ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr
![]() ![]() ![]() |
ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr
shaolin |
![]()
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 4 June 08 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2002 Grand Tour Initiale 2,2 dci 110 KW / 151 CP
|
|||
12AHD |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 24 December 09 From: Ploiesti ![]() |
@Shaolin.Salut...O idee, poate stupida.......Incearca sa cauti cu cineva care e mecanic BUN, un motor la dezmembrari...poate iesi cumva mai ieftin.Vei schimba doar distributia daca iei asa.
|
--------------------
Renault
Laguna 3 110kw
2009 break automata
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
O faci acum....nu prea ai incotro. Fostul proprietar nu prea a fost cinstit cu tine.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
shaolin |
![]() ![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 4 June 08 From: Romania ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002 Grand Tour Initiale 2,2 dci 110 KW / 151 CP
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
Salutare!Nu cu mult timp in urma am schimbat turbina si in momentul in care am scos intercoolerul am observat ca era umflat..L-am presat la loc dar nu i-am facut nici un fel de intaritura..Acum ca mi-am reveint dupa efortul cu turbina ma gandesc foarte serios sa il schimb.Nu se manifesta in nici un fel dar nu prea as vrea sa risc sa merg cu el spart si sa nu constat la timp.Am gasit pe la dezmembrari unul de laguna dar motorul de 2.0dCi.Se poate sa il pun pe acela?Cam ce diferente ar fi mai putin faptul ca nu stiu daca o sa mi se incadreze..ma gandesc ca e mai mare si sincer nici nu stiu dimensiunile de la cel pe care il am ca sa fac o comparatie..Multumesc frumos!Numai bine tuturor!!
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Lux Privillege
- CT-07-MEV
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Pentru cei ce nu stiu unde este EGR-ul situat la un 2,2:
-este usor lateral dreapta deasupra la joja de ulei.Dupa cum se observa in fotografia postata de przamfir ,mufa se conecteaza perpendicular pe capul egr-ului,nu o puteti rata. Din pacate eu am ulei pe radiator si pe anumite furtune ce sunt in parte dinspre motor si nu stiu daca am un furtun de la intercooler spart sau chiar intercoolerul. Cum as putea sa stiu exact unde sa caut ca nu se vede de unde pleaca uleiul? This post has been edited by garc3a2000: 20 Mar 2010, 20:23 |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
Marius Stefan |
![]()
Post
#127
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 February 10 ![]() |
Salutare.
Garcea, ai intercooleru spart. Fa o proba.. pune pe cineva in fata la grila sa tina mana sau fata si tu tureaz-o... o sa-i arunce aer, poate chiar ulei.. Eu asa am patit... fum negru, nu prea trage.... in plus... la drum lung pe la 110km numai se tureaza... sper sa fie doar de la intercooler.... dar cu ocazia asta schimb toate filtrele, ditributia .... ma costa 2200 cu totul, marti am programare. Toate simtomele de la masina sa fie de la intercooler spart? Care ai o poza in care sa-mi aratati si mie cum sa prind Valva EGR sa numai aiba joc... acel sensor care tot face probleme |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI |
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Marius Stefan, inafara de uleiul de pe motor ,nu am simtomele pe care le-ai descris.Am ceva fum negru , dar la accelerari bruste si atunci nu f mult,e diesel ,scoate fum,nu?
Oricum nu inseamna neaparat ca tu nu ai dreptate ,chiar tin cont de ce ai zis,cu toate ca sper sa nu ai dreptate, poate e un furtun fisurat . Nu vad de unde scapa ulei ,daca as vedea as sti ce sa schimb sau ce sa repar . Mecanicul a promis de trei ori ca vine sa faca o constatare ,dar ,,,,, a uitat, asa ca treb sa vad eu pe unde sunt scaparile.Cine ma poate ajuta cu o sugestie ,ceva sa -mi dea o idee.MULTUMESC. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
am turbina noua de cel mult 12000 de km ,cand am montat-o am spalat totul de ulei .....acum am iar ulei pe acolo ...... nu consuma ulei
masinile noastre au cam toate 150000 de km sau poate chiar mai mult,uleiul apare de la iepurator ,vaporii de ulei care ajung in in capul turbinei si de aici pe circuitul de aer....intercooler..... Doamne Ajuta This post has been edited by przamfiri: 24 Mar 2010, 23:54 |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
Marius Stefan |
![]()
Post
#130
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 February 10 ![]() |
Garcea, pe radiator nu poate ajunge ulei de la turbina.... zice bine przamfiri, toti avem ulei pe motor... dar de la epurator, nu are cum sa ajunga pe radiator.. sau chiar in partea de sus, in fata, zic eu.
