Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Imi consuma 10 11%, diagnostic

adriamm
post 12 Feb 2009, 20:34
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 11 April 07




totusi twingo nu este o masina extraordinar de economica,as zice ca are un consum acceptabil.si mai mult in afara dar in balamucul din oras cu ac sub 8 si 10% nu o scoti iar afara intre 5 si 8%blana care vrea masina intr-adevar economica atunci ii recomand clio 1,5 dci bicorp 65 cp poti scoate consumuri 3,8% dar mediu este cam 5 sau 6%maxim
un factor important in consumul de carburant il au si tipul cuaciucurilor care sint folosite cu cit mai late cu atit mai multa benzina ,altul ar mai fi si tinuta de drum a masini cu cit mai inalta cu atit mai rau si stilul de condus, folosirea incorecta a treptelor de viteza,nu intodeauna un mers tarait o sa-ti dea si un consum mic dar si cea mai importanta a motorului a uzuri lui si a injectoarelor care poate sa faca un pipi mai gros decit unul mai subtire radmasa.gif verificare bujiilor o sa-ti spuna ce se intimpla cu motorul
si eu am ramas in pana prostului tongue.gif de multe ori (ma intreb cine nu o fi ramas icon_mrgreen.gif )si nu are nici pe dracu 243.gif dc ramine fara benzina astea sint legende de mecanici sa aiba scuze la garantie sa ti-o bage pe git ca e vina ta ca sa ars pompa ca ai ramas fara benzina sau ca se infunda injectia , nu ca fost materialul prost ,motorul oricum se opreste si pompa nu automat se opreste si ea logic nu+ ca mai e si un filtru pe acolo care nu este degeaba
tocilar.gif : totusi care vrea intr-adevar sa vada cit consuma , isi ia vreo drunksinging.gif 3 sticle de benzina de 2 litri la el merge cu ea pina se opreste ,da contorul la 0,pune 2sticle in rezervor,si merge pina se termina alcoholic.gif ,cind se termina pune si restul de 2 litri si gata vede rezultatul asta e cea mai eficace metoda de verificare.
becul rosu se aprinde atunci cind avem cel putin 6 litri in rezervor dc nu mai putin asta e valabil cam la toate masinile ca sa-ti faci un calcul cam cit mai iti ajunge combustibilul pina la primul peco

This post has been edited by adriamm: 12 Feb 2009, 20:36


--------------------
renault twingo renault twingo 2001 authentique klima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan10nut
post 5 Dec 2010, 18:23
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20 November 10
From: Bacau




salutari!
am si eu o problema cu twingozurul meu
am pus cam 4,4 litri de benzina si dupa 20 km sau dus
ideea e k am mai citit pe forum cum k ar fi sonda lambda sau ceva de genul asta dar cei care au avut problema cu sonda spuneau k sta turat motorul si toate ale iar la mine nu se intampla asa ceva in schimb cand o turez mai tare se inegreste pamantul in dreptul tobei de zici k e diesel

sincer nu stiu ce sa-i fac pt k nu prea ma pricep la renault k abea ce am luat-o biggrin.gif

PS stie cineva unde se afla mufa pt test ?
aaaa! scz e din 94 cu motor de 1239 cmc parca


--------------------
renault clio 1 si twingo - BC 05 NCA 1996/1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 5 Dec 2010, 19:23
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Cupla pentru diagnosticare se află în dreapta motorului, deasupra carcasei ambreiajului.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Dec 2010, 20:05
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




bogdan10nut nu mai folosi k si alte chestii de mirc. O sa ti-o iei. Vezi ca deja ai fost avertizat de moderatori in privinta asta la un post anterior.
Este asa de greu sa scrii "ca" ?

PS vezi ca motoarele C3G consuma nativ destul de mult - asta chiar daca sunt perfecte dpdvd al functionalitatii.
Este motor conceput in vremurile in care lumea nu isi facea asa de multe griji in privinta consumului - mai precis in 1991.

