Consum real 2.0 140 Cp si 2.0 150 Cp
![]() ![]() ![]() |
Consum real 2.0 140 Cp si 2.0 150 Cp
sachelos |
![]()
Post
#121
|
||
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
2009/2009
- B-06-JWK/B-747-MIM =I Love My Cars=
|
|||
Adi-Paul |
![]()
Post
#122
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
@neptune, bucurestiul nu-i ca alte orase; aici poti consuma 10 litri de combustibil cand te duci la paine
la propriu, am consumat si cate 15-16 litri de combustibil facand 20-30 km cand sunt blocaje serioase cum spuneam pe alt topic, mergand in germania pe autobahn pe zona fara restrictii, 210km/h, consum stabilizat la 19% daca o duci in rosu, iti poate arata consum instantaneu la 30-32 litri/100km, depinde si de durata efortului. altfel, in ultima vreme traficul e o idee mai lejer, am reusit sa scad la o medie sub 10 litri iar cu clima oprita, viteza 6, 2300 rpm masina intr-adevar consuma in afara orasului cam ca in carte, eu am inregistrat 6.4 litri/100km, drum drept, cca 360 km dus-intors un logan de 1.6 90 cp pe acelasi drum consuma in aceasi situatie cam 5.9 litri si nu cred ca se compara confortul. probabil la 130km/h diferenta creste la 1 litru. e foarte putin in plus... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#123
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
cine isi ia laguna ca sa opreasca clima?
|
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
AlexC |
![]()
Post
#124
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
EU
![]() Daca afara sunt 14 grade si eu dau la 20 in masina nu vreau sa lucreze AC, ci doar sa imi ia aerul de afara si sa-l arunce inauntru. Din pacate sistemul mi se pare mai prost decat la Megane 2, sau in cel mai bun caz fara nici o evolutie fata de generatiile anterioare. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
neptune |
![]()
Post
#125
|
![]() Zaraki Kenpachi Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 09 From: Bucuresti ![]() |
si eu imi opresc clima. Nu ca e sistemul prost sau bun sau chestii de genu, ci pt ca mai bine stau cu geamu deschis, pur si simplu (am si deflectoare instalate pe geamurile fata). Daca e sa merg cu nevasta-mea pun clima auto pe 22 eu si 24 ea, si gata. Nu-i nicio problema.
|
--------------------
renault
laguna 3
GT Line 2.0 dci, 2009
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Eu am L2 si pot spune ca merg cu clima non stop, compresorul de AC nu merge in permanenta, doar cind e necesar, asa ca n-ai sa vezi sa-ti mearga compresorul cind ai 14 grade afara si tu vrei sa-ti faca 20 in masina.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
sachelos |
![]()
Post
#127
|
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Confirm si eu AC pornit all the time! Si vara dar si iarna, mai exact vara pe 20 iarna pe 22 sau 23.
|
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
2009/2009
- B-06-JWK/B-747-MIM =I Love My Cars=
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#128
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
de asta au si facut cei de la Renault studii in SUA, ca sa realizeze un sistem de AC mult mai evoluat, iar noi nu il folosim? Adica voi, ca vad ca eu si altii il tinem non stop pornit, asa cum este corect. De asta iau masina din clasa asta, ca sa nu merg ca cu Tico cu geamul deschis.
e unul dintre cele mai bune la ora actuala, pe testate cu concurenta A4, BMW3, inca nu am testat la VW. |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
dantes |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Nu mai sunt bani si de benzina/motorina ptr litrul ala in plus...ca doar e rata mare si e criza...
Ne luam masini cu aere bizoane si cu abese si iesepe si le oprim sau punem incaltari de 5 lei ca ie mai eftine asa si consuma mai putin.... Sa nu aud aici scuze ca dom'le nu-l suport ca nustiu ce ca de fapt exista si modul soft, exista si temperatura de setat mai mare, orice motor peste 100 de cai se descurca si cu a/c pornit..etc... Sa stiti ca exista si masini fara a/c si muuuult mai ieftine si mult mai ieftin de intretinut.... logan ambiance care cu 3 rable il iei la 3000 de iepuroi ![]() ![]() ![]() |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#130
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
@dantes: asa este. Deci ori nu mai vorbim de chestii "dastea" ca e jenant, ori schimbati masinile. E ca si cum cumperi o limuzina sa cari lemne cu ea. O cumperi pt comfort maxim si siguranta.
