Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte, dupa 6-7 ore se dezamorseaza pompa si nu porneste

lico
post 20 Mar 2013, 08:48
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Taxi, spune-mi si mie, te rog, cum pot sa masor cat curent haleste un electromotor ? Multumesc.


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 20 Mar 2013, 08:57
Post #302


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




dupa exprimarea ta...
pare o intrebare la "misto"
sau poate ca m-am trezit eu in dimineata asta mai ursus...
gandeste-te la o logica...bateria masinii (sper ca nu deranjez ca nu scriu acumulator)...este un recipient...corect?
recipient in faptul ca nu vine nimeni cu nimic de afara...doar ce este in ea...atat.
daca dai o data la automat,de 2 ori,de 3 ori...etc...asamd...crezi ca nivelul ei de incarcare va fi acelasi?
da...vei raspunde
asta se intampla datorita alternatorului,altfel nu ar fi fost inventat.
gandeste acum la rece...in timpul cand dai la automat daca pui un aparat de masura pe baterie...ce se intampla???
iti spun eu...iti va scadea valoarea ei in acel timp...poti face acest lucru verificand si starea voltilor si a amperilor.
gasesti pe aparatul de masura...volti si amperi...
dupa pornirea motorului vei observa cum valoarea bateriei va creste.
p.s.
poti masura bateria si inainte de a porni motorul sa vezi ce parametrii are si dupa ce opresti motorul...sa vezi ce diferente ai...inainte/dupa.
bafta si o zi buna!

20 Mar 2013, 09:03:
sunt sigur ca daca dai un search pe google vei gasi si parametrii normali de consum al unui electromotor,bujii incandescente si tot ce am mai spus eu pe aici...
de ex...
cat trebuie sa incarce un alternator
cat consuma o bujie
ce parametrii trebuie sa contina o baterie
defectiuni si starea de functionare a electromotoarelor/alternatoarelor.

This post has been edited by taxi4you: 20 Mar 2013, 09:03


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Mar 2013, 09:08
Post #303


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(taxi4you @ 20 Mar 2013, 08:04)
c..verifica si bujiile daca toate functioneaza...este f important ca toate sa functioneze,influenteaza f mult pornirea,inclusiv modul in care motorul se invarte dand la automat.

*



Daca i6ti spun ca dCi-ul meu pornea fix la fel cu toate bujiile arse la -5 grade ce zici??

Le-am descoperit intamplator ca sunt arse si le-am inlocuit, nu am simtit nici o diferenta la pornire ... tot la fel de usor pornea ... treaba se schimba daca ai temperaturi scazute ... dar un dCi in mintile lui porneste usor si cu ele arse ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 20 Mar 2013, 11:26
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Gata schimbat releu,bujiile probate afara direct pe baterie si la prima cheie azi dimineata dupa ce am montat releul...surpriza...invarte energic de 2 ori si a luat-o,aveam numai o bujie arsa dar ce am observat eu,pe langa eroarea pe tester, inainte cu vechiul releu am pornit-o putin si cand am scos bujiile erau cu ceva ulei in cap deci releul nu le-a incalzit asa ca sper sa fie cu noroc si sa scap de problema.
Nu are cum sa porneasca la fel cu bujiile arse la -5 grd ca si cand ar fi 15 grd afara,hai ca nu suntem si noi veniti cu pluta...
De eroarea la ambreiaj stie cineva ceva de ea ca eu nu prea am gasit nimic.