This post has been edited by bubu782001: 5 Dec 2010, 20:06


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 5 Dec 2010, 23:18
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Uite ce se spune într-un manual francez referitor la consumul lui Twingo cu motor C3G sau D7F.



consum.JPG ( Size: 122.18k ) Number of downloads: 650


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Dec 2010, 09:50
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai da. In oras (la rece - cum este acuma) zica ca ia 9% - asta in conditiile ideale, (masina noua, motor nou etc) nemaivorbind de tipul cauciucurilor si alte aspecte.

La noi, daca tinem cont de varsta motorului + uzura motorului (ca doar nu are 0 km) + calitatea carburantilor + alte aspecte cum ar fi stilul de condus - care by the way conteaza enorm la consum, eu zic ca sub 12% nu prea ai cum sa stai. Daca mai ai si "talpa grea" te duci lejer la 14%.

Iar UTAC - este o organizatie de testare a masinilor - nu ai idee conditile de test de la ei ca sa zici ca vrei sa fi ca ei.

"UTAC - Union Technique de l’Automobile du motocycle et du Cycle
UTAC specialises in vehicle and equipment testing. We offer services ranging from product development support for motor vehicle manufacturers through to approval testing in compliance with the different regulations. "

Aaa si mai este ceva - vezi ca la Twingo - mai ales cand este pe sfarsite benzina indica eronat afisajul. Adica tu mai ai benzina insa ea zice ca esti pe rosu.
Fa urmatorul test:
Pune un plin, mergi 100 de km, si apoi fa din nou plinul (de preferat de la aceeasi benzinarie si de la aceeasi pompa). De recomandat sa mergi cu viteza cat de cat constanta - ma rog cat poti, adica fara accelerari bruste, fara plecari cu scart smile.gif) samd. Asta ca sa poti avea o viteza medie.
Diferenta de benzina cu care ai refacut plinul este cat ti-a mancat in mod real. Faci calculul (la cat ai mers) - binenteles ca nu o sa poti sa mergi FIX 100 km...acolo in jur de...100 km.

This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2010, 10:08


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 6 Dec 2010, 11:02
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Exact ce am vrut să scot în evidență publicând tabelul.
Din păcate, în multe reclame și prezentări, se folosesc în continuare măsurătorile UTAC.
Mulți șoferi le iau ca referințe și se plâng de consumuri exagerate, realitatea fiind mult mai apropiată de valorile măsurate prin noua metodologie.

ps. Vă propun să nu mai folosiți varianta 10% ci 10l/100km.
Nu e vorba de nici un fel de procente și e un "mircism" la fel cu k, shi, itzi.
Nu cred că e un efort prea mare, mai ales că nu prea sunteți legați la mîini, scrieți destul.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 6 Dec 2010, 14:35
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Eu personal ,cu al meu buburuz nu am avut consum mai mare de 6,5 %.Din punctul asta de vedere nu ma pot plange,insa calitatea masinilor franceze lasa de dorit...am schimbat la piese pe ea deja de mi s-a urat.Pe viitor francezii nu o sa mai aiba placerea de a imi papa banii smile.gif).Toti banii economisiti pe consum s-au dus pe piese la preturi frantuzesti.Mai bine un consum de 8 litri pe o masina si mai mare si mai fiabila.Ar trebui sa facem o sectiune care sa sune de genul : Nu va cumparati masini frantuzesti biggrin.gif


