Consum real 2.0 140 Cp si 2.0 150 Cp
![]() ![]() ![]() |
Consum real 2.0 140 Cp si 2.0 150 Cp
tse |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|||
dragantt |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 28 June 08 From: Constanta ![]() |
Consumul aratat de computerul de bord dupa 7000km din care aproximativ 2300 afara(Constanta-Poiana Brasov-Constanta si Constanta-Azuga-Constanta si cateva drumuri Constanta-Lumina) iar restul in oras , este de 11.1 iar viteza medie de 32km/h.
|
--------------------
Renault
LagunaIII 2l 140cp16v
2008 Dynamique
|
|
korn |
![]()
Post
#63
|
Made in France Group: Members Posts: 164 Joined: 25 June 07 ![]() |
Ieri, am mers 400 de km, din care 200 km pe autostrada cu peste 130 km/h, restul pe un drum national ciuruit, iar consumul aratat a fost de 6.3% l. Ca o concluzie, personala, sa zic, atunci cand autoturismul accelereaza consumul instant sare de 12%. Mentionez ca este vorba de motorizarea 1.5dci.
|
--------------------
Peugeot
508 Allure
MMXII Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance Ex Citroen C4 SX HDI Ex Renault Laguna III 1.5 dCi Peugeot 508 Allure |
|
didiland11 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 29 May 07 From: Iasi ![]() |
tot cu 1.5dci, am mers 90km pe un drum denivelat intre 90-110km/h, consumul pe bucata asta fiind de 5.6%. nush cum dracu dau astia in carte 4.1%
|
--------------------
Renault
Laguna III 1.5dci
2009
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#65
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
consumul lor se calculeaza asa:
cativa litri de combustibil in rezervor, de regula nu mai mult de 10 1 bucata sofer de 70kg fara nici un fel de prostii in masina (eu unul car cel putin 20-30 kg de hartii, apa, haine, un mic rucsac cu chestii pentru urgente si alte alea) drumul lor este fara diferenta de nivel si cu asfalt bun in plus, daca pui tempomatul vei vedea ca scade consumul fata de modul 'manual' cu aproape 1 litru... eu am 2 litri benzina si daca am facut test, cat mai aproape de conditiile lor, pe autostrada, cu tempomatul, 150 km; eu cantaresc insa mult mai mult, iar rezervorul era plin; atat computerul de bord cat si la reumplere rezervor am gasit exact aceeasi medie de 6.4l/100km; viteza a fost un placut melc de 105 km/h, repet, cu tempomat; la intoarcere, acelasi drum, pe 'manual' consumul a fost de 7.2l/100km iar viteza a fost intre 100 si 110... a fost cel mai greu exercitiu, eu de regula avand o medie de viteza pe autostrada de peste 170km/h ![]() 25 Jun 2009, 09:04: la 180-190km/h consumul este in jur de 11.3-11.8 in functie de cat de libera e soseaua... This post has been edited by Adi-Paul: 25 Jun 2009, 09:04 |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
dack |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
O sa imi permit si eu o opinie, desi nu am Laguna 3. Dar am acasa un Dci de 1.5 si un CDTI de 1.9. Consum cu adevarat mic scoti dintr-un diesel mic (comparativ cu un motor similar pe benzina, ca si capacitate cilindrica). Adica un 1.5 dci, un 1.3 multijet, 1.6 hdi/tdci, etc.. Cu cat creste capacitatea cilindrica insa, cu atat relevanta in ceea ce priveste consumul scade. Adica, daca iti iei un diesel de 2 litri, 2.2, 2.4, etc, sa nu te astepti sa iti ia 7 in oras.. Si atunci , daca dieselul tau (si o spun chiar eu care prefer motoarele diesel) consuma 13-14/100 urban, de ce ti-ai mai luat diesel? Ce mi-e 13, ce mi-e 15 (sa zicem) in cazul unui motor pe benzina. Unde mai e economia? Tot mare e consumul..si ai mai dat si 2000 de euro in plus. Sau poate ca gresesc...
Din ce ati povestit voi pe cele trei pagini de pana acum, eu vad ca: - 1.5 dci consuma putin - 2.0 dci consuma multisor si cam prea aproape de 2.0 pe benzina. This post has been edited by dack: 25 Jun 2009, 21:48 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
tse |
![]()
Post
#67
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu personal recunsc ca scap piciorul pe pedala si consuma pe masura.
