pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste
![]() ![]() ![]() |
pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste
Cristilica |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|||
vastangiul |
![]() ![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
De 2 zile ma confrunt cu o problema care a aparut peste noapte !
![]() Instalatia se dezamorseaza daca stationez peste 2-3 ore si nu mai porneste decat daca scot mufa de la retur din pompa de injectie si dau la para pana zemuieste un pic. Bag mufa la loc , apas start porneste imediat. Am zis sa imi fac o programare la un service specializat in domeniul diesel. Zis si facut . Purced catre locatia din Loc. Cornu, Jud. Prahova , situat la sosea in D.N.1 , service-ul este un Delphi Diesel Point (nu vreau sa dau nume) , mecanicii de acolo foarte plictisiti de viata si total dezinvolti sa gaseasca o problema reala. Nu vreau sa intru mai mult in amanunte dar interesul lor e sa iti dea un diagnostic care sa le multumeasca cat mai mult buzunarele , de exemplu pompa sau injectoare defecte, niste jepcari. Le arat ca trage aer in mers pe la retur si ca se aude un fasait de aer si imi zice ca nu are cum sa fie asa ceva . Intr-un final am plecat vazand ca nu imi da atentie si ca nu pun botul la vrajeala lor. Am mai stat sa astept 2 ore degeaba cu programare facuta . In plus sau mai urcat in masina cu salopeta imbacsita de pete de vasilina si negreala fara sa puna folie de protectie pe volan si scaun (am zis ca innebunesc si ca ma infig in ei). Intr-un cuvant nu vreau sa mai am de a face cu asemenea personaje. Nu cred ca sunt singurul care sunt nemultumit de serviciile lor.Daca aveti timp de pierdut si nervi de otel va recomand o vizita . Sa revenim la subiect , ma scuzati, am cam deraiat dar trebuie sa ma descarc intr-un fel sau altul si sa va impartasesc experienta traita . Ceea ce am observat eu ca trage aer pe la un furtunas de la returul injectorului (probabil sa largit furtunasul si trage aer , poate ma insel). Am scos furtunasul care vine din rampa de retur al injectoarelor si intra in returul din pompa si l-am astupat cu degetul si zemuieste pe la returul primului injector. Am sa schimb portiunea aceea de furtun si am sa va comunic rezultatul ulterior . Ulterior am amorsat instalatia fara sa pornesc motorul ( nu apare nici o eroare in bord sau pe test CLIP , nu se dezamorseaza daca masinia nu este pornita si porneste ulterior fara nici o problema) This post has been edited by vastangiul: 10 Apr 2012, 02:34 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#183
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
vastangiule...
tu ai alta problema. Sincer iti dau dreptate,poate sunt plictisiti si vor bani multi baietii de acolo,trebuia sa vorbesti cu patronul...Alex se numeste,un baiat deosebit,am injectoare puse de el (peste 300 mii km,) de acum patru ani,aproape cinci,cand si-a infiintat reprezentanta...sunt super multumit. Stiam ca Alex este foarte curat si tipicar,chiar o sa-i spun sa fie atent la baietii lui. Sa revenim la subiect... ai spus ca trage aer pe la furtunasul de retur de la injector...asa am inteles...initial am zambit,ca sa nu rad cu lacrimi. ![]() Tot ce tine de retur nu te intereseaza si afecteaza pornirea motorului...poti sa dai drumu la toate injectoarele sa curga pe motor motorina pentru ca tot nu afecteaza ce am spus.Tu ai alta problema cum am spus...in sensul ca este pe TUR problema ta si nu pe RETUR.Pe retur impinge...nu trage...daca ai aer,inseamna ca il da afara din instalatie. Te-au tratat probabil asa baietii de acolo pentru ca te-oi fi apucat sa le spui si lor ca trage aer fals pe retur si baietii ti-au pus nota... ![]() Ai incercat sa schimbi si tu filtrul de motorina???!!! Cati km ai cu actualul filtru de motorina? eu din ce am citit de la tine este o pb de dezamorsare...ori filtrul de motorina,ori vreo conducta mai "bagaboanta",daca nu chiar acea "para" de amorsare. clar nu ai injectoare...in cel mai nefericit caz poate fi pompa de inalta...nu mai tine presiunea,dar o poti "minti" cu o adaptare de supapa unic-sens. bafta multa! This post has been edited by taxi4you: 10 Apr 2012, 04:12 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
vastangiul |
![]() ![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
Returul pompei face vacuum destul de mare incat sa traga aer pe la un furtunas slab la returul injectoarelor si baga ceva aer in filtrul de motorina pe retur suficient sa dezamorseze pompa , filtrul este schimbat acum 7000km , ma indoiesc sa fie ceva de la el . Aerul in instalatie il baga decat cand motorul este pornit . Dupa spusele tale trebuia sa mi se dezamorseze instalatia dupa ce o amorsam si numai porneam motorul. Se exclude din start o-ringuri , filtru , trage aer prin injector din camera de ardere . Am auzit destule variante. Sunt satul de service-urile care da un diagnostic dupa cum e pozitionat soarele pe cer, iti schimba o piesa dar de fapt nu e ea de vina , face la fel si tot asa . M-am saturat de nepriceperea si habarnismul angajatilor de la service-uri. Prefer sa ma umplu de motorina si sa descopar singur problema.
