Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr

shaolin
post 19 Mar 2010, 18:16
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 4 June 08
From: Romania




Da. Problema e nasoala. Am devizul. Total 5 817, 47

Manopera
OG DEM-REM CAPAC CHIULOASA - 273,00
OG INLOC CUREA DISTRIBUTIE + ACCESORII - 201,50
INLOCUIT VANA EGR - 65,00
DIAGNOSTICARE TESTER - 65,00
TOTAL (fara TVA) Manopera - 604,50

Piese
COL ANTRENARE DISTR - 573,82
KIT DISTRIBUTIE - 487,14
CAPAC CHIULOASA - 1 224,61
VANA RECICLARE - 722,34
CULBUTOR (4 buc.) - 988,40
AX CULBUTORI - 287,81
TOTAL (fara TVA) Piese de schimb - 4 284,12

TOTAL (fara TVA) - 4 888,63
TVA - 928,84
-----------------------------------------------------------------------------
TOTAL Factura - 5 817,47


Cica imi acorda discount la manopera si piese 20% si ar trebui sa dau mai dau doar 4 653,96 .
Ce spuneti ? Ce sa fac ? Sa caut alt service ?


--------------------
Renault Laguna II 2002
Grand Tour Initiale 2,2 dci 110 KW / 151 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 19 Mar 2010, 18:43
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




@Shaolin.Salut...O idee, poate stupida.......Incearca sa cauti cu cineva care e mecanic BUN, un motor la dezmembrari...poate iesi cumva mai ieftin.Vei schimba doar distributia daca iei asa.


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 19 Mar 2010, 18:55
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




O faci acum....nu prea ai incotro. Fostul proprietar nu prea a fost cinstit cu tine.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin
post 19 Mar 2010, 22:27
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 4 June 08
From: Romania




QUOTE(Dan73 @ 19 Mar 2010, 18:55)
O faci acum....nu prea ai incotro. Fostul proprietar nu prea a fost cinstit cu tine.
*



Da, acum realizez si eu asta. Nu a fost cinstit deloc. Trebuie sa o scot la liman deacuma, dar costaaaaaaaaaaaa........... mama ei de masina......


--------------------
Renault Laguna II 2002
Grand Tour Initiale 2,2 dci 110 KW / 151 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 20 Mar 2010, 09:39
Post #125


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Salutare!Nu cu mult timp in urma am schimbat turbina si in momentul in care am scos intercoolerul am observat ca era umflat..L-am presat la loc dar nu i-am facut nici un fel de intaritura..Acum ca mi-am reveint dupa efortul cu turbina ma gandesc foarte serios sa il schimb.Nu se manifesta in nici un fel dar nu prea as vrea sa risc sa merg cu el spart si sa nu constat la timp.Am gasit pe la dezmembrari unul de laguna dar motorul de 2.0dCi.Se poate sa il pun pe acela?Cam ce diferente ar fi mai putin faptul ca nu stiu daca o sa mi se incadreze..ma gandesc ca e mai mare si sincer nici nu stiu dimensiunile de la cel pe care il am ca sa fac o comparatie..Multumesc frumos!Numai bine tuturor!!


--------------------
Renault Laguna 2003 Lux Privillege - CT-07-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 20 Mar 2010, 20:22
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Pentru cei ce nu stiu unde este EGR-ul situat la un 2,2:
-este usor lateral dreapta deasupra la joja de ulei.Dupa cum se observa in fotografia postata de przamfir ,mufa se conecteaza perpendicular pe capul egr-ului,nu o puteti rata.
Din pacate eu am ulei pe radiator si pe anumite furtune ce sunt in parte dinspre motor si nu stiu daca am un furtun de la intercooler spart sau chiar intercoolerul.
Cum as putea sa stiu exact unde sa caut ca nu se vede de unde pleaca uleiul?

This post has been edited by garc3a2000: 20 Mar 2010, 20:23


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius Stefan
post 20 Mar 2010, 20:59
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 6 February 10




Salutare.
Garcea, ai intercooleru spart.
Fa o proba.. pune pe cineva in fata la grila sa tina mana sau fata si tu tureaz-o... o sa-i arunce aer, poate chiar ulei..

