Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Imi consuma 10 11%, diagnostic

bubu782001
post 20 Jan 2009, 17:54
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Sincer inca nu am terminat plinul de petrom99 insa parca se duce mai repede. Cu efix de 95 de la Rompetrol am scos si 4% afara si vreo 7% MAXIM 8% in oras. (vara cred ca a luat peste 10% cu AC-ul pornit in cozile interminabile de pe Mihai Bravu cand se lucra la sosea).

Cu asta nu stiu ce sa zic...arata cum ca ar mai fi 3 sferturi de rezervor, si deja am facut 170km..da stii cum e la Twingo..arata 3 sferturi si scade brusc la un sfert..sau mai stiu eu cum..

Sa vad cand termin plinul si discutam.

Ideea e ca trage foarte bine masinuta..chiar te indeamna sa mergi cu ea. SI sincer cred ca raman pe petrom de 99 (chit ca se termina mai repede, prefer sa traga bine masina)

This post has been edited by bubu782001: 20 Jan 2009, 17:57


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelpop
post 28 Jan 2009, 12:39
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 19 November 08




Salutare tuturor!
Am citit tot ce se poate citi pe acest topic, referitor la consumul exagerat de combustibil si nu numai!
Evident ca pentru o masina mai mult sau mai putin veche, se pot face toate aceste schimburi de piese, combustibili, adopta stiluri diverse de condus, si toti in principiu aveti dreptate!DAR...
Daca ai un Twingo nou,2008, motor 1.2 l :74 cp, km ~8000, si nu reusesc sa fac cu un plin mai mult de 450 Km cam ce s-ar mai putea spune despre acest tip de Renault.
Performantele obtinute de bubu 782001 sunt de remarcat si il felicit, el fiind se pare cel mai,,twingo-ist" din cei ce scriu pe aici.De fapt acest topic a fost si cel care m-a convins sa cumpar acest tip de masina .dar se pare ca alegerea nu a fost chiar cea mai buna asta in conditiile in care tipul acesta de motor D7F, daca nu ma insel, nu este chiar nou!
Deci aveti idee cum si daca s-a putea reduce acest consum exagerat in conditiile in care testul de noxe, a fost la RAR strict incadrat in EURO 4, <135 g/km, iar testul pe calculator facut la reprezentanta renault nu indica nici un senzor, reglaj, etc. neconform?
Ar fi relevanta parerea unui posesor al noului Symbol II, cu acest tip de motor!
Va multumesc !


--------------------
dacia/renault logan/twingo II - dj -- amp/dj--xfy 2005/1.5 dci/2008-1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 28 Jan 2009, 13:52
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Nu inteleg cum poti avea acel consum ,mai ales ca masina este aproape noua ...Daca motorul nu are nicio problema ,daca folosesti benzina de calitate ,ramane doar o problema ,felul in care conduci acea masina ...


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 28 Jan 2009, 14:01
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




de aceeasi parere sunt si eu.
stilul tau de condus poate sa fie de vina.
eu am facut un mic test:
am facut plinul, intr-o saptamana am facut ~150 de km in oras(cluj) si un drum dus-intors cluj-baia mare. am incercat sa conduc cam la 80-90 km/h constant(prin cluj mai putin ca nu ai unde). consumul - 6 litri(%)
urmatoarea saptamana am facut la fel, dar cu un alt stil de condus(accelerari si franari mai multe, 50 km/h in localitate, 130-140 km/h in afara si a iesit un consum de 7.5 litri(%).

Depinde foarte mult cum conduci, la mine din ce am observat pana acum poate varia in functie de stilul de condus(si de drum -in oras sau in afara) de la 4,5 litri la 8.5 litri.

deci, cum zice renotgo, stilul tau de condus conteaza foarte mult.