Revin cu update am inlocuit furtunasele de la rampa retur injectoare si pus supapa unisens pe furtunul de la intrare in pompa , nu se mai vad bule pe retur dar tot mi se goleste furtunul care duce de la para la intrare in filtru dupa oprirea motorului ( nu ramane strop de motorina pe el ). Revin cu poze si un rezultat un pic mai tarziu .Sper sa porneasca normal daca nu ii dau foc. ![]() This post has been edited by vastangiul: 10 Apr 2012, 13:07 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#185
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
problema ta e cu para, numai tine , nu inteleg de ce te stresezi atata cu problema asta si nu ii pui o supapa dupa pompa, sau ceva ce nu am mai auzit dar sar putea sa mearga o supapa unic sens inainte de para aia, care iti zic e foarte scumpa si sh clar nu se merita.
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#186
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
vastangiule...
nu ma pun colt cu tine,doresc doar sa te initiez in tainele motorinei...nu este la fel ca benzina. daca ai un filtru vechi de motorina,sufla si trage cu gura pe fiecare tevuta si ai sa vezi cum functioneaza un filtru de motorina la megane. nu are nici o treaba tragerea cu impingerea,sunt pe frecvente diferite. tragerea este strict numai din rezervor,acel filtru are in el o supapa ce permite acest lucru...nici eu nu am stiut la inceput,dar fara a avea pb am facut ce ti-am spus...ma gandeam cum de are si tur,dar si retur in filtru...alte modele au doar tur in filtru,fara retur....si astfel am descoperit acea supapa de care probabil nu stiu multi,poate nici mecanicii. furtunasele de la retur fac colectarea de supraplin,in concluzie daca ai pb cu un furtunas de acolo,iti va curge motorina pe motor,nicidecum nu iti va trage aer in instalatie pe acolo. cand filtrul de motorina nu functioneaza corespunzator are tendinta de a trage aer fals,acel aer ce il vedeai tu pe retur. la diesel este f greu cu acest aer,sunt multe si lungi fenomenele... bafta si o zi buna! This post has been edited by taxi4you: 10 Apr 2012, 16:02 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
Sa moara Petre de nu am umplut-o de supape unisens si tot apare aer si nu porneste dupa o stationare de 1-2 ore . Aveam supapa dupa para de ceva timp acum am pus si pe turul pompei . Acum sunt la serus astept de 3 ore sunt tare curios daca desluseste tainele dci-ului.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#188
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
ma voi retrage din aceasta discutie...
daca eram la telefon si ma luai cu "sa moara"...iti inchideam telefonul. nu vrei sa intelegi ca iti trage aer pe instalatie si pace.Trebuie verificata instalatia. scoti niste aberatii din tine de nu credeam vreodata in viata mea ca cineva poate gandi asa ceva... "trage aer prin injector din camera de ardere" ![]() poti gandi ce ai scris acolo?este posibil asa ceva? ![]() ai spus: "Aerul in instalatie il baga decat cand motorul este pornit . Dupa spusele tale trebuia sa mi se dezamorseze instalatia dupa ce o amorsam si numai porneam motorul." daca o amorsai si o lasai 2 ore,o luai de la capat cu amorsatul...fi sigur ca nu iti pornea... bla,bla,bla...vorbesc degeaba. bafta multa! |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
Cu trasul aerului din camera de ardere nu imi apartine , un tip de la un service a a zis treaba asta(ca nu mai tin supapele de la injector si trebuiesc inlocuite) . in fine. nevermind .Baietii de la serus au gasit defectul . Cum m-am chinuit si eu sa se mai chinuie si altii . In loc sa primesc un sfat aici ma luati in ras .