This post has been edited by 99AIM: 20 Mar 2013, 12:29


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 20 Mar 2013, 13:30
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




@ Taxi, imi dau seama din raspunsul tau ca ...nu posed un asemenea aparat wink.gif, nu era la misto intrebarea. Eu am probleme la pornire inca si vreau sa le rezolv. O sa dau electromotorul jos si o sa-l curat chiar daca nu pot sa numar voltii si amperii. Electromotorul nu da semne de oboseala dar poate nu le vad eu si se chinuie sa invarta motorul, vreau sa elimin si posibilitatea asta....
post-336-1110552475.gif Teoria cu bateria e strong


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 20 Mar 2013, 15:18
Post #306


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




@lico...observ ca iti place sa pari naiv prin raspunsul tau.
pentru a avea anumite cunostinte despre orice anume nu implica faptul ca trebuie sa fi proprietarul acelui ceva...
ex...daca sti ca un 4x4 inseamna tractiune pe 4 roti din 4...inseamna si ca ai asa ceva?
aici nu a spus nimeni ca trebuie sa numeri voltii sau amperii...eventual fa-le o shedinta si spune-le sa fie toti la sediu la ora stabilita.
electromotorul il demontezi din placere sau din necesitate...tu alegi.
referitor la acel aparat il poti gasi la un prieten sau eventual iti poti cumpara un amarat de aparat de masura care poate costa si 20 lei.Nu iti trebuie un aparat performant pentru asa ceva,bineinteles...cu cat este mai performant,este mai precis (presupun).Eu am un aparat din care am vazut la majoritatea electronishtilor...cgiar daca la electronica nu ma pricep...doar la electrica ma bag.
teoria cu bateria..este pur reala...
am exemplificat-o asa pentru ca ea este sursa "purtatoare" de 'Energie Vie" pentru o masina.Daca ai un "recipient gol"...incepi si plangi pe langa masina,nici macar nu se mai deschide din telecomanda.
Bafta si o zi buna tuturor!

<span class='edit'>20 Mar 2013, 15:35:</span>
@99AIM...
la ambreaj ti-am spus,are un singur contactor care se poate defecta.
rolul lui este pentru a evidentia pornirea si a anula comanda la pilotul automat.
iti porneste masina doar atunci cand calci ambreajul indiferent daca este la punctul neutru sau in viteza?
iti decupleaza pilotul automat?
dac da...nu stiu ce sa zic,eventual scoate acel contactor si atat pe mufa de imbinare cat si in interiorul lui curata-l cu spray de contacte.
doar atat pot spune la capitolul asta.
da,ai dreptate bujiile au fost cu ulei sau calamina pe ele pentru ca nu au mai functionat.In momentul cand ele functioneaza se incalzesc f mult...in urma cu ani de zile pe bujia unui ford am turnat cu motorina cand era incalzita...mi-a luat foc motorina.
perfect ca ai eliminat pornirea greoaie...
cred ca se manifesta anterior,cum am descris eu,asa-i?
bafta!

This post has been edited by taxi4you: 20 Mar 2013, 15:39


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 20 Mar 2013, 19:48
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Man (taxi), dupa parerea mea umila, tu cand zici ca masori consumul de curent al electromotoarelor masinilor tale, gresesti un pic. Sunt sigur ca noi, muritorii, nu putem masura asa ceva, in special tu care oferi asemenea lectii in acest sens. Nu m-a deranjat ce ai spus in posturile anterioare ci tonul vehement pe care ai facut-o, noi suntem lenesi ca nu masuram prostii de 2 ori pe luna sub capotele masinilor noastre.
Nu zic ca nu exista aceste testere dar le au doar unitatile service mari, care se respecta si care fac treaba cu ele, in niciun caz aceste aparate de minim 20 lei nu pot masura aprox. 300 ah pe sare ii consuma un electromotor voinic.
Am crezut ca poate e o inventie noua si eram interesat, doar ti-am zis ca am probleme..... 111.gif


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 20 Mar 2013, 20:34
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Verificat acum si porneste cu ambreiajul calcat si in viteza deci....o las asa ca am bagat destul in ea deocamdata,sa nu vb intr-un ceas rau dar dupa 7 ore nepornita a pornit dupa ce a invartit o singura data si electromotorul invarte de rupe.
Lico parca rezolvasesi pb. cu fumul,resoftasei si acu iar pb?eu ti-as da un sfat pe care la mine a dat roade,scoate mufa la releul de preincalzire si vezi apoi ce zice electromotorul,daca invarte tare cauta pe acolo pb,apropo ce erori ai pe tester?