Da merita... Nu ma rabda inima sa conduc doar acolo, sub 2000 rpm, unde consuma 9-10. |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#68
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
ai dreptate dack, nu e nici o economie sa ai motor diesel mare...
in cazul L3 insa nu e economie nici sa ai diesel mic, decat daca mergi ca o septuagenara iesita de la controlul oftalmologic ![]() inainte de a cumpara L3 am inchiriat una cateva zile si am facut vreo 1200 km cu ea... era desigur, diesel 1.6, 110 sau 115 cp ceva de genul asta... la 90 km/h consuma putin, probabil aproape de carte; dar eu am fost cu masina de la Bucuresti la Alba Iulia si apoi Hateg, valea jiului si inapoi spre Rm Valcea... drumuri aglomerate, camioane care merg 'legate', multe viraje, diferente de nivel, vizibilitate redusa. asta inseamna accelerari puternice pentru a putea depasi in scurt, in siguranta... condusa asa masina a scos o medie extra-urbana de 13-14l/100km; e foarte mult, chiar pentru o masina condusa la limita; n-a ajutat prea mult nici numarul redus de cai ![]() efortul pentru un motor mai mare, cu mai multi cai, este mai mic; acelasi drum cu L3, 2.0, benzina, 140 cp, acelasi ritm si cu un timp cu aproape 15 minute mai redus, consumul a fost de 11.9l/100km iar motorina costa mai mult, masina pe motorina costa mai mult, revizia la motorina costa mai mult... dar altfel, daca locuiesti in mediu rural si mergi cu 90km/h de obicei, motorina isi scoate banii dupa 40.000 km; sau daca stai in oras mai spre periferie si drumul spre locul de munca e relativ liber, iar merita sa iei motorina... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Modus |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Motorina costa mai mult? E vreuna mai scumpa de 4.4 lei???
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
dack |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Adi, nu mi-e clar - despre ce masina de 1.6 si 110 sau 115 CP, pe motorina vorbesti? Cred ca ai vrut sa scrii 1.5 cu 110CP.
Desigur, nu se compara cu 2.0 dci, dar cred ca afara mergi cu 140 fara probleme, iar in oras consuma mult mai putin. Iar cand zic de motoare mici diesel (1.5-1.6), ma gandesc la cele montate pe fosta clasa compacta (actuala medie), intr-adevar. Adica un Meganut, un 308, un Golf, un C4, un Focus, Astra, d'astea... Golf 6 o sa aiba curand 1.6 tdi si dupa aceea, toata gasca VW. Si Fiat are un 1.6 multijet, pe care nu l-a adus in Romania inca. Pe clasa D, care oricum nu este una economicoasa, trebuie sa iei un motor mai mare, daca vrei performanta, de acord. Ce ziceam eu este ca nu stiu in ce masura iesi mai ieftin pe motorina, in cazul acestei situatii. Asa cum spuneai si tu - pret mai mare, Casco mai mare, revizii mai scumpe. Ma rog, mai conteaza si cat mergi pe an si pe unde.. This post has been edited by dack: 26 Jun 2009, 11:16 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
CristiA. |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu am varianta 1.5 dci si conduc si eu in apropiere de cele 2 extreme,adica si cu calm dar si agresiv;indiferent de modul de condus niciodata nu am reusit performanta de a atinge un consum de 12-13%;intr-adevar urban am avut 9%dar mai mult nu.specific:vorbesc de viteza medie si nu cea instantanee
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#72
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
acum stii cum e, fiecare intelege diferit agresivul
![]() desigur, nu ma arunc orbeste in depasiri si nici nu dau lumea la o parte. cred ca au trecut cel putin 6 luni de cand nu m-a mai claxonat careva... dar poate era si masina noua si lua mai mult ... cred ca avea doar 6-7000 km... dar consuma mult acest motoras diesel cand urci, cand faci depasiri in urcare (DN Sibiu - Arad are zone de depasire ff putine si majoritatea la urcare); in plus, de la Bucuresti la Alba Iulia sunt ceva km si eu fac cam 4h si 20 minute... nu m-am uitat la consumul instantaneu ci la cat baga pompa inapoi in rezervor... fiind inchiriata am dat-o inapoi asa cum am primit-o adica spalata si cu rezervorul plin. iar cand spuneam ca motorina e mai scumpa, ma refeream la faptul ca la pompa, costa mai mult decat benzina. in plus masina pe motorina costa cu vreo 1500 eur mai mult, casco e un picutz mai mare, revizia e cam cu 170 ron mai mult... depinde insa in mare masura de sofer... in service am vazut soferi cu L3 care schimbau ambreiajul la 30.000 km, soferi care schimbau placutele de frana la L3 la 25.000 km... (eu le-am schimbat la 48.000) desi merg tare, nu prea franez ![]() probabil pentru 'soferul mediu' diesel-ul e o economie; depinde si cat mergi, cat intentionezi sa pastrezi masina... Daca vinzi masina cu motor diesel inainte de 70-80.000 km ai facut o pomana cumparatorului ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Modus |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
kiphtea69 |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 May 09 ![]() |
Tu ai luat probabil pretul de la Carrera 100. Comparatie fair se face intre Euro 95 si Diesel neaditivat (prea tare). Intr-adevar, daca nu iti place sa conduci un diesel, nu iti place zgomotul si nu faci multi km, nu are rost sa iei diesel.