This post has been edited by vastangiul: 10 Apr 2012, 19:47 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
Marius WAS |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
Poate sa traga aer si prin injector.... prin imbinarea filetata a celor 2 carcase ale injectorului. Asta doar daca s-a umblat la injectoare.
|
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
- ** - ** - WAS
2007
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
Cei de la renault ( serus ) mi-au pornit masina turnand apa fiarta pe capul hidraulic al pompei . Zic ei ca din cauza aditivului folosit in componenta motorinei de la omv sau petrom se depune in timp ca o guma in interiorul pompei
![]() This post has been edited by vastangiul: 12 Apr 2012, 09:59 Attached thumbnail(s) 650342975749201456008966_6414746_700_700.jpg ( Size: 110.22k ) Number of downloads: 4660 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#192
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
salut.
in primul rand nu te-am luat in ras... cei ce ti-au bagat in cap acele idei sunt de ras si sunt jalnici ca meseriasi.Daca mie imi spunea unul asemenea prostii il expediam acasa,il lasam fara paine,sa faca pe paznicul la service sau sa mature prin curte. si pentru a nu iesi eu la suprafata... ti-am spus ca nu ai pb cu pompa sau injectoare,am spus ca ai o tragere greoaie,ma gandisem la filtru initial,sincer nu ma gandisem pana la acel oring...nu credeam ca se poate rupe fara sa fie umblat la el vreodata...cred ca a pus careva mana pe acolo si l-a rupt...nu-mi explic cum s-a rupt si deplasat,oricum...felicitari pentru ca ti-ai reparat singur masina,este lucru mare sa te descurci singur. bafta si numai bine! |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
Nu parea umblat deloc la pompa ( nu era nici o zgarietura pe vreun surub). De tras aer pe la filtrul de motorina trage in continuare , dar si inainte sa se defecteze pompa aveam aer dar pornea in conditii normale. O sa caut o conducta de la para pana la filtru ori incerc sa schimb o-ringurile la fiecare furtun care intra in filtru.
This post has been edited by vastangiul: 12 Apr 2012, 10:16 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
99AIM |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Am schimbat eu para cu tot cu conducta pana la filtru,tot tragea aer....acum am localizat pb. la turul ce iese din filtru si anume la imbinarea furtunului cu mufa rapida-am bagat un furtun si am inadit acolo si merge asa de 6 luni,oricum ar tb sa iau si furtunele tur-retur din pompa in filtru ca vad ca peste noapte se desmorseaza putin si o ia cam greu la prima cheie apoi toata ziua porneste normal.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
daca o sa mai am probleme cu pornirea o sa dau si eu furtunasele de la filtru la pompa sa le inspectez mai de indeaproape . am uitat sa mentionez , am pus pe intrare in pompa supapa unisens sa nu mai fie nici o problema daca trage aer la filtrul de motorina.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#196
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
montarea corecta a supapei este la intrarea in filtru...astfel filtrul va ramane incarcat cu motorina,doar conducta pana la sorb se va goli,iar la pornire va trebui sa o turezi usor pentru a incarca mai rapid conducta si a nu ramane filtrul gol.
oricum trebuie sa verifici toata instalatia pe tur pentru a elimina pas cu pas aceasta tragere de aer. bafta si o zi buna! This post has been edited by taxi4you: 12 Apr 2012, 12:33 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
revin din nou , masina face la fel ca la inceput , tot asa nu vrea sa porneasca daca stationeaza mai mult de 2 ore
![]() Este cineva din ploiesti si are de test sau de vanzare un regulator de presiune pentru pompa de motorina pentru masina din semnatura??? Astept mesaj pe privat. Va multumesc. This post has been edited by vastangiul: 13 Apr 2012, 00:10 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
Am rezolvat problema singur . Am mutat firul discutiei aici
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=237...dpost&p=3394428 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
o chestie asemanatoare ... ceva mai putin pacatoasa, relativ la pierdere presiune pe tur (presupusa- ca pana la urma nu am deslusit-o), am patit din cauza unui filtru super (UFI
![]() primu pas supapa unic-sens pe tur.... apoi schimbat para de amorsare(ca poate supapa aia nu mai face treaba) ... aceleasi simptome : 3 - 4 sec invartit - pornire la cald . dupa astea mai aveam de presupus ca e pompa ..ceva prin ea sau filtru ...care fusese schimbat p'in iarna. asa ca am incercat cea mai ieftina varianta "de mana" : cumparat filtru delphi, schimbat la bloc si rezolvat problema ![]() acu imi pare rau ca nu l-am luat inainte sa schimb para si tot traseu de alimentare pe tur.... mintea d p urma.... |
--------------------
Renault
Megane 2.1
- BR - - NKD
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
|
|
costelino4u |
![]()
Post
#200
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 June 12 ![]() |
Ma scuzati daca nu postez corect, sunt nou si am si eu o problema. As dori sa aflu unde se afla supapa de sens la un megane 2 1.9? Multumesc!