This post has been edited by 99AIM: 20 Mar 2013, 21:40


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 20 Mar 2013, 21:42
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Incearca si s-o pornesti in viteza fara ambreiaj calcat ..


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 20 Mar 2013, 22:12
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Select neutral
Eu cu contactul asta de ambreiaj nu ma mai agit,cat merge si nu ma deranjeaza o las asa,nu o am de vanzare...

This post has been edited by 99AIM: 20 Mar 2013, 22:13


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 20 Mar 2013, 22:29
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Atunci e ok, lasa-l asa. Eu n-am nicio eroare pe tester dar porneste ca inainte


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 21 Mar 2013, 00:49
Post #312


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




@lico...
m-ai dat pe spate.
inseamna ca tu habar nu ai ce vb.Nu voi devia subiectul si nu am facut pe nimeni lenes ca nu-si verifica periodic masina/masinile.Pentru o exploatare in parametrii maximi este necesar ca starea tehnica masinii sa fie ok din toate punctele de vedere.
vei fi uimit daca ai sti sa folosesti un aparat de masura cate poti face cu el...cate valori iti poate da...dar mai trebuie sa sti si matematica...un pic din tabla inmultirii sau impartirii.
@99aim...
nu te lua dupa @lica...sa incerci sa o porneti in viteza fara ambreaj calcat...aceasta comanda nu exista,este o inventie de a lui.
stii bine ca daca apesi start cu masina in viteza fara ambreaj,acea apasare a butonului start deschide alimentarea de curent a consumatorilor din habitaclu.
probabil ca omul habar nu are cum arata un megane pe interior...decat ce a privit prin geamuri masinile din parcari.smile.gif)
la ce ai spus despre ambreaj mie mi se pare ok...lasa-l asa.
bafta multa!

This post has been edited by taxi4you: 21 Mar 2013, 02:00


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 21 Mar 2013, 09:33
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




laugh.gif


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 15 May 2013, 08:01
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




Printre altele..... sunt 2 contactori pe pedala de ambreiaj:
1- pedala calcata la fund, pentru pornire, si eu stiu la ce s-au mai gandit baietii de la RENAULT sa-l foloseasca, spre ex pe alte masinui din gama Renault iti limiteaza acceleratia la 4000 rot/min cu pedala calcat la fund;
2- si un contactor care iti vede pedala sus si care la o simpla atingere a pedalei, iti decupleaza pilotul.(acest contactor este auto reglabil si reglarea se face in 2 min) trebuie doar sa tragi de varfului contactorului(cu pedala apasata), iar la revenirea pedalei se face autoreglajul.

Bafta!

<span class='edit'>15 May 2013, 08:53:</span>
Desi nu sunt de specialitate, cred ca amperajul(curentul consumat la pornire) nu se poate masura, cu un aparat de masura conventional...., si sa va explic si de ce.... Asta ar presupune sa dam jos una din borne, de preferat (-), sa legam in serie aparatul de masura(asa zisul ampermetru), care in momentul pornirii, nu cred ca va rezista la o descarcare de curent rapida de aprox 720A(in cazul in care fura electromotorul), am zis 720A pt ca atat poate sa duca o bateria FULLMAN de 72Ah ce posed pe masina din semnatura, e pura coincidenta ca bateria este de 72Ah si poate avea o descarcare rapida de 720A.
Varianta cu a masura amperajul la pornire in spatele blocului blush.gif din pct meu de vedere pica....
Puteti incerca doar pt a verifica daca exista consumatori(legati in serie ampermetrul si incuiati masina), exact ce fac baietii de la garantie bateri.

