pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste
![]() ![]() ![]() |
pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste
dl_io |
![]()
Post
#271
|
||
membru marcant Group: Members Posts: 409 Joined: 17 December 07 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2004 1.5 dci
|
|||
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
QUOTE(dl_io @ 25 Feb 2013, 20:35) In 95% din cazuri am alimentat in petrom . Restul in alte statii cu renume , in nici un caz din canistre . Masina are 320.000 km. Te rog , n-o mai lauda in halul asta ;dupa 200-250.000 , te ia plansul de la cati bani bagi in ea . Noroc ! De ce te ia plansul, cati bani bagi in ea?Chiar sunt curios! Eu am dci uri trecute de 400k si nu m a luat deloc plansul.Sau voi vreti sa nu bagati niciun leu in ele? |
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#273
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
@dl_io
ai dreptate... nu doar ca ma ia plansul,ma enervez de mor... dar de ce? simplu... de cati pivoti schimb si cate casete de directie. Cred ca la capitolul asta sunt cele mai slabe masini...sau drumurile noastre sunt infernal de proaste si tind sa cred ca drumurile sunt de vina. dupa cum vezi iti dau dreptate,dar la alt topic...la cel cu pivotii,nu la acesta cu pornire grea. ![]() si uite ca mai este cineva cu 400k...care tine cu "ursul"...pana acum credeam ca doar eu,incepusem sa-mi fac probleme. ![]() dupa cum observati... noi astia cu mai multe renaulturi megane...le laudam,nu unii care au doar unul... ![]() bafta la toata lumea! This post has been edited by taxi4you: 25 Feb 2013, 21:08 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
Marius WAS |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
Nu ca nu i-as intelege rolul la acea supapa unisens....., dar daca masina vine fara ea..... de ce sa-i pun eu...., mai ales daca nu ai probleme cu pornitul...;
Eu m-am chinuit aproape un an de zile cu pornitul....., sincer eram constient ca aveam o problema la masina, si nu am avut pace pana nu am gasit-o, am avut si eu momente de slabiciune(vroiam sa montez acea supapa), sunt mai fericit acum, ca porneste ok fara acea supapa. Despre motorul 1,5 Dci, pot spune ca e un motor pretentios, dar care, daca este exploatat corespunzator, se poate dovedi foarte fiabil..... Probleme mai mari au fost pe E3. Si mare atentie la demaror(electromotor), cat de mult ii schimba pornitul la prima cheie....... ![]() Multa bafta! |
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
- ** - ** - WAS
2007
|
|
99AIM |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Iaca ce patesc si eu de ceva timp-pornire greoaie la rece,ce draq are iar?vad ca aduce si pe tur in pompa aer in bule mici la pornire,dar de unde?in +mai si mirosea slab a motorina peste noapte in garaj asa ca azi ma apuc si dau capacele jos la motor si cand colo o bestie de furtun la retur intre 2 T-uri era ud si cand il ating usor fasaie...asa ca am dat rampa de retur jos si l-am inlocuit cu unul de cauciuc moale,atentie furtunele de plastic ce fac legatura intre T-uri sunt casante si se scot la cald,puteti folosi si un uscator de par chiar,dar cu mare grija ca se poate rupe usor stutzul de pe teu,ca o constatare personala iar cine nu e de acord sa ma contrazica: La temperaturi sub 5 grd supapa de pe filtru de motorina nu deschide sa trimita returul in rezervor asa ca daca va prinde aer pe retur un injector sigur porneste greu dar cand se incalzeste afara la vreo 5-6 grd supapa incepe sa deschida si trimite returul cu aer in rezervor deci pornire usoara,una din cauzele aerului de pe instalatie este chiar rampa de retur,puteti construi una ca in video sa vedeti ce si cum. Cei ce se plang de aer pe tur cand returul din pompa este limpede sa ia in calcul si nemernica de supapa de pe filtrul de motorina-cel metalic de E4. This post has been edited by 99AIM: 10 Mar 2013, 21:13 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
BBF |
![]()
Post
#276
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 November 11 From: Iasi ![]() |
Salutare. Am si eu un megane 2, 1.5 si imi face si mie probleme la pornire. Am observat ca am aer pe conducta care pleaca din filtru spre para si daca misc de acesta, imi apare si pe conducta de retur (cea care pleaca din pompa de inalta spre filtru).