This post has been edited by dany_ing3r: 28 Jan 2009, 14:02


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 Jan 2009, 18:26
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cam asta am incercat sa le explic si multora pe forum cu privire la consum. Am un amic care vrea sa schimbe 1/2 din piesele de la motor (sonde senzori etc) eu am mai spus: NU AM FACUT ACELE SCHIMBURI DIN PLACERE, pur si simplu sa aprins martorul pe bord, si in urma diagnozei am constatat ca asa trebuie sa fac.
Iar cu senzorul map e alta chestie (am rupt eu stutul ala din plastic la cel original..si oricat l-am lipit tot tragea aer fals pe acolo...deci..).

Intelegeti oameni buni ca pe langa gradul de uzura al motorului, tipul de carburant folosit, respectiv si climatul (vara + ac-ul sau iarna pe frig - e normal sa consume mai mult), cel mai important factor este TALPA SOFERULUI. NU ma consider un sofer stralucit, insa chiar de am 16v (75cp) nu bag cornu in ea sa o rup...nu o accelerez excesiv, si folosesc la greu frana de motor in trafic.
Credeti-ma poate au fost situatii in care si mie mi-a consumat 10% poate si peste 12% (tin minte si acuma in nebunia de pe Mihai Bravu vara cand era bd-ul in reparatii + AC-ul la maxim ca nu se mai putea..). Dar in general..la conditiile actuale de trafic, si mersul agresiv al soferilor..e normal sa traga atata.
Daca va asteptati sa aveti consum in oras de 5% atunci cautati un scuter. Nu cred ca e o masina sa aiba asa consum IN ORAS mai ales la cum se circula la noi.

Apropo se pare ca masinuta e foarte "apreciata" si afara, ia priviti aici:
http://www.banisiafaceri.ro/topuri/twingo,...sini+din+franta

This post has been edited by bubu782001: 28 Jan 2009, 18:32


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 28 Jan 2009, 18:50
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




majoritatea soferilor din Bucuresti nu stie de frana de motor, tin picioru pe acceleratie si cand a ramas distanta minima necesara pt. franare, muta piciorul pe frana blink.gif


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 Jan 2009, 21:00
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ai perfecta dreptate _182_. Si atunci de unde vrei un consum liliputan? Cand orice masina in Bucuresti merge in linie dreapta maxim 200 m apoi semafor / coada / intersectie / frana / iar accleleratie...iar frana...Si asta la nesfarsit? pana la destinatie... Si dany_ing3r sa fim seriosi...extraurban la 140km/h ESTE UN CONSUM FOARTE NORMAL (si repede si fara consum extra NU SE POATE). Consumul optim pentru Twingo este calculat pana in 80 - 90 km/h, daca merci cu peste aceasta viteza...este problema ta. Eu unul nu am auzit masina cu peste 140 sa consume putin. Si daca vroiai un motor mai nou puteai sa te orientezi la D4F care e chiar tehnologie noua (ziceai ca de pe forum te-ai inspirat - deci ar fi trebuit sa stii asta)

Uite consumul oficial prezentat de Renault aici:

Motor tip: C3G – conceput in 1991, fabricat pana in iulie 1996
===========================================
Consum - Extraurban 5,1 l/100km
Consum - Urban 7,4 l/100km

Motor tip: D7F – conceput in 1996, se fabrica in prezent
=======================================
Consum - Extraurban 4,8 l/100km
Consum - Urban 6,5 l/100km

Motor tip: D4F – conceput in 2000, se fabrica in prezent
=======================================
Consum - Extraurban 4,9 l/100km
Consum - Urban 7,5 l/100km

E o masina MICA de oras, un consum pana in 8 in oras mie mi se pare ok. Pai Loganul "sa traiti" ia si 10% in oras (ce sa mai vb de matiz).

Va rog mult consultati si alte forumuri sa vedeti consumul ca se apropie mult de adevar.
http://www.forum-auto.com/automobile-prati...sujet220411.htm

PS nu lucrez pentru Renault (si nici nu tin cu ei - au politica f dificila) insa unde au dreptate au.