Aceasta este parerea mea, si reiau, nu sunt de specialitate,deci nu trebuie sa luati de bun tot ce am zis eu. Acest cunostinte minime, le-am dobandit deoarece posed un AUTOMODEL scara 1:10 electric, si a trebuit sa inteleg care este diferenta intre diversi acumulatori(timpi de incarcare/descarcare, performate diferite la acelasi voltaj 7,4V si capacitate 5A).

Daca cineva are de facut corectii, rog sa nu ezite, sunt de principiu, ca omul invata cel mai bine din greseli.

This post has been edited by Marius WAS: 15 May 2013, 08:56


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 15 May 2013, 09:57
Post #315


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




ok.
sa zicem ca tine...
si daca masor cati volti imi scade cand dau la automat ???
asta o poate face oricine cu un aparat de 15 lei din obor biggrin.gif
sa-ti explic procesul?
masori anterior cati V ai in baterie,dupa care te uiti sa vezi cati V are cand cineva da la automat...in acel moment sa nu-mi spui ca nu sesizeaza consumator acel aparat de 15 lei,ca nu te cred.
Este la mintea cocosului ca daca ai scurt in electromotor va porni mai greu si V iti va scadea simtitor de vizibil la acel aparat,iar dupa pornire se ridica la puterea de incarcare a alternatorului.
bai dar ce dreaq...suntem copii...nici atat nu mai putem gandii???
dupa cum am spus...
la ambreaj exista comanda pentru pornire si comanda pentru pilot automat;
ce povesteai acolo cu ambreaj si turatia maxima de 4000 ture,face calculatorul prin citirea circuitului primar.
la frana gasim trei contacte:
-pornit;
-pilot automat;
-franare la sistem ESP.
toate acestea independent sau nu actioneaza si iluminarea stopurilor de frana.
Bafta la toata lumea!

<span class='edit'>15 May 2013, 10:35:</span>
@Marius WAS...

"Printre altele..... sunt 2 contactori pe pedala de ambreiaj:
1- pedala calcata la fund, pentru pornire, si eu stiu la ce s-au mai gandit baietii de la RENAULT sa-l foloseasca, spre ex pe alte masinui din gama Renault iti limiteaza acceleratia la 4000 rot/min cu pedala calcat la fund;
2- si un contactor care iti vede pedala sus si care la o simpla atingere a pedalei, iti decupleaza pilotul.(acest contactor este auto reglabil si reglarea se face in 2 min) trebuie doar sa tragi de varfului contactorului(cu pedala apasata), iar la revenirea pedalei se face autoreglajul."

oare chiar sunt doi contactori la peda'???
sincer nu m-am uitat niciodata,dar nu vad de ce sa puna doi.
poate unul singur,cu mai multe functii...cum este la frana.
oare la frana avem trei contactori??? nedumerire.gif
radmasa.gif

This post has been edited by taxi4you: 15 May 2013, 10:36


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 15 May 2013, 12:09
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




in mod sigur sunt doi contactori, si sa-ti explic si de ce...:

Este imperativ pt a se definii capetele de cursa ale pedalei de ambreiaj si cum altfel decat prin ajutorul unor contactori,adica:

1) pedala in pozitie maxim sus(contactorul pt Pilot si posibil ESP,controlul tractiuni, ect);
2) pedala in pozitie apasata-maxim jos(pornire, ect...)

Pilotul automata se decupleaza la cea mai sensibila apasare(nici 1cm de cursa pedala) si e normal sa fie asa, daca nu ar fi asa , adica sa decupleze cand ajungi cu pedala la fund, s-ar accelera in blana in momentul in care ambreiajul incepe sa debraieze radmasa.gif , incearca pe autostrada in treapta a 5 pe Pilot automat, sa o scoti din viteza la 100 km/h, fara sa calci ambreiajul, o sa vezi ca se accelereaza in blana, in idea de a mentine viteza de 100km/h constanta.

