Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste

solidconvert
post 22 Jan 2013, 12:14
Post #241


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Turbina ta n.are geometrie variabila... este fixa. Asta inseamna mult mai ieftin in cazul unei reparatii... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valer 2007
post 23 Jan 2013, 11:25
Post #242


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 November 07




salut.....
am aceeasi problema cu aerul pe instalatie,de aici si nu vrea sa porneasca masina decat dupa ce dau de vreo 10 ori la automat,si amorsez "para" de peste cincizeci de ori.
...la service aflu in sfarsit ceva nou...cica filtrul de motorina ,daca nu e cel original de renault si e un delfi sau mai stiu eu ce,e cu o zecime sau poate mai mic la stzutzuri....pe aici tragand aer fals si vezi sa nu mai porneasca.
....la "injectorist" acelasi raspuns...daca ai aer pe conducte degeaba cureti pompa si injectoare....nu porneste.
..inca o recomandare de la specialist....NU SCHIMBATI "PARA"...o sa aveti numai probleme...


--------------------
renault megane 2 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 23 Jan 2013, 12:40
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




Ai umblat la injectoare????
In mod normal, daca ar fi "doar"de la filtru..... ar trebui ca pompa si injectoarele sa ramana amorsate....,in momentul in care o pornesti, va porni doar pt 3-4 sec, dupa care se opreste si trebuie sa-i dai la automat de "n" ori. Daca nu porneste deloc, inseamna ca ai o problema si pe sistemul de injectie(pompa injectoare).

Cu stima,


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 23 Jan 2013, 12:51
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




QUOTE(valer 2007 @ 23 Jan 2013, 11:25)
salut.....
am aceeasi problema cu aerul pe instalatie,de aici si nu vrea sa porneasca masina decat dupa ce dau de vreo 10 ori la automat,si amorsez "para" de peste cincizeci de ori.
  ...la service aflu in sfarsit ceva nou...cica filtrul de motorina ,daca nu e cel original de renault si e un delfi sau mai stiu eu ce,e cu o zecime sau poate mai mic la stzutzuri....pe aici tragand aer fals si vezi sa nu mai porneasca.
  ....la "injectorist" acelasi raspuns...daca ai aer pe conducte degeaba cureti pompa si injectoare....nu porneste.
..inca o recomandare de la specialist....NU SCHIMBATI "PARA"...o sa aveti numai probleme...
*



si daca para respectiva e dusa de ce sa nu o schimbi??daca nu mai functioneaza supapa din ea si duce toata motorina in rezervor ce faci??sau o fi spus asa in indeea sa schimbi para cu tot cu conducte sa iei una originala....daca iti merge para, daca pompeaza si nu mai tine motorina, atunci baga o supapa unisens imediat dupa ea.de curiozitate...in ce service ai fost...nu de alta dar sa ne ferim pe viitor de acei mecanici...


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 23 Jan 2013, 18:41
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




QUOTE(valer 2007 @ 23 Jan 2013, 11:25)
salut.....
am aceeasi problema cu aerul pe instalatie,de aici si nu vrea sa porneasca masina decat dupa ce dau de vreo 10 ori la automat,si amorsez "para" de peste cincizeci de ori.
  ...la service aflu in sfarsit ceva nou...cica filtrul de motorina ,daca nu e cel original de renault si e un delfi sau mai stiu eu ce,e cu o zecime sau poate mai mic la stzutzuri....pe aici tragand aer fals si vezi sa nu mai porneasca.
  ....la "injectorist" acelasi raspuns...daca ai aer pe conducte degeaba cureti pompa si injectoare....nu porneste.
..inca o recomandare de la specialist....NU SCHIMBATI "PARA"...o sa aveti numai probleme...
*



In primul rand cu datu la automat de x ori o sa omori si electromotoru si bateria, iar cu para sa ii zici "specialistului" tau ca e cea mai mare aberatie pe care a putut sa o "scoata", pune para (pompa de amorsare ) tot de megane nu de altceva....Nu ne zici si problemele care o sa fie daca schimbi para de la altceva ? diametrul furtunului diferit si supapa

Iar la filtru de motorina cele originale renault de care zici tu sunt tot delphi pe injectie delphi si knecht-mahle pe siemens, si ma refer aici la 1.5 dci (la 1.9 sau 2.0 nu ma interesat)
Problemele la filtre apar la cele contrafacute turcia srl.

