag are propriile sale fabrici (și nu sunt mici și nici puține...) iar ei sunt un vechi furnizor de cutii de viteze pentru BMW, deci au experiență, nu glumă în domeniu.
Rezultă că Getrag e un furnizor pentru Renault, fiind foarte puțin probabil ca Renault să aibe o linie de asamblare pentru EDC, când e mult mai ieftin să le cumpere direct de la Getrag.

This post has been edited by DFA: 16 Jun 2011, 16:49


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 16 Jun 2011, 21:42
Post #132


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




De cand lumea, se stie ca Citroen face cutii robotizate mai lenese decat Guvernul Romaniei, cutiile Getrag pentru Megane si Ford se fac in Italia, conform unui Datasheet care l-am pe undeva, deci Renault doar le-au configurat aparte pentru nevoile lor si baietii aia simpatici de la Getrag le asambleaza pentru francezi, acestia din urma fiind prea ocupati cu fabricarea motoarelor.

Acum pe bune, cati fabricanti auto isi fac singuri cutiile de viteza, avem Aisin, Borg Warner, ZF, Voith, Getrag, Nissan, Luk si altii.

DSG-ul de pe VW provine din doua surse, cu ambreiaj "umed", avand 6 rapoarte, pentru aplicatii de putere mare este fabricat de Borg-Warner si este folosit pe motoare mari, de la 2,0 L in sus, iar modelul "uscat" este facut de Luk si este folosit pe toate motoarele lor (exceptie facand 1,6 MPI/FSI) de putere mica si are 7 rapoarte in loc de 6, cel mai puternic motor pe care este pusa (ca si putere) este 1,4 TFSI de pe Skoda Fabia RS, Polo GTI, Seat Ibiza Cupra si motorul cu cea mai mare cilindree care are aceasta cutie ca optiune este 1,8 TSI de pe Skoda, VW, Seat, pe Audi, acesta fiind cuplat pe o cutie CVT "multitronic".

This post has been edited by connectorxp: 16 Jun 2011, 21:49


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 20 Jul 2011, 22:44
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 13 October 06




http://www.promotor.ro/teste-auto/test-in-...a-lipsa-8509950

Destule lucruri discutabile in review:

QUOTE
Mult mai târziu când am ajuns acasă am început să caut informații legate de această serie GT Line. Este bine de știut că acest, hai să îi spunem, nivel de echipare este diponibil atât pe coupe cât și pe Sport Tourer și Coupe-Cabriolet. Adevărata surpriză, și una extrem de plăcută, este reprezentată de faptul că seria este dezvoltată de departamentul Renault Sport. Ca și în cazul lui Clio GT care împrumută la nivelul șasiului elemente de la Clio RS, cam la fel stau lucrurile și în cazul lui Megane GT Line.


Doamne fereste ce ghiveci, care sunt elementele acelea comune ?

QUOTE
De la Renault am aflat că sub caroserie se află șasiul de la generația anterioară Megane RS. Să îi spunem un fel de informație din interior, pentru că în comunicatul de presă oficial se menționează doar faptul că au fost operate modificări la suspensie pentru o ținută de drum mai bună.


ph34r.gif
GT line e un dynamique cu pack look, cateva setari la nivelul suspensiei si sway-bar-uri mai groase, asa cum sustine si comunicatul reno. Ma indoiesc ca este vorba de un alt sasiu, prezentata fara un suport minim informatia tinde sa arunce articolul in derizoriu.

QUOTE
Prea mult nu putem cere acestui propulsor și asta pentru că are de luptat cu o masă de aproximativ 1.400 kg

Sunt de fapt 1205kg pentru HB 1195 kg pentru coupe conform renault.fr
Daca adaugi soferul si ceva bagaje probabil ca ajungi la 1300kg

QUOTE
În mediul urban, în cazul unui condus ceva mai sportiv este de așteptat un consum de 10-11 litri.

Asta e plasare de produs sau cum, daca ma straduiesc scot 10-11 si cu un dci

QUOTE
La drum lung și unstil relaxat se poate ajunge la o autonomie de peste 800 km.