Daca ar fi un singur contactor, asta ar insemna ca ai putea sa pornesti masina cu pedala de ambreiaj apasata cel mult 1cm, ceea ce nu este posibil

Motorul porneste doar cand ai pedala calcata la fund, in fine.

Una peste alta sunt sigur ca sunt 2, pt ca am schimbat "cilindrul emetor" - pompa de ambreiaj, si am fost nevoit sa demontez pedala de ambreiaj.
Masina mea nu a avut pilot automat din fabrica, a trebuit sa-l pun eu.

una peste alta acesti doi contactori, au mult mai multe functii decat ne putem imagina noi.

15 May 2013, 12:27:
Am cautat in manual de reparatii, sunt in felul urmator:

Senzor inceput de cursa pedala ambreiaj
Senzor sfarsit de cursa pedala ambreiaj
wink.gif

15 May 2013, 13:06:
Pe pedala de frana este un sigur contactor, care iti vede pozitia de maxim sus, in momentul apasarii inchide circuitul ceea ce duce la aprinderea lampilor de stop, si functioneaza perfect si pt decuplare Pilot automat.

This post has been edited by Marius WAS: 15 May 2013, 13:06


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 15 May 2013, 14:48
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(Marius WAS @ 15 May 2013, 13:09)
Pilotul automata se decupleaza la cea mai sensibila apasare(nici 1cm de cursa pedala) si e normal sa fie asa, daca nu ar fi asa , adica sa decupleze cand ajungi cu pedala la fund...........incearca pe autostrada in treapta a 5 pe Pilot automat, sa o scoti din viteza la 100 km/h, fara sa calci ambreiajul, o sa vezi ca se accelereaza in blana, in idea de a mentine viteza de 100km/h constanta.
*



La mine nu se dezactiveaza pilotul cand misc pedala de acceleratie. A nu se considera flame. Nici accelerati nu se modifica, daca scot din viteza, cu mai mult de 100-200 rot/min.

This post has been edited by Tossi: 15 May 2013, 14:50


--------------------
Renault Megane 1.5 dci - B6SSSS 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 15 May 2013, 16:45
Post #318


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




@Marius WAS...
am verificat,sunt doi "contactori"...
sa incerc pe autostrada??? radmasa.gif
si daca nu voi calca pe autostrada urmatorii doi ani...nu voi afla??? radmasa.gif

...pentru cunoasterea ta,pilotul automat intra in functiune dupa 30 km/h si poti face ce vrei cu el dupa aceea,oare trebuie sa merg pe autostrada sa il pot activa????
si vezi matalutza ca toate au o intarziere la decelerare cum a spus si colegul 1.. maxim 200 ture in plus cand schimbi peste 100 km/h si fara sa folosesti pedala de acceleratie,doar butoanele de la volan.
la frana ai uitat sa spui ce face pana la capat...dar daca nu te pricepi,te bagi in seama...
vezi ca la frana are circuit si ESP-ul cum am spus,pentru ca acel sistem nu il activezi tu...se activeaza automat si sunt cazuri cand masina ta va frana si cel din spatele tau trebuie sa-ti vada intentia de franare...treaba asta se face in mod automat cand se cupleaza in caz de necesitate automat ESP-ul...
de asemeni mai are si comanda de pornire la pedala de frana in pozitia liber a cutiei de viteza...



This post has been edited by cj98czh: 15 May 2013, 17:31


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 16 May 2013, 07:47
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES





post-336-1110552475.gif

radmasa.gif
vreau sa ma dai si pe mine o tura de Bucuresti la ora de varf cu pilotul automat,
Cat priveste testul pe care ti l-am recomandat, nu ai inteles nimic, nu e vb sa cresti viteza din butoane, era vb sa scoti masina pe liber , fara sa folosesti ambreiajul, si asta avand pilotul setat.
Una peste alta vad ca nu-ti ajunge nimeni la nas,si nu-mi sta in fire sa intru in polemici cu astfel de persoane care vad doar intr-o singura directie.