|
--------------------
asd
dsa
2005
- b-14-xxxx
|
|
Modus |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Si de ce nu putem face o comparatie fair intre Carrera 100 si Alpine Diesel?
This post has been edited by Modus: 6 Jul 2009, 09:06 |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
bun, motorina nu costa mai mult
![]() la majoritatea statiilor totusi merita sa te uiti pe bon cand o platesti trecand peste asta... motorina de la noi e de calitate destul de proasta si daca ai o masina diesel de peste 20k merita sa iei motorina de cea mai buna ca sa previi problemele la benzina nu-s atatea probleme; revenind la program 'de vara' consumul mediu la 2.0 benzina, 140 cp a scazut la 9.1l/100km e muult mai bine cand sunt plecati oamenii in vacanta si e orasul liber si nici graba nu e aceeasi cand sunt toti in letargie de dinainte de vacanta... nu am vazut datele de la APIA dar am citit un articol care spunea ca majoritatea covarsitoare a masinilor vandute anul asta sunt pe benzina |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
sachelos |
![]()
Post
#77
|
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
De unde alimentati, cu ce si de ce? (scopul nu este de a face reclama vre-unei benzinarii anume!)
Eu Rompetrol cu Efix Diesel, voi? |
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
2009/2009
- B-06-JWK/B-747-MIM =I Love My Cars=
|
|
Yav |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 7 June 06 ![]() |
Eu Premium Diesel de la OMV. Mi-au explicat cei de la reprezentanta ca ar fi cea mai curata.
@sachelos: N-ai spus de ce bagi Efix |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 dCi
2008 Dynamique
|
|
korn |
![]()
Post
#79
|
Made in France Group: Members Posts: 164 Joined: 25 June 07 ![]() |
Sunt la a doua masina diesel. Le-am incercat pe toate aproape! Cel mai bun raport pret-consum: LukOil, de departe. Cea mai proasta, Diesel euro 5, fost Diesel euro 4- motor zgomotos, consum enorm. Cea de la Mol este foarte buna(toarce foarte discret) - dar se consuma repede, prea repede. Interesanta este Top euro 5 de la Petrom. Am pus si Omv Carrera(cea mai scumpa a lor), consum maree, desi motorul mergea foarte frumos. Dupa parerea mea variatia de consum intre diferitele tipuri de motorina este cam de 15%. In rest, masina diesel anul trecut nu mai era o mare afacere, acum este un pic mai bine!
This post has been edited by korn: 11 Jul 2009, 22:46 |
--------------------
Peugeot
508 Allure
MMXII Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance Ex Citroen C4 SX HDI Ex Renault Laguna III 1.5 dCi Peugeot 508 Allure |
|
sachelos |
![]()
Post
#80
|
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Am auzit de OMV si Rompetrol ca ar fi mai buna motorina si am ales Rompetrol pentru simplul motiv ca acu ceva vreme introdusese-ra varianta de 'card de alimentare'. Stie cineva daca intre timp este o varianta similara si la alt furnizor?
|
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
2009/2009
- B-06-JWK/B-747-MIM =I Love My Cars=
|
|
pcs |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 422 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Exista si carduri PETROM - nu stiu daca doar pentru firme sau si pentru persoane fizice
|
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e
05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
- HA308VT
|
|
Modus |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Am impresia ca la Petrom exista carduri doar pentru firme.