Ideea e simpla, daca ai probleme din cauza pompei schimbo, iar daca cauti o solutie mai ieftina foloseste o supapa si ajungi la acelasi rezultat



--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 24 Jan 2013, 13:55
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




Parerea mea e sa nu va mai legati de para de amorsare, dupa cum ii zice si numele, rolul ei e doar acela de a amorsa cand instalatia e goala, si e normal sa aiba o supapa de sens in ea, ca altfel ai plimba motorina pe conducte in ambele sensuri. Am desfacut o astfel de para, suprafetele de plastic si retineti "plastic" care ar trebui sa asigure o etansare in interiorul supapei, nu sunt foarte fine, deci in timp motorina tot va curge...... catre rezervor.
Nu vb in lipsa de cunostinta pt ca am schimbat 3 pare de Origine, si inca vreo 2 de S.R.L. acelasi rezultat, la care se adauga munca, si chinul de a schimba o astfel de para...... asta pt ca asa au spus specialistii, multi la numar.
Deci daca aceasta para nu isi mai face fct, nu vei mai putea amorsa/umple instalatia de carburant si cam atat, faptul ca se goleste, tine de altceva....

Si reiau daca se dezamorseaza complet adica invarte in gol.... inseamna ca trage aer fals pe zona de retur(injectoare, furtune de colectare retur, pompa-colectare retur). Daca aceste piese etanseaza bine, normal injectia ramane amorsata si va porni masina pt cateva secunde, dupa care se opreste.

Din experienta acumulata pe aceasta problema, prin propriile "patzanii" pot spune ca principala cauza ramane "modalitatea de reconditionare a injectoarelor". sau altfel spus foarte multi se vaita dupa ce reconditioneaza injectoarele.

Cu stima,


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 24 Jan 2013, 19:42
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Cine doreste o para originala schimbata degeaba sa vina cu o bere la mine si i-o dau,eu aveam pb. la turul ce pleaca din filtru spre pompa,tragea foarte finut aer pe la mufa,asta dupa ce am facut injectoarele.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 24 Jan 2013, 20:53
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




@marius was

cat adevar!


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_io
post 24 Jan 2013, 22:33
Post #249


membru marcant


Group: Members
Posts: 409
Joined: 17 December 07
From: IASI




Noroc !
Va plictisesc si eu cu problema mea . Acum vreo 2-3 saptamani , dau sa plec cu meganul . Era vreo 6 dimineata , erau vreo - 20 de grade si a pornit mai greu , luat curent de la alta masina ; de vreo 3 ani imi porneste greu , imi da o eroare la releu bujii , chit ca l`am schimbat .
Merg ok vreo 10 km , incepe sa dea in nas , apare injection fault si moare . Mai pornea dupa al zecilea buton apasat , mergea cateva secunde si murea .
Chestia pe care n-o inteleg e urmatoarea : daca o las parcata cateva ore , cand ma duc sa o pornesc , o ia din prima , merg vreo 10 km , dupa care moare iar ; si , iar , la fel , o las cateva ore , merge foarte bine aprox 10 km si iar moare . Cand incerc sa o pornesc imediat , porneste foarte greu - ori nu porneste ,ori pot merge 20 metri cu ea , ori moare in motorul in 5 secunde .
Mi-a comandat filtrul de motorina , o sa-l schimb maine . Am zis s-o iau usor , cu inceputul dar daca aveti alte idei , sunt deschis .
Multumesc !
O seara buna !


--------------------
renault megane 2004 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 24 Jan 2013, 23:48
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




eu am o singura concluzie, la simptomele care le-ai descris: pilitura!
cu parere de rau...


