Imi consuma 10 11%, diagnostic
![]() ![]() ![]() |
Imi consuma 10 11%, diagnostic
adriamm |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 11 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault twingo
renault twingo
2001 authentique klima
|
|||
bogdan10nut |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 20 November 10 From: Bacau ![]() |
salutari!
am si eu o problema cu twingozurul meu am pus cam 4,4 litri de benzina si dupa 20 km sau dus ideea e k am mai citit pe forum cum k ar fi sonda lambda sau ceva de genul asta dar cei care au avut problema cu sonda spuneau k sta turat motorul si toate ale iar la mine nu se intampla asa ceva in schimb cand o turez mai tare se inegreste pamantul in dreptul tobei de zici k e diesel sincer nu stiu ce sa-i fac pt k nu prea ma pricep la renault k abea ce am luat-o ![]() PS stie cineva unde se afla mufa pt test ? aaaa! scz e din 94 cu motor de 1239 cmc parca |
--------------------
renault
clio 1 si twingo
- BC 05 NCA
1996/1994
|
|
matzval |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 October 10 From: Arad ![]() |
Cupla pentru diagnosticare se află în dreapta motorului, deasupra carcasei ambreiajului.
|
--------------------
Renault
Twingo
1995 / C064 / C3G-702 Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
bogdan10nut nu mai folosi k si alte chestii de mirc. O sa ti-o iei. Vezi ca deja ai fost avertizat de moderatori in privinta asta la un post anterior.
Este asa de greu sa scrii "ca" ? PS vezi ca motoarele C3G consuma nativ destul de mult - asta chiar daca sunt perfecte dpdvd al functionalitatii. Este motor conceput in vremurile in care lumea nu isi facea asa de multe griji in privinta consumului - mai precis in 1991. This post has been edited by bubu782001: 5 Dec 2010, 20:06 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
matzval |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 October 10 From: Arad ![]() |
Uite ce se spune într-un manual francez referitor la consumul lui Twingo cu motor C3G sau D7F.
consum.JPG ( Size: 122.18k ) Number of downloads: 650 |
--------------------
Renault
Twingo
1995 / C064 / C3G-702 Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai da. In oras (la rece - cum este acuma) zica ca ia 9% - asta in conditiile ideale, (masina noua, motor nou etc) nemaivorbind de tipul cauciucurilor si alte aspecte.
La noi, daca tinem cont de varsta motorului + uzura motorului (ca doar nu are 0 km) + calitatea carburantilor + alte aspecte cum ar fi stilul de condus - care by the way conteaza enorm la consum, eu zic ca sub 12% nu prea ai cum sa stai. Daca mai ai si "talpa grea" te duci lejer la 14%. Iar UTAC - este o organizatie de testare a masinilor - nu ai idee conditile de test de la ei ca sa zici ca vrei sa fi ca ei. "UTAC - Union Technique de l’Automobile du motocycle et du Cycle UTAC specialises in vehicle and equipment testing. We offer services ranging from product development support for motor vehicle manufacturers through to approval testing in compliance with the different regulations. " Aaa si mai este ceva - vezi ca la Twingo - mai ales cand este pe sfarsite benzina indica eronat afisajul. Adica tu mai ai benzina insa ea zice ca esti pe rosu. Fa urmatorul test: Pune un plin, mergi 100 de km, si apoi fa din nou plinul (de preferat de la aceeasi benzinarie si de la aceeasi pompa). De recomandat sa mergi cu viteza cat de cat constanta - ma rog cat poti, adica fara accelerari bruste, fara plecari cu scart ![]() Diferenta de benzina cu care ai refacut plinul este cat ti-a mancat in mod real. Faci calculul (la cat ai mers) - binenteles ca nu o sa poti sa mergi FIX 100 km...acolo in jur de...100 km. This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2010, 10:08 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
matzval |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 October 10 From: Arad ![]() |
Exact ce am vrut să scot în evidență publicând tabelul.