Eu asa am patit... fum negru, nu prea trage.... in plus... la drum lung pe la 110km numai se tureaza... sper sa fie doar de la intercooler.... dar cu ocazia asta schimb toate filtrele, ditributia .... ma costa 2200 cu totul, marti am programare.


Toate simtomele de la masina sa fie de la intercooler spart?
Care ai o poza in care sa-mi aratati si mie cum sa prind Valva EGR sa numai aiba joc... acel sensor care tot face probleme



--------------------
Renault Laguna 2003
Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 24 Mar 2010, 19:02
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Marius Stefan, inafara de uleiul de pe motor ,nu am simtomele pe care le-ai descris.Am ceva fum negru , dar la accelerari bruste si atunci nu f mult,e diesel ,scoate fum,nu?
Oricum nu inseamna neaparat ca tu nu ai dreptate ,chiar tin cont de ce ai zis,cu toate ca sper sa nu ai dreptate, poate e un furtun fisurat .
Nu vad de unde scapa ulei ,daca as vedea as sti ce sa schimb sau ce sa repar .
Mecanicul a promis de trei ori ca vine sa faca o constatare ,dar ,,,,, a uitat, asa ca treb sa vad eu pe unde sunt scaparile.Cine ma poate ajuta cu o sugestie ,ceva sa -mi dea o idee.MULTUMESC.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 24 Mar 2010, 23:53
Post #129


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




am turbina noua de cel mult 12000 de km ,cand am montat-o am spalat totul de ulei .....acum am iar ulei pe acolo ...... nu consuma ulei
masinile noastre au cam toate 150000 de km sau poate chiar mai mult,uleiul apare de la iepurator ,vaporii de ulei care ajung in in capul turbinei si de aici pe circuitul de aer....intercooler.....
Doamne Ajuta

This post has been edited by przamfiri: 24 Mar 2010, 23:54


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius Stefan
post 25 Mar 2010, 06:34
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 6 February 10




Garcea, pe radiator nu poate ajunge ulei de la turbina.... zice bine przamfiri, toti avem ulei pe motor... dar de la epurator, nu are cum sa ajunga pe radiator.. sau chiar in partea de sus, in fata, zic eu.

Asa a fost si la mine inceputul, un pic de fum negru, nu prea mai tragea..... m-am gandit ca am mers eu subturat, si am bagat piciorul mai tare in ea.... Din nefericire pe zi ce trecea, nu-mi mai venea sa bag piciorul in ea ca scotea si mai mult fum.

La mine incepuse sa se auda si un suierat ciudat...de la fisura.

Probabil la tine, inca e fisura mica...din acest motiv nu ai simptomele mele...
E suparator sa lasi fum negru in spate. nu? smile.gif)

Sper sa nu ai intercooleru spart, ca te costa destul de mult.. eu am dat 600 ron pe el.... precizez, nu original.




--------------------
Renault Laguna 2003
Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 25 Mar 2010, 13:55
Post #131


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




garc3a2000- pregatestete pentru achizitionarea unui nou Intercooler.Nu o lungi prea mult sau evita sa circuli cu e asa!Nu e normal sa scoti fum negru ca doar de aia exista EGR .Iti recomand un intercooler cu bare intaritoare ,e in jur de 6,5 bulioane ,depinde de unde iei si ce marca...


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 27 Mar 2010, 19:01
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Ma repet iara, nu scoate mult fum negru.Cred ca nu am nici catalizator la ea si din cauza aceasta ar fi fumul existent,pareri?
Ulei am pe radiator ,dar este pe partea dinspre motor si pe carcasa electroventilatorului,nu pe pale .Mai este un furtun care are un senzor pe el care iese din admisie si merge la intercooler[sper sa nu gresesc ce spun],iar pe la acel senzor am vazut ceva mai mult ulei.Sper sa fie acolo buba.
Exista posibilitatea totusi sa-l repar din cate am inteles, ca nu dau 6,5 bulioane pe el decat daca este facut praf.
Cine a reparat intercoolerul si stie ,se comporta bine daca i-l repar?
Astept un raspuns de la cineva care l-a reparat, sa stiu daca il repar sau o sa-l cumpar.
Dar cum a zis cineva ,parca nu as avea in acest moment toti caluti in masina cand o calc. Multumesc pt raspunsuri.