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 25 Jan 2013, 09:23
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




problema ta nu cred ca tine de filtru, dar e bine sa il schimbi daca nu a fost schimbat demult...aici te-ai uitat: http://www.reno.ro/-page-t208706-s390.html
bafta


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_io
post 25 Jan 2013, 11:24
Post #252


membru marcant


Group: Members
Posts: 409
Joined: 17 December 07
From: IASI




M`am uitat de topicul ala , e haos total ...


--------------------
renault megane 2004 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valer 2007
post 9 Feb 2013, 09:25
Post #253


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 November 07




Salut...
sa o luam cu inceputul....nu mai porneste,sau porneste foarte greu..
-primul pas:schimbi filtru de motorina,cu unul original Renault,....cu toate ca e tot "DELPHI"....le-am masurat stutzurile si confirm ...cel original e mai mare cu o zecime in diametru fata de un alt filtru din comert tot marca "DELPHI".De aceea e aer pe instalatie...masurati si va convingeti si voi cu un micrometru.
-pasul doi: daca tot nu porneste sau porneste greu,faci testul injectoareleor,de recomandat la un injectorist sa vezi cu ochii tai cum raspunde acestui test.Daca toate injectoarele dau pe retur la fel....nu le desfa degeaba...injectoarele nu au nimic.
-pasul trei:mergi la un service si da pompa de injectie jos,ai sa vezi acolo ce uzuri iti gaseste...de obicei axul pricipal si rulment si pastilele acelea sunt uzate rau...cica de la motorina,ca e proasta...eu am alimentat din 2003 si pana in prezent numai la peco si in proportie de 90% de la OMV....deci nu e motorina ci e pompa construita din materiale care sa nu tina .Constul reparatiei daca schimbi la toata partea metalica din pompa in jur de 1250.
Parerea mea e una simpla....filtru de motorina sau pompa de inalta sunt de vina pentru pornirea greoaie...injectoarele se duc mai greu.
Acum porneste la sfert...BAFTA


--------------------
renault megane 2 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdo75
post 9 Feb 2013, 16:01
Post #254


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 29 July 08




valer 2007 ai dreptate


--------------------
renault megane - hd75abc 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 9 Feb 2013, 23:41
Post #255


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




stiti ce-mi place mie?
sunt cate unii care asteapta o defectiune pentru a se ocupa de intretinerea masinii.
schimbati si voi mai des filtrele de motorina si chiar...filtrul de aer.
niciodata nu a discutat nimeni nimic de filtrul de aer.
Sa stiti ca si acesta influenteaza pornirea,dar si mersul motorului fie in sarcina sau in gol stand pe loc.
Multi fac o imprudenta comuna...
nu inlocuiesc filtrul de aer,nu ii acorda importanta...asta duce la un mers defectuos al motorului si la uzura lui prematura,imbolnaveste chiar egr si turbo...el nemaitragand aer curat prin filtru deoarece acesta este imbacsit,trage in loc de aer gazele din epurator si atunci atat in turbo cat si in intercooler,egr ve-ti gasi calamina...rodul gazelor din epurator.
Multi nu schimba filtrul de aer motorul tragand aer mult mai greu si de o calitate compromitaroare...gazele din blocul motor...
cam cum am incerca noi oamenii sa respiram cu gura sau nasul acoperite...pe undeva trebuie sa tragem aer...nu-i asa?