Asa a fost si la mine inceputul, un pic de fum negru, nu prea mai tragea..... m-am gandit ca am mers eu subturat, si am bagat piciorul mai tare in ea.... Din nefericire pe zi ce trecea, nu-mi mai venea sa bag piciorul in ea ca scotea si mai mult fum. La mine incepuse sa se auda si un suierat ciudat...de la fisura. Probabil la tine, inca e fisura mica...din acest motiv nu ai simptomele mele... E suparator sa lasi fum negru in spate. nu? ![]() Sper sa nu ai intercooleru spart, ca te costa destul de mult.. eu am dat 600 ron pe el.... precizez, nu original. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI |
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#131
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
garc3a2000- pregatestete pentru achizitionarea unui nou Intercooler.Nu o lungi prea mult sau evita sa circuli cu e asa!Nu e normal sa scoti fum negru ca doar de aia exista EGR .Iti recomand un intercooler cu bare intaritoare ,e in jur de 6,5 bulioane ,depinde de unde iei si ce marca...
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Ma repet iara, nu scoate mult fum negru.Cred ca nu am nici catalizator la ea si din cauza aceasta ar fi fumul existent,pareri?
Ulei am pe radiator ,dar este pe partea dinspre motor si pe carcasa electroventilatorului,nu pe pale .Mai este un furtun care are un senzor pe el care iese din admisie si merge la intercooler[sper sa nu gresesc ce spun],iar pe la acel senzor am vazut ceva mai mult ulei.Sper sa fie acolo buba. Exista posibilitatea totusi sa-l repar din cate am inteles, ca nu dau 6,5 bulioane pe el decat daca este facut praf. Cine a reparat intercoolerul si stie ,se comporta bine daca i-l repar? Astept un raspuns de la cineva care l-a reparat, sa stiu daca il repar sau o sa-l cumpar. Dar cum a zis cineva ,parca nu as avea in acest moment toti caluti in masina cand o calc. Multumesc pt raspunsuri. 27 Mar 2010, 19:08: Francisc am cu ea 13.000km cu aceste simtome , nici nu stiu la ce sa ma mai astept ![]() This post has been edited by garc3a2000: 27 Mar 2010, 19:08 |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
ford gt 500 |
![]()
Post
#133
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 8 March 10 From: Iași ![]() |
QUOTE(renodood @ 10 Feb 2010, 16:22) Aruncare lunga, da nu cumva ti`e dus suportul motor? zici ca sunetul acela se aude mai tare cand accelerezi. Cum stai in fata masinii, e in stanga, din aluminiu, cu 5 suruburi. Suruburile sunt cele cu puncte colorate. Macar cauza asta s`o elimini. Desi parca ziceai ca se aude tot timpul zgomotul, dar noa, nu strica sa verifici cat de uzata e bucsa aceea din cauciu prinsa in suport. scuze ca sunt offtopic dar stie cineva unde pot gasi aceasta bucsa (care este prinsa in suportul motor ) separat , adica nu impreuna cu suportul. Bucsa mea este uzata de tot si imi provoaca niste trpidatii babane in interiorul masinii. Peste tot unde am cautat am gasit doar impreuna cu suportul motor si trece de 500 de lei . Ajutatima daca stiti undeva unde pot gasi doar bucsa. Salve. |
--------------------
renault
laguna2
2002 Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
|
|
cristidneacsu |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 14 January 10 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2012 Colection 1,2 75CP Oamenii se considera centrul universului si judeca totul raportat la ei insisi.
|
|
renodood |
![]()
Post
#135
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(garc3a2000 @ 27 Mar 2010, 19:01) Exista posibilitatea totusi sa-l repar din cate am inteles, ca nu dau 6,5 bulioane pe el decat daca este facut praf. Cine a reparat intercoolerul si stie ,se comporta bine daca i-l repar? Nu te zgarci cu reparat, ca nu prea sunt sanse si nu`i solutie de durata. A fost 700 Ron ptr mine. Si eu m`am eschivat multa vreme, dar dupa ce am schimbat intercoolerul spart(atarna bine de tot in partea de jos,central) parca aveam alta masina, fara sa glumesc. Dupa 2000 de rpm trage de rupe, ceea ce cu intercoolerul spart nu facea. Era de`a dreptul anemica, si scotea fum la orice acceleratie. Acum s`a cumintit ![]() This post has been edited by renodood: 6 Apr 2010, 18:32 |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Am descoperit unde e buba, la un furtun de la intercooler.