Ultima chestie...IARNA (perioada anotimpului rece) nu plecati imediat. Motorul e rece, si cat e rece merge turat (socul automat) de unde si consumul marit. Asteptati un pic sa se dezmorteasca si pistoanele alea (3 -5 minute) nu turati motorul pana nu se incalzeste complet (simtiti asta cand deja aerul de la incalzire este cald). Ma rog..sunt multe, foarte multe chestii care influenteaza un consum OK. Fortati-va un plin de benzina sa mergeti ok cu ea fara turatii bruste (MAI ALES la 16V ca acolo curge benzina ca la balamuc la calcarea brusca a acceleratiei), cu frana de motor mai des utilizata, si daca se poate (stiu ca e o utopie) in trafic normal. Sa vedeti voi atunci consum.

Mai e o chestie..vedeti voi consumul ala specificat de Renault...ala este unul Ideal in conditii ideale, masina noua, sofer, conditii de trafic ideale etc. Cum noi nu traim intr-o lume ideala...asta este tot ce poate jucaria. Se duce cam totul cu 1l /1,5l in plus la suta de km asta fara sa punem stilul de condus soferului care mai ridica acel consum.

This post has been edited by bubu782001: 28 Jan 2009, 21:18


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 29 Jan 2009, 10:53
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




bubu, eu nu ma plang de consum smile.gif
numai ii ziceam ce rezultate se obtin in functie de stilul de condus.
eu in principal fac experimente pe banii mei (benzina si piese)biggrin.gif(mai putin cand am zburat cu masina, aia a fost pe banii de la CASCO smile.gif) )



--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 29 Jan 2009, 18:57
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Aaa am uitat...accidentul ala cu santul...smile.gif) Ok revenim la idee: am inteles ca pe baniii tai mergi (nu e pb) scuzele mele de rigoare daca am interpretat gresit. Insa eu doar am vrut sa intaresc ideea ca Twingo nu este chiar asa de flamanda la benzina.
Si ai perfecta dreptate la stilul de condus, se pot scoate foarte bune sau foarte proaste consumuri. Depinde de talpa.
Apropo...ce mai face masinuta?
Eu evit sa mai imping masina la limite...de cand am busit-o parca mi sa luat smile.gif)


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelpop
post 30 Jan 2009, 09:11
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 19 November 08




Salut baieti!
Sunteti patimasi si fideli ,iar asta e o calitate mai rar intilnita mai ales la BARBATII detinatori de masini!Sa fim sinceri multora dintre noi le place mai mult,, capra vecinului".
Nu e si cazul vostru fapt pentru care va felicit!De fapt doar ce va spusesem ca acest forum a avut un rol determinant in alegerea mea,iar acest forum sunteti voi !
Acum referitor la tema topicului.
Am permis de 26 de ani si am condus tot felul de masini, cu tot felul de combustibili chiar si improvizati, si cei mai in virsta isi mai aduc aminte de combinatiile toluen-gazolina-si cota de benzina! Problema e ca inca nu am avut niciodata, repet NICIODATA un astfel de consum.Ieri sa aprins DIN NOU beculetul galben.Am introdus 36,8 litri si a sarit pompa.AVEAM 347 de KM. Recunoasteti ca e enorm! Asta in conditiile in care CRAIOVA, nu e nici Cluj(cu foarte multe pante, fara centura, rocada, etc.) si nici Bucuresti unde circulatia e un alt fel de Golgota!
Stilul meu de condus e unul pe care poate sa ti-l impuna un Logan ca cel din semnatura si pe care l-am condus si il voi conduce, (TWINGO fiind achizitionat pentru fiica mea)! deci unul temperat, moderat ca si al vostru de altfel, din cite am inteles!Fac precizarea ca in cei 347 de km e inclus si un drum la Slatina deci 120km.
Acum daca am un nou plin voi conduce mai agresiv, cu accelerari si frinari mai serioase!Sunt curios la cit se va duce!
Apoi sunt de acord sa fac un schimb cu Bubu782001, pentru a reusi sa-mi scoata si mie un consum de 4-5 afara si 7-8 in oras.(I-mi cer scuze bubu motorul este D4F).Asta in cazul in care esti si tu de acord!
In rest, cu gindul la autostrazi, va doresc DN -Drumuri Neaglomerate!


