Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum real 2.0 140 Cp si 2.0 150 Cp

tse
post 19 Jun 2009, 09:28
Post #61


Daciist convertit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 15 November 02
From: Bucuresti




Am trecut de 1200 km la bord si turatia de relanti a scazut de la 100 rpm inainte la 800 rom acum.
Consumul mediu urban a scazut de la 12-13 la 10-11 pentru viteze medii de 18-20 km/h.

Pentru o masina mare, cu regimul de utilizare urban, este foarte OK.


--------------------
Ex_Clio3_Laguna3 Dyn1,5dCi 2dCi 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragantt
post 19 Jun 2009, 16:07
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 June 08
From: Constanta




Consumul aratat de computerul de bord dupa 7000km din care aproximativ 2300 afara(Constanta-Poiana Brasov-Constanta si Constanta-Azuga-Constanta si cateva drumuri Constanta-Lumina) iar restul in oras , este de 11.1 iar viteza medie de 32km/h.



--------------------
Renault LagunaIII 2l 140cp16v 2008 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
korn
post 21 Jun 2009, 10:13
Post #63


Made in France


Group: Members
Posts: 164
Joined: 25 June 07




Ieri, am mers 400 de km, din care 200 km pe autostrada cu peste 130 km/h, restul pe un drum national ciuruit, iar consumul aratat a fost de 6.3% l. Ca o concluzie, personala, sa zic, atunci cand autoturismul accelereaza consumul instant sare de 12%. Mentionez ca este vorba de motorizarea 1.5dci.


--------------------
Peugeot 508 Allure MMXII
Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance
Ex Citroen C4 SX HDI
Ex Renault Laguna III 1.5 dCi
Peugeot 508 Allure
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didiland11
post 21 Jun 2009, 18:03
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 29 May 07
From: Iasi




tot cu 1.5dci, am mers 90km pe un drum denivelat intre 90-110km/h, consumul pe bucata asta fiind de 5.6%. nush cum dracu dau astia in carte 4.1%


--------------------
Renault Laguna III 1.5dci 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 25 Jun 2009, 09:03
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




consumul lor se calculeaza asa:
cativa litri de combustibil in rezervor, de regula nu mai mult de 10
1 bucata sofer de 70kg
fara nici un fel de prostii in masina (eu unul car cel putin 20-30 kg de hartii, apa, haine, un mic rucsac cu chestii pentru urgente si alte alea)
drumul lor este fara diferenta de nivel si cu asfalt bun
in plus, daca pui tempomatul vei vedea ca scade consumul fata de modul 'manual' cu aproape 1 litru...
eu am 2 litri benzina si daca am facut test, cat mai aproape de conditiile lor, pe autostrada, cu tempomatul, 150 km; eu cantaresc insa mult mai mult, iar rezervorul era plin; atat computerul de bord cat si la reumplere rezervor am gasit exact aceeasi medie de 6.4l/100km; viteza a fost un placut melc de 105 km/h, repet, cu tempomat; la intoarcere, acelasi drum, pe 'manual' consumul a fost de 7.2l/100km iar viteza a fost intre 100 si 110...
a fost cel mai greu exercitiu, eu de regula avand o medie de viteza pe autostrada de peste 170km/h smile.gif


25 Jun 2009, 09:04:
la 180-190km/h consumul este in jur de 11.3-11.8 in functie de cat de libera e soseaua...

This post has been edited by Adi-Paul: 25 Jun 2009, 09:04


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 25 Jun 2009, 13:58
Post #66