--------------------
Renault Megane II - Tm 47 BDY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Dec 2010, 15:24
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Depinde de felul in care a fost intretinuta masina pana ai ajuns sa-i fi proprietar ,zic eu ...! Eu am schimbat doar consumabile in cei patru ani si jumatate de cand o am si in care am parcurs 130000 de km... masina avand acum la bord 280000 km(150000 in Germania ...130000 in Romania ) .Cand spun consumabile ,ma refer si la pivoti ,bucsi,rulmenti ...Oricum ,trebuie sa ma declar multumit de consum si masina chiar daca-i frantuzeasca ...! smile.gif
bogdan10nut ,spuneai ca pe toba iese fum ca la diesel cand turezi motorul ...asta inseamna prea multa benzina injectata sau aprindere cu probleme ..bujii ,fise ,bobina ,aprindere decalata ,capac delcou fisurat ...toate astea pot duce la un consum exagerat .Daca le spui mecanicilor sa verifice toate astea poate o sa rezolvi problema . Pentru motoarele cu catalizator euro2 sonda lambda nu influenteaza foarte mult consumul comparativ cu cele euro3 ,oricum ar fi bine sa verifici si functionarea "ei" .Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 6 Dec 2010, 18:06
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




QUOTE(TM31BDY @ 6 Dec 2010, 15:35)
... calitatea masinilor franceze lasa de dorit...am schimbat la piese pe ea deja de mi s-a urat.Pe viitor francezii nu o sa mai aiba placerea de a imi papa banii smile.gif).Toti banii economisiti pe consum s-au dus pe piese la preturi frantuzesti... Nu va cumparati masini frantuzesti biggrin.gif
*


Voi duce discuția și mai off-topic (poate că ar trebui totuși deschis un topic nou).
Consumerizmul globalizat NU poate funcționa dacă mașinile, calculatoarele, frigiderele, ș.a.m.d. nu se strică programat, de preferință imediat după ieșirea din garanție.
Așa că, pentru TOATE mărcile, lipsa de fiabilitate nu e concurată decât de incompetența și "miserupismul" meseriașilor din România (cu excepțiile de rigoare).


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Dec 2010, 19:42
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Bine spus !!! up.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 7 Dec 2010, 08:15
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




In legatura cu motorul C3G - eu am 212000 de km si in oras imi consuma max 10l/100km daca ma dau la ea; daca nu, mai putin de 9 nu cred; eu zic ca e bine, avand in vedere anul si km facuti.

Intotdeauna cand pun benzina pun 10l sau 20l, dau jurnalul de bord (trip) la 0 si stiu ca am de mers 100km sau 200km si intotdeauna mai ramane benzina. Mi se intampla ca o data la 2-3 luni sa mai merg vrei 50km in plus pt. ca se tot aduna benzina din estimatul meu.


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 7 Dec 2010, 15:55
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Probabil acum in anotimpul rece iti ia mai mult...

This post has been edited by bubu782001: 7 Dec 2010, 16:14


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skmetaly
post 7 Dec 2010, 16:22
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 July 10
From: Cluj-Napoca




QUOTE(0ctavianus @ 7 Dec 2010, 08:15)
Intotdeauna cand pun benzina pun 10l sau 20l, dau jurnalul de bord (trip) la 0 si stiu ca am de mers 100km sau 200km si intotdeauna mai ramane benzina. Mi se intampla ca o data la 2-3 luni sa mai merg vrei 50km in plus pt. ca se tot aduna benzina din estimatul meu.
*



Asa fac si eu, pana am ramas acum 2 zile in pana prostului la 20 de metrii de benzinarie sad.gif
Dar in medie cam asa imi consuma si mie ( desi mi se pare putin cam mult, tinand cont de faptul ca modelul motorului e putin mai nou ) smile.gif


--------------------
Alfa Romeo Giulietta 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 7 Dec 2010, 17:38
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca mergi cu ea mai mult in oras...nu ai ce sa ii faci. Orice merge pe benzina consuma destul de mult in oras. Pana si consumul celebru Tico am inteles ca nu prea mai exista.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_bv
post 7 Dec 2010, 22:20
Post #106


catalin_bv


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 July 10
From: brasov




Nu stiu cum scoateti voi consumul asa de mare ?
masinuta mea ia 6,5 l la 100 de km. si asta in oras . in afara ia 4,9 l la suta,
da dar o viteza de 90- 100 de km. biggrin.gif