Acest furtun are un senzor montat pe el si pe langa acest senzor arunca ulei in toate partile,nu mult dar arunca.Senzorul mi se pare cam anemic ,se misca in toate directiile. daca nu o sa-l pot remedia o sa cumpar un furtun cu totul .Are cineva idee de pret ? Renodood, multam de sfat. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
jordi |
![]()
Post
#137
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
Salut! si a mea are urme de ulei de furtunul gros de langa radiator, dar si pe radiator (l-am vazut prin bara fata) insa masina nu scoate fum si nu mi se pare a fi chiar anemica. Simptomele sunt similare cu ale tale, asa ca te rog pune poze cu furtunul defect sau, macar da mai multe detalii. Nu-mi place sa vad ulei acolo si in niciun caz nu este normal. Inainte de a ma apuc a sa repar as vrea sa stiu cauza. Bafta!
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
2004 Expression
- PH-XX-XXX
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Jordi,azi am remediat[eu
![]() -furtunul meu are un senzor pe el lipit la cald[exprimarea mecanicului],iar acesta s-a dezlipit intr-o parte[in spre radiator] -prin fisura respectiva iesea toata presiunea ce o facea turbo sau aproape toata,cand dam in gropi aveam si usoare pierderi de cuplu. -prin fisura respectica iesea sub presiune un jet de ulei care efectiv a mancat din radiatorul de racire[nu din celule ,din fagure],fara sa-i provoace daune majore -radiatorul de racire se afla astupat de ulei [fagurii] in proportie de 75%[nu am cea mai mica idee cum se facea racirea la motorul meu,dar se facea]. -fisura am lipit-o cu poxilina ---rezista la 8 atmosfere Sfatul meu, vezi unde ai fisura pe furtun sau pe radiator[intercooler] si remediaza probema repede si pe mine m-au impulsionat colegii de forum si le multumesc pe aceasta cale.E cam mult de munca [mie mi-a luat 6 ore, dar se poate face mai repede]. Tin sa mentionez ca nu intodeauna se pierdea presiunea pe la sezor , deoarece fisura era mica. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
razvan-andrei |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 11 March 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Puteti sa-mi spuneti si mie cea mai rapida si usoara metoda de a verifica starea intercoolerului ? M-am uitat prin zona pe unde presupun ca este,nu vad pete de ulei, nu e ulei pe radiatorul de racire, in schimb un furtun gros este imbibat de ulei.
Multumesc. |
--------------------
Renault
Symbol
2008 1.4 8v
- B xx NIM
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#140
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Razvan-Andrei,vad ca ai motorul ca al meu.
La mine exact furtunul acela a fost fisurat. Citeste ce am scris si poate te ajuta cu ceva. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
razvan-andrei |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 11 March 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut, garc3a. Problema e ca habar n-am care e furtunul de care zici tu. Daca stai in fata masinii, cu capota deschisa, furtunul e cumva ala care merge oarecum paralel cu radiatorul de racire inspre stanga sau cel de sub suportul bateriei. Cand am intrat sub masina am vazut mult ulei pe cel care vine pe sub baterie si pe acela n-am vazut nici un senzor.
Stiu ca sunt cam"pe dinafara" dar va rog sa ma suportati si pe mine. Multumesc. |
--------------------
Renault
Symbol
2008 1.4 8v
- B xx NIM
|
|
jordi |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
Salut, garc3a. Multumesc de informatii. cred ca luni sau marti merg la mecanic sa desfaca si sa verifice de unde apare scurgerea de ulei. Tot atunci il pun sa se uite si la egr, pentru ca am vazut ca si acolo este ceva mizerie. Bafta si numai bine !