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




O sa imi permit si eu o opinie, desi nu am Laguna 3. Dar am acasa un Dci de 1.5 si un CDTI de 1.9. Consum cu adevarat mic scoti dintr-un diesel mic (comparativ cu un motor similar pe benzina, ca si capacitate cilindrica). Adica un 1.5 dci, un 1.3 multijet, 1.6 hdi/tdci, etc.. Cu cat creste capacitatea cilindrica insa, cu atat relevanta in ceea ce priveste consumul scade. Adica, daca iti iei un diesel de 2 litri, 2.2, 2.4, etc, sa nu te astepti sa iti ia 7 in oras.. Si atunci , daca dieselul tau (si o spun chiar eu care prefer motoarele diesel) consuma 13-14/100 urban, de ce ti-ai mai luat diesel? Ce mi-e 13, ce mi-e 15 (sa zicem) in cazul unui motor pe benzina. Unde mai e economia? Tot mare e consumul..si ai mai dat si 2000 de euro in plus. Sau poate ca gresesc...

Din ce ati povestit voi pe cele trei pagini de pana acum, eu vad ca:
- 1.5 dci consuma putin
- 2.0 dci consuma multisor si cam prea aproape de 2.0 pe benzina.

This post has been edited by dack: 25 Jun 2009, 21:48


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tse
post 25 Jun 2009, 23:31
Post #67


Daciist convertit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 15 November 02
From: Bucuresti




Eu personal recunsc ca scap piciorul pe pedala si consuma pe masura.
Da merita...
Nu ma rabda inima sa conduc doar acolo, sub 2000 rpm, unde consuma 9-10.


--------------------
Ex_Clio3_Laguna3 Dyn1,5dCi 2dCi 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 26 Jun 2009, 09:56
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




ai dreptate dack, nu e nici o economie sa ai motor diesel mare...
in cazul L3 insa nu e economie nici sa ai diesel mic, decat daca mergi ca o septuagenara iesita de la controlul oftalmologic smile.gif
inainte de a cumpara L3 am inchiriat una cateva zile si am facut vreo 1200 km cu ea... era desigur, diesel 1.6, 110 sau 115 cp ceva de genul asta...
la 90 km/h consuma putin, probabil aproape de carte; dar eu am fost cu masina de la Bucuresti la Alba Iulia si apoi Hateg, valea jiului si inapoi spre Rm Valcea... drumuri aglomerate, camioane care merg 'legate', multe viraje, diferente de nivel, vizibilitate redusa.
asta inseamna accelerari puternice pentru a putea depasi in scurt, in siguranta... condusa asa masina a scos o medie extra-urbana de 13-14l/100km; e foarte mult, chiar pentru o masina condusa la limita; n-a ajutat prea mult nici numarul redus de cai smile.gif
efortul pentru un motor mai mare, cu mai multi cai, este mai mic; acelasi drum cu L3, 2.0, benzina, 140 cp, acelasi ritm si cu un timp cu aproape 15 minute mai redus, consumul a fost de 11.9l/100km
iar motorina costa mai mult, masina pe motorina costa mai mult, revizia la motorina costa mai mult...
dar altfel, daca locuiesti in mediu rural si mergi cu 90km/h de obicei, motorina isi scoate banii dupa 40.000 km; sau daca stai in oras mai spre periferie si drumul spre locul de munca e relativ liber, iar merita sa iei motorina...


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 26 Jun 2009, 10:08
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Motorina costa mai mult? E vreuna mai scumpa de 4.4 lei???


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 26 Jun 2009, 10:53
Post #70


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Adi, nu mi-e clar - despre ce masina de 1.6 si 110 sau 115 CP, pe motorina vorbesti? Cred ca ai vrut sa scrii 1.5 cu 110CP.
Desigur, nu se compara cu 2.0 dci, dar cred ca afara mergi cu 140 fara probleme, iar in oras consuma mult mai putin.

Iar cand zic de motoare mici diesel (1.5-1.6), ma gandesc la cele montate pe fosta clasa compacta (actuala medie), intr-adevar. Adica un Meganut, un 308, un Golf, un C4, un Focus, Astra, d'astea... Golf 6 o sa aiba curand 1.6 tdi si dupa aceea, toata gasca VW. Si Fiat are un 1.6 multijet, pe care nu l-a adus in Romania inca.

