pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste
![]() ![]() ![]() |
pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste
solidconvert |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|||
valer 2007 |
![]()
Post
#242
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 November 07 ![]() |
salut.....
am aceeasi problema cu aerul pe instalatie,de aici si nu vrea sa porneasca masina decat dupa ce dau de vreo 10 ori la automat,si amorsez "para" de peste cincizeci de ori. ...la service aflu in sfarsit ceva nou...cica filtrul de motorina ,daca nu e cel original de renault si e un delfi sau mai stiu eu ce,e cu o zecime sau poate mai mic la stzutzuri....pe aici tragand aer fals si vezi sa nu mai porneasca. ....la "injectorist" acelasi raspuns...daca ai aer pe conducte degeaba cureti pompa si injectoare....nu porneste. ..inca o recomandare de la specialist....NU SCHIMBATI "PARA"...o sa aveti numai probleme... |
--------------------
renault
megane 2
2003
|
|
Marius WAS |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
Ai umblat la injectoare????
In mod normal, daca ar fi "doar"de la filtru..... ar trebui ca pompa si injectoarele sa ramana amorsate....,in momentul in care o pornesti, va porni doar pt 3-4 sec, dupa care se opreste si trebuie sa-i dai la automat de "n" ori. Daca nu porneste deloc, inseamna ca ai o problema si pe sistemul de injectie(pompa injectoare). Cu stima, |
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
- ** - ** - WAS
2007
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(valer 2007 @ 23 Jan 2013, 11:25) salut..... am aceeasi problema cu aerul pe instalatie,de aici si nu vrea sa porneasca masina decat dupa ce dau de vreo 10 ori la automat,si amorsez "para" de peste cincizeci de ori. ...la service aflu in sfarsit ceva nou...cica filtrul de motorina ,daca nu e cel original de renault si e un delfi sau mai stiu eu ce,e cu o zecime sau poate mai mic la stzutzuri....pe aici tragand aer fals si vezi sa nu mai porneasca. ....la "injectorist" acelasi raspuns...daca ai aer pe conducte degeaba cureti pompa si injectoare....nu porneste. ..inca o recomandare de la specialist....NU SCHIMBATI "PARA"...o sa aveti numai probleme... si daca para respectiva e dusa de ce sa nu o schimbi??daca nu mai functioneaza supapa din ea si duce toata motorina in rezervor ce faci??sau o fi spus asa in indeea sa schimbi para cu tot cu conducte sa iei una originala....daca iti merge para, daca pompeaza si nu mai tine motorina, atunci baga o supapa unisens imediat dupa ea.de curiozitate...in ce service ai fost...nu de alta dar sa ne ferim pe viitor de acei mecanici... |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
sk0rpion |
![]()
Post
#245
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
QUOTE(valer 2007 @ 23 Jan 2013, 11:25) salut..... am aceeasi problema cu aerul pe instalatie,de aici si nu vrea sa porneasca masina decat dupa ce dau de vreo 10 ori la automat,si amorsez "para" de peste cincizeci de ori. ...la service aflu in sfarsit ceva nou...cica filtrul de motorina ,daca nu e cel original de renault si e un delfi sau mai stiu eu ce,e cu o zecime sau poate mai mic la stzutzuri....pe aici tragand aer fals si vezi sa nu mai porneasca. ....la "injectorist" acelasi raspuns...daca ai aer pe conducte degeaba cureti pompa si injectoare....nu porneste. ..inca o recomandare de la specialist....NU SCHIMBATI "PARA"...o sa aveti numai probleme... In primul rand cu datu la automat de x ori o sa omori si electromotoru si bateria, iar cu para sa ii zici "specialistului" tau ca e cea mai mare aberatie pe care a putut sa o "scoata", pune para (pompa de amorsare ) tot de megane nu de altceva....Nu ne zici si problemele care o sa fie daca schimbi para de la altceva ? diametrul furtunului diferit si supapa Iar la filtru de motorina cele originale renault de care zici tu sunt tot delphi pe injectie delphi si knecht-mahle pe siemens, si ma refer aici la 1.5 dci (la 1.9 sau 2.0 nu ma interesat) Problemele la filtre apar la cele contrafacute turcia srl. Ideea e simpla, daca ai probleme din cauza pompei schimbo, iar daca cauti o solutie mai ieftina foloseste o supapa si ajungi la acelasi rezultat |
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
Marius WAS |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
Parerea mea e sa nu va mai legati de para de amorsare, dupa cum ii zice si numele, rolul ei e doar acela de a amorsa cand instalatia e goala, si e normal sa aiba o supapa de sens in ea, ca altfel ai plimba motorina pe conducte in ambele sensuri. Am desfacut o astfel de para, suprafetele de plastic si retineti "plastic" care ar trebui sa asigure o etansare in interiorul supapei, nu sunt foarte fine, deci in timp motorina tot va curge...... catre rezervor.