Din păcate, în multe reclame și prezentări, se folosesc în continuare măsurătorile UTAC. Mulți șoferi le iau ca referințe și se plâng de consumuri exagerate, realitatea fiind mult mai apropiată de valorile măsurate prin noua metodologie. ps. Vă propun să nu mai folosiți varianta 10% ci 10l/100km. Nu e vorba de nici un fel de procente și e un "mircism" la fel cu k, shi, itzi. Nu cred că e un efort prea mare, mai ales că nu prea sunteți legați la mîini, scrieți destul. |
--------------------
Renault
Twingo
1995 / C064 / C3G-702 Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Eu personal ,cu al meu buburuz nu am avut consum mai mare de 6,5 %.Din punctul asta de vedere nu ma pot plange,insa calitatea masinilor franceze lasa de dorit...am schimbat la piese pe ea deja de mi s-a urat.Pe viitor francezii nu o sa mai aiba placerea de a imi papa banii
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
- Tm 47 BDY
2007
|
|
renotgo |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Depinde de felul in care a fost intretinuta masina pana ai ajuns sa-i fi proprietar ,zic eu ...! Eu am schimbat doar consumabile in cei patru ani si jumatate de cand o am si in care am parcurs 130000 de km... masina avand acum la bord 280000 km(150000 in Germania ...130000 in Romania ) .Cand spun consumabile ,ma refer si la pivoti ,bucsi,rulmenti ...Oricum ,trebuie sa ma declar multumit de consum si masina chiar daca-i frantuzeasca ...!
![]() bogdan10nut ,spuneai ca pe toba iese fum ca la diesel cand turezi motorul ...asta inseamna prea multa benzina injectata sau aprindere cu probleme ..bujii ,fise ,bobina ,aprindere decalata ,capac delcou fisurat ...toate astea pot duce la un consum exagerat .Daca le spui mecanicilor sa verifice toate astea poate o sa rezolvi problema . Pentru motoarele cu catalizator euro2 sonda lambda nu influenteaza foarte mult consumul comparativ cu cele euro3 ,oricum ar fi bine sa verifici si functionarea "ei" .Numai bine ! |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
matzval |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 October 10 From: Arad ![]() |
QUOTE(TM31BDY @ 6 Dec 2010, 15:35) ... calitatea masinilor franceze lasa de dorit...am schimbat la piese pe ea deja de mi s-a urat.Pe viitor francezii nu o sa mai aiba placerea de a imi papa banii ![]() ![]() Voi duce discuția și mai off-topic (poate că ar trebui totuși deschis un topic nou). Consumerizmul globalizat NU poate funcționa dacă mașinile, calculatoarele, frigiderele, ș.a.m.d. nu se strică programat, de preferință imediat după ieșirea din garanție. Așa că, pentru TOATE mărcile, lipsa de fiabilitate nu e concurată decât de incompetența și "miserupismul" meseriașilor din România (cu excepțiile de rigoare). |
--------------------
Renault
Twingo
1995 / C064 / C3G-702 Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
|
|
renotgo |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Bine spus !!!
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
In legatura cu motorul C3G - eu am 212000 de km si in oras imi consuma max 10l/100km daca ma dau la ea; daca nu, mai putin de 9 nu cred; eu zic ca e bine, avand in vedere anul si km facuti.
Intotdeauna cand pun benzina pun 10l sau 20l, dau jurnalul de bord (trip) la 0 si stiu ca am de mers 100km sau 200km si intotdeauna mai ramane benzina. Mi se intampla ca o data la 2-3 luni sa mai merg vrei 50km in plus pt. ca se tot aduna benzina din estimatul meu. |
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Probabil acum in anotimpul rece iti ia mai mult...