--------------------
renault grand scenic - BV 15 agm 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 8 Dec 2010, 06:54
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




La fel si la mine wink.gif...Acum depinde si de stilul de condus,ca daca voi traiti cu impresia ca aveti ferrari logic creste si consumul tongue.gif

This post has been edited by TM31BDY: 8 Dec 2010, 06:55


--------------------
Renault Megane II - Tm 47 BDY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fdrandrei
post 8 Dec 2010, 08:58
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 24 October 09




daca tot veni vorba de consum: cu 208.000 km la bord, naveta zilnica cluj - turda - cheia (langa cheile turzii) + cca 10% circulatie urbana, viteze 60 - 105, consumul este de 5,6 - 5,8. Am observat ca depinde foarte mult de sursa de benzina: cu benzina de Luk Oil, motorul nu-i nervos dar are consum redus, cu cea de Petrom si Rompetrol, creste consumul cu 5-8 %


--------------------
renault Twingo C06 1994/VF1CO630510860466
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Dec 2010, 09:53
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Noi nu avem impresia ca avem Ferrari, avem Renault, insa tin sa te anunt ca este o FOARTE mare diferenta la consum intre motoarele D7F si C3G.

Doar cel in 16v, adica motorul D4F sare un pic mai mult la consum decat D7F-ul (cel in 8v). In orice caz la consum atat D7F cat si D4F se situeaza SUB C3G (injectie monopunct).

D4F are in jur de 6.5l - 7l la100km in regim de consum urban, insa de exemplu astazi am stat pe Bd. Unirii cam 35 de minute. Asta fiind un traseu de zi cu zi facut de mine in Bucuresti.
Distanta parcursa in acele 35 min a fost de la intersectia Alba Iulia pana la magazinul Unirea unde am facut dreapta. Am o intrebare pentru toata lumea care stie cat de cat zona: Cam cat credeti ca putea sa consume? 6%? Sa fim seriosi. Numai cat STAI, mergi 1m te opresti...iar mergi 2m iar te opresti... si asta de cel putin 10 ori pana la primul semafor. Coloana continua.
Asa ca oameni buni atata timp cat conditiile de trafic sunt cum sunt...nu va mai plangeti de consum.
Masina cand STA, nu se misca, insa consum exista - benzina curge. De asemenea demararile repetate duc la un consum marit. Una e cand te urci in masina ai dat cheie ai stat la 2 -3 semafoare insa in rest MERGI, alta este cand te orpesti de 100 de ori si pleci de 101 ori.

This post has been edited by bubu782001: 8 Dec 2010, 09:56


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 8 Dec 2010, 16:42
Post #110


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Cred ca cel mai corect in Bucuresti in orele de rush-hour e corect sa calculam consumul litri/ora , ca la uitilaje ca oricum mai mult stai decat mergi wink.gif


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 9 Dec 2010, 18:38
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Cred ca aspectul asta a fost discutat atat de mult ,incat cred ca am putea trage o concluzie unanima:Consumul la Twingo este unul decent in limita conditiilor de trafic wink.gif...


--------------------
Renault Megane II - Tm 47 BDY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 8 Jan 2011, 20:00
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Nu am stiut exact unde sa postez da nu am vrut sa deschid un topic nou .

La un Twingo C3G 702 - sonda lambda intre ce valori ar trebui sa se incadreze ?

Pt. Ca as vrea sa o masor sa vad in ce stare se afla .


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Jan 2011, 19:25
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu ai cum sa o masori. Nici nu ai cum sa o masori.

Spun asta pentru ca nu are valoare exacta. Sonda lambda se testeaza prin comparatie. Se ia un sistem "proba" precalibrat care iti arata niste valori (asta la nivel de fabrica / serevice procopsit). In functie de asta sonda ta ar trebui sa aiba valori similare.