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 privilege 1.9 berlina 88KW/120CP
|
|
oproiuionut |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 15 December 12 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Marius WAS @ 20 Nov 2011, 01:34) Problema cu pornitul este foarte delicata.... In mare parte aceasta problema apare cu precadere la cei care si-au reconditionat injectoarele In primul rand trebuie verificat daca exista aer pe conducte: 1) In unul din cazuri, este vizibil pe conductele de tur/retur pompa... a se verifica injectoarele (care trage aer prin filetul carcasei) 2) Conductele sunt pline cu carburant dar filtrul este gol, iar in momentul in care se porneste motorul, pompa nu face altceva decat sa traga aerul din filtru. a se verifica filtrul(in prima faza datorita pozitiei incomode) conectica conductelor. Fiecare conducta este prevazuta cu 2 inele zero, e posibil ca unul din aceste inele sa fie deteriorat sau chiar iesit de la locul lui... In cazul in care conectica este buna, sa se inlocuiasca filtrul, de preferat, recomand filtrul original Dephi (aprox 220RON). Daca nu este o problema de alimentare carburant atunci a se verifica bujiile +releul. Numai bine!!! Am citit aproape 100% topicul, dar eu am o problema in plus . Pe langa ca am aer pe tur , am si service-ul aprins in bord, iar pe tester spune ca este defect contactul de la releul de la sistemul de preaheting al bujiilor.Tin sa precizez ca deja am schimbat bujiile. Se poate sa fie o concidenta ? Iar in cazul in care am aer pe conductele de motorina, de unde ar trebui sa incep sa caut problema? Va multumesc anticipat |
--------------------
Renault
Megane II
- CJ 30 BAL
2005 Hatchback Cu respect / Mit freundlichen Grüßen / Best regards
Ionut Oproiu Tel.: +40 (0) 747 40 -2900 mailto:oproiuionut@yahoo.com |
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
o problema asemanatoare am si eu din pacate....pe conducta ce aduce motorina din rezervor pana la para nu am pic de aer, dar dupa aceasta para e teroare (vezi foto 1).....conducta care duce de la para in filtru de motorina era de dimineata uscat, iar pe conductele care banuiesc ca sunt turul si returul de motorina aveam bule de aer, respectiv "spuma", iar in bord imi apare service si check fuel filter.eroarea cu check fuel filter imi apare de cand am dat bara jos asta toamna;imi tot apare, imi disparea eroarea, iar de o luna de cand am incercat sa dau cu un spray de contacte pe mufa imi sta aprins nonstop.eu ma gandeam ca oi fi tras de firul de la senzor cand am dat bara jos si s-a intrerupt, dar acum avand in vedere ca am si problema cu aerul pe conducte ma gandesc ca tragea aer pe la filtru pe undeva??e posibil??