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
MARIUSSESCU |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 December 07 ![]() |
L3 este o masina reusita fara indoiala, dar daca ar fi sa o raportez la experienta mea cu L2 19 DCI 120cp si consumul ei urban intre 8% si 9,2% schimbat la 3000r/p,viteza medie intre 18 km/h 32km/h ---extraurban 4,4% si 5,5% viteza medie intre 50km/h si 75km/h deci mers fara restrictii,as sta puitin pe ganduri inainte de a lua decizia de a o schimba cu o L3
![]() ps: probail ca voi face pasul spre L3 dupa ce se va demoda L2 sper ca nu am suparat pe nimeni cu acest post, sunt doar un lagunist multumit de frantuzoaica lui |
--------------------
renault
LAGUNA
1.9 dci 120 cp 2001
- b-49-wpe
|
|
catal1n2000 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 16 May 08 ![]() |
Referitor la benzina/motorina cu care alimentati.
Petrom=OMV=Mol. OMV Romania este chiar cumparat de Petrom. Toate produsele lor sunt de la rafinariile de la Ploiesti si Pitesti. Diferenta este de cativa bani pe litru. Am vazut ca la Petrom este mai ieftin, deoarece OMV este considerata marca "premiun" cica ![]() |
--------------------
Toyota
Auris 1,33 VVTI
2010
|
|
tse |
![]()
Post
#85
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Consum... decent: 2 l dCi 150 CP, cutie manuala.
5.4 l/100km, pentru Bucuresti Baneasa- Ploiesti si retur. Limitare de viteza 80km/h in localitate, 110km/h in afara, viteza medie 59km/h. Aer conditionat de voie, temperatura exterioara 28-30 grdC. Asta asa, de demonstratie, si sa verific si localizarile radarelor la GPS. Promit sa nu se mai repete. Emil. This post has been edited by tse: 27 Jul 2009, 07:53 |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
sachelos |
![]()
Post
#86
|
sachelos Group: Members Posts: 242 Joined: 4 October 08 From: Bucuresti ![]() |
13,5 la suta in oras (Bacau) rar ajunge la 12,8 la suta, nu retin acum viteza medie afisata dar am sa ma uit sa va zic, cam mult...btw 4500km pana acum, sper dupa 10000km sa mai scada un pic
![]() |
--------------------
Laguna III/Hyundai
2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp
2009/2009
- B-06-JWK/B-747-MIM =I Love My Cars=
|
|
lagunez |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
15,5-16,5 l/100 km urban bucuresti v.med = 23,5 km afara 8,9-9,2 l/100km v.med era ceva in jur de 78-82 km ..e adevarat cu varfuri spre 135-145 km/h...totusi fiind vorba de CVA parca schimba prea repede in regim urban si prea jos (in jur de 2000-2200 rpm..nu pre simt in bucale turbina..
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
korn |
![]()
Post
#88
|
Made in France Group: Members Posts: 164 Joined: 25 June 07 ![]() |
Foarte bune consumuri. Iarasi se poate concluziona ca laguna consuma de rupe in oras!
|
--------------------
Peugeot
508 Allure
MMXII Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance Ex Citroen C4 SX HDI Ex Renault Laguna III 1.5 dCi Peugeot 508 Allure |
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
orice masina consuma de rupe in oras... mai ales la traficul existent... nu prea are nicio relevanta ce consumuri scoate fiecare... conteaza FOARTE MULT stilul de a conduce... si nu neaparat viteza maxima sau minima....
tinand cont ca se lauda unii cu consumuri de 4% si viteze luminice... daca va zic ca eu am pe cateva mii de km strict extraurban un consum mediu de 8% o sa imi spuneti ca e stricata masina.... si totusi pe aceleasi distante am scos si 5-6 %... dar nu de asta mi-am luat masina.... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
sorinin |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 5 July 08 From: Constanta ![]() |
Benzina 140cp.Concediu Constanta Cluj Maramures si inapoi Constanta, aproximativ 2200 Km consum 8,9%, 3 persoane + bagaje full.Masina se comporta admirabil, si daca nu ar exista drumurile care sa te oboseasca ar fi ok.
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 1.6, 200 hp, INTENS, 4CONTROL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 19:44 |