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
2004 Expression
- PH-XX-XXX
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(garc3a2000 @ 9 Apr 2010, 20:56) Jordi,azi am remediat[eu ![]() -furtunul meu are un senzor pe el lipit la cald[exprimarea mecanicului],iar acesta s-a dezlipit intr-o parte[in spre radiator] -prin fisura respectiva iesea toata presiunea ce o facea turbo sau aproape toata,cand dam in gropi aveam si usoare pierderi de cuplu. -prin fisura respectica iesea sub presiune un jet de ulei care efectiv a mancat din radiatorul de racire[nu din celule ,din fagure],fara sa-i provoace daune majore -radiatorul de racire se afla astupat de ulei [fagurii] in proportie de 75%[nu am cea mai mica idee cum se facea racirea la motorul meu,dar se facea]. -fisura am lipit-o cu poxilina ---rezista la 8 atmosfere Sfatul meu, vezi unde ai fisura pe furtun sau pe radiator[intercooler] si remediaza probema repede si pe mine m-au impulsionat colegii de forum si le multumesc pe aceasta cale.E cam mult de munca [mie mi-a luat 6 ore, dar se poate face mai repede]. Tin sa mentionez ca nu intodeauna se pierdea presiunea pe la sezor , deoarece fisura era mica. Daca senzorul la care te referi e ala de presiune atunci nu prea inteleg cum ajungea uleiul la radiator..e un pic distanta |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
jordi |
![]()
Post
#144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
Salut! Multumesc tuturor dar m-am edificat.... intercoolerul este in stare buna, nu pierde ulei si nici nu sufla. Urmele de ulei din zona erau de la ac. Am sters zona, am desfacut grila dintre faruri si am constatat ca pe radiatorul de ac, in coltul stanga jos, la imbinarea cu o conducta de al. este ulei si mizerie. Am vazut ca radiatorul se misca, probabil din cauza unor tampoane rupte si se vede ca de acolo apar scurgerile, care la viteza sunt aruncate spre patele masinii. Zilele urmatoare ma duc sa-l lipesc dupa care voi reincarca instalatia cu ulei si lichid pentru ca nici nu mai raceste. Bafta!
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
2004 Expression
- PH-XX-XXX
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Dan73 , senzorul respectiv[multumesc de informatie ca e de presiune] e la 7-8 cm de radiator ,dar ia gandeste ca sunt cam 2 atm in furtunele acelea[poate gresesc] cam cum ieseau vaporii pe la fisura.
Razvan_Andrei,senzorul este pe furtunul acela paralel cu radiatorul[asa e la mine],dar tu vezi unde ai pierderile de ulei,acolo treb sa remediezi. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
razvan-andrei |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 11 March 10 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc, garc3a. Va trebui sa rezolv problema urgent. Nu stiu daca are vreo legatura dar de vreo cateva zile motorul a inceput sa mearga cam aiurea, in sensul ca dimineata, cand e mai rece , dupa o repriza de acceleratie in trafic, in momentul cand ma opresc relantiul nu revine la normal, la 900 rpm ci ramane undeva pe la 1200, mai coboara putin la 1000 si uneori ramane asa pana bag in viteza si plec. La urmatoarea oprire isi revine la normal.
O avea vreo legatura cu intercoolerul si pierderile de putere sau e alta poveste? |
--------------------
Renault
Symbol
2008 1.4 8v
- B xx NIM
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Poate sa aiba legatura cu regulatorul de presiune de pe pompa de injectie...desi nu am citit pe aici de prea multe cazuri de defectiune la el.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#148
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Razvan-Andrei , problema cu acceleratia cred ca e separata de intercooler,dar dracu mai stie cine cu cine are legatura la masinile acestea,mai cauta si tu pe forum daca mai a patit cineva ca tine sau poate un mecanic mai priceput te rezolva cu vreun sfat.La tine cred ca e termosocu[e doar o idee].
Dan73 ,nu era defect ,era dezlipit suportul de furtunul respectiv [era lipit la cald de furtun],l-am aranjat eu cu poxilina si sa stii ca avea o oarecare uzura ca urmare a frecarii dintre capacul de protectie si senzor. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
ionica.ardelean |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 25 May 10 From: Baia Mare ![]() |
110620103726.jpg ( Size: 615.25k )
Number of downloads: 1660
salut.sunt nou posesor al unei Lagune 2 dci din 2003 si am desfacut azi capacul de pe motor(cel de plastic) si am observat o scurgere de ceva lichid parca ar fi motorina , dar nu stiu cum se numeste acea piesa.atasez o poza si va rog daca se poate sa ma sfatuitzi. multzumesc mult |
--------------------
renault
Laguna 3 hatchback
2011, 1.5 diesel, 110 cp
|
|
Hadrianvs |
![]()
Post
#150
|
![]() Fericit FOST proprietar de reno Group: Members Posts: 234 Joined: 8 February 08 ![]() |
aici
citeste |
--------------------
EX Renault
Laguna II
GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
- BY 228 CS Hyundai i20 Classic Pack2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 15:02 |