Aici isi mai revine, apreciez sinceritatea, 60l ... 800km, un 7.5% extra-urban e aproape de realitate in conditiile amintite mai sus

QUOTE
O surpriză extrem de plăcută acest Megane GT Line. Este modelul de care avea nevoie gama Megane pentru a umple golul între RS și restul familiei, și aici mă refer la atitudine și nu la motorizare. Propulsorul TCe de 180 CP era disponibil și până acum, dar nu cu un șasiu atât de rafinat.


Iarasi marketing de la rro, e grea viata de jurnalist, trebuie sa inchizi ochii si sa girezi tot felul de balarii. TCE180 nu se comercializeaza la noi, asa cum recunoase chiar autorul intr-un paragraf anterior, pot atunci sa-l intreb ce gol umple ?

QUOTE
Preț: de la 18.000 euro cu TVA.

Pregătește-te să: Dacă optezi pentru coupe mai trebuie să scoți din buzunar aproximativ 1.000 euro. Un model extrem de interesant din perspectiva ținutei de drum. Pentru unii prețul poate fi considerat ușor piperat, dar semnătura Renault Sport are prețul ei


Sa inteleg ca modelul testat costa 18K euro ? piperat ? de unde pana unde ? piperat in comparatie cu ce modele concurente ?

Semnatura Renault Sport este doar pe RS, unde vede autorul branding-ul RS blink.gif

Bine ca au la test-drive GT line, dar o fisa de produs nu poti gasi nicaieri, pe site-ul rro mi-e frica sa mai intru cine stie peste ce mai dau tongue.gif


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 21 Jul 2011, 01:01
Post #134


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Se observa ca zgarcitii astia de la Renault nici macar un Arkamys nu au pus pe masina aia, fata de primul M3 cu 1,4 TCe de la noi (cel rosu) care avea toate optiunile posibile. GT Line spune din start ca este o versiune cosmetica cu aspect sportiv, cum e Fabia Monte Carlo care arata a RS, dar costa cu 40% mai putin decat prima. Acelasi lucru sa intamplat cu prima faza a Laguna 3 cu echiparea GT Line, unde cel mai mare motor avea 2.0L, comparat cu V6-urile de pe modelul GT din Franta.

Cine a observat noile numere cu RCR ?, mai nou nu mai avem Renault Romania care au folosit abrevierea RNR ci va fi inlocuit cu Renault Comerciale Roumanie, scria intr-un articol din presa romana.

This post has been edited by connectorxp: 21 Jul 2011, 01:02


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 4 Aug 2011, 12:15
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...te-3893258.html

nemtii il pun la jumatatea clasamentului... eu unu as cumpara megan sau astra...


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 4 Aug 2011, 12:41
Post #136


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Nemtii nu vor fi niciodata obiectivi cand vine vorba de masinile lor...Nu contest, Audi A3 e o masina ok, dar e foarte veche, refuz sa cred ca e peste Alfa Giulietta sau noul C4. Iar Leon pe 3? Cu interiorul ala?


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-07-UWA
post 4 Aug 2011, 13:17
Post #137


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 23 July 09




QUOTE(Synyster @ 4 Aug 2011, 12:41)
Nemtii nu vor fi niciodata obiectivi cand vine vorba de masinile lor...Nu contest, Audi A3 e o masina ok, dar e foarte veche, refuz sa cred ca e peste Alfa Giulietta sau noul C4. Iar Leon pe 3? Cu interiorul ala?
*




Synster, audi v-a fi intodeauna peste renault la toate capitolele si Volkswagen (golf) este cu ceva pasi mai multi in fata unui renault megane ( cel putin la interior,are imbinariile facute ca la carte, pe cand la un megane mai are mici lufturi intre rosturile de imbinare),lucruriile astea nu le vezi la prima impresie, intradevar pretul cu cateva mii de euro in plus pentru un Golf, nu merita !