Nu vb in lipsa de cunostinta pt ca am schimbat 3 pare de Origine, si inca vreo 2 de S.R.L. acelasi rezultat, la care se adauga munca, si chinul de a schimba o astfel de para...... asta pt ca asa au spus specialistii, multi la numar. Deci daca aceasta para nu isi mai face fct, nu vei mai putea amorsa/umple instalatia de carburant si cam atat, faptul ca se goleste, tine de altceva.... Si reiau daca se dezamorseaza complet adica invarte in gol.... inseamna ca trage aer fals pe zona de retur(injectoare, furtune de colectare retur, pompa-colectare retur). Daca aceste piese etanseaza bine, normal injectia ramane amorsata si va porni masina pt cateva secunde, dupa care se opreste. Din experienta acumulata pe aceasta problema, prin propriile "patzanii" pot spune ca principala cauza ramane "modalitatea de reconditionare a injectoarelor". sau altfel spus foarte multi se vaita dupa ce reconditioneaza injectoarele. Cu stima, |
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
- ** - ** - WAS
2007
|
|
99AIM |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Cine doreste o para originala schimbata degeaba sa vina cu o bere la mine si i-o dau,eu aveam pb. la turul ce pleaca din filtru spre pompa,tragea foarte finut aer pe la mufa,asta dupa ce am facut injectoarele.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
comanr |
![]()
Post
#248
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
@marius was
cat adevar! |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
dl_io |
![]()
Post
#249
|
membru marcant Group: Members Posts: 409 Joined: 17 December 07 From: IASI ![]() |
Noroc !
Va plictisesc si eu cu problema mea . Acum vreo 2-3 saptamani , dau sa plec cu meganul . Era vreo 6 dimineata , erau vreo - 20 de grade si a pornit mai greu , luat curent de la alta masina ; de vreo 3 ani imi porneste greu , imi da o eroare la releu bujii , chit ca l`am schimbat . Merg ok vreo 10 km , incepe sa dea in nas , apare injection fault si moare . Mai pornea dupa al zecilea buton apasat , mergea cateva secunde si murea . Chestia pe care n-o inteleg e urmatoarea : daca o las parcata cateva ore , cand ma duc sa o pornesc , o ia din prima , merg vreo 10 km , dupa care moare iar ; si , iar , la fel , o las cateva ore , merge foarte bine aprox 10 km si iar moare . Cand incerc sa o pornesc imediat , porneste foarte greu - ori nu porneste ,ori pot merge 20 metri cu ea , ori moare in motorul in 5 secunde . Mi-a comandat filtrul de motorina , o sa-l schimb maine . Am zis s-o iau usor , cu inceputul dar daca aveti alte idei , sunt deschis . Multumesc ! O seara buna ! |
--------------------
renault
megane
2004 1.5 dci
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#250
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
eu am o singura concluzie, la simptomele care le-ai descris: pilitura!
cu parere de rau... |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
problema ta nu cred ca tine de filtru, dar e bine sa il schimbi daca nu a fost schimbat demult...aici te-ai uitat: http://www.reno.ro/-page-t208706-s390.html
bafta |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
dl_io |
![]()
Post
#252
|
membru marcant Group: Members Posts: 409 Joined: 17 December 07 From: IASI ![]() |
M`am uitat de topicul ala , e haos total ...
|
--------------------
renault
megane
2004 1.5 dci
|
|
valer 2007 |
![]()
Post
#253
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 November 07 ![]() |
Salut...
sa o luam cu inceputul....nu mai porneste,sau porneste foarte greu.. -primul pas:schimbi filtru de motorina,cu unul original Renault,....cu toate ca e tot "DELPHI"....le-am masurat stutzurile si confirm ...cel original e mai mare cu o zecime in diametru fata de un alt filtru din comert tot marca "DELPHI".De aceea e aer pe instalatie...masurati si va convingeti si voi cu un micrometru. -pasul doi: daca tot nu porneste sau porneste greu,faci testul injectoareleor,de recomandat la un injectorist sa vezi cu ochii tai cum raspunde acestui test.Daca toate injectoarele dau pe retur la fel....nu le desfa degeaba...injectoarele nu au nimic. -pasul trei:mergi la un service si da pompa de injectie jos,ai sa vezi acolo ce uzuri iti gaseste...de obicei axul pricipal si rulment si pastilele acelea sunt uzate rau...cica de la motorina,ca e proasta...eu am alimentat din 2003 si pana in prezent numai la peco si in proportie de 90% de la OMV....deci nu e motorina ci e pompa construita din materiale care sa nu tina .Constul reparatiei daca schimbi la toata partea metalica din pompa in jur de 1250. Parerea mea e una simpla....filtru de motorina sau pompa de inalta sunt de vina pentru pornirea greoaie...injectoarele se duc mai greu. Acum porneste la sfert...BAFTA |
--------------------
renault
megane 2
2003
|
|
bogdo75 |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 July 08 ![]() |
valer 2007 ai dreptate
|
--------------------
renault
megane
- hd75abc
2004
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#255
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
stiti ce-mi place mie?