LE:am uitat sa mentionez ca daca e frig afara...sub -7/-10 grade si nu ii dau la pompa de amorsare porneste greu si merge subturata, gen 750-800rpm, tremura ca naiba si nu o pot accelera, dar daca o opresc si o pornesc iarasi pleaca de parca nu s-ar fi intamplat nimic. This post has been edited by STALEX2004: 9 Jan 2013, 10:10 Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 47.18k ) Number of downloads: 4269 2.JPG ( Size: 47.19k ) Number of downloads: 3682 |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
taxi4you |
![]()
Post
#203
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
cel mai bine este sa incepeti cu schimbarea filtrului de motorina.
un filtru delphi de origine,costa maxim 108 lei. de multe ori problemele pleaca de la filtru,nu mai trage motorina usor si forteaza tragand aer fals la mufele furtunelor. bujiile nu trebuiesc schimbate pentru o eroare,trebuiesc schimbate dupa ce au fost verificate,sunt sau nu arse. va recomand pentru o pornire usoara dupa inlocuirea filtrului de motorina,inainte de a-l monta sa-l incarcati cu motorina si sa nu mai "pompati" la acea basica de amorsare...nu mai este cazul daca veti incarca filtrul cu motorina cu ajutorul unei seringi. bafta si o zi buna! 9 Jan 2013, 11:16: app... daca aveti cateva bule mici pe tur,nu va speriati,va functiona normal motorul. daca aveti pe retur mai multe bule de aer si mai mari,din nou nu va speriati. in cazul in care pe retur vine aer mult gen spuma,este o problema,aer pe instalatie si cum v-am spus acesta pleaca din etanseitatea filtrului de motorina. am citit tot pe aici pe undeva ca s-au gasit si filtre de motorina ce au avut fisuri la imbinarile (lipiturile) originale ale filtrului. This post has been edited by taxi4you: 9 Jan 2013, 11:16 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
stalex2004, eu patesc asa la clio 1.5. De cand am schimbat filtrul imi apare aer doar cand opresc motorul, doar pe returul care merge in rezervor. Totusi aerul ala cred ca il trage pe la filtru, pentru ca daca apas pe pompita, se aude ca si cum apesi pe o minge sparta, si cu urechea ciulita, am tras concluzia ca trage pe la filtrul, si anume cablul cu bulina alba. In mers am simtit fenomenul la munte, cand nu a mai vrut sa urce deloc. M-am oprit am amorsat pompa iar si a mers fara probleme.[ma gandesc ca a fost si in sarcina unde era nevoie de motorina mai multa].
Toti la care am fost mi-au zis ca sa schimb filtrul de motorina, ceea ce o sa fac. Momentan vad ca in oras masina trage bine, dar la 3-4 zile iar vad cam 5-6 cm de aer pe returul de la rezervor, dar doar pe ala. Si daca o accelerez uniform usor, parca la un moment dat simt cum se plafoneaza si treubie sa mai calc putin ca sa continue acceleratia.[asta daca am aer pe retur] DImineata porneste fara probleme, chiar daca e aer pe retur. P.S.: cel de la care am luat filtrul este un preieten cu magazin de piese. Nu am fost nesimtit si i-am zis-o cu frumosu ca vezi ca mi-au zis multi ca e de la filtru. El a zis ca mi-l schimba dar daca nu e de la el sa ii dau banii, ceea ce intr-un fel mi se pare corect, in alt fel nu. Totusi parca ma mananca inainte sa fac si o diagnoza si un test de retur la injectoare. Nu stiu sigur, voi ce imi recomandati mai intai.? This post has been edited by alexme24: 9 Jan 2013, 11:27 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
eu am facut test de retur injectoare, cel cu borcanelele, si a iesit f bine....cel de la renault care mi-a facut testul a zis ca in general 90% din cazuri pana in 120kkm/140kkm nu sunt probleme cu injectoarele pe retur.Tu cati km ai cu ea?Bule ai si dupa para de amorsare, de unde vine motorina din rezervor?Ca daca ai si acolo cel mai pobabil trebuie schimbata para...M-am uitat acum pe net si am gasit la 150 lei filtru de motorina (delphi) cu lacas de senzor.o sa il cumpar si o sa-l schimb in weekend si revin cu info.
@taxi4you: o sa fac cum ai zis tu cu filtru sa ii bag motorina in el, dar cel cu senzor e mai mult, nu e doar 108 lei din pacate ![]() This post has been edited by STALEX2004: 9 Jan 2013, 11:48 |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
alexme24 |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
masina are 97500 km. Dupa para in filtru am sa zic maxim 1 cm de bule, dar doar la intrarea in filtru, grosu este pe retur. 4-5-6 cm lejer, tot asa in zona de iesire din filtru; practic totul se intampla in jurul filtrului. Ma gandesc totusi ca daca ar fi de la para ar aparea bulelele si pe celelalte furtunase. Nu stiu zic si eu. Am inteles ca acea para e destul de greu de schimbat ca sunt furtunasele prinse in nu stiu ce metoda. [ceva cu ,,s"]. Chiar nu stiu de unde sa o iau, pentru ca ma enerveaza cel mai mult ca simt acea plafonare pe la 1800-2000 rpm, doar cand am aer pe retur.