De la ce sa fie oare? Exista in acele mufe care se clipseaza la filtru, respectiv pompa niste oringuri de cauciuc sau mufa in sine e considerata asa? De pornit porneste la prima cheie, insa dupa 4-5 invarteli si scoate un fum alb de zici ca e raba; fluctueaza putin relantiul la pornire, insa se stabilizeaza dupa 4-5 secunde.Fumul se opreste dupa 15 secunde de la pornire si miroase a motorina nearsa. Eu am avut reparate injectoarele, insa nu s-au pus pe stand pentru a se calibra si pentru a se introduce acele coduri in calculatorul masinii. Are o importanta majora aceasta operatiune? De la ce poate fi? pompa, injectoare? Stie careva un service (sau mecanic) bun la pret si cu oameni care stiu cu ce se mananca un dci si o injectie Delphi pentru renault prin Iasi? Exclus Sermecom si Bras. |
--------------------
Renault Megane 2.2
1,5 DCI, 60 kw
2006
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#277
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
salut!
ce spui tu ca ai,nu are legatura cu injectoarele...adica scrisul lor. iti trage aer fals pe tur,adica de la rezervor la filtru motorina...insa nu este o regula,poti intampina aceasta problema si din cauza ca trage aer fals pe la o imbinare a instalatiei fie ea oricare...la filtru,la pompa. ca-ti vine aer pe retur,este normal,pe acolo iti vine aer si daca nu iti vine pe tur aer. faptul ca scoate fum alb la pornire,fructueaza relanti-ul si isi revine...este din cauza aerului fals tras pe instalatie. incearca sa ii schimbi filtrul de motorina in prima faza...daca acesta este "imbacsit" ,poate trage aer fals. bafta si o zi buna! p.s. despre service in iasi...vezi ca este unul aici...giovanirusu...care are de vanzare un megane din 2007 si tot ce a facut la masina aia spune ca a facut la reprezentanta...are relatii pe acolo. ![]() |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
BBF |
![]()
Post
#278
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 November 11 From: Iasi ![]() |
Multumesc pentru raspuns taxi4you. filtrul de motorina a fost schimbat tot cu unul delphi, insa cred ca e de clio, fiind mai gros in diametru (nu vine pus in locasul ala de fier). Am citit pe forum, pe undeva ca cica diametrul stuturilor in care vin clipsate acele mufe ar diferi si ca ar putea sa traga aer pe la ele. Eu insa nu-s lamurit..acele mufe au la in ele niste oringuri de cauciuc? eu m-am uitat la ale mele si nu vad nimic.
Cu un cod de filtru si marca (probat pe masina personala cu care nu a avut probleme)pt masina din semnatura, cu senzor de apa mai ieftin decat originalul renault, care e tot delphi, ma poate ajuta cineva? |
--------------------
Renault Megane 2.2
1,5 DCI, 60 kw
2006
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
astazi de dimineata au fost -3 grade.am deschis capota sa verific nivelul de ulei.dupa ce l-am verificat am dat la para sa amorsez instalatia pt ca am vazut ca are bule de aer...ma urc in masina si dau la automat.....a incercat sa porneasca de 3 ori, dar a balbait-o si pana la urma la a 4 a luat-o (doar o "cheie" i-am dat).o balbaie la relanti cam 3-4 secunde si dupa isi revine.daca accelerez pana sa se incalzeasca putin masina se tureaza normal, dar cand revine scade putin sub 900 rrpm si isi revine imediat.din cate am observat problema asta o are DOAR cand e rece afara, sub 4-5 grade cu +.Clar nu se mai pune problema ca nu avea motorina;tocmai ce amorsasem.sa inteleg ca are un dor de duca pompa de motorina?ma gandesc ca huruitul/fluieratul meu inca nedepistat intre 2000/2500 sa fie de la pompa?!?
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
taxi4you |
![]()
Post
#280
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
cand ai verificat sau mai bine spus inlocuit filtrul de aer si combustibil?
uleiul din motor de care este si cati km ai cu el? ai verificat bujiile incandescente? inca ceva...chiar daca vezi aer pe furtun...sa nu mai pui niciodata mana ca ....ai crezut tu. de crezut se crede la Biserica in Dumnezeu! |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Filtru de motorina e schimbat de 2 luni, cca 2000 km si filtrul de aer e schimbat acum 10.000, atunci cand am schimbat si uleiul.Uleiul este ELF 10w40, cel recomandat, dar o sa ii pun castrol cel mai probabil data viitoare.Bujiile le-am verificat si sunt ok.Nu vad care ar fii problema daca amorsezi instalatia cand vezi ca ai bule de aer...