<span class='edit'>16 May 2013, 08:03:</span>
O chestie, sistemul asta ABS-ESP a fost facut de niste oameni destepti, mai nou, au bloc comun, folosesc niste accelerometre, senzorii de ABS si multe altele...... eu recunosc ca ma depaseste
Nu am vazut MEGANE care sa franeze singur. Vezi talica, daca mergi furios, si intr-un viraj te fura, si iti intra ESP-ul, in nici un caz nu-ti franeaza masina singura astfel incat cel din spatele tau sa te loveasca pt ca nu ti s-au aprins lampile de stop radmasa.gif . una dintre cele mai mari tampenii auzite pe aici.
Si totusi in cazul in care iti intra ESP-ul "rolul lui fiind sa-ti mentina masina pe traiectorie, si nu sa o opreasca", ESP-ul se joaca cu blocul ABS , modificand presiunile la roti pe circuitul de frana, " a ma conneissance-lucreaza in X".

Ador cand ma subestimeaza cineva, o vad ca pe un avantaj wink.gif

post-336-1110552475.gif

This post has been edited by Marius WAS: 16 May 2013, 08:24


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 16 May 2013, 08:08
Post #320


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Va opriti aici va rog. Amandoi v-ati spus punctul de vedere si v-ati aratat muschii.

De aici incolo orice discutie de acest gen o sa fie penalizata.

Multumesc!


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 18 May 2013, 15:51
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Discutie cu mecanic la service Renault:
Mestere de ce urca aer pe retur dupa ce o opresc in max 2 ore?
Schimba para si conductele.
Sunt schimbate si nu trage aer pe tur
Atunci vezi rampa de retur-bingo
Pai nu tb sa curga ceva motorina?
Nu e musai,incearca sa schimbi supapa de la retur de pe filtru de motorina ca aia scapa si ea presiune
Da e perfect uscat filtrul
Intoarce supapa aia pe sens invers-bingo si vezi si la senzorul de apa sa nu curga dar acolo ar tb sa fie ud si daca tot face schimba pompa de injectie
Pe mine ma intriga un lucru insa-de ce daca o amorsez seara dimineata invarte mai mult iar daca nu o amorsez cu saptamanile porneste impecabil?
Pompa de injectie

Ce parere aveti de sfaturile mecanicului?cel mai bun de la dealer...



--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 18 May 2013, 16:06
Post #322


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




este o discutie foarte interesanta.
probabil ca isi asteapta pensionarea.
dupa parerea mea,orice element adus in plus instalatiei de alimentare fara sa fie din constructie,gen...supapa de sens,imi miroase a pb.
inainte de a umbla la orice pe instalatie verifica starea aerului pe TUR...returul este prea putin important,un motor poate functiona si cu returul scos.
filtrele de combustibil delphi au in ele niste supape,daca iei un filtru si il "agiti",vei auzi in el un fel de bilute care se plimba.
incearca sa schimbi filtrul...
parerea mea este sincer,daca nu ai probleme si doar o zgandari tu cand dai la "para"...nu mai face acest lucru.
Este inutil sa faci ceva de care sistemul de alimentare nu are nevoie.
eu nu ating niciodata acea para,decat cu exceptia cand o sterg de praf. wink.gif
la schimbarea filtrului am explicat cum procedez,daca este cazul iti voi da un pm...aici nu voi mai posta sfaturi gratuite pentru "meseriasii" care deja le stiu pe toate.
bafta!


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darem
post 22 May 2013, 11:41
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 19 January 06
From: Constanta




Hai ca daca tot v-ati linistit acum, va readuc eu in atentie subiectul acesta.