Pe clasa D, care oricum nu este una economicoasa, trebuie sa iei un motor mai mare, daca vrei performanta, de acord. Ce ziceam eu este ca nu stiu in ce masura iesi mai ieftin pe motorina, in cazul acestei situatii. Asa cum spuneai si tu - pret mai mare, Casco mai mare, revizii mai scumpe. Ma rog, mai conteaza si cat mergi pe an si pe unde..

This post has been edited by dack: 26 Jun 2009, 11:16


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiA.
post 26 Jun 2009, 20:24
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 15 April 08




eu am varianta 1.5 dci si conduc si eu in apropiere de cele 2 extreme,adica si cu calm dar si agresiv;indiferent de modul de condus niciodata nu am reusit performanta de a atinge un consum de 12-13%;intr-adevar urban am avut 9%dar mai mult nu.specific:vorbesc de viteza medie si nu cea instantanee


--------------------
Renault Laguna 3 2008,Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 30 Jun 2009, 10:25
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




acum stii cum e, fiecare intelege diferit agresivul smile.gif)
desigur, nu ma arunc orbeste in depasiri si nici nu dau lumea la o parte. cred ca au trecut cel putin 6 luni de cand nu m-a mai claxonat careva... dar
poate era si masina noua si lua mai mult ... cred ca avea doar 6-7000 km...
dar consuma mult acest motoras diesel cand urci, cand faci depasiri in urcare (DN Sibiu - Arad are zone de depasire ff putine si majoritatea la urcare); in plus, de la Bucuresti la Alba Iulia sunt ceva km si eu fac cam 4h si 20 minute...
nu m-am uitat la consumul instantaneu ci la cat baga pompa inapoi in rezervor... fiind inchiriata am dat-o inapoi asa cum am primit-o adica spalata si cu rezervorul plin.
iar cand spuneam ca motorina e mai scumpa, ma refeream la faptul ca la pompa, costa mai mult decat benzina. in plus masina pe motorina costa cu vreo 1500 eur mai mult, casco e un picutz mai mare, revizia e cam cu 170 ron mai mult...

depinde insa in mare masura de sofer... in service am vazut soferi cu L3 care schimbau ambreiajul la 30.000 km, soferi care schimbau placutele de frana la L3 la 25.000 km... (eu le-am schimbat la 48.000)
desi merg tare, nu prea franez smile.gif)
probabil pentru 'soferul mediu' diesel-ul e o economie; depinde si cat mergi, cat intentionezi sa pastrezi masina...
Daca vinzi masina cu motor diesel inainte de 70-80.000 km ai facut o pomana cumparatorului smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 30 Jun 2009, 10:38
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(Adi-Paul @ 30 Jun 2009, 10:25)
iar cand spuneam ca motorina e mai scumpa, ma refeream la faptul ca la pompa, costa mai mult decat benzina.
*



Serios? Ce motorina costa mai mult de 4.54 lei/l?


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiphtea69
post 6 Jul 2009, 08:57
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 8 May 09




Tu ai luat probabil pretul de la Carrera 100. Comparatie fair se face intre Euro 95 si Diesel neaditivat (prea tare). Intr-adevar, daca nu iti place sa conduci un diesel, nu iti place zgomotul si nu faci multi km, nu are rost sa iei diesel.


--------------------
asd dsa 2005 - b-14-xxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 6 Jul 2009, 09:06
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Si de ce nu putem face o comparatie fair intre Carrera 100 si Alpine Diesel?