|
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
Tossi |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine balbaielile de la pornire erau de la EGR, cum l-am deconectat cum nu am mai avut probleme. Poti face o proba.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
- B6SSSS
2004
|
|
99AIM |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Degeaba ai bujii bune daca releul nu le trimite curent...eu acum sunt in probe cu releul,am gasit si eu una arsa si pot spune ca pe 1.5 dci este acelasi releu Nagares ca pe Logan,si a mea a inceput iar sa porneasca la prima cheie greu apoi impecabil,am turul perfect amorsat dar pe retur ia putin aer cand sta 3-4 ore,apropo cu Egr blocat miroase mai mult a gaze de esapament sub capota?mie asta mi-a mai ramas de curatat si in curand il scot sa vad ce zice ca nu e dat jos niciodata de pe masina.
Voi cand puneti contactul ramane spirala de bujii aprinsa?la mine se stinge imediat si mai sta putin sa gandeasca si de abia dupa invarte,stiati ca rezistenta la releul de preincalzire este de 70A si se afla in cutia de sigurante de la motor. This post has been edited by 99AIM: 18 Mar 2013, 16:55 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
BBF |
![]()
Post
#284
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 November 11 From: Iasi ![]() |
La mine spira aia sta aprinsa in functie de cat e de frig afara...ieri de exemplu, fiind 1 grad afara, a stat 1-2 secunde, apoi s-a stins. Si da, si la mine mai sta putin si apoi invarte motorul.
Insa aveti idee de unde fumul alb si gros cu miros puternic de motorina nearsa? Am verificat releul, bujiile sunt noi, am verificat si continuitatea firelor, insa nimic. Ma dispera de un an si ceva problema asta. This post has been edited by BBF: 18 Mar 2013, 19:01 |
--------------------
Renault Megane 2.2
1,5 DCI, 60 kw
2006
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(99AIM @ 18 Mar 2013, 16:53) Degeaba ai bujii bune daca releul nu le trimite curent...eu acum sunt in probe cu releul,am gasit si eu una arsa si pot spune ca pe 1.5 dci este acelasi releu Nagares ca pe Logan,si a mea a inceput iar sa porneasca la prima cheie greu apoi impecabil,am turul perfect amorsat dar pe retur ia putin aer cand sta 3-4 ore,apropo cu Egr blocat miroase mai mult a gaze de esapament sub capota?mie asta mi-a mai ramas de curatat si in curand il scot sa vad ce zice ca nu e dat jos niciodata de pe masina. Voi cand puneti contactul ramane spirala de bujii aprinsa?la mine se stinge imediat si mai sta putin sa gandeasca si de abia dupa invarte,stiati ca rezistenta la releul de preincalzire este de 70A si se afla in cutia de sigurante de la motor. unde gasesc releul pt bujii si cum as putea sa il verific?si mie cand e rece masina, gazeaza mai mult, dar fara sa scoata fum....doar condensul respectiv... @tossi:o sa incerc si cel mai probabil o sa curat EGR-ul, dar mai astept sa se incalzeasca putin afara ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
taxi4you |
![]()
Post
#286
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
releul se afla sub farul stang
daca scoti capacul de protectie de la carenajul de pe partea stanga si te vei uita pe gaura vei observa releul. pentru a ajunge la el este necesar sa dai bara jos. bafta! |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#287
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
Releul la 1.5 dci este cum a zis taxi mai in spate de far prins de o tabla . Nu trebuie demontata bara. Doar viraj maxim stanga si se demonteaza aparatoarea de noroi(2-3 suruburi si niste dopuri cauciucate). Eu asa am procedat . Bafta.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#288
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
eu as opta pentru dat bara jos...
decat sa stau sa ma "cotzofenesc" cu suspendat masina pe cric,dat roata jos,dat carenaj jos si sa umblu pe "bajbaite". bara are cate doua suruburi pe cheie de torx pe stanga si dreapte,3 suruburi pe cheie de 10 montate dedesubt sub deflector la imbinarea cu scutul si mai are 4 "clipsuri de plastic" sus la tragar. la mine un demontat de bara dureaza 10 min...suspendat si dat roata jos...detest gandul asta. bafta si numai bine! <span class='edit'>19 Mar 2013, 08:27:</span> p.s. se poate si fara sa dai roata jos...te vei umple de nervi cand vei ajunge la scos carenajul rotii si in plus de asta...tot vei desface cele 2 suruburi ce vin in bara. sa mai zic ca vei arata mai bine decat "Dorel" ,dupa aceea...ca te vei murdari de mama focului?sau ca te vei "juli"mai mult ca sigur? This post has been edited by taxi4you: 19 Mar 2013, 08:28 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
si cum imi dau seama daca e releul dus?se poate desface sa vad daca sunt contactii flamati?