--------------------
dacia/renault logan/twingo II - dj -- amp/dj--xfy 2005/1.5 dci/2008-1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 30 Jan 2009, 10:40
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




poi masinuta e bine sanatoasa, am mai schimbat chestii minore (filtru de aer, curea alternator, rulment roata dreapta fata)...
am echipat-o cu cauciuri de iarna pe toate rotile (la accident erau numai 2) si nu am mai avut nici un incident/accident de atunci..
m-am invatat si eu sa conduc (cand am luat-o aveam permis de 2 ani cu ~0 km condusi, acum am vreo 25000 km facuti cam intr-un an).
saptamana trecuta am ajuns la 100.000 km cu ea smile.gif deci o sa am de schimbat distributia cat de curand(mi-am ales prost momentul sa ajung la 100 000 , acum dupa sarbatori cine mai are bani biggrin.gif ).

radmasa.gif

a, pt stelpop, si masina mea e cu motorul D4F -16V si da, consumul imi variaza in functie de mai multi parametri(stil condus, benzina, vreme, cauciucuri, stare motor..) intre 5 si 10 l/100 km. am obtinut 5l/100 in vara pe cluj-transfagarasan-brasov-transfagarasan-cluj.

This post has been edited by dany_ing3r: 30 Jan 2009, 11:11


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 30 Jan 2009, 13:58
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(stelpop @ 28 Jan 2009, 13:39)
Daca ai un Twingo nou,2008, motor 1.2 l :74 cp, km ~8000
*



aveti Twingo 2? probabil ar fi primul din Romania

Twingo 1 s-a fabricat pana in primavara 2007


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 30 Jan 2009, 18:14
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Dl. stelpop. In primul rand Buna ziua.

Nu contest in nici un fel nivelul dvs de experienta in ale soferiei (recunosc modest ca am doar 7 luni in ale condusului - si nici nu imi inchipui sa compar nivelul de cunostinte din punct de vedere al volanului cu cel al dvs. ceea ce este si normal) dar nu este indeajuns numai asta. Daca citeati tot topicul observati mai mult ca sigur ca elementele care influenteaza in mod direct consumul sunt:
stilul de condus, starea tehnica a motorului, tipul de combustibil folosit, tipul cauciucurilor si nu in ultimul rand accesoriile de confort (aer conditionat, statie audio de putere etc).

Faptul ca am avut si inca am acele consumuri poate explica doua chestii...ori eu si alti multi useri chiar de pe acest forum suntem tampiti (scuzati) si nu stim sa facem un calcul al consumului, ori masinile noastre sunt un model "SPECIAL" care are niste particularitati din care il prezentam pe cel mai important - merge 20% pe baza de benzina, restul fiind H2O. Am vrut sa pastram secretul pentru noi..dar deh..a rasuflat treaba.

Din umilele mele cunostine stilul de condus nu se poate compara la nivel de masina. Dvs spuneati ca aveti stilul de condus impus de Logan. Eu unul nu am auzit in viata mea de asemena stil insa ma bucur ca am mai invatat ceva nou. SI DA sunt de acord si cu faptul ca aveti motor D4F.

PS.
Daca specificati de la inceput ce motor aveti nu ajungeati sa raspundeti ironic: "Asta in cazul in care esti si tu de acord!". Dar asta e, nu e nici pb.

Vedeti dvs. masinile nu mai sunt cum erau alea pe carburator. Computerul asta de injectie se adapteaza la nivelul stilului de condus, asa ca daca el "simte" ca masina CERE..deschde injectoarele si baga benzina. La carburator era mai simplu cat calcai pedala atat consuma. Calculatorul in schimb mai simte si dupa cuplu nu neaparat dupa cat calcati pedala. Asa ca sfatul meu este sa va readaptati stilul de condus la TWINGO si sa lasati stilul LOGAN deoparte ori sa incercati un service auto pentru in acest caz sigur masina are probleme tehnice, mai ales ca dupa cum ati specificat masina este noua, din 2008 - deci Twingo 2. Apropo vedeti ca Twingo 2 este posibil sa fie mai mai greu ca Twingo 1 (Twingo 1 full options are 920kg).