--------------------
Renault Megane III 2009/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 4 Aug 2011, 13:37
Post #138


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Bine, faptul ca un Audi e peste un Renault e evident...comparam mere cu pere totusi. Dar, un Audi vechi de 7-8 ani, care costa de doua ori mai mult ca noul Focus, de exemplu, care e de conceptie noua, nu cred ca poate fi considerat mai bun. De ce? Pentru ca intr-un comparativ facut serios compari si datele legate de cat costa o masina, ce dotari are etc, ori in cazul asta raportul sigur e in favoarea masinii de ultima generatie si cu pret mai mic. Cat despre VW, unele detalii de proiectare sunt intr-adevar superioare dar diferenta imensa de pret fata de Renault nu se justifica, din punctul meu de vedere. Asta poate si pentru ca nu ma inchin la sigla VW cum fac multi romani...

This post has been edited by Synyster: 4 Aug 2011, 13:38


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 4 Aug 2011, 16:34
Post #139


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




ca sa compari 2 sau mai multe masini la sange si exact ce vorbiti voi aici ar trebui duse pe un elevator la finalul sesiunii de drive, si acolo puricat "substratul".
o masina moderna nu ar trebui sa fie umblata doar la service, ci si in garajul propiu. daca vrei sa schimbi un bec sa nu trebuiasca sa demontezi masina, sau sa iti lasi un deget doua prin compartimentul motor.
totusi, nu e chiar asa o mare diferenta tehnica fata de acum 40 de ani.
motorul tot combustie interna are (dar acolo au intervenit modificari)
suspensia tot suspensie e, chiar daca de la fixa avem acum independenta cu multilink, etc...
cutia de viteze tot aia face.
franele tot pe acelasi principiu functioneaza.
de ce sa te oblige sa mergi la service pentru lucruri uzuale?
ok. designul si normele de siguranta. respect. atunci gandesti si prinderile a.i. sa fie user friendly.


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-07-UWA
post 4 Aug 2011, 19:31
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 23 July 09




Ca sa-ti dau un detaliu minor, uita-te la megane 3 (model spaniol) cum vine imbinarea dintre plafon si parbriz( interior) zici ca-i taiat cu foarfeca, si uita-te la un volkswagen golf , cum e asezat si detalii se mai pot insira + si - din partea ambelor.


--------------------
Renault Megane III 2009/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 4 Aug 2011, 21:09
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 13 October 06




QUOTE
Synster, audi v-a fi intodeauna peste renault la toate capitolele si Volkswagen (golf) este cu ceva pasi mai multi in fata unui renault megane


Nick-ul colegului nostru e Synyster tongue.gif
Timpul viitor al verbului a fi nu il cunosti, ai comis si un anacolut, te las sa-l descoperi.... e si o inversiune care nu isi are locul acolo, dar sa nu zici ca sunt rau tongue.gif

Ma surprinde neplacut argumentatia ta, pe care daca as incadra-o la 4tuning, as risca sa-l jignesc pe forumistii de-acolo. Cam cate Auuuudi A3 ai condus tu personal ?

QUOTE
( cel putin la interior,are imbinariile facute ca la carte, pe cand la un megane mai are mici lufturi intre rosturile de imbinare),lucruriile astea nu le vezi la prima impresie


Culmea ca astea sunt chestiile care-ti sar primele in ochi, si la interior, si la exterior, asta daca nu ai orbu gainii. Imbinarile la Golf 6 nu mi se par cu nimic mai bune sau mai proaste decat la Megane sau la 308, si crede-ma am avut tot timpul din lume sa studiez interioarele celor 2 masini. O bila alba in plus pentru Golf tocmai pentru interiorul sters care micsoreaza distanta intre nivelurile de echipare, astfel ajungi sa confunzi usor un CL su rcd510 cu un HL cu acelasi radio-cd.
La Megane lucrurile stau mai prost, daca te urci intr-un privilege, nu mai vrei inapoi in dynamique, diferenta de "calitate perceputa" fiind una mult mai accentuata decat in cazul Golfului.

QUOTE
intradevar pretul cu cateva mii de euro in plus pentru un Golf, nu merita !