|
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
lico |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Releul este electronic, nu ai ce sa vezi in el!
|
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#291
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
poti face un test "babesc"...
desfaci firul care vine la "priza" care duce catre bujii..eventual scoti pe rand cate un fir ce alimenteaza cu + bujiile,de altfel singurul fir ce vine la bujie si pui o lampa de control pe fir cu masa la motor sa vezi daca se aprinde,eventual daca ai un aparat de masura...te uiti sa vezi cati volti sau amperi vine pe acel fir. trebuie repetata operatia la fiecare fir. pentru acest lucru este nevoie de 2 persoane...una pune contactul sau da la automat pentru pornire,daca ai motorul cald deja,pentru a nu forta motorul sa porneasca in 3 bujii. de asemeni trebuie repetata operatia pe fiecare fir ce alimenteaza bujiile...incearca sa numeri si cate secunde sta lampa de control aprinsa....ea trebuie sa stea aprinsa si in functie de temperatura motorului...cald/rece...are alti parametrii si timp de lucru acel releu. daca nu se aprinde lampa de control si nu observi ritm diferit de functionare la cald/rece...trebuie schimbat releul. daca totul este ok...verifica bujiile. cu un fir de + dupa baterie fara sa pui contactul la masina. iei acel fir cum am spus si il pui in capatul fiecarei bujii,pe rand. daca la atingerea bujiiei in capat unde vine montata mufa cu firul ce vine din releu si tu punand acel fir nu face scanteie...clar...bujie arsa. sa nu ti mai mult de 4 sec firul de + pe bujie. bafta si sanatate. daca doresti,m-ar interesa si pe mine sa-mi spui ce ai rezolvat. ms frumos. |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
Referitor cu pornirea greoaie la rece se pare ca sa rezolvat problema mea, am schimbat electromotorul si acum porneste la sfert la -3 grade ,invarte foarte energic fata de ce aveam inainte .
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#293
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
ma scuzi...nu vreau sa par un deshtept,dar tu sau voi nu verificati si cati amperi mananca la pornire masina?
eu le fac un astfel de control periodic la masinile mele cand am primul semn de invartire greoaie si chiar fara sa am semne de vreo defectiune. multumim ca ne-ai spus vastangiule...poate de aici din ce ai spus tu si ce am spus si eu...mai multi colegi de forum care vor citi aici vor proceda ca noi. bafta multa! p.s. o masina chiar daca nu da semne de probleme este bine sa o verificam o data pe saptamana...la mine duminica este dedicata exclusiv masinilor...stau printre ele si le verific inclusiv starea filtrului de ulei daca s-a slabit s-au nu...la 2/3 saptamani ii fac si testul cu returul injectoarelor. toate acestea le fac in atelierul meu propriu si singur. cei care locuiti la bloc si Dvs. piuteti face in parcare asa ceva...va trebuiesc "scule minime" pentru verificari. This post has been edited by taxi4you: 19 Mar 2013, 14:16 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
Nu ma pricep foarte bine la mecanica. Am decat cunostinte de baza. Am fost si la serus ploiesti de N ori si nu i-au
dat de cap. A zis ca asa porneste ca e normal. Noroc ca ma lasat aproape de tot electromotorul. Prima oara am schimbat bateria credeam ca e moarta de nu mai tine curentul in ea. Am schimbat apoi releul de la bujii. Tot la fel facea . De cand am schimbat si electromotorul e alta masina. Cel vechi fura curent grav . La prima cheie maxim a doua omora bateria si trebuia sa o pun pe redresor sa o incarce. |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
99AIM |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Am dat releul de bujii jos...ce chinul draq ca am lucrat pe rampa si am dat doar aparatoarea de plastic jos,are un singur surub de 10 ca prindere si se afla sus pe o tabla ,cine da bara jos sa stie ca are si farul de dat jos ca nu ajungi la el ca e chiar sub far,la mine nu iesea mufa din el...ce chin pana la urma fortata a iesit,ce tare invarte electromotorul fara releul asta...maine cumpar unul nou de logan si il schimb si sa mai vad ce zice dupa,azi mi-a dat 2 erori pe tester:
-Circuit releu preincalzire intrerupt -Potentiometru pedala ambreiaj defect-cum naiba ca la mine merge perfect in rest,nu stiu. Presiunea in rampa comuna este de 23,1 Mpa deci perfect si eu cautam pb la injectoare cand releul asta face figuri. This post has been edited by 99AIM: 19 Mar 2013, 20:27 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#296
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
spui tu ca ambreajul functioneaza normal...dar ce fel de optiuni ai pe masina?