Sonda lambda NU are o rezistenta sau o valoare cum ar avea senzorii rezistivi. Ea lucreaza foarte rapid "Lean-Rich" adica amestec bogat/sarac si furnizeaza informatii calculatorului de injectie. Un fel de 0 si 1.

In principiu sonda lambda are 2 valori de funcionare: sonda functionala sau sonda defecta radmasa.gif . Nu exista aici uzura" sau alte chestii...


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 9 Jan 2011, 19:28
Post #114


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Ca sa iti dai seama daca functioneaza , cel mai simplu i scoti mufa si mergi cu masina fara sonda ....daca merge la fel ca si cand este mufa cuplata de la sonda , inseamna ca este stricata.
Bafta
Off topic :
Cum naiba scot si eu unul dintre Twingo de la semnatura ca din panoul meu de comanda nu merge , adica editez , dar nu ramne modificat ?!?!

This post has been edited by sckhreech: 9 Jan 2011, 19:30


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 10 Jan 2011, 00:07
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




De fapt intrebare mea de mai devreme era un pic stupid formulata. Stiu foarte bine cum functioneaza o sonda lambda .

Se poate masura cu osciloscopul ... prea complicat pt unii, si e important de vazut cat timp se mentine valoarea de 0.7v sau cat de des apare aceasta .

Intrebarea de mai sus pusa de mine trebuie formulata astfel:

- Sondele lambda de la twingo cand sunt defecte se blocheaza la o tensiune de iesire ?

Deoarece daca este asa (am intalnit multe cazuri) se poate masura simplu cu un multimetru , dar sunt si unele sonde care cand se defecteaza , apar ca si cand ar avea circuitul intrerupt si aicea e mai greu ca nu stii daca e sonda sau cablaju cu probleme sau vreo mufa nu face contact ... .

Oricum daca am timp o verific eu pe a mea.

La mine e o problema ciudata sunt unele zile sa zic o zi din zece , cand masina mea desi motorul a ajuns la temperatura optima de functionare merge cu amestec bogat si lucru asta se observa , miroasa a benzina dupa mine , in ziua aia se schimba culoarea evacuarii , si apare si un pic de fum negru dupa mine ... nu imi dau inca seama de unde vine problema .


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Jan 2011, 01:05
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ma jucam cu osciloscoape prin anii 90 cam asa... Si cred mai am si acuma un Tesla prin debara (nu il mai folosesc demult).
In fine nu e neaparat cazul in situatia de fata sa devenim nostalgici...

Ca ideee - cel mai simplu, (si sigur daca vrei sa aflii) te duci la un service si faci o diagnoza.
Softul respectiv ECU iti va spune 100% daca sonda este buna sau este busita.

Metoda cu osciloscopul respectiv voltmetrul (numeric oligatoriu) este putin cam ofilita in aceasta situatie crede-ma ca stiu ce zic.

Daca tot vrei sa faci ceva sa testezi, uite aici un lambdametru http://calibra-classic.org/pages/lbdamtr.htm

Toata treaba o face comparatorul ala LM339N si operationalul LM358N. CIrcuitul este foarte des folosit de service-urile auto. (candva vindeam jucarele din astea pe bani buni la mecanicii auto radmasa.gif )

Eu unul prefer ORICAND o diagnoza...este o metoda mult mai sigura si mult mai eficienta.

This post has been edited by bubu782001: 10 Jan 2011, 01:19


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 10 Jan 2011, 18:32
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Tu poti face o diagnoza la C3G ? In craiova e cam greu de gasit un service unde sa imi faca o diagnoza la motorul meu .


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Jan 2011, 19:02
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Orice tester Clip poate sa faca asta. Deci la orice reprezentanta Renault. Nu este foarte scump crede-ma. Din cate stiu costa vreo 50 lei. Sau construieste-ti lambdametrul.

This post has been edited by bubu782001: 10 Jan 2011, 19:03


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 19:14
Dacia