sunt cate unii care asteapta o defectiune pentru a se ocupa de intretinerea masinii. schimbati si voi mai des filtrele de motorina si chiar...filtrul de aer. niciodata nu a discutat nimeni nimic de filtrul de aer. Sa stiti ca si acesta influenteaza pornirea,dar si mersul motorului fie in sarcina sau in gol stand pe loc. Multi fac o imprudenta comuna... nu inlocuiesc filtrul de aer,nu ii acorda importanta...asta duce la un mers defectuos al motorului si la uzura lui prematura,imbolnaveste chiar egr si turbo...el nemaitragand aer curat prin filtru deoarece acesta este imbacsit,trage in loc de aer gazele din epurator si atunci atat in turbo cat si in intercooler,egr ve-ti gasi calamina...rodul gazelor din epurator. Multi nu schimba filtrul de aer motorul tragand aer mult mai greu si de o calitate compromitaroare...gazele din blocul motor... cam cum am incerca noi oamenii sa respiram cu gura sau nasul acoperite...pe undeva trebuie sa tragem aer...nu-i asa? |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
dl_io |
![]()
Post
#256
|
membru marcant Group: Members Posts: 409 Joined: 17 December 07 From: IASI ![]() |
[quote=dl_io,24 Jan 2013, 22:33]
Noroc ! Va plictisesc si eu cu problema mea . Acum vreo 2-3 saptamani , dau sa plec cu meganul . Era vreo 6 dimineata , erau vreo - 20 de grade si a pornit mai greu , luat curent de la alta masina ; de vreo 3 ani imi porneste greu , imi da o eroare la releu bujii , chit ca l`am schimbat . Merg ok vreo 10 km , incepe sa dea in nas , apare injection fault si moare . Mai pornea dupa al zecilea buton apasat , mergea cateva secunde si murea . Chestia pe care n-o inteleg e urmatoarea : daca o las parcata cateva ore , cand ma duc sa o pornesc , o ia din prima , merg vreo 10 km , dupa care moare iar ; si , iar , la fel , o las cateva ore , merge foarte bine aprox 10 km si iar moare . Cand incerc sa o pornesc imediat , porneste foarte greu - ori nu porneste ,ori pot merge 20 metri cu ea , ori moare in motorul in 5 secunde . Mi-a comandat filtrul de motorina , o sa-l schimb maine . Am zis s-o iau usor , cu inceputul dar daca aveti alte idei , sunt deschis . Multumesc ! O seara buna ! Poate intereseaza pe cineva rezolvarea la problema mea . I`am schimbat filtrul de motorina si am lasat-o parcata . Masina pornea doar dupa ce o lasam sa stea cateva ore . Am lasat-o vreo 2 saptamani parcata si , cand m`am dus sa o pornesc , n`a luat-o deloc , nici dupa 20 de butoane . Plus ca nu se misca deloc motorina in conducte , era doar aer . Am tractat-o pana un service si mi`au rezolvat-o . Nu am fost de fata dar mi`au zis ca aveam mizerie multa in rezervor , la sorb ( motorina aveam vreo 8-9 litri in ea ) . Au facut curat pe acolo iar acum masina merge ok . Numai bine ! |
--------------------
renault
megane
2004 1.5 dci
|
|
Marius WAS |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
Exact la mizeria din rezervor m-am gandit cand am citit primele randuri, vroiam sa te intreb daca para de amorsare era "supta". Oricum e bine de stiut pt cei care se mai lovesc de problema asta...
Numai bine! |
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
- ** - ** - WAS
2007
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#258
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
nu inteleg cum de ai avut f multa mizerie in rezervor de a trebuit sa il cureti.