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_io
post 21 Feb 2013, 23:30
Post #256


membru marcant


Group: Members
Posts: 409
Joined: 17 December 07
From: IASI




[quote=dl_io,24 Jan 2013, 22:33]
Noroc !
Va plictisesc si eu cu problema mea . Acum vreo 2-3 saptamani , dau sa plec cu meganul . Era vreo 6 dimineata , erau vreo - 20 de grade si a pornit mai greu , luat curent de la alta masina ; de vreo 3 ani imi porneste greu , imi da o eroare la releu bujii , chit ca l`am schimbat .
Merg ok vreo 10 km , incepe sa dea in nas , apare injection fault si moare . Mai pornea dupa al zecilea buton apasat , mergea cateva secunde si murea .
Chestia pe care n-o inteleg e urmatoarea : daca o las parcata cateva ore , cand ma duc sa o pornesc , o ia din prima , merg vreo 10 km , dupa care moare iar ; si , iar , la fel , o las cateva ore , merge foarte bine aprox 10 km si iar moare . Cand incerc sa o pornesc imediat , porneste foarte greu - ori nu porneste ,ori pot merge 20 metri cu ea , ori moare in motorul in 5 secunde .
Mi-a comandat filtrul de motorina , o sa-l schimb maine . Am zis s-o iau usor , cu inceputul dar daca aveti alte idei , sunt deschis .
Multumesc !
O seara buna !



Poate intereseaza pe cineva rezolvarea la problema mea .
I`am schimbat filtrul de motorina si am lasat-o parcata . Masina pornea doar dupa ce o lasam sa stea cateva ore .
Am lasat-o vreo 2 saptamani parcata si , cand m`am dus sa o pornesc , n`a luat-o deloc , nici dupa 20 de butoane . Plus ca nu se misca deloc motorina in conducte , era doar aer .
Am tractat-o pana un service si mi`au rezolvat-o . Nu am fost de fata dar mi`au zis ca aveam mizerie multa in rezervor , la sorb ( motorina aveam vreo 8-9 litri in ea ) . Au facut curat pe acolo iar acum masina merge ok .
Numai bine !


--------------------
renault megane 2004 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 22 Feb 2013, 07:51
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




Exact la mizeria din rezervor m-am gandit cand am citit primele randuri, vroiam sa te intreb daca para de amorsare era "supta". Oricum e bine de stiut pt cei care se mai lovesc de problema asta...

Numai bine!


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 22 Feb 2013, 07:55
Post #258


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




nu inteleg cum de ai avut f multa mizerie in rezervor de a trebuit sa il cureti.
Acest lucru se intampla doar daca alimentezi de la concurenta peco petrom...adica peco-canistra.
Am avut un megane cu care am sarit de 500 mii km si nici macar nu am stiut cum vine fixat rezervorul,dar sa il mai dau jos.
Acea masina a vazut doar motorina din peco petrom si filtre de motorina delphi,la fel si filtrul de aer schimbat f des.
Nu am avut probleme la pompa de inalte,injectoare sau altceva ce inseamna injectie la o masina,inclusiv turbo...am vandut-o cu turbo original la peste 500 mii km.
Va recomand o curatare periodica a sistemului de evacuare,aspirare..egr,intercooler.
Va ve-ti numi niste fericiti daca ve-ti face aceste lucruri.
Apropo...electromotorul nu a fost nici el reparat niciodata.
Masinuta aia nu stia ce inseamna sa apesi a doua oara pe buton pentru a porni.
Bafta si o zi buna la toata lumea! wink.gif


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 22 Feb 2013, 17:28
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Taxi ...si marmota invelea ciocolata sau cum?Vezi sa nu te pescuiasca cei de la Renault la vreun spot publicitar ca poate pune cineva botul cu 500k de km cu injectia Delphi,avemj si noi masini si dupa ceva timp cam stim cu ce se mananca asa ca nu vinde castraveti la gradinari.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 22 Feb 2013, 18:04
Post #260


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




QUOTE(99AIM @ 22 Feb 2013, 17:28)
Taxi ...si marmota invelea ciocolata sau cum?Vezi sa nu te pescuiasca cei de la Renault la vreun spot publicitar ca poate pune cineva botul cu 500k de km cu injectia Delphi,avemj si noi masini si dupa ceva timp cam stim cu ce se mananca asa ca nu vinde castraveti la gradinari.
*




asta este strict parerea ta.
Daca vrei iti dau adresa si numar de contact la service-ul unde sunt client de peste 6 ani si imi cunosc toate masinile,doar la ei am facut schimburi distributie si ce tine de consumabile.
Ca esti tu Toma-necredinciosul...sa fi sanatos si drumuri bune cu km cati mai multi si sa ajungi si tu la peste 500 mii km...si mai vorbim.