This post has been edited by Modus: 6 Jul 2009, 09:06


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 11 Jul 2009, 12:33
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




bun, motorina nu costa mai mult smile.gif
la majoritatea statiilor totusi merita sa te uiti pe bon cand o platesti
trecand peste asta... motorina de la noi e de calitate destul de proasta si daca ai o masina diesel de peste 20k merita sa iei motorina de cea mai buna ca sa previi problemele
la benzina nu-s atatea probleme; revenind la program 'de vara' consumul mediu la 2.0 benzina, 140 cp a scazut la 9.1l/100km
e muult mai bine cand sunt plecati oamenii in vacanta si e orasul liber si nici graba nu e aceeasi cand sunt toti in letargie de dinainte de vacanta...
nu am vazut datele de la APIA dar am citit un articol care spunea ca majoritatea covarsitoare a masinilor vandute anul asta sunt pe benzina


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sachelos
post 11 Jul 2009, 21:31
Post #77


sachelos


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 October 08
From: Bucuresti




De unde alimentati, cu ce si de ce? (scopul nu este de a face reclama vre-unei benzinarii anume!)
Eu Rompetrol cu Efix Diesel, voi?


--------------------
Laguna III/Hyundai 2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp 2009/2009 - B-06-JWK/B-747-MIM
=I Love My Cars=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yav
post 11 Jul 2009, 22:41
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 7 June 06




Eu Premium Diesel de la OMV. Mi-au explicat cei de la reprezentanta ca ar fi cea mai curata.

@sachelos: N-ai spus de ce bagi Efix


--------------------
Renault Laguna III 2.0 dCi 2008 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
korn
post 11 Jul 2009, 22:45
Post #79


Made in France


Group: Members
Posts: 164
Joined: 25 June 07




Sunt la a doua masina diesel. Le-am incercat pe toate aproape! Cel mai bun raport pret-consum: LukOil, de departe. Cea mai proasta, Diesel euro 5, fost Diesel euro 4- motor zgomotos, consum enorm. Cea de la Mol este foarte buna(toarce foarte discret) - dar se consuma repede, prea repede. Interesanta este Top euro 5 de la Petrom. Am pus si Omv Carrera(cea mai scumpa a lor), consum maree, desi motorul mergea foarte frumos. Dupa parerea mea variatia de consum intre diferitele tipuri de motorina este cam de 15%. In rest, masina diesel anul trecut nu mai era o mare afacere, acum este un pic mai bine!

This post has been edited by korn: 11 Jul 2009, 22:46


--------------------
Peugeot 508 Allure MMXII
Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance
Ex Citroen C4 SX HDI
Ex Renault Laguna III 1.5 dCi
Peugeot 508 Allure
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sachelos
post 12 Jul 2009, 16:21
Post #80


sachelos


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 October 08
From: Bucuresti




Am auzit de OMV si Rompetrol ca ar fi mai buna motorina si am ales Rompetrol pentru simplul motiv ca acu ceva vreme introdusese-ra varianta de 'card de alimentare'. Stie cineva daca intre timp este o varianta similara si la alt furnizor?


--------------------
Laguna III/Hyundai 2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp 2009/2009 - B-06-JWK/B-747-MIM
=I Love My Cars=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 12 Jul 2009, 17:05
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 422
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Exista si carduri PETROM - nu stiu daca doar pentru firme sau si pentru persoane fizice


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e 05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line - HA308VT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 12 Jul 2009, 17:36
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Am impresia ca la Petrom exista carduri doar pentru firme.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MARIUSSESCU
post 12 Jul 2009, 20:49
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 16 December 07




L3 este o masina reusita fara indoiala, dar daca ar fi sa o raportez la experienta mea cu L2 19 DCI 120cp si consumul ei urban intre 8% si 9,2% schimbat la 3000r/p,viteza medie intre 18 km/h 32km/h ---extraurban 4,4% si 5,5% viteza medie intre 50km/h si 75km/h deci mers fara restrictii,as sta puitin pe ganduri inainte de a lua decizia de a o schimba cu o L3 biggrin.gif

ps: probail ca voi face pasul spre L3 dupa ce se va demoda L2

sper ca nu am suparat pe nimeni cu acest post, sunt doar un lagunist multumit de frantuzoaica lui