Ba merita, si merita cu varf si indesat 1700-1900 euro pentru un DSG7, 800 euro pentru suspensii adaptive, daca ar fi optionale pe megane, le-as lua fara sa clipesc.

O sa incerc sa-ti fac poza si la plafon, in WE, la un privilege, respectiv un HL, ca sa te mai imbunez tongue.gif

Colegul T.rac3Er a trecut si el la araturi de toamna, bate gratios campii cum sa-ti servisezi masina fabricata in 2011 pe marginea santului....ce mentalitate sad.gif

Bun, am ajuns si la desert, auto motor si sport, revista care daca v-a cazut in mana, cu siguranta ca ati remarcat ca are primele 3 pagini acoperite cu reclama de la grupul VAG, si asta nu de ieri de azi, ci de ani de zile. Nu poti acuza presa prea tare, ca doar trebuie sa traiasca si ea din ceva, la urma urmei sunt si reviste care s-au prostituat premiind noul symbol sau fluence ca fiind best in class, car of the year in romania, si asa mai departe.

De data asta, mi se pare mie sau ams chiar a sarit calul, nu plasand Golful pe primul loc, asta stiam inainte sa deschid link-ul, ci cu A3-ul care nu avea ce cauta in acest test. O masina greoaie, de generatie veche, interiorul respira anii 2000, plasticele slabutze, dotari cam strictul necesar, asta la un sportback care a costat in jur de 25K. Daca vrei flavor de premium probabil ajungi sa plusezi la vreo 40K, n-am facut socotelile, sincer, masina asta are piata in ro doar in masura in care o iei coaja spre 20K, si asta doar pentru impatimitii inelelor.

Daca succesul local al Octaviei nu ma mira, Seat Leon este un model expirat din toate punctele de vedere, numai cineva foarte neinformat ar putea sa mai inghita gogosi de la ams.

Concluzia e una singura, fiecare isi ia ce-si permite, si nu are nicio vina renault pentru fanteziile neimplinite ale unora cu hauuudiiii








--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprians
post 5 Aug 2011, 09:19
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 12 September 08




Pana la urma sa nu uitam ca in Vest diferentele de pret dintre marci nu sunt ca in Romania. Renault este mai scump acolo. Faptul ca la noi este mai ieftin poate avea diverse cauze, in functie de politica companiei.
Diferente f mari intre masini nu sunt. Oricum, nu sunt ca sa justifice diferentele de pret de la noi, pentru salarii de Romania(!). Unii isi iau masini de 20k si au niste rate frumoase o gramada de ani, la salarii de la noi. Asta nu prea se merita.. la un salariu mediu de Romania cred ca ne-am incadra la masini de 10k, nu 20k. Decat daca vrei sa mergi pe strada mandru si seara sa mananci seminte (eventual sa mai impingi la masina cand nu ai benzina). Am mai vazut un Audi TT impins de baietasi (in cazul asta cred ca era bateria, nu prea isi permitea omu' sa o schimbe radmasa.gif ).

Parerea care ti-o faci la o masina cred ca are de-a face si cu varsta si experienta din spatele covrigului. Intr-un fel vezi masina la 25 de ani si intr-un fel la 40 de ani. Bine, bine, si in functie de banii din portofel smile.gif . Pentru mine de exemplu in viitor va conta sa aiba un motor decent, cutie de viteze decenta, siguranta si, printre cele mai importante lucruri: sa nu stau cu ea in service. Insa aceasta ultima parte incet incet se rezolva la toti producatorii. Pana la urma, sunt cam aceleasi fabrici care produc componente pentru toti.