ce vrei sa-ti spun ca am avut si loganuri 1,5 dci si imi este tare sila de ele???
da.recunosc,nu-mi plac loganurile si sunt facute tot de renault,inclusiv motorul asemanator in proportie de 75%.

bafta la toata lumea!

p.s...rog sa nu ma considerati off-topic,daca intretineti masinile corespunzator o sa scrieti aici la fel ca mine,fara sa fiti considerati pe post de "marmote".


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 22 Feb 2013, 21:18
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Sa fie coincidenta sau nu dar unchiul meu si-a montat supapa unisens la sfaturile unor specialisti, masina nu avea nimic, iar in cateva sute de km dupa i-a picat pompa de inalta....simptom: nu mai facea presiune. Acum masina este la Reno pt schimbare pompa.(2007, 70.000km, masina in familie de noua, hranita NUMAI de la pompa).

P.S.: nu are pilitura.

This post has been edited by Tossi: 22 Feb 2013, 21:18


--------------------
Renault Megane 1.5 dci - B6SSSS 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 23 Feb 2013, 04:34
Post #262


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




oare ce ai spus tu acolo despre supapa ce a montat-o unchiul tau ar fi ceva de genul...nu ai dinte cariat,dar te duci sa-ti dai gaura in dinte sa ii poti pune o plomba.
De...nu trebuie sa traiasca si stomatologul?!?
Asa sunt multi meseriasi care dau sfaturi de dragul naivitatilor ce-i inconjoara,de ei nu trebuie sa...
Documenteaza-te pe aici...vezi ca sunt cateva probleme la o garnitura sau ceva de genul la acea pompa...sunt topicuri pe aici unde se descriu aceste probleme,spune-i sa nu se grabeasca cu schimbatul...sa o ia "babeste",poate fi o scapare de presiune pe undeva.
Nu mai facea presiune..dar mai pornea,se oprea...ce stia sa faca?


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 23 Feb 2013, 09:06
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Taxi lasa vrajeala asta ieftina cu dentistul....nu dai nici o solutie interesanta la problema omului dar iti dai cu parerea...sport national mai e datul cu parerea.Eu daca scot supapa de unicsensse desamorseaza in 2-3 zile filtu de motorina si trebuie sa amorsez sa o ia frumos-pe probate e chestia asta ca pana am ajuns la solutia asta m-am tot chinuit,eu cred ca este coincidenta.
Daca e pompa Delphi pt. E4 sa stii ca ele cad cam pana in 100k de km-service Delphi si tocmai pe pompa de transfer adica numai face presiune suficienta in rampa comuna dar se rezolva cu alta pompa de transfer de la Sinaia,la mine facuse si putina pilitura ca zgariasera cateii aia corpul pompei si mi-e greu sa cred ca nu are si pilitura,ia sa scoata injectoarele si la microscop se vede daca diuza a fost lovita de pilitura,la mine asa au vazut ca am pilitura ca la magnet nu dadea mai nimic.

This post has been edited by 99AIM: 23 Feb 2013, 09:12


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 23 Feb 2013, 09:30
Post #264