In weekend s-a oprit motorul in mers, in trafic, cam dupa 30min de mers.
Pe conductele de motorina din compartimentuil motor pana in filtru si pana in pompa era numai o "spuma" in final ramananad numai aer.
Nivelul de motorina in rezervor era aproape de rosu, dar fara sa se aprinda becul de avertizare.
Am dat la automat de mai multe ori, aparea mesajul cu Injection Fault.
Am incercat sa reamorsez circuitul cu pompa/para de pe circuit fara succes.
M-am dus la un mecanic de cartier din apropiere si am imprumutat o alta pompa/para serioasa cu furtun conectica si supapa de sens.
Am incercat sa amorsez cu noua pompa dar nu tragea nimic.
Am luat o rezerva de 20L de motorina si apoi am incercat sa amorsez circuitele. De data aceasta a mers, si apoi masina a pornit la a doua "cheie". Atunci cand am amorsat pe furtune am observat multe slamuri negre in suspensie care se opreau in filtru, nu treceau spre pompa.
De atunci am urmarit mereu inainte sa o pornesc de pe o zi pe alta daca este aer pe circuite si nu am mai intampinat ac pb. In schimb, masina porneste foarte greu. Mereu porneste la a treia "cheie" si mereu apare mesajul Injection Fault. In functionare, cand o calc serios, apare acelasi mesaj, Injection Fault, insotit de becul rosu STOP.

Ceva sugestii va rog!?
Multumesc

This post has been edited by darem: 22 May 2013, 11:42


--------------------
renault megane SEDAN 2005 PRIVILEGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 22 May 2013, 11:55
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




1. schimba filtrul de motorina daca stii ca l-ai umplut de mizerie
2. evita sa scazi sub 10 litri de motorina in rezervor pentru a nu mai antrena gunoaie in circuit
3. fa un test de retur injectoare, inainte sa topesti vreun piston
4. inlocuieste supapele de retur la injectoarele care scapa (care din ele, te lamureste testul de retur, ideal sa le inlocuiesti pe toate)
5. verifica circuitele de motorina din zona filtrului sa nu aiba neetanseitati pe unde sa traga aer

Dupa simptome, pornire grea si eroare injectie, e aproape sigur ca ai bagat mizerie si in injectoare.


--------------------
Renault Kangoo - CT07KZM 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darem
post 22 May 2013, 12:14
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 19 January 06
From: Constanta




Multumesc ptr sfaturi.
Este dificil sa dai rezervorul jos si sa-l cureti de acele impuritati? Ma gandesc ca acele impuritati au blocat sita de la sorbul din rezervor si de aceea ar putea aparea pornirea greoaie. Dar de ce s-a dezamorsat nu mi-e clar inca.



--------------------
renault megane SEDAN 2005 PRIVILEGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 22 May 2013, 12:22
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Vezi ca problema ta majora acum este Check injection+STOP. Teoretic, ar trebui sa nici nu mai circuli cu masina pana nu rezolvi problema de pe injectie, de aia cei de la Renault au pus semnul STOP cu rosu. In bord, ai 2 tipuri de indicatii: cele care se aprind impreuna cu SERV si cele se aprind impreuna cu STOP. La cele cu SERV, indicatia e sa ajungi cat mai repede la service. La cele cu STOP, nu mai circuli pentru ca exista riscuri majore.
Riscul la care te expui e sa patrunda intr-un cilindru motorina neatomizata, care poate in cel mai rau caz sa duca la deteriorare/topire piston.


--------------------
Renault Kangoo - CT07KZM 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 22 May 2013, 13:17
Post #327


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




injection fault...
iti da din 2 motive:
1.presiune motorina scazuta pe instalatia de alimentare,inclusiv pompa...fapt confirmat de tine prin lipsa combustibilului;
2.probleme la injectoare sau ce tine de sistemul de injectie.

parerea mea personala este sa nu te hazardezi sa schimbi toate supapele.
fa-i un test de retur al injectoarelor si vei afla singur care este injectorul cu pricina care iti face aceasta bucurie.
daca deja iti porneste la a-2-a...a-3-a "cheie"...risti intr-o zi sa nu-ti mai porneasca deloc.
efectele sunt f grave,nu iti recomand sa mai circuli cu acest motor pana la remedierea cauzei.
functionarea acestui motor cum l-ai descris...iti aduce mai multe pagube decat ai putut visa...incepand de la spalatul segmentilor cu motorina nearsa pana la starea supapelor,garnitura de chiuloasa...inclusiv catalizatorul.
sigur ai doar un injector pe duca...la 2 aproape ca nu mai porneste.
bafta!