--------------------
. . - . .
Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 5 Aug 2011, 09:46
Post #143


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




mircea_aq, daca ai avea decenta intelectuala sa bagi la cap ce inseamna o masina poate nu ai vorbi asa de metaforic.
sa schimbi un bec nu inseamna servisare, si sa demontezi o complexitate de elmente numai pt acea operatiuni elementara e o nesimtire crasa din partea oricarui producator auto. altfel zis, te cam obliga, pe tine utilizator normal - fara cunostinte sau pasiuni auto in a-ti baga nasul pe sub "pielea masinii", sa platestio operatiune care nu necesita bani. si bate putin spre politici comeriale neloiale. in fine. numai bine si mai multa grija in cuvinte, stimabile


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-07-UWA
post 5 Aug 2011, 12:02
Post #144


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 23 July 09




QUOTE(mircea_aq @ 4 Aug 2011, 21:09)
Nick-ul colegului nostru e Synyster tongue.gif
Timpul viitor al verbului a fi nu il cunosti, ai comis si un anacolut, te las sa-l descoperi.... e si o inversiune care nu isi are locul acolo, dar sa nu zici ca sunt rau tongue.gif

Ma surprinde neplacut argumentatia ta, pe care daca as incadra-o la 4tuning, as risca sa-l jignesc pe forumistii de-acolo. Cam cate Auuuudi A3 ai condus tu personal ?
Culmea ca astea sunt chestiile care-ti sar primele in ochi, si la interior, si la exterior, asta daca nu ai orbu gainii. Imbinarile la Golf 6 nu mi se par cu nimic mai bune sau mai proaste decat la Megane sau la 308, si crede-ma am avut tot timpul din lume sa studiez interioarele celor 2 masini. O bila alba in plus pentru Golf tocmai pentru interiorul sters care micsoreaza distanta intre nivelurile de echipare, astfel ajungi sa confunzi usor un CL su rcd510 cu un HL cu acelasi radio-cd.
La Megane lucrurile stau mai prost, daca te urci intr-un privilege, nu mai vrei inapoi in dynamique, diferenta de "calitate perceputa" fiind una mult mai accentuata decat in cazul Golfului.
Ba merita, si merita cu varf si indesat 1700-1900 euro pentru un DSG7, 800 euro pentru suspensii adaptive, daca ar fi optionale pe megane, le-as lua fara sa clipesc.

O sa incerc sa-ti fac poza si la plafon, in WE, la un privilege, respectiv un HL, ca sa te mai imbunez tongue.gif

Colegul T.rac3Er a trecut si el la araturi de toamna, bate gratios campii cum sa-ti servisezi masina fabricata in 2011 pe marginea santului....ce mentalitate sad.gif

Bun, am ajuns si la desert, auto motor si sport, revista care daca v-a cazut in mana, cu siguranta ca ati remarcat ca are primele 3 pagini acoperite cu reclama de la grupul VAG, si asta nu de ieri de azi, ci de ani de zile. Nu poti acuza presa prea tare, ca doar trebuie sa traiasca si ea din ceva, la urma urmei sunt si reviste care s-au prostituat premiind noul symbol sau fluence ca fiind best in class, car of the year in romania, si asa mai departe.

De data asta, mi se pare mie sau ams chiar a sarit calul, nu plasand Golful pe primul loc, asta stiam inainte sa deschid link-ul, ci cu A3-ul care nu avea ce cauta in acest test. O masina greoaie, de generatie veche, interiorul respira anii 2000, plasticele slabutze, dotari cam strictul necesar, asta la un sportback care a costat in jur de 25K. Daca vrei flavor de premium probabil ajungi sa plusezi la vreo 40K, n-am facut socotelile, sincer, masina asta are piata in ro doar in masura in care o iei coaja spre 20K, si asta doar pentru impatimitii inelelor.

Daca succesul local al Octaviei nu ma mira, Seat Leon este un model expirat din toate punctele de vedere, numai cineva foarte neinformat ar putea sa mai inghita gogosi de la ams.

Concluzia e una singura, fiecare isi ia ce-si permite, si nu are nicio vina renault pentru fanteziile neimplinite ale unora cu hauuudiiii
*




mircea_aq , nu vreau sa intru cu tine in polemica, dar uita-te la masinuta ta "minunata", cum vine plafonu la imbinarea cu parbrizu( zici ca-i taiat cu lama) pe cand la un golf, nu ai sa vezi asa ceva.