|
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
neptune |
![]()
Post
#131
|
![]() Zaraki Kenpachi Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 09 From: Bucuresti ![]() |
ciobanucos: fara sa vreau sa intru in polemici
![]() dantes: care e treaba cu consumu? daca vroiam sa salvez bani de pe urma masinii, mi-as fi luat logan 1.5 dci in leasing cu 0% avans (sau macar un logan la sh cu 3-4000 euro), deci nicidecum nu ar fi avut sens sa merg fara clima ca sa scada consumu. In plus, nu cred ca as fi mers in ~1500 rpm ca sa nu creasca consumu, deci inca o chestie zisa complet pe langa... asa ca va rog sa nu generalizati aiurea. Nu inteleg de ce ziceti voi ca, subliniez: trebuie sa mergem cu clima pornita. Nu vreti voi sa faceti un proiect de lege sa ne amendeze astia ca nu mergem cu clima pornita? Asta ar fi si culmea... Daca voi va simtiti super ca masina are clima marfa, foarte bine: altii nu au ales L3 pentru clima. Asta mi se pare o chestie de copil mic care a mers pana la 19 ani in dacii 1100 pe 40 de grade vara, ca apoi prima masina cumparata sa aiba neaparat clima, nene. Mai stiu eu oameni care si-au luat masini la modul: mers in reprezentanta - are masina aer conditionat? - Da, domne. - Perfect, o iau. |
--------------------
renault
laguna 3
GT Line 2.0 dci, 2009
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#132
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
of, era o simpla observatie, cat s epoate de corecta.
Ce ai tu cu motorul meu de 110 dci? Eu sunt f multumit de el. Am avut bani de 2.0 dci aceleasi dotari, insa nefiind o persoana care conduce sportiv, ci mai degraba ma gandesc la cat de mult pot merge cu un plin. Sincer, 110 cp vezi si pe clasa C, 130 pe S si asa mai departe. Eu sunt foarte multumit. Insa pb e alta: iti iei o masina cu mii de functii(nu vorbim de motorizari) si tu folosesti 2-3 din ele. Doar la asta ma refeream. iar acele studii in SUA au fost facute in cadrul aliantei R-Nissan, special pt un nou concept de AC, prezent acum pe L3. Am mai spus, am rude care lucreaza si in Franta la Renault, si aici la noi, la RTR. |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
dantes |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Nu au sens comparatii cu daciile din 1900 toamna. Clima aia iti realizeaza un confort termic in masina in functie de cum o setezi. Baga si rece si cald si amestecate si ea stie ce face acolo, cert e ca e cu mult mai bine decat fara. A/C-ul manual exploatat cum trebuie (aka si dat pe cald si pornit iarna, etc) e cam la fel.
Cum confortul costa, aici e vorba de combustibil. Odata ce sunt numai beneficii si UN SINGUR aspect negativ (consumul), in a utiliza clima, motivul ptr. care nu e folosita e CLAR si nici un argument ca nu e asa nu e valabil mai ales ca la ditamai motoroiul de fabuloasa capacitate cilindrica de 2 litri ![]() Ca tot veni vorba de cele 2 motoare dizel de pe noua laguna, pot spune, dupa ce le-am condus pe amandoua, ca daca nu ai nevoie de viteza de peste 170km/h. nu ai nevoie de motorul de 2l. La consum, in Bucuresti, diferenta la consumuri, dupa stilul meu de condus cu talpa grea, e de 1,5-2l %. La drum lung pe autostrada consumurile sunt la fel, ba as putea spune ca 1,5 consuma la viteze mari chiar mai mult...(daca e vorba de alte viteze decat cele legale). Diferenta la condus, e in mestecatul vitezelor...la 2l mesteci cu muuuuult mai putin decat la 1,5 si o poti tine la 2000-2500 rpm ptr. 2l in loc de 2300-2700rpm la 1,5. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Daca e iarna mi se pare o chestie anormala sa mearga si AC-ul. Motorul trebuie sa invarta un angrenaj suplimentar care a fost conceput pentru a fi folosit pe timp de vara.