This post has been edited by bubu782001: 7 Dec 2010, 16:14 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
skmetaly |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 27 July 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(0ctavianus @ 7 Dec 2010, 08:15) Intotdeauna cand pun benzina pun 10l sau 20l, dau jurnalul de bord (trip) la 0 si stiu ca am de mers 100km sau 200km si intotdeauna mai ramane benzina. Mi se intampla ca o data la 2-3 luni sa mai merg vrei 50km in plus pt. ca se tot aduna benzina din estimatul meu. Asa fac si eu, pana am ramas acum 2 zile in pana prostului la 20 de metrii de benzinarie ![]() Dar in medie cam asa imi consuma si mie ( desi mi se pare putin cam mult, tinand cont de faptul ca modelul motorului e putin mai nou ) ![]() |
--------------------
Alfa Romeo
Giulietta
2011
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Daca mergi cu ea mai mult in oras...nu ai ce sa ii faci. Orice merge pe benzina consuma destul de mult in oras. Pana si consumul celebru Tico am inteles ca nu prea mai exista.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
catalin_bv |
![]()
Post
#106
|
catalin_bv Group: Members Posts: 60 Joined: 17 July 10 From: brasov ![]() |
Nu stiu cum scoateti voi consumul asa de mare ?
masinuta mea ia 6,5 l la 100 de km. si asta in oras . in afara ia 4,9 l la suta, da dar o viteza de 90- 100 de km. ![]() |
--------------------
renault
grand scenic
- BV 15 agm
2010
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
La fel si la mine
![]() ![]() This post has been edited by TM31BDY: 8 Dec 2010, 06:55 |
--------------------
Renault
Megane II
- Tm 47 BDY
2007
|
|
fdrandrei |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 24 October 09 ![]() |
daca tot veni vorba de consum: cu 208.000 km la bord, naveta zilnica cluj - turda - cheia (langa cheile turzii) + cca 10% circulatie urbana, viteze 60 - 105, consumul este de 5,6 - 5,8. Am observat ca depinde foarte mult de sursa de benzina: cu benzina de Luk Oil, motorul nu-i nervos dar are consum redus, cu cea de Petrom si Rompetrol, creste consumul cu 5-8 %
|
--------------------
renault
Twingo C06
1994/VF1CO630510860466
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Noi nu avem impresia ca avem Ferrari, avem Renault, insa tin sa te anunt ca este o FOARTE mare diferenta la consum intre motoarele D7F si C3G.
Doar cel in 16v, adica motorul D4F sare un pic mai mult la consum decat D7F-ul (cel in 8v). In orice caz la consum atat D7F cat si D4F se situeaza SUB C3G (injectie monopunct). D4F are in jur de 6.5l - 7l la100km in regim de consum urban, insa de exemplu astazi am stat pe Bd. Unirii cam 35 de minute. Asta fiind un traseu de zi cu zi facut de mine in Bucuresti. Distanta parcursa in acele 35 min a fost de la intersectia Alba Iulia pana la magazinul Unirea unde am facut dreapta. Am o intrebare pentru toata lumea care stie cat de cat zona: Cam cat credeti ca putea sa consume? 6%? Sa fim seriosi. Numai cat STAI, mergi 1m te opresti...iar mergi 2m iar te opresti... si asta de cel putin 10 ori pana la primul semafor. Coloana continua. Asa ca oameni buni atata timp cat conditiile de trafic sunt cum sunt...nu va mai plangeti de consum. Masina cand STA, nu se misca, insa consum exista - benzina curge. De asemenea demararile repetate duc la un consum marit. Una e cand te urci in masina ai dat cheie ai stat la 2 -3 semafoare insa in rest MERGI, alta este cand te orpesti de 100 de ori si pleci de 101 ori. This post has been edited by bubu782001: 8 Dec 2010, 09:56 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#110
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca cel mai corect in Bucuresti in orele de rush-hour e corect sa calculam consumul litri/ora , ca la uitilaje ca oricum mai mult stai decat mergi
![]() |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
TM31BDY |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 18 June 10 ![]() |
Cred ca aspectul asta a fost discutat atat de mult ,incat cred ca am putea trage o concluzie unanima:Consumul la Twingo este unul decent in limita conditiilor de trafic
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
- Tm 47 BDY
2007
|
|
TheEnZo |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
Nu am stiut exact unde sa postez da nu am vrut sa deschid un topic nou .
La un Twingo C3G 702 - sonda lambda intre ce valori ar trebui sa se incadreze ? Pt. Ca as vrea sa o masor sa vad in ce stare se afla . |
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu ai cum sa o masori. Nici nu ai cum sa o masori.