Pe parte cu schimbul in nici un caz nu sunt de acord sa fac schimb, cred ca cel mai bine este ca dvs sa va conduceti masina, aveti mai multa experienta ca mine si eu nu vreau sa risc.

In final va rog frumos sa ne scuzati ca v-ati cumparat Twingo din cauza noastra - insa totusi e un forum nevinovat si nimeni nu cred ca a fortat pe cineva sa-si cumpere un anumit tip de masina.

This post has been edited by bubu782001: 30 Jan 2009, 18:45


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelpop
post 30 Jan 2009, 20:58
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 19 November 08




buna seara!
Bubu 782001, incerci sa fi ironic si crede-ma chiar nu te prinde! ti-am citit toate postarile si nu am deslusit atitudinea asta malitioasa in nici unul.Tocmai din acest motiv am apelat la cunostintele tale de vechi twingar, pentru a reusi sa inteleg si eu anumite lucruri pe care tu si ceilalti, deja banuiesc ca le stiti foarte bine!Se pare ca ai interpretat gresit intentia mea si ma limitez aici cu comentariile!!
Sincer imi cer scuze pentru efectul creat de interventia mea si de faptul ca ti-am propus acel schimb.Profesia mea ma determina sa ajung aprope saptaminal in bucuresti si chiar as fi dorit sa te cunosc si sa-ti faci o impresie despre un twingo II. nu ca ar fi vreo mare ,,scula,, de masina dar am vazut ca a stirnit pasiuni mari si a reusit sa provoace discutii pe forumuri cu care putine tipuri de masini se pot lauda!

Deci imi cer din nou scuze tuturor pentru polemica iscata, si promit ca nu o sa mai intervin niciodata pe forumul Twingo.Imi rezerv insa, cu voia dvs. dreptul de a citi ce postati , si va doresc sa aveti numai cuvinte bune despre pasiunea comuna: R.TWINGO
Cu stima Stelian Popescu


--------------------
dacia/renault logan/twingo II - dj -- amp/dj--xfy 2005/1.5 dci/2008-1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 30 Jan 2009, 21:52
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Se pare ca am interpretat eu gresit ideile postate de tine. Daca este asa te rog mult sa accepti scuzele mele de rigoare. NU AM AVUT NICI O INTENTIE SA TE OFENSEZ.
AI dreptate chiar am incercat dau o tenta de ironie - nu am vrut insa sa se pastreze.
Chiar am pus problema pe subiectul fierbine - consumul. SI sa fim seriosi, Twingo 2 CHIAR ESTE cel putin dupa parerea mea O SCULA de masina (mie unul mi se pare superba) - care se pare ca a rezolvat multe din problemele la Twingo 1.

Totusi este evident ca am inceput sa deranjez pe toata lumea de pe forum din cauza atitudini poate - mai agresiva. Si nu neg asta. Nici nu am de gand sa fac ceva in privinta asta.
Insa cu ocazia asta prefer sa inchid definitiv in acest punct subiectele si discutiile pe Forumul Reno. O seara placuta tuturor. In caz de nevoie ma puteti gasi privat pe e-mail sau la telefon. Cam asa a fost.

This post has been edited by bubu782001: 30 Jan 2009, 21:53


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 31 Jan 2009, 10:15
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




console.gif

31 Jan 2009, 11:33:

Deci imi cer din nou scuze tuturor pentru polemica iscata, si promit ca nu o sa mai intervin niciodata pe forumul Twingo.Imi rezerv insa, cu voia dvs. dreptul de a citi ce postati , si va doresc sa aveti numai cuvinte bune despre pasiunea comuna: R.TWINGO
Cu stima Stelian Popescu

Asta-i polemica ...? Pai sa vezi "polemica" intre mine si Bubu ... rolleyes.gif ! Am ajuns amandoi la parerea ca n-are rost si gata ,totul este ca la inceput ..."Pasiunea" ar trebui sa ne incite in discutii constructive ...Eu zic ca hotararile de moment trebuiesc uitate ...Twingo are nevoie de noi pe acest forum .