Daca afara sunt 15 - 16 grade poate vrei sa bage aer doar ventilatorul fara AC. Sunt persoane care nu agreeaza AC-ul. Anul trecut in iulie am mers pe o distanta mai lunga (Bucuresti - Paris) cu un Megane cu AC. Nu am mai suportat aerul cond (aveam ochii rosii) si am preferat sa merg cu geamul deschis. Apropo, ca tot s-a vorbit de consum: cat ia in plus Laguna 2.0 dci vara daca mergi cu clima? Megane 1,5 dci imi lua cam 0,5 litri/100 km in plus. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
neptune |
![]()
Post
#135
|
![]() Zaraki Kenpachi Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 09 From: Bucuresti ![]() |
da, doar un singur post mai scriu pe tema aerului conditionat si apoi gata ma retrag.
ciobanucos: intr-adevar, o masina are mii de functii. Parerea ta este ca ar trebui folosite toate, in mod continuu? Adica tu tii suportul de pahar mereu deschis, tii limitatorul de viteza mereu activat, tii tempomatul mereu activat, tii faza lunga mereu aprinsa, si asa mai departe? Nu esti de parere ca ar trebui sa folosesti o chestie atunci cand ai nevoie de ea? Mi se pare cel putin aiurea sa sustii ca trebuie sa mergi tot timpul cu clima deoarece masina are mii de functii si e pacat sa nu le folosesti.... dantes: sunt deacord si e absolut logic ca un dezavantaj este consumul, insa daca mergi pe distante scurte, cum merg eu, n-o sa poti niciodata sa folosesti clima astfel incat sa poti pune un radio la un volum acceptabil fara sa fie perturbat de zgomotul aerului conditionat (daca-l pui pe fast, de exemplu). Iar daca il pui pe auto sau pe soft trebuie oricum sa dai mai mult volum la radio (in medie il tin intre 15 si 20), si in plus clima isi face efectul p-aproape de destinatie. Asa ca e mult mai eficient sa deschid geamurile. Ce m-a deranjat a fost atitudinea, citez: QUOTE de asta au si facut cei de la Renault studii in SUA, ca sa realizeze un sistem de AC mult mai evoluat, iar noi nu il folosim? Adica voi, ca vad ca eu si altii il tinem non stop pornit, asa cum este corect. De asta iau masina din clasa asta, ca sa nu merg ca cu Tico cu geamul deschis. QUOTE Nu mai sunt bani si de benzina/motorina ptr litrul ala in plus...ca doar e rata mare si e criza... Ne luam masini cu aere bizoane si cu abese si iesepe si le oprim sau punem incaltari de 5 lei ca ie mai eftine asa si consuma mai putin.... si QUOTE @dantes: asa este. Deci ori nu mai vorbim de chestii "dastea" ca e jenant, ori schimbati masinile. E ca si cum cumperi o limuzina sa cari lemne cu ea. O cumperi pt comfort maxim si siguranta. succesuri |
--------------------
renault
laguna 3
GT Line 2.0 dci, 2009
|
|
dantes |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(CristianFlorea @ 9 Apr 2010, 14:36) Daca e iarna mi se pare o chestie anormala sa mearga si AC-ul. Motorul trebuie sa invarta un angrenaj suplimentar care a fost conceput pentru a fi folosit pe timp de vara. GRESIT!!!! Aerul conditionat mai are si functia de dezumidificator... Cand apesi butonelul de dezaburire rapida GARANTAT iti porneste si a/c -ul tocmai din cauza asta. Pe timp de iarna il folosesc fara greturi, fix ptr. a avea geamuri dezaburite complet. Ptr. a nu fi offtopic a/c-ul functioneaza variabil in functie de necesitati si temperatura exterioara. Adica iarna va functiona la 10% din putere, cand sunt vreo 23-25 grade afara merge pe la 50-60% cand e f. cald afara, merge 100% din putere... Aici ma refer la puterea absorbita de la motor si presiune in instalatie. Binenteles asta cu repercusiuni asupra consumului... adica putem avea nici o diferenta fata de un consum normal, un consum usor marit dar care poate fi confundat cu un trafic mai aglomerat, sau un consum de sa zicem 0,5% in plus cand merge mai des in regim de putere maxima. Ceea ce se pare ca se uita e ca iarna e recomandat sa fie pornit a/c -ul si ptr. a se efectua o ungere a sistemului, ptr ca si uleiurile alea se depun pe acolo aiurea si pot apare zone fara ungere...etc. Pana la urma fiecare face ce vrea insa ptr. a scoate un consum marfa si sa dea bine pe calculatorul de bord sa arate la prieteni cat consuma un 2l sa te privezi de un confort...... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
quasararoma |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 28 March 06 ![]() |
Imi cer scuze ca nu folosesc aerul conditionat decat atunci cand am nevoie, adica toamna tarzie/iarna pentru dezumidificare/dezaburire iar primavara tarzie/vara in continuu.