Spun asta pentru ca nu are valoare exacta. Sonda lambda se testeaza prin comparatie. Se ia un sistem "proba" precalibrat care iti arata niste valori (asta la nivel de fabrica / serevice procopsit). In functie de asta sonda ta ar trebui sa aiba valori similare. Sonda lambda NU are o rezistenta sau o valoare cum ar avea senzorii rezistivi. Ea lucreaza foarte rapid "Lean-Rich" adica amestec bogat/sarac si furnizeaza informatii calculatorului de injectie. Un fel de 0 si 1. In principiu sonda lambda are 2 valori de funcionare: sonda functionala sau sonda defecta ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#114
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa iti dai seama daca functioneaza , cel mai simplu i scoti mufa si mergi cu masina fara sonda ....daca merge la fel ca si cand este mufa cuplata de la sonda , inseamna ca este stricata.
Bafta Off topic : Cum naiba scot si eu unul dintre Twingo de la semnatura ca din panoul meu de comanda nu merge , adica editez , dar nu ramne modificat ?!?! This post has been edited by sckhreech: 9 Jan 2011, 19:30 |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
TheEnZo |
![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
De fapt intrebare mea de mai devreme era un pic stupid formulata. Stiu foarte bine cum functioneaza o sonda lambda .
Se poate masura cu osciloscopul ... prea complicat pt unii, si e important de vazut cat timp se mentine valoarea de 0.7v sau cat de des apare aceasta . Intrebarea de mai sus pusa de mine trebuie formulata astfel: - Sondele lambda de la twingo cand sunt defecte se blocheaza la o tensiune de iesire ? Deoarece daca este asa (am intalnit multe cazuri) se poate masura simplu cu un multimetru , dar sunt si unele sonde care cand se defecteaza , apar ca si cand ar avea circuitul intrerupt si aicea e mai greu ca nu stii daca e sonda sau cablaju cu probleme sau vreo mufa nu face contact ... . Oricum daca am timp o verific eu pe a mea. La mine e o problema ciudata sunt unele zile sa zic o zi din zece , cand masina mea desi motorul a ajuns la temperatura optima de functionare merge cu amestec bogat si lucru asta se observa , miroasa a benzina dupa mine , in ziua aia se schimba culoarea evacuarii , si apare si un pic de fum negru dupa mine ... nu imi dau inca seama de unde vine problema . |
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ma jucam cu osciloscoape prin anii 90 cam asa... Si cred mai am si acuma un Tesla prin debara (nu il mai folosesc demult).
In fine nu e neaparat cazul in situatia de fata sa devenim nostalgici... Ca ideee - cel mai simplu, (si sigur daca vrei sa aflii) te duci la un service si faci o diagnoza. Softul respectiv ECU iti va spune 100% daca sonda este buna sau este busita. Metoda cu osciloscopul respectiv voltmetrul (numeric oligatoriu) este putin cam ofilita in aceasta situatie crede-ma ca stiu ce zic. Daca tot vrei sa faci ceva sa testezi, uite aici un lambdametru http://calibra-classic.org/pages/lbdamtr.htm Toata treaba o face comparatorul ala LM339N si operationalul LM358N. CIrcuitul este foarte des folosit de service-urile auto. (candva vindeam jucarele din astea pe bani buni la mecanicii auto ![]() Eu unul prefer ORICAND o diagnoza...este o metoda mult mai sigura si mult mai eficienta. This post has been edited by bubu782001: 10 Jan 2011, 01:19 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
TheEnZo |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 07 From: Craiova ![]() |
Tu poti face o diagnoza la C3G ? In craiova e cam greu de gasit un service unde sa imi faca o diagnoza la motorul meu .
|
--------------------
Volvo/Renault
480/Twingo
'88 ES/96
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Orice tester Clip poate sa faca asta. Deci la orice reprezentanta Renault. Nu este foarte scump crede-ma. Din cate stiu costa vreo 50 lei. Sau construieste-ti lambdametrul.
This post has been edited by bubu782001: 10 Jan 2011, 19:03 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 19:14 |