--------------------
Renault Megane III 2009/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 5 Aug 2011, 12:49
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprians
post 5 Aug 2011, 15:23
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 12 September 08




Devin haioase unele comparative. Puteau alege Scirocco in loc de GTI la comparativu asta. O sa iasa cumva la egalitate, semn ca Renault e mai bun smile.gif


--------------------
. . - . .
Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 5 Aug 2011, 18:58
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(B-07-UWA @ 5 Aug 2011, 12:02)
mircea_aq , nu vreau sa intru cu tine in polemica, dar uita-te la masinuta ta "minunata", cum vine plafonu la imbinarea cu parbrizu( zici ca-i taiat cu lama) pe cand la un golf, nu ai sa vezi asa ceva.
*


Da aici ai dreptate. Nu stiu ce rationament au avut, eu am ramas surprins cand am constatat acest lucru. Acelas mod( taietura) se regaseste si la laguna
In rest chiar vreau si eu sa stiu cu ce e mai bun neamtul? Poate e mai potent de iti cere bani mai multi caci in rest eu nu vad nici o diferenta nici in plus nici in minus


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-07-UWA
post 5 Aug 2011, 19:19
Post #148


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 23 July 09




QUOTE(tatimeu @ 5 Aug 2011, 18:58)
Da aici ai dreptate. Nu stiu ce rationament au avut, eu am ramas surprins cand am constatat acest lucru. Acelas mod( taietura) se regaseste si la laguna
In rest chiar vreau si eu sa stiu cu ce e mai bun neamtul? Poate e mai potent de iti cere bani mai multi caci in rest eu nu vad nici o diferenta nici in plus nici in minus
*



Pozitia pe care o ai la volan, mult mai josasa intr-o masina "nemteasca" , in megane si cu scaunul la maxim in jos parca stai prea cocotat ( si asta la inaltimea mea de doar 1.81), si bordul parca e un pic cam aiurea, daca ai picioarele mai lungi te lovesti de bord. Neamtul iti cere mai multi banii pentru ca au disponibile si in romania motoarele care sunt si in europa de vest pe cand renault (pentru romania 1.6,care-i "apus" de mult,parerea mea). Sunt de acord cu tine,diferenta de cateva mii de euro nu prea merita pentru un golf ( cu aceasi motorizare si aceleasi dotari ).

This post has been edited by B-07-UWA: 5 Aug 2011, 19:31


--------------------
Renault Megane III 2009/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 5 Aug 2011, 23:46
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




si ce crezi ca motoarele de 1,6 de la ww sunt mai performante, stai calm, iar cele diesel nu mai vorbim, chiar daca nu sunt inoite motoarele de reno sunt foarte fiabile si consumuri decente, vrei motor performant incearca de la 2,0 l in sus, acestea sunt motoare de oras si eu cred ca ii suficient.

5 Aug 2011, 23:49:
iar cu pozitia la volan , eu nu cred ca-i asa de rea , cu toate ca sunt destul de inalt probabiltie iti place sa ti sevada doar capul ca la aia prin ww, parca stau pe wc

This post has been edited by adytym: 5 Aug 2011, 23:49


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-07-UWA
post 6 Aug 2011, 02:31
Post #150


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 23 July 09




QUOTE(adytym @ 5 Aug 2011, 23:46)
si ce crezi ca motoarele de 1,6 de la ww sunt mai performante, stai calm, iar cele diesel nu mai vorbim, chiar daca nu sunt inoite motoarele de reno sunt foarte fiabile si consumuri decente, vrei motor performant incearca de la 2,0 l in sus, acestea sunt motoare de oras si eu cred ca ii suficient.

<span class='edit'>5 Aug 2011, 23:49:</span>
iar cu pozitia la volan , eu nu cred ca-i asa de rea , cu toate ca sunt destul de inalt probabiltie iti place sa ti sevada doar capul ca la aia prin ww, parca stau pe wc
*




Ce scriu eu si ce intelegi tu.... e clar !! se vede ca n-ai condus alceva,in afara de masina pe care o deti la semnatura ! Crezi ce vrei,eu am zis unele defecte ale acestei masini, n-am dat in cap la nimeni, asta-i parerea mea !


--------------------
Renault Megane III 2009/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 10:10
Dacia