This post has been edited by renotgo: 31 Jan 2009, 10:33


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 1 Feb 2009, 16:28
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




mai sunt si alti useri pe acest forum care pot profita de pe urma celor mai cu experienta si impartasi la randul lor, altor utilizatori de twingo aceste cunostinte. nu ne cunoastem, e dificil sa tragem concluzii si sa ne facem pareri despre felul fiecaruia de a fi.
e un forum auto, cu discutii bazate pe argumente concrete. chestiile sentimentale nu isi au locul aici. stiti cu totii cat de penibil e thread-ul cu consumul loganului. vreti sa se ajunga acolo?
si mie imi ia 9-10% in oras, dar accept ideea ca pot conduce eu aiurea masina. am incercat si sfaturile de pe forum, am schimbat si filtrul de aer si stilul de condus si benzina si astept acum rezultatul.
imediat ce ajung la o constatare personala, in concordanta sau nu cu cele scrise pana acum revii cu detaliile respective. cam asta e esenta unui forum.


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 1 Feb 2009, 23:13
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




up.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 4 Feb 2009, 21:20
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




bun, am terminat benzina, alimentat de pe 0, acum mai am o liniuta, maine cred ca ajung iarasi pe 0. cu 15L am facut pana acum 176 km si mai am 1 liniuta.. deci fara probleme 200km cu 15l. asta inseamna 7.5% (fata de 10) ceea ce e mai mult decat bine pt masinuta asta. am condus putin sportiv, dar in mare am urmat "stilul" de condus propus de voi si am schimbat si filtrul de aer si sunt mai mult decat multumit de rezultat.
va multumesc pt sfaturi si sper sa pot contribui si eu cu ceva folositor pentru toti posesorii de twingo.
sa vedem cum ramane cu taxa si voi veni cu un nou look si sound pt masinuta.


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 5 Feb 2009, 09:40
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




vezi ca la 0 pe afisaj poti sa ai in rezervor 1 litru de benzina sau 10 litri smile.gif
deci ce ai facut tu nu ai rezolvat nimic.
ca sa vezi consumul se face de la plin la plin.
adica ii faci plinu, mergi 100 de km si inapoi la peco si faci plinul.
cat bagi ultima data e consumul tau smile.gif.
La mine de exemplu cand am fost la rosu cu afisaju , am facut plinul si am bagat 28 de litri cel mai putin si 40,07 cel mai mult smile.gif


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 5 Feb 2009, 10:41
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Da ,asa este !


5 Feb 2009, 11:42:
Cand se aprinde becul mai sint cam 10l in rezervor .

This post has been edited by renotgo: 5 Feb 2009, 10:42


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goransplit
post 5 Feb 2009, 15:25
Post #82


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 25 June 08




Am pus in vara de la petrom 42 de litrii !!!
Si cu asta mi s-au dus calculele...care a mai patit ceva de genu?


--------------------
renault twingo 1999,metropolis easy
we've got the jazz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 5 Feb 2009, 16:06
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




42 litri ? Pai sa zicem ca rezervorul are 40 l +2 l "conducta" de acces .Daca nu ...pompa ...tu ai pus 40 l si pompa te-a incarcat cu 2 l ...buna afacere ,nu ?

5 Feb 2009, 17:13:
Apropos ,ce spui ,au francezii vreun interes sa faca rezervorul mai mare de cat au spus ? Cat despre cei de la peco ...