Acest lucru se intampla doar daca alimentezi de la concurenta peco petrom...adica peco-canistra. Am avut un megane cu care am sarit de 500 mii km si nici macar nu am stiut cum vine fixat rezervorul,dar sa il mai dau jos. Acea masina a vazut doar motorina din peco petrom si filtre de motorina delphi,la fel si filtrul de aer schimbat f des. Nu am avut probleme la pompa de inalte,injectoare sau altceva ce inseamna injectie la o masina,inclusiv turbo...am vandut-o cu turbo original la peste 500 mii km. Va recomand o curatare periodica a sistemului de evacuare,aspirare..egr,intercooler. Va ve-ti numi niste fericiti daca ve-ti face aceste lucruri. Apropo...electromotorul nu a fost nici el reparat niciodata. Masinuta aia nu stia ce inseamna sa apesi a doua oara pe buton pentru a porni. Bafta si o zi buna la toata lumea! ![]() |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
99AIM |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Taxi ...si marmota invelea ciocolata sau cum?Vezi sa nu te pescuiasca cei de la Renault la vreun spot publicitar ca poate pune cineva botul cu 500k de km cu injectia Delphi,avemj si noi masini si dupa ceva timp cam stim cu ce se mananca asa ca nu vinde castraveti la gradinari.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#260
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
QUOTE(99AIM @ 22 Feb 2013, 17:28) Taxi ...si marmota invelea ciocolata sau cum?Vezi sa nu te pescuiasca cei de la Renault la vreun spot publicitar ca poate pune cineva botul cu 500k de km cu injectia Delphi,avemj si noi masini si dupa ceva timp cam stim cu ce se mananca asa ca nu vinde castraveti la gradinari. asta este strict parerea ta. Daca vrei iti dau adresa si numar de contact la service-ul unde sunt client de peste 6 ani si imi cunosc toate masinile,doar la ei am facut schimburi distributie si ce tine de consumabile. Ca esti tu Toma-necredinciosul...sa fi sanatos si drumuri bune cu km cati mai multi si sa ajungi si tu la peste 500 mii km...si mai vorbim. ce vrei sa-ti spun ca am avut si loganuri 1,5 dci si imi este tare sila de ele??? da.recunosc,nu-mi plac loganurile si sunt facute tot de renault,inclusiv motorul asemanator in proportie de 75%. bafta la toata lumea! p.s...rog sa nu ma considerati off-topic,daca intretineti masinile corespunzator o sa scrieti aici la fel ca mine,fara sa fiti considerati pe post de "marmote". |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
Tossi |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa fie coincidenta sau nu dar unchiul meu si-a montat supapa unisens la sfaturile unor specialisti, masina nu avea nimic, iar in cateva sute de km dupa i-a picat pompa de inalta....simptom: nu mai facea presiune. Acum masina este la Reno pt schimbare pompa.(2007, 70.000km, masina in familie de noua, hranita NUMAI de la pompa).
P.S.: nu are pilitura. This post has been edited by Tossi: 22 Feb 2013, 21:18 |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
- B6SSSS
2004
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#262
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
oare ce ai spus tu acolo despre supapa ce a montat-o unchiul tau ar fi ceva de genul...nu ai dinte cariat,dar te duci sa-ti dai gaura in dinte sa ii poti pune o plomba.
De...nu trebuie sa traiasca si stomatologul?!? Asa sunt multi meseriasi care dau sfaturi de dragul naivitatilor ce-i inconjoara,de ei nu trebuie sa... Documenteaza-te pe aici...vezi ca sunt cateva probleme la o garnitura sau ceva de genul la acea pompa...sunt topicuri pe aici unde se descriu aceste probleme,spune-i sa nu se grabeasca cu schimbatul...sa o ia "babeste",poate fi o scapare de presiune pe undeva. Nu mai facea presiune..dar mai pornea,se oprea...ce stia sa faca? |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
99AIM |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Taxi lasa vrajeala asta ieftina cu dentistul....nu dai nici o solutie interesanta la problema omului dar iti dai cu parerea...sport national mai e datul cu parerea.Eu daca scot supapa de unicsensse desamorseaza in 2-3 zile filtu de motorina si trebuie sa amorsez sa o ia frumos-pe probate e chestia asta ca pana am ajuns la solutia asta m-am tot chinuit,eu cred ca este coincidenta.