27 Mar 2010, 19:08:
Francisc am cu ea 13.000km cu aceste simtome , nici nu stiu la ce sa ma mai astept radmasa.gif .Defapt de atati km o si am ,asa ca daca se duce macar i-l schimbsau i-l repar ,ca mecanicul nu vrea sa se uite la motor si la reprezentanta nu ma duc decat daca este absolut necesar ,pt ca sunt niste marlani aia de acolo.

This post has been edited by garc3a2000: 27 Mar 2010, 19:08


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ford gt 500
post 6 Apr 2010, 13:20
Post #133


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 8 March 10
From: Iași




QUOTE(renodood @ 10 Feb 2010, 16:22)
Aruncare lunga, da nu cumva ti`e dus suportul motor? zici ca sunetul acela se aude mai tare cand accelerezi.
Cum stai in fata masinii, e in stanga, din aluminiu, cu 5 suruburi.
Suruburile sunt cele cu puncte colorate.
Macar cauza asta s`o elimini.
Desi parca ziceai ca se aude tot timpul zgomotul, dar noa, nu strica sa verifici cat de uzata e bucsa aceea din cauciu prinsa in suport.
*


scuze ca sunt offtopic dar stie cineva unde pot gasi aceasta bucsa (care este prinsa in suportul motor ) separat , adica nu impreuna cu suportul. Bucsa mea este uzata de tot si imi provoaca niste trpidatii babane in interiorul masinii. Peste tot unde am cautat am gasit doar impreuna cu suportul motor si trece de 500 de lei . Ajutatima daca stiti undeva unde pot gasi doar bucsa.
Salve.


--------------------
renault laguna2 2002
Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidneacsu
post 6 Apr 2010, 14:23
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 14 January 10
From: Brasov






--------------------
Renault Symbol 2012 Colection 1,2 75CP
Oamenii se considera centrul universului si judeca totul raportat la ei insisi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 6 Apr 2010, 18:30
Post #135


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(garc3a2000 @ 27 Mar 2010, 19:01)
Exista posibilitatea totusi sa-l repar din cate am inteles, ca nu dau 6,5 bulioane pe el decat daca este facut praf.
Cine a reparat intercoolerul si stie ,se comporta bine daca i-l repar?

Nu te zgarci cu reparat, ca nu prea sunt sanse si nu`i solutie de durata. A fost 700 Ron ptr mine. Si eu m`am eschivat multa vreme, dar dupa ce am schimbat intercoolerul spart(atarna bine de tot in partea de jos,central) parca aveam alta masina, fara sa glumesc. Dupa 2000 de rpm trage de rupe, ceea ce cu intercoolerul spart nu facea. Era de`a dreptul anemica, si scotea fum la orice acceleratie.
Acum s`a cumintit biggrin.gif

This post has been edited by renodood: 6 Apr 2010, 18:32


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 7 Apr 2010, 07:20
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Am descoperit unde e buba, la un furtun de la intercooler.
Acest furtun are un senzor montat pe el si pe langa acest senzor arunca ulei in toate partile,nu mult dar arunca.Senzorul mi se pare cam anemic ,se misca in toate directiile.
daca nu o sa-l pot remedia o sa cumpar un furtun cu totul .Are cineva idee de pret
?
Renodood, multam de sfat.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 7 Apr 2010, 18:42
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




Salut! si a mea are urme de ulei de furtunul gros de langa radiator, dar si pe radiator (l-am vazut prin bara fata) insa masina nu scoate fum si nu mi se pare a fi chiar anemica. Simptomele sunt similare cu ale tale, asa ca te rog pune poze cu furtunul defect sau, macar da mai multe detalii. Nu-mi place sa vad ulei acolo si in niciun caz nu este normal. Inainte de a ma apuc a sa repar as vrea sa stiu cauza. Bafta!