This post has been edited by renotgo: 5 Feb 2009, 16:13


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 5 Feb 2009, 16:38
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




poate fi si pompa de la peco, poate are twingo rezervorul mai mare decat scrie..
si eu cand am pus 40,07 litri m-am intrebat cu ce m-am dus pana la peco smile.gif)
poate are careva chef de o miscare si merge pana moare motorul ca nu mai are benzina si vede cat ii intra apoi la un plin ca sa ne zica si noua?
de preferat sa mai fii cu cineva sa te ajute la impins pana la peco ca singur nu prea merge smile.gif) (merge da greu si periculos, am facut si dintr-alea da pe distante scurte).


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 5 Feb 2009, 17:10
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Da ,dar sa nu uitam ,pompa de benzina se "racoreste" cu benzina ... smile.gif

5 Feb 2009, 18:11:
Si-i destul de scumpa ..

This post has been edited by renotgo: 5 Feb 2009, 17:11


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 5 Feb 2009, 20:43
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




nu am sesizat probleme la indicatorul de benzina. in principiu m-am dus de multe ori pe rosu si apoi am facut plinul si mai mult de 34-36l nu am reusit sa alimentez. de la jumatate in jos e destul de precis indicatorul si chiar pot estima suficient de bine ce benzina mai am in rezervor.
ma gandeam si eu la un test sa vad cat pot merge pe rosu, dar mi-e sa nu raman pe unde nu trebuie fara benzina, cand am mai multa nevoie de masina.


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demin2609
post 5 Feb 2009, 21:33
Post #87


iuzar


Group: Members
Posts: 329
Joined: 20 December 08
From: Craiova




QUOTE(RadNoise @ 5 Feb 2009, 20:43)
...



sa nu faci prostia sa mergi pana se termina benzina, o sa fortezi pompa de benzina, care este mult mai sensibila decat la vechiile dacii, si o sa se arda!

eu ajung intotdeauna la benzinarie cand mai am vro 15 litrii in rezervor.

si ca sa nu fiu total offtopic, o masina cu motorul mic va consuma mai mult decat una cu motorul mai mare la viteza si la accelerari bruste, insa mers moderat si maxim 90 km/h ii puneti pe ganduri pe cei cu dieseluri.

as fi vrut si eu o masina mica dar nu m-am impacat cu gandul ca am nevoie de spatiu, norocul meu a fost sa dau peste o masina buna cu un consum decent la capacitatea pe care o are.

toate bune!


--------------------
Renault F4P-B7-22 Mégane éxpression
[B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 5 Feb 2009, 21:42
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




up.gif

5 Feb 2009, 22:53:
Si totusi nu-i bine ...nu confunda Matizul ,Opel Agila ,Opel Corsa cu motor de 1 litru ,etc ...cu Twingo .Twingo are un motor puternic ,n-are nevoie de efort pentru a misca rapid caroseria pe drum .Gandeste-te ca cel cu motor 16 valve de 75 de cai are aceeasi putere cat hardughia de Logan .In concluzie ,Twingo este o exceptie ...masina mica pe exterior ,mare pe interior ,puternica ,aerodinamica ,economicoasa ...romanii nu stiu inca asta . biggrin.gif

This post has been edited by renotgo: 5 Feb 2009, 21:53


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goransplit
post 6 Feb 2009, 08:08
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 25 June 08




@renotgo-la cate twingo apar zilnic pe la noi...romanii deja stiu asta!
Eu cand am alimentat 42l eram pe rosu la limita,eu zic ca merge undeva la 80km pe rosu.Cu tot cu "conducte,tevi" numa pompa zic ca e de vina.E imposibil sa intre 2 litri pe instalatii...o sa merg cu o cana gradata la pompa aia!

6 Feb 2009, 08:18:
Nu cred ca se joaca francezii cu asa ceva,au si ei standardele lor de calitate,supervizori,astea sunt masurate si rasmasurate.
OK,hai sa luam toti un rezervor si ne jucam de-a masuratorile cu apa,iar cand are careva nevoie de unu il donam!

This post has been edited by goransplit: 6 Feb 2009, 08:18


--------------------
renault twingo 1999,metropolis easy
we've got the jazz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Feb 2009, 10:07
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




biggrin.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 17:00
Dacia