Fara a vrea sa fiu ironic, eu aprind becurile in casa doar atunci cand e nevoie, voi le lasati aprinse si atunci cand afara e soare orbitor? Si ce legatura are asta cu banii? Ma gandesc ca toti avem ceva bani, de ne-am luat asemenea masini, nu? Dupa toate cele expuse, ma adun putin si concluzionez - parerea mea este ca aerul conditionat il folosesti cand ai nevoie, iar in perioadele in care nu ai nevoie ii mai dai drumul din cand in cand 10-20 minute pentru "ungerea sistemului", nu? |
--------------------
Renault
Laguna 3 2.0 dCI
GT Line
- CT
|
|
dili |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Si eu auzisem/citisem de nu stiu ce studii facute de Nissan vreo 3 ani in SUA privind climatizarea si despre eficienta peste medie a climatizarii la L3.
Problema este insa legata si de optiuni, pentru ca, altfel, butonul de oprire/pornire a aerului conditionat nu ar fi existat. Ar fi fost lasat sistemul sa mearga singur si sa-si faca el programele dupa cum i-a fost scris in soft. Asa ca: 1. Dupa parerea mea, prezenta led-ului rosu aprins atunci cand A/C este OPRIT (la majoritatea masinilor e invers, se aprinde cand folosesti A/C) mie imi apare ca o sugestie a producatorului de a-l lasa pe pozitia pornit o cat mai mare parte din timp. Evident din motive de confort, pt ca nu are rost sa polemizam pe tema consumurilor in regimul de exploatare domestica. 2. Sper sa nu o ia colegul dantes ca pe un (nou) atac la persoana ![]() 3. In general, prefer sa-mi reglez eu cum vreau climatizarea, inclusiv pornirea sau oprirea A/C si nu prea apelez la functiile soft/auto/fast. Nu stiu daca e din reglaje sau a fost porcina de vina, dar singura data cand am mers la un drum lung cu climatizarea pe "auto" cateva ore bune am ajuns toti la destinatie cu nasurile in batista. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
csorin66 |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Comfirm cele spuse de dili si anume ca, se simte atat la plecarea din loc cat si la schimbarea treptelor de viteza daca ai AC pornit sau oprit (varianta pe benzina)
This post has been edited by csorin66: 9 Apr 2010, 16:07 |
--------------------
Renault
Talisman 1,6/ 200
2016/Initiale/Paris ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
dantes |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(dili @ 9 Apr 2010, 16:58) 2. Sper sa nu o ia colegul dantes ca pe un (nou) atac la persoana ![]() Da...uitasem complet de benzina ![]() La diesel cel putin, nu simt diferenta. @quasararoma... Lumina o aprinzi noaptea nu-i asa? Iarna dai drumul la calorifer/centrala nu-i asa? O telecomanda la teveu o folosesti nu-i asa? Astea sunt exemple de CONFORT! Nu-ti place confortul? Ok. Opreste a/c-ul. E treaba fiecaruia. La expresia "Ma gandesc ca toti avem ceva bani, de ne-am luat asemenea masini, nu?" e foarte mult de discutat si nu e nici locul nici momentul. Atata zic...ERAU conditii de creditare ok si masina trebuie si intretinuta ![]() |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
quasararoma |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 28 March 06 ![]() |
QUOTE(dantes @ 9 Apr 2010, 16:55) @quasararoma... Lumina o aprinzi noaptea nu-i asa? Iarna dai drumul la calorifer/centrala nu-i asa? O telecomanda la teveu o folosesti nu-i asa? Astea sunt exemple de CONFORT! Nu-ti place confortul? Ok. Opreste a/c-ul. E treaba fiecaruia. Daca ne luam dupa rationamentul din enunturile tale, atunci ajungem la parerea mea si anume ca FOLOSESTI AERUL CONDITIONAT ATUNCI CAND E NEVOIE! Imi place confortul si tocmai din aceasta cauza pornesc aerul conditionat atunci cand apare senzatia de disconfort data de umiditate sau caldura excesiva in habitaclu. Dar n-am nici o problema cu cei care il tin pornit tot timpul, MIE mi se pare inutil, dar fiecare face cum crede. |
--------------------
Renault
Laguna 3 2.0 dCI
GT Line
- CT
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#142
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
L3 e facuta sa mearga cu clima pornita continuu; si din cauza 'captorului de toxicitate' nu-i nevoie aproape niciodata sa-l dai pe recirculare...
se adauga intr-adevar un litru la consum, pentru cine isi face griji... pe de alta parte are dreptate cineva mai sus cand zice ca oamenii isi iau masini dotate si apoi le incalta cu anvelope proaste... pana la urma cea mai buna masina e aia pe care ti-o permiti si e bine sa fie totul in buna regula; spre exemplu o diferenta de 0.2 la presiunea anvelopelor se traduce in consum de +/- 0.4 litri la o masina plina cu pasageri si bagaje... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
quasararoma |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 28 March 06 ![]() |
Hai ca asta chiar nu pot accepta/intelege.