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 9 Apr 2010, 20:56
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Jordi,azi am remediat[eu radmasa.gif ] furtunul acela ,pot sa spun urmatoarele:
-furtunul meu are un senzor pe el lipit la cald[exprimarea mecanicului],iar acesta s-a dezlipit intr-o parte[in spre radiator]
-prin fisura respectiva iesea toata presiunea ce o facea turbo sau aproape toata,cand dam in gropi aveam si usoare pierderi de cuplu.
-prin fisura respectica iesea sub presiune un jet de ulei care efectiv a mancat din radiatorul de racire[nu din celule ,din fagure],fara sa-i provoace daune majore
-radiatorul de racire se afla astupat de ulei [fagurii] in proportie de 75%[nu am cea mai mica idee cum se facea racirea la motorul meu,dar se facea].
-fisura am lipit-o cu poxilina ---rezista la 8 atmosfere
Sfatul meu, vezi unde ai fisura pe furtun sau pe radiator[intercooler] si remediaza probema repede si pe mine m-au impulsionat colegii de forum si le multumesc pe aceasta cale.E cam mult de munca [mie mi-a luat 6 ore, dar se poate face mai repede].
Tin sa mentionez ca nu intodeauna se pierdea presiunea pe la sezor , deoarece fisura era mica.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 9 Apr 2010, 21:04
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Salut. Puteti sa-mi spuneti si mie cea mai rapida si usoara metoda de a verifica starea intercoolerului ? M-am uitat prin zona pe unde presupun ca este,nu vad pete de ulei, nu e ulei pe radiatorul de racire, in schimb un furtun gros este imbibat de ulei.

Multumesc.


--------------------
Renault Symbol 2008 1.4 8v - B xx NIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 10 Apr 2010, 16:29
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Razvan-Andrei,vad ca ai motorul ca al meu.
La mine exact furtunul acela a fost fisurat.
Citeste ce am scris si poate te ajuta cu ceva.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 10 Apr 2010, 19:07
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Salut, garc3a. Problema e ca habar n-am care e furtunul de care zici tu. Daca stai in fata masinii, cu capota deschisa, furtunul e cumva ala care merge oarecum paralel cu radiatorul de racire inspre stanga sau cel de sub suportul bateriei. Cand am intrat sub masina am vazut mult ulei pe cel care vine pe sub baterie si pe acela n-am vazut nici un senzor.
Stiu ca sunt cam"pe dinafara" dar va rog sa ma suportati si pe mine.
Multumesc.


--------------------
Renault Symbol 2008 1.4 8v - B xx NIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 10 Apr 2010, 20:43
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




Salut, garc3a. Multumesc de informatii. cred ca luni sau marti merg la mecanic sa desfaca si sa verifice de unde apare scurgerea de ulei. Tot atunci il pun sa se uite si la egr, pentru ca am vazut ca si acolo este ceva mizerie. Bafta si numai bine !


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 10 Apr 2010, 23:13
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(garc3a2000 @ 9 Apr 2010, 20:56)
Jordi,azi am remediat[eu  radmasa.gif ] furtunul acela ,pot sa spun urmatoarele:
-furtunul meu are un senzor pe el lipit la cald[exprimarea mecanicului],iar acesta s-a dezlipit intr-o parte[in spre radiator]
-prin fisura respectiva iesea toata presiunea ce o facea turbo sau aproape toata,cand dam in gropi aveam si usoare pierderi de cuplu.
-prin fisura respectica iesea sub presiune un jet de ulei care efectiv a mancat din radiatorul de racire[nu din celule ,din fagure],fara sa-i provoace daune majore
-radiatorul de racire se afla astupat de ulei [fagurii] in proportie de 75%[nu am cea mai mica idee cum se facea racirea la motorul meu,dar se facea].
-fisura am lipit-o cu poxilina ---rezista la 8 atmosfere
Sfatul meu, vezi unde ai fisura pe furtun sau pe radiator[intercooler] si remediaza probema repede si pe mine m-au impulsionat colegii de forum si le multumesc pe aceasta cale.E cam mult de munca [mie mi-a luat 6 ore, dar se poate face mai repede].
Tin sa mentionez ca nu intodeauna se pierdea presiunea pe la sezor , deoarece fisura era mica.
*