22 May 2013, 13:22:
sfaturile lui @ccoto sunt de bun augur.

This post has been edited by taxi4you: 22 May 2013, 13:22


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest - toti gresim nu-mi place sa ma las calcat in picioare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 22 May 2013, 13:40
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




QUOTE(darem @ 22 May 2013, 13:14)
Multumesc ptr sfaturi.
Este dificil sa dai rezervorul jos si sa-l cureti de acele impuritati? Ma gandesc ca acele impuritati au blocat sita de la sorbul din rezervor si de aceea ar putea aparea pornirea greoaie. Dar de ce s-a dezamorsat nu mi-e clar inca.
*


Un test CLIP si pe urma unul de injectoare. Banuiesc cel putin un injector cu probleme (supapa retur). Mai simplu, daca nu ajungi la reprezentanta sau la cineva cu CLIP, scoate pe rand de la fiecare injector returul, cand motorul este pornit si vezi care da motorina la modul cel mai grav - adica "pisa" nu jeturi scurte... acela e cu probleme. Va porni din ce in ce mai greu la un moment dat.


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 23 May 2013, 08:45
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




Pare destul de grav.

Aveti grija sa nu fiti pacaliti de sonda de nivel carburant.

Evitati sa faceti plinul si sa mergeti pana la ultima picatura(exista o eroare indusa intentionat din fabrica, calculatorul de bord arata cu 10% mai mic consumul decat este el real, la care se mai adauga eventuale probleme ce duc la cresterea consumului), sonda se calibreaza si atunci cand mai faceti o alimentare fie si de 50 Ron, cand se pune testerul de diagnoza si nu sunt sigur.... cred ca se calibreaza si atunci cand intri in modul test la ceasurile de bord.

In cazul tau ti-a tras-o original, ai ramas fara carburant, fara ca becul sa se aprinda, din cand in cand trebuie calibrata. Ti-a tras toata mizeria de pe fundul rezervorului, si a ajuns in sistemul de injectie...., din pacate singura solutie e sa cureti toata instalatia:
rezervor, conducte, schimbat filtru, curatata pompa si injectoarele, altfel risti sa repari injectoarele si sa le strici dupa cateva sute de Km.
Parerea mea e sa cureti injectoarele la cineva care are banc de probe..., e posibil sa scapi doar cu o curatare., daca nu dau bine la parametrii pe banc, atunci schimbi si supapele de retur.

Conteaza cat de mult ai mers cu masina de cand ai avut probleme...


Cu stima,


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 23 May 2013, 23:12
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE
Ma gandesc ca acele impuritati au blocat sita de la sorbul din rezervor si de aceea ar putea aparea pornirea greoaie.

1-sorbul din rezervor nu are sita.
2-ce mizerie ai in rezervor , aceeasi mizerie o ai si pe conducte, pina in filtru, nu si dupa, implicit si in pastilele de sens din para.
3-ori inlocuiesti valvele de retur, cel putin cele defecte, ori o treci pe electric si o mai duci destul de mult cu porniri normale, dar si cu INJECTION FAULT in bord atunci cind o calci.
4-daca ai mers cu aer pe instalatie mult timp, ar fi bine sa verifici si daca iti baga pompa pilitura. nu e exclus, nemaiavind ungere normala.
QUOTE
Vezi ca problema ta majora acum este Check injection+STOP

omu' nu a pomenit nimic de check injection. injection fault e una , check injection e alta...


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 06:37
Dacia