Daca e pompa Delphi pt. E4 sa stii ca ele cad cam pana in 100k de km-service Delphi si tocmai pe pompa de transfer adica numai face presiune suficienta in rampa comuna dar se rezolva cu alta pompa de transfer de la Sinaia,la mine facuse si putina pilitura ca zgariasera cateii aia corpul pompei si mi-e greu sa cred ca nu are si pilitura,ia sa scoata injectoarele si la microscop se vede daca diuza a fost lovita de pilitura,la mine asa au vazut ca am pilitura ca la magnet nu dadea mai nimic. This post has been edited by 99AIM: 23 Feb 2013, 09:12 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#264
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
@99aim...
nu ca imi doresc sa ma "pun bine" cu tine,dar sincer nu am ajuns la recordul tau de a lasa o masina sa stea 2-3 zile nepornita,la mine o masina sta cel mult 10 ore. Asadar nu am cum sa-ti impartasesc sentimentul. Stiu ca masinile sunt facute sa circuli cu ele,nu sa le ti in parcare sau garaj. Intotdeauna cand mi-am cumparat o masina second am evitat 2 lucruri: Sa-mi iau masina "de femeie" sau de "pensionari"...dupa mine sunt catalogate cele mai problematice masini,te lasa ceva la ele cand ti-e lumea mai draga si plus ca bucsaraia si tablaraia masinii respective sunt compromise...rugina apare foarte des la masinile care stau cate 2-3 zile in parcare sau chiar cu saptamana,bucsaraia la fel...se "rascoace" prematur si cand pui masina pe drum dupa 500 km bate din toate incheieturile. Prefer sa iau o masina de la un pushtan care a facut liniute cu ea...stiu ca si-a dat alt interes pentru ea. sa-ti explic regimul de functionare al pompei si injectoarelor,nu are rost,vad ca stii cate ceva,dar nu tot. Spui ca nu ajut omul cu nimic...i-am spus ce are de facut,trebuie sa dea search si se lumineaza singur. bafta la toata lumea! |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
99AIM |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Dar daca ai masina de servici si pleci la 7 dimineata si vii sera dupa 19 cum e?dupa atata alergatura mai am chef de plimbare ca un pustan pe seara ce baga motorina de 20 ron si bea un suc de 3 ron in 2h la o terasa,eu o tin in garaj si pot spune ca am curaj sa o bag pe stand la test si nu-mi gaseste nimic.
This post has been edited by 99AIM: 23 Feb 2013, 09:57 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Tossi |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Supapa unicsens a fost montata la sfatul celor unde a facut revizia. Masina este EURO4, pompa veche va ajunge la mine si o voi desface sa vaza si ochii mei. Constatarea care a concluzionat ca nu mai face presiune si nu are pilitura a fost facuta de SERUS unde se si afla masina pentru inlocuire.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
- B6SSSS
2004
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#267
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Faza cu supapa unicsens, este ca nu prea are ce sa caute montata pe instalatie daca masina n.are probleme... clar instalatia a fost gandita fara... acum daca unii dintre voi aveti probleme, si asta este singura solutie ca sa functioneze masina normal asta este... ce mare chestie! Cred totusi ca pentru noi astia lipsiti de probleme este simplu sa comentam...
![]() L.E.: si mai cred ca totusi instalatia de injectie clar are anumite probleme de proiectare/realizare... acum depinde doar de noroc (aici ma refer la toti cei care alimenteaza doar la pompa), pentru ca unii au probleme chiar destul de devreme iar altii nu prea au deloc sau au foarte tarziu... This post has been edited by solidconvert: 23 Feb 2013, 13:43 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
99AIM |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Sa nu fie regulatorul de presiune IMV terminat si cauta sa-i bage pompa noua pe gat,eu in situatia asta as face asa:As lua de proba un IMV si l-as monta,daca pb persista as da pompa jos si as vede ce are distrus in ea,se poate sa fie numai blocata la cap sau chiar pe la supapele din spate asta in conditiile in care injectoarele nu sunt duse si scapa pe retur presiunea,mi-am amintit cum un coleg de servici si.-a luat cam acum 2 ani un logan diesel la sh de la o firma partenera in stare de a numai porni si omul asa a facut iar toata reparatia a constat in niste supape de pe pompa de injectie+IMV nou,numai ca el l-a luat ieftin de tot si l-a vandut dublu dupa aia la pret.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Tossi |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca era masina mea as fi inceput altfel diagnoza dar nefiind nu am avut ce comenta, sfaturi am dat dar....si eu as fi inceput cu IMV...
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
- B6SSSS
2004
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#270
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
eu ii recomand sa scoata o teava la un injector oarecare, sa scoata senzorul de temperatura de pe pompa, si sa sufle cu un compresor puternic pe gaura de unde a scos senzorul de temperatura. apoi monteaza totul la loc si dupa aerisire o sa-i porneasca la sfert.
e o solutie fara sa dai pompa jos, fara sa o desfaci, fara sa dai injectoare jos, fara sa cumperi IMV-uri, etc. bafta! |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 18:25 |