Pai daca Laguna 3 e facuta sa mearga cu clima pornita continuu, atunci de ce are butonasul ala mic si negru pe care scrie AC OFF? Sa nu ma intelegeti gresit, si eu folosesc clima atunci cand am nevoie de ea. Si nici nu sunt genul de persoana care sa isi cumpere anvelope de 2 lei sau sa nu foloseasca aerul conditionat pentru ca astfel masina consuma mai mult. Dar nu pot accepta/intelege de ce sa o folosesc tot timpul? Si aici ma opresc cu aceste comentarii off topic. On topic - consumul pe ultimii 3100 de km este 6.2% (60-70% extraurban) la o viteza medie de 43 km/h. |
--------------------
Renault
Laguna 3 2.0 dCI
GT Line
- CT
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
exact...clima trebuie sa o folosesti cand ai nevoie de ea....sincer,daca imi este bine in masina(temperatura moderata),la ce sa o folosesc...de dragul de a merge cu ea pornita?
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#145
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
eu unul sunt adeptul temperaturii controlate
si am un pic de sinuzita, nu-mi place sa intre 'frigul' in valuri, ca la aerul conditionat obisnuit; prefer sa o tin pe ventilatie 'low' si temperatura sa nu varieze mai deloc. e o chestie de optiune... pe de alta parte (nu stiu cum e la diesel) dar cand opresc clima, motorul are o mica variatie a turatiei la relanti. la revizia de 75.000 km am schimbat cureaua de accesorii. era in stare destul de buna, ar mai fi mers cel putin inca 15.000 km. dar daca opresti si pornesti climatizarea la 130km/h, dupa 4-500 de astfel de cicluri s-ar putea chiar sa se rupa... noroc ca nu-i scumpa ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
gorjeanul |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
Va certati ca la gradinita... Pana la urma, depinde de gustul omul, in care nu poti sa te caci, dupa cum se stie
![]() Cum e la mine: prefer, atat cat este posibil sa merg fara sa am curent de aer in masina, asa ca tin ventilatia oprita. Mi se irita ochii foarte repede. Daca se aburesc geamurile sau daca e prea cald, pornesc aerul conditionat. Iar diferenta de putere se simte... probabil ca AC-ul fura vreo 10-15 caluti. Si acum, referitor la consum, pe traseul B - SV - B am scos 9,4 l/100 km cu clima oprita, mergand cu o viteza medie de 85 km/h. |
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|
dantes |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
"Fura" MAXIM 5CP.
Nu place curentul dar daca deschizi geamul curentul creat e mai bun...asa o fi... Imi plac consumurile astea date pe acilea...cu clima si fara clima ![]() Tocmai ce spusesem mai sus ca influenteaza prea putin...aaaa la benzinica trebuie sa apesi un pic pedala si de aceea "se simte" ca omul nu vrea sa apese pe pedala mai mult si of course ca si diferenta la consum se simte la benzina. De curiozitate..daca fara clima un 2l benzina scoate in extraurban normal (adica fara autostrada) 9,4%, cu clima cat ia? mai mult de juma de litru nu trebuie sa ia DACA sunt conditiile IDENTICE intre cele 2 masuratori. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
gorjeanul |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
Stai sa vina vara si aflam...
|
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|
pavilion8373 |
![]()
Post
#149
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu inteleg de ce va bateti capu pt 1L/100 km!!?? A-ti dat aprox 25 mii de euro(unii si mai mult) pe masina si stati si va bateti capu pt 40 lei cat e diferenta la 1000 de km!
Porniti clima...nu o porniti...farurile la fel...de scaune electrice nici nu mai vb... Pe cuvant ca nu va inteleg... Aveti la dispozitie niste bijuterii de masini si va bateti capu cu toate prostiile in loc sa va bucurati de ele... ![]() |
--------------------
Una
mai
tanara
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#150
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
pavilion8373 ai dreptate. asta am incercat si noi sa subliniem. Si asa ACul nostru e destul de sofisticat incat stie cand sa mearga si cand nu etc.
Apropos - la 1.5 dci nu vad nici o diferenta la relanti in turatie cand dau pe off/on AC This post has been edited by ciobanucos: 12 Apr 2010, 13:56 |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 20:21 |