--------------------
renault LAGUNA 1.9 dci 120 cp 2001 - b-49-wpe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catal1n2000
post 13 Jul 2009, 10:37
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 16 May 08




Referitor la benzina/motorina cu care alimentati.
Petrom=OMV=Mol.
OMV Romania este chiar cumparat de Petrom.
Toate produsele lor sunt de la rafinariile de la Ploiesti si Pitesti.
Diferenta este de cativa bani pe litru. Am vazut ca la Petrom este mai ieftin, deoarece OMV este considerata marca "premiun" cica blink.gif .


--------------------
Toyota Auris 1,33 VVTI 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tse
post 27 Jul 2009, 07:50
Post #85


Daciist convertit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 15 November 02
From: Bucuresti




Consum... decent: 2 l dCi 150 CP, cutie manuala.
5.4 l/100km, pentru Bucuresti Baneasa- Ploiesti si retur.
Limitare de viteza 80km/h in localitate, 110km/h in afara, viteza medie 59km/h.
Aer conditionat de voie, temperatura exterioara 28-30 grdC.
Asta asa, de demonstratie, si sa verific si localizarile radarelor la GPS.
Promit sa nu se mai repete.
Emil.

This post has been edited by tse: 27 Jul 2009, 07:53


--------------------
Ex_Clio3_Laguna3 Dyn1,5dCi 2dCi 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sachelos
post 28 Jul 2009, 16:24
Post #86


sachelos


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 October 08
From: Bucuresti




13,5 la suta in oras (Bacau) rar ajunge la 12,8 la suta, nu retin acum viteza medie afisata dar am sa ma uit sa va zic, cam mult...btw 4500km pana acum, sper dupa 10000km sa mai scada un pic smile.gif


--------------------
Laguna III/Hyundai 2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp 2009/2009 - B-06-JWK/B-747-MIM
=I Love My Cars=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 29 Jul 2009, 07:32
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




15,5-16,5 l/100 km urban bucuresti v.med = 23,5 km afara 8,9-9,2 l/100km v.med era ceva in jur de 78-82 km ..e adevarat cu varfuri spre 135-145 km/h...totusi fiind vorba de CVA parca schimba prea repede in regim urban si prea jos (in jur de 2000-2200 rpm..nu pre simt in bucale turbina.. sad.gif


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
korn
post 29 Jul 2009, 11:04
Post #88


Made in France


Group: Members
Posts: 164
Joined: 25 June 07




Foarte bune consumuri. Iarasi se poate concluziona ca laguna consuma de rupe in oras!


--------------------
Peugeot 508 Allure MMXII
Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance
Ex Citroen C4 SX HDI
Ex Renault Laguna III 1.5 dCi
Peugeot 508 Allure
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 29 Jul 2009, 11:37
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




orice masina consuma de rupe in oras... mai ales la traficul existent... nu prea are nicio relevanta ce consumuri scoate fiecare... conteaza FOARTE MULT stilul de a conduce... si nu neaparat viteza maxima sau minima....
tinand cont ca se lauda unii cu consumuri de 4% si viteze luminice... daca va zic ca eu am pe cateva mii de km strict extraurban un consum mediu de 8% o sa imi spuneti ca e stricata masina.... si totusi pe aceleasi distante am scos si 5-6 %... dar nu de asta mi-am luat masina....


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinin
post 10 Aug 2009, 14:57
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 5 July 08
From: Constanta




Benzina 140cp.Concediu Constanta Cluj Maramures si inapoi Constanta, aproximativ 2200 Km consum 8,9%, 3 persoane + bagaje full.Masina se comporta admirabil, si daca nu ar exista drumurile care sa te oboseasca ar fi ok.


--------------------
Renault Talisman 2016 1.6, 200 hp, INTENS, 4CONTROL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 19:44
Dacia