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




@99aim...
nu ca imi doresc sa ma "pun bine" cu tine,dar sincer nu am ajuns la recordul tau de a lasa o masina sa stea 2-3 zile nepornita,la mine o masina sta cel mult 10 ore.
Asadar nu am cum sa-ti impartasesc sentimentul.
Stiu ca masinile sunt facute sa circuli cu ele,nu sa le ti in parcare sau garaj.
Intotdeauna cand mi-am cumparat o masina second am evitat 2 lucruri:
Sa-mi iau masina "de femeie" sau de "pensionari"...dupa mine sunt catalogate cele mai problematice masini,te lasa ceva la ele cand ti-e lumea mai draga si plus ca bucsaraia si tablaraia masinii respective sunt compromise...rugina apare foarte des la masinile care stau cate 2-3 zile in parcare sau chiar cu saptamana,bucsaraia la fel...se "rascoace" prematur si cand pui masina pe drum dupa 500 km bate din toate incheieturile.
Prefer sa iau o masina de la un pushtan care a facut liniute cu ea...stiu ca si-a dat alt interes pentru ea.
sa-ti explic regimul de functionare al pompei si injectoarelor,nu are rost,vad ca stii cate ceva,dar nu tot.
Spui ca nu ajut omul cu nimic...i-am spus ce are de facut,trebuie sa dea search si se lumineaza singur.
bafta la toata lumea!


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 23 Feb 2013, 09:40
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Dar daca ai masina de servici si pleci la 7 dimineata si vii sera dupa 19 cum e?dupa atata alergatura mai am chef de plimbare ca un pustan pe seara ce baga motorina de 20 ron si bea un suc de 3 ron in 2h la o terasa,eu o tin in garaj si pot spune ca am curaj sa o bag pe stand la test si nu-mi gaseste nimic.

This post has been edited by 99AIM: 23 Feb 2013, 09:57


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 23 Feb 2013, 12:26
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Supapa unicsens a fost montata la sfatul celor unde a facut revizia. Masina este EURO4, pompa veche va ajunge la mine si o voi desface sa vaza si ochii mei. Constatarea care a concluzionat ca nu mai face presiune si nu are pilitura a fost facuta de SERUS unde se si afla masina pentru inlocuire.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci - B6SSSS 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 23 Feb 2013, 13:40
Post #267


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Faza cu supapa unicsens, este ca nu prea are ce sa caute montata pe instalatie daca masina n.are probleme... clar instalatia a fost gandita fara... acum daca unii dintre voi aveti probleme, si asta este singura solutie ca sa functioneze masina normal asta este... ce mare chestie! Cred totusi ca pentru noi astia lipsiti de probleme este simplu sa comentam... wink.gif
L.E.: si mai cred ca totusi instalatia de injectie clar are anumite probleme de proiectare/realizare... acum depinde doar de noroc (aici ma refer la toti cei care alimenteaza doar la pompa), pentru ca unii au probleme chiar destul de devreme iar altii nu prea au deloc sau au foarte tarziu...

This post has been edited by solidconvert: 23 Feb 2013, 13:43


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 23 Feb 2013, 15:48
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Sa nu fie regulatorul de presiune IMV terminat si cauta sa-i bage pompa noua pe gat,eu in situatia asta as face asa:As lua de proba un IMV si l-as monta,daca pb persista as da pompa jos si as vede ce are distrus in ea,se poate sa fie numai blocata la cap sau chiar pe la supapele din spate asta in conditiile in care injectoarele nu sunt duse si scapa pe retur presiunea,mi-am amintit cum un coleg de servici si.-a luat cam acum 2 ani un logan diesel la sh de la o firma partenera in stare de a numai porni si omul asa a facut iar toata reparatia a constat in niste supape de pe pompa de injectie+IMV nou,numai ca el l-a luat ieftin de tot si l-a vandut dublu dupa aia la pret.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 23 Feb 2013, 20:20
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Daca era masina mea as fi inceput altfel diagnoza dar nefiind nu am avut ce comenta, sfaturi am dat dar....si eu as fi inceput cu IMV...


--------------------
Renault Megane 1.5 dci - B6SSSS 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 23 Feb 2013, 22:38
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




eu ii recomand sa scoata o teava la un injector oarecare, sa scoata senzorul de temperatura de pe pompa, si sa sufle cu un compresor puternic pe gaura de unde a scos senzorul de temperatura. apoi monteaza totul la loc si dupa aerisire o sa-i porneasca la sfert.
e o solutie fara sa dai pompa jos, fara sa o desfaci, fara sa dai injectoare jos, fara sa cumperi IMV-uri, etc.
bafta!


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 18:25
Dacia