Ca o completare. Cand am motorul oprit, daca dau la para aia, dupa un timp dispar bulele, dar daca continui sa apas, la un moment dat apar unele mici, dar tot asa, doar pe retur, pe tur de la para nu vine pic de bula. |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
asa am inteles si eu ca este f complicat sa schimbi para....eu am pus una de logan si vad ca e ok.
offttopic:stie cineva daca filtrele de motorina cu senzor de apa de clio 2 se potrivesc pe megane 2?vorbesc de filtrele de plastic.... LE:azi de dimineata cand am deschis sa dau la para sa amorsez sistemul cu motorina nu mai vrea sa bage nici de nebuna.motorina se vede ca este pe conducta din rezervor pana in para, dar dupa nu mai baga....masina a pornit si amers ok pana la munca, iar cand am oprit-o conductele erau pline, dar tot asa cu cateva bule pe ici pe colo.... This post has been edited by STALEX2004: 10 Jan 2013, 09:05 |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
Marius WAS |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
Salutare!!
Nu se potrivesc, dispunerea gaurii de montare senzor de apa difera......, o sa constati ca nu poti monta filtrul de motorina, ori iti loveste in eu stiu ce conducte de climatizare sau in suportul de filtru. Eu am avut ocazia sa studiez varianta"montare filtru motorina de clio pe megane", e posibil sa fie acelasi lucru si invers... Cu stima, 10 Jan 2013, 13:58: QUOTE(taxi4you @ 9 Jan 2013, 11:11) cel mai bine este sa incepeti cu schimbarea filtrului de motorina. un filtru delphi de origine,costa maxim 108 lei. de multe ori problemele pleaca de la filtru,nu mai trage motorina usor si forteaza tragand aer fals la mufele furtunelor. bujiile nu trebuiesc schimbate pentru o eroare,trebuiesc schimbate dupa ce au fost verificate,sunt sau nu arse. va recomand pentru o pornire usoara dupa inlocuirea filtrului de motorina,inainte de a-l monta sa-l incarcati cu motorina si sa nu mai "pompati" la acea basica de amorsare...nu mai este cazul daca veti incarca filtrul cu motorina cu ajutorul unei seringi. bafta si o zi buna! <span class='edit'>9 Jan 2013, 11:16:</span> app... daca aveti cateva bule mici pe tur,nu va speriati,va functiona normal motorul. daca aveti pe retur mai multe bule de aer si mai mari,din nou nu va speriati. in cazul in care pe retur vine aer mult gen spuma,este o problema,aer pe instalatie si cum v-am spus acesta pleaca din etanseitatea filtrului de motorina. am citit tot pe aici pe undeva ca s-au gasit si filtre de motorina ce au avut fisuri la imbinarile (lipiturile) originale ale filtrului. Sa nu te superi pe mine dar cred ca e vb de un filtru Delphi pe care scrie doar "Delphi" la pret de maxim 108lei, pt ca unul de origine Delphi pe care mai scrie si RENAULT si vine ambalat RENAULT costa de la 230 RON in sus. Sincer am folosit si si, nu am constatat nici o diferenta...., dar acum ca sa dorm linistit noaptea pun de origine RENAULT... Numai bine! This post has been edited by Marius WAS: 10 Jan 2013, 13:58 |
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
- ** - ** - WAS
2007
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat filtrul de motorina cu unul MANN cu senzor de apa....180 lei.din pacate bulele inca sunt pe instalatie, iar para nu isi mai face datoria....filtrul l-am umplut manual...o sa schimb din nou para si o sa ii pun si o supapa unisens pt rezolva in totalitate problema...sper
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
99AIM |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Asa ma chinuia si pe mine inainte sa fac injectoarele,ba ca-i din para,ba din conducte.....vezi sa nu traga aer pe la mufele rapide de pe filtru sau cel mai important pe la sonda de motorina din rezervor care aduce aer in filtru de motorina.
Filtrul este mai jos decat para si cand opresti motorul de aia vezi tu ca urca aer pe tur spre para pt. ca returul baga aer in filtru-acolo este problema. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 18:39 |