Daca senzorul la care te referi e ala de presiune atunci nu prea inteleg cum ajungea uleiul la radiator..e un pic distanta


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 13 Apr 2010, 20:56
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




Salut! Multumesc tuturor dar m-am edificat.... intercoolerul este in stare buna, nu pierde ulei si nici nu sufla. Urmele de ulei din zona erau de la ac. Am sters zona, am desfacut grila dintre faruri si am constatat ca pe radiatorul de ac, in coltul stanga jos, la imbinarea cu o conducta de al. este ulei si mizerie. Am vazut ca radiatorul se misca, probabil din cauza unor tampoane rupte si se vede ca de acolo apar scurgerile, care la viteza sunt aruncate spre patele masinii. Zilele urmatoare ma duc sa-l lipesc dupa care voi reincarca instalatia cu ulei si lichid pentru ca nici nu mai raceste. Bafta!


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 14 Apr 2010, 21:51
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Dan73 , senzorul respectiv[multumesc de informatie ca e de presiune] e la 7-8 cm de radiator ,dar ia gandeste ca sunt cam 2 atm in furtunele acelea[poate gresesc] cam cum ieseau vaporii pe la fisura.
Razvan_Andrei,senzorul este pe furtunul acela paralel cu radiatorul[asa e la mine],dar tu vezi unde ai pierderile de ulei,acolo treb sa remediezi.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 15 Apr 2010, 09:25
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Multumesc, garc3a. Va trebui sa rezolv problema urgent. Nu stiu daca are vreo legatura dar de vreo cateva zile motorul a inceput sa mearga cam aiurea, in sensul ca dimineata, cand e mai rece , dupa o repriza de acceleratie in trafic, in momentul cand ma opresc relantiul nu revine la normal, la 900 rpm ci ramane undeva pe la 1200, mai coboara putin la 1000 si uneori ramane asa pana bag in viteza si plec. La urmatoarea oprire isi revine la normal.
O avea vreo legatura cu intercoolerul si pierderile de putere sau e alta poveste?


--------------------
Renault Symbol 2008 1.4 8v - B xx NIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 15 Apr 2010, 09:36
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Poate sa aiba legatura cu regulatorul de presiune de pe pompa de injectie...desi nu am citit pe aici de prea multe cazuri de defectiune la el.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 15 Apr 2010, 20:56
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Razvan-Andrei , problema cu acceleratia cred ca e separata de intercooler,dar dracu mai stie cine cu cine are legatura la masinile acestea,mai cauta si tu pe forum daca mai a patit cineva ca tine sau poate un mecanic mai priceput te rezolva cu vreun sfat.La tine cred ca e termosocu[e doar o idee].
Dan73 ,nu era defect ,era dezlipit suportul de furtunul respectiv [era lipit la cald de furtun],l-am aranjat eu cu poxilina si sa stii ca avea o oarecare uzura ca urmare a frecarii dintre capacul de protectie si senzor.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionica.ardelean
post 11 Jun 2010, 20:51
Post #149


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 25 May 10
From: Baia Mare




110620103726.jpg ( Size: 615.25k ) Number of downloads: 1660
salut.sunt nou posesor al unei Lagune 2 dci din 2003 si am desfacut azi capacul de pe motor(cel de plastic) si am observat o scurgere de ceva lichid parca ar fi motorina , dar nu stiu cum se numeste acea piesa.atasez o poza si va rog daca se poate sa ma sfatuitzi. multzumesc mult


--------------------
renault Laguna 3 hatchback 2011, 1.5 diesel, 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 11 Jun 2010, 21:25
Post #150


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




aici
citeste


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 15:02
Dacia