la pilot automat ambreajul la apasarea lui iti anuleaza comanda pilotului automat. eu de regula cand merg pe pilotul automat nu mai folosesc acceleratia nici la schimbul de viteze...o setez pe viteza dorita si dupa ce ajung cu a 2 a la 30/h ii dau comanda de revenire la pilot si la treptele urmatoare procedez la fel...fara a folosi acceleratia. pentru ca ai dat releul jos...eu nu l-am dat niciodata jos si deocamdata nu este necesar...ce ne poti indruma pe viitor: 1.demontam bara 2.demontam roata si carenajul presupun ca daca te-ai chinuit ....este mult mai greu pe la carenaj si rampa,consider.. ![]() ei..ce zici??? ![]() This post has been edited by taxi4you: 19 Mar 2013, 20:49 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
99AIM |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Cu ceva chin merge pe la carenaj,daca dai bara ai mai mult de lucru ca tb si farul scos si apoi ia timp la reglat bara la fix,pt. cine face asta prima oara e mai greu apoi merge mai usor,mie mi-a luat mai mult timp pt. ca mi-a iesit exagerat de greu mufa mare din releu deci recomand pe la carenaj.
Ce bine ca nu am tb pe la EGR,electrovana pilotare turbo....apropo verificati si ramap de retur sa nu planga caci in pompa se creeaza vid si de acolo se desmorseaza -sfat pompagiu Atentie ca au aparut pe piata injectoare cica noi la 500 ron dar sunt reconditionate in Ungaria de Delphi,sunt in vid si au ambalaje de Delphi...la fel pompe de injectie la 700 ron+piesa veche la schimb. This post has been edited by 99AIM: 19 Mar 2013, 21:18 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
eu am demontat doar jumatea de carenaj cu roata virata maxim stanga si coltul carenajului din fata l-am indoid si l-am infipt in janta , nu prea m-am chinuit sa il dau jos de acolo ( sunt stangaci ) . Nu trebuie demontata roata .
Eu am schimbat degeaba releul . Am luat sh dupa ebay 15 euro . Nou e scump. Am schimbat electromotorul si nu mai am probleme . Porneste ceas. This post has been edited by vastangiul: 20 Mar 2013, 01:02 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
99AIM |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Si la mine releul aprinde bujiile,am testat numai una de fapt,dar tot da eroare la el,stii cum porneste fara releul asta?eu cred ca fura mult curent la pornire de lesina bateria.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#300
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
consumul de amperi pe o bujie nu este exagerat de mare...este drept...bateria simte acest consum,mai ales daca este uzata...practic tot curentul pt electromotor il poate fura ele...adica,daca era benzinar,bateria ducea electromotorul sa invarta...daca nu,pace.
in cazul in care ai verificat starea releului...verifica si bujiile daca toate functioneaza...este f important ca toate sa functioneze,influenteaza f mult pornirea,inclusiv modul in care motorul se invarte dand la automat. in functie de temperatura exterioara si temperatura motorului acel releu intra sau nu in sarcina...mai mult sau mai putin. acel releu are si senzori termici ce ii spune sa faca sau sa nu faca. motorul poate porni si fara releu daca are compresia si injectoarele bune...dar invarte f mult si la mai multe incercari...nu din prima. dupa pornirea fara fct releului masina va scoate un fum gri si urat mirositor...ca de feshtila...carpa arsa imbibata in motorina. in cazul in care motorul da sa "moara" dand la automat...de multe ori aceasta situatie este cauzata de starea electromotorului...acesta da la masa fiind descentrat din cauza bucselor,respectiv rulmentilor pe ace care le intalnim in generatia noua de electromotoare,astfel proasta functionare a electromotorului descarca subit bateria masinii. bafta! This post has been edited by taxi4you: 20 Mar 2013, 08:09 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 20:52 |